מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום,מישהי12/02/2008
אני בת 15 ואני סובלת מהפרעת אכילה כבר שנתיים. הייתי תקופה מסויימת בולמית, וכעת אני משתדלת לא להקיא, אך עדיין אני מוצאת את עצמי בהתקפי בולמוסים. הגעתי למסקנה שכנראה אני מכורה לאכול, מכיוון שאיני יכולה להתמודד בלי בולמוסים. אני אוכלת בסתר, ואפילו הגעתי למצב שבו אני קונה אוכל מהסופר! שאלתי היא כיצד ניתן להיגמל מההתמכרות החולנית הזאת, האם ישנו פיתרון?!... אני מאוד מתוסכלת ממצבי ואני מקווה שאחלים בהקדם. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למישהי
ד''ר סיגל אלון13/02/2008שלום,
הפיתרון הוא לפנות לטיפול ולקבל עזרה. קשה מאוד לעשות את זה לבד. פני למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך. בהצלחה, דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם את יכולה להגיד לי היכן אני אוכל
מישהי14/02/2008לקבל עזרה...? אני גרה בפ"ת, אם המושבות, האם אני צריכה לשלם כסף?... ומה כולל הטיפול?...תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר סיגל אלון14/02/2008המרפאה הציבורית הקרובה לאיזור מגורייך הינה בבי"ח תל השומר (מרפאה להפרעות אכילה). הטיפול אינו כרוך בתשלום למיטב ידיעתי. לפרטים אנא פני אליהם. בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מרכז להפרעות אכילה גם
מישהי15/02/2008בשניידר?... כי תל השומר קצת רחוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת אכילההרוסה09/02/2008
אני מודעת לכך שיש לי הפרעת אכילה. אני מנסה כבר זמן רב לרדת במשקל ונתקפת כל פעם בבולמוסים מטורפים ולא מצליחה לצאת מזה.
אני ממש סובלת, נכנסת להתקפים של בכי שנמשכים מס' שעות.
מאז שהעלתי במשקל (כי רופאה חייבה אותי) אני מנסה לרדת את זה חזרה ובנתיים בדיכאון.
לא יוצאת מהבית, לא קונה בגדים, מנתקת קשרים חברתיים ורק בוכה.
בזמן האחרון ככל שהמצב הולך ומחמיר אני חושבת על התאבדות. נמאס לי מהמצב הזה ואני שוקלת את האפשרות הזו ברצינות. בנוסף, בגלל כל הבולמוסים האלו
לא רק שאיני יורדת אלא ממשיכה לעלות.
המשפחה ממש דואגת לי והלתכי לפסיכולוגית שלא התחברתי אלייה בכלל.
מה עליי לעשות?!
אני באמת כבר נואשת לעזרה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגבי הפרעת האכילה
ד''ר סיגל אלון09/02/2008שלום,
אני מייעצת לך לפנות לפסיכיאטר בהקדם. עלייך לטפל בדיכאון ותוכלי להעזר בטיפול תרופתי גם בהקשר של הבולמוסים. אל ייאוש. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבת את המילים שלי
קשת13/02/2008וואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות אנטי דפרסיוניות לעליה במשקלחנה09/02/2008
אני נוטלת זה מכבר שנים תרופות נגד חרדה ודיכאון ומאז עליתי מאוד במשקל
האם תרופות ויאפקס וקסנקס מעלות במשקל ומנפחות את הגוף, כי גם הידיים שלי מאוד גדולות ולא פרופורציונליות לגוף.
מה עלי לעשות מפני שאין ביכולתי להפסיק לקחת את התרופות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחנה
ד''ר סיגל אלון09/02/2008שלום חנה,
תרופה נוגדת חרדה ודיכאון כמו הויאפקס לרב איננה גורמת לעלייה במשקל, אך יש כאלו שנוטלים אותה וכן סובלים מכך. הקסנקס אינו גורם לעלייה בתאבון. חשוב לשמור על דיאטה נכונה ומאוזנת (כדאי להתייעץ עם תזונאית) ולעשות פעילות גופנית. זה חשוב לבריאות הגוף והנפש גם יחד. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולימיה?לירון07/02/2008
סיפרתי לך בעבר שאני מקיאה מגיל 18 עד לפני חודש כשהחלטתי להפסיק סופית כשהסבירו לי שזה משמין, היום הייתי אצל פסיכיאטרית עקב דיכאון קל וסיפרתי לה על הבולימיה וכך אמרתי לה: שעשיתי זאת אחת לשבוע בערך, לפעמים הייתי אוכלת בערך 3 פרוסות עוגה, 3 עוגיות וגלידה למשל והייתי מקיאה, בעיקר מתוק ולא הייתי מקיאה אוכל בריא כגון: אורז, ספגטי, בשר וכו', סיפרתי לה שלא היו לי סימנים בגוף של בולימיה כמו: סימנים בידיים, פגיעה בשיניים וכו', היתה רק נשירת שיער אבל עקב חוסר ברזל אבל בכל זאת זה מלא שנים ומה היא אומרת לי בסוף: את אולי בדיכאון אבל אין לך בולימיה, בולימיה זה התקפות רעב היכולות להכיל כמויות אוכל בלתי הגיוניות שכוללות גם קניית אוכל רב על מנת להקיא, זה יותר לעיתים תכופות, זה בלתי נשלט מבחינת אכילת המוצרים כגון, מתוק, מלוח, לא מבושל ולפעמים גם לא אכיל וגם סיפרתי לה שעקב שיחה אחת שאמרו לי שזה משמין לא הייתי מפסיקה אם הייתי באמת בולימית חסרת שליטה בקיצור היא אומרת לי בסוף זו אולי הפרעת אכילה אבל לא בולימיה. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללירון
ד''ר סיגל אלון07/02/2008שלום לירון,
באופן עקרוני אני מסכימה עם רופאת המשפחה שלך. התקפי הזלילה בבולימיה הם של כמויות מזון מאד גדולות, בקצב אכילה מהיר ובתחושה של חוסר שליטה. זה לא משנה את העובדה שזה לא בריא להקיא והקאות אחרי אכילה מצביעות על כך שיש לך בעייה שמצריכה התייחסות וטיפול.
יש רבים הסובלים מהפרעות אכילה, שלא ממש מתאימים להגדרות של ספר האבחנות הפסיכיאטרי ואז הם מאובחנים למשל כ"הפרעת אכילה לא ספציפית, דמויית בולימיה". דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר סיגל.נטע06/02/2008
היי,
למה חוסר בברזל הוא חוסר כ"כ גדול?
ולמה החוסר בברזל גורם?
והוא ובהכרח גורם לאנמיה?..
אנמיה יכולה לעבור?
סורי על כל השאלות..
תודה רבה ולילה טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללירז
ד''ר סיגל אלון06/02/2008כוונתי היא שאם יש חסר משמעותי בברזל (ברזל יש בבשר, אבל גם בעוד סוגי מזונות), הדבר עלול לגרום לאנמיה. הברזל חיוני לבניית הכדוריות האדומות (וזהו הסבר פשטני מאד) ולכן כשיש חסר בו זה בא לידי ביטוי באנמיה. פרט לחסרים התזונתיים (כפי שהזכרתי בתשובתי הקודמת) ישנן עוד סיבות לאנמיה. מי שסובל מאנמיה צריך לעבור בירור אצל רופא המשפחה. האנמיה כמובן יכולה לעבור, כשמטפלים במה שגרם לה. מקוה שעניתי לך על שאלותייך. לילה טוב. דר' סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לברוח מהמציאות לעוד כמה ביסיםליעד05/02/2008
בזמן האחרון ללא סיבה נראית לעין אני אוכלת ואוכלת כל היום. לא יודעת מה קורה לי. אני בדיכאון מזה ואז עוד יותר בא לי לאכול כדי לברוח מהמציאות לעוד כמה ביסים.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליעד
ד''ר סיגל אלון06/02/2008שלום ליעד.
ישנן סיבות פיזיולוגיות לתיאבון מוגבר, כגון: גיל התבגרות, הריון, יתר פעילות של בלוטת התריס ועוד...לשם כך כדאי שתפני לרופא המשפחה לייעוץ ובירור. גם גורמים נפשיים כגון דיכאון לעיתים גורמים דווקא לעלייה בתיאבון. תבדקי עם עצמך האם אכילת היתר היא הגורם לדיכאון או שהיא סימפטום של דיכאון. בהקשר הזה עליך להתייעץ עם פסיכיאטר. בהצלחה, דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היינטע05/02/2008
היי..
אני לא יודעת עם הגעתי לפורום הנכון אבל יש לי שאלה..
כל מי שאנורקסי או שבדרך לאנורקסיה היא גם אנמית?
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללירז
ד''ר סיגל אלון06/02/2008שלום לירז,
התשובה היא לא. אבל אם החסרים התזונתיים הם גדולים (חסר בברזל או ויטמין B12 או חומצה פולית) הדבר עלול להתבטא גם באנמיה. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כנראה השאלה המוזרה ביותר בפורום :..04/02/2008
כבר מזה שנתיים שאני חולה במחלת הבולימיה נרבוזה (תדירות ממוצעת : פעמיים ביום, מדי יומיים, עם הפסקה של מספר חודשים במהלכן).
אני חיה כרגע בארה"ב ומתעתדת לבקר באחד מפארקי השעשועים הידועים שלה. אני מאד אוהבת את המתקנים השונים ומתכננת לבקר במיוחד במפחידים שבינהם.
ובכן, מעולם לא חשבתי על הקשר בין בולימיה נרבוזה למתקני שעשועים עוצרי נשימה ומאיצי אדרנלין, עד המקרה שקרה לי לפני מספר ימים.
לאחר בולמוס אכילה, אחד מיני רבים, ביקשתי לרוקן את קיבתי, אך מספר דקות לאחר ההקאה, קרה דבר שלא קרה מעולם - בן רגע החל הגוף לרעוד, חומו עלה במהירות כך שהחל להזיע באופן ניכר, חולשות גפיים איומות, סחרחורות שלוו בפאניקה ובעיקר תחושה שכל רגע אני עומדת לאבד את הכרתי. לא עברו יותר מחמש דקות והרעה עברה (מיותר לציין שמאז לא העזתי להקיא....נו...אולי זה יסמל, סוף סוף, את תחילתו המפרכת של הסוף המיוחל ? אף פעם לא מפסיקה לייחל :-).
אינני מתיימרת להבין מה קרה באותן דקות, אך מלבד ההבנה האינטואטיבית שגופי סימן לי משהו, מההיבט הפיזיולוגי אני בהחלט יכולה להניח שגופי עבר התקף כלשהו. מפחיד קצת לחשוב איזה סוג של התקף.
חזרה לשאלה- את חושבת שאני יכולה ללכת בלב שלם (כל עוד הוא שלם, כמובן) לפארק השעשועים הנכסף ? ולעלות על המתקנים המפחידים ביותר שיחסירו, קרוב לוודאי, איזו פעימה או שתיים (מאד נחוצות במצב הנסיבות הנוכחי) מליבי ?
אודה לך על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
ד''ר סיגל אלון06/02/2008שלום לך,
בתיאורך, את מתארת למעשה התקף חרדה. זה אינו מצב מסוכן מבחינה גופנית, אבל מאד לא נעים מבחינה נפשית. אין סיבה להימנע מללכת לפארק השעשועים ואם מתחילה המנעות או שההתקף חוזר שוב ושוב כדאי לפנות לטיפול. דר' אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות והשמנה?איילת השחר...03/02/2008
מה זאת אומרת שהקאות משמינות?כיצד יתכן הדבר שלאחר התרוקנות וטיהור של 100% תתגלה עלייה במשקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמינות ועוד איך...הסבר
לירון04/02/2008קודם כל לעולם את לא מקיאה 100% כל השומן והסוכר נספגים. תקראי משהוא שמישהיא מאוד מומחית בתחום כתבה:
הקאות משמינות!!!
איך??
מאוד פשוט בגלל שהגוף מתרגל להקיא אחרי כל ארוחה בשלב מסויים הוא מתחיל לאגור ולעכל בשניות ארוחה שהוא אמור לעכל בכמה שעות ואז את למעשה לא באמת מקיאה.
את מקיאה חומצות ומלחים ומנרלים חיוניים. את משמינה. מתמכרת יותר ומתוסכלת יותר.
אם את רוצה פיתרון זמני עד לקבלת טיפול (אם את בדרך) תשתי המון מים ביום תיראי שאחרי מעט אוכל שתאכלי גם אם הוא משמין את שבעה, גם בשביל הידע מים מרובים גורמים להרזיה ולשריפת שומנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימה בגרוןציון לביא03/02/2008
שלום אני בן 50 יש לי מעין סתימה בחלק העליון בגרון
תופעה זו מגיעה אחרי מאכל אגוזים גרעינים וכל מיני פיצוחים אני לא מצליח לישון בשכיבה אני מרגיש מחנק. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לציון לביא
ד''ר סיגל אלון03/02/2008שלום רב. עליך לפנות קודם כל לרופא המשפחה בקופ"ח לבירור התחושות שלך והמחנק. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בת 13,יש לי שאלה בבקשה תעני...!חסוי01/02/2008
אני בת 13 והגובה שלי 160 או 161 אני שוקלת 52 או53 האם המשקל הזה סביר ,האם אני צריכה להרזות או להשמין???
אני חושבת שאני שוקלת יותר מדי ואני תמיד מנסה לרזות ולא כל כך מצליחה!
אני אשמח מאוד עם תחזירי לי תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת 13
ד''ר סיגל אלון02/02/2008שלום,
להערכתי המשקל שלך סביר. משקלך בגבול התחתון של הנורמה ומתחת לזה - נחשב לתת משקל. את בתקופת גדילה וסביר שתמשיכי לגבוה, לכן חשוב לאכול נכון ע"מ לשמור על הבריאות. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשדניאל30/01/2008
שלום אני בן 21 לפני כחמישה חודשים התחלת דיאטה מסיבות שונות ופרטיות ... מאז אני אוכל בין 200-300 קלוריות ביום כשפעם בשבוע יש לי התקף אכילה של 1000 קלוריות... פלוס התעמלות של 4-5 שעות ביום...(גם בלילה)
אני מטר 78 ושוקל 55 קילו..
אבל לא משנה מה אני עושה תמיד נראה לי שיש לי עודף משקל(כי אכן יש לי) אני כבר משתגעעעע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדניאל
ד''ר סיגל אלון30/01/2008שלום דניאל. אתה נמצא בתת משקל ובמצב של הרעבה עצמית. הנזקים הנפשיים והגופניים שאתה גורם לעצמך הם עצומים. פנה בהקדם למרפאה להפרעות אכילה באזור מגוריך. דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמוטיבלירון29/01/2008
סיפרתי לך בהודעה הקודמת על הבולימיה הקלה שיש לי שלשמחתי פחתה מאוד, פתאום זה נראה לי חולני להקיא במיוחד לאור העובדה ששמעתי שזה עושה פעולה הפוכה ומשמין ופוגע בחילוף חומרים אז אין טעם להקיא, אבל... עדיין יש דיכאון קל כלומר אין לי חשק לעשות דברים כמו בעבר ורציתי לקחת כדורים בכל מקרה במקביל לטיפול שאלך באגם, אני שמעתי על התרופה רמוטיב שהיא תחליף טוב לפרוזאק ופריזמה ודומיהן ובגלל שנתנו לי פריזמה וזה לא עושה לי טוב ניתן להשתמש ברמוטיב כטיפול משולב לשתי הבעיות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללירון
ד''ר סיגל אלון29/01/2008הרמוטיב היא תרופה נוגדת דיכאון ולמיטב ידיעתי לא נעשו מחקרים שבדקו טיפול בהפרעות אכילה ע"י רמוטיב. כן יש מחקרים שהראו שטיפול בפרוזק או פבוקסיל הם יעילים בטיפול בבולימיה וזאת ביחד עם טיפול פסיכולוגי ודיאטני משולב . דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המקום הטיםולי המתאים לי?דני29/01/2008
הי...
מזה 8 שנים אני סובלת מאכילת יתר. מינון האוכל וההתקפים מגיעים במידות שונות לאורך השנים וזאת בהתאם לאירועים הקורים בחיי. באופן עקרוני אני מנסה להוריד 7 קילו כבר 8 שנים ולא מצליחה כי.... שבוע אני בדיאטה שבוע אני שוברת דיאטה וזוללת. קשה לי להיכנס למסגרת, קשה לי להכין לעצמי אוכל חם, ברגע שאני שוברת דיאטה זה לאכול הכול מהכול וברגע שאני בדיאטה אני "ילדה טובה" .הלכתי לטיפול פסיכולוגי במשך שנה ועברתי טיפול אצל קינסיולגית במשך חודש והבעיה לצערי, עדיין יישנה. אשמח שתמליצי על מקום שבאמת עוזר לפתור את הבעיה ולא רק מבטיח הבטחות, כי נמאס לי שהבעיה לא נפתרת ואני מאוד רוצה להיפתר מההתמכרות הזו.
תודה רבה
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדני
ד''ר סיגל אלון29/01/2008טיפול במרפאה להפרעות אכילה ייתכן שיעזור לך. זו לא קבוצת דיאטה או הרזייה אלא טיפול שמטרתו להבין מה מאחורי האכילה יתר. בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
קשת13/02/2008כמו תל-השומר לדוגמא?
גם אני קיוויתי שאני יכולה לטפל בזה לתמיד
טופלתי שם מספר חודשים והם בעיקר הצמידו לי דיאטנית
והרגשתי שזה רק מדרדר את המצב שלי והפסקתי את הטיפול.
ציפיתי מהם לדברים אחרים וממש התאכזבתי כי הייתי בטוחה שזה המפלט האחרון ושזה מה שיעזור לי
אבל בנתיים מאז המצב שלי הולך ומתדרדר, כדאי לי לחזור לנסות שם שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקשת
ד''ר סיגל אלון13/02/2008שלום,
אינני מכירה את הטיפול בתל השומר לבעייה זו. במרפאה ברמב"ם הטיפול הוא קבוצתי בהנחיית 2 מטפלות: פסיכותרפיסטית ודיאטנית. את יכולה לברר פרטים בטלפוןף 04-8543031, אצל דליה.
דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דני
רחלי16/02/2008לפני מס' שנים הייתי במצב דומה, ניסיתי להוריד במשקל וחוסר ההצלחה תשכל אותי וגרם לי להלחם בגוף שלי כך שבשבוע מסויים הייתי מצליחה לשמור ולאכול סדיר ובשבוע שאחרי היו לי בולמוסים והקאות.
פניתי למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים וטופלתי ע"י פסיכולוג, דיאטנית ואח"כ גם פסיכיאטר.
ברוך השם אני אחרי זה אולם עדיין יש בי החשש שזה יחזור.
לעצם העניין, הדרך היחידה לטפל בבעיה לדעתי זה הטיפול המשולב.
יפה שעה אחת קודם. אל תסבלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברה אנורקסית- מה עושים?שירה - בת 14.27/01/2008
שלום לכולם,
יש לי חברה מהכיתה שהרגלי האכילה שלה והאופן בו היא מתנהגת מעוררים אצלי דאגה מתוך חברות. אני רוצה שמישהו יעזור לי לאבחן את מה שרשום פה והאם באמת זה תסמינים של מחלת האנורקסיה, ואיך אני בתור חברה יכולה לעזור לה.
1) בב"ס היא אוכלת פרוסה אחת של לחם חי מלא בלי שום ממרח.
2) היא צמחונית.
3) היא לא אוכלת כמעט שום דבר.
4) היא חושבת שהיא שמנה- והיא ממש רזה!
5)היא חוששת מהשמנה
6) אצלה לדעתי זאת גם בעיית גנטיקה- יש לה הורים מאוד שמנים.
7)ההתנהגות שלה היא פרפקציוניסטית ואובססיבית.
8)היא שוקלת מזון וסופרת קלוריות
9) לובשת בגדים רחבים כדי להסתיר את גופה.
10) יש לה ביטחון עצמי ירוד והיא לא אוהבת את המראה שלה.
11) מרבה בפעילות ספורטיבית.
כל מה שאני כותבת ועושה עכשיו זה מתוך אכפתיות, היא חברה שלי והיא חשובה לי,
אני לא רוצה שחלילה יקרה לה משהו וזה יהיה בגלל שאני לא פעלתי וסיפרתי על כך.
מה אני יכולה לעשות??? כל יום שעובר ממש קשה לי עם המחשבה שהיא נגררת למחלה הנוראית הזאת!
חוץ מזה היא כל הזמן קוראת לי רזה (ואני רזה) וטוענת שהיא שמנה ואני אוכלת הרבה יותר ממנה והיא רואה את זה אך עדיין היא טוענת שהיא אוכלת יותר ממני ושאני לא אוכלת כמעט כלום.
אני יודעת ובטוחה שזה סוג של הפרעת אכילה, ואני לא יודעת מה לעשות,
חשבתי לפנות ליועצת בב"ס ולשאול אותה מה עושים במצב כזה או לדבר עם האמא של החברה שלי, אבל אני לא יודעת מה נכון לעשות.
זה כל כך מדאיג אותי
כל תשובה שישנה בנושא אני מאוד אשמח לקבל,
תעזרו לי להציל את החברה שלי, אני לא רוצה להסתכל ולראות איך היא גומרת לה את החיים =(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירה
ד''ר סיגל אלון28/01/2008שלום שירה,
נשמע, עפ"י דברייך שלחברתך יש בעייה ויש סיבה לדאגתך. רצוי לפנות, כפי שכתבת ליועצת ביה"ס או לאמה של החברה. את נשמעת מאד בוגרת ונראה לי שתדעי למי משתיהן כדאי לפנות או שאולי לשתיהן. בהצלחה. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

