פורום קרדיולוגיה - רפואת לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת אקוקרדיוגרפיה במאמץ
    יוני
    29/06/2017

    אני קצת חושש
    האם הבדיקה תקינה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו במאמץ

    ד``ר רוברט הפנר
    29/06/2017

    לא הבנתי את תוצאת הבדיקה. אתה יכול לתרגם אותה לעברית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת אקו לב משמעותה
    אנונימית
    28/06/2017

    שלום
    בת 44 בריאה בד"כ, לאחר דיאטה רצינית תלונות על קור ,תמיד קר לי במזגן כפור, בחורף נורא,
    ועקב התעלפות לפני חצי שנה ללא שום סיבה,
    רופא משפחה הפנה לאקו לב ,קיבלתי תשובות והן-
    ממדים תקינים של חדר שמאלי,דפנותיו אינם מעובים תפקוד גלובלי תקין- LVEF-60%
    אין לראות דיספונקציה אזורית.
    עקומת מילוי החדר בעלת קונפיגורציה תקינה
    עליה שמאלית אינה מורחבת
    ממדים ותפקוד תקינים של חדר ימני
    מורפולוגיה תקינה של מסתמי הלב
    הודגמה אי ספיקה מיטרלית מינימלית
    הודגמה אי ספיקה טריקוספדילית מינימלית
    לחץ ראתי סיסטולי מעורך כתקין 23=18+RAP ממכס
    לא הודגם נוזל פריקדיאלי סביב הלב
    שורש אאורטה ואאורטה עולה אינם מורחבים
    שאלתי- מה האי ספיקה? קראתי שאין לכך משמעות ובכל זאת מה ההשלכות? ממה נובע?
    ממה יכול לנבוע העובדה שקר לי בגוף, הרבה נשים רזות או עשו דיאטה ולא סובלות מכך,
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת אקו לב משמעותה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב

    ד``ר רוברט הפנר
    28/06/2017

    בדיקה תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק דופק מהיר בהריון מתקדם
    רעות
    28/06/2017

    שמי רעות, בת 28. בהריון מתקדם. נוטלת קרדילוק עוד מלפני ההריון בשל דופק מהיר. עד לפני ההריון נטלתי 5 מ"ג ובהריון 10 מ"ג בגלל הדופק שעלה. עכשיו אחרי תקופה של חודש בערך הדופק לא ממש נמוך ועדיין גבוה יחסית למינון הגבוה שאני לוקחת. יכול להיות שהגוף/הלב הסתגל לתרופה והיא כבר לא פועלת כמו בהתחלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    ד``ר רוברט הפנר
    28/06/2017

    הגוף לא הסתגל. ההריון התקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוצר נשימה ואח"כ כאב באזור הלב
    קובי
    28/06/2017


    אני בן 42.
    יש לי לפעמים לחץ דם. לא מטופל בכדורים.

    ולבעיה שלי:
    לפעמים יש לי יום או יומיים של קוצר נשימה. נשימה כבדה.
    אפילו להרים את הקול קשה לי. ואני מוצא את עצמי בקושי לדבר מרוב קוצר נשימה. ויש לי הרגשת חולשה ואין לי כוח. וכל זה בלי כאבים בחזה או סימפטומים אחרים.

    ואז פתאום זה מפסיק, בלי קשר למנוחה או לא, והכל נהיה בסדר ואני נושם חופשי.
    אבל כשזה מפסיק ואני כבר נושם טוב ומרגיש טוב, אני מתחיל להרגיש כאב קל באזור הלב לכיוון הצד, למשך כמה שעות.

    מה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    28/06/2017

    במסגרת הפורום לא ניתן לאבחן בעיות רפואיות עליך לפנות לרופא המשפחה שיתרשם ויחליט אילו בדיקות לבצע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגנזיום ופעימות מוקדמות לבן 26
    Mor
    28/06/2017

    שלום,

    בן 26, בריא בדר"כ ללא מחלת לב, בשנים האחרונות אני סובל מפעימות מוקדמות בודדות ובתדירות נמוכה. עברתי אינספור בדיקות שיצאו תקינות. הרופאים המליצו לא לקחת חוסמי בטא או לעבור אבלציה בגלל סיכון מיותר. שמתי לב שאני נמצא בסטרס רב בעקבות הפעימות המוקדמות כי הן מאוד סימפטומטיות. בעקבות ספר שקראתי שכתבה ד"ר קרוליין דין, רופאה קונבנציונלית ונטורופתית, שמתעסק במגנזיום, החלטתי ליטול מגנזיום טאורט (מגנזיום+חומצת אמינו טאורין) במינון המקובל, שלפי מחקרים עוזר לשמור על יציבות החשמלית בלב ועל מערכת העצבים הכללית. אני נוטל מעל חודש וכבר מרגיש שיפור ניכר, הפעימות המוקדמות הפסיקו כמעט לחלוטין ועוצמת הסימפטומים פחתה בצורה ניכרת. שאלותיי הן:
    - למה רופאים נרתעים כל כך מטיפולים אלטרנטיביים בנוסף לטיפולים הקונבנציונליים?
    - האם לבן אדם כמוני ללא מחלת כליות או לב יש סיכון בנטילת מגנזיום 400 מ"ג (המינון המקובל) עקב הצטברות מגנזיום? (כי ידוע שעודף מגנזיום יוצא בשתן/צואה/זיעה).
    - האם חוסר ההתעניינות של הרופאים בטיפולים כאלה נובע בנוסף בגלל חברות התרופות שעניינן העיקרי הוא כספם של החולים?
    - למה רופאים ובעיקר רופאי משפחה/קרדיולוגיים לא לומדים יותר על תזונה והשפעתה על הגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    28/06/2017

    מגנזיום הוא לא טיפול אלטרנטיבי אלא יסוד כימי שיש לו תפקיד חשוב בגוף
    לכן רופאים ממליצים ליטול מגנזיום למי שיש לו חסר במגנזיום.
    גם תזונה אינה רפואה אלטרנטיבית יש תחום מקצועי במסגרת הרפאוה הקונבנציונלית - דיאטנות ומי שלומד אותו מוסמך להממליץ על תזונה מתאימה לאנשים עם בעיות פרואיות שונות.
    לשאלתך טיפולים לאטרנטיביים לא נבדקים במחקרים רפואיים כמו טיפולים רפואיים כיון שהם לא נתונים לרגולציה קפדנית כמו תרופות וטפולים רפואיים. וכיון שאין מידע בנוגע לתועלת ולנזק האפשרי מהם רופאים לא מעוניינים לרשום אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר במגנזיום

    Mor
    29/06/2017

    תודה על תשובתך המהירה פרופ'.
    בקשר לחוסר במגנזים, הבנתי שרק 1% מסך המגנזיום בגוף נמצא בדם והשאר בעצמות ובאיברים הפנימיים. לכן בדיקת דם של המגנזיום היא לא אמינה כי לפי בדיקה זו יש לי מספיק מגנזיום בדם אך לא בהכרח בתאים עצמם. לכן דרושה בדיקה תוך תאית שאין בארץ אלא רק במעבדות בחו"ל. האם בדיקה של מגנזיום RBC אמינה יותר? והאם יש סיכון בנטילת מגנזיום במינון המקובל לאנשים בריאים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    30/06/2017

    בדיקת המגנזיום בדם היא אמינה. אבל צריך לדעת לפרש אותה. כיון שרוב המגנזיום תוך תאי - במידה ובדיקת הדם מראה חוסר ״קל ״ במגנזיום זה מצביע על חוסר התוך תאי גדול בהרבה. אך אם הבדיקה בדם תקינה גם הריכוז התוך תאי תקין. מינון מקובל של מגנזיום לא מסוכן לאנשים עם תפקוד כליה תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בחזה בצד שמאל בזמן פעילות גופנית
    חנה
    26/06/2017

    שלום רב,

    אני בת 40 בריאה בדר"כ (חוץ מתת פעילות בבלוטת התריס). נמצאת בתהליך של דיאטה (שוקלת כ-70 ק"ג) והתחלתי לשלב פעילות גופנית כבר יותר מחודש. בשבוע האחרון, התחלתי להאיץ את הפעילות הגופנית והוספתי ריצה ואימון על אלפטיקל וכבר פעמיים קרה לי שלקראת סוף האימון ועוד כמה שעות אחרי שחשתי בכאבים בצד שמאל של החזה (מתחת לבית השחי). הכאבים מורגשים כדקירות ומקרינים גם לכתף, לזרוע ולעורף. הכאבים מורגשים לסירוגין ולא מוקלים במנוחה ועוברים אחרי כמה שעות. אני חושבת שמדובר על שרירים אבל אני מפנה שאלה אלייך מאחר ולפני כשנה וחצי עשיתי בדיקת מאמץ והיא לא יצאה תקינה, הרופא עצר את הבדיקה באמצע. בעקבות זאת שלחו אותי לאקו לב במאמץ והרופאה שנתנה לי את התשובה אמרה לי שהכל תקין - והאמת שלא חזרתי לקרדיולוג עם התשובות, מתוך הנחה שהכל בסדר ואין טעם להמתין שוב שעות בהמתנה אליו.
    האם הכאבים שאני מרגישה יכולים לנבוע שלא מכאבי שרירים אלא בעיה אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף

    חנה
    26/06/2017

    חשוב לי גם לציין שכבר דיי הרבה זמן שאני מרגישה עייפות נוראית וחולשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר רוברט הפנר
    26/06/2017

    הכל יכול להיות אבל הסיפור שלך לא מתאים לכאב קרדיאלי.
    ולמרות זאת אם זה יימשך מציע שתפני לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש חד פעמי בקוקאין
    יוחאי
    25/06/2017

    האם שימוש חד פעמי במעט קוקאין יכול לגרום להתקף לב אצל צעיר בריא ואם כן אז האם ההתקף מגיע עד שעה מהשימוש או יכול גם לאחר ימים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש חד פעמי בקוקאין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    25/06/2017

    שימוש חד פעמי בקוקאין יכל לגרום להתקף לב. הסיכון להתקף לב גבוה בשעה הראשונה ויורד במהירות בשעות שלאחר מכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב בגלל נפיחות ברגליים
    לילי
    22/06/2017

    בת 67 ביצעתי אקו לבבגלל נפיחות ברגליים להלן התוצאות: האורטה עולה 30 מ"מ סינוסים אורטלים 30 מ"מ שורש האורטה 24 מ"מ פרוזדור שמאלי 34 מ"מ שטח פרוזדור שמאלי 19 סמ"ר חדר ימני 25 מ"מ רוחב חדר שמאלי בזמן סיסטולה 23 מ"מ רוחב חדר שמאלי בזמן דיאסטולה 51 מ"מ עובי המחיצה הבין חדרית 11 מ"מ עובי דופן אחורית 7 מ"מ תיפקוד דיאסטולי ללא הפרעה משמעותית E 12 לחץ ריאתי מוגבר במיקצת 35ממ"כ.יתר הבדיקה תקינה .שאלתי היא האם האקו תקין והאם יש עדות לנפיחות ברגליים בתודה לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות רגליים

    ד``ר רוברט הפנר
    23/06/2017

    האקו כפי שכתבת תקין אז כנראה שלא הלב סיבה לנפיחות רגליים.
    בין הסיבות השכיחות: תרופות ואי ספיקה ורידית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיסה לחול לחולה לב נכה בן 75
    מוטי.י
    20/06/2017

    אבא שלי נכה קטוע רגל עבר בעבר מעקפים . סובל מאי ספיקת לב בינוני בחדר שמאל. סובל מסוכרת לוקח מספר רב של כדורים. כיום הוא דיי מאוזן רפואית אך במצב של חוסר איזון סוכר.
    שאלתי האם טיסה לחו"ל עלולה להזיק לו הלחצים באוויר וכול הפרוצדורה לטוס וכ"ו ?
    אבא שלי בן 75

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חו״ל

    ד``ר רוברט הפנר
    20/06/2017

    עלולה להזיק לו, לכן צריכים להתיעץ עם הקרדיולוג שלו.

    ד״ר רוברט הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפליט ותוצאות בדיקות דם
    סופיה
    20/06/2017

    שלום רב,עקב תפליט מינימלי שהראה האקו ולא כל כך התייחסו לכך,רופאת המשפחה נתנה לי בירור איטיולוגי לתפליט,בדיקות הדם מצביעות על מחלה אוטומאנית שיתכן שבגללה הגיע התפליט,,,rf חיובי,crp מוגבר, ssb la חיובי התיעצת י עם ראמטולוג שהמליץ המשך בירור מול קרדיולוג להמשך בירור מה תמליץ להמשיך אשמח לתשובה,אולי התפליט לא קשור בכלל למה שמצביעות בדיקות הדם תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפליט ותוצאות בדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    20/06/2017

    מחלה ראומטולוגית יכולה לגרום לדלקת קרום הלב שאחד מביטוייה הוא נוזל סביב הלב. לכן במקרה כזה צריך מעקב ראומטולוגי כדי לאבחן את סוג המחלה הבסיסית ולטפל בה ובמידה ויש מעורבות של הלב גם מעקב קרדיולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דואגת לאימא החלפת מסתם MVR
    מישהי
    19/06/2017

    מדובר באישה בת 69,מטופלת בקומדין, סובלת מלחץ דם וכו' נוטלת תרופות. לאחר ביקורת אצל הקרדיולוג הוא המליץ לה לאחר בדיקת אקו לב לעבור החלפת מסתם, והיא נורא חוששת, אני גם לקחתי זאת קשה. האם ניתוח זה הכרחי? יש אלטרנטיבות? ואם היא לא תבצע את ההליך, מצבה יחמיר? תודה על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דואגת לאימא החלפת מסתם MVR

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    20/06/2017

    בספרות הרפואית יש הנחיות ברורות באילו מצבים יש להפנות אדם עם מחלת מסתם לינתוח החלפת מסתם מיטראלי. הקרדיולוג של אמך העריך את המצב והגיע למסקנה שיש להחליף את המסתם- קרוב לודאי שהצדק איתו. במצב של אי ספיקת המסתם המיטראלי מי שלא עובר ניתוח לתיקון או החלפת המסתם במועד ליבו עלול להפגע באופן בלתי הפיך.
    במידה ואת חוששת את יכולה לפנות לקרדיולוג נוסף לחוות דעת שניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה, רק למה הכוונה בלתי הפיך?

    מישהי
    20/06/2017

    מה כבר יכול לקרות ללב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    20/06/2017

    הכוונה שתפקוד הלב עלול להפגע באופן קבוע בשל בעיית המסתם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידיים רדומות ודקירות בלב
    אייל
    19/06/2017

    שלום,
    מזה מספר חודשים שהידיים נרדמות לי,
    מאיזור הכתף, עד האצבעות.
    בימים האחרונים התחלתי לחוש דקירות בלב.
    האם יש קשר ? וממה עלולה לנבוע בעיה כזו ?

    תודה מראש,
    אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידיים רדומות ודקירות בלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    19/06/2017

    כדי לברר אם הסמפטומים קשורים ללב יש לפנות לרופא המשפחה שיפנה לברור מתאים ואם צריך גם לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק נמוך במהלך היום ובלילה
    רעות
    18/06/2017

    שלום, בת 31 פניתי לרופאה עקב סחרחורות מדי פעם. בהולטר לחץ דם שטרם ראיתי פענוח שלו ראיתי את הממצאים הבאים: לחץ דם נע סביב 100/60 בכל שעות היום דופק נע בין 60-70 כאשר מדי פעם בשעות היום יש ממצא של 37,35 ובשעות הלילה רוב הדופק הוא סביב 33-40. לא עוסקת בפעילות ספורטיבית אבל בעלת כושר גופני. 3 חודשים אחרי לידה. מאוד מודאגת ומתוסכלת בגלל הדופק הנמוך האם יש לי בעיה? האם הלב פשוט יכול לעצור בדופק כזה? תודה וסליחה על הדרמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק

    ד``ר רוברט הפנר
    19/06/2017

    מציע שתעשי בדיקת מאמץ (ארגומטריה). אם קצב הלב יהיה תקין לא רואה סיבה לדאגה למרות הדופק הנמוך.
    לחץ דם נמוך יכול להיות סיבה לסחרחורת במיוחד בנוכחות דופק נמוך. תמליחי יותר את הארוחות ושתי יותר מים

    דר׳ רוברט הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות - התייעצות במספר כיוונים
    אבי
    18/06/2017

    שלום
    בן 34
    מזה 4 שנים אני מרגיש עייפות(שיכולה להופיע גם בבוקר לאחר שינה מספקת),חוסר ריכוז,בעיות זיכרון,חוסר אנרגיה.לפני 4 שנים התגלה מחסור B12 ומאז ועד היום אני לוקח את תוסף התזונה כך שערכיו הם בנורמה.במסגרת בירור ל B12 נמוך בוצעה בדיקת גסטרין והתגלה גבוה.עברתי 2 גסטרוסקופיות שהציגו מצב של גסטריטיס אטרופית אוטואימונית (HP שלילי - אין נוכחות חיידק הליקובקטור פילורי).עד היום לא הוצע טיפול כלשהו לגסטריטיס חוץ מלהמשיך ליטול B12 עם הפסקות ובדיקות דם שגרתיות.חוץ מזה שאר בדיקות הדם תקינות (אלקטרוליטים,ספירת דם,TSH - הכל תקין לפי שעה).עברתי לפני כמה שנים MRI מוח היות ולכל התסמינים התווספו גם זרמים בכל הגוף,לחץ ברגליים וחוסר יציבות בהליכה.ה MRI יצא תקין ולפי שעה אין עדות לממצא נוירולוגי יוצא דופן.לפני כמה שנים עברתי גם אקוקרדיוגרפיה חיצונית (אקו לב) והולטר היות ורופא המשפחה מצא סינוס ברדיקרדיה ובנוסף אני מרגיש כמו דופק בצוואר מצד שמאל ופלפטציות - 2 הבדיקות יצאו תקינות.הייתי אצל קרדיולוג לאחר 2 הבדיקות הנ"ל ובדיקתו יצאה תקינה.הל"ד שלי בגדר הנורמה,אמנם הדופק די איטי (45- 50) ועל אף שאני הולך לחדר כושר ועושה ספורט איני בטוח שזה נורמלי עבורי.בינתיים עושה רושם שהדופק הנמוך לא אחראי על הסימפטומים אותם מציג.
    בנוסף אציין שמצבי הנפשי תקין לחלוטין - הבעיה אינה נפשית (נבדק הכל בסדר).

    אשמח לקבל ייעוץ ואולי כיוונים בדיקה נוספים הקשורים לקרדיולוגיה ו/או אולי תחומים נוספים שעליי לפנות להמשך בירור.

    מצ"ב תוצאות הולטור לפני שלוש שנים ואקו לב לפני שנתיים - שיצאו תקינות בזמנו.

    תודה
    אבי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיוונים

    ד``ר רוברט הפנר
    19/06/2017

    לדעתי בעייתך לא תפתר בפורום אינטרנטי.
    בכל מקרה מתאורך הבעיה אינה קרדיאלית
    בהצלחה בהמשך

    דר׳ רוברט הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ברשותך

    אבי
    21/06/2017

    אני מרגיש לעיתים קרובות כמו דופק בצד השמאלי של הצוואר ובנוסף כאילו הראש זז מעט במנוחה והתזוזות של הראש מסונכרנות עם הדופק. האם יש השערה כלשהי ממה זה נגרם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיוונים

    ד``ר רוברט הפנר
    21/06/2017

    הראש לא זז בסינכרון עם הדופק בצוואר.
    אתה צריך לטפל בתחושות שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר שני

    אבי
    02/07/2017

    שלום,
    מצ"ב תוצאות הולטר שני.
    הרופאה המפענחת מציינת שיש חשד לדום נשימה בשינה.
    אזכיר שוב שאני מרגיש עייפות לאורך היום ולעיתים אף מתעורר עייף,תחושה שעומד להתעלף במהלך היום,קושי רב בריכוז ,חוסר פוקוס ובעיות זיכרון.בנוסף לפעמים מתעורר באמצע הלילה ממחנק.רופא משפחה המליץ ייעוץ של קרדיולוג והפנייה למכון שינה.
    האם הסינוס ברדיקרדיה שבמשך היום ולא רק בלילה קשורה למצב של SLEEP APNEA ? עד כמה שידוע לי איני נוחר לכן האבחנה של SLEEP APNEA לא ברורה במקרה הזה.
    לאור כל האמור לעיל אשמח לקבל את התרשמותך לגבי כיווני בדיקה נוספים/אבחנות אפשריות.
    תודה
    אבי

    תוצאות הולטר :

    אורך ההקלטה: 23 בשעות

    תאריך פענוח:28.06.2017

    סכום_פיענוח

    NORMAL BEAT TOTAL...: 79242 ABERRANT TOTAL......:

    PREMATURE NORMALS...: PREMATURE ABERRANTS.:

    SVTS................: COUPLETS............:

    TRIPLETS............:

    SALVOS..............:

    VTS.................:

    BRADYCARDIA.........: 562 MAXIMUM HEART RATE..: 96

    MINIMUM HEART RATE..: 34

    MEAN HEART RATE.....: 54

    DROPED BEATS........: QRS TOTAL...........: 79319

    PAUSES..............: 134 PACED BEATS.........:

    הערות_....._

    משך הבדיקה: 23 שעות ו-57 דקות

    קצב בסיסי: סינוס שנע בין 34 ל-96 לדקה (ממוצע 54)

    04:09 הודגמו פאוזות בשעות הלילה-עד 3.8 שניות בשעה

    הודגמו קטעים רבים של סינוס ברדיקרדיה - עד 22 לדקה בשעות הלילה

    מומלץ יעוץ קרדיולוג בהקדם

    מומלץ לשלול SLEEP APNEA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרף להמלצה

    ד``ר רוברט הפנר
    02/07/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בחזה וקושי בנשימה לבני בן 16.6
    אלונה
    17/06/2017

    היי,
    זה לא פעם ראשונה שבני סובל מכאבים בחזה וקושי בנשימה, כבר במהלך השנתיים האחרונות זה קרה לו מספר פעמים אבל נמשך כיומיים-שלושה גג.
    הוא סובל כבר מכאב בחזה וקושי בנשימה קצת יותר משבוע פחות או יותר, כל הפעמים האלה זה היה קורה בלילה וביקרנו מספר פעמים אצל טרם לאחר בדיקות אקג נאמר לנו כל הזמן שהבדיקות תקינות ואין שום הפרעה או בעיה לבבית וכנראה זה מתח או לחץ (הוא נמצא במהלך השנה בלחץ של לימודים), בשבוע האחרון החלו לו כאבים שבאים והולכים והם לא במקום אחד, זאת אומרת פעם הם יכולים להיות בצד ימין או שמאל ויש לו קושי לנשום וגם קושי לפהק, פעם הוא מרגיש את הכאבים בצד שמאל ופעם בצד ימין ויש זמנים במהלך היום שכואב יותר וכואב פחות, הוא טוען שזה מקרין גם לגב האחורי, והפעם לא הלכנו לטרם כי זה כבר דבר שקרה מספר פעמים והם טוענים שהאקג תקין וזה כנראה מלחץ או ממתח, בדיקות דם נעשו לפני חודשיים והכל היה תקין.. האם זה משהו שיכול להדאיג? או שזה יכול להיות סיבה של מתח או לחץ? וזה הגיוני שזה נמשך יותר משבוע?
    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר רוברט הפנר
    17/06/2017

    לפי התאור שלך הכאבים אינם קרדיאליים.
    מציע שתפנו לקרדיולוג להערכה במקום לרוץ כל פעם לטרם.

    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום