מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולימיהאנונימית28/11/2007
יש לי חברה אשר גילתה לי כי היא מקיאה בכל פעם לאחר שהיא אוכלת
וזה מתוצאה שנמאס לה לעשות דיאטוה ושזו השיטה הכי טובה,
היא לא ייחסה לדבר שום חשיבות ולא מבינה את הסיכונים,
אני חושבת לפנות לאמא שלה, אבל חברה מאוד טובה שלי שרק אני והיא
יודעות אומרת שכדאי אולי לפנות לאחותה, אבל אולי לאמא שלה, אנחנו לא
יודעת מה לעשוץ
כל פעם שאני מנסה להסביר לחברה שהיא הורסת את הגוף שלה היא
אומרת שחבל שהיא סיפרה לי, אני דואגת לה מאוד. וצריכה עזרה מה לעשות!?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לבולימיה
קרן עמית28/11/2007שלום לך. אולי כדאי שתיוועצי עם יועצת בית הספר.
קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאותשירלי26/11/2007
בעבר הייתי מקיאה בכל פעם שאכלתי יותר מדי,
כיום עוד נותרה י התחושה הזו של ההקאות וברגע שאני אוכלת ארוחה גדולה והבטן כואבת קצת או שאני מאד מלה, יש אני רוצה להקיא וגם אני מקיאה בקלות.
אבל אין זה נעשה בקביעות אלא בערך אחת לשבוע.
האם אני מסכנת את בריאותי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
קרן עמית26/11/2007ייתכן מאוד שאת מסכנת את בריאותך. קרן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר' סיגל אלוןמעיין24/11/2007
דר' שלום רב,
רציתי להתייעץ איתך בעניין שקשור לטיפול מרפאתי כפוי.
תראי, יש לי הפרעת אכילה ( אנורקסיה ) קרוב ל - 17 שנים וטופלתי באין ספור מקומות אך ללא הועיל ( זה יותר כי אני במלחמות נגד ההבראה ).
לפני כ - חצי שנה הפסקתי מרצוני טיפול מרפאתי על ידי דיאטנית כי ראיתי שאני לא מצליחה לשתף איתה פעולה וכשרציתי לפנות למקום אחר ששם זה לא רק דיאטנית ביקשו סיכום מהמרפאה הקודמת ושם קיבלתי סירוב לסיכום הטיפול שם, הגעתי למצב שלא היו לי יותר כוחות להילחם ועשיתי צעד קיצוני ביותר שבו בלעתי כמות של כדורים על מנת לסיים את חיי.
הרגשתי רע אחרי המעשה ופניתי מרות טיפשותי לקופ"ח וסיפרתי לאחות את אשר עבר עליי והיא במקום להבין ישר רצה לרופאה הראשונה שראתה בקופ"ח ( רופאת ילדים ) הם זימנו אותי לשיחה בקופ"ח ולאחר מיכן הן שלחו פקס לפסיכיאטר המחוזי.
הפסיכיאטר המחוזי נתן הוראה לפסיכיאטרית לזמן אותי לשיחה כפוייה במרפאה ולאחר מכן הוצא עבורי הוראה לטיפול מרפאתי כפויי.
יש לציין שאיני מטופלת שם עקב ההפרעות אכילה אלא עקב האובדנות מה שזה אומר זה ששוב אין שיתוף פעולה מצידי עם הפסיכוטרפיסטית ויחד עם זאת יש התדרדרות בירידה במשקל ובהרעבה שלי ( הרס עצמי שרק הולך ומתגבר ).
באמצע חודש הבא יש לי וועדה ומה שהבנתי מהפסיכיאטרית שהיא רוצה להאריך לי את הטיפול אצלהם כי היא טוענת שאם לא תעשה כך היא צופה את המוות שלי ואני מרגישה שאני לא יכולה יותר עם העונש הזה, עשיתי טעות שהצטערתי עליה אז למה אני צריכה להיענש???? כל כך רע לי שם למרות שהם בסדר איתי ומתחשבים אבל בכל אופן את יודעת, טיפול בכפייה זה ממש לא נעים.
מה עליי לעשות על מנת למנוע את הכפייה של עוד חצי שנה??
אני באמת מצטערת על מה שעשיתי ועכשיו אין מי שמקשיב לי :(
תודה מראש
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למעיין
ד''ר סיגל אלון28/11/2007שלום מעיין.
זכותך לקבל ייעוץ משפטי חינם וייצוג ע"י עו"ד בועדה הפסיכיאטרית. את יכולה לפנות ללשכה לסיוע משפטי של משרד המשפטים באזור מגורייך וגם בלשכת פסיכיאטר מחוזי יוכלו לתת לך פרטים כיצד לקבל סיוע משפטי.
כמובן שהכי טוב היה לו היית משתפת פעולה עם הטיפול, אולם ייצוג משפטי יוכל לעזור לך לשמור על זכויותייך. פעמים רבות החוק (על פי דעת הרופאים) אינו לטובת בריאות החולה, אך זהו החוק!!
תרגישי טוב ובהצלחה, דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמיהמירי24/11/2007
ביתי בת 17 ומזה כשנה סובלת מהפאעות אכילה , אני לא יודעת כיתד לנהוג עימה ומה לעשות , נסברתי לה מספר פעמים מה עלולו לקראת לה , א6בל היא בשלה , אוכלת בעיקר בלילה ולחר מכן מקיאה , אנא עיזרו לי , למי עלי לפנות ואיך אני יכולה לגרום לה לגשת לטיפול
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאימא מחסוי.
חסוי25/11/2007אני עצמי הייתי בולמית במשך תקופה של שנתיים וגם אני בת 17.
אל תנהגי בה בכוח , בהיגיון.
אני אסביר לה משהו...אם רק תרצה.
תמסרי לי את האיסיקו אם יש לה ...את שלה.
ואדבר איתה באנונימיות מוחלטת .
אשמח לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למירי
קרן עמית28/11/2007מירי שלום. אני ממליצה לך לפנות למרפאה שמתמחה בהפרעות אכילה ולברר לגבי הדרכת הורים. לעיתיפ הדרכות כאלו הן פרטניות ולעיתים קבוצתיות. בהדרכה כזו עוסקים גם בכיצד להביא את הילדה לטיפול.
בהצלחה
קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה...אנונימית22/11/2007
שלום, לפני הכל אני רק רוצה להגיד שאתם באמת עוזרים לאנשים ואני אודה לכם מאוד אם תעזרו גם לי....אני בת 13 ובכיתה ח' ושוקלת 60.2 אני לא מרוצה ממשקלי וכל פעם שאני מנסה לעשות דיאטה אני לא מצליחה ונשברת לאחר כ-יום-יומיים האם תוכלו להרכיב לי תפריט שמכיל פעילות גופנית בשילוב דיאטה מאוזנת ובריאה?
נ.ב: גובהי 1.62 ומשקל היעד שלי הוא 46.2. אשמח אם תעזרו לי...
אנונימית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאנונימית
קרן עמית22/11/2007שלום לאנונימית. לצערי לא נוכל לעזור לך במסגרת הפורום. זה לא יהיה מקצועי להרכיב לך תפריט במסגרת פורום מבלי להכירך. אני מציעה לך לגשת לדיאטנית קלינית שמתמחה בילדים ונוער על מנת שתנחה אותך לגבי תזונה נכונה, ייתכו מאוד שהיא לא תמליץ דווקא על תפריט. חשוב מאוד לא לעשות דיאטות קיצוניות ולא אחראיות .
בהצלחה
קרן עמית
www.nofit..org[a href='http://' id='link'][/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות אכילה בעבר והריוןחגית21/11/2007
אני בת 30, ובעבר סבלתי מהפרעות אכילה (בולמיה)טופלתי וכיום המחלה מאחורי, "כלומר אני לא מקיאה אוכלת בצורה מסודרת ומבוקרת הכל מכל אבות המזון ושומרת על פעילות ספורטיבית.ובסה"כ נהנית מהחיים.
לאחרונה אני ובעלי רוצים להיכנס להריון האם אני צפויה להיתקל בקושי? בגלל ההפרעות האכילה שהיולי בעבר? עלי לציין כי יש לי מחזור חודשי די סדיר בין 28 ל 34 יום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאיילה
קרן עמית21/11/2007איילה שלום. לא ניתן לענות על שאלה זו ללא התייעצות עם רופא נשים ו/או אנדוקרינולוג, וולא בדיקות דם רלוונטיות. כל שאוכל לומר שכשאין סימפטומים של הפרעות אכילה (כלומר לאחר החלמה) הסיכויים בהרבה יותר טובים מאשר בזמן המחלה - כלומר בזמן הסימפטומים של ההקאות וכו' אנא התייעצי עם הרופא המטפל שלך.
בהצלחה קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכאותאני21/11/2007
נמצאת בתחילת בירור בנוגע לטבעת בקיבה
בת 36 1.60 ושוקלת 96. סובלת מתת פעילות בלוטת התריס וצורכת אלקטרוקסין.
כמו כן לוקחת פרביל בשל כולסטרול גבוה .
סובלת מצרבות ועייפות רבה וכאבי גב תחתון .
האם זכאית להשתתפות מקופח מכבי (זהב) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר סיגל אלון23/11/2007הפני את שאלתך לפורום "ניתוחי קיצור קיבה". בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל ד"ר קרן עמית, וד''ר סיגל אלון,יעל20/11/2007
שלום לכן.
עד לפני כמה חודשים טובים, הייתי בתת משקל די חמור, בשל הפרעת אכילה.
יש לציין- הנני בת 20 בקרוב.
כיום חזרתי למשקל היעד, מבחינה פיזית, יש לציין שהשיפור הניכר חל בחודשים האחרונים
אך "ההפרעה" תמיד בראשי-
בעיקר הפחד לחזור אחורה.
אמי אומרת שזה פחד לגיטימי ואף חשוב, ומעיד על המודעות שלי בעניין.. אני די מפקפקת בדבר, היות ואני חושבת שזה מלחיץ אותי יתר על המידה....
הבעייה העיקרית שלי, שבעיקר ממנו מגיע הפחד, והלחץ כביכול, זה על אף היותי במצב פיזי בסדר גמור, עדיין לא קיבלתי... כשנשקלתי אצל הרופאת משפחה שלי פעם אחרונה, היא אמרה לי שאני לא צריכה להיות לחוצה, הוא יגיע בקרוב,
אבל אי אפשר לא להיות לחוצה כי זה מאוד חשוב לי ומהווה בשבילי סממן על היותי בריאה שוב..
בנוסף, היא טענה שכנראה המחזור לא חוזר כי אני כל הזמן בלחץ, גם בגלל זה וגם בגלל הלימודים כרגע, אני יודעת ומודעת לעניין שזה גם משפיע- כי לחץ תמיד השפיע לי על המחזור- לפעמיים הייתי מקבלת אפילו פעמיים בחודש בגלל זה..
אני גם מודעת לכך שזה גם בגלל שהגוף רוצה להסתגל ולהבריא , ו"לבטוח" בי שוב..וכל העניין לוקח זמן עד שהוא חוזר לסדרו..
אך עדיין, אני לא רגועה...
אני יודעת שהרבה מפנים לרופאת נשים על מנת לקבל כדורים ע"מ לווסת את המחזור, ולקדם את כל התהליך,
אבל אני לא מעוניינת בכך כי אני רוצה שהמחזור שלי יחזור בצורה טבעית ואמיתי.. ולא בדרך מלאכותית..
יש לציין שבאמת לאחרונה יש לי הפרשות מרובות, אך אין מחזור..
אשמח לקבל מכן תגובה,
בתודה רבה , והמשך יום טוב,
נטלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר סיגל אלון20/11/2007שלום לך,
אני מציעה לך לפנות לרופאת הנשים, לא לשם קבלת גלולות להסדרת וסת, שהרי אז באמת לא תדעי אם יש לך וסת שהיא שלך, אלא לשם הערכה, בדיקה והפנייה לביצוע בדיקות דם כולל פרופיל הורמונלי.
בהצלחה, דר' סיגל אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
יעל21/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי כבר הכלעברתי כבר הכל19/11/2007
טוב, הכל התחיל מהכיתה מכיתה ו היום אני בי''א התחלתי כל היום לדבר על אוכל הייתי לובשת רק רחב כל הילדות שלי וחשבתי שאני שמנה שקלתי אז 41 התחלתי ללכת לחדר כושר ללמוד את כל הקלוריות והכל ואז עברתי משהו בחיים שלי שגרם לי להתחיל לאכול ולהקיא עשיתי את זה תקופה ממש מגעילה מהחיים שלי התנתקתי מכולם והכל הפסקתי עם הספורט כל היום הייתי עסוקה באוכל אושפזתי בגלל ניסיון התאבדות בגלל שאני שמנה עכשיו יש לי אכילה כפייתית. אף אחד לא אכפאת אני רוצה לעזור לעצמי כולם אומרים לי "זה בראש שלך" וזה לא מה אני יכולה לעשות כדי לעזור לעצמי על דעת עצמי ובחינם? בקשה עזרו לי....אנלא יודעת כמה זמן אני ימשיך עם זה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לעברתי כבר הכל
קרן עמית19/11/2007שלום לך. ניכר שאת סובלת. למה את מתעקשת לא לגשת לטיפול. ישנם טיפולים במרפאות להפרעות אכילה במגזר הציבורי, ללא עלויות כספיות. את הרי לא באמת מצליחה לעזור לעצמך מתוך דברייך, אך כן מודה שזקוקה לעזרה.
קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
חסוי25/11/2007אני יכולה לעזור לך!!!!!!!!
תתני לי איסיקיו שאת יכולה להתחבר אליו ונדבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים במצבי?סובלת18/11/2007
לפני כשלוש שנים עשיתי "דיאטת כאסח" לא היתי אוכלת כלום וירדתי 15 קילו. לאט לאט התחלתי לעלות- אם בעבר לא היתי אוכלת כלום התחלתי לאכול 2 ארוחות ביום וכאלה...אבל פתאום בבום אחד בלי להשתלט על עצמי התחלתי לאכול בכמויות מטורפות ואז כדי להרגיע את היצר שלי לאכול היתי נודרת נדרים - היתי לדוג' "נשבעת שהיום אני אוכל רק ארוחת צהרים וזהו" וככה הצלחתי להרגיע את עצמי מלאכול למשך חדשים שלוש אבל לאט לאט היצר שוב התפרץ והיתי מפרה את הנדרים שלי ובגלל שאני אדם דתי החלטתי לא לידור יותר. מאז אני לא מפסיקה לאכול בבוקר איך שאני קמה המחשבה הראשונה שלי זה אוכל בצהריים בערב בלילה כל זמן שאני לא מפוצצת מאוכל אני אוכלת. אני חוזרת הביתה מבית ספר ואני אוכלת את כל מה שיש במקרר חייבת לטעום מהכל לא משנה חמוץ מתוק מלוח הכל ביחד נכנס לפה עד שהבטן מתפוצצת ואז יש תחושת דיכאון ואכזבה. אבל אחרי כמה שעות זה שוב קורה ואפילו שבזמן שאני אוכלת אני אומרת לעצמי להפסיק זה לא משנה הידים והפה עושים כרצונם.
אני מודעת לכך שיש לי בעיה אבל איך מטפלים בה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לסובלת
קרן עמית18/11/2007שלום לך.ניכר מאוד שאת סובלת . בבעיה כזו מטפלים במרפאה להפרעות אכילה. יש מרפאות להפרעות אכילה ציבוריות (בבתי חולים קופות חולים) וישנן מרפאות פרטיות. קבעי אבחון במרפאה שבאיזור מגורייך, ולאחר אבחון כזה תותאם לך תוכנית טיפול. מומלץ שתפני למרפאה שכוללת צוות רב מקצועי, כלומר: דיאטנית, פסיכולוגים, עו"ס, מטפלים באומנויות , פסיכיאטר וכד'. הטיפול בבולמוסי האכילה בדרך כלל יהיה מורכב מטיפול על ידי דיאטנית- טיפול תזונתי, ומטיפול פסיכולוגי/מטפל אחר שיעזור לך להבין מה משמעות האוכל בחייך, מה הוא משרת בחייך, ומה הסיבה הרגשית לבולמוסים. במקרים מסויימים נעזרים גם בטיפול תרופתי. חבל שתמשיכי לסבול, פשוט פני לטיפול.
בהצלחה קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה
סובלת19/11/2007אני מטופלת במרפאה פרטית קטנה שלא נראה לי שיש בה את כל השירותים האלה אבל בכל אופן היא שייכת לכללית לאן אני יכולה לפנות אם במרפאתי אין את כל מה שהצעת לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהו...עוד שאלונת
סובלת19/11/2007והאם יש קשר בין התקפי האכילה שלי היום לבין הדיאטה שלי בעבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לסובלת
קרן עמית19/11/2007שלום לך. נוכל לכוונך אם תצייני אתאיזור מגורייך. באשר לשאלתך, אינני יכולה לענות בוודאות ללא היכרות מעמיקה יותר, אולם בהחלט ייתכן שיש קשר. המנעות ממזונות אהובים יוצרת חסכים רגשיים, ואת התוצאה את כבר יודעת .
קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בבולמיהמישהי15/11/2007
שלום לכולם
כל הזמן מפנים אנשים\ בחורות (בעיקר) שיש להם הפרעות אכילה לטיפול במרפאה\אישפוז וכל מיני טיפולים בסגנון.
השאלה שלי היא כזו אין איזה כדור שמדכא את הדחף לבולמוס?! אי אפשר לטפל בזה בצורה אינטימית? אני לא מטפלת בבולמיה שלי כי אני לא רוצה להחשף, לא רוצה שידעו. אני מאוד מאוד רוצה לצאת מזה!! כל הזמן מנסה מחדש ולא מצליחה. יש דרך שבה אף אחד לא ידע שאני מנסה לעזור לעצמי לצאת מזה? אני גם מפחדת להיחשף כי אני לפני גיוס ולפי מה שהבנתי לא מתעסקים עם בנות שיש להן הפרעות אכילה. חשוב לי להתגייס. אני מיואשת.. מה.. רק אחרי שאשתחרר אולי לטפל בעצמי? אוף איזה דיכאון. תנו לי תשובה שהיא לא לכי למרפאה הקרובה\ לפסיכולוג...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למישהי
ד''ר סיגל אלון16/11/2007הטיפול היעיל ביותר בהפרעות אכילה הוא טיפול משולב שניתן ע"י צוות רב- מקצועי הכולל טיפול פסיכולוגי, ליווי דיאטנית ולעיתים גם טיפול תרופתי. הכי נוח לקבל טיפול כזה במרפאה שמרכזת צוות כזה, כלומר מרפאה להפרעות אכילה (ציבורית או פרטית). ניתן כמובן לקבל את אותו טיפול גם ע"י מטפלים פרטיים, אשר רצוי שיהיו בקשר זה עם זה. טיפול פרטי כרוך בעלויות כספיות רבות.
לגבי שאלתך על תרופה לדיכוי בולמוס- יש תרופות שיכולות לעזור לדכא את הדחף לבולמוס. אבל שוב- מומלץ לשלב טיפול תרופתי עם טיפול פסיכולוגי ודיאטני. דר' סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשת
מישהי18/11/2007טוב אם זה ככה... אני כנראה אחייה עם המחלה עוד שנים רבות,ארוכות וקשרות או אולי אשאר חולה לנצח, זה במקרה שלא אמות מדום לב לפני כן.
אני מיואשת..;(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיערה13/11/2007
לפני 4 חודשים היתה לי מחלת הנשיקה
מאז אין לי תאבון אין לי אנרגיות ועייפות וחוסר מצב רוח
גם מה שהייתי אוכלת כבר לא בא לי
מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליערה
קרן עמית13/11/2007יערה שלום,
ישנם מצבים שונים שגורמים לחוסר תיאבון, והם אינם מעידים בהכרח על הפרעת אכילה- לדוגמא דיכאון. אני ממליצה לך לגשת לאבחון וטיפול נפשי .
קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יערה14/11/2007דיברתי עם הרופאה שלי והיא אמרה שלוקח לפחות חצי שנה להחלים ממחלת הנשיקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולמוסים*13/11/2007
איך למנוע בולמוסי אכילה?
אני לא אוכלת מאכלים מסויימים בקרבת אנשים דבר שגורם לבולמוסים של אותם מאכלים כשאני לבד.אני לא מסוגלת לאכול רגיל ליד אחרים ואני שונאת את הזלילות האלה.חשוב להגיד שבעבר היו לי הפרעות אכילה-בולמיה ואנורקסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בולמוסים
קרן עמית13/11/2007איך למנוע בולמוסי אכילה - כבר ענית בעצמך על השאלה בגוף שאלתך. אי המנעות ממזונות שאת אוהבת , תוריד מעט את הסיכוי הבולמוס. אם כן, השאלה שאת צרכיה לשאול היא , מדוע את לא מסוגלת לאכול רגיל ליד אחרים למשל. על שאלה זו אין תשובה קצרה, ועל מנת לפתור את כל נושא האכילה את צרכיה לגשת לטיפול במרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה ועדיף מרפאה שכוללת צוות רב מקצועי כלומר דיאטנית, פסיכולוגים, מטפלים באומנויות, פסיכיאטר וכד'. במרפאה כזור לאחר אבחון יותאם לך טיפול שגם נוגע בהיבט התזונתי וגם בהיבט הנפשי של האכילה.
בהצלחה קרן עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
*14/11/2007אני חיילת.אם דבר כזה יחשף יעיפו אותי מהצבא. יש אפשרות לטפל בזה בזמן השירות כך שהצבא לא ידע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת אם יש לי הפרעות אכילה...אני11/11/2007
טוב ככה.. בחופש הגדול של השנה לא אכלתי כ"כ.. במשך חודש.. עישנתי הרבה וככה דיכאתי את התיאבון.. אז לא אכלתי.. ורזיתי לפחות שלוש ארבע קילו.. היה שבוע אחד שלא אכלתי בכלל כלום.. ובסוף השבוע הקאתי.. לא בכוונה..
שחזרתי לביה"ס אכלתי מלא כל החודש הראשון ועליתי את כל מה שהורדתי.. והנה אני שוב לא אוכלת מעשנת הרבה וכל זה בשביל להרזות.. אני בת 18 הגובה שלי 1.62 ואני שוקלת 56 בערך.. כל קילו שאני מעלה או מורידה אני מרגישה את זה... יש לי הפרעות אכילה?!!? ואם כן.. מה אפשר לעשות עם זה..?? תודהה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
ד''ר סיגל אלון13/11/2007שלום לך,
לצורך הקביעה האם יש לך הפרעת אכילה יש צורך בפרטים נוספים. עליך לעבור הערכה במרפאה להפרעות אכילה באיזור מגוריך או אצל פסיכיאטר המומחה בהפרעות אכילה. בהצלחה, דר' סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית אכילה !!!!קרן11/11/2007
יש לי ילדה בת חמש וחצי שמאז ומעולם לא הייתה אכלנית. אך כיום אני רואה הדרדרות במצב שכן הילדה אינה אוהבת לאכול שום דבר!
מבחינתה אוכל זה מטרד!!! כאשר צריך לצאת למסעדה או ללכת לארוחת ערב מראש היא מודיעה שהיא אינה אוכלת! הרבה פעמיים שמעתי מחברים שלהם אמרה שלהיות רזה זה הכי יפה.
היא אינה אוכלת בשר בכלל ושום תחליפים חשוב לציין שגם בגן היא כמעט ואינה אוכלת ואם כן פרוסת לחם אחת שמספיקה לה עד לפחות ארבע אחר הצהריים.
מה לעשות למי לפנות??.האם אני דואגת סתם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לקרן
קרן עמית12/11/2007שלום לך. אני ממליצה לך לפנות לפסיכולוגית ילדים ולדיאטנית ילדים , בהתחלה אפילו בלי הילדה. תוכלי לברר במרפאות ילדים שונות. אך לפני כל זאת כדאי לגשת לרופא הילדים ולערוך בדיקות פיזיולוגיות על מנת לראות מה מצבה הגופני של בתך והאם יש חוסרים או בעיות כלשהן
בהצלחה קרן ,
[a href='http://' id='link']nofit.org [/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

