מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול ל GBMנמרוד30/08/2010
שלום רב, אבי בן 61 אובחן לפני כשנה וחצי עם אסטרוציטומה. עבר סט הקרנות במשך מספר שבועות ולאחר מכן למעלה משנה טיפול עם טימודל (פעם בחודש למשך כשבוע). משך כל הזמן התדרדרות מסויימת בתפקודים קוגניטיבים, אולם לא משמעותית (המשיך עבודתו כרופא). לפני כשבועיים התדרדרות פתאומית במצב קוגנטיבי, הבאה לידי ביטוי בחוסר יכולת לתקשר בצורה מובנת, אולם נראה כי מבין את הקורה בסביבתו. תוצאות MRI מלפני שבוע:
הבדיקה נעשתה כבדיקת ביקורת לתהליך ידוע טמפורלי דו צדדי תהליך ראשוני של המח.
הודגם מצב לאחר ביופסיה טמפורלית מצד שמאל.
הודגמו הממצאים הפתולוגים הידועים גם מבדיקות קודמות עם האדרה קלושה פסית בלתי הומוגנית במיוחד באונה הטמפורופרונטלית משמאל כאשר מימין קיימת רק הבצקת.
לחץ על חדר לטרלי שמאלי וחדר לטלי ימני .
בהשוואה לבדיקה קודמת מ-13.3.09 התהליך נראה ללא שינוי משמעותי אולם הבצקת גדלה בצורה משמעותית והלחץ על חדר לטרלי שמאלי וגם ימני גדל בצורה משמעותית.
הבצקת גברה.
בסדרת הדיפוזיה קיים מוקד קטן בתוך התהליך עצמו היכול להתאים למוקד של אוטם שלא היה בבדיקה מ-13.3.10.
לסיכום-
חלה החמרה בממצאים הפתולוגים לעומת 13.3.10 כולל אותו מוקד של אוטם סבאקוטי מוקד קטן מימין.
מאז מטופל בסטרואידים (8 מג ביום). הומלץ על טיפול באווסטין בשילוב עם אירונוטקן.
מכיוון שנכון לעכשיו קופ"ח אינה מוכנה לממן את הטיפול באווסטין יש לקחת החלטות קשות:
א. דעתכם על השפעת הטיפול על הפרוגנוזה ובעיקר על התפקוד (האם יתכן שיפור במצב הנוכחי)
ב. במידה ואכן יהיה שיפור במצב הנוכחי, לכמה זמן הטיפול יעיל, מה לאחר מכן (חזרה למצב הנוכחי)
ואולי השאלה החשובה מכל, מכיוון שלמיטב הבנתי המחלה חשוכת מרפא, האם הטיפול עשוי לשפר את איכות החיים של אבי?
אודה לתגובתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBM
פרופ` אברהם קוטן30/08/2010המשלב שאביך אמור לקבל עשוי להשרות תגובות זמניות. משך התגובה ומידתה - משתנה, הספקטרום הוא בין חוסר תגובה לתגובה מינימלית ועד- פה ושם - תגובות מרשימות יותר (במיעוט המקרים) ובאופן נדיר - תגובות ארוכות. קשה לחזות מה תהיה מידת השיפור התפקודי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת סקלודה וצוםמאיר28/08/2010
שלום
אני לוקח כדורי סקלודה, שבועיים ושבוע הפסקה, רציתי לדעת באם מותר לי לצום ביום כיפור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קסלודה
פרופ` אברהם קוטן28/08/2010טיפול ע"י קסלודה הוא כימותרפיה לכל דבר. אני ממליץ שלא לצום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה אונקולוגית בדיקת ליחהריקי25/08/2010
שלום רב
דודתי חולה אונקולוגית עברה לפני 3 שנים כריתת שד לא הסכימה לקחת כמותרפיה (מאחר ששמעה שזה עלול לפגוע בלב)
בעקבות ליחה דמית במשך חודשיים עברה סיטי ריאה ובו התגלו שני גושים עמוקים בגודל 9 מ"מ
ו 5*6 ס"מ
בעקבות כך נשלחה הליחה לבדיקה והתשובה:"בלי ממצא פתוגני"
מה זה אומר האם אפשר להסיק מכך שאין סרטן? הרי אם היה גידול סרטני הי נראים תאי סרטן בליחה
אפשר לשמוח?
אציין גם שהדודה חולת לב 13 שנה אחרי אוטם קשה ואיננה מוכנה לעבור ביופסיה משום שלטענתה "אינה רוצה להילחם"
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שד
ד''ר יוסף ברנר26/08/2010אי מציאת תאי גידול בליחה איננה שוללת מחלה גרורתית בריאה.
הממצאים בבדיקה מחשידים מאד שיש מחלה גרורתית.
צריך לקחת סמני גידול בדם. לשקול טיפול בכדורים הורמונליים שהם כמעט ללא תופעות לוואי. חייבת להתייעץ על כל המצב עם אונקולוג
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה ...
ריקי26/08/2010במידה ואכן מדובר בסרטן שד גרורתי שהגיע לריאה
והדודה (בת 60) תחליט לא לקבל שום טיפול מה היא הסטיסטיקה לגבי תוחלת חיים במצבה?
והאם הטיפול ההורמונלי (שציינת ) בלבד !!! יכול להאריך את תוחלת החיים? אם כן ,בצורה משמעותית?
אנו מעוניינים לדעת זאת על מנת לקבל החלטה האם ללחוץ עליה לקבל טיפול או פשוט לכבד את החלטתה לתת לה לגסוס חיה
שוב תודה מראש ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה"ר יוסף ברנר
ד''ר יוסף ברנר29/08/2010גרורות בריאות באם לא מטפלים ילכו ויגדלו ובשלב מסויים עלולות לגרום לקוצר נשימה קשה ומתמיד, לאי ספיקה נשימתית ולבעיות קשות אחרות.
הטיפול ההורמנולי באם הוא יעיל יגרום לעצירת המחלה בריאות ולנסיגה של הגרורות. יאריך את החיים וישפר את איכות החיים. לכן באם מתאימה, זהו טיפול מומלץ מאד
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמיניםזהר25/08/2010
שלום אני בת 33 לאחרונה עברתי ניתוח להוצאת חצוצורות בשל הידבקויות עקב דלקת שהחלה בשחלה מספר שנים קודם לכן. לפני שלוש שנים חשתי בבלוטה מוגדלת מתחת לאוזן שמאל ולאחרונה אני חשה כאבים ביד ימין ובלוטה מוגדלת בבית שחי ימין אני גם סובלת מזה כשנה מאגזמה שלא עוברת בכפות הרגלים אחרי שיטוט באינטרנט אני חוששת שיש לי תסמינים של לימפומה או לפחות סרטן השד אני מבוהלת מאוד מכל המידע באינטרנט וחוששת מהגרוע ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוששת
פרופ` אברהם קוטן25/08/2010עליך לפנות לרופא פנימי לבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה קטנה
זהר25/08/2010אני יכולה לפנות ישירות לאונקולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני יכולה לפנות ישירות
זהר25/08/2010האם במקום רופא פנימי אוכל לגשת לאונקולוג לביצוע הבדיקות הנידרשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנימאי
פרופ` אברהם קוטן25/08/2010עדיף לפנות לפנימאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך המלצות לפנימאי
זהר25/08/2010יש לך המלצות לפנימאי בלוס אנגלס ? אני פשוט מתגוררת בלוס אנגלס בשנתיים האחרונות והמון תודה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנימאי
פרופ` אברהם קוטן25/08/2010לצערי אינני מכיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בערמוניתגיל24/08/2010
אני לאחר ניתוח כריתת ערמונית , בדיקת דם הראתה תוצאה של 0.25 פי ס איי לאחר ניתוח , המליצו לי על טיפול הקרנות במשך שישה שבועות יומיומי וזריקות כל 3 חודשים למשך שנתיים-שלוש,
מהן השפעת ההקרנות שיהיו לי, האם מדובר על חולשה כללית עד אי תפקוד ?
מה מראה תוצאת הבדיקת דם?
אודה לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה לאחר כריתת ערמונית
פרופ` אברהם קוטן25/08/2010מחקרים קליניים מבוקרים של הקבוצה האירופאית לחקר הטיפול בסרטן (בה רמב"ם שותף פעיל) הראו, שקרינה במקרה כשלך משפרת את הסיכוי לבקרה מקומית, אם כי אינה משפרת את סיכויי ההישרדות. באשר להורמונים - תפקידם להקטין הסיכוי להתפתחות גרורות. האם לתת מידית או רק כאשר ה-PSA חלילה יעלה שוב - על כך יש חילוקי דיעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ב. אולטרסאונד בטן עליונהita24/08/2010
כרקע:
חברי בן 50 חולה כרוני (לב) לוקח אספרין וכ. להורדת כולסטרול כבר 10 שנים .
סובל מכאבים בציד ימין באיזור הכתף כ- 3 חודשים. בתחילה קיבל כדורים להורדת כאבים. בבדיקה לפני כשבועיים נאמר לו כי יש לו דלקת ריאות וניתנה לו אנטיביוטיקה וכדורים להורדת כאבים. שום דבר אינו עובר הכאבים חזקים מאוד.
כמו כן בלוטת הלימפה בצד ימין נפוחה מאוד, נעשתה ביופסה לפני יומיים.
נשלח היום לבדיקת אולטרסאונד של בטן עליונה.
תוצאות הבדיקה:
מסביב לשער הכבד הודגמו מס' בלוטות לימפה מוגדלות עד 36 מ"מ, בלוטות גם ברטרופריטונאום העליון.
כל שאר האיברים טחול כליות וכו תקינים.
מה המשמעות?
אודה לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לימפה
ד''ר יוסף ברנר24/08/2010יש להמתין לתשובת הביופסיה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן המעי הגסמרים24/08/2010
שלום רב,
אמי בת 80 חלתה לפני כ 4 שנים בסרטן המעי הגס. עברה ניתוח להסרת הגידול אך לא קיבלה טיפול לאחר מכן, רק מעקב אצל אונקולוג כל חצי שנה.
לפני כ 3 שבועות אושפזה בבי"ח פוריה, עקב כאבי גב חזקים מאוד שם נערכה לה בדיקת CT גב שם ראו גרורות בראות, נערכה לה בדיקת CT בטן בה התגלו גרורות בכבד.
הטיפול שהוצע לה הוא אויסטין + 5fu.
מצב הגופני מאוד ירוד, היא לא אוכלת לא שותה, וכל מה שהיא אוכל היא מקיאה. היום קשה לה לשבת, לעמוד. היא שוכבת כל הזמן.
יחד עם זאת היא עברה הרבה ניתוחים: החלפת 2 פרקי ירך, ניתוח להסרת גידול, ניתוח לשחרור חסימת מעיים, ניתוח בכף הרגל.
שאלתי, האם במצבה הפיסי היא תוכל לעמוד בטיפול המוצע.
אודה על תשובת
מרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול כימותרפי
ד''ר יוסף ברנר24/08/2010נראה לי שתוכל לעמוד בטיפול זה. מדובר בטיפול בעל רעילות נמוכה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרופאים לא אופטימיים...shir23/08/2010
הרופאה אמרה לנו שהיא לא אופטימית... רציתי להבין מה זה לא אופטימית...
היא אומרת שהטיפולים לא עוזרים לרפא את המחלה.. ובכל פעם מנסים משהו אחר וזה לא עובד...
כך שאני מבינה שאי אפשר להתגבר על המחלה.
אני מפחדת לשאול אותה כמה זמן נותר לאמא שלי לחיות.. האם לכך היא התכוונה? מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שהסרטן בחלל הבטן
shir23/08/2010אבל אין לה גידול אלא חלקיקים קטנים.. אני לא יודעת מה המונח הרפואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמניםאור23/08/2010
כאמור ידוע שיש גרורות, וכששאלתי על סמנים נאמר לי שהם לא ממש כלי אבחנתי כרגע..
בכל אופן ניתנה הבדיקה.
העניין הוא שנראה שגם אלה שקשורים לשד ולשחלות בעלייה..
עוד לא הלכנו לאונקולוג אבל רופאת המשפחה אמרה שזה לא בהכרח קשור לשחלות..
כרגע יודעים גם לפי CT וגם איזוטיופים על עמוד השדרה שני נגעים..
האם צריך לעשות גם אולטרסאונד של הרחם והשחלות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמנים
פרופ` אברהם קוטן23/08/2010צריך להיבדק ע"י האונקולוג אשר יחליט איזה בדיקות לבצע - אין "טעם לירות לכל הכיוונים"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי טיפולים -סרטן צוואר הרחםדנה22/08/2010
שלום רב,
אודה לעזרתכם עם מס' שאלות שיש לי.
אמי (בת 59) חלתה בסרטן צוואר הרחם (carcinoma), עם התפשטות לרחם (endocarcinoma), והחלה לעבור טיפולי קרינה יומיים וכימותרפיה (ציספלאטין) אחת לשבוע - למשך 5 שבועות סה"כ.
1. אמי עברה 4 טיפולים כימותרפיים ונותר לה עוד טיפול אחד. היא תשושה פיזית ונפשית. התרופות למיגור תופעות הלוואי לא עוזרות לה (בחילות, הקאות, עצירות, שלשולים, חולשה וסחרחורות). האם ניתן לוותר על טיפול אחד כזה, או שחשוב שהיא תעבור אותו? הבנו שהטיפול העיקרי בסרטן זה הוא דווקא ההקרנות, ולכן ברצוני לדעת עד כמה זה קריטי אם יוותרו לה על טיפול אחד/האם זה בכלל אפשרי?
2. הבנו שבתום התקופה הזו, היא תצטרך לעבור 3 טיפולים של ברכיתרפיה- לפי מה שהוסבר לנו, ברכיתרפיה הוא טיפול של הקרנות פנימיות. לא כ"כ הבנו את התהליך, האם עושים זאת בהרדמה מלאה? לכמה זמן מחדירים את מוליך הקרינה לרחם/צוואר הרחם? האם מדובר במס' שעות/ימים/שבועות?
2. לאחר הברכיתרפיה, מה צפוי לנו? אני מניחה שעושים הערכת מצב וכל מיני בדיקות, ובהתאם לתוצאות יקבעו מה הלאה, ולכן, בהנחה שהטיפול הצליח- האם נותר לה רק להיות במעקב? האם ייתכן מצב שהטיפול לא הספיק וישלחו אותה לסדרה נוספת של הקרנות/כימותרפיה/ברכיתרפיה? האם יש סיכוי לניתוח כלשהו (אחד הרופאים דיבר על אפשרות לניתוח דמוי גרידה לצורך "ניקוי דפנות" או משהו כזה)
3. מנסיונכם, האם הטיפולים הנ"ל במינון שציינתי ממגרים את הסרטן או שלרוב נדרש המשך טיפולים, ופשוט לא אומרים לנו את זה ע"מ לא לייאש אותנו? מבחינה סטטיסטית, האם החלמה מלאה היא שכיחה?
תודה רבה,
אני מאוד מעריכה את הסיוע,
שבת שלום
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן צוואר רחם
פרופ` אברהם קוטן22/08/20101. אם תופעות הלוואי בןלתי נסבלות והחולה במצב ירוד - ניתן לוותר על טיפול כימי אחד
2. מדובר בהחדרת צינוריות לתעלת הרחם ולכפת הנרתיק, הטיפול נעשה בהרדמה אזורית או כללית קלה, נמשך מספר דקות
3. במידה ויש עדות להישנות - הטיפול הוא ע"י ניתוח רדיקלי (אם ניתן לנתח) או כימותרפיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' קוטן
דנה22/08/2010תודה רבה על התייחסותך המהירה,
לגבי השאלה האחרונה - סיכויי ההחלמה, בהנחה שלא נתגלו גרורות מלכתחילה ברנטגן ריאות וב-PET CT, האם מדובר בסיכויי החלמה טובים?
האם העובדה שדובר ב-poorly diff קשורה לסיכויי החלמה?
תודה רבה,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות טיפול כימושחר22/08/2010
שלום,
האם מקיומן של תופעות לוואי שקשורות לתאים בריאים (ירידה בספירות ונשירת שיער) ניתן להסיק כי טיפול כימותרפי מסויים עובד גם על התאים הסרטנים ?או שיתכן מצב שהכימוטרפיה עובדת על תאים בריאים אך לא על הסרטנים באדם נתון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי
פרופ` אברהם קוטן22/08/2010אין קשר בין ירידת ס. דם או נשירת שיער לבין התגובה של הגידול לטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורותחנוך21/08/2010
לאחר שחליתי בסרטן הכליה, הסתבר שכליה האחרונה שנכרתה הותירה גרורות במיטת הכליה ועכשיו ישנה גם גרורה בריאה השמאלית. האם ניתן לטפל בהקרנות ? אני מציח שטיפולכימי אינו בא בחשבון עקב היותי נטול כליות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרןרות של סרטן כליה
פרופ` אברהם קוטן21/08/2010בעיקרון, מטפלים ע"י תכשירים ביולוגיים. במקרים ספציפיים מאד ובהתאם לשיקול קליני ניתן לשקול קרינה למיטת הכליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואירווית20/08/2010
שלום,
מהם תופעות הלוואי של carbo +vp16 לגידול מוחי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי של VP16-CARBOPLATIN
פרופ` אברהם קוטן20/08/20101. נשירת שיער
2. בחילות
3. ירידה בספירת הדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה היעילות של תרופה זו
רווית25/08/2010אחרי הקרמות + טמודל ואווסטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטמודל ואבסטין
פרופ` אברהם קוטן25/08/2010אני מניח שמדובר ב-GBM - התשלובת עשויה להביא לנסיגה חלקית בגידול בחלק מהמקרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב כימותרפיה וכורכומול ..ננוגודס20/08/2010
שלום רב ד"ר יוסף ברנר
אמא שלי אובחנה כמעט סופית בסרטן בריאה כנראה מסוג אנדוקרצינומה, היא נוטלת כבר כחודש וחצי כורכומול בנוזל משום שהיא מאד מאמינה בכח הריפוי שלו ורוצה להמשיך בכך גם בטיפול בכימותרפי - התרופות שהיא מקבלת כרגע הם קרבו טקסול ותקבל בעתיד גם אמנד שהיא תרופה להפחתת תופעות לוואי מהכימו. האם לדעתם יש סתירה בין קרבו טקסול ובין הכורכומול ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קורקומין
ד''ר יוסף ברנר20/08/2010אין מניעה לשילוב קורקומין עם כימו
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב עם כימו
ננוגודס23/08/2010אמא שלי חוששת לגבי לקיחת הקורקומול מאחר ורושם הפטנט בעמו טוען
שישנם חומרים בכימותרפיה שגורמים לטיפול לאבד מהאפקטיביות שלו בנוכחות כורכומול
הדבר האחרון שאני רוצה הוא לפגוע בבריאות אימי... האם ישנה רשימה של תרופות כימו אשר אסור
שיהיו בגוף בנוכחות קורקומין...
אשמח לקבל הכוונה לרופא אינטגרטיבי בצפון כי איננה מכירה את התחום
תודה
ננו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוכומול
ננוגודס23/08/2010האם בכלל יש מחקרים שנעשו בין הקשר של ריפוי או שיפור סרטן ריאות לבין הכורכומול ?
אני מאמינה שזה חיובי שהכורכומין נוגד דלקת בהקשר של סרטן .. אשמח אם תאיר את עיניי .
ננוגודס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורקומין
ד''ר יוסף ברנר24/08/2010אין מחקרים קליניים נרחבים לגבי היעילות של קורקומין בסוגי הסרטן השונים. לעומת זאת יש הרבה מאד עבודות מעבדתיות המצביעות על כך שלקורקומין השפעה על תהליכים תוך תאיים האחראיים להתפתחות סרטן. על כן ניתן לקחת קורקומין במקביל לטיפול הקונבנציונלי בתקווה שישפר את התוצאות.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ומגע מיני!בוריס19/08/2010
האם סרטן יכול לעבור באמצעות מגע מיני
לעזרתכם אודה
בוריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ומגע מיני
ד''ר יוסף ברנר20/08/2010סרטן אינו עובר במגע מיני
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

