פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומן עודף
    שיר
    28/02/2008

    אני כל הזמן חושבת לעשות שאיבת שומן, כי רזיתי והגעתי למידה 40 אבל יש לי שומנים קטנים בכל מיני מקומות שהבנתי שדיאטה וספורט לא עוזרים לזה וזה באמת נכון, עם כל הכפיפות בטן שאני עושה עדיין היא לא שטוחה. האם זו הפרעה לעשות שאיבה כדאי שהגוף יהיה מושלם רק כדאי שיהיה לי נוח עם בגדים, אני בטוחה שאם הייתי אוהבת את גופי באופן טוטאלי היה לי חשק לקנות בגדים. כי פלסטיקאים תמיד יגידו שכדאי לעשות ואין על מי לסמוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומן עודף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללירון-שומן עודף

    חיה דורון
    01/03/2008

    שלום לירון, לפני שאת פונה לפתרון פולשני, אני ממליצה לך לפנות לשיחות אצל פסיכולוג או עו"ס המתמחה בהפרעות אכילה, כדי לברר את השאלות שמעסיקות אותך בדבר תחושה נוחה עם הגוף ורצונך שהגוף יהיה מושלם. גם אם לא ליווית את התהליך שעברת עד עתה בטיפול, רצוי לעשות זאת כעת. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שיר
    01/03/2008

    האם רצון לגוף מושלם עד כמה שניתן היא הפרעה? זה מה שמראים לנו במדיה שגוף מושלם ויופי מביאים הצלחה וביטחון עצמי לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מעיין
    28/02/2008

    הבנתי שבכדי לעזור לעצמי יותר ולא להגיע למצב של מוות בעקבות הבולמיה אני חייבת לצאת מהצבא .
    הבנתי שהצבא פשוט גורם לי להיות שונה בדיכאון יום יומי .
    השלה שלי אם יש מקומות או פסיכולוג של הפרעות אכילה שהוא לא פרטי ?
    מה עושים במצב שהטיפול עולה הרבה כסף ואין באפשרות לעמוד בזה .
    האם יש מקומות שיקומים שונים שהם לא בתשלום או לא פרטי ואז זה עולה פחות ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגלית

    חיה דורון
    29/02/2008

    מרבית המקומות בהם יש טיפול בהפרעות אכילה הינם ציבוריים.
    עליך לפנות לגורמים המתאימים בצבא ולבקש הפנייה. אני מניחה שבהתאם למצבך הנפשי והגופני , תתקבל החלטה בקשר להמשך שרותך הצבאי. בכל מקרה אל תעכבי את פנייתך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת למי לפנות ואיך ):
    גלי
    28/02/2008

    אני בת 27. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מתעסקת במשקל שלי.
    7 שנים (עם כמה הפסקות באמצע) אני לוקחת כדורים משלשלים יום יום...בין 4- 7 כדורים ביום, בתקופות אחרות לקחתי כדורי הרזיה, תה משלשל, כדורי לדיכוי תיאבון.
    אני כל כך לא אוהבת את איך שאני נראית שאני לא מסוגלת לצאת מהבית בזמן האחרון.
    המשקל שלי הוא 48 קילו והגובה -1.60
    היום, אני יודעת שאני סובלת מבעיה שיש לה שם ורוצה לעשות משהו כדיי לפתור אותה, אבל לא יודעת לאן ללכת. אני מותשת מעצמי, מההתעסקות הזו, מכאבי הבטן. זה שולט בי לחלוטין.
    צריכה עצה. דחוף ואני מקווה שלא מאוחר מידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת למי לפנות ואיך ):

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגלי

    חיה דורון
    29/02/2008

    אכן שנים לא מעטות של עיסוק מתיש ומזיק. נבונה הבנתך והכרתך שיש לך בעיה אשר מצריכה פנייה לעזרה. עלייך לפנות למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך לצורך אבחון ןטיפול כוללני.
    ככל שתקדימי כך ייטב, ויש להניח שמצבך הגופני והרגשי יהיה טוב יותר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..
    נטע
    26/02/2008

    האם לקיחת לקסעדין והקאות זה אותו הדבר?..

    זה עושה את אותה הפעולה?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למורן

    חיה דורון
    27/02/2008

    הן לקסדין - שהינו חומר משלשל והן ההקאות , הינן דרכים הגורמות נזק גופני רב ביותר ,לעיתים שאינו בר לתיקון, ואינו משיג את התוצאה אליה את מקווה להגיע. טיפול כולל בבעית הפרעת האכילה שכולל מעקב גופני תזונתי ושיחות טיפוליות יעזור. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..

    נטע
    27/02/2008



    מה גורם יותר נזק..?..
    והאם זה אותו הדבר..?
    ואני לא חושבת שיש לי ה"א..אני בטיפול אצל פסיכולוגית אבל לא היא ולא הוריי יודעים הכל,הם וידעים רק שאני בקושי אוכלת אבל הם לא יודעים את השאר..
    הייתי אצל דיאטנית שתיתן לי תפריט כדי שאני אעלה במשקל אבל רק ירדתי.
    ואני באמת לא חושבת שיש לי ה"א..
    תודה וערב טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן המשך

    חיה דורון
    02/03/2008

    כדי להגיע לתוצאות הטיפול הרצויות, יהיה נכון יותר לשתף פעולה , גם אם כרגע קשה לך, ולספר הן לדיאטנית והן למטפלת שלך על התנהגויות מזיקות אחרות. עשי זאת כדי לעזור לעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיה דורון

    נטע
    02/03/2008

    אני כבר לא הולך לדיאטנית,היא אמרה שאין טעם כי המצב רק מידרדר.
    לא מסוגלת לספר את זה.פשוט לא מסוגלת..
    הוריי מחפשים לי מפראה לה"א..לכי תדעי,אולי עוד יצא שאת תטפלי בי..
    ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    מעיין
    25/02/2008

    שלום לך!
    רשמתי לך לפני כמה ימים על זה שאני סובלת מבולמיה ואני רוצה לגשת לטיפול.
    אני בצבא ואני לא מעוניינת לעשות את זה דרכם או שידעו .
    השאלה שלי אם ידעו לך על עוד בנות שהן חיילות או היו חיילות ויצאו מהצבא בגלל הפרעות אכילה?
    אם הצבא מכיר בבעיה ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאלה דחופה

    חיה דורון
    27/02/2008

    הצבא מעודד פניה לקבלת עזרה סביב נושא הפרעות אכילה, ומפנה את החיילת לקבלת טיפול הולם. במידה והמצב מאפשר עושה הצבא כמיטב יכולתו להשאיר את החיילת במסגרת השירות הצבאי. מוכרים מקרים בהם בנות אף חזרו מאשפוז לשירות סדיר. בכל מקרה עליך לטפל בבעיה ולא להזניח אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה..
    אנונימוס
    22/02/2008

    אני בת 20 בקרוב. כל חיי הייתילא רזה במיוחד אל גם לא שמנה. מלבד היותי ביסודי וקצת אחריו אז נחשבתי ילדה שמנה. ומאז כל חיי הייתי מלאה לומר 55 56 קילו. בשנה האחרונה נכנסתי למירוץ אחר הגוף המושלם, הצבתי לי מטרה שסופסופ יהיה לי את הגוף שאני רוצה. גם התחלתי לעשות יותר ספורט וגם סוףסוף הגוף קיבל צורה והצדדים המפורסמים שלי החלו להיעלם. כרגע אני על 49. ובחודשים האחרונים התעסוקה במשקל החלה לגדול ולגדול ולמנוע ממני הרבה שגרות מסוימות בחיים.ואפילו הקאתי כמה פעמים. אז הבנתי שאני חולה. יש לי הפרעת אכילה. ולא משנה כמה יגידו את רזה תראי איך את נראית, תמיד בעיני יהיה לי את השומנים ואת הגוף במראה שאףאחד לא רואה. הגעתי לשגרה של כל השבוע שבה אני אוכלת קורנפלקס וסלט טחינה ואולי מעדן או תפוח בערב וזה עקב כך שאני עובדת בשתי עבודות אשר לא היה לי את הזמן לאכול וגם שהייתי בעבודה גם די מנעתי מעצמי לאכול.
    אבל שמגיע סופשבוע אני יכולה לאכול ארוחת ערב מלאה ומשביעה ואפילו אחר כך לקנח בשוקולדים עוגות ושאר דברים טובים. עכשיו אני יודעת שזה לא בריא אבל זה ככה נמשך כבר הרבה זמן ואני יודעת גם שהדיאטות יויו האלה לא בריאות. אני צריכה עזרה, מה לעשות? איך לעבור את ההפרעות אכילה האלה? שלא יהיה לי אכפצ כל שניה מה אני מכניסה לפה ולא לעלות במשקל..! יש לציין שני עושה ספורט כל יום. אם זה פעם הליכות פעם תרגילים פעם רכיבה על אופניים.. והאם שעה ספורט ביום משמרת את המשקל למרות שבסופש הזה חטאתי קצת.
    מתוסבכת ומחכה לתשובה. תודה רבה למשיב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    23/02/2008

    את מתארת מצב שבו האכילה הפכה להיות בעייתית, אבל מה שמטריד יותר אלה המחשבות שיש לך על האוכל, על גופך, על הפחד מהשמנה וכו'. את לא צריכה להתמודד עם כל זה לבד. טיפול אצל דיאטנית יעזור לך לרכוש הרגלי אכילה נכונים ובריאים, ולהיות במשקל הגוף שהוא נכון עבורך. בהחלט אפשר גם לאכול כפי שצריך וגם לא להשמין. זה קורה כשאוכלים מסודר, בלי "פיצויים". במקביל- כדאי להיות גם בטיפול פסיכולוגי (אישי או קבוצתי) שעוזר להתמודד עם התהליך, ולהבין יותר טוב את הפחדים והקשיים.
    את הטיפול המשולב הזה ניתן לקבל במרפאות להפרעות אכילה ואף בחלק מקופות החולים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה
    מעיין
    22/02/2008

    תודה על תשובתך.
    אך יש לי שאה נוספת.
    אני חיילת השאלה האם אני יכולה לקבל טיפול דרך הצבא או עדייף בטיפול פרטי ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    זהר שגיא
    22/02/2008

    אני יודעת שהצבא מפנה לטיפול במרכזי טיפול שונים כמו תה"ש, ושבחלק מהחר"פים גם יש קבוצות טיפול. לדעתי מרפאות ציבוריות לא מקבלות לטיפול חיילות, אבל שווה לבדוק, אם את לא רוצה טיפול דרך הצבא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה !
    מעיין
    21/02/2008

    שלום אני בת 18 וחצי לפני שנה התחלתי דיאטה ירדתי במשקל 30 קילו אבל לא בדרך בריאותית התחלתי להקיא. כשראיתי שההקאות עוזרות בתהליך הירידה המשכתי להקיא פעמיים 3 ביום .
    היום אני שנה וחצי אחרי הדיאטה ועדיין מקיאה לא באותו כמות אינטסיבית אבל מקיאה פעם בשבע פעמיים בשבוע בעיקר אני אוכלת מתוק בכמויות גדולות ורצה להקיא .
    אי מודעת למצב שלי אחרי שהרבה זמן התכחשתי לכך שאני בולמית ,לפני מספר חודשים סיפרתי לאחותי ולחבר שלי על המצב שלי מאז הכל שונה.
    אני מקיאה פחות אבל מקיאה אני משקרת מסתירה כי אני פשוט לא יכולה להפסיק לעשות את זה .
    אני מאוד רוצה להפסיק אני רוצה לחזור ולהיות בריאה זה פוגע בכל אורח החיים שלי אני הפכתי להיות ילדה אחרת לחלוטין .
    אני מבינה שאני צריכה עזרה מגורם סמכותי יותר אבל יש בי פחדים .
    אני יודעת שאת הבולמיות מכניסים לאיזשהי מסגרת ושם מתחילים לעשות איתם טיפולים יש בי פחד להשמין לחזור ולהיות שמנה , יש בי פחד שיסגרו אותי שיאשפזו אותי בגלל המצב שלי אבל מצד אחר אני יודעת שככול שעובר הזמן אני מדרדרת אני פוגעת בעצמי ובסובבים אותי עוד יותר.
    השאלה שלי מה דרכי הטיפול ? מה אני יכולה לעשות כדי לצאת מהמחלה הארורה הזאת ?
    לאן לפנות ? ואם יש למישהו מספרי טלפון של מקומות שבהם אני יוכל לקבל עזרה אני אשמח לקבל.
    אני עדיין ילדה ואני רוצה להמשיך לחיות אבל לחיות בריא !
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    זהר שגיא
    22/02/2008

    טיפול להפרעת אכילה מסוג בולימיה ניתן לקבל במרפאות המתמחות בטיפול בהפרעות אכילה. בד"כ הטיפול כולל פגישות עם דיאטנית, שנותנת תפריט מתאים (כך שאם את במשקל תקין את לא תשמיני כתוצאה מאכילת התפריט הזה) ועוזרת לך לנהל מעקב אחרי דפוסי האכילה וההקאות. במקביל נערכות פגישות עם פסיכולוג/ית בהן עוזרים לברר את הגורמים שמאחורי הבעיה ולהתמודד עם הפחדים השונים (למשל הפחד שאם תפסיקי להקיא- תשמיני). במקרים בהם צוות המרפאה חושב שיש צורך בכך- נערכות פגישות עם רופא או פסיכיאטר. כל זה נעשה בהסכמתך ומתוך שיתוף פעולה שלך ורצון להבריא.
    לאישפוז מגיעים במקרים קיצוניים בהם או שיש סכנה בריאות או שהפרעת האכילה יצאה לחלוטין משליטה, וזה לא נשמע המקרה שלך לפי התאור שנתת.

    פרוט לגבי מרכזי הטיפול השונים לפי חלוקה לאזורים בארץ ניתן למצוא באתר האינטרנט של עמותת "אביב".
    http://www.solgar.co.il/aviv/tipul.html

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למנהלות הפורום
    מעיין
    20/02/2008

    שלום.
    הפרעת האכילה שלי החלה בגיל 15 כיום אני בת 30.
    שקלתי 85 קילו וירדתי תוך חצי שנה 40 קילו.
    בשרות הצבאי הגעתי למשקל של 32 קילו ואחרי איומים שישחררו אותי עליתי ל - 50 קילו בהבטחה עצמית שאחרי השרות הצבאי אני ירד במשקל וכך היה.
    שוחררתי מהצבא והגשמתי את המטרה שלי הירידה במשקל וההרעבה.
    טופלתי בהמון מקומות ואפילו הגעתי לדר' בלנק בבי"ח קפלן ( סבלתי כל רגע שהייתי אצלה ).
    לאחר מיכן הייתי אצל עוד כמה מטפלים עד שהגעתי למרפאה להפרעות אכילה ולאחר שנה שלא הצלחתי לשתף פעולה אצל הדיאטנית עזבתי שם על דעת עצמי.
    את השנה הזאת עברתי לבד ( חוץ מחברה שהיתה איתי לאורך כל הדרך ועל כך אני רוצה לומר לה תודה ).
    לפני כ - 7 חודשים ביצעתי ניסיון אובדני ובהוראה של הפסיכיאטר המחוזי חזרתי לאותה מרפאה לחצי שנה של טיפול מרפאתי כפויי (הוריי ואחיי לא יודעים את אשר אני עוברת ).
    לאחר סיום הטיפול היתה ועדה ובועדה הוחלט לשחרר אותי מהטיפול בכפייה אך הפסיכיאטרית לא הסכימה בטענה שיש לי רומן עם המוות ( יש לציין כי בועדה היא ביקשה שישחררו אותי על מנת שאני יגיע לטיפול מרצון ), היא גם אמרה שאם אני יסרב טיפול מרצון היא תדאג שתצא עבורי הוראה לאישפוז בכפייה.
    השבוע הייתי אמורה להגיע לפגישה עם מנהלת המרפאה להפרעות אכילה אך פניתי לעורכת הדין שלי והיא פנתה לפסיכיאטרית וכך הצלחתי להשתחרר מאיום הטיפול שהיה אמור להיות מרצון אך מבחינתי הוא נשאר בכפייה כי אני לא רוצה טיפול, נשבעתי לעצמי שגם אם זה יעלה לי בחיי אני לא חוזרת לטיפול יותר.

    שאלתי היא מה עליי לעשות על מנת למנוע מאותה מרפאה לבצע צעד כל כך קיצוני של האיום נגדי באישפוז?
    איך אני יכולה לדעת שאכן אני חוזרת לנהל את חיי לפי מה שאני רוצה ולא לפי מה שמכתיבים לי?
    אני כל כך עייפה מהמערכת הזאת אין לי יותר כוחות להילחם נגדם.
    נאמר לי מאותה פסיכיאטרית ששוחררתי מהטיפול אצלהם אך היא בכל זאת תענה לעורכת דין ותדווח לפסיכיאטר המחוזי שהפסקתי את הטיפול שם.
    איך אני יכולה להאמין שלא אחזור לטיפול שאני כל כך לא רוצה?

    תודה.
    מעיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למנהלות הפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעיין שלום

    זהר שגיא
    21/02/2008

    הפרעת אכילה עלולה להיות מצב מסכן חיים ולכן היא חייבת להיות מטופלת בידי גורמים שמתמחים בנושא. אני מבינה את המצוקה שלך, אבל אין מנוס מטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולימיה ובולמוסים
    שיר
    20/02/2008

    הייתי מקיאה אחת לשבוע במשך 15 שנה והפסקתי לבד להקיא עשיתי החלטה שזה גרוע ולא מרזה ומשבש לי את החיים והפסקתי תודה לאל אבל! נראה לי שעדיין יש לי בולמוסים של אוכל מתוך לחץ, אמנם לא בכמות גדולה מאוד דוגמא: 4 עוגיות ו4 שוקולדים וסנדוויץ. כל יום אני חייבת קצת שטויות האם זה בולמוס? תפרטי לי מה הכמות בבולמוס בבקשה והאם זה המשך של בולימיה למרות שאני לא מקיאה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולימיה ובולמוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון שלום

    זהר שגיא
    20/02/2008

    טוב מאוד שהגעת להבנה שהקאות הן דבר גרוע שפוגע מאוד בך ובחייך.
    כדי להעריך האם דפוסי האכילה הנוכחיים שלך הם בעייתים או לא, את צריכה לפנות לדיאטנית. מותר לאכול "שטויות", אבל כמובן שזה תלוי בכמות ובצורת האכילה.
    אני לא יכולה לפרט לך מהן הכמויות בבולומוס מכיוון שמדובר במשהו אישי שתלוי בדפוסי האכילה היומיים שלך. זאת בדיוק העבודה של דיאטנית. את יכולה לפנות דרך קופ"ח או מרכז לטיפול בהפרעות אכילה באזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי
    נטע
    18/02/2008


    היי,
    את יכולה בבבקשה להגיד לי כמה אמורה לשקול מישהי בגובה של 1.67וחצי ס"מ?
    אגב,אני בת 14..
    תודה ושבת שלום


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר

    זהר שגיא
    19/02/2008

    נהוג לדבר על טווח של משקל תקין ולא על נקודה ספציפית אחת. כמובן שצריך להתחשב בנתונים נוספים כמו- מבנה גוף וכדומה.
    אין לי את הטבלאות המתאימות לגיל שלך, אבל אם את מוטרדת את יכולה לפנות לרופא המשפחה שלך שבוודאי יוכל לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזהר שגיא

    נטע
    19/02/2008

    תודה אבל..הייתי מלאה,ואני לא אומרת סתם.
    שקלתי 64...
    עברתי אירוע לא נעים וכיום אני שוקלת פחות(וכ"כ שמחה על כך.)
    הורי שלחו אותי לדיאטנית שתתן לי לעלות במשקל אך לשווא.
    ועם רופא המשפחה אני לא רוצה לדבר כי הוא בטוח ידווח להורי.
    הם גם רוצים לשלוח אותי למרפה לה"א ואני לא רוצה כי אני לא חושבת שיש לי בעיה למרות שכולם אומרים שיש לי בעיה.

    לכן רציתי לדעת בערך מהוא טווח המשקל.
    תודה והמשך יום נעים,
    ספיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר

    זהר שגיא
    19/02/2008

    כאמור, אין לי נתונים לגבי המשקל התקין בגיל שלך.
    לדעתי את לא צריכה לפחד ממפגש עם דיאטנית. היא כמובן תוכל להעריך ולתת לך מידע האם המשקל הנוכחי שלך תקין, ואם כפי שאת חושבת באמת אין שום בעיה- היא תוכל לאשר זאת והסביבה הדואגת שלך תפסיק לדאוג.
    חשוב מאוד לטפל בבעיות אכילה ושמירה על משקל מיד כשהן מתחילות, גם אם קשה להודות בקיומן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזהר שגיא

    נטע
    19/02/2008


    הייתי כבר אצל דיאטנית כדי שתעזור לי להעלות במשקל אבל רק המשכתי לרדת..שלדעתי זה טוב כי אני שמנה..
    לדעתי אין בעיה אבל הדיאטנית שהייתי אצלה אמרה שיש בעיה ושאין טעם שאמשיך לבוא אלייה כי היא לא יכולה לעזור לי,כי במקום להעלות אני רק יורדת.ואמרה להוריי לשלוח אותי למרפאה לה"א כשהם יחזרו..(הם בחו"ל..)
    וכל מי שדואג לי דואג סתם,לדעתי אין צורך לדאוג אבל אני לא יכולה להחליט עליהם.
    באמת שכבר אין לי כוח..


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספיר

    זהר שגיא
    20/02/2008

    בלי להכיר אותך ואת פרטי המקרה שלך אני לא יכולה לומר מי צודק ומי טועה.
    אם תחליטי לפנות למרפאה לטיפול בהפרעות אכילה, ויש לך שאלות נוספות על כך, את מוזמנת לשאול כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלכות של אנורקיה שהייתה.
    אורטל
    18/02/2008

    יצאתי מאנורקסיה לפני כשנה וחצי אבל אני עדיין סובלת מהשלכות פיזיולוגיות כגון: בעיות עיכול למיניהן זה מתבטא בצואה בין היתר, ברגישויות לסוגים מסויימים של אוכל ובירידה בכוח הפיזי וכו' מה ניתן לעשות על מנת לפתור בעיות אלו?
    אשמח לקבל תשובה או עצה כלשהי תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השלכות של אנורקיה שהייתה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אורטל

    זהר שגיא
    18/02/2008

    כדאי לגשת לרופא משפחה אשר לפי שיקול דעתו יערוך בדיקות שונות על מנת לברר את הסיבות לבעיות עליהן את מתלוננת (יציאות, חולשה וכד').

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש מרכז להפרעות אכילה בשניידר?
    מישהי
    17/02/2008

    כי תל השומר קצת רחוק... והאם צריך להתאשפז בשביל שיוכלו לקבל אותי?... ומה כולל הטיפול בהפרעות אכילה? לא צייתי זאת אך אני מטופלת אצל פסיכולוגית כבר שנה והולכת לדיאטנית באופן פרטי. לא חל שום שינוי במצבי. האם מובטחת הצלחה במרכז להפרעות אכילה?....שוב תודה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למישהי

    זהר שגיא
    19/02/2008

    ראשית, כדאי לבדוק עם המטפלות שלך (הפסיכולוגית והדיאטנית) איך הן רואות את מצבך והאם גם הן שותפות להרגשה שלא חל שיפור. לעיתים הטיפול בהפרעת אכילה לוקח זמן ממושך.
    במרכזים לטיפול בהפרעות אכילה אפשר לקבל טיפול מרפאתי (די דומה למה שאת מקבלת כרגע- פסיכולוג, דיאטנית ורופא) או, אם המצב הגופני מחייב זאת, טיפול באשפוז.
    כמובן שאי אפשר להבטיח הצלחה מוחלטת, אך בדרך כלל, אם קיים שיתוף פעולה מלא מצידך בהחלט צפויות תוצאות חיוביות.
    אני מציעה לך להתייעץ עם הפסיכולוגית והדיאטנית שלך האם דרוש שינוי בטיפול שאת מקבלת, ואם כן- מהו.
    את יכולה לחפש באתר האינטרנט של עמותת "אביב" את רשימת מרכזי הטיפול באזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי
    נטע
    14/02/2008

    היי..
    למה כשיורדים "דרסטי" יש סמני מתיחה?ואם כן,איך אפשר "להעלים" אותם?
    תודה ויום אהבה שמח3>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללירז

    ד''ר סיגל אלון
    14/02/2008

    שלום לירז,
    אינני יודעת באופן ברור. את יכולה לנסות לקבל על כך תשובה בפורום שעונה בו רופא פלסטיקאי. דר' אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירז יש הסבר..

    נני
    15/02/2008

    סימני מתיחה אלו הקווים הבולטים, מבריקים שמצויים על העור. הם נגרמים בגלל הידלדלות ואיבוד אלסטיות של הדרמיס (שזוהי השכבה הפנימית של העור).
    באופן טיפוסי צבע הסימנים בהתחלה הוא אדום , לאחר מכן הופכים לסגול-ארגמן ולבסוף כאשר הם דוהים הופכים ללבנים.
    בדרך כלל יופיעו אצל נשים בהריון או לאחר לידה ואצל כאלו שעלו במשקל. במצבים אלו סיבי העור בגוף מנסים להתאים עצמם לנפח שגדל והתוצאה היא קריעת סיבי הקולגן דבר המתבטא בסימני המתיחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה..

    לירז
    15/02/2008

    הבנתי אבל במקרה שלי זה ירידה דרטסית..למרות שאיני חושבת שירדתי דרסטי.
    האם יש איזו שהיא דרך להעלים אותם?
    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש להפרעת אכילה הקרב ילדה בת 9
    מיכל
    12/02/2008

    לאחרונה מצאתי בתיק בית הספר של בתי בת ה-9.5 מספר רב של כריכים אשר נאגרו במצב עובש וריקבון. כששאלתי את בתי לפשר הדבר היא ענתה כי היא מעדיפה לנצל את זמן האוכל למשחק ולכן ממהרת לצאת להפסקה, ובנוסף היא טענה כי במקרים אחרים היא נותנת את הכריך לחברות אשר מבקשות. חשוב לציין כי בתי נוהגת לאכול ארוחת בוקר לפני צאתה לבית הספר כמו כן היא אוכלת ארוחת צהריים, ערב ובינייים אך אינן כוללות לחם. האם המנעותה מאכילת לחם אמורה לעורר חשד להפרעת אכילה? מדוע היא אוגרת אותם בתיקה? לטענתה היא חוששת פן יראו שהיא זרקה אותם.
    מבנה גופה רזה מאוד.
    מה עליי לעשות? תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא המודאגת

    ד''ר סיגל אלון
    13/02/2008

    שלום לך,
    על פניו לא נשמע מדבריך שיש מקום לדאגה וזאת במידה שהיא אכן אוכלת את יתר הארוחות כמו שצריך ולא נעלמת, למשל, לשירותים לאחר האוכל. בתך אוכלת ארוחת בוקר וייתכן שהיא שבעה בשעת ארוחת העשר. היא לא ניסתה להסתיר ממך את העובדה שאינה אוכלת- הרי יכלה לזרוק את הכריכים ואת כלל לא היית יודעת ... בררי איתה מדוע היא לא אוכלת לחם. שימי לב אם יש שינויים נוספים בהרגלי האכילה שלה או עשיית ספורט וכולי...אך עשי זאת בצורה מושכלת , בלי "לרדת לה לחיים". דר' אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום