מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כדורי כימוטרפיה יעילות מול רעילותרינת22/09/2011
אישה בת 83 סרטן ריאות קשקשי לאחר הקרנות מוצעת כימוטרפיה ביולוגית באמצעות כדור , בבית אילו כדורים ביולוגיים יש , קראתי על כימוטרפיה ביולוגית שהינה בגדר נסיון האם יש משהו מהנסיון שברורה מידת יעילותה במיוחד כשמדובר באנשים מבוגרים? יעילות מול תועלת אל מול סבל , רעילות ? תופעות לוואי ? האם הן קשות משתקות ? מנטרלות מפעילות שוטפת ? כיצד ניתן להתגבר מידת השפעתה ,אם בכלל ,תוך כמה זמן ניתן לראות השפעה במיוחד כשזה לאחר הקרנות ? סליחה על עומס השאלות , אך עלינו לסייע בקבלת החלטה כשידוע שהרופאים לא אומרים את הכל ,בטיעון שאם הם יאמרו אנשים יפחדו ויקבלו החלטות לא טובות ....עבורם או עבור חברת התרופות זו כב ר שאלה אחרת ...(דברים שאמר רופא לחולה) תודה רבבה על התשובות המקצועיות והכינות רינת שנה טובה ובריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי כימוטרפיה יעילות מול רעילות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/09/2011שלום רינת,
ראשית, לפי החוק בארץ, רופאים חייבים לספר לחולה על סוג הטיפול ותופעות הלוואי והחולה חייב לתת את הסכמתו לטיפול בהתבסס על הסברי הרופא. רופא שאינו טורח להסביר לא עושה את עבודתו נאמנה.
כדורים ביולוגיים (אירסה?? טרסיבה??) מתאימים לכ 10% מחולי סרטן ריאה שאינו קשקשי. בד"כ הטיפול הביולוגי לא מתאים לסרטן ריאה קשקשי.
מציעה שתבררי את שם התרופה המוצעת.
בברכה,
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאות קשקשי לאחר הקרנות -גרדרינת22/09/2011
אישה בת 83 1. כיצד ניתן לטפל בגרד בפלג גוף עליון שהחל ומתעצם ואינו נותן מנוח ולישון בלילה לאחר סיום טיפול של 15 הקרנות בריאה (חלק מהאונה הוסר לפני שנתיים ולפני 7 חודשים התפרצות מחודשת של הסרטן לפני כחודשיים גניחת דם ) 2. כיצד ומתי יודעים שיש הצלחה באמצעות ההקרנות? 3. כמה זמן עשוי להיות שקט מבלי שיתפרץ שוב ? - אין גרורות לפחות לא נאמר לנו ... תודה ושנה בריאה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ריאות קשקשי לאחר הקרנות -גרד - תגובה
פרופ` אברהם קוטן25/09/2011אם הגרד הוא בשדה הקרינה- ניתן להשתמש במשחה כגון אולטרלן, ביאפין וכד'. ההצלחה נמדדת על סמך שיפור קליני וע"י בדיקת CT חוזרת מספר שבועות לאחר סיום הטיפול. קשה לתת תחזיות למקרה ספציפי ב"שלט רחוק" מבלי להכיר את המקרה לעומק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר כימוטרפיהארנון22/09/2011
שלום רב
אני כחודשיים לאחר סידרת טיפולים כימוטרפים
עדיין יש לי חולשה מסויימת בגוף...שרירים בגפיים בגב
זה מורגש בעיקר בשעות הערב.
האם הדבר חולף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר כימוטרפיה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/09/2011כאבי השרירים הללו חולפים ככל שמתרחקים מהכמותרפיה-בעיקר טקסנים כמו טקסול וטאקסוטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתדוןגלית21/09/2011
שלום
הייתי רוצה לשמוע מהו המתדון? למי הוא ניתן? האם יש לו תופעות ואם כן מהם? והם ישנו איזה סיכון בלקיחתו או במידת הצורך אם מפסיקים אותו במיידית??
תודה זה מאוד חשוב לי
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן25/09/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כאב' id=link]כאב[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות CT לאחר טיפולים כימותרפייםאורנה18/09/2011
אמי,בת 75 לאחר נתוח להוצאת גידול סרטני במעי הגס וסדרה של 12 טיפולים כימותרפיים עשתה בדיקת CT ובתוצאות נכתב:
"חשד גבוה לתהליך רקמתי אינטרה לומינלי באחד מפיתולי ג'ג'ונום בבטן האמצעית משמאל"
כל היתר היה תקין ביחס לבדיקות הקודמות שעשתה
מה הכוונה בממצא זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות CT לאחר טיפולים כימותרפיים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/09/2011לשון התשובה: ישנו חשד לגוש במעי הדק - יש להמשיך הבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CA 15 -גבוההסבטלנה15/09/2011
שלום רב,
אני בת 65, לפני כחודשיים עשיתי אולטרסאונד גניקולוגי שיגרתי, הרופאה ראה שם משהו לכן (לדבריה) ליתר ביטחון בלבד הפנתה אותי לבדיקות דם:
AC15-3- יצאה -26.5
125-AC , 19-9 AC ,CE – יצאה תקין
לפני שבועיים עשיתי את הבדיקה שוב
AC15-3- יצאה -28.5!!
ממוגרפיה ואולטרסאונד שד תקינים
יחד עם זאת יש לי צפיפות גדולה בשד ותמיד היה קשה לראות משהו לכן אפילו קודם עשו לי תמיד אולטרסאונד יחד עם ממוגרפיה.
יש לי כמה שאלות:
1. לאיזה רופאה עלי לפנות לצורך מעקב?
2. אלו עוד בדיקות ניתן לעשות?
3. אני שוקלת לעשות בדיקת PET/CT או MRI- מה טוב יותר לאבחון סרטן?
4. האם כדאי לעשות בדיקות אלו עכשיו או בגלל שערכים לא כול כך גבוהים הבדיקה עוד לא תראה גידול שחלילה שיתפתח בעתיד?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CA 15 -גבוהה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/09/2011עליך לפנות לרופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימומה ראשונית מערכת עצבים ראשיתניני15/09/2011
שלום דוקטור קוטן
אחי בן 62 אושפז במחלקה אונקולוגית ברמבם עקב לימפומה ראשונית במוח. מצבו המנטלי הדרדר מאוד מאז גלוי המחלה לפני חודשיים בבית חולים כרמל. קיבל טיפול כימי אחד בינתיים. רציתי מאוד לדעת האם יש סיכוי שיחזור לתפקוד קוגניטיבי נורמלי או חלילה ישאר במצבו זה.( כודש אחריו אושפזה אשתו של אח אחר שלי עם סרטן ראות תאים קטנים והחלה בטיפול.)
הרופאים במחלקה הודיעו כי הם רוצים להעביר אותו לבית אבות סעודי ולא ברור לי אם זה בגלל מצב בלתי הפיך
אודה לך על תשובה לפחות של סיכוי שיחזור לעצמו. לפני חודשיים היה לגמרי בסדר והגיע למיון עקב נתוח פרוסטטה שלא עזר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימומה ראשונית מערכת עצבים ראשית - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/09/2011קשה לדעת - לעתים עשוי להיות שיפור הדרגתי, אבל בסה"כ התיאור לא מעודד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפומה ראשונית
ניני16/09/2011תודה על התשובה הכנה למרות שכואב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים חזקים ברגלייםבת של15/09/2011
שלום. אבי בן ה-70+ חולה סרטן בשלב מתקדם. הוא מתלונן על גירוד חזק בגב כף הרגל ובקרסוליים. המצב הגיע לעד כדי פציעת העור. מה ניתן לעשות ע"מ להקל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים חזקים ברגליים - תגובה
ד''ר דניאלה כץ15/09/2011שלום,
האבחנה המבדלת לגרד היא ארוכה וכוללת תגובה לטיפול ולתרופות, תגובה מקומית לנעליים/גרביים וכמובן פטרת.
כדאי לפנות לאונקולוג המטפל ואם נותר ספק להיבדק ע"י רופא עור.
בברכה, דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקרנות בקרן פרוטוניםזאב13/09/2011
האם יש בישראל בית חולים/מכון רפואי שמשתמש בהקרנות בקרן פרוטונים (PBRT) ?
המדובר במקרה של ACC בארובת העין, ועל פי מה שביררתי, זו אחת האופציות לטיפול, רק שלא ברור לי אם יש אותה בארץ כבר .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקרנות בקרן פרוטונים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן13/09/2011אין עדיין בארץ קרינת פרוטונים.
ACC בארובת העין ניתן לטיפול באותה מידה של יעילות במאיץ קווי בטכנולוגיה של 3D או IMRT המצויה כיום בכל המחלקות לרדיותרפיה בישראל. אין שום הצדקה ליסוע לארה"ב או לאירופה לצורך טיפול שכזה. לאלומת הפרוטונים אין שום עדיפות ביולוגית ובטכנולוגיה של 3D או IMRT במאיץ מודרני (מכישר המצוי כאמור בכל המכונים לרדיותרפיה בישראל) ניתן לקבל אותה התפלגות של אלומת הקרינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קו שלישימירי09/09/2011
שלום רב,
אבי בן 67 לאחר טיפולים קודמים בכימו' כמו אווסטין, 5FU ואוקסליפלטין עבר לטיפולים ביולוגיים קקו שלישי ל VECTIBIX.
בעברו כריתה תת שלמה של המעי הגס וגרורות לכבד.
עבר גם צריבה להקטנת הנגע בכבד.
מרקרים ממשיכים לעלות,
CEA 9
CA 19-9 36
האונקולוג טוען שזה אמור להתכווץ שוב אבל מרקרים עולים כל הזמן.
האם יש טיפולים נוספים מעבר לקו שלישי שהוא אחרון?
יש ברקע סכרת, אי תפקוד כליות קל, ולחץ דם גבוה.
עבר 4 פעמים PET CT כל פעם נגעים באיזור הכבד, גרורות בודדות.
מה עוד ניתן היום לטפל במצבים אלו, והאם כדאי לקחת אותו גם לרפואה משלימה במצב הזה?
אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קו שלישי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/09/2011לצערי אין קווים כימותרפיים יעילים במצב שכזה. אם הגרורות הן בכבד בלבד ניתן לשקול טיפול רדיואקטיבי בהזלפה לכבד ע"י סירטקס - תשאלו את האונקולוג שלכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירטקס
מירי11/09/2011שלום פרופ'
תודה על המענה. אבי עבר אבלציה שזה טיפול RF לכבד, ובגלי רדיו הצטמק מעט הנגע.
האם לזה התכוונת בסירטקס?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירטקס - תגובה
פרופ` אברהם קוטן12/09/2011לא, הכוונה להזלפת חומר רדיואקטיבי דרך עורק הכבד במישרין לכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטטיסטיקהמשה09/09/2011
שלום
בישוב בו אני נמצא נראה כי יש מס רב של חולי סרטן
ברצוני לדעת:
- מה שיעור חולי הסרטן בישראל (באחוזים)
- מה הסבירות ששני בני זוג יחלו בסרטן (שאם אחד בני הזוג כבר חולה, מה הסבירות שגם השני יחלה)
- מה הסבירות שהנכד של אותם בני זוג גם יחלה (שוב מותנה)
למי ניתן לפנות (במשרד הבריאות) כדי להגדיר מקום כמוכה סרטן, והאם יש לך השלכות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטטיסטיקה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/09/2011איןם מקומות מוכי סרטן בארץ - המחלה שכיחה בכל מקום (מוך 3 מקרי פטירה -אחד הוא מסרטן).
תיכנס לסעיף הסטטיסטיקה באתר משרד הבריאות באינטרנט ותקבל את כל הנתונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסיואב07/09/2011
שלום
בבדיקת US
בן 50
אונה ימנית :בגודל 4.5X4X7 ס"מ עם מרקם בלתי אחיד,כולל נגע שולט היפראקוגוני בקוטר 6 ס"מ התופס את רוב שטח האונה אין הסתידות פתלוגית.
אונה שמאלית:בגודל 1X1.3X3.7 ס"מ עם מרקם בלתי אחיד כולל מוקדים היפואקוגאנים עד לקוטר 0.9 ס"מ אין הסתידות פתלוגית.
בלוטות רוק-תת לסתיות תקינות
בלוטות לימפה-לא הודגמו בלוטות מוגדלות
לסיכום:
גוייטר רב מוקדי עם נגע שולט מימין
שאלות:
1. משיטוט באנטרנט אני מבין שזה לא גידול סרטני אלא גוייטר האם הבנתי נכו?
2. יש לי תור לאנדו בעוד 3.5 חודשים האם התוצאה היא דחופה שעלי להשתדל ולהקדים את התור?
3. עלי לציין שאני מרגיש טוב ללא קושי בבליעה או בעיות נשימה
4. נשלחתי ל US הזה בגלל שבמקרה בUS אחר ראו שהלוטה מוגדלת
מודה מראש מקרב לב על תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן09/09/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_סוכרת_אנדוקרינולוגיה' id=link]סוכרת אנדוקרינולוגיה [/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם עליי לחשוש, לנוכח תוצאות בדיקותמוריה05/09/2011
בבדיקות דם שעשיתי גיליתי שהנוטרופילס שלי מאוד נמוך ואילו הלימפוסיטיס מאוד גבוה (מחוץ לטווח- 3.48 K/uL) . האם זה מצביע בהכרח על גידול סרטני? הרופא התקשר אליי אחרי שקרא את תוצאות הבדיקה, ניגשתי אליו כי חשתי עייפות וחולשה ואכן הוא אמר, כי קיים חוסר B12 וחוסר ברזל. הוא לא אמר דבר על גידול. אבל התחלתי לחשוש לאחר שקראתי מעט באינטרט,עליי לחשוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם עליי לחשוש, לנוכח תוצאות בדיקות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ06/09/2011שינוי באוכלוסיות התאים הלבנים יכול להיות מושפע מזיהומים בעיקר וראליים. גדולים סולידים לא משפיעים כמעט על הספירה הלבנה.
כדאי לברר נוגדנים ל CMV ו EBV
ולתקן רמות B12 וברזל.
בכל אופן כדאי בשלב זה להיות בקשר הדוק עם רופא המשפחה כדי לראות שהחסרים מתוקנים ועם הזמן הספירות מתוקנות.
רפואה שלמה
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם עליי לחשוש, לנוכח תוצאות בדיקות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן06/09/2011זה לא סימנים לסרטן, אבל הממצאים מחייבים בירור
נא להתייעץ בפורום המטולוגיה - מחלות דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחויות תת עוריות כואבותדוד א04/09/2011
ד"ר שלום!
שמי מרים ואני בת 58 אני סובלת מ c.o.p.d - אסטמה- ו r.p (מחלת ענייםץ)
אני משתמשת במשאפים- spiriva - seretide - לפעמים אנלציות וינטולין.
כמו כן כדורים לל"ד-דילול דם-שומנים-ומשתנים(דיזותיאזיד).
ליפניי חודש אושפזתי בבית חולים עם סימנים לדלקת ראות, טופלתי באנטיביותיקה ואנלציות ושוחררתי עם המשך טיפול אנטיביותי. כעבור עשרה ימים אושפזתי שנית עם קוצר נשימה בחילות והקאות,בבדיקות במיון ניתגלה אשלגן נמוך,טופלתי באנלציות חמצן וב אומפרדקס 40 ,סלו-ק 600 .שוחררתי כעבור שלושה ימים ולהמשך מעכב אשלגן אצל רופא משפחה.
מיד לאחר השיחרור לפתע החלו להיתגלות נפיחויות במיספר מקומות בגוף, בראש ,
ברגליים,וליד עצם הזנב עם כאבים עזים, פניתי לרופא המישפחה ולא ידע להסביר
וביקש להוריד את האומפרדקס,הכאבים המשיכו ופניתי שוב לבית חולים עקב הנפיחויות ולחצים בחזה, ניבדקתי ואושפזתי במחלקה קרדיאולוגית, בוצע אקו לב דובותמין, c.t ראש וצילום ברגליים בצילומים רואים את הנפיחויות אך לא ניתן מענה,
אקו לב תקין. חזרה לרופא המישפחה לבירור הנפיחויות והופנתי לכירורג,לדברו אלה גושי שומן תת עוריים אך אינם צריכים ליכאוב. כרגע אני עדיין סובלת מכאבים
ומבקשת את עזרתך, או לאיזה תחום רפואה עליי ליפנות. כרגע ישנן שני המלצות לביצוע ביופסיה מרופאים שונים בפורום. האים לדעתך ישנו חשש לגידולים,למרות שבוצעו צילומים וראה אותי כירורג מומחה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחויות תת עוריות כואבות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ06/09/2011שאלתך נענת בפורום
ההחלטה כיצד לפעול בידייך
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהי סיצטה פיניאלית ?ליסה04/09/2011
ציסטה פינאלית - ציסטה (כיס עם נוזל) באזור מסוים במוח. מחייב התייעצות עם נוירוכירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהי סיצטה פיניאלית ? - תגובה
פרופ` אברהם קוטן06/09/2011זהו כיס מלא בנוזל באיזור מסוים במוח - מחייב התייעצות עם נוירוכירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה....
ליסה06/09/2011תודה על ההסבר.
בתשובה שנשלחה ממכון האם אר איי ברמב"ם נכתב "מודגם מבנה בעל אופי ציסטי בקוטר 8*12*9 מ"מ" למעקב (בדיקת mri בעוד שנה)
קבענו תור עם נוירוכיררוג. שאלתי היא פסיכולוגית - האם יש מקום לחרדה נוכח הממצא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה.... - תגובה
פרופ` אברהם קוטן06/09/2011על פי רוב לא - אבל תיוועצו עם נוירוכירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

