פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה אשר לא מצאתי לה תשובה.
    אנונימי
    14/03/2008

    חיה וזוהר שלום.
    אני פונה אליכם לקבלת תשובה לשאלה אשר בחיפושי לא מצאתי לה תשובה.
    סיפור הרקע הוא כזה:
    חברתי סבלה בעבר ממחלת האנורקסיה נרבוזה, והגיע למצב שדרש אשפוז, לאחר אשפוז של תקופה דיי קצרה, היא השתקמה ו"החלימה" מהמחלה.
    כיום הרגלי האכילה שלה הם בריאים לרוב, ואין תסמינים של בעיות אכילה מתמשכות.
    בניגוד לכך בפן הנפשי של המחלה נראה כי עדיין נותרו לה "שאריות" מתקופת האנורקסיה, זה מתבטא לרוב באי נוחות עם המראה שלה, המון התעסקות סביב האוכל (האם לאכול או לא לאכול, ומה לאכול?), מצבי רוח, כאבי בטן ועצבים.
    לדעתה כל שהיא יכולה לשאוף אליו זה להמשיך ולעדת איך להתמודדד טוב יותר עם המחלה, אך אין שום דרך שבה היא תוכל להבריא מהמחלה הנפשית אשר עדיין מלווה אותה במידה זו או אחרת. לדעתי יש פתרון סופי למחלה הנפשית ולכן אני פונה אליכם בבקשה לעזרה וייעוץ.
    מה דעתכם?

    בתודה רבה ובברכה, אנונימי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאלה של אנונימי

    חיה דורון
    15/03/2008

    שלום לך, אם אכן חברתך הצליחה ללסגל לעצמה הרגלי אכילה בריאים, מצבה ודאי טוב משהיה בעבר. עם זאת, נראה שעדיין יש צורך בליווי של טיפול אשר מטרתו לבדוק את ההבטים הגופניים - כאבי הבטן , לדוג' , וההבטים הנפשיים, מצבי הרוח ה"עצבים" וכו'. בתהליך ההחלמה מהפרעות אכילה, גם כאשר הסימפטומים הבולטים והמסוכנים יותר, ברגיעה, יש צורך בליווי אינטנסיבי, בכדי לשמר השגים שהושגו. את התהליך הזה כדאי לעבור במרפאות להפרעות אכילה או במסגרות שיקומיות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב
    נטע
    14/03/2008

    מישהי יודעת על המרפאה לה"א ברמת השרון?..

    זה ממש חשוב,

    תודה ולילהטוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאה ברמהש

    חיה דורון
    15/03/2008

    שלום. איני יודעת האם את שואלת על המרפאה של קופ"ח מכבי,ומה ברצונך לדעת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיה דורון

    נטע
    15/03/2008

    כן זה שייך למכבי..
    אני רוצה לדעת איך זה הולך,הפגישות והכל וע"פ איזה תנאים מקבלים לשם..
    תודה ולילהטוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאת רמת השרון

    י י ג ר
    16/03/2008

    אני מטופלת שם, במרפאה במכבי.

    התהליך שלי : הגעתי לראיון עם העוסית - אחר כך היתי בראיון אצל הדיאטנית ואחכ אצל הפסיכאטרית סינתיה כראל .

    בעיקרון הטיפול שם הוא טיפול דיאטני שמשלב טיפול פסיכולוגי מבחוץ , למרות שאצלי זה לא כך .
    אני מטופלת פסיכולוגי דיאטני וביקורת אצל כראל הכול שם .

    מרפאה נחמדה וחמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר למרפאה ברמת השרון.

    לירז
    16/03/2008

    איך קיבלו אותך לשם?
    מה היו הקריטריונים?
    יש אפשרות לדבר איתך בפרטי?..זה דיי דחוף.
    אני הולכת לשם ביום שלישי(הקרוב)ואני מפחדת..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה

    י י ג ר
    17/03/2008

    את האמת אני לא יודעת מה הקרטיריונים שם , היא פשוט ביקשה שאספר לה על עצמי ועל ההפרעת האכילה , במקרה שלי בולימיה .
    אני יודעת שזה מלחיץ , אבל הן מאוד נחמדות שם .

