מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום..דור10/04/2008
אני בת 17. אני במשקל 56 וגובה 1.60.
אני רוצה לשקול 50 קילו...ולא הולך לי
ואני לא מבינה למה אני לא מצליחה לרדת במשקל.(אפילו שלוש קילו לא מצליחה לרדת).
אני עושה ספורט תמידי כחודש וחצי.שלוש פעמים בשבוע במכון....ואני בקושי אוכלת...אני מדלגת הרבה על ארוחות,ואין מצב שאני אוכל משהו משמין כמו שוקולדים,חטיפים,עוגות...רק מים אני שותה!!אפילו לא משהו מוגז..עברתי לסוכרזית מסוכר!
אני אוכלת קוטג' 3% ,לחם קל בבוקר..וסלט בצהרים..לפעמים קצת אורז...
ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל!!!!אני לא אוכלת בכלל הרבה קלוריות...ואחרי חודש וחצי חייבים לראות תוצאות,במיוחד אחרי שאני לא אוכלת הרבה...אוף נמאס לי להרגיש את הבטן שיוצאת החוצה! והטוסיק גדול מידיי,למה אני לא רואה תוצאות?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
חיה דורון12/04/2008התאור שלך כולל עיסוק רב סביב הגוף ומשקלו. כדי לעשות סדר באכילה שלך , אני ממליצה לך לפנות ראשית, לדיאטנית מוסמכת כדי לבנות עבורך תכנית מאוזנת. דיאטנית מקצועית תוכל גם לחוות את דעתה ולשלוח אותך לקבל שיחות במידת הצורך. אל תתמודדי עם זה לבד. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכלן כפייתיתאורי08/04/2008
שלום אני כבר כמעט שנתיים סובל מי הפרעת אכילה בפעם הרישנה שעשיתי דיטאה היית בצבא שקלתי 120 ומי שמה הדרך לאנרוקסיה היית קצרה כי בבסיס שלי עשיתי מה שאני רוצה ולא עשו עליי מעקב לאחר השירות שלי מצבי הידרדר והייתי מאושפז אצל ד"ר גור בהפרעות אכילה היית שמה תקופה ועליתי במישקל ולאחר תקופה שעזבתי חזרתי עוד פעם כי חלה הידרדרות במצב אך למרבה הצער הפעם הייתי חייב לחכות לכן הופנתי למוסד שלא הנקוב את שמו בשורה התחתונה עליתי לבד במישקלי בבית כמה חודשים נילחמתי בעצמי והצלחתי לעלות הבעיה היא שעכשיו אני סובל מי ההפך אני רוצה לאכול כל הזמן חושב על זה ממש מחכה לארוחה הבא ושאני מגיע לאכול אני אוכל מהר ובצורה עצבנית אני אפילו לא מסוגל לחכות שאכול יתחמם אם זה אוכל של יום שבת כדי לימנוע עלייה חדה במישקל אני פשוט טוחן מסטיקים ודיאט קולה למורת שיש לי איזה שהוא תפריט מאוזן יחסית אין לי מושג כבר מה לעשות עם כל ההפרעות האלה שצצות אני כן מטופל אצל פסיכאטר באזור מגורים שלי אבל הוא לא מיתמחה בהפרעות אכילה אצלי זה קצת יותר מי זה כי גם ניסיתי ליתאבד פעם אחת ביגלל כל המצב הזה ): אני פונה לפה אולי מישהו יכול לתת לי אוזן לפחות אני יכתוב את מה שאני מרגיש בהצלחה לכול מי שסובל מי המחלה המקוללת הזוו רפואה שלמה לכולם ותהיו חזקים כי כל אחד ו אחד מיכם הוא בן אדם ניפלא שפשוט מחפש משהו פשוט זה בא לו דרך האוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורי
חיה דורון12/04/2008לעיתים קרובות התהליך אותו צריך לעבור בהתמודדות עם הפרעת אכילה , הינו ממושך, ומחייב טיפול ברבדים שונים. לרוב , לא ניתן לעבור את התהליך לבד, כפי שאתה מתאר בדבריך. אם התחלת לטפל בעצמך אל תרפה. פנה אל מרפאה להפרעות אכילה באזור מגוריך , שבה תוכל לקבל טיפול כולל של שיחות ,מעקב פסיכיאטרי ומעקב תזונתי ע"י אנשי מקצוע המומחים בנושא. אתה מתאר מצב שהינו מוכר לרבים הסובלים מהפרעה זו, ולזכותך יאמר שאינך נרתע מטיפולים ומכיר בנחיצותם. עשה זאת. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזור
חסוי21/04/2008בערך באותו המצב , אשמח לשוחח איתך תשאיר איסקיו או אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאנה06/04/2008
אני בת 20. בשלוש שנים האחרונות ירדתי 30 קילו במשקלי.
כיום אני שוקלת 45.
מצד אחד אני מאושרת, מצד שני אני כל יום נשקלת ואם אני עולה בקילו אחד אני כולי נכנסת לדיכאון, לחרדה וחושבת על זה כל היום. בעצם פיתחתי אובססיה למשקל שלי.
שאלתי היא מה הם הטיפולים שכדאי לי לעבור?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנה
חיה דורון12/04/2008האיתות לכך שהינך צריכה להיות במעקב של אנשי מקצוע הוא הדרך בה את מתארת את העיסוק, האובסיסביות כדברייך במשקל והדיכאון שאת נכנסת אליו כאשר את עולה במשקל.
פני למרפאה המתמחה בהפרעות אכילה, שם תוכלי לבדוק מדוע אינך יכולה להרפות מהעיסוק הבלתי פוסק, ותקבלי עזרה בהיבטים הגופניים והנפשיים. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמעיין06/04/2008
שלום !
רציתי לדעת אם מה שאני אוכלת ביום הוא יכול להוביל להשמנה.
אני אוכלת בבוקר לחם קל עם חומוס או גבינה צהרים לפעמיים אוכלת ולפעמיים לא ואם אני אוכלת אז או דגנים או ירקות ובערב אני שוב אוכלת פרוסת לחם קל
אני מרבה לשתות הרבה נס קפה .
לפעמים אני מודעת לכך שאני לא אוכלת מספיק אבל תמיד אני חושבת שמה שאני אוכלת זה יותר מדי ואני ישמין.
אני שותה רק עם סוכרזית ואוכלת רק דברים שהם ללא סוכר .
לפעמים אני מקיאה גם אחרי צלחת דגנים מהפחד להשמין.
אני שוקלת 49 מטר 55* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאור
חיה דורון12/04/2008שלום ליאור- אנא פני לדיאטנית מומחית בתחום. עושה רושם שאת מבינה שקיימת בעיה בדרך בה את מתמודדת עם משקלך, בין אם בקיצוץ הארוחות שלך ובין אם בהקאות. איני יודעת בת כמה את וכמה זמן את מתמודדת עם הבעיה. בכל מקרה פני לקבל עזרה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כנסו..יעל03/04/2008
היי....אני בת 14 הגובה שלי הוא 1.63 ואני שוקלדת 35..כולם אומרים לי שאני רזה מדי..אבל זה לא נראה לי כך ,מה אני יכולה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
זהר שגיא03/04/2008אם את לא סומכת על אמירות של הסביבה לגבי המשקל שלך, אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע שמומחה בתחום. במקרה זה כדאי לך לפנות לדיאטנית שתעריך את הנתונים הגופניים שלך, תקבע האם את נמצאת במשקל בריא ולא מסוכן, ותתאים לך תפריט העונה על הצרכים הגופניים שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה !מעיין03/04/2008
שלום!
ניכנסתי לאתר ששלחת לי לגבי מרכזי טיפול ,התקשרתי לתל השומר אבל שם אמרו לי שמקבלים רק ילדים מתחת לגיל 18 .
השאלה שלי איפה עוד אני יכולה לברר ואם אפשר לקבל טלפון של מרכזי טיפול בהפרעות אכילה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורן
זהר שגיא03/04/2008בתל-השומר יש גם יחידה לטיפול בהפרעות אכילה של מבוגרים. התקשרי למרכזיה של ביה"ח ובקשי את מספר הטלפון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתל השומר
...04/04/2008מרכזייה - 5303030 - 03
הפרעות אכילה ומשקל למבוגרים - 5305101 - 03
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתובת המרפאה
בתקווה20/06/2009שלום,
יש לי מחר פגישה בבוקר ומרוב שלא בא לי לא שאלתי כתובת, מישהו מכיר יודע היכן ממוקמות המרפאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אני20/06/2009
מרפאת תל-השומר ממוקמת בביתן 69 הנמצא מחוץ למתחם ביה"ח עצמו. את צריכה להגיע לשער המזרחי של ביה"ח (הנמצא ממש בסמוך למחנה תל-השומר), ומשם להמשיך בשביל לכיוון מזרח עד לביתן עצמו. מדובר בכ-10 דקות הליכה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
בתקווה21/06/2009כבר התחרטתי....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמית לשעברשיר02/04/2008
אני הפסקתי להקיא לפני כמה חודשים אחרי הרבה שנים אבל מרגישה עדיין עצובה לפעמים, מאוד לחוצה ולא מוצאת את עצמי. האם זה בגלל שהפסקתי להקיא כי זה היה ממכר וגרם לי תחושה טובה אחרי ומאז אין לי את עינין האוכל אז משעמם לי ורע לי. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
זהר שגיא03/04/2008פעמים רבות ההקאות משמשות אמצעי התמודדות עם רגשות קשים ולא נעימים.
הבחירה האמיצה והנבונה שלך להפסיק להקיא, גרמה לכך שהרגשות "שהוחבאו" ע"י ההקאות- צפים ועולים, וגורמים כעת לתחושה קשה. בדיוק בנקודה הזו כדאי לך לפנות לטיפול פסיכולוגי על מנת לעבד את הרגשות שעולים ולהקל על ההתמודדות עמם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוג טיפול
שיר04/04/2008איזה פסיכולוג? כזה שמטפל בהפרעות אכילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרון
זהר שגיא04/04/2008בהחלט רצוי שזה יהיה מטפל שמתמחה בהפרעות אכילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהמעיין02/04/2008
תודה לך על התשובה.
אני קיבלתי מרופא משפחה הפניה לפסיכיאטר השאלה שלי היא אם כל פסיכיאטר מתמחה בהפרעות אכילה ?
ואם אני חייבת להתחיל טיפול פסיכאטר או אפשר להתחיל בשיקום אחר במרכזים שונים ?
איך פונים למי פונים ? תתני לי את הכלים להתחיל לטפל במצבי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
זהר שגיא02/04/2008לא כל פסיכיאטר מתמחה בהפרעות אכילה. תוכלי לשאול אותו כשתפגשי עמו.
כדאי, לדעתי, שתהיי מטופלת ע"י צוות טיפולי המתמחה בהפרעות אכילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זו הפרעת אכילה?איילה01/04/2008
בזמן האחרון אני חושבת תמיד על אוכל מה המאכל הבא שלי,מתי אני יבשל את זה, כמה שמן, עם מה ופה ושם, התחלתי להתאמן בחדר כושר ואני תוך כדי חושבת מה לאכול מה לאכול!? , נמאס לי מהמחשבות האלה אני אוכלת כבר לא מתוך רעב אלא מתוך מ-ח-ש-ב-ה על זה,
אני לא מצליחה להשכיח את המאכל הבא או לא לחשוב אליו
נמאס לי.. אני לא יודעת מה לעשות
כאילו יש משהו בפנים שאומר לי תוכלי! תוכלי! ולא עוזב אותי.
האם זה נראה הפרעת אכילה או משהו אחר?
איילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
זהר שגיא01/04/2008איילה שלום,
העובדה שאת מוטרדת ממחשבות שאינן מניחות לך מצביעה על קיומה של בעיה שדורשת טיפול. פעמים רבות, מחשבות כאלה על אוכל באות במקום התעסקות בנושאים אחרים שכואב או קשה לתת להם מקום.
אני מציעה שתפני לטיפול פסיכולוגי על מנת לברר את הנושא, ולהגיע למצב שאינך מוטרדת ממחשבות אלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה!מעיין01/04/2008
שלום !
אני סובלת מבולמיה כרגע השתחררתי מהצבא וברצוני להתחיל טיפול .
אני גרה באזור המרכז בבת ים רציתי לדעת איפה יש מרכזים לטיפול בהפרעות אכילה ואיך עושים את זה דרך קופת חוליםעם איזה רופא מתייעצים .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
זהר שגיא01/04/2008מורן שלום,
את יכולה לחפש בקישור הבא מרכזי טיפול באזור מגורייך, להתקשר למרפאות עצמן ולשאול כיצד פונים אליהן:
http://www.solgar.co.il/aviv/tipul.html
כדאי גם להתקשר למוקד הטלפוני של קופץ החולים בה את חברה ולשאול האם קיימות מרפאות לטיפול בהפרעות אכילה וכיצד פונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמיהמור30/03/2008
שלום ,
אני בת 30 ובולמית כבר הרבה שנים,כרגע אני בתקופה מאוד לא טובה ואף אחד מקרוביי לא מודע למצבי.
אני מחפשת מישהי שנמצאת במצב שלי פחות או יותר. אני חושבת שזה יעזור לי מאוד לדבר עם מישהי שעוברת את זה ואולי נוכל לתמוך אחת בשניה.
אני אשמח אם תוכלי לקשר אותי עם משהי או להפנות אותי לאזשהי קבוצת תמיכה.
תודה
מןר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
זהר שגיא01/04/2008במרכזים רבים לטיפול בהפרעות אכילה קיימות קבוצות טיפוליות, אשר מהוות גם גורם תמיכתי. את יכולה לחפש בקישור הבא:
http://www.solgar.co.il/aviv/tipul.html* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמטפלת שהיא בולמית ואנורקסית לשעבר
אילנית חזן09/04/2008היי,
ישנה מטפלת שהיא בולמית ואנורקסית לשעבר, לי אישית היא עזרה. קוראים לה סיגל תמיר תחפשי בגוגל ואת תמצאי את הפרטים שלה.
מאוד מומלץ כי היא גם עוסקת בפן הפסיכולוגי של המחלה וגם בפן התזונתי וגם בפן של הדימוי העצמי.
בהצלחה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאותו מצב
ליאל01/04/2008גם אני בולימית קרוב לארבע שנים ואני בדיוק כמול סובלת בשקט ללא ידיעה של אף אחד אם תרצי להיות בקשר תרשמי לי את מספר הטלפון שלך ונדבר ,אולי נוכל להציל אחת את השניה מהגיהינום הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאל
מור08/04/2008אם את רוצה ליצור קשר אני אשמח.
תכתבי למייל [email protected] ונמשיך משם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע טובדור29/03/2008
אני יודעת שאסור להרעיב את הגוף..אבל מה ההשלכות לכך?למה אומרים שהגוף "יתקע" אם נרעיב את עצמנו,ולא יוריד מהמשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
זהר שגיא01/04/2008הרעבה היא מצב הרסני לגוף, אשר גורם לפגיעה בכל מערכות הגוף. לעיתים, הגוף מזהה מצב של "מצור", כאשר אינו מקבל די מזון, ומנצל את האנרגיה בצורה מחושבת יותר, ועל כן קצב הירידה במשקל משתנה.
בכל מקרה- זהו מצב מסוכן והרסני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנוקרסיה לא קיצונית?נטלי28/03/2008
שלום יש לי חברה בת 18 עם בעיות אכילה מילדות שכבר 4 שנים אוכלת און-אוף אף פעם לא התדרדרה למצב של הפסקה של המחזור ותמיד אוכת לפחות יום אחד בשבוע גם המשפחה שלה והחברים מודעים למצב אבל בגלל שזה בעיקר העיסוק האובססיבי והבעיות הפיזיות זה בעיקר סחרחורות ובחילות וככה אנחנו לא יודעים מה לעשות. הbmiשלה הוא 19 כלומר עוד לא תת משקל וכמעט אף פעם לא יורד מתחת ל18 ככה שאנחנו לא רוצים לעשות שום פעולה קיצונית מצד שני נמאס לי לראות אותה מול המראה ובדיכאון מהמשקל כל היום.
היא גם כבר שנה לוקחת כל מני ציטוזן ומזרזי עיכול למניהם וחושבת שלא יודעים. מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לולי
חיה דורון29/03/2008שלום לך, תשובה תמיד תגיע, גם אם לא מיד.
נראה שאת מעורבת מאוד במצבה של חברתך ומודאגת.
חברתך מוגדרת כבר כ4 שנים עם הפרעת אכילה, ומשפחתה וחבריה יודעים ומעורבים, האם לא היתה בקשר עם גורמים מקצועיים? העיסוק המוגבר שלה, גם סביב דימוי הגוף וגם הפעולות האקטיביות שכוללות אכילה לא מאוזנת"יום אחד בשבוע" ולקיחת מזרזי עיכול, הדיכאון,ומשך הזמן בו היא מתמודדת עם הבעיה, מחייבת קשר מקצועי עם גורמים מתאימים לטיפול בהפרעות אכילה, גם אם לאורך זמן היא מצליחה לשמור על bmi תקין. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחותי הקטנה בת 24 החלה להקיאאח מודאג27/03/2008
שלום,
אחותי הקטנה בת 24 החלה לאחרונה בדיאטה שהשגחת דיאטנית. אבל מידי פעם היא "חוטאת" במאכלים שלא כלולים בתפריט הדיאטה שלה. אח"כ היא הולכת להקיא את המאכל ה"אסור" - לא ידוע לי כמה פעמים וזמן זה נמשך (אני גר מחוץ לבית ואחותי עדיין בבית הוריי). כיצד להתנהג? אחותי מכחישה בתוקף. אמי שומעת אותה מהשירותים.
אנא עזרתך, אנחנו מאוד מודאגים מהעניין!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אל האח המודאג
חיה דורון29/03/2008שלום לך, יש למצוא את הדרך המתאימה לגרום לאחותך להבין שהיא חייבת לטפל בבעיה. אם יש לה קשר טוב עם הדיאטנית שמלווה אותה, היא יכולה להתחיל בשיתופה, והיא בודאי תוכל להפנותה לטיפול מקיף יותר. איני יודעת מהם היחסים בינכם ובין אחותך, אך אין ספק שהדאגה שלכם במקומה, ויש כאמור למצוא כל דרך ולהעזר בכל דמות קרובה אליה, כדי להביאה לטיפול. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיה.....27/03/2008
האם יש לך אימייל שבו אוכל לכתוב לך.
אני מעדיפה לא לכתוב כאן את הסיפור שלי גם ככה קשה לי עם כל מה שאני עוברת.
רק אם זה אפשרי
אודה לך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתובת אימייל
חיה דורון29/03/2008שלום, אשמח בכל זאת לשמוע מהו סיפורך כדי שאוכל להפנות אותך לגורם מטפל מתאים.
אם עדיין את מרגישה שאינך יכולה להעזר בדרך זו, אנא מסרי לי את מספר הטלפון שלך או האימייל שלך ואתקשר או אענה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתובת האימייל
...29/03/2008[email protected]
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

