פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מתפקדת
    זואי
    14/10/2007

    זה התחיל אצלי לפני כמה חודשים אחרי שנפרדתי מחבר שלי - החלטתי להוריד משקל כדי להיראות טוב יותר ולהוציא לו את העיניים וגם למצוא מישהו חדש. בהתחלה באמת הורדתי משקל יפה אבל עם הזמן התחלתי לאבד סבלנות ופשוט התחלתי לאכול כמויות נורא קטנות שקטנות כל הזמן. כולם עודדו אותי עד שזה התחיל להיות מוגזם בשבילם. אני גם יודעת כבר שזה מוגזם אבל התמכרתי להרגשה הזאת של לא לאכול ואני פוחדת להעלות שוב במשקל אז אני ממשיכה עם זה ומרגישה שכבר אין לי שום שליטה על זה. איך אפשר לצאת מזה בגלי להשאב שוב למערבולת של הרזייה כמו שאני נמצאת בה עכשיו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מתפקדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לזואי

    קרן עמית
    15/10/2007

    שלום זואי. תשובתי היא חד משמעית , גשי לטיפול. ככל שמתחילים טיפול בשלב יותר מוקדם,
    כך הסיכויים לצאת מזה יותר גבוהים. אל תחכי להדרדר יותר. קרן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ככה השגתי את הפרעת האכילה שלי
    מיואשת
    11/10/2007

    היי,
    הייתי רזה עד כיתה ג'... לא אהבתי אוכל בכלל.
    ואז היה לי התקף אסטמה שבגללו פומפמתי בסטרואידים, שאחת מתופעות הלוואי היא השמנה.
    השמנתי המון, עברתי עיר, ובית ספר כל הילדות שלי הקניטו אותי על זה שאני שמנה.
    עד כיתה ח' עיתי דיאטות קטנות של הרעבה ורזיתי המון, אבל גם השמנתי.
    בכיתה ח' עשיתי דיאטת כאסח של חצי שנה שבמהלכה רזיתי כ-20 קילו. ואחכ שוב שמנתי.
    באיזה שלב התחלצי עם משלשלים ספורט אובססיבי- 6 שעות ביום הקאתי קצת וחתכתי אתעצמי. ושוב השמנתי.
    בצבא השמנתי שוב התחלתי שוב להקיא, חתכתי את עצמי קצת, הקאתי. הפסקתי ואחרי חודשים חזרתי להקיא. לא הרבה אבל מקיאה. אוכלת המון ומקיאה. כרב שבןוע וחצי שכמעצ כל יום..
    אני לא יודעת איך להגדיר את עצמי, ואם זה באמת משנה.
    אבל הכי חשוב אני ללא יודעת מה לעשות.
    עכשיו אנ י שמנה מבחינת משקל, ולא רק בראייה של עצמי, אפילו ההורים העירו לי.
    לא יודעת מה לעשות, אני צריכה טיפול? או לא? איזה? זה יעבור מתישהו? כי אני אפילו לא מאינה שזה יעבור מתישהו
    תחשוה שלא הייתה ילדות, כי היא רק סבבה סביב אוכל. אני זוכרת כל קללה, וכל השפלה מהילדים בכיתה. זה לא באמת עובר אף פעם.
    תמיד אמרתי שזה כמו ג'וק במוח, יש לו תקופות רגיעה, ויש תקופות שהוא תוקף אותי. לא יכוהל לשלוט בו, לא יודעת גם כמה אני רוצה, אבל מה שבטוח אני צריכה.
    ככ אבודה ובעיקר ככ לבד. לא יודעת מ מי לבקש עזרה, ואיזה עזרה.
    אני משתחררת עוד מעט, אז טיפול יהיה לי יותר קל באזרחות.
    תעזרו לי בבקשה, תייעצו לי מהנסיון שלכם מה לעשות לפני שיהיה מאוחר מדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי

    מיואשת
    11/10/2007

    גם אם אנחי לא מקיאה הכל.. זה נחשב בולמיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיואשת

    קרן עמית
    11/10/2007

    שלו לך. קודם כל אל תתיאשי. אני ממליצה לך מאוד לגשת לטיפול . בכל מקרה את חייבת עוד לפני כן, באופן דחוף לגשת לרופא המטפל שלך ולערוך בדיקות מקיפות (כולל בדיקות דם, אק"ג וכו') על מנת לוודא שמצבך הגופני תקין. הקאות מרובות יכולות לכרום לאיבוד אשלגן , מה שיכול להוביל לדום לב , אז ליתר ביטחון , תיבדקי ועל תחכי. לגבי טיפול, ישנם מרפאות פרטיות, ישנן ציבוריות- במסגרות בתי חולים, קופות חולים. אוכל לכוון אותך אם תצייני מהו איזור מגורייך. את צרכיה לקבוע תור באחד ממרפאות אלו לאבחון, באזרחות אכן זה פשוט יותר, במסגרת צבאית, גם כן אפשר לקבל אישור מהצבא לכך. אני רוצה לעודד אותך ולומר שטיפול יכול לעזור, וככל שתגשי מהר יותר כך ייטב.
    בהצלחה
    קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אדע אם בתי בבעיה?
    דנית
    11/10/2007

    הבת שלי פשוט לא אוכלת כלום. היא ומנם לא בתת משקל, אבל מאוד רזה וממש בעיתית באוכל - מה אני עושה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אדע אם בתי בבעיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדנית

    קרן עמית
    11/10/2007

    דנית שלום. ראשית גשי איתה לרופא המשפחה שיערוך לה בדיקות כלליות , חשוב גם שימדוד משקל וגובה. בת כמה ביתך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעזרו לי
    עדי
    11/10/2007

    אני בת 15. מגיל 13 אני זוכרת את עצמי נאבקת עם המשקל, הייתי ילדה שמנמונת, שכולם היו אומרים עליה "איזה יפיפיה תהי אם רק תורידי 10 קילו". אז הורדתי. הרבה יותר. נכנסתי למעגל מטורף, שאף אחד לא התערב לי בו עד התחילו לשים לב שהרזון מתחיל להיות חולני. פתאום כולם התחילו להכנס לי לצלחת. אמא ואבא, לראות בדיוק כמה אני אוכלת, ולנסות לשכנע אותי לאכול יותר. אני מנסה להעמיד פנים כאילו הכל בסדר, אבל זה ממש לא. אני פוחדת מכל ביס. המחשבה על עלייה במשקל מכניסה אותי לדיכאון, אני לא מצליחה לצאת מהדיאטה, אני חוששת שאני מפתחת הפרעת אכילה. אני חלשה, המחזור שלי הפסיק, לפני כמה ימים התמוטטתי, הדופק שלי חלש כל הזמן ואני מפחדת נורא. אני חושבת שאני צריכה עזרה. אני מפחדת, ואני דיי מתביישת. אולי יש לכם עצה בשבילי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    קרן עמית
    11/10/2007

    עדי שלום. חשוב מאוד שאת כנה עם עצמך ומודה בפני עצמך שיש לך בעיה. ואכן ניכר שיש לך הפרעץ אכילה. המשפחה דואגת לך ובצדק. את צריכה להיעזר בהם ולא לשמור את הסוד לעצמך. בקשי מהורייך עזרה, אמרי להם שאת רוצה ללכת לטיפול. ישנם מרפאות שמטפלות בהפרעות אכילה, ושוב שתטופלי בכזאת. כמו כן באופן דחוף עלייך להיבדק אצל רופא המשפחה ולערוך בדיקות רלוונטיות.
    הבושה לא תרפא אותך, ההפך. תני לאנשים שדואגים לך לעזור לך, וגשי לטיפול בהקדם. אם תדחי זאת את מסכנת את בריאותך, וככל שתקדימי לטפל כך סיכווי ההחלמה טובים בהרבה. אם תרצי שאכוון אותך צייני בבקשה את איזור מגורייך .
    בהצלחה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    עדי
    14/10/2007

    אני גרה באזור רחובות.
    ההורים שלי מאוד לחוצים, בגלל סיבות כאלו או אחרות, אני לא יכולה להכביד עליהם עם זה, הם לא יוכלו להתמודד.
    לפני כמה ימים תפסתי את עצמי על סף בכי רק בגלל שלא ידעתי את הערך הקלורי המדוייק של דבר מזון. אני לא יכולה לעבור יום בלי להתעסק בקלוריות , וחלילה שאעבור את ה1250, במקרה הטוב. אני לא יודעת מה לעשות, הפכתי אובססיבית, ואני תופסת את עצמי כבן אדם שבדרך כלל לא נופל אל תוך הרשתות שהחברה טומנת, ואין לי מושג איך נפלתי לזאת, אבל אני עמוק בפנים, אני מודעת לכך, אבל אני לא יכולה לצאת. לא הפסקתי לאכול לגמרי, אני לא יודעת בדיוק איך להגדיר את איפה שאני נמצאת. אבל זה לא מקום טוב. אם יש מקום שבו הסודיות מובטחת, אודה להכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    קרן עמית
    14/10/2007

    עדי שלום. לרוב , בעבור הורים הלחץ הכי גדול הוא שילדם נמצא בסכנה, או חולה. את חולה ומסכנת את עצמך. לא ייתכן שיש להורייך לחצים יותר גדולים ויותר חזקים מזה. ככל הידוע לי מרפאות לא יטפלו בך כקטינה, מבלי ליידע את הורייך. אין הכוונה בכך שתיכנסי לחדר הטיפולים לכל פגישה פגישה עם הורייך , זה לא ממש כך. אני מציעה לך לא להשאיר את הסוד הזה לעצמך .ייתכן שתוכלי לפנות למרפאות עצמאית, אך יהיה עלייך ליידע את הורייך. אל תתני לעובדה זו לעצור את עצמך מלקבל טיפול , שכה נחוץ לך.
    קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה וצבא
    זוקי
    10/10/2007

    אני בת 17 קבלתי צוו גיוס ראשון לעוד חודש ומצורף שאלון רפואי
    אני גובהי 1.51 ושוקלת 44.4 . BMI שלי - 19.5 .הייתי ב-3.06 במשקל 47.8 עשיתי דיאטה ומאז אני מפחדת לעלות במשקל. , כלומר אני לא נורא פחות מהמשקל, שאני צריכה לשקול ( 45-46 )אבל בגלל שאני מתעסקת הרבה עם מה לאכול ומה לא לאכול ומפחדת להשמין ומשתדלת לצמצם בכמויות אוכל ואם חרגתי לעשות ספורט. (התחלתי להקיא באופן יזום והפסקתי) , הוריי לקחו אותי דרך הקופת חולים למרפאה להפרעות אכילה, שכוללת טיפול פסיכולוגי, תזונאית ובקורת פסיכיאטר, אבל אני לא מקבלת תרופות .,אז אני שואלת, האם אני חייבת לציין בשאלון הרפואי, שאני מטופלת אצל פסיכולוג בגלל הפרעת האכילה? האם זה יכול להשפיע על קבלתי לצבא ועל שיבוצי בעתיד בצבא בתפקידים מיוחדים? מה משקל מינימום ,שבחורה חייבת להיות בו ,כדי שיגייסו אותה.הרבה תודה על הסבלנות.נ.ב האם טיפול במרפאה להפרעות אכילה ללא תרופות יכול לעזור לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה וצבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזוקי

    ד''ר סיגל אלון
    11/10/2007

    שלום לך,
    תקופת השירות הצבאי הינה תקופה שעלולה להיות רבת לחצים ובנות שסובלות מהפרעות אכילה- מצבן עלול להחמיר. מה גם שסדר היום משתנה והתפריט שאוכלים משתנה. אני חושבת שלטובת שלומך הנפשי, כדאי לך ליידע את גורמי בריאות הנפש בצבא. ייתכן שזה ישפיע על שיבוצך, כיוון שינסו לתת לך תפקיד פחות מלחיץ. אינני יודעת מה משקל המינימום לגיוס.
    ולשאלתך האחרונה- טיפול במרפאה להפרעות אכילה ללא תרופות יכול לעזור, לעיתים משלבים גם טיפול תרופתי- בהתאם לשיקול הפסיכיאטר המטפל.
    בהצלחה, דר' סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמיה
    שאול רבקה
    09/10/2007

    אחייניתי סובלת כ-12 שנה מהפרעות אכילה (בולמיה), היא בת 32 ונמצאת רוב הזמן
    עם ההורים שמודאגים אך לא עושים דבר בנושא.
    מצבה הולך ומתדרדר ואני מודאגת ומבקשת את עזרתך כיצד ולאן אפשר לפנות
    על מנת לקבל עזרה .

    עלי לציין שכל הנ"ל חושבים שאנחנו עיוורים ולא רואים את מצבה של הבת.