    את קטינה?
    היית פעם בטיפול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אממ

    נטע
    17/03/2008

    כן אני קטינה..וזו הפעם הראשונה..
    עכשיו אמא אמרה לי שהם דחו את התור ליום ראשון..
    אפשר לדבר איתך בפרטי?..
    תודה(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    י י ג ר
    17/03/2008

    תראי אני לא רוצה להטעות אותך בפרטים כי לגבי קטינים הפרוצדורה שם נראה לי קצת שונה משלי . אני לא קטינה .
    לכי לשם רגועה .

    .
    אז אני לא יודעת כמה אני יכולה לעזור .

    את הולכת עם אמא לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן

    לירז
    17/03/2008

    כן..עם ההורים,כאילו שיש לי ברירה.
    ואת עוזרת בזה שאת פה,באמת.
    וללכת רגועה?
    זאת אפילו לא אופציה..
    יש לך מסנג'ר או אימייל?..בבקשה תעני לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ...

    י י ג ר
    17/03/2008

    אני מעדיפה לא ליצור קשר בפרטי
    אשמח לענות לך על כל שאלה דרך הפורום

    בהצלחה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..

    נטע
    17/03/2008

    אהה אוקיי..
    את יודעת עם אפשר לאשפז גם דרך המחשבות שאת חושבת?
    או דרך הבלוג שיש?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ?

    י י ג ר
    20/03/2008

    אני לא יודעת ..

    אני יודעת שניתן לאשפז לא רק על תת משקל
    אלא גם ללמד את החולה דפוסי התנהגות בריאים ..
    את השאלות ההאלה תשאלי במרפאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהה

    נטע
    20/03/2008

    אוקי תודה..
    ודחו לי את התור ליום ראשון..
    =\
    חג שמחח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיה...
    ...
    13/03/2008

    היי..
    כתבתי לך בפורום של תפוז ומשום מה לא הגבת לי.

    הפסקתי את הטיפול כמו שכל כך רציתי, גרמתי להם להבין שאני כבר לא יחזור יותר ואני שלמה עם זה אפילו מאוד כי נורא קשה לי במסגרת הזאת של הנוקשות אז החלטתי שאני ממשיכה עם השיגרה של הצומות וההרעבה לבד.

    הרופאה אומרת שלא נותר לי הרבה זמן לחיות ( לא שאני מאנמינה לזה כי אני לא רזה ) אם אני לא ימשיך לטפל בעצמי לפחות דרכה אז גם אותה עזבתי, פשוט הודעתי לה שזה לא ילך ושאני לא רוצה טיפול או מעקב כל שהו.

    למה יש לי את הפחד הזה? אני לא מבינה מה עוצר אותי, מה מונע מימני להעזר?

    לטיפול מאוד קשה לי ללכת ובייחוד להתמיד כל מה שניסיתי כשזה בא מימני זה נפסק מהר רק לאחרונה הייתי בטיפול בכפייה שאיך שהוא נגמר הפסקתי להגיע לטיפול למרות שהיה יכול להיות לו המשך אך אני פשוט לא מסוגלת.
    יותר קל לי להעזר במשהו וירטואלי ולא משהו מוחשי.


    אילמת1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאילמת 1

    חיה דורון
    15/03/2008

    שלום לך, את לא לבד בהרגשה שאת מתארת בדבר הפחד והתחושה, של חוסר היכולת להמשיך.
    זו לא סיבה להפסיק. איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת עזרה וירטואלית, כאשר מצבך מדאיג את הרופאה שלך?, עליך לאסוף את כוחותיך או לפנות לאנשים בסביבתך שיכולים לעזור לך בתקופה בה את חייבת לטפל בעצמך. גם אם לעיתים ההרגשה היא שאין מוצא, אסור לך להרים ידיים. אנא טפלי בעצמך, במקום בו טופלת בעבר , או חפשי מסגרת אחרת. אל תוותרי. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לחיה

    ...
    15/03/2008

    תודה על תשובתך.
    עייפתי מטיפולים וחיפוש מקומות טיפוליים כאלה ואחרים.
    לחזור למקום שבו טופלתי בעבר אין סיכויי ( מרפאת הנוטירם!!! ).
    למקום אחר אני בטוח לא ילך ככה שהרמת הידיים קיימת.
    הפכתי מין סרבנית טיפול גם אם המצב מדאיג זה כבר לא משנה לי.
    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    ...
    15/03/2008

    * מרפאת הנוטרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מבולימיה לאנורקסיה
    שיר
    11/03/2008

    סבלתי מבולמיה קלה (הקאה אחת לשבוע שבועיים) במשך 17 שנים והפסקתי לבד להקיא לפני שלושה חודשים, אינני מתכוונת לעשות זאת לעולם במיוחד לאור העובדה שזה בסה"כ השמין אותי וגרם לי מצבי רוח קשים ומאז שהפסקתי רזיתי ומצבי השתפר, אבל...התחלתי לאכול כמויות קטנות של אוכל לא בגלל הרעבה אלה בכדי לשמור על הגוף שכל כך רציתי, אני אוכלת את כל סוגי המזון כולל המשמינים אבל ממש כמה ביסים ומפסיקה. אלה אם כן זה סלט ירקות ואז אני יכולה לאכול קערה שלמה. אני מודעת לסכנות האנורקסיה ואינני מתכוונת לא לאכול (למרות שהתיאבון ירד לי בהרבה אולי בגלל כדורי ברזל שאני לוקחת) אני ממשיכה במינהג הכמות הקטנה ובינתיים לא רע לי עם זה. האם זה התחלה של אנורקסיה בלי שאני מודעת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר מבולימיה לאנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מבולימיה לאנורקסיה

    חיה דורון
    13/03/2008

    את מתארת תהליך שבהחלט מוכר מטיפול בפרעות אכילה והוא המעבר מסוג הפרעה אחת לשניה.
    יש להניח שעיסוקך באוכל בדרך בה את מתארת, מצביע על אפשרות שזהו התהליך שאת עוברת כעת.
    גם אם עברת את כל שנות המחלה לבד , ללא כל עזרה טיפולית, אולי זו הזדמנות עכשיו לפנות לאנשי מקצוע העוסקים בתחום ולנסות ל"שבור" את רצף התהליך שבו את נמצאת מזה שנים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שיר
    14/03/2008

    אבל אין סיכוי שאהפוך לאנורקסית במודע, א. אני מודעת לסכנות, ב. מאוד אוהבת אוכל ג. לא חושבת שרזון זה יפה. מה דעתך? אני חיה בהכחשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית
    מעייני
    10/03/2008

    שאלה-
    אם מישהי מוגדרת ככרונית- סובלת מעל 12 שנה מבולימיה, עברה לא מעט טיפולים ואישפוז.
    האם יש טעם להמשיך בטיפול?
    עצם העובדה שמגדירים אותה ככרונית אומר דבר מה?

    את האמת לא מבינה איך איש מקצוע מסוגל לבוא ולומר למישהי שהיא כרונית ובכך לבטל את כל התקווה להחלמה ובעצם לקבוע שכל החיים היא תמשיך להקיא....
    באמת יש כזה דבר כרונית? ממש דרך שניתן לקבוע דבר כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרוניות אינה סימן להפסקת תקווה

    חיה דורון
    13/03/2008

    גם אם את סובלת שנים רבות מהפרעת אכילה , אין זה אומר שאין טעם להמשיך בטיפול, ולאבד תקווה.
    יש לבחון אילו תחומי חיים שונים נפגעו ולנסות לשקמם במסגרות מתאימות.

    כל עוד את מרגישה שיש טעם להמשיך להאבק על החלמתך, המשיכי לעשות זאת,וחפשי את האנשים המתאימים ללוותך בתהליך זה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מיכל
    09/03/2008

    בזמן האחרון הקאתי כמה פעמים. לדוגמה, שלשום אכלתי ממש הרבה וידעתי שאני הולכת להקיא הכל .

    וכשהקאתי את זה הקאתי רק מעט ולא הצלחתי להקיא את הכל? רציתי לדעת האם תמיד זה קשה בהתחלה להקיא את הכל?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מיכל

    חיה דורון
    13/03/2008

    את מבקשת לדעת אם קשה בהתחלה להקיא . בהתחלה יותר מאשר אח"כ?
    אם את בתחילת אימוץ סימפטומים מסוג זה, או אם הם קיימים כבר תקופה, את מפתחת הפרעת אכילה שמין הראוי להפסיקה מיד. אני מקווה שתוכלי למצוא כוחות לחפש לך טיפול ראוי באחת מהמרפאות להפרעות אכילה ברחבי הארץ, ולא עידוד איך לשפר את יכולתך להקיא. ככל שתמהי לטפל , כך יש סיכוי טוב יותר להחלמה מהירה יותר. בהצלחה , חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי פונים
    מ
    04/03/2008

    אולי מישהי מכירה פסיכיאטר/ית שהיא יכולה להמליץ עליו?
    אני לא מצליחה למצוא פסיכיאטר שמתמחה בתחום של הפרעות אכילה,
    לפחות לא מישהו שאני יכולה לדעת שהוא טוב ושהמליצו עליו.

    בבקשה, אם מישהי יכולה להמליץ... ללכת לפסיכיאטר שלא מומחה בתחום זה פשוט בזבוז של זמן וכסף...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למי פונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכיאטר מתאים

    חיה דורון
    13/03/2008

    שלום מ. צר לי אך איני יכולה להמליץ על שם של פסיכיאטר כזה או אחר. עם זאת בכל מרפאה תוכלי לקבל רשימת פסיכיאטרים המתמחים בהפרעות אכילה, ומלבד זאת קיימים כמובן מנהלי מחלקות להפרעות אכילה במספר בתי חולים בארץ שהינם פסיכיאטרים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוג טיפול
    שיר
    03/03/2008

    איזה סוג טיפול את מציעה לי? סיימתי עם הבולימיה ואני כבר לא מקיאה שלושה חודשים אבל עדיין יש לי דימוי גוף נמוך ומתעסקת הרבה עם הגוף ובנוסף יש לי בעיות במצבי רוח ובעיות עם יחסים אישיים. אני לא יודעת איזה סוג טיפול מתאים לי, איך אדע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוג טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשרון

    זהר שגיא
    03/03/2008

    לדעתי כדאי לך לפנות לטיפול פסיכולוגי. זהו בדיוק המקום בו מתעסקים בשאלות של דימוי גוף קשרים בין אישיים ומצב רוח, וההשפעות ההדיות בין שלושתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה
    מעיין
    03/03/2008

    שלום. אני רשמתי את הבעיה שלי לפני מספר ימים אבל אני רוצה שוב לקבל עזרה להתיעץ ואפילו רק לספר כי אני באמת בבעיה. וצריכה עזרה
    אני בת 18 וחצי ואני חיילת.
    לפני כשנתיים התחלתי לעשות דיאטה הייתי שוקלת 83 והיום אני שוקלת 50. מטר 50
    התחלתי את הדיאטה חודש שתיתי רק נס ואכלתי ירקות ,אחר כך התחלתי לאכול מעט ואז פשוט התחלתי להקיא הייתי אוכלת ומקיאה 4 5 פעמים ביום גם אם הייתי אוכלת רק קונפלקס.
    קורה לי מצבים שאני נכנסת להתקף אכילה אוכלת מלא דברים אבל רק מתוקים ורצה להקיא ועד שאני לא מרגישה שהכל "נקי" אני לא מפסיקה.
    יש מצבים שאני לא מקיאה שבוע ואז פתאום חוזרת כאילו "המפלצת" הזאת שנכסת בי ואני שוב מקיאה.
    שנתיים לא סיפרתי להורים שלי בעצם לאף אחד לפני כחצי שנה סיפרתי לחבר שלי ולאחותי. הם ביקשו שאני ילך לטיפול אבל אני לא רציתי.
    חשבתי שהצבא זה מה שיעזור לי לצאת מהבעיה וביקשתי שיתנו לי זמן .
    היוןם אני חודשיים בצבא ומאז שאנ בצבא אני מקיאה יותר ירדתי 3 קילו ואני בדיכאון.
    אז פשוט החלטתי לספר ולקבל עזרה אבל לא דרך הצבא אני לא מעוניינת להשאר בצבא עם הבעיה.
    בימים האחרונים התעלפתי פעמיים והייתי אצל הרופא בצבא הוא בדק לי את השינייםן את הידיים ועל פי זה החליט שאני לא מקיאה ולא בולמית כמו שאני מגדירה את עצמי.
    הוא אפילו התיחס אלי בזילזול ואמא לי שהוא שונא אנשים שמשקרים לו . אחרי השיחה עם הרופא פשו נכנסתי לדיכאון רציני אנימבקשת עזרה אחרי שנתיים אני מפחדת כבר לפגוע בעצמי כי בתקופה האחרונה אני סובלת הרבה מכאבים ופתאום מישהו בא ורומז לי שאני משקרת לו .
    החלטתי שטיפול דרך הצבא אני לא מוכנה לקבל ולכן יש לי שיחה עם קב"ן כדי לצאת מהצבא ולטפל בבעיה מבחוץ .
    אני ממש לא מבינה איך אפשר לבוא ולהגיד שבגלל שהשיניים שלי תקינות אני לא בולמית ואני לא צריכה עזרה ?
    ואני באמת מפחדת שאחרי השיחה עם הקב"ן הוא יתייחס אלי לא יפה או ידבר בצורה משפילה שאני שוב יכנס לדיכאון ויקרה לי משהו כי אני באמת במצב שאני צריכה עזרה .
    אני לא יודעת מה לעשות איך לדבר איך לבקש איך להסביר שאני במת ככה ושיש לי בעיה כי בצבא פשוט מתעלמים ממני ולא מאמינים .
    ועוד שאלה האם לפי התיאורים אני נחשבת לבולמית ?
    אני מקיאה עדיין אחרי כל ארוחה אני פשוט בדיכאון למה אכלתי ועכשיו אני אשמין ? וכמה קלוריות אכלתי? ואוף יצא לי בטן למרות שכולם אומרים לי שאני ממש רזה ואפילו צריכה להשמין ולהפף אני עוד חושבת שאני שמנה וצריכה להרזות.
    אני כל היום רק מסתכלת במראה כל היום עולה על המשקל ל אוכלת מספיק .
    ואני כברר לא יודעת מה לעשות למי לפנות
    אני גרה באזור המרכז

    אשמח אם תעזרי לי בנושא הצבא מה עלי לעשות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למורן

    זהר שגיא
    03/03/2008

    כפי שכתבה לך כבר חיה דורון- ישנן עוד בדיקות שניתן לעשות על מנת להעריך את המצב הגופני. למשל בדיקות דם- שבהן רואים ערכים שאופיינים למצבים של הקאה.
    אני מאמינה שהקב"ן יותר מיומן בזיהוי הפרעות אכילה והוא יוכל אבחן את מצבך בצורה טובה יותר. ההשתדלי לתאר לו את המצב בצורה מדויקת ככל האפשר- מתי התחילו ההקאות, מה התדירות שלהן, כמה ירדת במשקל וכד'. את מתארת גם מצב רוח ירוד, וגם את זה כדאי לציין בפניו.
    אולי כדאי גם לשתף את הוריך, כי הרי הם יגלו שקיימת בעיה אם אכן תשוחררי מהצבא. אולי הם יכולים ללוות אותך בתהליך שאת עוברת בצבא, כדי שלא תרגישי שאת מתמודדת לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם הפרעות אכילה במשפחה
    ד
    02/03/2008

    אני חוששת שאחותי סובלת מבולמוסי אכילה ומעוניינת לדבר איתה על הנושא.
    אני מפחדת מאוד מתגובתה ומפחדת לאמר דברים שיגרמו לה להרגיש רע יותר לגבי עצמה.
    האם תוכלו בבקשה להנחות אותי כיצד לנהוג במצב הרגיש הזה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ל-ד

    זהר שגיא
    03/03/2008

    לדעתי את צריכה קודם כל להבהיר לעצמך מהי מטרת השיחה עם אחותך. האם רק להעביר מסר שאת יודעת שיש לה בעיה ואת מוכנה לתמוך בה, או שמא נסיון לשכנע אותה לפנות לטיפול.
    בכל מקרה הטון והדברים שתגידי לא צריכים להיות ביקורתיים או שיפוטיים. יתכן שעצם העובדה שאת יודעת, והיא לא לבד עם הבעיה- כבר תקל עליה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר
    רוני
    02/03/2008


    אני בן 19, גובה 1.75 ושוקל 77 ק''ג
    כרגע, אינני עוסק בפעילות גופנית ובזמן האחרון עליתי במשקל ואני רוצה לעשות משהו בנידון לפני שאני אחזור להתאמן.
    כמו כן, אני מרבה לאכול דברים משמינים כמו שוקולדים ועוגות לסוגיהן, זה משהו שקשה לי להפסיק ואני אצליח רק אם אני אתחיל לאכול בצורה מסודרת וזה מתחיל בארוחות הבוקר
    מה היית ממליצה לי לאכול לארוחת בוקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחת בוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאושיק

    זהר שגיא
    02/03/2008

    דיאטנית היא הכתובת הנכונה לפניה שלך.
    היא תוכל להתאים לך תפריט לפי הנתונים הגופניים ומידת הפעילות שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב בין תרופות
    ללוש
    02/03/2008

    רציתי לדעת מאוד מאוד בדחיפות האם מותר לי להשתמש ביחד בתרופה: saroxat ו- razin ?

    אני זקוקה נואשות לתשובתכם.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב בין תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - ללוש

    חיה דורון
    02/03/2008

    ללוש שלום. כל תרופה אשר את לוקחת צריכה להיות תחת מעקב רפואי מתאים. אנא פני לרופא ממנו קבלת המלצה על התרופה והתייעצי איתו. אל תקבלי החלטה על דעת אף גורם שאינו מקצועי רפואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה ,אך מאיזה סוג ?
    אהבה
    01/03/2008

    שלום
    הפסיכולוג שלי אמר לי לאור מה שתארתי לו
    שאני סובלת מהפרעה הנקראת :בינץ".
    תארתי לו שאני נתקפת בכל פעם שרע לי ואני מרגישה ריקנות
    אכילה כפייתית בלתי נשלטת ולא רצונית במשך שעותץ ולפעמים אף ימים
    בסוכרים וממתקים ולא באוכל מזין.
    אחרי שאני מתעייפת מההתקף הזה אני תמיד מחליטה שאני פותחת דף חדש וכו ואני מנקה את הגוף מזה
    אך בכל פעם שאני נתקפת שוב בתחושת ריקנות ורצון באהבה ובכל תסכול שהוא זה חוזר על עצמו
    אני נסגרת בתוך עצמי ומביאה את עצמי למצבים נפשיים קיצוניים ביותר
    וקשה לי נורא לתפקד
    מה ניתן לעשות ?והאם זה ניתן לפתרון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאהבה

    חיה דורון
    02/03/2008

    טוב שאת בטיפול.
    הפרעת האכילה עליה דיבר הפסיכולוג היא binge eating disorder. עם זאת איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת "אני מנקה את הגןף מזה". האם קיימות עוד התנהגויות מלבד התקפי האכילה?. בכל מקרה, אני מבינה מדברייך שאת מדברת בטיפול על מצבים בהם את נמצאת הגורמים לך להרגשה רעה. המשיכי לטפל בעצמך ואם אינך נמצאת במעקב דיאטני הייתי ממליצה לעשות זאת. הבעיה יכולה להפתר. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך

    אהבה
    28/03/2008

    כשאמרתי "לנקות את הגוף"
    התכוונתי לכך ,שלאחר כל התקף שיש לי ,אני מחליטה לנסות ולנקות את הגוף מהרעלים שהכנסתי כמו סוכרים ודברים לא מזינים עי אכילת ירקות וכו
    אבל אני מכורה לסוכר וכל הזמן חושבת וחוששת מההתקף הבא
    שכנראה נובע מחסך כלשהו וריקנות נפשית ריגשית
    הפסיכולוגית שלי אמרה לי שאני בעצם כמו בבית כלא
    כי אני יודעת מה מקור הבעייה
    אבל אין לי שליטה על "חיית הפרא" שנמצאת בתוכי
    השאלה שלי היא: האם אפשר לפתח שליטה מול בעייה שנמצאת אצלי מגיל נורא קטן מגיל 7
    כי זה כמו שנכנס בי דיבוק לפעולה
    ואין לי שליטה עליה
    תודה לכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    שילה
    29/02/2008

    שלום רב,
    אני בת 30 אוכלת בריא רוב היום אבל מקיאה כל יום פעם אחתבערב לאחר אכילת ממתקים ושטויות.
    אני יודעת שזה לא טוב אבל בכל זאת רציתי לדעת אם אני נמצאת בסכנת חיים, והאם חלילה אפשר לעבור התקף לב או דום לב מהקאה אחת ביום?
    ואני שוב אומרת שאני אוכלת בריא ומשקלי תקין.
    מחכה לתשובה,תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשילה

    חיה דורון
    29/02/2008

    ניכר שאת מודעת לסכנות הקיימות סביב הקאות. השימוש בהקאה גם אם היא פעם ביום עלולה להזיק, ונשאלת השאלה מדוע את משמרת הרגל זה. כדאי היה לפנות למומחה בהפרעות אכילה כדי לעבור אבחון ולברר את שאלותייך, בכל מרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    מעיין
    28/02/2008

    אני מקיאה כבר שלוש שנים. ירדתי 34 קילו
    לפני שבוע סיפרתי למשפחתי
    הלכתי לרופא כי לפני כמה ימים התעלפתי ולא הרגשתי טוב סיפרתי לו שאני בולמית מזה שלוש שנים והוא אמר לי שלדעתו אני לא מקיאה כי השיניים שלי בסדר
    מה זה השטויות האלה אני סובלת 3 שנים אני מקיאה כמו מטורפת ובגלל שהשיניים שלי "תקינות" אז אני לא נראת לו בולמית .
    השאלה שלי האם כל הבולמיות נהרס להן השיניים ?
    והאם אשר להוכיח בבדיקות מסוימות שאני בולמית ?
    ומה אומרים במצב כזה לרופא שאומר שלדעתו אני לא בולמית ? בגללל השינייים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגלית-שאלה דחופה

    חיה דורון
    01/03/2008

    שלום גלית. יש באפשרותך, ורצוי שתעשי זאת, לפנות באופן ישיר למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך. איני יודעת על סמך מה קבע רופא המשפחה את מצבך. לא תמיד יש פגיעה בשיניים, ויש בדיקות נוספות שיש באפשרות רופא לתת כדי לבדוק את מצבך. מספיק תיאור הסימפטום של "הקאה מטורפת" מזה 3 שנים הרגשה גופנית לא טובה וירידה של 34 ק"ג (לא ציינת באיזה פרק זמן והאם הירידה היתה מבוקרת), כדי להצדיק הפנייתך לטיפול הולם.עשי זאת ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום