מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק מרבי נמוך ביחס לגילErez06/08/2017
שלום רב,
אני בן 39 אוטוטו 40, כל חיי אני שומר על אורח חיים בריא, עוסק בספורט ונמצא בכושר מצוין. בשנים האחרונות אני מתאמן עם קבוצת רכיבה באופן רציני (12-14 שעות שבועיות) ומתחרה באופני כביש.
על פי גילי אני אמור להיות עם דופק מקסימלי באזור 180 פעימות אך אצלי הדופק המקסימלי הוא 162 (נמדד בתנאי מעבדה ובשטח) הדבר מפריע לי מאוד מכיוון שאני מרגיש שאני "נעצר" או מתחמצן בשלב מוקדם מידי וגורם לי לתסכול שאני לא ממצה את הפוטנציאל שלי.
האם יש דרך לברר מה הסיבה לכך? והאם יש דרך לתקן/ לשפר/לעלות את הדופק הדופק המרבי לרמה נורמלית של אדם בגילי.
חשוב לציין שעשיתי בדיקות דם ויש לי אנמיה קלה, והברזל שלי תקין.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר רוברט הפנר07/08/2017אתה בכושר ולכן קשה לך להגיע לדופק המקסימלי.
אין בכך כל בעיה. הדופק שאתה מגיע אליו מספיק גבוה למאמץ באתו רגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טכיקרדיה ודופק נמוך בלילהMay06/08/2017
שלום לפני שלוש שנים בהולטר טכיקרדיה עם דופק בלילה שיורד עד 39..לחץ דם לעיתים 80/60. השבוע שוב חשב דפיקות חולשה ..האם יש מאכלים שעוזרים? בשבועיים הבאים שוב הולטר .ואדע יותר תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט07/08/2017דופק נמוך בזמן שינה זו תופעה נורמלית. שתיה נאותה יכולה למנוע לחץ דם נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל דר קנר בהמשך להודעה ולתשובתךאבי03/08/2017
אכן אני מתועד לעבור ביום ראשון צינתור וירטאולי בעקבות תורשה מצד אבא שחטף התקף לב בגיל 44 ובגלל היותי מעשן ובגלל שהכאבים אינם חולפים הם בעיקר בצד שמאל שמקרין ליד הם בערך כשנה הקרדיולוג שלי אף על פי שהבדיקות האחרונות שעשיתי תקינות אקו סטרס במאמץ פעמיים שהאחרון לפני שלושה חודשים אז עכשיו שאלתי היא מה הסיכוי שימצאו בצינתור משהו קריטי בברכת ערב טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ד``ר רוברט הפנר03/08/2017תקרא מה שכתבתי לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתעוררת עם תחושת קוצר נשימה ודופק מהיר וחזקד``ר רוברט הפנר03/08/2017
שלום כאשר אני עולה לנוח בצהריים אני מתעוררת עם תחושת קוצר נשימה ודופק מהיר וחזק אשר מטריד מאוד יש לציין שאני לוקחת קרדיולוק לאחר שעברתי היפוך לפני כשלוש שנים .עשיתי הולטר לב מיפוי לב כמעט כל בדיקה והכל נראה תקין.אני אובדת עיצות ותוהה מה עלי לעשות על מנת לשפר את איכות החיים.תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט04/08/2017יש לאבחן האם הדופק המהיר הוא הפרעת קצב. אם ביום שהיית מחוברת להולטר לא היו סמפטומים כדאי לחזור על בדיקה זו כדי לתעד קצב לב בזמן סמפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת המשך על צנתוראבי03/08/2017
דר קנר זה אני מהשאלה למטה עם הצינטור הווריטואלי דר שאלה רטורית אם אפשר בהנחה שכל הדיקות שעשיתי עד עכשיו תקינות לחלוטין אקו סטרס פעמיים שהאחרון לפני כשלושה חודשים מה הסיכוי למצוא משהו רציני בצינתור או שזה משוואה בגדר נעלם עד לתשובת הצינטור. שוב תודה על הזמןשאתה מקדיש בהמון הערכה אבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור המשך
ד``ר רוברט הפנר03/08/2017בהתאם לתלונות שלך בעיקר, שאתה לא מתאר.
בגילך עם אקו במאמץ תקין הסיכוי למצוא הצרות משמעותית בצנתור הוירטואלי מאוד מאוד קטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מאמץ ארגומטריה עם תרופהגלעד02/08/2017
אהלן,
אני לוקח תרופה שעלולה להשפיע על qt בא.ק.ג הכל תקין רציתי לשאול מה קורה לגבי מאמץ? ייתכן שהתרופה תאריך מקטע רק במאמץ? ואם כן איך מודדים מרווח qt במאמץ? אם בדרכ הנוסחה bazzet הידועה היא לא תופסת לגהי דופק מעל 100...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר QT
ד``ר רוברט הפנר02/08/2017מה דעתך שתמצא לך איזה פורום אחר? מיצינו את הנושא כאן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבין וסליחה אשמח רק לתשובה הזו וזהו
גיל03/08/2017ושוב סליחה זה פשוט נורא חשוב לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים קבועים בחזה וביד שמאלאבי02/08/2017
שלום לרופאים אני בערך כמעט כשנה סובל מכאבים בחזה עם נטייה ליד שמאל התחלתי בירור קרדיולוגי שכלל אקו סטרס במאמץ לפני כ9 חודשים ושוב לפני כ3 חודשים שיצאו תקינים כמו כן ביום שבת האחרון הייתי במיון כי חשבתי שאני הולך לקבל אירוע לב עשו לי בדיקות שיצאו תקינות הייתי אצל הקרדיולוג שלי שהמליץ לי על צינתור וירטואלי משום שהכאבים לא מפסיקים ולאור גורמי הסיכון הרבים שיש לי עישון ואבא שקיבל אירוע לב בגיל 44 אני בן 37 בינתיים הקרדיולוג המליץ לי לקחת סטטין 40 וזה מה כולסטרול רע עומד על 129 וטוב עומד על 55 ברור לי שאני צריך להפסיק לעשן נרשמתי לסדנה ואני יום יום במלחמה עם עצמי משום שאני יודע שאני יורה לעצמי כדור ברגל אחרי המגילה שכתבתי אפשר עצתכם המלומדת כי אני לא יכול כל יום ללכת למיון תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה שהקופה תאשר את הצינטור הוירטואלי
אבי02/08/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
ד``ר רוברט הפנר02/08/2017אתה מטופל היטב ע״י הקרדיולוג שלך אז תמתין לצנתור הוירטואלי. בהצלחה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיזה רופא צריך לפנות?טלי02/08/2017
בבדיקות דם יצאו התוצאות האלו, מה יכולה להיות הסיבה?
השאלה היא לאיזה רופא לפנות?
אני כבר מיואשת כי אף אחד מהרופאים שהלכתי אליו לא יודע לאן אליי לפנות עם בדיקות הדם האלו.
בתודה רבה מראש, אווה
כאן זה תוצאות הבדיקות הדם שלי:
ANTI RNP 3.20 AI ( 0.00- 0.90)
Positive
ANTI RNP-A 3.20 AI ( 0.00- 0.90)
Positive
ANA MULTIPLEX POSITIVE
ANA IFA NEGATIVE
DS DNA IFA NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבדה
ד``ר רוברט הפנר02/08/2017אם היית חוזרת לרופא המשפחה הוא היה מפנה אותך לראומטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת לב והפרעות קצבבן01/08/2017
שלום ד"ר/פרופ'. בן 28 . לפני כ -3 שנים נצפתה ירידה בתפקוד הגלובלי של חדר שמאל בבדיקת אקו מלאה 50%-LVEF 45- הגודל והמבנה של החדרים היה תקין תפקוד חדר ימין היה תקין , תפקוד המסתמים ושאר הממצאים היו תקינים גם הם בבבדיקה. נאמר לי שיש לי DCM. התחלתי טיפול תרופתי באוקסר ובהמשך בקרדילוק. היום מקבל 100 מ"ג אוקסר ו 7.5 מ"ג קרדילוק. בוצע גם הולטר שהיה תקין (5 PVC ב24 שעות) לפני כשנתיים. אני פונה אלייך בעקבות ממצאים חדשים בבדיקות:
לאחרונה ביצעתי הולטר לב 24 שעות וממצאיו הם :
סכום פיענוח:
NORMAL BEAT TOTAL: 93372 ABERRANT TOTAL: 3212
PREMATURE NORMALS: 21 PREMATURE ABERRANTS: 2959
SVTS : COUPLETS: 70
TRIPLETS: 7
SALVOS:
VTS:
BRADYCARDIA: MAXIMUM HEART RATE: 107
MINIMUM HEART RATE: 56
MEAN HEART RATE: 71
DROPED BEATS: QRS TOTAL: 96630
PAUSES: PACED BEATS
הערות:
משך הבדיקה: 22 שעות ו-17 דקות
קצב בסיסי: סינוס שנע בין 56 ל-107 לדקה (ממוצע 71)
הפרעות קצב חדריות:
VPB'S שכיחים
ממוצע לשעה - 136
כולל קטעים של:
.BIGEMINY,TRIGEMINY
.0-15 לשעה-COUPLETS VPB'S
.1-TRIPLET VPB'S
הודגמו 6 רנים של SHORT VT (TRIPLET VPB'S)
בתדירות עד 175 לדקה
הפרעות קצב על חדריות APB'S .21 בודדים-ס"כ
ביצעתי בנוסף בדיקת אקו נוספת לאחרונה לאחר ההולטר.
הממצאים :
LVEF ESTIMATED 45%
FS (2D) 24%
NORMAL LV SIZE AND WALL THICKNESS.
MILD TO MODERATE
SEGMENTAL LV SYSTOLIC DYSFUNCTION
NORMAL LV DIASTOLIC FUNCTION
RV NORMAL SIZE MILD DYSFUNCTION
שאר הממצאים תקינים ונורמליים.
יש לציין שאני סובל מתסמינים של פעימות לב חזקות ומאומצות . ומרגיש החסרת פעימות פעמים רבות ביממה. בחילות וקוצר נשימה בזמן שזה מופיע וכמובן חרדה שמתלווה . אין לי צבירת נוזלים לא היו התעלפויות או סחרחורות.
השאלה שלי היא מה הסיכון שלי להפרעת קצב מסוכנת ומוות פתאומי או דום לב על סמך הממצאים האלו בהתחשב במחלה הבסיסית ? האם אני בסיכון גבוה או נמוך? מהו הטיפול היעיל ביותר עבורי ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב
ד``ר רוברט הפנר01/08/2017מעבר להפרעות הקצב והתחושות שלך ישנה ירידה קלה (כנראה לא משמעותית) בהתכווצות הלב מ 45-50% ל 45%. הירידה בהתכווצות יכולה לנבוע גם מריבוי הפרעות הקצב ומכיוון שאתה במילא מרגיש אותן מומלץ לטפל בהן תרופתית ולחזור על הולטר ואקו בעוד מס׳ שבועות.
מציע שתחזור לקרדיולוג עם המלצתי.
לגבי הסיכון שאתה שואל הוא מאוד קטן אבל יותר בהשוואה לאוכלוסיה בגילך ללא בעיית הלב.
נ. ב. אינך מציין, אבל סיבת הירידה בהתכווצות הלב מצריכה לעתים בירור נוסף מעבר לאקו לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשמעות של חיבורי האק.גיוחנן30/07/2017
שלום לרופאים,
ביצעתי בדיקת א.ק.ג שיצאה שונה במקצת...
אודה על פרשנותכם האדיבה
שבוע מבורך,
יוחנן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקג
ד``ר רוברט הפנר30/07/2017האקג תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- BRRR בבדיקת א.ק.ג - מה זה אומר?לאה28/07/2017
שלום רב,
בת 62 בריאה באופן כללי , בבדיקת א.ק.ג רופאת המשפחה אמרה שיש לי BRRR , לא הבנתי ממנה מה זה.. האם זה משהו מסוכן? דורש בירור נוסף?
תודה על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט28/07/2017RBBB זה הפרעת הולכה - חסם במסלול הולכה ימני בלב. כך שהפעילות החשמלית עוברת רק דרך המסלול השמאלי. לרוב אין לכך משמעות לעיתים זה מלווה מחלת לב אחרת. לכן כדאי לפנות לקרדיולוג להערכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב חרדתי בדופק 110משה27/07/2017
האם במצב חרדתי בדופק 110 עם חרדה גבוהה ייתכן מצב של qtc 446 ו qt 342? לעומת מצב רגיל של דופק 77,
qtc 395 ו qt 350? אני רוצה לדעת אם חרדה יכולה להעלות ל 446 וזה עדיין תקין כי הרופא אמר שזה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט27/07/2017QT מושפע מקצב הלב וחרדה מעלה את קצב הלב. ה QTC לעומת זאת מתוקן לקצב הלב לכן לא מושפע מחרדה.
אם הרופא שראה את האקג אמר שזה בסדר אין באפשרותי דרך פורום כזה לתת תשובה מוסמכת יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא טען מעל 100 דופק קשה לדייק בתקנון לב
בנימין28/07/2017?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב לב מהיר בעיקר מישיבה לעמידהשואל מהלב26/07/2017
שלום רב
בעקבות כמה מקרים שחוויתי בימים האחרונים אני פונה
יצא לי כמה פעמים בי ים האחרונים והחמים לעשות פעילות פיזית החצר לא ארוכה אך פעילות עדיין שגרמה לי להזיע ולהגיע לדופק של כ 140 עד 150 פעימות ??האם זה תקין???בכל מקרה שחזרתי הביתה בשקתי שוב בעמידה והדופק היה 140 ישבתי כמה דקות ואז מדדתי בישיבה 97 . שקמתי לעמידה שוב הדופק קפץ ל 133 ללא פעילות רק עמידה .
התחושב השל הדוםק המהיר הייתה מלווה בחולשה בקגליים ולחץ...יכול להיות שנכנסתי ללחץ מהדופק המהיר שגם לא סייע למצב .
אך במשך שעה שלמה הדופק בעמישה לא ירד . שאני התיישבתי ירד בהדרגה אבל בעמידה היה דבוה. חשוב לציין שאת התחושות רעש ברגליים והחולשה אני מרגיש בעמידה .
אני לא יודע האם הקפיצות של הדופק מישיבה לעמידה ככה תקינות. גם אני שם לב שתמיד הדופק בעמישה מעל 100 בכל פעילות .
אני ללא כושר גופני גבוה אך בעבושה יש לי חלקים פיזיים ועמידה ממושכת , הלחץ גם היה תקין בזמן המקרים.
בנוסף יש לי עודף משקל של גכ 25 קילו. אני לא יודע אם זאת הסיבה לדופק המהיר . אני לא יודע אם הגעה לדופק 150 בפעילות היא בריאה בעיקר שהפעילות לא קשה או מאמצת מידי .
אשמח לתשובה ולסדר קצת שאוכל להבין את הבעיה במידה ויש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט26/07/2017עליה של דופק במאמץ היא תופעה תקינה. הדופק גם עולה כאשר עוברים מישיבה לעמידה. כדי לדעת אם עלית הדופק אצלך לא מוגזמת יש לפנות לרופא להערכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצב לב מהיר בעיקר מישיבה לעמידה
כותב מהלב26/07/2017האם 150 קצב לב במאמץ קל זה משהו נורמלי ?? אני צריך לפנות לקרדיולוג???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט27/07/2017יתכן שכן תלוי בגיל במשקל ובכוושר הגופני. ממליץ לפנות לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטור שלום תוצאות אקו אשמח לחוות דעתרועי25/07/2017
להלן תוצאות אקו לב אבקש חוות דעת תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט26/07/2017בדיקת האקו מראה לב תקין מבחינת מבנה ותיפקוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תורשה של מחלות לבעופרה25/07/2017
שלום פרופ' רוט,
אני מעוניינת לקנות תרומת זרע מתורם בחו"ל.
ברקע המשפחתי שלו יש לו סבא שנפטר מהתקף לב בגיל 50. רציתי לדעת עד כמה זה יכול להיות תורשתי ומסוכן לצאצא ?
אבא של התורם בן 58 היום ובריא.
חשוב לי לדעת מה דעתך.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט25/07/2017לגבי הסטוריה משפחתית חשוב המידע לגבי ההורים - האם לאב היתה מחלת לב לפני גיל 55 או לאם לפני גיל 65. כפי שאת מציינת אביו של התורם בן 58 ובריא אם כך לא מדובר בהסטוריה משפחתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת זרע
ניב25/07/2017את צריכה לבדוק שהסבא ואבא לא לוקחים ציפרלס והאמא לא גויה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)



.jpg)



