מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה התרופה הכי יעילה להרזיהאנונימי07/02/2013
ברצוני לשאול מה התרופה הכי יעילה להרזיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה התרופה הכי יעילה להרזיה - תגובה
אהרון רזון07/02/2013הגעת לפורום הלא נכון. אנחנו לא מעודדים טיפול תרופתי לצורך הרזיה, כי זה לא עוזר
לטווח ארוך, ולרוב התרופות מסוג זה יש תופעות לוואי שמסכנות את הבריאות. לצערינו אין דרכי קיצור ואין פתרונות קסם, אחרת הייתי מפנה אותך לפורום קוסמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על תזונהמוריה שושן07/02/2013
שלום, שמי מוריה, בת 24 מחדרה. יש לי שאלה: האם רק לעשות פעילות גופנית זה מספיק, או שצריך לשלב בזה תזונה נכונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על תזונה - תגובה
אהרון רזון07/02/2013אין אורח חיים בריא בלי פעילות גופנית סדירה ותזונה נכונה בד"כ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהgf07/02/2013
אהלן
בננה נחשבת לפרי בריא במיוחד שמועיל להרבה תהליכים בגוף
ורציתי לדעת מה הכמות המקסימלית שמומלצת ליום/שבוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה - תגובה
אהרון רזון07/02/2013מאחר שמומלץ לגוון פירות, אחת ליום כדי להשאיר מקום גם לפירות אחרים. אם אתה מאוד אוהב בננות ומעדיף אותן על פני כל פרי אחר, אפשר גם שתיים, אם המנה היומית שלך יותר משני פירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזייה בצורה שפויהגלי06/02/2013
שלום רב,
בשנה האחרונה העלתי כ-5 קילו עודפים שאני כמובן מעוניינת להוריד. עם זאת אינני מתכוונת להתעלל בעצמי ולסבול. השאלה שלי מתייחסת לפעילות גופנית, אני ממש לא אוהבת ספורט אבל יודעת שאין ברירה. אני לא רואה את עצמי מגיעה כל יום לחדר כושר או עושה ספינינג או רצה על הליכון. מה שכן, אני דווקא נהנת בשיעורי פילאטיס, עיצוב וחיטוב וזומבה. האם פעילות גופנית מסוג זה 3 פעמים בשבוע (בשילוב תפריט מאוזן ושפוי כמובן) תסייע להרזייה בכלל? אני שומעת הרבה אנשים שאומרים שזה טוב לעבודה ממוקדת על השרירים אבל לא עוזר כלל להרזייה. האם חייבים להזיע כמו מטורפים בחדר הכושר כדי להוריד במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזייה בצורה שפויה - תגובה
אהרון רזון06/02/2013פילטיס היא פעילות חשובה. מחזקת את שרירי מרכז הגוף ומשפרת את היציבה ושווי המשקל, אבל לא שורפת הרבה קלוריות. זומבה, אם עושים כמן שצריך, כן שורפת קלוריות משמעותית ותורמת להרזיה. עיצוב וחיטוב, תלוי מה חלקו של האירובי. ככול שזה תופס יותר מן השעור, שורפים יותר קלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירות יבשיםגלי06/02/2013
היי,
בתקופה האחרונה סיגלתי לעצמי איזה הרגל של אכילת כמה פירות יבשים פעם אחת ביום בתור חטיף ככה ליד הקפה (במקום עוגיות או שוקולוד וכד'). אני בדרך כלל לוקחת 2 תמרים, שזיף אחד וכמה שקדים בודדים (בין 7-10) שאני מאוד אוהבת. האם זה בריא וטוב? אני יודעת שפירות יבשים הם לא דלים בקלוריות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירות יבשים - תגובה
אהרון רזון06/02/2013אכן, פירות יבשים לא דלים בקלוריות, אך יותר בריאים ממתקים אחרים. צריך לשטוף אותם היטב, כי מכילים כימיקלים מסויימים (דווקא בתמרים אין כימיקלים בד"כ אבל צריך לרחוץ אותם מסיבת היגיינה). שקדים לא נחשבים לפירות יבשים אלא שייכים לקטגוריה אחרת: "אגוזים ושקדים".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ק"ג עקשניםמוריה ניסנוב06/02/2013
שלום,
אני בת 22, הגובה שלי הוא 1.72 ואני שוקלת בד"כ 55-56.
החורף העליתי מעט במשקל ואני עומדת על 57-58.
אני עושה ספורט 3 פעמים בשבוע באופן קבוע (כבר כמה שנים), כשעה של אימון אירובי (זומבה, מדרגה, ריצה ועוד..)
התזונה שלי היא די מסודרת אך בגלל אורך החיים שלי יוצא שאני ערה כבר מ6 בבוקר והולכת לישון ב23:00 בלילה - הרבה שעות להיות בהן רעבה, אני מרגישה צורך לאכול כל שעתיים (ארוחה יכולה להיות גם פרי או כוס קורונפלקס ללא סוכר) אך במצטבר זה יוצא המון ארוחות (5-6 ביום) והמון אוכל במהלך היום וקשה לי להאמין שאני אצליח לרזות מזה עד הקיץ. בגלל הספקות שעולים לי יוצא שכל שבוע - שבוע וחצי אני נשברת כי איני רואה ירידה במשקל ואז אוכלת המון באותו היום, מה שבא לי וכמה שבא לי (כמובן מצטערת מאוד יום למחרת).
בסוף אני מאוד רוצה לרדת 3-4 קילו במשקל לקראת הקיץ ולא מצליחה: ברור שבתור התחלה צריך להפסיק עם התקפי האכילה שמגיעים מהתסכול של הדיאטה - ואני אעבוד על זה. אך מה לעשות לגביי התזונה והספורט? האם כדאי להגדיל את כמות הפעמים שאני עושה בהן ספורט? (אני מפחדת שריבוי בספורט יעמיס עליי ויגרום לי להפסיק לגמרי מתוך מיעוס) האם עליי להפסיק את האכילה כל שעתיים במהלך היום גם אם אני מרגישה רעב וכך להקטין את הקיבה שלי ולהרגיל אותה לתזונה אחרת?
אני מוכנה להתחייב לכל דבר שידרש ולהתמיד בו - רק חשוב לי לדעת שזה מה שיוביל אותי אל היעד בסופו של דבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ק"ג עקשנים - תגובה
אהרון רזון06/02/2013את קרובה לגבול התחתון של טווח המשקל התקין. לא ברור לי למה זה חשוב לך להגיע לתת-משקל. אסתטי וסקסי או לא, זה עניין של טעם, אבל בריא בטוח שלא.
פרוש הקילוגרמים העקשינים הוא שהגוף מגן על עצמו, וטוב שכך. בקיצור, את לא צריכה לרזות אלא להמשיך בפעילות הגופנית המבורכת (רצוי להוסיף גם פעילות אנאירובית) ולאכול בריא בלי להרעיב את עצמך, כי אחרת התוצאה תהיה הפוכה, כלומר יהיו לך יותר ויותר התקפי זלילה שלא תוכלי לעמוד להן. לא רק שאין בעיה לאכול 5-6 פעמים ביום, אלא זה מומלץ.
ואל תשכחי, דיאטות הרזיה ללא צורך מובילות לרוב להשמנה עתידית, ובמקרים גרועים יותר, להפרעות אכילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממתיקיםאבי06/02/2013
מחפש ממתיקים טבעיים שאינם מעלים רמות סוכר ואולי אפילו מורידים.
אגבה? סטיביה? מה מומלץ? יש חסרונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתיקים - תגובה
אהרון רזון06/02/2013סטיביה זה ממתיק טבעי שלא גורם נזק בריאותי. החסרונות הם המחיר וטעם הלוואי שלא כל אחד אוהב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיוויה של מרמולייט
שירי06/02/2013זה שילוב של סטיוויה וארית'ריטול.
האם גם הממתיק הזה לא מעלה את רמת הסוכר בדם ואין לו נזק בריאותי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיוויה של מרמולייט - תגובה
אהרון רזון06/02/2013אני לא מכיר את המוצר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת אל-די-אלאבי06/02/2013
יש לי LDL 112.
הרופא המומחה אמר שעלי להגיע בעזרת דיאטה בלבד ל-LDL של 100.
איזה מזונות יכולים להוריד רמות LDL?
מה לגבי פיטוסטרולים? מה מומלץ?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת אל-די-אל - תגובה
אהרון רזון06/02/2013פיטוסטרולים נמצאים בדגנים מלאים, בירקות ופירות. תרומתם להורדת LDL, איננה משמעותית, אם בכלל, וזה למרות הטרנד. תזונה עשירה בירקות ודגנים מלאים, אמורה
להקטין את הסיכון לכולסטרול גבוה, אבל אינה פתרון מוחשי למצב הקיים.
מה שמוריד LDL, זה פעילות אירובית במינון גבוה ,הרזיה (אם יש ממה) והפסקת עישון (אם רלוונטי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעתדפנה05/02/2013
בת 23, גובהי 166 ושוקלת 51... עוסקת בספורט 3 פעמים בערך בשבוע- ריצות של 10 ק"מ כל פעם
בבוקר כשאני קמה אני אוכלת 2 פרוסות לחם עם קוטג' וחצי עגבניה
יוצאת לרוץ
חוזרת ואוכלת פרי, בדרך כלל תפוח
בצהריים מנת עוף/בשר/טונה ופחמימה- תפוח אדמה בינוני או כמה כפות אורז.. לפעמים עם מג'דרה
אחרי הצהריים אוכלת יוגורט 1.5% עם בננה
בערב 2 פריכיות אורז עם קוטג', קצת גבינה לבנה ובולגרית בצלחת, חצי עגבניה, חצי גזר ומלפפון
בין לבין מנסה להמנע מלאכול שטויות אבל לפעמים "חוטאת" ויוצא שאני מנשנשת קצת בייגלה ואיזה 2-3 קוביות שוקולד מריר
האם זה בריא? יש מקום לשינויים ושיפורים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת - תגובה
אהרון רזון06/02/2013קודם כול, ברכות על הריצות. יש לי הערכה מיוחדת לרצים, כי גם אני רץ למרחקים ארוכים כולל מרתון. אני מציע לך פעמיים בשבוע גם פעילות אנאירובית, זאת משתלבת היטב עם הריצה ותורמת משמעותית לעיצוב הגוף.
התזונה שלך בריאה ומאוזנת. הייתי אוכל יותר ירקות. הוסיפי לצהריים גם סלט ירקות מכל הצבעים עם שמן זית\אבוקדו\טחינה. הלחם והאורז עדיפים מלאים. את הפרי צריך לאכול מייד אחרי הריצה, ותוך שעה או קצת יותר מהריצה יש לאכול ארוחה שמשלבת פחמימות וחלבון. עם הנתונים שלך מותר "לחטוא" מידי פעם, כולנו עושים את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
דפנה07/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב תה קמומיל ותה ירוקרונית05/02/2013
שלום רב
אני חולת במחלה אוטואימונית המשפיעה על השרירים-פיברומיאלגיה.
בשל סגולותיו הרבות כך כך החלטתי להתחיל לשתות תה ירוק, גם מטעמי בריאות וגם מטעמי תזונה ודיאטה-מערכת העיכול.
אינני שותה עם סוכר או ממתיקים בשל המחלה, ובכדי לנטרל את המרירות מהתה הירוק, אני משלבת שקיק תה ירוק עם שקיק תה קמומיל שאני אוהבת כל כך.
העובדות הן:
1) התה הירוק ידוע כמסייע להגברת חילוף החומרים ושריפת קלוריות לאחר כל ארוחה, סה"כ 5 פעמים ביום.
2) הקמומיל ידוע כבעל פעילות מרגיעה למערכת העצבים
והנה שתי שאלותיי (סוף סוף)
1) האם פעילותו המרגיעה של תה הקמומיל על מערכת העצבים בעצם סותרת את הגברת פעילות חילוף החומרים שנוצרת מהתה הירוק?
2) האם עדיף כמוסות או משהו אחר של התה הירוק והאם זה נותן את אותו אפקט וסגולות
כמו כוס תה ירוק לאחר כל ארוחה?
בברכה ותודה מראש רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
יוני05/02/2013נראה לי שאת היפוכונדרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה? איזה מין חוצפה יש לך להעיר
רונית05/02/2013הערה שכזו שלא יודעת כלום, מעליבה ושופטת?
הפורום אמור להיות מקום להתייעצות ומידע ולא "לעקוץ"/לפגוע/ העלבת האחר!
צריך להסיר את התגובה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה ?
יוני08/02/2013את לא חושבת שאת חוצפנית רק רציתי לעזור לך זו את שמעליבה ופוגעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביב
רונית11/02/2013למה לרשום לבנאדם היפוכונדר סתם ללא הסבר מבלי סיבה.
ניחא היית רושם מדוע.
פשוט לתת קביעה עצמית כזו היא גם לא במקום וגם חסרת אחריות, וכן בהחלט פוגענית.
להבהרת העניינים
*אין לי ומעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע, אך זו זכותי להגן על עצמי בפני אדם שקובע עליי משהו מבלי להכיר אותי בכלל.
שיהיה שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה לרונית
ג׳קי השפית12/02/2013מאחר שלא קיבלת תשובה אני מאוד ממליצה לך לשאול את אותה השאלה בפורום שנקרא ״תזונה טבעית, תזונה נכונה״ (אם אינני טועה כך נקרא הפורום). הם מתעסקים עם מזון מהטבע ובעלי ידע נרחב ביותר, תנסי, אני מאמינה שתתרצי. אגב אל תתייחסי לתשובות של אביב, הוא סתם מנסה לשעשע את עצמו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון12/02/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונה_טבעית_תזונה_נכונה' id=link]תזונה טבעית, תזונה נכונה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאוד מודה לך על המענה
רונית13/02/2013שאלתי בפורום שציינת וגם בהומאופתיה במקביל, למקרה שיש מישהו עם ידע והמלצות אישיות מניסיון או מהמקצוע עצמו על תה צמחים לסוגיו שטובים לפיברומיאלגיה ולא רק על התה הירוק והקמומיל.
המשך שבוע נפלא ויפה שהיה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרונית, לא ראיתי את הודעתך
גל גדות13/02/2013רונית לא ראיתי את ההודעה שלך בפורום ״תזונה טבעית, תזונה נכונה״. אולי ההודעה לא נשלחה לך, בכל מקרה מאוד ממליץ לך לשאול שם את השאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיוני05/02/2013
שלום
אני בן 33 רציתי לשאול אם אני יכול לאכול קוואקר שיבולת שועל טבעי עבה לבדו ללא כול בישול אפיה וכדומה בתודה אביב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש05/02/2013אתה יוכל אם זה טעים לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
יוני05/02/2013שלום אפרת ותודה על התשובה מי כמוך יודעת שהבריאות שבה את הטעם לא יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לעלות במשקל?אמי04/02/2013
אני בחור רזה וחלש למרות שיש לי תאבון בריא ואני אוכל כמות נכבדה של אוכל במהלך היום אני עדיין נשאר רזה. אני שואל אילו מאכלים כדאי לי לאכול כדי לעלות במשקל בקלות לי לדחוף בכח הרבה אוכל? האם יש מאכלים זמינים ובריאים שעוזרים לעלות את משקל הגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לעלות במשקל? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/02/2013שלום אמי,
עליך להרבות במאכלים בריאים שיש בהם עומס קלורי גבוה כגון טחינה אבוקדו אגוזים ושקדים לא מלוחים שמן זית פרות יבשים לחמים מקמח מלא.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות קלוריות מומלצתמיקי02/02/2013
מהי כמות הקלוריות המומלצת לנער\ה בגילאי 14-16
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות קלוריות מומלצת - תגובה
אהרון רזון05/02/2013צריך לאכול בריא, מאוזן ומגוון ולעשות פעילות גופנית. לא צריך להתעסק בספירת קלוריות, כי אין לזה סוף. אם יש בעיה של השמנה או תת-משקל מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי.
בכל מקרה, שריפת קלוריות תלויה לא רק בגיל, אלא גם בגורמים נוספים: מין, משקל, גובה, גנטיקה, פעילות גופנית, הרכב גוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן קוקוס בכבישה קרה - האם בריא?יצחק02/02/2013
שלום רב,
שנים שאני יודע ששמן קוקוס הוא שמן רווי ואינו בריא...והנה לאחרונה אנו שומעים על שינוי בגישה: שמן קוקוס בכבישה קרה מועיל בתחומים שונים ומסייע לריפוי וכו'.
שאלתי היא מה נכון בכל התחום הנ"ל?
האם בכל זאת, שמן קוקוס טוב לבריאות למרות היותו רווי?...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן קוקוס
יצחק07/02/2013מדוע לא הייתה כל התייחסות לפנייתי בנדון???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוס - טוב לבריאות?
יצחק16/02/2013סליחה, עדיין לא ניתנה לי תשובה כלל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוס בכבישה קרה - האם בריא? - תגובה
אהרון רזון17/02/2013אכן, לאחרונה, יש מעודדים צריכת שמן קוקוס, אבל אני עוד לא מצאתי מחקר רציני ומשכנע. יחד עם זאת, שמן רווי הוא עדיין לא רעל, ואין שום דרך להמנע לחלוטין מצריכתו. אני לא הייתי מכניס שמן זה לתפריט הקבוע, אבל אין פסול, למי שטעים לו, לצרוך מידי פעם כפית אחת או שתיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עושה דיאטה וספורט ורק עולה במשקלמאי02/02/2013
שלום,
אני בת 30 ואני אחרי שתי לידות. אני עושה דיאטה של 1500 קלוריות ומתאמנת 3 פעמים בשבוע לפחות ולא מצליחה לרדת במשקל ואף עליתי בשבוע וחצי האחרונים בקילו.
( אני 1.73 משקל 68.4 כעת).
מה אפשר לעשות, זה מייאש להתעמל כל כך הרבה ולעשות דיאטה ורק לעלות במשקל.
האם עלייה במשקל יכולה לנבוע מחוסר שינה ? לצערי בגלל הילדה הקטנה אני קמה הרבה בלילה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עושה דיאטה וספורט ורק עולה במשקל - תגובה
אפרת סויסה הרוש02/02/2013הייי מאי
דיאטה מאוזנת ונכונה מבוססת גם על האיזון בין פחמימות ,חלבונים ושומנים ולא רק על קלוריות.
סביר להניח שהדיאטה שאת עושה פשוט אינה מתאימה לך או מביחנת איכות או מבחינת כמות המזון או שניהם .
כמובן שחןסר שינה יכול להשפיע אבל אם תעשי דיאטה מאוזנת המותאמת לך כמובן ע"י יעוץ מקצועי אני בטוחה שתצליחי לרדת על אף חוסר השינה שמקשה עלייך.
כמובן תנסי לשים לב האם אולי את אוכל תבלילה בגלל שאת ערה בלילות? או אולי אוכלת יותר בימים שאת מתאמנת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשאלתך
מאי03/02/2013היי,
תודה קודם על התשובה. אני לא אוכלת בלילה. להלן פחות או יותר סדר היום שלי:
בוקר : סלט ירקות כפית שמן ומיץ לימון
ביניים: מעדן דנונה עד 3%
צהריים: או מרק ירקות או פלפלים ממולאים או עוף וקצת אורז או קציצות.
ביניים : לא תמיד מצליחה ואם כן אז פרי או חטיף בריאות וכמה שקדים לא קלויים בודדים
ערב: סלט עם ביצה או פרוסה עם פסטרמה דלת שומן או טוסט כמובן מלחם קל
כל היום אני שותה לא הרבה מים מודה אך כן הרבה תה ירוק סיני קלאסי
האם יש לשנות, האם התפריט לא טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשאלתך - תגובה
אפרת סויסה הרוש03/02/2013נ שמע לי מעט מידי אוכל שיכול גם כן לעצור את הירידה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט בד"כ גורם בתחילה לעליה במשקל
ליאורה07/02/2013בגלל ציפוף מסת השריר הוא הופך להיות כבד יותר (ויותר בריא) אבל נפח הגוף ירד בהדרגה. לפיכך תעזבי את המשקל הוא לרוב מרמה. שימי לב לנפח הגוף שיורד בהדרגה .
אכלי גרעינים שחורים עם הקליפה, אבל תלעסי טוב טוב עד שהגרעין יתפרק לגמרי בפה לפני הבליעה. התוצאה בערך 22-30 גרעינים לשעה שזה אומר 12-15 קלוריות בסה"כ. יתן לך תחושת אי רעב (לא שובע) דהיינו ידחק את תחושת הרעב ויסייע לך לצמצם כמות המזון היומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט בד"כ גורם בתחילה לעליה במשקל - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/02/2013מסת השריר לר עולה כל כך בקלות בטח שלא מפעילות גופנית מספר פעמים מצומצם בשבוע!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


