מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סחרחורת ואיבוד תחושה ביד שמאלאליה27/02/2018
היי אבי אחרי ניתוח לב לאחר דיסקציה באאורטה העולה. לאחרונה היו לו 3 אירועים בהם קיבל סחרחורת קשה ואיבד תחושה ביד שמאל ופה (3 אירועים תוך שבועיים).
בדיקות אקו לב מצביעות על הרחבה של שורש ההאורטה, עליה מבדיקה הקודמת. האם סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט27/02/2018הסימנים מחשידים לארוע נוירולוגי כדאי לפנות בדחיפות לרופא משפחה או מוקד רפואה דחופה אם רופא המשפחה לא זמין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אליה27/02/2018אוקיי, תודה רבה על התשובה המהירה! מטפלת בזה מיד. האם יש אפשרות למחוק את התמונה שצירפתי בהודעה? תודה רבה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה של שריפה וסחרחורתAviv26/02/2018
שלום ,
אני בת 29 בריאה בדרך כלל, אתמול קמתי בבוקר שתיתי קפה אכלתי משהו קטן עישנתי סיגקיה ובסופה הופיעה סחרחורת חזקה מאוד מלווה בירידה בשמעיה , שכבתי ואז התחלתי לחוש בדופק מהיר וחזק , הזעה , ותחושת שריפה או בעירה בחזה ובידיים פניתי לחדר מיון שם בוצע אקג ובדיקות דם שיצאו תקינות
האם זה שולל בעיה לבבית או שעליי להמשיך בירור קרדיולוגי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט26/02/2018אם הסמפטומים חלפו עוד בטרם בוצע האקג אין זה שולל הפרעת קצב. אני מניח שבשחרור מהמיון יש המלצות להמשך ברור עליך לנהוג לפי ההמלצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בזרוע שמאל וזה לא בפעם הראשונהדניאל25/02/2018
שלום ! אני בן 34 מעשן כמעט חפיסה ביום, שותה בירה אחת ליום. לא עוסק בפעילות גופנית, עבודה בישיבה ואם צוואר כלפי מעלה, בדר"כ בריא, לפעמים יש לי כאבים בזרוע שמאל, כמו הקרנות כאלה, יותר קרוב שלריר של היד האחורית, כאילו מישהו מותח או מושך לי את היד, לא יודע להסביר בדיוק את סוג הכאב,אם הכאב מופיע ביום אחרי שינה הוא עובר, וזה קורה איזה יומיים ברצף לא לאורך כל היום, אלה בגלים, ואז עובר למשך תקופה ארוכה, חשבתי אולי זה כאב גב שמקרין ליד אולי לא מה שמדאיג אותי בכל הסיטואציה הזאת שאני מפחד שזה איזה שהיא בעיה לבבית, בעבר נבדקתי במבחן מאמץ לפני הרשמה לתחילת חדר כושר והיה תקין,,, חוץ מהכאב מזרוע אין יותר כלום לא לחץ בחזה, לא דופק מהיר לא קוצר נשימה לא הזעה, וזה לא חד פעמי מה הסיכוי לבעיה לבבית, אני בן אדם פראנואיד וכבר לא נעים לי לבוא לרופא, נראה לי כבר בדקתי כל דבר שאפשר אצלה, אפילו אקג עשיתי בעבר בגלל שהיו לי כאבים בחזה, נבדקתי והכל היה תקין, אגב מדי פעם אחרי מאמץ מינמלי אני מרגיש את הדופק באוזן שמאל והוא תואם לדופק שמדדתי ביד, אגב לפעמים ביחד אם הכאב בזרוע יש גם מדי פעם הקרנה לרגל אבל לא תמיד זה בא ביחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט25/02/2018אם בזמן בדיקת המאמץ לא סבלת מכאבים ובדיקת המאמץ היתה תקינה לא סביר שמקור הכאבים הוא בלב. אבל אם תמשיך לעשן אתה מעלה את הסיכון שבעתיד תלקה במחלת לב לכן כדאי להפסיק לעשן ולבצע פעילות גופנית מתונה באופן יומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בזרוע שמאל וזה לא בפעם הראשונה
דניאל26/02/2018תודה על התייחסותך המהירה, אתמול והיום כבר לא היו לי כאבים, אבל הבדיקה שעשיתי הייתה לפני שנה וחצי(בדיקת מאמץ+אקו)
, יכול להיות שזה מעייפות ? מתח נפשי? או עישון יתר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט27/02/2018אם בדיקת המאמץ היתה לפני שנה וחצי כדאי לפנות לקרדיולוג להבדק שוב כי יתכן שימליץ על ברור חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיאליס ויאגרה ולב משהו לא ברוראהרון24/02/2018
אתם טענתם פה שסיאליס וויאגרה לא מסוכנים ללב מצד שני יש הוראה למי שעבר אוטם או יש לו בעיות לחץ דם ולב אז מומלץ לא להשתמש... אם זה לא פוגע ולא קשור ללב למה יש מגבלת צריכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה
ד``ר רוברט הפנר25/02/2018ההמלצה אומרת להתיעץ עם קרדיולוג במידה ויש בעיית לב. ברוב המוחלט של המיקרים אין בעית שימוש גם אצל חולי לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לפיענוח אקו לב המצורף. תודהדן23/02/2018
האם הוא תקין? יש שם אבחנה של minimal mitral regurgitation.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו
ד``ר רוברט הפנר23/02/2018תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטורציה במאמץ ואופן בדיקהשוקי23/02/2018
שלום
אני בן 45 לא מעשן 1.81 סמ 92 קג בריא
קיבלתי מחבר מכשיר סטוריציה
לפני ביצוע הליכה 98 אחרי שלוש דקות 91 ולאחר מכן בזמן ההליכה 97
מה פשר הירידה ל 91 והאים זה זיוף של המכשיר ?
האם ניתן למדוד בזמן פעילות גופנית או רק במנוחה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטורציה
ד``ר רוברט הפנר23/02/2018זה לא תקין מסיבה כלשהיא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות חזקות - סימנים למשהו בדרך?אבי22/02/2018
שלום
בן 44. עד לפני שנה התאמנתי בקביעות בחדר כושר עם משקולות ללא בעיות מיוחדות. כמו כן מבצע פעם בשנה ארגומטריה במאמץ והכל תקין, וכן ביצעתי אקו לב מאוגוסט האחרון שגם היה תקין.
בימים האחרונים אני חווה הרגשה מאד חדשה לי והאמת מפחידה. מין דפיקות לב חזקות שמרגישים בגרון למטה לעתים זה מלווה בדופק מעל 100. הכי גבוה היה 130. זה מלווה אותי כמעט כל יום.
במיון לפני יומיים בוצע אקג בקבלה בלילה ובשחרור בבוקר למירת ושניהם היו תקינים. גם בדיקות דם שנלקחו בקבלה היו תקינות, כולל תפקוד בלוטת תריס וטרופונין שהיה מתחת לסף זיהוי.
עם זאת הרגשת דפיקות הלב מתחת ללסת ובאזור הגרון למטה לא מרפה ואף מתגברת. אין כאבים בחזה.
האם לדעתך יש מקום לבירור קרדיולוגי נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/02/2018כדי לברר אם תחושת הדופק נובעת מהפרעת קצב לב צריך לתעד קצב לב בזמם סמפטומים. בשלב ראשון כדאי לעבור בדיקת הולטר קצב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות המהירה
אבי22/02/2018תודה. אני מניח שבדיקה כזו היא לא מהיום למחר. עד אז, ובהנחה שהתחושה מהסוג שציינתי אכן מעידה על הפרעת קצב, האם התגברות משמעותית שלה במשך כמה שעות עשויה לשמש בעצם דגל אדום המרמז על פינוי למיון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט23/02/2018פניה למיון רק במקרה והסמפטומים חמורים ממש למשל לא חולפים תוך מספר שניות או מלווים בקוצר נשימה סחרחורת קשה או עילפון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילי ולסלבה לsvt וסינוס טכיקרדיהדינה22/02/2018
שלום רב,
אפשר להפסיק התקפי svt באמצעות תרגילי ולסלבה האם הם יכולים להפסיק גם סינוס טכיקרדיה?
איזה תרגיל לsvt הכי יעיל ובטוח שאפשר לנסות בבית? האם עיסוי קרוטיד נחשב בטוח וגירוי של משהו בגרון (לא יודעת איך זה נקרא) שגורם לרפלקס הקאה נחשבים לבטוחים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/02/2018אפשר להפסיק SVT על ידי פעולת ולסלבה. עסוי קרוטידי מסוכן לבצע בבית. פעולה זו צריך לבצע תוך כדי ניתור קצב לב בבית חולים. סינוס טכיקרידה לא יושפע משמעותית מוולסלבה - ההשפעה נמשכת מספר שניות ולכן הקצב יחזור למהירות המקורית תוך מספר שניות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב במאמץ ודופק מקסימלידורון21/02/2018
שלום רב דוקטור ,
האם ניתן לבצע בבדיקת אקו לב במאמץ ,
גם בדיקת דופק מירבי ?
אני משער שאם אני כבר על דופק גבוה,
המרחק לדופק מקסימלי לא גדול.
הסיבה שאני שואל זאת וחשוב לי לדעת,
אני בן 53 180 78 , מעשן לשעבר ,הפסקתי לפני כ-3 שנים.
כיום אני מתאמן באופניים, לעיתים בעצימויות גבוהות,
היות והייתי רוכב תחרותי בצעירותי,
תפיסת המאמץ שלי מעט "מעוותת".
וחשוב לי לדעת מה מיגבלות הגיל והבטיחות הרפואית.
בתודה
דורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו במאמץ
ד``ר רוברט הפנר21/02/2018הדופק המקסימלי בבדיקה ייחשב באופן אוטומטי כ 220 פחות הגיל.
מעבר לכך תפנה למכון מקצועי שיבדקו במקביל חומצת חלב למשל ופרמטרים נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, האם יש מכון מיקצועי מומלץ ?
דורון21/02/2018על איזה פרמטרים נוספים היית ממליץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקו
ד``ר רוברט הפנר22/02/2018אני לא מפרסם מכונים.
בגוגל תמצא מה שמתאים לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקה מיטרלית וטיקוספידליתמוטרדת21/02/2018
שלום
אני בת 48 שוקלת 52 קילו. גובה 1.58, אין לי סוכרת.
לראשונה תפקודי כבד לא תקינים
ALT יצא 68
AST יצא 39
שלחו אותי לתפקודי ריאות וזה תקין
שלחו אותי לאקו דופלר ואלו התוצאות:
דופלר צבעוני: אי ספיקה מינימלית, מפל לחץ סיסטולי: 215 ממ"כ, הוריד החלולה התחתון IVC : עם תמט שאיפתי.. אאורטה עה: 25 שורש ההאורטה : 25 פרוזדור שמאלי: 28, שטח הפוזדור השמאלי: 15 קוטר חדר שמאלי בזמן סיסטולה: 21 , קוטר חדר שמאלי בזמן דיאסטולה: 41
מקטע פליטה מוערך של חדר שמאל 55-64, תפליט פריקרדיארי: לא נמצא
וזה מה שרשמו בסיכום: חדר שמאלי בגודל תקין, תיפקוד גלובלי ואזור של חדר שמאל תקין, תבנית המילוי תקינה, ללא הגדל של העליה השמאלית ,אי ספיקה מיטרלית וטיקוספידלית מינימלית. מיבנה ותיפקוד שאר המסתמים תקין. חדר ימין תקין בגודלו ותיפקודו. איןעדות ליתר לחץ דם ריאתי.
מה זה אומר? שיש לי בעיה בלב? עליי לעשות משהו בנידון? אודה לעצתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב
ד``ר רוברט הפנר21/02/2018זה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת אקו לבמיטל20/02/2018
שלום רב,
אשמח לקבל תשובה עבור בדיקת אקו לב שביצעתי היום. התוצאות תקינות חוץ ממסתם טריקוספידלי א"ס קלה. הסיבה שביצעתי את הבדיקה קשיי נשימה בהריון שבוע 24. עברתי צינתור בגיל 10 בגלל שסתום בלב פתוח. אשמח לדעת האם מצריך בדיקות נוספות? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב
ד``ר רוברט הפנר20/02/2018זה בגדר הנורמה. לא מצריך מעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק נמוך לאחר לידהאתי19/02/2018
שלום .
בת 32 יתר לחץ דם כרוני שנשאר מההריון הראשון לפני שנתיים.כרגע שבועיים לאחר לידה מטופלת באלדומין לאיזון לחץ דם (לעיתים מאוזן כרגע 140/90 )
אחרי הלידה שמתי לב שהדופק ירד להכי נמוך 46 והכי גבוה 56 רוב היום זה 48 50 בערך...עשיתי א.גא יצא תקין .יש לי תור לקרדיולוג בעוד 3 שבועות ואני מוטרדת...
האם מסוכן?הלב יכול להעצר כך פתאום בגלל הדופק הנמוך?
מרגישה חלשה לא יודעת אם זה קשור או לזה או לעובדה שילדתי ואני לא ישנה טוב....אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר רוברט הפנר19/02/2018תעשי הולטר 24 שעות כך תדעי מה הדופק האמיתי.
אם אקג תקין לא רואה סיבה לדאגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטר לב 24 שעותבת 2419/02/2018
אני בת 24, בריאה. באמצע דצמבר שתי התעלפויות שנמשכו ב15 שניות כל אחת בהפרש שבוע בדיוק אחת מהשניה שלוו בתחושה מקדימה של דופק מהיר, כבדות, סחרחורות וטשטוש ראייה. ללא איבוד שליטה על סוגרים או חבלה בשל התחושה המקדימה שגרמה לי להתיישב לפני. מעולם לא התעלפתי לפני כן.
רופא המשפחה המליץ על הולטר 24 שעות.
בתוצאות ההולטר מבלינסון כתוב רק:
"סיכום הבדיקה:
קצב סינוס
טווח 58-133
ממוצע 80
בשעות הבוקר טכיקרדיה עד 146 לדקה, רושם שמדובר בסינוס טכיקרדיה".
ללא המלצות או נתונים נוספים. לא היו לי אירועים חריגים בזמן ההולטר. האם הבדיקה תקינה למרות הסינוס טכיקרדיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/02/2018הבדיקה לא מראה הפרעת קצב לכן לא מסבירה התעלפות. סינוס טכיקרדיה נגרם בשל סיבות חוץ לבביות שמשפיעות על הלב כמו מאמץ, התרגשות, כאב, מחלת חום, התייבשות, אנמיה יתר תריסיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים מוקדמים לדום לבחיים19/02/2018
האם אקג או כל סימן אחר בגוף יכול להראות חשד לדום לב מתקרב כתוצאה מבעיה חשמלית בלב, גם כשאין סימנים "קלאסיים" אחרים, או שזה דבר שיכול להגיע פתאום ללא כל סימן מוקדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לצרף אקג. אשמח מאד להתייחסות
חיים19/02/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקג נוסף אנונימי (אפשר למחוק את ההודעה הקודמת? האקג עם פרטים מזהמים)
חיים19/02/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדום לב
ד``ר רוברט הפנר19/02/2018האקג תקין
בחלק מהאנשים לא ניתן לנבא דום לב ובחלק ישנם ממצאים מחשידים לסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר. אשמח לתשובה לשאלה נוספת
חיים19/02/2018האם אקג שיצא תקין שבוצע בזמן הופעת סימנים "מחשידים" (הרגשה כללית לא טובה עם דפיקות לב מואצות והרגשת רעד ופעימות מתחת לגרון, אך מנגד ללא סימני קוצר נשימה או כאב בחזה), יכול לשלול חשד לדום לב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדום לב
ד``ר רוברט הפנר19/02/2018מציע שתפנה לקרדיולוג להערכת הסיכון שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי t הפוכים ב l3אנונימית18/02/2018
שלום רב,
שמי מורן בת 33 בריאה בדרך כלל חוץ ממעט פעימות מוקדמות שנבחנו בעבר עברתי לפניי שנתיים בדיקות אקו לב ומאמץ יצא תקין והולטר גם.פעימה מוקדמת מסוג חדרית משהו כזה היה אחד בודד במהלך הבדיקה.
אתמול הייתי בטרם..היה לי צרבות וזה עשה כאבים בחזה דקירות ואי נוחות בכל חלל החזה עשו לי בדיקת א.ק.ג וטרופונין ויצא תקין.
אבל הרופא אמר משהו על גלי t הפוכים בליד L3 ואמר שזה בסדר והוא ראה א.ק.ג שעשיתי לפני 3 חודשים וגם שם זה היה.וגם לפניי שנה גם שם היה גלי t הפוכים.ולכןצהוא שיחרר
השאלה שלי האם זה מסוכן?למה זה מופיע?ולמרות שאמרתי לו שעשיתי בדיקות של הלב ואני עושה כל הזמן כי אני סובלת מחרדות למרוצ הכל הוא רשם שמציע לעשות אקו לב ומאמץ.אבל עשיתי לפניי שנתיים מה כל יום לעשות את הבדיות האלה.בקיצור מפוחדת מאוד.
תעזור לי להבין דוק
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספתי רק את טופס השיחרור
מורן18/02/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר בבקשה לקבל תשובה אני נורא בלחץ
מורן19/02/2018אפשר בבקשה לתת לי מענה לשאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר בבקשה לקבל תשובה אני נורא בלחץ
מורן19/02/2018אפשר בבקשה לתת לי מענה לשאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקג
ד``ר רוברט הפנר19/02/2018בטרם האקג תקין ואני מסכים איתך בנושא הבדיקות החוזרות המיותרות. מציע שתטפלי בחרדות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל מה זה אומר גלי t הפוכים זה ממצע תקין?
מורן19/02/2018תודה דוקטור רוברט...אני פשוט מפחדת מהגלי t ההפוכים זה ממצא נורמלי ואפשר לחיות עם זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקג
ד``ר רוברט הפנר19/02/2018ממצא תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך עך המענה
מורן19/02/2018תודה רבה דוקטור יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)





.jpg)



