מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעילות בזמן לקיחת Xelodaיובל27/09/2010
אמא שלי מקבלת טיפול ב- XELODA לאחר ניתוח להוצאת גידול במעי הגס. האם יש מניעה לשחות בבריכה בזמן לקיחת הכדורים? האם יש מניעה להיות במקומות מרובי אנשים (קולנוע, וכו') עקב החלשות מערכת חיסונית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעשות ספורט ולצאת לבלות
ד''ר דניאלה כץ27/09/2010אם הפצע הניתוחי החלים ניתן לבצע פעילות גופנית מתונה. כן לשחיה!
מבחינת כללי זהירות עקב ירידה בספירות ההמלצה היא להמנע ממפגש עם אנשים חולים במחלות זיהומיות כמו שפעת. במקומות ציבוריים הסיכוי למפגש כזה גבוה יותר ויותר קשה למנוע אותו. אין מניעה ממקומות ציבוריים רק עדיף לא לשבת ליד מי שידוע שחולה או נראה חולה (משתעל למשל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי חלובונים במהלך כימותרפיהשרון26/09/2010
שלום רב
אמי חולה בסרטן צפק הבטן ומטופלת בכימותרפיה לסרוגים במהלך השנה וחצי האחרונות.
מידי כמה שבועות היא נדרשת להוצאה של מיימת מהבטן.
בבדיקות הדם שלה נראה שרמת החלבונים שלה נמוכה ביותר .
בחודשיים האחרונים החלה להיווצר בצקת ברגליים.
מהרופאה המטפלת שלא במחלקה האונקולוגית הומלץ על תוסף של חלבונים.
במחלקה האונקולוגית נאמר לי שאין טעם במתן חלבונים בעירוי מכוון שהם עוברים למיימת בבטן ונשטפים.
האם כדאי ורצוי לתת תוסף של חלבונים באבקה
נאמר לי שזה יכול להועיל לבצקת ברגליים?
תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיימת וחלבונים
פרופ` אברהם קוטן26/09/2010אין הצדקה מדעית למתן החלבונים. יש להקפיד על תזונה ראויה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מניעה או איסור לתת תוסף ?
שרון26/09/2010האם יש מניעה או איסור לתת תוסף של חלבונים באבקה?
למה לא כדאי לתת אם יש מחסור כזה גדול?
תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת חלבונים
פרופ` אברהם קוטן26/09/2010אין מניעה - אבל לצערי זה לא עוזר. יש להקפיד על תזונה מתאימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בכבדסיגלית25/09/2010
האם זה נכון שסרטן לא יכול להתחיל מהכבד אלא ממקום אחר ולהגיע לכבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בכבד
פרופ` אברהם קוטן26/09/2010ישנם מקרים נדירים יחסית בארץ של סרטן שמקורו בכבד. ברוב המקרים מדובר בגרורות של סרטן ממקור אחר שנשלחו לכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בכבדסיגלית25/09/2010
שלום רב,
אבקש הסבר בטן ואגן-קליטה פתלוגית של fdg מהי?
ובנוסף מהי בלוטה 2+3 ס"מ פורטוקוולית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליטת FDG
פרופ` אברהם קוטן26/09/2010הכוונה שיש מוקד מחלה באגן ובבלוטת לימפה באזור שער הכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"רבר25/09/2010
תראה אני פוחדת שיש לי גידול בפי הטבעת...דיממתי פעמים אחדות רק כשהיה לי שם פצע קטן וזהו זה היה מהפצע עצמו לא מפי הטבעת ורק כשהיו לי יציאות והלכתי לשירותים אז כנראה כי היה לי עצירות...השאלה אם היה לי גידול בפי הטבעת וזה גם מתקשר לנרתיק ולדרכי השתן אז אני עשיתי בדיקת שתן ואמרו לי שיש לי רק פטריה לא משהו אחר כמו גידול..
אם היהה לי גידול בפי הטבעת היו כבר יודעים עפי בדיקות שתן נכון? משו היה יוצא לא תקין הרי זה מתקשר אחד לשני..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן26/09/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגיה_כללית_כירורגיה_אנדוסקופית' id=link]כירורגיה כללית, כירורגיה אנדוסקופית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גורמים מעודדי עליה בספירות לבנותשרון25/09/2010
שלום,
רציתי בבקשה לדעת אצל אדם שעובר מחזורי כימו בשל גידול גרורתי וקיימת ירידה חדה בספירות הלבנות. תוך כמה זמן מנתינת גורמים מעודדי התאוששות הספירה אמורה לעלות לערכים שיאפשרו טיפול ?
מקבל טיפול כל שבוע
חוששת כמובן לדחיית טיפולים שהכרחיים לצורך הארכת חייו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאוששות הספירה
פרופ` אברהם קוטן25/09/2010בדרך כלל תוך ימים, כל מקרה אינדיבידואלי בפני עצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה להתייחסותכם!עמרם סלע24/09/2010
אשתי עברה לפני שלוש שנים ניתוח לכריתת גידול סרטני של המעי הגס.
במהלך הניתוח נמצאו שתי גרורות על אחת מאונות הכבד וגם אותן הסירו.
לאחר מכן עברה כימותראפיה וקיבלה גם אבסטין.
לפני חודשיים מצאו שהסמן CEA עלה בצורה חריגה. סי טי פט העלה גם שלוש גרורות קטנות באותה אונה של הכבד.
עברה שוב ניתוח בכבד והביופסיה מצאה שמדובר באותו סוג של גידול.
מספר שאלות:
האם מדובר כעת על פרוטוקול ראשון או פרוטוקול שני?
האם היא צריכה לעבור שוב טיפולים כימותראפיים?
האם יכולה לקבל כעת ארביטוקס במקום אבסטין אשר לא הוכיח את עצמו?
האם במימון הקופה? האם מותנה בדבר מסוים?
הבנתי שיש תרופה חדשה יחסית בשוק בשם וקטיביקס. האם ניתן לקבל אותה כעת או לשלב אותה ביחד עם ארביטוקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרת גרורות בכבד
פרופ` אברהם קוטן24/09/20101. היות וחלפו 3 שנים, אי אפשר לפסוק שהטיפול שניתן אינו ניעיל - קרוב לוודאי שהוא דחה חזרת המחלה. לכן אפשר לחזור על אותו טיפול שניתן לפני כ-3 שנים, או לתת טיפול ע"י כמותרפיה מסוג אחר עם ארביטוקס (או אבסטין).
2. על פי הנחיות סל הבריאות, הקופה מממנת ארביטוקס כקו שלישי ואבסטין כקו ראשון.
3. וקטיבקס הוא תכשיר דומה לארביטוקס ויעיל כמוהו, מיוצר ע"י חברה אחרת וכל הכללים שחלים על ארביטוקס חלים עליו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקה מתאי סרטןאורי24/09/2010
שלום,
אני צריכה לעבור בדיקת גסטרו וקולנו עקב רקע של סרטני קיבה ומעי במשפחתי, אני חוששת לעבור את בדיקת האנדוסקופ מחשש לשימוש באנדוסקופ שלא עבר חיטוי ראוי ויכנס לגופי לאחר שנעשה בו שימוש ללקיחת ביופסיה מקיבה או מעי של אדם שחולה בסרטן או מחלה מדבקת אחרת.
ליוויתי את אימי לבדיקת גסטרו ואופן החיטוי שעשו לאנדוסקופ (יצא לי לראות במקרה) לא היה נראה לי תיקני ומספיק,
רציתי לדעת האם סרטן יכול לדבק- האם שימוש באנדוסקופ שנותרו עליו תאיים גדיוליים מביופסיה שנלקחה וחדרו לגוף של אדם אחר יכולים להדביק את אותו אדם
או באותו אופן, למשל מגע של עור של אדם בריא עם אדם שיש לו סרטן עור יכול לדבק,
או נשיקה עם חולה בסרטן גרון\ פה יכולים להדביק?
באופן כללי אני בעצם רוצה לדעת האם יש אפשרות לפתח סרטן כתוצאה מחדירה או מעבר של תאי סרטן מגוף אחד לאחר?
אני יודעת שבכללי מלבד וירוס HPV שגורם לסרטן צוואר רחם אומרים שסרטן לא מדבק-אך האם זה נכון גם למקרי קיצון של מצב של מעבר תאים סרטנים על ידי אנדוסקופ וכדומה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "הדבקה" בסרטן
פרופ` אברהם קוטן24/09/2010סרטן אינו מדבק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול סרטני של המעי הגסמרקו23/09/2010
לפני שלושה חודשים מצאו לאחותי גידול סרטני של המעי הגס באורך 10 ס"מ.
הגידול שלח גרורות לשתי אונות הכבד, 11 ס"מ כל אחת.
מקבלת כעת ארביטוקס (על חשבונה, לא על חשבון הקופה) כבר חודשיים.
עשו לה CTPET ויש שיפור בכך שהגידול עצמו קטן בחמישה ס"מ, ובשתי האונות של הכבד קטן בארבעה ס"מ.
כפי שציינתי, הטיפול ממומן מכספה של אחותי (אין לנו בעיה של מימון) מכיוון שהיא התעקשה לקבל ארביטוקס ולא אבסטין בקו הראשון.
האם חודשיים זו תקופה מספקת כדי לקבוע שהטיפול בארביטוקס יעיל עבורה או שמא עליה מדובר במין הטבה זמנית אשר אופיינית לתחילת הטיפול? מתי ניתן להפסיק בד"כ עם הארביטוקס? במידה ואכן מדובר בהטבה זמנית בלבד, האם אפשרי לקבל אח"כ בקו השני אבסטין? ואם כן, האם ע"ח הקופה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי גס גרורתי
פרופ` אברהם קוטן24/09/2010על פי התיאור שלך, אחותך מגיבה לטיפול שניתן לה. ממשיכים בטיפול זה כל עוד הוא משפיע, כאשר מנטרים את התגובה ע"י דימות ובדיקות דם. במידה והמשלב חדל להשפיע, מחליפים את הכימחותרפיה וממשיכים עם ארביטוקס ומשלב הכימותרפיה החדש. אם גם זה לא עוזר - ניתן לעבור לקו שלישי, עם או ללא אבסטין. הסל מאשר מימון אבסטין רק בקו הטיפולי הראשון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מערכת חיסונית אצל חולה סרטןנעמי23/09/2010
שלום רב,
אמי אובחנה כחולה בסרטן השחלה שלב 3C. היא לאחר ניתוח ו 2 טיפולים. השאלה שלי היא לגבי מצב המערכת חיסונית שלה- אנחנו משתדלים לשמור על סטריליות מקסימלית לידה, לא מנשקים, לא מחבקים. בימים בהם הזהירו אותנו שהמערכת החיסונית שלה בירידה (עשרה ימים אחרי הטיפול למשך שבוע?) אנחנו ממש מחמירים וגם לא מביאים את הנכדים הביתה ומשתדלים שיהיו כמה שפחות אנשים.
השאלה שלי- אנחנו מגזימים?! אני כבר מרגישה שזה פוגע בה אולי אפילו ברמה הנפשית כי גם היא עוברת תקופה קשה, וגם כל הזמן מרחיקים ונזהרים לידה ברמה שלפעמים גורמת לה להרגיש שהיא מצורעת...
כמה צריך להקפיד על הסטריליות? מה מותר ומה אסור? אשמח להנחיות ודגשים בכלל בזמן הטיפולים, אבל גם בזמן בו מערכת החיסון שלה בירידה (אמנם זה שבוע לאחר עשרה ימים?)
תודה מראש!
נעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסינות
פרופ` אברהם קוטן24/09/2010אתם בהחלט מגזימים !!!
כל שצריך לעשות זה להימנע מביקורים של אנשים עם מחלה זיהומית פעילה (כגון שפעת). לא צריך לשמור על סטריליות, ורק כאשר הספירה הלבנה נמוכה מאד (יום 7 - 14 לאחר הטיפול) - להקפיד יותר ולהימנע מחשיפה לקהל גדול. באותם ימים רצוי מה שפחות לבקר בביה"ח, שכן זהו המקום ה"אידאלי" להידבק במחלה זיהומית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! ועוד שאלה לגבי הימים:
נעמי26/09/2010לא הבנתי בתשובתך איך אנחנו סופרים את הימים שבהם צריך להזהר? שבועיים אחרי הטיפול למשך כמה ימים? או שבוע אחרי הטיפול למשך שבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע מהטיפול
ד''ר דניאלה כץ26/09/2010היום הראשון של הכימוטרפיה נחשב יום מספר אחד...יום 7 זה בדיוק שבוע מהטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת בלוטות לימפהדורית23/09/2010
שלום רב,
לאחר ניתוח וממצא בשד הוחלט להסיר את בלוטות הלימפה בבית השחי .
ביד שבה שבה הסירו את הבלוטות ישנם תופעות לוואי כגון הזעה מוגברת בבית השחי וריחות לא נעימים.
התזת דאודורנטים לא משפיע כלל.
מה ניתן לעשות ואיך ניתן לטפל בבית השחי לאחיר הניתוח ? ישנם תרופות או תכשירים שאפשר לקנות ?
אודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן23/09/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגיה_כללית_כירורגיה_אנדוסקופית' id=link]כירורגיה כללית, כירורגיה אנדוסקופית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקות בכפות הרגלייםאור23/09/2010
שוב שלום,
בעקבות הארומזין ומנות הדם שקבלה אימי חלה הטבה..
אלא שיש בצקות בכפות הרגליים. האם זה קורה מכיוון שסרטן ניזון מחלבונים? או מאי צריכה מספקת של חלבונים? בבדיקת דם אחרונה הפרוטאין היה בערכים הנמוכים של הגבול התקין.
האם יש קשר לרמה נמוכה של המוגלבין?
יש לציין שיש גם יובש מוגבר בשוקיים.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקות וחלבון נמוך בנסיוב
פרופ` אברהם קוטן23/09/2010ניתן להקל ע"י:
1. מנוחה עם רגליים מורמות על כרית
2. כלכלה עשירת חלבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRIאלי22/09/2010
שלום רב,
אני בן 40 ויש לי כבר מספר שבועות בעיות בגפיים השמאליות(זרמים ברגל, רעד ביד
לאחרונה זה מחמיר עם בעיות שיווי משקל, קושי להתלבש, לכתוב ולבצע פעולות בסיסיות
להלן צילום של 4 תמונות מתוך ה- MRI שביצעתי הלילה.
אני לא רופא, אבל הכתם הגדול בתמונות נראה לי כחשוד.
עדיין לא קיבלתי פענוח.
יש לי תור לנוירולוג רק בעוד כשבועיים.
האם עליי להמתין לנוירולוג? לקבוע לנוירוכירורג?אונקולוג? לגשת למיון?
חג שמח,
אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא ב-MRI
פרופ` אברהם קוטן22/09/2010עליך לפנות לנוירוכירורג או לנוירואונקולוג (יש נוירואונקולוגים ברמב"ם, איכילוב, תה"ש, הדסה עין כרם וכ"ה) או לפנות לחדר מיון בביה"ח שיש בו נוירוכירורג או נוירו-אונקולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני צריך למהר וללכת דרך המיון?
אלי22/09/2010או שאני יכול לקבוע תור באופן פרטי למומחה בתחומים שציינת? בתלות בזמני הביקור שלהם ובמיוחד שאנחנו בחג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממצא במוח
פרופ` אברהם קוטן22/09/2010רצוי שתיבדק במהלך החג במסגרת מיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות בקשר לכדורי כימותרפיהמאיר22/09/2010
חג שמח
אני מטופל בכדורי קסלודה,
1 - האם מותר להשתמש בויטמין C ?
2- נוצרה לי בעיה בראיה כאין דלקת עיניים שלא עוברת, יכול להיות שזה נובע מלקיחת כדורי הקסלודה? הייתי אצל רופא עיניים קבלתי טיפות, לדעתו זה וירוס, אך משום מה אינו עובר
תודה
וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קסלודה
פרופ` אברהם קוטן22/09/2010אפשר לקקבל ויטמין C והדלקת בעפעף עשויה להיות קשורה לקסלודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליטת יוד בבסיס הריאהרות בן הרוש21/09/2010
אימי לאחר כריתת בלוטת הטריס בשל פפילרי קרצינומה. קיבלה טיפול ביד רדיואקטיבי. במיפוי שנעשה כיומיים לאחר הטיפול הממצאים: קליטה של יוד בבסיס הבלוטה. וקליטה של יוד בבסיסי הריאות. האם זה אומר שיש גרורות בריאות? מה הפרוגנוזה ? האם יש לכך טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליטת יוד
פרופ` אברהם קוטן21/09/2010יש להמשיך הבירור ע"י בדיקות הדמיה נוספות. במידה והקליטות מעידות על גרורות - הטיפול הוא יוד רדיואקטיבי. ניתן להשיג ע"י טיפול זה, במידה ואכן מדובר בגרורות, הפוגות משמעותיות וסיכוי להישרדות ארוכת טווח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

