מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היינטע27/12/2007
היי ,
תוכלו להגיד לי איך יודעים עם יש לך הפרעות אכילה ומה הסימנים שמעידים על כך?
תודה, טופז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן עמית
קרן עמית29/12/2007ישנם קריטריונים ברורים לאבחון הפרעות האכילה השונות. תוכלי לעיין במאמרים שבקישור המצורף .
קרן עמית
[a href='http://' id='link']www.nofit.org[/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לטופז
קרן עמית29/12/2007טופז שלום.
תמסרי למישהו את המראה שלך והמשקל שלך. מצאי לך עיסוק בחיים- לימודים, עבודה, אתגר כלשהו. אם קשה לך לעשות זאת אל תוותרי על לחזור לטיפול.
קרו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לקרן עמית
נטע30/12/2007היי תודה על הקישו אבל הוא לא עובד,תוכלי לשלוח אותו שוב?
ואני לא יכולה להוציא את המשקל והמראה מהראש שלי לא משנה מה אני עושה..
טופז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לקרן עמית
נטע30/12/2007היי תודה על הקישו אבל הוא לא עובד,תוכלי לשלוח אותו שוב?
ואני לא יכולה להוציא את המשקל והמראה מהראש שלי לא משנה מה אני עושה..
טופז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לטופז
קרן עמית31/12/2007www.nofit.org
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאאאאאאאארני25/12/2007
שלום
אני בת 25, בולימית כבר 10 שנים בערך. הגובה שלי הוא 1.60 על 55 קילו.
אני מנסה עכשיו להפסיק עם ההקאות אחת ולתמיד בכוחות עצמי כי ניסיתי טיפול ואישפוז ומה לא וכלום לא עבד...
אני כבר 4 ימים שלמים שלא מקיאה וזה מרגיש כמו נצח. יש יותר עצבות, יותר ריקנות אבל בעיקר אני לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה, אני פשוט נגעלת, אני רואה את הירכיים העצומות שלי ואני ממש נכנסת לדיכאון מזה..
אני רוצה להתמיד בלא להקיא אבל זה קשה, האם מישהי פה יכולה לתת עצות איך לא לתת למראה שלי עד כדי כך לבאס אותי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רני - תגובה לפנייתך
אני25/12/2007מהנתונים הפיזיים שלך נשמע שאת נראית טוב. המשקל שלך מותאם לגובה שלך.
בקשר לירכיים - זה בטוח רק בראש שלך אבל בטח את יודעת את זה ולא עוזר לך לדעת - שימי מכנסיים ואל תסתכלי כל הזמן על המראה.
עשי ספורט ותרגישי מבפנים שהגוף שלך בריא ומוחזק.
יוגה תרגיע אותך ותעשה אותך גמישה.
פילטיס מצויין.
המון הצלחה!
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לתמר
קרן עמית29/12/2007תמר שלום.לא נוכל לתת אבחון לפצעים שתיארת דרך הפורום. למרות שיש סבירות טובה שזה קשור לדיאטות הלא מאוזנות ולמצב ההורמונלי. ממליצה לך לגשת לרופא המטפל, ולאבחון אצל דיאטנית כצעד התחלתי.
קרן עמית
מרפאת נופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון מקסימלי לשימוש בטופאמאקס לצוראני23/12/2007
שלום,
ברצוני לדעת מה המינון המקסימלי האפקטיבי לשימוש בטופאמקס לצורך ירידה במשקל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת בנושא טופאמאקס
אני23/12/2007תוך כמה זמן רואים תוצאות (ירידה במשקל)?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה שאלות בנושא
דנה24/12/2007הייתי רוצה לדעת עוד כמה פרטים בנושא של טופאמקס.
מי יכול לתת מרשם לתרופה? האם רופא המשפחת או רופא מומחה?
האם זה מתאים גם לכאלו ללא עודף משקל משמעותי?
האם יש תופעות לוואי, ומהם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגבי טופמקס
ד''ר סיגל אלון02/01/2008טופמקס היא תרופה נוירולוגית, אשר יש לה 2 התוויות טיפוליות: לטיפול באפילפסיה ולמיגרנות. הירידה במשקל הינה תופעת לוואי של התרופה ולכן אנשים בעלי עודף משקל עשויים "להינות" ממנה. אין התוויה רשמית לטיפול בטופמקס כתרופה לירידה במשקל. לטופמקס עלולות להיות תופעות לוואי ולכן יש להיות תחת מעקב רופא בעת נטילת התרופה. המינון האפקטיבי לירידה במשקל הוא מ- 75 מ"ג ליום וניתן לעלות מינון לפי התגובה הקלינית. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לעזהרמירי20/12/2007
שלום!
לפני הגיוס שלי שקלתי בערך 67 קילו, אחרי שהתגייסתי התחלתי להתאמן ולאכול נכון והתחלתי לרזות אבל מהר מאד התייאשתי והדיאטה שלי הפכה לבולימיה חריפה. הייתי מקיאה בערך כל מה שהייתי אוכלת, הגעתי ל 41 קילו על 1.68 זה הגיע למצב שחברות איימו עלי באשפוז כפוי.
כשעברתי לגור עם חבר שלי לא יכולתי יותר להקיא בגלל שהבית לא גדול והוא היה שומע. וגם כי התחלתי לקחת גלולות ואני פוחדת שזה יבטל את ההשפעה שלהן.
עכשיו עליתי ל 48 קילו, ואני מבינה רעיונית שזה עדיין קצת מדי ושיהיה טוב יותר אם אני אעלה עוד. אבל העובדה שאני מבינה את זה בראש לא מונעת ממני להגעל כל פעם שאני מסתכלת במראה. אני פשוט שונאת כל גרם שומן בי ובכלל את עצמי שאני לא מצליחה לשלוט בעצמי עם האוכל וזה משליך על כל חלק אחר בעצמי כי זה גורם לי לא לאהוב את עצמי, לא להערי את עצמי ולא להאמין בעצמי.
אני יודעת שאני באמת רזה מאד בגלל מה שאחרים אומרים אבל מבחינתי אני הכי שמנה בעולם!
מי יוכל לעזור לי לשנות את קו המחשבה העקום הזה?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למירי
קרן עמית21/12/2007מירי שלום. טיפול במרפאה להפרעות יוכל לעזור לך לראות את הדברים אחרת. אל תהססי , חבל שתמשיכי לסבול .תקבעי אבחון במרפאה כזאת באיזור מגורייך, ויתאימו לךוכנית טיפול.
בהצלחה קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםט19/12/2007
בס"ד
שלום רב
הייתי מאוד רוצה להיעזר בכם מכיוון שאני סובלת מבולמוסים מדי יום והרגשה איומה לאחר מכן.
ברגע זה אין לי כ"כ אפשרות כלכלית האם יש עדיין דרך בהם תוכלו לעזור לי?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לט'
ד''ר סיגל אלון20/12/2007שלום לך. לא ניתן לקבל טיפול דרך אתר אינטרנט. הטיפול במרפאות הציבוריות אינו כרוך בעלות כלכלית לסובלות מבולמיה. לאלו הסובלים מהתקפי זלילה (BINGE EATING DISORDER), התשלום הינו סמלי (על פי קריטריונים של משרד הבריאות). לשם כך עלייך לפנות להערכה במסגרת מרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך. בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימויי גוףאיריס17/12/2007
האם אין כלל גברים הסובלים מהפרעות אכילה? בחיים חלא שמעתי על גבר שמקיא, מה אנחנו כל כך בעייתיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאיריס
קרן עמית18/12/2007איריס שלום,
בהחלט קיימים גם גברים עם הפרעות אכילה כולל הקאות.נכון שרוב החולות הן נשים.
קרן עמית
נופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהסנדרה16/12/2007
בעבר השתמשתי ,בהמלצת פסיכיאטר, בטופמקס, וזה מאוד עזר לי להשתלט על התקפי הבולמיה שלי, ורזיתי יפה. הפסקתי את הטיפול על דעת עצמי, כי הרגשתי מספיק חזקה, והכל חזר לקדמותו...., שמעתי שמועות ששימוש חוזר בטופמקס אינו יעיל, רציתי לדעת האם זה נכון...?
לתשובה מהירה מאוד אודה מאוד מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסנדרה
ד''ר סיגל אלון20/12/2007לא ידוע לי מהספרות על כך וגם לא מניסיוני הקליני. בהצלחה, דר' אלון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה.שיר15/12/2007
לפני שנה התחלתי דיאטה 1.68 היתי 66 קילו,התחלתי דיאטה חריפה הורדתי 15 קילו ב-30 חודשים התאשפזתי המחלקה פסיכיאטרית על סף אנורקסיה.
הייתי מאושפזת כ-3 חודשים לאחר מכן עברתי לטיפול של דיאטנית תחילה ריזתי עוד 3 קילו (יש לציין שבלתי מהעדר מחזור כ-8 חודשים) התחלתי להעלות במשקל קיבלתי מחזור ומאז יש לי בולמוסים של אכילה ואני לא מצליחה לשלוט עצמי הגעתי למשקל 63....
אני מרגישה נורא,אני כל הזמן בוכה,שונאת את עצמי,ורוצה למות...אני לא מצליחה להשתלט על עצמי ועל המצב ...אני מתחננת לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשיר
קרן עמית18/12/2007שיר שלום. אני ממליצה לך בחום לגשת לטיפול במרפאה שמתמחה בהפרעות אכילה וכוללת צוות רב מקצועי-דיאטנית,פסיכולוגים,עו"ס,מטפלים באמנויות, פסיכיאטר וכו'. אך לפני כן פני לרופא המטפל שלך ולפסיכיאטר המטפל שלך בדחיפות ובקשי ממנו עזרה, או אפילו אם את במצב נפשי כפי שאת מתארת פני למיון היכן שאושפזת . קרן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשדסמדר13/12/2007
אני חוששת שחברתי היא אנורקסית. האם אנורקסיה ובולמיה באות בדרך כלל יחד? כלומר אם היא אוכלת ארוחות גדולות ומייד לאחר מכן מוצאת תירוצים ללכת הביתה מהר זה סימן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסמדר
ד''ר סיגל אלון13/12/2007שלום,
אנורקסיה ובולימיה הינן הפרעות אכילה שונות, שאינן מתקיימות בו- זמנית אולם יכול להיות מעבר בין ההפרעות (למשל: הפרעת אכילה שמתחילה כאנורקסיה ובהמשך הדפוס משתנה לבולימיה).
ייתכן שחברתך סובלת מהפרעת אכילה. נסי לדבר איתה. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרון11/12/2007
כשאני אוכלת אני רובוט, ואני אוכלת, כמו שצריך, בשבילי זה המון.
וזה מרגיש לי כ"כ רע, ואני לא מצליחה להילחם במחשבות האלה, שאני אשמין, שאני לא אהיה מי שאני, שאני אלך לישון ואקום אחרת.
אני לא יכולה עם זה שאני 'משתחררת', שאני כבר לא שולטת, שאסור לי לשלוט.
מתי אפסיק להיות חרדה מהשמנה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרון
קרן עמית11/12/2007שלום שרון. האם את נמצאת בטיפול? בכל מקרה טיפול יכול לעזור לך "לשחרר" מהשליטה. טיפול במרפאה להפרעות אכילה שכולל טיפול תזונתי ורגשי, יוכל לעזור לך ולהבין מדוע את זקוקה לכה הרבה שליטה בחייך , כשהביטוי הוא כמובן באוכל. כמה זמן זה יקח ? זה אינדיווידואלי.
בהצלחה קרן עמית
מרפאת נופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולימיהליאל09/12/2007
שלום ,כתבתי פה כמה פעמים אבל הפעם אני רוצה לשאול מספר שאלות ,אני בולימית מזה 3 שנים תחילה היא הייתה מאוד קשה ,הקאות של כמה פעמים ביום ואז ירדתי לפעם פעמיים בשבוע ,בשבוע האחרון חלה הדרדרות בגלל נסיבות מהעבר שהחזירו אותי להמון עצב וכאב ,יש לי המון בעיות בחיים ואני לא רואה את עצמי הולכת לטיפול או מספרת על זה למשהו בתחום הצבא [כרגע אני חיילת ] ויש מספר דברים שרציתי לשאול כי פשוט אין לי את מי
כל הזמן שאני נכנעת למחלה אני מנסה למצוא פתרון שזה לא יקרה שוב מה שקורה שאני כל פעם נשברת מחדש ,יש מצבים שאני ממש מתמודדת יפה ומשכנעת את עצמי שאני יכולה לבד ויש מצבים שאני פשוט מיואשת ,רציתי לשאול האם אני יכולה להגיע לריפוי עצמי על ידי כתיבה ,הבנה של הסיבה שבגללה אני בוחרת בדרך הזו ,לחשוב לפני הצעד הבא ,לזאת מצבים בהם אני נשברת וכדו" ,ועל ידי כך להגיע למצב שאני יוצאת מזה לגמרי?
עכשיו בנושא הבריאות ,אני שוקלת 52 ק"ג ואני 1.68 לא ממש תת משקל ,חשוב לי לציין שתמיד אני מקפידה על תפריט מאוד בריא ,פירות ,ירקות מכל הסוגים לחמים מלאים גבינות ,ביצים ברנפלקס מעדנים בריאים שבולת שועל אורז מלא ועוד הרבה דברים מזינים ,אני קורא מדי פעם כל מיני מאמרים על בולימיה ואפילו כל מיני כתבי עת שבולימיות כותבות ואני פשוט לט מוצאת את עצמי שם ז"א שאין לי שיניים רקובות יש לי שיניים ממש לבנות ללא חורים ,אני מרגישה בריאה לא חלשה או עיפה ,יש לי תמיד לחיים סמוקות ואני לא חיוורת אין לי נשירה או כל בעיה שעליה קראתי שבנות בולימיות בד"כ סובלות ,עוד דבר שרציתי לציין אני לא סובלת מקלפטומניה או מתרנות מינית סמים או אלכוהול ,ממש לא ,אני בחורה יציבה עם ראש על הכתפיים חיילת גם עובדת מתעמלת פעמיים בשבוע מעולם לא התעלפתי או הרגשתי סחרחורות [אולי בתקופה שהבולימיה הייתה קשה ] את כל זה אני רושמת כיוון שאני לא מבינה איך זה שמצבי הוא כזה גם בדיקות דם שלי תקינות ,אני פשוט מפחדת שיום אחד המציאות תטפח לי על הפנים ואז יהיה מאוחר מדי ,רציתי לדעת כשמדברים על הרס לשיניים מה הכוונה בדיוק ?
סתם חורים ,התרקבות של השיניים הקדמיות ?
אומנם מכתבי ארוך אך כל אנפורמציה תתקבל בברכה אין דרך אחרת להשיג אינפורמציה דרך איש מקצוע אחר
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליאל
קרן עמית10/12/2007ליאל שלום.אל תקלי ראש בסיבוכים הרפואיים. בבבולימיה הההשפעות הקליניות לעתים לא קורות מהר או ליתר דיוק לא באות לידי ביטוי מהר בבדיקות דם, אך זו אחת הבעיות שזה עלול להגיע פתאום ללא התראה!
ליאל , אין תחליף לטיפול, וגם אם את חיילת זה לא תירוץ לא לטפל בעצמך , כי בריאותך חשובה מכל.
פני לטיפול.
קרן עמית
מרפאת נופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמיהכרמית09/12/2007
אתמול גילתי לחבר שלי ולמשפחה שלי שאני בולמית כבר שנה פלוס.נסיתי להלחם בעצמי במחלה ופעם הייתי מקיאה על בסיס יומי כל מה שהיתי אוכלת.כבר חצי שנה אני הפחתתי בכמויות ההקאות ואני מקיאה רק פעם בה. אני בת 20 וחצי עשיתי דיאטה לפני 6 שנים וירדתי 18 קילו היום אני שוקלת 46 ואני 1.64 ס"מ
היום אני מבינה שאני צריכה עזרה ואני לא יודעת לאן לפנות ולמי
אני מרגישה שכל התקופה הזאת הייתה לי מעוקה בלב ונכנסתי לדכאון ולמצבי רוח משנים
אני תמיד הכחשתי ששאלו אותי כי לא היה לי את האומץ לספר
עכשיו שהאנשים הקרובים אליי יודעים אני שמחה שירד לי אבן מהלב
אני רוצה מאוד לסיים אם זה ולהחלים
לאן אני צריכה לפנות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכרמית
ד''ר סיגל אלון09/12/2007שלום כרמית,
ישנן מרפאות ציבוריות וישנן מרפאות פרטיות. היכן את גרה?
דר' סיגל אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
כרמית10/12/2007אני גרה בקדימה,קבעתי תור ביום רביעי בבוקר לפסכולוג..זה בסדר?וכבר 3 ימים אני לא הקאתי ואכלתי כמו שצריך כי אני באמת רוצה להבריא ויש לי את הכוח הרצון הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכרמית
ד''ר סיגל אלון10/12/2007שלום כרמית,
טיפול פסיכולוגי הוא רצוי בהחלט, רצוי שיהיה בגישה קוגניטיבית התנהגותית. כמו כן רצוי לשלב מעקב דיאטני אצל דיאטנית שמטפלת בהפרעות אכילה. בהצלחה. דר' סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל
כרמית10/12/2007סיגל תודה רבה שאת נמצאת פה בשבילנו...אני מאמינה ורוצה מאוד לנצח ולהבריא
את חושבת שפסיכיאטר לא צריך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבן05/12/2007
יש לי בעיה. אם אני לא אוכל 4 שעות יש לי כאבי בטן. כלומר, הבטן מקרקרת. האם זו תופעה הגיונית? האם אני חייב ללכת לראות רופא ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לבן
קרן עמית05/12/2007בן שלום. איננו יכולים לתת אבחונים רפואיים שכאלו בפורום, עליך לגשת לרופא. בטן מקרקרת תיתכן כעבור 4 שעות , אך יש הבדל גדול בין זה לכאב בטן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמוסים.דחוף מאוד =<02/12/2007
בעבר הייתה לי הפרעת אכילה, לא רצינית, הייתי מודעת לכך וטיפלתי בזה..
הבעיה שבזמן האחרון אני נכנסת להמון בולמוסים, נהיה לי מן הרגל כזה, לחטוף בולמוס של יום יומיים ואני לא מצליחה לצאת ממנו..
אפילו סתם, סתם בלי סיבה..
תמיד כשאני מנסה לחשוב מאיפה זה בא אני אף פעם לא מוצאת סיבה מוצדקת.
נמאס לי, לקזז כל יום אחר כך באוכל כדי להגיע לשקילה ולא לעלות..
נמאס לי שאחרי בולמוס הבטן שלי נפוחה,
נמאס לי שזה נותן לי להרגיש כל כך רע..
והכי נמאס לי ש.. שאני לא מצליחה להתגבר על זה.
לא מצליחה..
ההורים שלי לא מסכימים לי ללכת לפסיכולוג הם חושבים שהתמיכה שלהם בהחלט מספיקה,
חשוב לי לציין שיש לי גם תמיכה מחברות..
אבל ברגע שמגיע הבולמוס, אני לבד.. אין אף אחד בבית ואין לי איך לקחת את הכוחות האלה,
מעצמי..
מחכה לתשובה.. /=
מיואשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בולמוסים
קרן עמית02/12/2007שלום לך. האם באמת ניסית לדבר עם הורייך בצורה רצינית? תנסי להסביר להם בדיוק את מה שהסברת לנו, ואפילו תראי להם את השאלה באתר. האם ידוע לך מדוע הורייך לא מעוניינים שתהיי בטיפול?
קרן עמית
[a href='http://' id='link']http://www.nofit.org[/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה:
דחוף מאוד =<03/12/2007כן, ברצינות.
אמא שלי אומרת שהיא עברה בדיוק מה שאני עברתי, ושלא פלא שנכנסתי לעולם של הדיאטות.
אבא שלי נגד זה, הוא ממש נגד.. הוא אומר לי שאני נראת טוב, שאני צריכה להפסיק לחשוב כל הזמן על זה ושאם אני חוטאת פה ושם זאת לא הבעיה..
בפעם הראשונה שסיפרתי להם שהקאתי או הייתי אוכלת רק תפוח ממש בכיתי והם ביחד איתי..
ובהתחלה באמת רצו לשלוח אותי לפסיכולוג אבל לא רציתי..
ועכשיו שכבר הרגשתי שאני מאחורי זה, בכלל לא העלתי על דאטתי שבולמוס זה גם סוג של הפרעה..
והייסורי מצפון האלה אחרי שאני אוכלת הורגים אותי.
אני מוצאת את עצמי מתעוררת באמצע הלילה בודקת אם הבטן נפוחה או לא..
או מסתכלת שעות במראה..
את יכולה לעזור לי דרך הפורום?
אין מצב לפסיכלוג מהצד שלהם, באמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאור
קרן עמית13/12/2007אור שלום. תסבירי להם שטיפול במרפאה להפרעות אכילה כוללת לא רק פסיכולוג, אלא צוות שלם-דיאטנית, מטפלים באמנויות, פסיכיאטר וכו', כך שהתוכניות טיפול הן מקיפות. לא קיים טפול דרך פורום.
קרן עמית
מרפאת נופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמיה בצבאleah01/12/2007
איך הצבא מטפל בבנות או בנים בולמיים או אנורקסים? יש לי חברה שהיא בולמית והיא בצבא ורציתי לדעת מה הצבא יכול לעזור לה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ל- leah
ד''ר סיגל אלון06/12/2007שלום לך,
על חברתך לפנות לפסיכיאטר צבאי, אשר לאחר הערכה שלו יכול להפנות אותה לטיפול במרפאה להפרעות אכילה. הצבא נותן התחייבות כספית עבור הטיפול, לפי קריטריונים שלהם. בהצלחה, דר' סיגל אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אבחון בולמיה בצבא
ג'ון17/09/2010מביא לשחרור או שניתן לעבור את הטיפול הדרוש במהלך השירות הצבאי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלג'ון
לירן רוגב19/09/2010אבחון כזה אינו מביא לשחרור אוטומטי באופן גורף, ובהחלט ניתן לקבל טיפול במסגרת השירות הצבאי אם יש נכונות כזו מצד החייל/ת. כדי לעשות זאת יש לפנות לקצין בריאות נפש, לשתף בבעיה ולבקש סיוע במסגרת הצבא. במקרים מסוימים הצבא אף מאשר קבלת טיפול פרטי באזרחות, בידיעה ושיתוף של גורמי בריאות הנפש הצה"ליים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

