מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המשך לבולימיהלירון27/01/2008
האם כחלק מהפרעת הבולימיה אני אמורה לסבול מהתקפות זעם מידי פעם כלומר אני יכולה לענות בחוצפה לאדם שפנה אלי יפה, אני פתאום מתפרצת, יש לי קושי רב להיות במיסגרות שמחייבות אותי ויש לי חוסר יציבות בדברים שאני חושבת או אומרת. האם זה חלק מהמחלה? אני הולכת לטפל בה במכון אגם, הטיפול במחלה יעזור בבעיות האחרות שהצגתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללירון
ד''ר סיגל אלון27/01/2008שלום לירון,
נראה שאת סובלת מבעיות אחרות מעבר להפרעת האכילה. כפי שכתבת, נראה שאת סובלת מבעייה בויסות הרגשות, תחושה של בלבול וקושי לקבל סמכות. אלו הן בעיות שקשורות ב"אופי" שלך או באישיות שלך. אינני מכירה את אופי הטיפול ב"אגם", אך אני מניחה שתהייה התייחסות גם לבעיות האלה. אם הטיפול יהיה ממוקד רק בהפרעת האכילה, ייתכן שתצטרכי המשך טיפול במסגרת אחרת. בהצלחה, דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולימיה ועוד...לירון23/01/2008
אני בת 35 ויש לי בולימיה. ניסיתי טיפול אבל לא התמדתי, קשה לי עם התמדה בכל דבר. עכשיו הופניתי דרך קופת חולים למכון אגם להפרעות אכילה. ואני מתלבטת אם זהוא הטיפול המתאים כי בנוסף לבולימיה אני סובלת גם מחוסר חשק לעשות דברים, לא נהנית כמעט מכלום, לא מצליחה ליצור זוגיות נורמאלית, התפרצויות זעם, מצבי רוח משתנים, קשה לי לעבוד כמו שצריך ועוד כל מיני בעיות ריגשיות. האם טיפול בבולימיה במכון כזה הוא מענה גם לשאר הבעיות או שבגלל הבולימיה יש לי את כל ההפרעות האחרות. כי אני מכירה בולימיות שהתחתנו ולא מוזנחות בלבוש. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללירון
ד''ר סיגל אלון23/01/2008שלום לירון. כצעד ראשון פני למכון אגם כפי שהומלץ לך בקופ"ח. עברי שם את האבחון. הם מנוסים בטיפול בהפרעות אכילה ואני מניחה שהם ידעו לומר לך אם את מתאימה לטיפול שם או שאת צריכה טיפול במסגרת אחרת. בהצלחה. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבולימיה ועוד המשך
לירון23/01/2008אוקיי הבנתי שאני צריכה טיפול באגם, אבל שאלתי הייתה אם כל התופעות שהזכרתי: ההזנחה, המצב רוח וכו' הם תוצאה של המחלה, או שהם לא קשורים לבולימיה והם עוד הפרעות נוספות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה לשלוט בעצמישני:)23/01/2008
לכאורה, אני נראית מלאה,
אבל יש לי בעיה אני לא מצליחה לשלוט בעצמי.
אני צריכה עצות איך לנהל את התפריט היומי, או ליצור איזון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
ד''ר סיגל אלון23/01/2008שלום נועה. פני לדיאטנית במסגרת קופ"ח. בהצלחה דר' אלון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשתש22/01/2008
בת 20, במשך 7 השנים האחרונות אני נעה בין בולמיה לאנורקסיה
לא קיבלתי מעולם טיפול מקצועי
מצבי משתפר ומתדרדר לעיתים קרובות
אני מיואשת!!!!!!!!!!!
אני מנסה לשמור על בריאות, לאכול לפי שעות, לפי כמויות אך אני כל פעם נופלת שוב ושוב להרעבות או לבולמוסים הקאות וצריכת משלשלים
אני חיילת ואני לא רוצה לעוף מהצבא על זה, במילא יש לי פרופיל נמוך מאוד בגלל בעיות רפואיות
אני יודעת שאני מזיקה לבריאותי
אני כבר לא יודעת איך לצאת מזה, לבד אני פשוט לא מצליחה
אני רוצה להשתחרר מזה
אני לא מסוגלת לשאת את זה יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לש
ד''ר סיגל אלון22/01/2008שלום לך. ניתן לקבל התחייבות לטיפול במרפאה להפרעות אכילה מהצבא ולהישאר בשירות. אינני יודעת באילו מקרים החלטת גורמי בריאות הנפש היא לשחרר משירות ומתי הם כן מפנים ומממנים את הטיפול. תקופת השירות היא תקופה עמוסת סטרס, דבר שבד"כ אינו מיטיב עם הפרעות אכילה. דאגי לעצמך, לכוחותייך, לבריאותך. פני לטיפול. בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זלילהאסף22/01/2008
שלום, אני בן 22 ומסוגל לזלול כמויות גדולות של אוכל, עד כדי כאב בטן, למרות שאני שבע. איני מסוגל להגיד לא למתוק. ואני אוכל את עצמי על זה אחר כך. אני לא יודע מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאסף
ד''ר סיגל אלון22/01/2008שלום אסף, אתה מתאר מצב שבו האכילה אינה קשורה לתחושת רעב או שובע. ייתכן שהאוכל עונה על צרכים מסוימים. כדאי לך לברר זאת באמצעות טיפול שיחתי. מעבר לכך, הרגלי אכילה כאלו עלולים לגרום להשמנה גוברת והולכת. כדאי שתפנה לדיאטנית. בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בושהטלי20/01/2008
אני מתביישת לספר לאנשים סביבי שאני בדיאטה. לא מעוניינת לעסוק בנושא, מעדיפה לא לשתף, האם יש צורך שאלך לטיפול נפשי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
ד''ר סיגל אלון22/01/2008שלןם טלי.
אנשים רבים עושים דיאטות ואין בכך רע. כאשר הדיאטה קיצונית רצוי לפנות לאיש מקצוע (דיאטנית)כדי לקבל הדרכה ולפעמים יש גם צורך בעזרה נפשית. דר' אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרון16/01/2008
וכל חודש-חודשיים
מתעורר משהו שגורם להורים לחשוב שאני נהיית חולה שוב.
ולא משנה מה אני אעשה ככה זה יהיה...
וכל דבר שיקרה הם יחשבו שזה כי אני חולה,
וכל דבר מדליק נורה אדומה,
וכל דבר אומר שאני במצוקה
וישר "את מרזה" "והמכנסיים נופלים ממך"
וזה לא משנה שכל פעם זה בדיוק על אותו זוג מכנסיים, שתמיד היה עלי ככה כי קניתי אותו גדול, וזה לא משנה שאני תמיד אגיד את זה.
תמיד תמיד הם יחשדו בי וילחצו,
הם לא משחררים וזה משגע אותייייי
דייי כבר!!!!!!!!!
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
ד''ר סיגל אלון16/01/2008קשה מאוד להרגיע הורים שבתם היתה אנורקטית. הם מן הסתם מאד חרדים ודואגים לך. אם אכן הבראת, הזמן יקנה להם את הביטחון שאת בסדר והם יהיו פחות חרדים לך, בהקשר הזה. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך עצה!דוד14/01/2008
מזה כחודשיים מאז שחזרתי מאמסטרדם ושתיתי הרבה אלכוהול ואכלתי מאכלים מטוגנים כגון צ'יפס והמבורגר במשך שבוע אני סובל מהרגשת מלאות בבטן ומרוק עם קצף לבן ...
האם זה צרבת או שזה משהו יותר מורכב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדוד
ד''ר סיגל אלון16/01/2008שלום דוד. תיאורך אינו נשמע כמו צרבת. פנה לרופא המשפחה שלך. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים נגד תיאבוןנילי14/01/2008
אני כבת 50, bmi = 39 , "מתה" לרדת במשקל. הורדתי 35 ק"ג לפני 12 שנים בדיאטה רגילה, החזקתי מעמד 7-8 שנים ומאז אני בעליה וכבר מתקרבת למשקל הקודם שלי. קשה לי מאד-מאד לרדת במשקל למרות הליכות יום-יומיות ואין-ספור נסיונות להתחיל דיאטה מחדש.
האם יש מצב לכדורים נגד התמכרות לאוכל? מה הסכנות בהם לעומת היתרונות? תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנילי
ד''ר סיגל אלון16/01/2008שלום נילי. לא ידוע לי שיש כדורים "נגד התמכרות לאוכל"...! דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק גופני בלתי סביל...מישהי12/01/2008
שלום רב,
מגיל 13 סובלת מאנורקסיה קשה ובשנתיים האחרונות מרבה גם להקיא(לא בולמיה).
שאלתי היא בדבר נזק גופני שמטריד את מנוחתי בימים האחרונים(מלבד לנזקים הקשים שכבר ספגתי).
בזמן האחרון לאחר אכילת הדבר הכי קטן,או שתייה של חצי כוס מים מתנפחת לי הבטן למיימדים עצומים,ממש לא יכולה לנשום,מרגישה כאילו אני הולכת להתפוצץ.גם לאחר הקאה או חצי הקאה הנפיחות לא יורדת,אלא לאחר יומיים.
במקביל לתיאור זה נלווים שלשולים קשים בצבעים חיוורים/צהבהבים שגם לא מפחיתים את הנפיחות.
ההרגשה איומה,כואבת ובלתי נסבלת.
על מה מעיד הדבר?וכתוצאה ממה נובע?
אשמח לתגובתך,
מישהי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלה
ד''ר סיגל אלון16/01/2008שלום. אני מייעצת לך לפנות לרופא המשפחה לשם בירור. נפיחות בבטן קיימת בתת משקל, אך השלשולים אינם אופיינים. פני לרופא המשפחה. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת..אשרת09/01/2008
אני לא בטוחה שאני נחשבת אחת שיש לה הפרעות אכילה..
בעיקרון לפני איזה שנתים-שלוש אני נכנסתי לדיכאון ואז לא אכלתי הרבה.. אחרי תקופה של איזה חצי שנה-שנה שמתי לב שירדתי במשקל.. ואני הבנתי שאם אני לא אוכלת אז אני יורדת, וככה אני הייתי כמה חודשים ובאמת ירדתי במשקל, עד שפתאום נהייתי ממש רעבה בגלל שלא אכלתי מלא זמן והתחלתי לאכול..
לפני איזה חצי שנה ששמתי לב שאני עליתי במשקל, אני ניסיתי להפסיק לאכול ואני לא הצלחתי.. ואז אני התחלתי להקיא בכוונה מדי פעם..
בעיקרון אני לא חושבת שאני רזה במיוחד.. אבל אם יש לי באמת את הבעיה הזאת אני לא יכולה לדעת אם זה ככה או לא..
בנוסף לכל זה בזמן האחרון אני מתחילה לחשוב על שיטות להתאבד וכאלה דברים.. וכל דבר כמעט גורם לי לבכות..
יש לי ידיד שיודע על כל זה, הוא אומר שלפי דעתו אני רזה.. אבל הקטע שאני לא יודעת אם אני יכולה להאמין לו או לא, וגם אם אני האמין לו אני עדין רואה את זה שאני עולה במשקל בגלל כל דבר שאני אוכלת וזה גורם לי לבחילה ואני ממש נגעלת מלראות אנשים שמנים ואני כל הזמן חושבת איפה אנשים יכולים להוריד עוד, גם אם הם רזים..
מה זה אומר?
כי באמת אני רואה את עצמי בתור אחת יחסית שמנה, וממה שאני הבנתי אנשים שהם מתחת למשקל שבו הם אמורים להיות נחשבים עם הפרעות אכילה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאשרת
ד''ר סיגל אלון09/01/2008שלום אשרת.
נשמע מדברייך שעלייך לפנות להערכה פסיכיאטרית בהקדם. פסיכיאטר יעריך בראש ובראשונה את מצבך הרגשי וגם יוכל לעשות הערכה באם קיימת הפרעת אכילה. חשוב שתפני לקבלת עזרה מיידית. בהצלחה, דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע למכתב הקודם...
אשרת13/01/2008בנוגע למצב הרגשי, לפי דעתי זה השתפר.. אז רציתי לדעת אם את עדין ממליצה שאני אלך לראות מישהו..
ובנוגע לפסיכיאטר שאמרת שרצוי שאני אלך.. בגלל שההורים שלי לא יודעים על זה ואם זה תלוי בי הם לא ידעו על זה אף פעם.. רציתי לדעת אם יש איזשהו מקום שאליו אני יכולה ללכת לפגישה אחת כדי לנסות לראות איך זה הולך...
אם כן, בבקשה תכתבי לי איך קוראים למקום ואיפה הוא..אם יש מקומות מהמרכז, אז זה עדיף..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאשרת
ד''ר סיגל אלון16/01/2008שלום אשרת. להערכתי, גם אם המצב השתפר, עדיין עברת ממש לאחרונה תקופה רעה עם מחשבות על מוות ולכן כדאי לפנות לפסיכיאטר.
לשם הערכה של הפרעת האכילה שלך, אני ממליצה שתצרי קשר עם המרפאה להפרעות אכילה בבי"ח תל-השומר. בהצלחה. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטאופורוזיס ואנורקסיהשאלה06/01/2008
שלום, האם העובדה שמישהי הייתה אנורקסית במשך שנה- שנה וחצי תגרום בטוח לאוסטאופורוזיס ובמידה שכיום היא לגמרי הבריאה מהאנורקסיה (כבר שנתיים)? (האנורקסיה הייתה בסביבות גיל 18 ) ואם כן איך אפשר למנוע ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסטאופורוזיס ואנורקסיה
ד''ר סיגל אלון07/01/2008שלום. התשובה לשאלתך היא: לא. לא כל אנורקטית תסבול מאוסטיאופורוזיס. אני מציעה לך לפנות לרופא אנדוקרינולוג ולהתייעץ איתו. ייתכן שיפנה אותך לבדיקת צפיפות עצם. בהצלחה. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תמיכהבתאל02/01/2008
אני בת 15 וחצי חולה באנורקסיה כ-3 וחצי שנים. יש לי בעיה קטנה, אני כן רוצה לצאת מזה אך חסרה לי התמיכה בבית. ההורים שלי אומרים שאני אצא מזה כבר ושאני אפסיק לעשות שטויות, הם לא מסוגלים להבין שאני לא עושה את זה בכוונה, נמאס לי כבר שלא מבינים אותי ובא לי כבר למות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת אל
ד''ר סיגל אלון02/01/2008שלום בת אל. אין ספק שתמיכת הורייך חשובה להחלמתך, אולם אני מציעה לך לפנות בעצמך למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך. הטיפול במרפאה ציבורית אינו בתשלום כספי. לכשתתחילי את הטיפול ינסה הצוות המטפל לגייס את הורייך לעזרתך. אל תתיאשי. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקרן31/12/2007
האם כאשר לא אוכלים הגוף ממשיך לתפקד כרגיל?שאלתי משהי שמבינה בזה והיא אמרה שהגוף רק נכנס ל"סטרס" במצב כזה יש פחות אנרגיות הדרושות לתפקוד שהגוף מוציא, ושהקיבה לאט לאט מתקטנת....אבל הגוף עצמו יכול לחיות בלי אוכל.האם זה באמת נכון?שום דבר בגוף לא נהרס אם לא אוכלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לקרן
קרן עמית31/12/2007קרן שלום.לא סתם אחוזי התמותה מהפרעות אכילה הן הגבוהות ביותר מבין המחלות הפסיכיאטריה. אי אפשר להתקיים בלי אוכל. כשהגוף מאבד שריר, הרי גם הלב הוא שריר, לכן בהיעדר אכילה עלולים להגיע למשל להפרעות קצב , דבר שמוביל לדום לב ומוות.
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרההרותם31/12/2007
היי אז ככה אני פשוט לא יודעת מאיפה להתחיל כל כך קשה לי.
אני התחלתי את ההקאות מלפני שתיים ואפילו יותר והיה איזה תקופה שהפסקתי להרבה זמן אבל זה שוב חזר לי המפלצת חזרה להרוג אותי והכל ביגלל שראיתי שעליתי 3 קילו הייתי 52 ועכשיו 55 וזה קשה לי לראות את עצמי ככה וזה חזר ביגלל שאני רוצה להיות רזה בחתונה של אחותי היא מיתחתנת עוד חודשיים ואני להיות רזה לחתונה אני אומרת שאני יפסיק אחרכך אבל זה קשה ממה שאני חושבת..ואני יודעת את זה.פשוט אין לי עם מי לדבר אז אני רושמת לכם.
אין לי מושג למי לפנות אין לי עם מי לדבר כלכך רע לי...
יש לי שאלה האם ההקאות פוגעות ברחם? היה מצב שאני לא יוכל להביא ילדים שאני ירצה??
האם את מכירה שם של מקום שאני יוכל לקבל עזרה מקצועית בירושלים אני חייבת אני רוצה לצאת מזה באמת!!
מספר טלפון של מקום לא יודעת משהו!!
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרותם
קרן עמית31/12/2007רותם שלום. אכן חשוב שתפני לטיפול במרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה על בהקדם על מנת למנוע פגיעה בבריאותך הפיזית ופגיעה מתמשכת בבריאותך הנפשית. ממחקרים הפרעות אכילה משפיעות על הפרופיל ההורמונלי כפונקציה של רקמת השומן בגוף(כשנמוך מדי). מחקרים מראים גם כן, שריפוי מהפרעות אכילה ברוב המקרים "מתקן" את הבעיות הללו.
תנסי לברר בבית חולים הדסה. למיטב זכרוני יש שם מרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה.
בהצלחה
קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