    אשמח לעזרתך בתודה
    שאול רבקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאול רבקה

    קרן עמית
    09/10/2007

    שלום לך. ישנם באיזורים שונים בארץ מרפאות שמטפלות בהפרעות אכילה הן במסגרת בתי חולים וקופות חולים, והן במסגרות פרטיות. חשוב לקבוע תור לאבחון במרפאה שכזו. מומלץ לגשת למרפאה שכוללת צוות רב מקצועי. נשמח לכוון אותך לפי איזור מגורים.
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לאחיינית

    רבקה שאול
    11/10/2007

    שלום קרן, תודה על התשובה המהירה, לא ציינתי בפנייתי ,שהאחיינית אינה מוכנה לשתף פעולה, לא מוכנה שידברו איתה על מצבה ,מסרבת לשמוע על טיפול כלשהו,אמא שלה "מגוננת" עליה, דואגת לה לאוכל, והולכת איתה למכון כושר כל יום כשעתיים. את כל האינפורמציה אני יודעת מאחי (האבא),

    שמאד דואג ומפחד שבתו תדרדר עוד יותר, היא כבר "עור ועצמות " ובמצב נפשי קשה.
    האם יש דרך כלשהי ,שגורם מקצועי כלשהו יכנס לתמונה?
    מקווה שהפעם הצלחתי לנסח את מצוקתי ושאלתי, אודה לך על התיחסותך. רבקה שאול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרבקה שאול

    קרן עמית
    11/10/2007

    שלום לך. אני ממליצה לברר במרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה לגבי הדרכת הורים. בהדרכה כזו יוכל להשתתף האבא. ישנם מקומות שההדרכה היא פרטנית וישנה קבוצתית. בכל אופן , בהדרכה שכזו מלמדים את המשפחה כיצד להתמודד עם המחלה וכיצד להביא את הילדה לטיפול. בהצלחה קרן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכל הבנות - חשוב מאוד מאוד שתקראו !
    רין
    08/10/2007

    שלום, אני מעדיפה לא לחשוף את שמי האמיתי , אבל אני אדבר איתכן בצורה גלויה מאוד.
    אני בת 17, בשנה שעברה בגיל 16, התחילו אצלי כמו אצל רבות מכן, איך אם לא..בעיות אכילה.
    למרות שכולם החמיאו לי שאני יפייפיה, ומושכת, ומדהימה והכל,
    לא הרגשתי כך למרבה הצער.
    בקיצור, התחלתי בדיאטה מסודרת כבייכול ובתוך שבוע הורדתי 2 ק"ג.
    התחלתי פתאום להיות מרוצה מהשינוי, אז המשכתי בדיאטה, הייתי אוכלת כפית גבינה של 1/2% בתוך 2 פרוסות לחם קל בתור ארוחת בוקר, בצהריים מנת פחמימה מדודה, חתיכת טופו דיאט וסלט.
    נהייתי אובססיבית למוצרי חבל דלייי שומן !!!
    איבדתי המון סידן, נהייתי חלשה, החזה שלי ירד בצורה משמעותית, יש לי מזל אחד, שהמחזור לי לא איחר לי ולא נפגע.
    הייתה תקופה שגם הקאתי פה ושם..כי ממש הרגשתי שזה נוח להוריד במשקל, במיוחד כשאת לא מודעת לסכנות ויש לך את היכולת להתעלם, מה גם שהתעלמתי, אבל לא ידעתי כמה אני נפגעת, עד שרופא מוסמך פקח את עינייי והראה לי כמה שזה לא שווה את זה .
    אחרי שהפסקתי עם זה, התחלתי לשמור על אכילה נ=כ=ו=נ=ה , שתהיה בריאה שתיתי ואני עדיין שותה אר ורק מים ותה, ומשקאות בריאים וסחוטים טבעי, אוכלת במינון נכון, ונהנת מכל רגע,
    אין אצלי מתוקיםם ועוגיות ובצקים משמינים, פעם ב- , מותר, למדתי לשלוט על התשוקה שיש לי לאוכל, והפסקתי עם השטויות .
    חשוב שתדעו, שאכילה נכונה+ ספורט והתעמלות גופנית ממש כמו כפיפות בטן בכל יום והליכה במשך השבוע עוזרים המון !!!
    תאמינו לי זה לא שווה את זה, גם אף בן לא שווה שתלכי ותרזי בשבילו.
    בנות , תבינו, אתן יפות ונראות מצוין
    ומעט שומן לא ישנה את מי שאתן באמת
    מי שאוהב אתכן באמת ייקבל אתכן כמו שאתן, אני יודעת שרוב הבנות פה חושבות שלא,
    אבל כן בנות, עזבו את הדיאטות וההקאות,
    הבריאות שלנו , פאקקק!!! אנחנו עיוורות
    תאמינו לי חשוב שנתעורר
    אני התעוררתי בזמן וזה היה המזל שלי
    בהצלחה לכולכן אני מאמינה בכן !!
    ספורט, במילה אחת בהצלחה לכן שוב ושוב ושוב....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחה בשבילך

    קשת
    06/11/2007

    שהצלחת להשיג נחת מזה, וגם מקנאה בך.
    בחלק האחרון כנראה נכנס לי משהו לעין...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות אכילה
    ירון
    08/10/2007

    אני בחור בן 30 רזה יחסית ,אף פעם לא היה לי תאבון משהו ומבחינה בריאותית אני בריא.
    לפני שבועיים הקאתי בצורה מפחידה עד ריקנות מוחלטת + שילשולים שארכו יום אחד בלבד .
    מאז ועד היום כשבועיים בערך יש לי פעילות מעיים מטורפת רעשים , כאבי בטן קלים ,הרגשת בחילות וכו ,אני לא מקיא ואין לי חום ,אבל המחושים בבטן מפריעים לי באורח החיים אני קם בלילה בשעות מוזרות אני יוצא לטיול רגלי כדי להרגיע את זה וכדי לנשום אוויר ולהתאוורר.
    התאבון שלי ירד כמעט לחלוטין ויש לי הרגשה של בחילה במצבים מסוימיים שאני רוצה לאכול מבחינת משקל ירדתי 2 ק"ג והיום אני נלחם כדי לשמור על המשקל בכוח למרות חוסר התאבון . הצואה שלי יחסית רכה ולא אחידה ויש בה כמו קצף או ריר.
    חשוב לציין שאני נמצא בחרדה מסויימת ממתי שזה התחיל בנוגע לאיזה בעיה שעוברת עלי .
    מה זה? וממה זה נובע לדעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון

    ד''ר סיגל אלון
    09/10/2007

    שלום ירון, אני מציעה לך לפנות לרופא המשפחה בקופ"ח ולתאר לו את הסימפטומים מהם אתה סובל. רק לאחר שלילת סיבות גופניות יהיה ניתן לומר אולי שחוסר התיאבון והשינוי ביציאות נובעים מהחרדה. דר' סיגל אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם ל-4 וכולם סרבני אכילה
    אני
    08/10/2007

    שלום שמי אני לי 4 ילדים גדול 13 והקטן 3 כולם עושים לי את המוות בכל נושא התזונה בני בן ה- 13 שוקל 33 ק"ג והאחרים גם שלדים אני דואגת להם מכוון שהגוף שלהם חלש ושביר , אני בשלנית מקצועית ואין הענות התייאשתי מבדיקות הרופא אומרת שזה בסדר אבל אין אחד שרואה אותם ולא מעיר לי על המראה הרזה!!!!
    אני מיואשת עד כדי שאני כועסת עליהם וגם על עצמי תמיד אני אומרת שאני לא אבשל ואולי הם ירגישו את החיסרון אבל זה לא מזיז להם
    אנא מימך אני על סף יאוש והחיים נעשים לי קשים מידי ושונאת את הרגע שמגיע הזמן לארוחה זה סיוט עבורי מה עלי לעשות {עם הגדול הייתי אצל תזונאית אבל זה לא ראלי מיכוון שהוא לא אוכל אז מה שווה הטפריט?????
    אודה לעזרתך המהירה והמקצועית
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אם ל-4 וכולם סרבני אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאם ל-4

    ד''ר סיגל אלון
    09/10/2007

    שלום לך.
    אני מציעה לך להיכנס לפורום: תזונה ודיאטה לילדים, ולהפנות את שאלתך לשם.
    בהצלחה, דר' סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תענו זה דחוףף
    רותם
    06/10/2007

    הייתי בולמית בעבר
    השאלה:הם אני יוכל להביא ילדים?האם ההקאות יכולות להשפי על הרחם?הרחם שלי יכול לההרס??
    תענו זה דחוףף
    תודה
    רותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תענו זה דחוףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרותם

    קרן עמית
    07/10/2007

    רותם שלום. כדאי שאת השאלה הזאת תפני לרופא הנשים שלך לאחר בדיקות כמובן. על כל פנים כשאין סמפטומים בולימים, כלומר לאחר החלמה, הסיכויים להיכנס להריון עולים, וזא על סמך מחקרים. לגבי השפעה על הרחם, לא ידוע לי, כדאי שתפני זאת לפורום הריון או גיניקולוגיה.
    בכל מקרה חשוב לפני כניסה להריון לערוך בדיקות מקיפות , על מנת לוודא שאין חוסרים בגוף , ולתקנם, זאת נוסף על נטילת ח' פולית לפי המלצת משרד הבריאות.
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פונה לבקשת עזרה דחופה
    אפרת שם בדוי
    03/10/2007

    אני בחורה צעירה בת 29 סולת מעודף משקל גבוהה מאוד שזה אומר 140 ק"ג הבעיה שלי היא התמכרות לאוכל למתוק ולכול דבר אכילה שום מרכזי דיאטות לא עזרו אני נתקפת בבולמוסי אכילה לעיתים קרובות אני לא שולטת בזה לחלוטין עברתי גם ניתוח לקיצור קיבה ירדתי כמעת 30 ועליתי את הכול בחזרה אני בדיקאון לא מתפקדת מיואשת חסרת מוטיבציה לחלוטין עצבות תמידית חוסר ביטחון ושנאה עצמית זקוקה לעזרה בהקדם האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני פונה לבקשת עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למכורה לאוכל

    קרן עמית
    04/10/2007

    שלום לך. אני ממליצה לך לגשת לאבחון במרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה וכוללת צוות רב מקצועי. אם מדובר בהפרעת אכילה בולמוסית , נדרשת לעיתים התערבות לא רק של דיאטנית אלא גם התערבות פסיכולוגית ולעתים גם תרופתית. את לא צריכה לסבול , פשוט פני למרפאה כזאת באיזור מגורייך בהקדם .
    בהצלחה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה מסוכן לבריאות שלי ?
    ארי
    02/10/2007

    שלום ,
    אני בת 24 , שוקלת 39 ק"ג - גובה 1.57 מ' ,
    בתקופה האחרונה אני נמצאת בדיכאון ולכן וכמעט ולא אוכלת ושותה 2-3 פחיות קולה לא יותר ,
    שקלתי לפני כשלוש שנים 57 ק"ג , אבל עד עכשיו לא יודעת איך ירדתי כל כך , אף פעם לא חשבתי על דיאטה , אלא אין לי תיאבון ולא מרגישה ברעב ולפעמים אוכלת רק כדי להמשיך בחיים ,
    בדיקות דם תקינות לגמרי , מחזור מסודר , יציאות - פעם בשבוע ,
    גם כן רציתי לציין שאני לא מקיאה ולא משתמשת במשלשלים בכלל ולא עושה ספורט .

    רציתי לדעת האם זה מסוכן לבריאות שלי ומה יכול להתפתח עקב זה? למשל האם אני בסיכון לחלות באנורקסיה ?


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה מסוכן לבריאות שלי ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנילי

    קרן עמית
    04/10/2007

    שלום לך. את נמצאת בתת משקל חמור (BMI=15.8) ועלייך לגשת לרופא המטפל בהקדם על מנת לערוך בדיקות פיזיולוגיות מקיפות. משקל כזה אכן מסכן את בריאותך- ייתכנו הרבה סיבוכים- חלקם מסכני חיים. את צרכיה לטפל בעצמך. אם הגורם לירידה הדרסטית במשקל הוא דיכאון , אז עלייך לגשת לאבחון פסיכולוגי ופסיכיאטרי במידת הצורך ולטפל בדיכאון.
    לשאלתך האחרונה, אנורקסי קשורה עם רצון לרדת במשקל , עקב אי שביעות רצון מהמשקל , כשיש עיוות בדימוי הגוף. ישנם קריטריונים לאבחון אנורקסיה , כפי שישנם קריטריונים לאבחון דיכאון, ורק איש מקצוע יוכל לאבחן אותך.
    קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה
    מורן
    30/09/2007

    לעיתים, די קרובות, אני נתפסת בבולמוס של אכילה. עד שהבטן שלי לא מלאה לחלוטין, אני לא נרגעת וממשיכה לדחוס מכל הבא ליד. האם אוכל להתגבר על זה לבד? איך? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    ד''ר סיגל אלון
    30/09/2007

    שלום מורן. אני מציעה לך לעבור אבחון ע"י פסיכיאטר, נראה שאת סובלת מהפרעת אכילה מסוג התקפי זלילה (Binge Eating Disorder) וכדאי שתפני לייעוץ וטיפול מקצועיים במסגרת של מרפאה להפרעות אכילה באזור מגורייך. בהצלחה- דר' אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בולמית ואני צריכה עזרה!!
    אנונימית
    27/09/2007

    אוקי אז ככה בהתחלה שקלתי 50 והייתי מטר חמישים ושמונה חשבתי שאני שמנה מאוד הרזתי ככה כמה קילו בדיאטה חריפה לא יכלתי אכלתי הרבה ממתקים אחרי זה עשיתי דיאטה של 3 חודשים שירדתי ל48 אחרי זה לא יכלתי אחרי 3 חודשים אכלתי ממתקים ועכשיו אני יכולה לאכול ולהקיא ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי אולי תעזורי לי אני וחברה שלי הולכות לדוגמנות אני די יפה אבל הענין שאני לא הכי רזה ואני לא רוצה לא להיות בריאה בין השאר תערו לי למצוא את דרכי לדיאטה נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאיילת

    קרן עמית
    30/09/2007

    איילת שלום. אכן בריאותך חשובה מאוד , ולכן זה לא נכון לעשות דיאטות כסאח, ומצד שני לא נכון להקיא . בשני דברים אלו את מסכנת מאוד את בריאותך, למשל - דום לב, דליות בושת, אבדן הכרה , ועוד, וכמובן סכנת חיים. אני מתרשמת שאת רוצה לעזור לעצמך, אך עלייך לדעת שאין קיצורי דרך, ואת זקוקה לטיפול שיעזור לך ויכוון אותך. פני למרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה באיזור מגורייך. חשוב שהמרפאה תכלול צוות רב מקצועי- דיאטנית, פסיכולוגים, פסיכיאטרים וכו'. אל תחכי פשוט תעשי זאת. ככל שתפני לטפול מהר יותר כך סיכויי ההחלמה גבוהים יותר.
    בהצלחה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבקש עזרה
    דובון
    26/09/2007

    שלום----------------------
    הייתי רוצה עזרה הוא עצה לשאלות שלי אני בן 15 גובה 1.63 ושוקל 90 קילו הלכתי לדיטיטאנית והיא אמרה לי מה אני צריך לאכול בשילוב עם ספורט. עכשיו אני במכון כושר טוב מתאמן טוב יוצא לשחק טניס כדורגל ומדי פעם אני עושה ריצה באזור שליד ביתי , אבל אני לא ממש מצליח לעמוד אחרי מה שאני צריך לאכול זה קשה לי מאד ויש גירויים בבית כל שנייה יש גלידה שוקולדים עוגות וכשאני עם החברים אני מרגיש כאילו מה אני לא יאכל טוב נו רק קצת מזה וקצת מזה ואז זה מתפתח להרבה מזה וטונה מזה ובסוף אני גומר הכול. אני צריך עזרה. אני מקפיד לאכול ארוחות בריאות עם ירקות ואוכל, אבל בין הארוחות אני תמיד מנשנש הרבה וזה מפריע לי. אני רוצה לרזות ואני צריך עזרה אז תוכל\י לעזור לי זה יהיה מאד משמח תודה. בכל אופן אני מודה לכם מאד
    תודה וביייייייייייייי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני מבקש עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדובון

    ד''ר סיגל אלון
    27/09/2007

    שלום, נשמע שאתה צריך עזרה מעבר לייעוץ דיאטנית ועשיית ספורט ע"מ לרדת במשקל. טיפול פסיכולוגי בעל אופי קוגניטיבי -התנהגותי, יוכל לעזור לך להבין את דפוסי האכילה שלך ולשלוט בהם בצורה טובה יותר. חוץ מזה רצוי לפנות לרופא המשפחה ע"מ לעשות בדיקת סוכר, שומנים בדם ומדידת לחץ- דם כיוון שאלו עלולים להיות מושפעים מעודף המשקל- אפילו בגיל צעיר. כמו כן רצוי להתייעץ עם רופא אנדוקרינולוג בהקשר של סיבות פיזיולוגיות להשמנת היתר אצלך. בהצלחה. דר' סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אנונימוס
    27/09/2007

    אני מודה לך אל העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום