מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בפירוש תוצאות ביופסיהפרופ` אברהם קוטן18/08/2011
שלום ,
בני בן 12 עבר ביופסיה והוצא קשרי לימפה 1.5 ס"מ חתוך מראש (מעלהמפשעה) .
תאור מקרוסקופי :
קשר לימפה במבנה שמור עם לימפטים משניים בחלק ההקפי הכוללים מרכזי נבט יחסית רחבים תגובתיים. בפרהקורטקס בולט שגשוג של POST CAPILLARY VENULES ואוכלוסיה של לימפוציטים קטנים ברובו ממקור CD3+T CELLS. בינהם נמצאים מספר תאים גדולים הנראים כאימונובלסטים שנצבעו חיובית ל-CD, CD30,20,LCA. ל-CD15 נצבעו רק תאים אחדים . צביעת EBV שלילית.
השינויים נראים תגובתיים .
מה המשמעות של התאור הזה ?
מה המשך הטיפול במקרה זה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ביופסיה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/08/2011על פי לשון הדו"ח מדובר בממצא משפיר לחלוטין - תגובתי (דלקתי) - לא ממאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה . האם יש צורך במעקב
טטי19/08/2011ושל מי ? איזה רופא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה . האם יש צורך במעקב - תגובה
פרופ` אברהם קוטן19/08/2011רופא המשפחה או הרופא שהפנה לביופסיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבת בגוף של פגרדנה17/08/2011
כמה ימים מחזיק הנגיף בגוף חיה מתה? אם הרחתי ריח של פגר בשכונה שלי, ולידי עבר חתול, במידה והוא ליקק את הפגר, האם יש סכנה שהוא ידביק? (דרך שיירים של אוכל על הפה שמטפטפים או משהו?) למי לפנות כדי לסלק את הפגר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן17/08/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_חיסונים_לילדים_מחלות_זיהומיות' id=link]חיסונים לילדים, מחלות זיהומיות [/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןאור-עד17/08/2011
שלום רב,
אני בת 32. מזה כחצי שנה אני סובלת מכאבי בטן. הכאבים החלו בבטן התחתונה. עשיתי אולטרסאונד ונראה שהכל בסדר בכליות ובכבד שלי. לאחר מכן עשיתי CT ונראה תהליך לא ברור שלבסוף אובחן כגופיף צהוב המורגי. יצויין כי אני סובלת מכאבים במהלך כל ימי החודש. לאחר כחודש באולטרסאונד נוסף השחלות נראו תקינות וללא כל ממצא חריג (הכאבים לא פסקו). הכאבים מתחילים בבטן התחתונה ומלווים בנפיחות ורגישות גדולה ואח"כ עולים לקו הטבור ולכיוון הקיבה והסרעפת. בדיקות הדם שלי תקינות. אין לי משהו חריג לגבי יציאות. רופאת המשפחה שלי הציעה לי לקחת לוסק למשך חודש אך אני לא בטוחה שזה מה שיפתור את הבעיה. רציתי לדעת אם יש בדיקות נוספות שהיית מציע לי לעשות לאור מה שתיארתי.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/08/2011אם התלונות נמשכות מזה זמן מה ללא הטבה. ממליצה לפנות לגסטרואנטרולוג להמשך בירור מסודר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפוחדתפוחדת16/08/2011
שלום לאחותי גילו סרטן במעיים ושגילו אותו זה היה באיחר אחריי 4 שנים של כאב באגן ועצירות אני כגרע עוברת את אותו תסמינים כאבים באגן ועצירות בת שנה בערך שאני שותה כדורי לקסעדין לצורך קיבה ללא הכדורים איו צואה ועם יש אני ממש עם עצירות ומדממת לפי דעתי מכייון שאני לוחצת ומתאמצת את המחלה אחותי קיבלת בת 36 ואני היחידה שלא עברה את הבדיקה במישפחה השמח לקבל יעוץ תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפוחדת - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/08/2011בגלל הסיפור המשפחתי אני מניחה שהמשפחה עברה יעוץ גנטי.
את מתארת עצירות ממושכת ולעצירות אבחנה מבדלת. כדאי לפנות לגסטרואנטולוג לבירור העצירות. תת פעילות של בלוטת התריס, סידן גבוה בדם הם רק שתיים מהגורמים לעצירות...
יש להשלים בירור ולהחליט אם יש צורך בבצוע קולונוסקופיה כחלק מהבירור.
בברכה,
דר' כץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמה להרצפטיןגלית15/08/2011
שלום,
אשמח להיעזר בכם להבנת הבדיקה להצפטין. באיזה שלב מתבצעת בדיקת התאמה להרצפטין? כבר עברנו את הטיפול הכימותרפי הראשון ומתקרבים לשני ועדיין לא בדקו התאמה להצפטין. למרבה הצער מדובר בטיפול פליאטיבי בלבד. כיצד נערכת הבדיקה? זאת בדיקת דם או ביופסיה? הסרטן הוא סרטן קיבה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמה להרצפטין - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/08/2011בודקים על הגידול כחלק מבדיקת מאפייניו, קרי, לאחר הניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pet ctאלון14/08/2011
שלום רב
מאיזה גודל ניתן לזהות גידול סרטני
בבדיקת pet ct
שאלה נוספת
האם הבדיקה רעילה לגוף אם היא מתבצעת באופן שגרתי לאורך שנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pet ct - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/08/2011מעל 5 מ"מ לפחות, הבדיקה לא רעילה וניתן לחזור עליה. באשר לחשיפות לקרינה - הן מינימליות אולם יש לבצע הבדיקה רק אם קיימת הוריה רפואית לביצועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ביופסיה של סרטן שד גרורתיפרופ` אברהם קוטן14/08/2011
שלום רב
אני בת 32 אובחנתי בסרטן שד גרורתי ואני לפני טיפולים.
אנא עזרו לי להבין במקצת את הנתונים של הביופסיה לגבי הרצפטורים:
infiltrating duct carcinoma.
lymphatic invasion present as sustained by immunostains results d2-40+ve and p63(-ve)
1. noher2/neu protein overexpression staining observed (score 0,range 0-3(
2. estrogen receptor immunoreactivity observed in over 75% of tumor cells (score 4, range 1-4
3. progesteron observed in over 75% (score 4, range 1-4
4. ki-67 expressed in over 50% of tumor cells (score 4, range 1-4
her-2: rabbit monoclonal anti her-2,clone 4b5/v entana, prediluted
er: " " anti er, clone sp1/lab vision neomarkers, diluted 1/100
pr:mouse " anti pr, clone 16/novocastra, diluted 1/50
ki-67: rabbit anti ki-67, clone sp6/ lab vision neomarkers, diluted 1/400
positive controls show the expected staining
negative controls show no immunostaining
אודה לתשובתכם בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ביופסיה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/08/2011מדובר בגידול עם רצפטורים הורמוניים חיוביים, קרי, רגיש לטיפול ע"י הורמונים. הבדיקה ל-HER2 שלילית - הוא לא רגיש להרצפטין. הגידול מאופיין בקצב שגשוג יחסית גבוה - KI67 גבוה - 50%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפול לאחר גידול סרטני פאפילריlin14/08/2011
שלום אימי בת 70
עם סרטן בשד בפעם השלישית
בפעם הראשונה בצד שמאל לפני 20 שנה עם כריתה חלקית והקרנות
פעם שניה בצד ימין לפני 10 שנים עם כריתה חלקית הקרנות +כימותרפיה וחמש שנים
נטילת הכדור
הפעם זה חזר שוב בצד שמאל עם גידול בגודל 5 מילימטר
אלו הממצאים הפתולוגים:
הצביעה ל- P63 + CALPONIN תומכות באבחנה
בבדיקת ER נמצא צביעה חיובית
1+ ב- 25% מגרעיני הגידול
2+ ב- 70% מגרעיני הגידול
3+ ב- 5% מגרעיני הגידול
ה staining intcnsity index-הוא 1.8 מ- 3
בדיקת PR נמצא צביעה חיובית
1+ ב- 20% מתאי הגידול
2+ ב- 30% מתאי הגידול
3+ ב- 10% מתאי הגידול
SII 1.1
בצביעה p-53 נמצאה צביעה חיובית של תאים בודדים מגרעיני הגידול
בצביעה KI-67 נמצאה צביעה חיובית ב- 10% מגרעיני הגידול
Her2/New בדיקה זו התבצעה באמצעות נוגדן פוליקלונגלי של חברת Dako ולפיה ביטוי היתר של החלבון בגידול הוא 1+
LEFT LUMPECTOMY
INVASIV PAPILLARY CARCINOM WHITH AN IN SITU COMPONENT, 0.5 CM IN MAXIMAL
DIAMETER. THE TUMOR IS SITUATED ABOUT 0.2 CM FROMM THE INKED SURGICAL MARGIN.
FIBROCYSTIC CHANGES; FOCAL ATYPICAL DUCTAL HYPERPLASIA COLUMNAR CELL CHANGE AND FOCAL ATYPICAL LOBULAR HYPERPLASIA.
בחוות דעת פתלוגית נוספת שביצעתי בתה"ש
האבחנה היאslides 13029 (8HE and 13 Immuno):
Infiltrating carcinoma showing papillary, cribiriform and ductal pattern of invasion.
Tumor maximal diameter is 0.5 CM.
P63 AND CALPORIN STAIN SUPPORT THE DIAGNOSIS.
Duct carcinoma us situ is associated (low nuclear garde)
The inkeed marigins are free of tumor. .
הגידול הוצא בניתוח
אני רוצה לדעת אם המצב מחייב כריתה
או שניתן לשקול טיפול קרינתי למרות שהמקום הוקרן לפני 20 שנה
או טיפול אחר במקום כריתה
ובנוסף האם יש איזו סטטיסטיקה לגבי חזרת גידול בשד
לאחר כריתה
בנוסף אימי אינה נשאית של הגן (סרטן השד)
ובדיקת PET CT שלה יצאה תקינה
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפול לאחר גידול סרטני פאפילרי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/08/2011ראה תשובה קודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפוללאחר גוש סרטני פאפילאריlin14/08/2011
שלום אימי בת 70
עם סרטן בשד בפעם השלישית
בפעם הראשונה בצד שמאל לפני 20 שנה עם כריתה חלקית והקרנות
פעם שניה בצד ימין לפני 10 שנים עם כריתה חלקית הקרנות +כימותרפיה וחמש שנים
נטילת הכדור
הפעם זה חזר שוב בצד שמאל עם גידול בגודל 5 מילימטר
אלו הממצאים הפתולוגים:
הצביעה ל- P63 + CALPONIN תומכות באבחנה
בבדיקת ER נמצא צביעה חיובית
1+ ב- 25% מגרעיני הגידול
2+ ב- 70% מגרעיני הגידול
3+ ב- 5% מגרעיני הגידול
ה staining intcnsity index-הוא 1.8 מ- 3
בדיקת PR נמצא צביעה חיובית
1+ ב- 20% מתאי הגידול
2+ ב- 30% מתאי הגידול
3+ ב- 10% מתאי הגידול
SII 1.1
בצביעה p-53 נמצאה צביעה חיובית של תאים בודדים מגרעיני הגידול
בצביעה KI-67 נמצאה צביעה חיובית ב- 10% מגרעיני הגידול
Her2/New בדיקה זו התבצעה באמצעות נוגדן פוליקלונגלי של חברת Dako ולפיה ביטוי היתר של החלבון בגידול הוא 1+
LEFT LUMPECTOMY
INVASIV PAPILLARY CARCINOM WHITH AN IN SITU COMPONENT, 0.5 CM IN MAXIMAL
DIAMETER. THE TUMOR IS SITUATED ABOUT 0.2 CM FROMM THE INKED SURGICAL MARGIN.
FIBROCYSTIC CHANGES; FOCAL ATYPICAL DUCTAL HYPERPLASIA COLUMNAR CELL CHANGE AND FOCAL ATYPICAL LOBULAR HYPERPLASIA.
בחוות דעת פתלוגית נוספת שביצעתי בתה"ש
האבחנה היאslides 13029 (8HE and 13 Immuno):
Infiltrating carcinoma showing papillary, cribiriform and ductal pattern of invasion.
Tumor maximal diameter is 0.5 CM.
P63 AND CALPORIN STAIN SUPPORT THE DIAGNOSIS.
Duct carcinoma us situ is associated (low nuclear garde)
The inkeed marigins are free of tumor. .
אני רוצה לדעת אם המצב מחייב כריתה
או שניתן לשקול טיפול קרינתי למרות שהמקום הוקרן לפני 20 שנה
או טיפול אחר במקום כריתה
ובנוסף האם יש איזו סטטיסטיקה לגבי חזרת גידול בשד
לאחר כריתה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפוללאחר גוש סרטני פאפילארי - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/08/2011מדובר בגידול עם מאפיינים בלתי אגרסיביים. ניתן לשקול כריתה מקומית וקרינה מקומית למיטת הגידול בלבד.
כמובן שאלה המלצות תיאורטיות - לא ניתן לקבוע מדיניות מבלי לראות החולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרקרים לסרטן גבוהים בלי מקור ידועשגיא13/08/2011
שלום,
בן 70 בבריאות טובה עד עכשיו מצאו לי מרקרים לסרטן גבוהים CA19 בגובה 1500 וCEA בגובה 25. אבל לא מצאו גידול חרף הרבה בדיקות כולל ביופסיות מהלימפא. במקור הגעתי לבדיקה עקב ירידה בכדוריות דם לבנות בבדיקת דם שגרתית וירידת משקל. 2 רופאים שונים איבחנו סרטן גרורתי עם מקור ראשוני בלתי ידוע ועם סיכויי החלמה קלושים. ממליצים להתחיל לאלתר טיפול כימותרפי מאריך חיים. מה עושים? האם כדאי לנסוע לאבחון וחוות דעת נוספת בחו"ל? אם כן איפה? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרקרים לסרטן גבוהים בלי מקור ידוע - תגובה
פרופ` אברהם קוטן13/08/2011אני מניח שבצעו ביופסיה ויש בדיקה פתולוגית שהראתה רקמה סרטנית.
האבחנה של סרטן גרורתי ממקור לא ידוע הינה תרחיש יום יומי במרכזים אונקולוגיים, ומתאימים טיפול כימותרפי בהתאם לסוג התאים הסרטניים.
ניתן להשלים הבירור על ידי בדיקת PET. אין שום הצדקה לחפש ישועה בחו"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה - הבהרות
שגיא13/08/2011תודה על התשובה המהירה.
עברתי סדרה מקיפה של בדיקות במהלכה אכן נדגמו הרבה ביופסיות (קיבה, מעי הגס ומספר בלוטות לימפא) אך כולן היו שליליות ולא תרמו לדיאגנוזה. סריקת PET מצאה כ-10 בלוטות לימפא עם פליטה מוגברת בפיזור מבית החזה ועד המפשעה. המרקרים הגבוהים הם עדיין האינדיקטור העיקרי למחלה. היות ושני רופאים קבעו שזה סרטן ולא תהליך דלקתי או גידול שפיר, לא אחלוק על אבחנתם המקצועית אבל נדמה לי שאפשר וצריך לעשות יותר כדי למצוא את מקור הבעייה ולנסות לטפל גם נקודתית ולא רק מערכתית ואולי (ואני מדגיש אולי, אני לא משלה את עצמי באופטימיות חסרת בסיס) עם סיכוי החלמה קצת יותר גבוה.
אינני יודע לפרש את ערכי המרקרים. אני מבין שמדובר בערכים גבוהים. במידה ובאופן פרטי אוכל לשפר את סיכויי ההישרדות שלי, אני מוכן ומסוגל לכך, הרי חיי הם שמונחים על הכף.
שוב תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה - הבהרות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן13/08/2011הסמנים (מרקרים) אכן מאד גבוהים ומחשידים לממאירות מפושטת, אלא שיש לחזור על הביופסיות ולהגיע לאבחנה רקמתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שגיא13/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשה להבהרה בנוגע לערך של סמןפנינה11/08/2011
שלום. לאחר שסיימתי טיפול כימותרפי בהמשך להוצאת גידול שהמקור שלו התרסריון,עשיתי פעם ראשונה בדיקת סמנים לסרטן והערך שיצא הוא : cea 4.5 ngq/ml . ואני מבקשת לדעת האם תוכלו להבהיר לי מה המשמעות של ערך זה. תודה רבה. פנינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשה להבהרה בנוגע לערך של סמן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/08/2011התוצאה בתחום הנורמה. יש להשוות את הבדיקה לתוצאות קודמות או עתידיות ולראות אם קיימת עליה או ירידה ביחס לבדיקות אלו.
הבדיקה מבוצעת לצרכי מעקב אחרי חזרת גדול אפשרית. אם הערך יעלה בעתיד זה יכול להיות הסימן הראשון לחזרת המחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזה ימיןדני11/08/2011
לפני שנתיים היה לי DVT וכיב כרוני בקרסול שמאל כרגע מטופל בVAC לפני שבועיים אושפזתי עקב צלוליטיס עם MARSA שהתפתח לרגל ימין קיבלתי אנטיבויטיקה וונקומניצין ופיתחתי אלרגיה החליפו לי בצפטריאקטון עקב כך סבלתי מבחילות והקאות הרופאים לא איבחנו כלום לגבי הכאבים באיזור החזה וצלעות שהתלוננתי.
צילום חזה יצא תקין ומאז אני סובל מכאבים חוזרים המתחילים באיזור חזה ימין עוברים לשמאל ומגיעים עד עמוד השידרה במהלך הכאבים אני יכול רק לעמוד לא לשכב לא לשבת ובטח לא לשכב על הצד כמובן קשה לי לנשום
מודאג פניתי לרופא הכללי וזה טען שאלו כאבים בצלעות והמליץ על משכך כאבים.
לקחתי משכך - לירקה אך לשווא רק כאשר אני מזריק מנה של קלונקס האיזור נרגע.
מיותר לציין כי מאז האישפוז מקבל אנטיביוטקה לפה
ההתקפות הללו קורות בעיקר בלילה
מה עליי לעשות?
האם זאת דלקת?
או שעליי לחשוד ממשהו גרוע?
האם יש קשר ל-DVT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה ימין - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/08/2011DVT שהוא קריש דם בורידי הרגל העמוקים יכול לשלוח תסחיפים לראות. האם אתה מטופל בזקירות קלקסן? ואם כן האם במינון מספק?
לא פרטת מדוע אתה מטופל ב VAC אבל האם יש מחלה בריאות?
בכל אופן כדי לברר את סיבת הכאבים כדאי לבצע CT של הריאות בפרוטוקול PE.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דני15/08/2011אני מטופל בקלקסאו מינון 120 ע"פ ההומטולוג מינון מספק באופן קבוע
את ה- VAC שמו לי ל- חצי שנה בעקבות כיב ברגל שמאל עקב אוסיומיאליטיס הנמצא מספר שנים בעקבות תאונה
ה-DVT התפתח בזמנו על רגל ימין
הלחץ בחזה עדין נמשך גם בעת כתיבת תשובה זאת עם דקירות.
מי אמור לתת לי אבחנה כי הרופא הכללי שלח אותי לאורטופד וזה שלח אותי לפלסטיקאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/08/2011פנימאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איטופוסידשי10/08/2011
שלום,
האם תרופה זו משמשת לטיפול בסרטן קיבה גרורתי ?
כיצד עובדת ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איטופוסיד - תגובה
ד''ר דניאלה כץ10/08/2011לא בקו ראשון ניתן להשתמש בקווים מתקדמים יותר. היתרון שהטיפול קים גם בכדורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזהgal09/08/2011
אני שנתיים אחרי סרטן שד ללא מעורבות בלוטות. עברתי כימותרפיה והקרנות, רגיש להורמונים. גילי 38.
יש לי מזה מספר חודשים כאבים בריאות שהולכים ובאים. פעם באיזור הריאה הימנית ופעם השמאלית. מגיעים משום מקום ונעלמים באותו אופן.
האם יתכן שאני בצרות?
או שאני פשוט לא בכושר? אולי שרירים?
אני פונה אליכם כי התעייפתי מללכת לרופא ועוד רופא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן09/08/2011יש לבצע CT בית חזה וסמני סרטן ואם הכל תקין - המקור לכאב קרוב לוודאי איננו אונקולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות פרופ' קוטן
gal09/08/2011עזרת לי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימום בקבוק פלסטיק וסכנת מסרטניםדנה08/08/2011
בני עבד עם הלפטופ שלו והותיר את בקבוק מים הקטן בקרבתו. אחרי זמן שהוא לא יודע לעמוד (אני מעריכה שדקות ארוכות ואולי אף שעות) הוא שתה את מעט המים שהיו בפנים ונחרד שהם חמים, ורק אז גילה את מיקום המים. האם יש סכנה במסרטנים שנפלטו כתוצאה מהקרבה לגוף החימום? בני מקפיד מאוד לא לחמם אוכל במיקרוגל ולכן אנו מודאגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימום בקבוק פלסטיק וסכנת מסרטנים - תגובה
ד''ר דניאלה כץ08/08/2011חלק מהבקבוקים מצופים בחומר הנקרא BPA והוא החשוד העיקרי
יש להניח שחשיפה חד פעמית לחומר אינה מזיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחימום בקבוק פלסטיק וסכנת מסרטנים - תגובה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן09/08/2011לדעתי חשיפה חד פעמית שכזאת לבטח איננה מסרטנת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

