מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צינתור וירטואלי וכאבים בחזהשירי25/10/2016
עברתי צינתור וירטואלי ואלה התוצאות. מה עלי להבין מזה?
סיבת ההפניה : כאבים בחזה ובגב. גורמי סיכון כולל יתר לחץ דם.
מתקדם בעל 64 פרוסות. CT טכניקה : הבדיקה בוצעה בסורק
בסינוס. ,IOMERON 350 הבדיקה בוצעה תוך הזרקה תוך ורידית של
ממצאים :
הבדיקה באיכות טכנית בינונית עקב טכיקרדיה, למרות טיפול בחוסמי ביטא.
הודגמה מערכת כלילית עם דומיננטיות לא ברורה.
ללא היצרויות LEFT MAIN
הודגם רובד מעורב בחלקו הפרוקסימלי, הגורם לאי סדירות דופנית, ללא היצרות משמעותית. הודגם רובד LAD
. לא מסויד בחלקו האמצעי, הגורם להיצרות של 40-60%
ללא היצרויות D1
ללא היצרויות D2
.M1 ללא היצרויות. קטן מאוד לאחר מוצא CX
ללא היצרויות M1
קטן ולא הודגם טוב RCA דיסטלית למוצא הזה, ה .ACUTE MARGINAL ללא היצרויות עד למוצא של RCA
עקב ארטיפאקטים של תנועה.
הדגמה חלקית בלבד. PDA, PLA
עם בקע היאטלי או הרחבה של הוושט התחתונה. LAPARASCOPIC GASTRIC BAND
פרנכימת הראות בשדות שנכללו בבדיקה תקינה, ללא ממצא פתולוגי. פלאורה ופריקרד תקינים.
מדיאסטינום באזורים שנכללו בסריקה ללא עדות להגדלת בלוטות לימפה או גושים.
אאורטה טורקלית בקוטר תקין.
סיכום:
1. בדיקה באיכות ירודה עקב טכיקרדיה – הערכה מוגבלת של הענפים לדופן התחתון של
.RCA ו CX וחלקים דיסטליים של PDA, PLB, – הלב
האמצעי. LAD 2. מחלה טרשתית קלה , גורמת להיצרות של 40-60% ב
עם בקע היאטלי או הרחבה של הוושט LAPARASCOPIC GASTRIC BAND .3
התחתונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד``ר רוברט הפנר26/10/2016מה שכתוב. הבדיקה אינה תקינה ובנוסף בעייתית מבחינה טכנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח ממצאי אקג ומיפוי לב במאמץדן25/10/2016
שלום, בבדיקת אקג שביצעתי אובחן סינוס ברדיקרדיה, ללא סימני איסכמיה הפרעות קצב או הולכה. האם מדובר באבחנה בעלות משמעות לגביי תיפקודו של הלב?, אני רוצה לציין שבבדיקות דופק שנערכו רמתו מסתובבת סביב ה 39 במנוחה,ואני לא מרגיש בתופעות לוואי .
בבדיקת מיפוי לב במאמץ לגביי תיפקוד החדר השמאלי נרשם
EPֵ - מקטע פליטה של 76%, כאשר הוסבר לי שהנורמה הינה
עד 70%, שאלתי היא מה משמעות הממצא לגביי תיפקוד הלב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר רוברט הפנר25/10/2016הדופק עצמו לא אבחנתי לבעיה או לא. תלוי בגיל, מצב בריאותי והרבה גורמים נוספים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מיפוי לב במאמץגדי25/10/2016
בן 40, בעקבות ארגומטריה לא חד משמעית הופנתי לבדיקת מיפוי לב במאמץ .חלק ממצאי הבדיקה מצא צניחות ST UPSLOPING של 2 מ"מ בחיבורים V4-V6 AVF,III,II,תגובה קלינית למאמץ - לא איסכמית, תגובה אלקטרוקרדיוגרפית למאמץ - חיובית.
ממצאי המיפוי אין עדות לאיסכמיה במאמץ
אין עדות לאוטם ישן
התכווצותו של החדר השמאלי תקינה
שאלתי האם הצניחות היא ממצא חסר משמעות קלינית בנסיבות אלו, או שיש צורך להמשיך לבדוק ולבצע בדיקות נוספות?
תודה גדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי
ד``ר רוברט הפנר25/10/2016המיפוי עצמו כפי שאתה כותב תקין. אם ישנה בכל זאת בעיה או לא תתיעץ עם קרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטופן רגיל או xlאיציק25/10/2016
בן 62 חולה בראומטית ארטריטיס מטופל במטוטרקס ופלקווניל ב2010 עברתי צינתור לב 2 סטנדים עקב שינויים באקג השאלה שלי מדיי פעם אני נעזר באטופן 400 לכאבים כמו שהבנתי זה לא מומלץ לי 1) מה עדיף אטופן xl או רגיל והאם יש תרופה מאותה משפחה יותר בטוחה וכמה סיכון יש בתרופה הזו דרך אגב אני על אספרין תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות
ד``ר רוברט הפנר25/10/2016בכולם סיכון. לכן עדיף פרקי זמן כמה שקצרים יותר. ה naxyn כנראה פחות מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת א.ק.ג פענוח תוצאותאלעד23/10/2016
שלום רב,
בעקבות דופק מהיר מתחת לכתף שמאל בגב הלכתי למוקד לרפואה דחופה.
אני בן 22,ויש לי מחלת קרוהן.
בבדיקת א.ק.ג הממצאים היו:ICRBBB וLAH ללא סימני אסכמיה.
כמו כן,לחץ דם 138/93 ודופק 81.אציין כי יש היסטוריה של בעיות לחץ דם במשפחה.
אשמח לדעת האם מדובר בממצא חריג?
תודה מראש,אלעד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקג
ד``ר רוברט הפנר24/10/2016לא תקין אבל לא בהכרח בעיה. תתיעץ עם קרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספירין100-תופעות לוואיאייל23/10/2016
שלום רב,
אימי בת 81 אושפזה עקב כאבים בחזה להשגחה, בהמשך מיפוי עם דיפירידמול שהראה איסכמיה קלה בתפוצת RCA,
לפני חודשיים הוחל טיפול באספירין 100 וקרדילוג 1.25,
בחודש האחרון החלו נקודות דם אדומות בזרועות, חזה בטן וגב,
האם זו תופעה של האספירין והאם זו בעייה אסתטית או שגם בריאותית? והאם כדאי להחליף הטיפול לפלאביקס?
שמעתי שניתן להשתמש באספירין בתדירות של "יום כן, יום לא" או "ללא יום שבת", האם זה נכון?(במקרה של איסכמיה קלה בתפוצת RCA)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספירין
ד``ר רוברט הפנר24/10/2016מינון האספירין לפחות 75 מג ליום. כל יום.
לגבי הנקודות, צריכים להראות לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך בירור לגבי התיסמונת וולף וויטרונית09/10/2016
בעבר לא ביצעה אקג
בגלל ההתעלפויות החוזרות ודפיקות לב מואצות
הילדה גם חולת סוכרת נעורים .אבל ההתעלפויות לא בגלל הסוכר
האם מותר לתת תרופה זו גם לחולי סוכרת כדי לגלות את התיסמונת
האם צריכים וקבוע תור וקרדיולוג או לאולקטופיזיולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך בירור לגבי התיסמונת וולף וויט - תגובה
ד``ר רוברט הפנר09/10/2016כל הטסט נמשך מס׳ דקות. התרופה מתפרקת תוך שניות וחא קשורה לסכרת.
כדאי לפנות לקרדיולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי תיסמונת וולף וויטרונית09/10/2016
שלום רב
בתי בת 18 סובלת מסינקופה כבר מספר פעמים
עם דופק מהיר .סחרחורות
ביום שיש התעלפה עם חבלת ראש והגענו לבית חולים
ביצעו לה אקג ואמרו שPR קצר
נשלחה להולטר ובדיקת מאמץ
יכול להיות שהיא סובלת מתסמונת וולף וויט
ואם יש לדאוג
בתודה
האם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לגבי תיסמונת וולף וויט - תגובה
ד``ר רוברט הפנר09/10/2016בעבר לא עשו אקג?
לא מספיק רק PR קצר כדי לאבחן WPW.
אפשר לאשר / לשלול בקלות עם Adenosin Test תרופה שנותנים בוריד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפליט פריקרדיאלי בכמות בינוניתיעל08/10/2016
האים תפליט פריקרדיאלי בכמות בינונית יכולה לגרום לדופק מהיר??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל בכמות בינונית - תגובה
ד``ר רוברט הפנר08/10/2016אם אין לחץ על הלב אז לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח אקו לב למושתל קוצב לב חולה ברוגדהאנונימי06/10/2016
שלום רב
אני בחור בן 27, חולה בHolt Oram Syndrome, בעל קוצב לב עקב תסמונת הסינוס החולה, ומטופל בנאובלוק עקב טכיקרדיות עלייתיות.
אני במעקב אחרי תסמונת ברוגדה עקב הופעה יחידה באירוע של חום גבוה. אין תבנית ברוגדה באקג במנוחה.
ביצעתי אקו לב כחלק משגרת מעקבים, לבן שלי חור בעלייה שאמור להיסגר ניתוחית בגיל 3 לפחות.
אודה על פענוח האקו בעיקר הדגש על הדליפה מהמסתם האורטאלי.
בברכה
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה 1
אנונימי06/10/2016
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה 2
אנונימי06/10/2016
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקה לבבית ואי ספיקת כליות -- דחוף דחוףמירי06/10/2016
שלום
אבא שלי סובל שנים רבות מאי ספיקה לבבית כבר המון שנים עם אשפוזים לניקוז נוזלים ופגיעה בכליות
לארחונה חלה החמרה באי ספיקה לבבית של אבי ובאי ספיקת כליות
אבי מטופל בפוסיד להגברת השתן ולמרות המשתנים הוא לא נותן מספיק שתן כבר שבוע ימים.
הרופאים אומרים שאין מה לעשות שצריך לעשות לו דיאליזה למרות שהוא במצב מורכב מאוד ולא בטוח שיעמוד בזה (אבי מטופל בשערי צדק)
קראית שיש מכשיר חדשני שנקרא אולטרה פליטרציה (או משהו כזה) האם הוא מחיליף את הדיאליזה ? האם הוא יותר בטוח מדיאליזה? והאם בכלל הוא מתאים לטיפול באבא שלי
ואם כן - איך אפשר לבקש להיות מטופל במכשיר הזה והיכן
תודה רבה
הבת המודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה מכשיר נסיוני
מירי06/10/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה מכשיר נסיוני - תגובה
ד``ר רוברט הפנר07/10/2016אולטראפילטרציה לא מכשיר אלא שיטת טיפול. מעין דיאליזה מוגבלת להוצאת נוזלים עודפים ואיזון אשלגן. זה לא חדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב מואצות והרדמיות בפניםאבי05/10/2016
שלום רב שמי אבי בן 29
לפניי כשנה נסעתי למיון לאחר מס ימים של כאיבי ראש וסחרחורות הגעתי הביתה התיישבתי והרגשתי תדופק עולה ממש למצב שהחזה קופץ הרגליים נרדמות והזעה במיון במיון זיהו טרכיקדיה ואמרו אולי בגלל לחץ נפשי שחררו אותי עשיתי הולטר ואקו ויצא בעקרון תקין גם בהולטר הראו סינוס 41 דופק וטכיקרדיה 150
מאז התחושה של עליית הגופק חוזר פעם בכמה חודשים בדכ זה מלווה בסחרחורת ובלי שום קשר ביום יום אני סובל מהרדמות בדכ בצד ימין של הפנים והצוואר וגרפסים מרובים עשית גסטרוסקופיה ויצא תקין אשמח להמלצה מה לעשות איזה בדיקות לבקש ומה תסמינים אלו אומרים ואם יש קשר בינהן תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפיקות לב מואצות והרדמיות בפנים - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/10/2016את. לא אמור לבקש בדיקות. תפנה לקרדיולוג בקופה להמשך בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לאחר שינוי מינוןיעקב05/10/2016
שלום רב לרופא
כשמשנים סטטין או את המינון שלו, אחרי כמה זמן מינימלי, כבר ניתן לבדוק את השינוי בדם בבדיקת הדם?
אחרי כמה ימים, או כמה שבועות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי כמן זמן מיום שמשנים מינון או תרופה... - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/10/2016חודשיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דןפק מהיר לבחורה בת 34 בבקשה אשמח דחוףףיעל25/09/2016
אני בת 34 לא מעשנת ולא שותה אלכוהול. מזה כ4 ימים הדופק שלי נע בין 94-6 ועד היום הכי גבוה היה 80 עשיתי א.ק.ג. תקין. אקו תקין ובדיקות דם תקינות. יש לציין שעברתי בחודשיים האחרונים תקופה לא קלה. אך בשבועיים האחרונים ירד הלחץ. אך הדופק ממשיך. ממה זה יכול להגרם? ומה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד פרט חשוב בנוסף לא עברתי לידות
נירה25/09/2016ועוד פרט חשוב בנוסף לא עברתי לידות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד פרט בנוסף לא עברתי לידות
נירה25/09/2016ועוד פרט בנוסף לא עברתי לידות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד פרט בנוסף לא עברתי לידות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר26/09/2016ההמלצה ללא שינוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח אקו לב במאמץ- בדיקה תקינה?מתאמן22/09/2016
שלום רב,
בן 25 בריא, הופניתי לבדיקת אקו לב במאמץ אחרי שהופיעו לי פעימות מוקדמות באמצע משחק כדורסל (ידוע על פעימות מוקדמות שפירות במנוחה).
להלן התוצאות:
echocradiographic results:
LVEDd -44
ED posterior wall thickness -10
ED interventricular septum thickness- 10
LA end diastolic diameter- 31
AO root diameter- 31
Ascending aorta diameter- 26
Estimated LVEF- 60
כמובן שהתוצאות כתובת ב - mm
Wall Motion:
MIDANT SEPT-1
BASALANT SEPT-1
MID POST-1
BASAL POST-1
APICAL SEPT-1
MID SEPT-1
BASAL SEPT-1
APICAL LAT-1
MID LAT-1
BASAL LAT-1
APICAL INF-1
MID INF-1
BASAL INF-1
APICAL ANT-1
MID ANT-1
BASAL ANT-1
Summary:
No evidence of left ventricular hypertrophy (L.V.H) . Normal LV chamber size. Normal LV systolic function, Normal diastolic function. Normal mitral valve appearance. Nomitral regurgition. Normal aortic root diameter. Normal aortic valve appearance. No evidence of aortic regurgitation. Normal right ventricular size. Normal appearance of tricuspid valve. No tricuspid regurgitation. the IVC is normal. Can not asses pulmonary artery pressure No evidence of pericardial effusion. Balke protocol, 16.9 mets, BP 180/100 mmHg, peak HR 183/min (94% age pred.), No chest pain, non-specific ST changes, echo: no wall motion abnormalities, Normal LV augmentation at stress.
Diagnosis:
Normal LV chamber size.
Normal LV systolic function, no wall motion abnoramlities, normal LV augmentation at stress.
בדיקה קשה טכנית.
אשמח לתשובה, תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מענה???
מתאמן26/09/2016????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מענה??? - תגובה
ד``ר רוברט הפנר26/09/2016מציע שתחזור לרופא ששלח אותך לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)



