מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסמי בטא שמותאם לאסמתייםשואל מהלב20/08/2017
שלום רב
האם קיים חוסם בטא שמתאים לאסמטים.יש לי דופק גבוה והומלץ להתחיל מינון נמוך של חוסמי בטא . אך יש לי אסטמה וממה שהבנתי אסור לחולי אסטמה לקחת.
הם יש תרופה מורידה גופק שמתאימה לחולי אסטמה??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/08/2017חוסם בטא סלקטיבי כמו קרדילוק משפיע פחות על הסמפונות מחוסמי בטא שאינם סלקטיביים. לכן אם יש אינדיקציה חולה אסטמטי יכל להתחיל מינן קטן של קרדילוק (1.25 מג ביום)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טכיקרדיה חדרית תופעת לוואי אפשרית מתרופהרוני19/08/2017
שלום
אני בן 59,mitral valve prolaps מזה מספר שנים סובל מאקסטרא סיסטולות[פעימות מוקדמות]
לפני שנתיים היה אירוע של ריפרוף פרוזדורים,
מאז מטופל בטמבוקור 50 וקרדילוג 1.25
ועקב ברדיקרדיה המינון הוחלף לטמבוקור 50 אחד ליום במקום שניים,ו.06 קרדילוג במקום 1.25 ליום
לאחרונה נרשמה לי התרופה מירו,
בעלון התרופה ראיתי שמוזכר בתופעות לוואי אפשריות מצב של טכיקרדיה חדרית
השאלה , באם מופיעה תופעת הלוואי הזו של טכיקרדיה חדרית, מהי המשמעות של זה? מהן ההשלכות?
מהי אותה טכיקרדיה חדרית? האם זה בעצם VF?
[פירפור חדרים]?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/08/2017מירו יכל להאריך מקטע QT ועל ידי כך לגרום להפרעות קצב חדריות. עליך להתייעץ עם הקרדיולוג שלך האם ניתן להוסף מירו לטיפול שאתה מקבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצב לב והרגשת סחרחורותמירב17/08/2017
שלום רב,
לפני כחודשיים הותקן קוצב לב אצל אמי. אמי בת 80. לאחר
כשלושה שבועות נעשתה צריבה של ההולכה החשמלית (AVׂׂ).
הקוצב הוצב על דופק 80.
לפני כשבועיים היינו במרפאת הקוצבים והדופק סודר ל 70.
אמי סובלת מאז מסחרחורות ולעתים מחוסר שווי משקל.
רציתי לשאול האם יש קשר בין הקוצב, הורדת הדופק לבין הרגשת הסחרחורות? אמי עברה בדיקה רופא נוירולוג והכל תקין. כמו כן עשתה בדיקות דם והכל תקין.
תודה על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2017דופק של 70 או 80 לא גורם לסחרחורת אבל קיצוב חדרי בלבד (אני מניח שלאמך פרפור פרוזדורים מתמיד כך שהיא מקוצבת בחדר בלבד) עלול לעיתים לגרום לסחרחורת. יש לחזור למרפאת הקוצבים להערכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת פעימות בחזה עקב אימוןאבי16/08/2017
לרופאים שלום ,
אני מתקרב לגיל 60 בבריאות טובה משקל תקין ביותר לוקח לוסרדקס+ עקב לחץ דם מעט גבוה ונישלט .מזה חצי שנה מתאמן במכון כושר- מכשירים +מסלול ריצה בעצימות בינונית פלוס לגילי, וגומא מרחק של כ-9 ק"מ 4-5 פעמים בשבוע משולבים בריצה .בשבוע האחרון חש תחושה מוזרה בבית החזה שקשה לי להגדיר אותה במדויק או חוסר פעימה או עודף פעימה אבל מכל מקום חש את פעימות הלב גם במנוחה מוחלטת .אין היסטוריה לבבית במשפחה .מה עצתכם? תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2017התחושה שאתה מתאר אופיינית לפעימות מוקדמות שהן תופעה שפירה. כדי לודא שאכן מדובר בפעימות מוקדמות ולא בבעיה אחרת יש לתעד קצב לב בזמן סמפטומים לשם כך יש בדיקות ניתור למשל הולטר קצב לב. יש לפנות לרופא שיפנה לבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אפנה לבדיקה
אבי17/08/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקו לב בעקבות RBBB בא.ק.גלאה16/08/2017
שלום רב,
בת 62 בריאה באופן כללי , בעקבות אבחנת RBBB בא.ק.ג , ביצעתי אקו לב .
כל הפרמטרים שבודקים יצאו תקינים למעט הדברים הבאים:
חדר שמאל (תפקוד) - תפקוד גלובלי סיסטולי תקין 60% EF
תפקוד דיאסטולי של חדר שמאל - יחסי גלי A>E בעקבות זרימה טרנסמטרלית כביטוי להפרעה ברלקסציה של חדר שמאל
בדופלר:
אי ספיקה מיטרלית מיזערית חסרת משמעות המודנמית
אי ספיקה טריקוספדיאלית במידה מינימלית.
לחץ במחזור הריאתי תקין
מה זה אומר ? האם יש לי בעיות בלב ? זה מסוכן?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2017האקו לא מראה ממצא בעייתי הממצאים מתאימים לגילך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מתח נפשי מתמשך עלול לגרום לדום לב?חרדתית...13/08/2017
שלום לרופאים הנכבדים,
אני לאחרונה שמעתי ממישהו שעבר דום לב בגיל 32,שזה נגרם כביכול מלחץ נפשי,האם זה נכון?לא אמורים להיות עוד גורמים לדום לב כמו מין,גיל,מצב בריאותי,או שמספיק רק בלחץ כדי שזה יקרה?
מיותר להגיד שנלחצתי מזה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/08/2017במידה ויש בעיה לבבית ברקע (אפילו סמויה ולא מאובחנת) מתח נפשי עלול להיות הטריגר שיגרום לדום לב.
במידה ואין שום בעיה לבבית מתח נפשי כשלעצמו לא יגרום לדום לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה, רק מה הכוונה לסמויה?
מישהי17/08/2017אילו בדיקות עלי לעבור כדי לוודא שהלב תקין? עברתי עד היום מספר פעמים אקג, והולטר לב. אם הייתה בעיה לבבית אפילו סמויה הייתי כבר יודעת לא? אין גם במשפחה בעיות לב כרוניות, עד כמה שידוע לי אינני סובלת מבעיה לבבית מילדות או משהו כזה... אני רוצה להיות רגועה, זה הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט18/08/2017הכוונה למשהו שיש לו בעית לב אך היא לא מאובחנת והוא לא מודע לקיומה.
תרשים אקג תקין, אקו לב תקין והמנעות מגורמי סיכון (עישון לחץ דם גבוה כולסטרול גבוה סוכרת חוסר פעילות גופנית והשמנה) מבטיחים בהסתברות גבוהה שאין בעית לב וגם לא תתפתח בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-דופק גבוה וסכנת חייםשואלת13/08/2017
שלום,
בת 28,לא מעשנת,ללא עודף משקל.סובלת מספר שנים מקצב לב מהיר שמתגבר בכל מאמץ קל.בדיקות דם תקינות,אקו לב במאמץ תקין,הולטר לב תקין,מבחן מאמץ תקין.קרדיולוגים רבים אומרים שהם מכירים את התופעה ושזה לא מסוכן.יש לציין שלא עשיתי ספורט שנים רבות ואני גם לא עושה כרגע.
לפני יומיים ככל הנראה היה לי התקף חרדה כי חשתי סחרחורת,קוצר נשימה והדופק שנמדד היה 160 במנוחה.מדדתי דופק אחרי רבע שעה והוא חזר להיות 85 השאלה שלי היא האם דופק כזה גבוה במשך התקף חרדה שנמשך רבע שעה יכול לגרום להתעלפות?לדום לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט13/08/2017דופק 160 אינו מסוכן אם מדובר בדופק שמקורו בקוצב הטבעי של הלב כלומר בסינוס. רק אם מדובר בהפרעת קצב יש סכנה. לפי התאור שלך חרדה גרמה לדופק לעלות ולאחר מכן כשחלפה החרדה הדופק ירד - זה תאור של דופק ממקור סינוס ואם כך אינו מסוכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק נמוך עקב תרופהדן11/08/2017
שלום
בעקבות התחלת נטילת תרופה העלולה לגרום לסינוס ברדיקרדיה, ביצעתי מדידות דופק במכשיר ביתי יומיים לאחר מכן. המכשיר הצביע על הפרעה בדופק שנמדד בבוקר והיה נמוך מהרגיל אצלי, 58 לעומת 60 ומעלה. למעט זה לא היו סימני סחרחורת כאבי חזה או קשיי נשימה.
כשעה לאחר מכן נמדד דופק 69 בקופת החולים וגם בוצע שם אקג. מצורף להתרשמותך.
בוקר למחרת נמדד אף דופק נמוך יותר שהגיע ל 49 ו 53 במספר מדידות רציפות. יש לציין שבכל המדידות לחץ הדם היה תקין (מתחת ל 120/80).
האם יש דופק שממנו ומטה צריך להדליק נורה אדומה? האם ירידה בדופק כתוצאה מנטילת תרופה מסוימת דינה מבחינת הסיכון זהה לירידה בדופק מסיבה אחרת? (למשל נזק לבבי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק נמוך
ד``ר רוברט הפנר11/08/2017כל המספרים שציינת תקינים
יש הבדל בין דופק נמוך עקב תרופה עם מערכת הולכה תקינה, שזה מצב הפיך במידת הצורך לבין דופק נמוך עקב בעיה חשמלית
האקג תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות.
דן11/08/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לכאבי חזהעומר10/08/2017
אם כבר 5 ימים(יום שבת בלילה 05.08.2017) התחילו לי לחץ וכאבים ברמות עוצמה שונות וגם בחילה(כנראה צרבת) וכל הלחץ והכאב מתגבר לרוב במאמץ(להתכופף וכנראה גם בריצה אבל נראה לי שלא תמיד זה ככה) ושאני יושב או שוכב בלי תזוזה זה נחלש ובקושי מורגש לרוב
והייתי במיון פעמיים(פעם אחת ב8 באוגוסט ופעם אחת ב9 באוגוסט) ועשו לי כל מיני בדיקות כמו צילום חזה ואק"ג פעמיים ואקו לב וכולם אמרו לי שהכאבים לא ממקור לבבי ושהם שוללים שזה מהלב או מהריאות אבל גם שום תרופה להקלת הכאב או הבחילות לא עוזרת לי לא משנה מה
אז יכול להיות שזה התקף לב או משהו מסוכן? ומה הסיכויים שזה באמת זה(אני בן 16 עוד חודש)
לרוב אני לא מרגיש החמרות או שינוים בתסמינים שלי והרופא משפחה עצמו גם אומר שהוא לא יודע מה זה והוא שלח אותי לבדיקת דם ועוד בדיקה נוספת בשביל לנסות להבין מה המקור של כל התסמינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר רוברט הפנר11/08/2017בטח תרגיש טוב יותר בימים הקרובים אם לא תחזור לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקו לב מה המשמעותעומרי09/08/2017
שלום אני בן 32 לא ידוע לי על מחלות לבביות...לפני 11 שנה עשיתי אקו לב תקין לחלוטין ואילו לפני שנה עשיתי שוב אקו לב במאמץ תקין רק שירד לי הכושר ובמנוחה הכל תקין למעט "אי ספיקה טריקוספידלית קלה" משום מה רופא המשפחה לא עידכן על זה ובמקרה אחרי שנה הגעתי לבית החולים לשלוף חומר אז ביקשתי את זה וראיתי... השאלה שלי עד כמה אני יוגבל בספורט בכדורגל וכו... ומה הסיבות שזה נוצר לי האם מתרופות נגד דכאון או מסטרס שהיה? האם אני חשוף למחלות לב איסכמיות או הפרעות קצביות יותר מאדם רגיל? אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האקו במנוחה נבדק במועד שונה מהמאמץ
עומרי09/08/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט09/08/2017אי ספיקה טריקוספידלית קלה היא ממצא שכיח וחסר משמעות. כלומר אם האקו תקין פרט לממצא זה הוא נחשב לתקין למרות הממצא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנייה שנייה לגבי פענוח הולטר לברויטל08/08/2017
שלום אבקש את עזרתכם בפענוח מה אומר:
קצב בסיסי - סינוס
קלב לב מינמלי 56 קצב לב מקסימלי 135 ממוצע88
הפרעות קצב חדשיות PAC'S-לא רק 11
הפרעות קצב על חדריות PAC'S -KT
הפרעות הולכה - לא
שינוי ST-לא
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/08/2017ההולטר מראה קצב בסיסי תקין עם 11 פעימות מוקדמות על חדריות מדובר בתופעה שפירה ולא מסוכנת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הולטר לב שאלת המשך
רויטל08/08/2017האם זה יכול להגרם מסטרס?
תודה רבה כל המהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט08/08/2017סביר שכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח של תוצאת הולטרמיקה08/08/2017
שלום, אודה על הסבר על התוצאה המצורפת.
בת 62
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/08/2017בהולטר יש מעט פעימות מוקדמות - תופעה שפירה וארוע אחד של הפסקת דופק ל 2.1 שניות גם כן לרוב חסר משמעות.
יש לחזור לרופא המפנה עם תוצאות הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של אקו והולטרדנה08/08/2017
צהריים טובים...צריכה עזרה בפענוח תוצאות אקו והולטר . בת 37 לפני כחודש הרגשתי חולשה ודופק מהיר הייתי יומיים במיטה במנוחה ואז חזרתי לעצמי. לאחר שבוע התחילו מעין קשיי נשימה זעה בידיים דופק מהיר ושוב חולשה. (יש לציין שהנני בתק גירושין). בדיקת א.ק.ג יצאה תקינה )אך עם דופק מהיר 130). בדיקת אקו נרשם: lvef-60% חדר שמאל תקין בגודל ותפקוד.מבנה מסתמי הלב תקין פרןזדור שמאל תקין.אי ספיקה מיטרלית מינימלית עד קלה . תפקוד תקין של חדר ימין. לא ניתן למדוד לחץ דם ראותי עקב העדר tr.אין עדות לsol בחללי הלב או לנוזל פריקרדיאלי. בדיקת הולטר 22 שעות: הקצב הבסיסי:סינוס. מהירות מינימלית :52 מקסימלית 131. ממוצעת 77. ללא הפרעות חדריות ללא הפרעות הולכה וללא שינויים בקטע st. האם הממצאים תקינים? האם אוכל לחזור לפעילות ספורטיבית? יש מצב שגל התחושות נובעות מחרדה או שיש בעיה לבבית? והאם עלי להיות עכשיו במעקב קרדיולוגי כל הזמן?? תודה. דרך אגב יש הנחיה מיוחדת בטיפולי שיניים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/08/2017האקו מראה לב תקין. בהולטר אין ממצא משמעותי. לא צריך טיפול אנטביוטי לפני טיפול שיניים וניתן לחזור לפעילות ספורטיבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות הולטר לב 24 שעותאלון08/08/2017
שלום ד"ר
ביצעתי הולטר לב אחרי שא.ק.ג. רגיל יצא לא תקין.
אני בן 23, סטודנט רץ באופן קבוע.
תוצאות הבדיקה:
קצב בסיסי - סינוס
קצב לב מינימלי - 36
קצב לב מקסימלי - 115
ממוצע - 57
הפרעות קצב חדריות PVC'S - לא
הפרעות קצב על חדריות - PAC'S - מעטים בודדים
הפרעות הולכה - לא
שינויי ST - לא
קטעים של סינוס אריטמיה
יש לציין שבעת הבדיקה, עבר עליי יום מעט לא רגוע (אני סטודנט)
האם הנ"ל תקין? האם מותר לי להמשיך לרוץ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/08/2017ההולטר אינו מראה כל ממצא מדאיג. סה״כ בגבולות הנורמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכום הולטר ותוצאות בדיקותהילה07/08/2017
שלום רב.
ביתי בת השלוש קיבלה את התוצאות הנ"ל:
קצב בסיסי מינימלי 62, מקסימלי:148 ממוצע קצב סינוס 91
לסיכום: פעימות על חדריות מוקדמות מרובות 1.68 אחוז
אנא ממכם מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר
ד``ר רוברט הפנר08/08/2017אתה צריך להתיעץ עם קרדיולוג ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)



