מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק איטי לאחר לידה.שירי01/08/2016
שלום,
בת 33,חודשיים לאחר לידה שניה.בשנים האחרונות סבלתי מדופק מהיר,100 בממוצע.לפני כ-6 שנים עברתי הולטר,אקו לב ולב במאמץ ויצא תקין,ולפני כ-4 שנים בהריון ראשון עברתי שוב הולטר ואקו לב ויצא תקין.בהריון האחרון לפני מספר חודשים-חצי ראשון של הריון דופק 80 בממוצע וחצי שני דופק 120-130.יום לאחר הלידה הדופק היה 72.לפני כחודש ועד היום שמתי לב כי יש לי דופק איטי 56 בממוצע.לא עושה ספורט ומעולם לא עשיתי.
האם יש סיבה לדאגה והאם יש צורך להיבדק בהתחשב בעובדה שנבדקתי פעמיים ויצא כי פעילות הלב תקינה לחלוטין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק איטי לאחר לידה. - תגובה
ד``ר רוברט הפנר01/08/2016מציע להבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיעה לחול אחרי אירוע לב וצינתוראביב31/07/2016
שלום, אבא שלי עבר בתחילת ינואר 16 התקף לב שהוגדר קל ובעקבותיו נעשה לו צינתור בו שמו לו שני סטנטים מפרישי תרופה. מיד לאחר הצינתור הוא חזר לפעילות מלאה ואין לו שום מיגבלה. הוא מטופל מאז האירוע (לפני 7 חודשים) בפלוויקס וקרטיה. בביקורת אצל קרדיולוג נאמר לו שהכל תקין, א.ק.ג תקין וגם בדיקת הרופא, ביקורת בעוד חצי שנה. כששאל לגבי נסיעה לחול הקרדיולוג ענה לו שהיום לא ממליצים לא בגלל מה שעבר אלא אם יקרה לו משהו בטיסה. האם יש בעיה בטיסה שבעה חודשים לאחר צינתור? תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיעה לחול אחרי אירוע לב וצינתור - תגובה
ד``ר רוברט הפנר31/07/2016אין כל בעיה. היה יכול לטוס לחו״ל שבועיים אחרי האוטם
הבעיה ביטוחית ולא בריאותית. ואם הוא 7 חודשים מהאוטם אין גם בעיה ביטוחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוחלפה תרופה מסטיקים ל Ezetrol 10mgעמוס30/07/2016
דר שלום רב,
אני בן 45 עם כולסטרול גבוה במשך מספר שנים קבלתי סטטינים (מה שגרם לי לכאבי שרירים), נשלחתי לאחרונה למיפוי לב תליום והבדיקה עברה תקין.
עקב תלונה על כאבי שרירים מתמשכת הוחלפה לי התרופה מסטטינים ל Ezetrol10mg
שאלתי:
האם התרופה החדשה יכולה באופן כללי להגן מטרשת נפוצה, ולתת הגנה טובה כמו הסטטינים, שכנראה עשו עבודה טובה בשנים שהשתמשתי בהם.
אודה מאוד לתשובתך
עמוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה כמובן טרשת עורקים ולא טרשת נפ
עמוס30/07/2016סליחה
עמוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה כמובן טרשת עורקים ולא טרשת נפ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר30/07/2016האזטרול כמעט וחסר ערך ללא סטטין. גם בהורדת כולסטרול וגם במניעת טרשת שכתרופה בודדת הוא לא נבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על אקו לב ועל התוצאות שקיבלנודרור28/07/2016
שלום,
האם ניתן לבצע אקו לב בישיבה (במקום בשכיבה?)
לגבי התוצאות: מה המשמעות של תפליטים פלוראליים גדולים דו צדדי?
תודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על אקו לב ועל התוצאות שקיבלנו - תגובה
ד``ר רוברט הפנר29/07/2016השאלה הנכונה היא למה לך / לנבדק יש תפליטים. יש להתיעץ עם הרופא שמכיר אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר לופ - רקורדרגלית27/07/2016
שלום,
לפני כשבוע קבלתי מכשיר הלופ- רקורקדר.
אני מפעיל את המכשיר די הרבה כי התחושות שאני חש באזור הלב קורות לי לעיתים די קרובות .
שאלתי היא : יש לי בשבוע הזה מעט כאבי ראש, וכן כאב באזור הגולגולת בזמן שאני לוחץ באזור הגולגולת עם כרית כף היד.
האם יכול להיות שיש קשר בין המכשיר, תכיפות הלחיצות והכאב שאני מתאר ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר לופ - רקורדר - תגובה
ד``ר רוברט הפנר27/07/2016מה לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר לופ-רקורדר
גלית28/07/2016שאלתי את דעתך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקג האם יצא תקין ישמח לתשובהנאור27/07/2016
שלום נשלחתי לאקג מרופאת המשפחה בגלל תחושת לחץ באזור הלב בנשימות עמוקות יש לי תחושת לחץ התחושה התחילה לי אתמול אשר הייתי בבריכה ושחיתי הרבה כמה שעות ולא לקחתי כדור של לחץ דם אני סובל מלחץ דם!
ונוטל תרופות אנלפריל 10 מג בוקר וערב ודזוטאזיד 25 מג בצהוריים (אני בן 19)עשיתי היום אקג ואני קצת לחוץ קבעתי תור לרופאת המשפחה רק ביום שני
ישמח שתסתכל בתמונות שאני מצרף לך של האקג עצמו
ישמח לתשובה חיובית ממך!
בתודה נאור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה
נאור27/07/2016עוד תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר27/07/2016תשובה חיובית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה
אברהם27/07/2016שלום האקג תקין ?
אמרו לי באק"ג יש גלי R בולטים יחסית בחיבורים V1-2.
האם זה כלום?
יופי הרגעת אותי בזה שאמרת לי שזה תקין ושזה כלום
זה לא מסוכן נכון?
האם זה יכול להשתנות עוד כמה ימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות בקצב הלב - דחוף בבקשהזיו25/07/2016
שלום :)
יש לי הפרעות קצב בלב, במצבי מנוחה. אני מרגישה שפתאום משהו קורה לדופק והוא מפסיק ונהיית לי סחרחורת קלה ואני נושמת עמוק וזה מסתדר וממשיך כרגיל
זה יכול להיות ברצף במשך שעות כל כמה דקות או פתאום במהלך היום.
הייתי בבית חולים לפני מספר חודשים בשל לחץ בבית החזה ונמצא שהאק"ג שעשיתי (עשיתי כמה כאלה) כולם יצאו לא תקינים - גלי t הפוכים. הופנתי לבדיקת מאמץ שעברה בסדר ודווקא בתום הבדיקה הייתה הפרעה בלב והדופק עלה מאוד, השכיבו אותי והכל הסתדר.
עשיתי גם אקו לב לפני מספר חודשים שיצא תקין ואקו לב במאמץ שיצא תקין
שלשום הופנתי שוב למיון בשל הפרעות קצב רבות שחשתי בהן. במיון שוב אק"ג לא תקין אבל בדיקות הדם תקינות ולכן הפנו אותי להמשך בירור בקופה.
אני לא יודעת מה לעשות. אני מרגישה שבוודאות משהו לא תקין בדופק שלי. ההפסקות/שיבוש הזה בדופק קורה לי די הרבה ומפריע להתנהלות התקינה. אני מרגישה שיש לי סחרחורת ופוחדת שפתאום זה יקרה לי ואתעלף או חלילה יותר מכך.
בנוסף יש לי קרישיות יתר (הטרוזיגוט פקטור 2) ויש לי תחושה שבגלל שאני צעירה יחסית (בת 37) הרופאים לא לוקחים את העניין הזה מספיק ברצינות. אני חוששת עוד יותר בגלל הקרישיות יתר ויש לי ילדים קטנים ואני ממש מפחדת שבגלל שמפספסים משהו חס וחלילה יקרה לי.
חברים לעבודה מייעצים ואומרים שאולי צריך מדלל דם בגלל הקרישיות וכל אחד נותן עצות אבל אני מעוניינת בחוות דעת מקצועית רצינית וטיפול בבעיה.
אשמח מאוד להמלצתכם. אני ממש חוששת כי אני כבר יומיים ככה עם בעיות בדופק וזה עושה אותי מאוד לחוצה.
תודה רבה
זיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות בקצב הלב - דחוף בבקשה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר25/07/2016תאור הבעיה שלך מאוד כללי כמו השיחות שלך עם חברייך לעבודה.
זה ודאי אינו מאפשר לי התיחסות מקצועית לבעייתך. מציע שתפני לקרדיולוג עם כל הניירת. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה שם יש בעיה או אין בעיהאיציק24/07/2016
שלום אחי בן 60 בם אדם בריא הרגיש קצת מועקה במפתח הלב אישתו לקחה אותו למיון עשו לו אקג יצא לא כל כך טוב ואקו לב יצא טוב נתנו לו אספירין וגם עשן לו בדיקת דם אנזים שיצא תקינה החליטו לעשות לו צינתור הוא נכנס לצינתור והכל היה נקי ותקין אז החזירו אותו למחלקה עד פה הכל תקין בלילה הדופק שלו שיחק קצת בשכיבה 180 אחרי שניה ירד 56 הערנו לאחיות אמרו זה תקין וגם יעברו על התדפיס ביום שבת החליטו לעשות לו שוב בדיקת דם לאנזים יצא לא תקין היום יום ראשון הוא הוכנס לצינתור והתקינו לו 2 סטנדים לא מבין מה קורה פה מוזר ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
איציק25/07/2016למה לא עונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדהים
דורה25/07/2016סיפור נורא מרגש (ומלמד)
כולי הלם וזעזוע עמוק !!!
הלם מוחלט
מה קורה שם למעלה?
כל עם ישראל שואל את עצמו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצב לב האם יש צורך ניטרול לפני הניתוחיעקב דיאמנט22/07/2016
יש לי קוצב לב בגלל פירפור פרוזדורים ,קוצב ואחרי זה צריבה ,אני אמור לעבור ניתוח להחלפת מפרק ברך ,המנתח מבקש התייחסות האם יש צורך לנטרל את הקוצב לפני הניתוח ,שאלה שנייה האם להפסיק את הפרדקסה לפני הניתוח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצב לב האם יש צורך ניטרול לפני הניתוח - תגובה
ד``ר רוברט הפנר22/07/2016לא לגבי הקוצב
כן לגבי הפרדקסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה מהירה
יעקב דיאמנט22/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקשר בין סטורציה נמוכה לבעיה לבביתנתן20/07/2016
שלום
אני מתנצל מראש על האורך, וכמובן שהשאלות (והתשובות) לא יבואו במקום ייעוף פורמלי אצל רופא.
בן 42, לא מעשן.
מזה כמה זמן שאני מרגיש עייפות וחולשה, לפעמים מרגיש מחסור באוויר, זה מחמיר יותר בזמן שאני במיטה. אציין שזה לא מלווה בשיעול, וללא כאבים בחזה.
לאחרונה בדקתי סיטורציה בעזרת מד אצבע, ומצאתי שרמות הסטורציה שלי קצת נמוכות, הכי גבוה אצלי זה 94, ועל פי רוב זה בין 90 ל 94. ובזמן שכיבה ו/או בישיבה לאחר שינה ושכיבה זה הגיע גם לרמות של 85. (בזמן שבדקתי סטורציה בבית, הדיפק היה בתחום הנורמה, לא עלה על 100).
פניתי לרופא ריאות, ואצלו הסיטרוציה היתה 93, עם טכיקרדיה, והמכשיר התריע על דופק לא סדיר. הרופא בדק ידנית ביד השניה ואמר שיש לי פעימות חסרות.
ציינתי בפניו שאני נוטל טיפול הורמונלי שמעלה לי את ההמוגלובין וההמטוקריט, ולאור זה הוא החליט להפנות אותי למיון לבדיקת סיטי חזה לבדוק האם יש תסחיף ריאתי, וכן המלצה לא.ק.ג. - אקו לב - הולטר, וייעוץ קרדיולוגי.
במיון בוצעו בדיקות דם, די דימר היה תקין, טרופונין תקין, המוגלובין מעל הנורמה.
א.ק.ג - סינוס טכיקרדיה, היפוך גלי T ב - LL - LL3 - AVF (ידוע אצלי על גלי טי הפוכים).
סיטי חזה היה תקין, לא נמצאה עדות לתסחיף (נמצאו קשריות קטנות, אבל זה כבר נושא לרופא ריאות).
שוחררתי מהמיון עם המלצה להמשך בירור בקופ"ח, מעקב רופא ריאות.
רציתי לשאול:
א. האם הסטורציות הנמוכות קשורות לבעיה לבבית? בעיה מבנית? הפרעת קצב? פעימות מוקדמות יכולות להוריד סטורציה?
ב. האם סטורציות נמוכות זה דבר מסוכן בטווח המיידי או פשוט לא בריא?
ג. איזה בירור נדרש ויכול לתת הסבר לסטורציות שתוארו לעיל?
ד. מה הסיבה שבשכיבה (ולאחר שינה גם בישיבה) הסטורציות יורדות?
ה. ירידה בסטורציה, היא זו שגורמת לתחושה של מחסור באוויר? אני גם מרגיש בראש תחושה כמו שבזמן שעוצרים את הנשימה. וזאת מעבר לעייפות הכללית שאני חש.
תודה רבה
נ.ב. אקו לב אחרון שעשיתי, היה בנובמבר 2015, וזה הסיכום:
NORMAL LEFT VENTRICULAR SIZE AND SYSTOLIC FUNCTION
NORMAL RIGHT VENTRICULAR SIZE AND SYSTOLIC FUNCTION
MILD LEFT VENTRICULAR HYPERTROPHY
HYPERCONTRACTILE LV-LEFT VENTRICLE INTRACAVITY PG=5mmHg* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקשר בין סטורציה נמוכה לבעיה לבבית - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/07/2016לא קשור ללב
קשור להמוגלובין הגבוה קרוב לודאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר הפנר - בתור סטודנט צעיר לרפואה שכתב פה במקרה, רציתי לשאול:אורן19/07/2016
מתי ולמה אאבד את האנושיות והאמפתיה ביחס לפציינטים?
האם בהתמחות המתישה? האם במפגש המייאש עם אנשים אלימים ומתוסכלים בקופת חולים?
ואם כך ארגיש ויימאס לי כל כך מהפציינטים, למה שאפתח פורום ייעוץ ואז אענה בצורה שלא תורמת כלום לא להם ובטח שלא לי?
בתודה ובברכה,
אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר הפנר - בתור סטודנט צעיר לרפואה שכתב פה במקרה, רציתי לשאול: - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/07/2016אם לא שמת לב ״סטודנט״ צעיר, לא מדובר פה בפציינטים אלא בפונים משועממים, מציקים וכפויי טובה בחלקם הגדול. ובחלקם מתחזים וחצופים כמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה עקרונית לגבי רפרוף פרוזדוריםאורן19/07/2016
שלום,
האם רפרוף פרוזדורים שאובחן בגיל 60 מוריד את תוחלת החיים? או שמא עם טיפול ניתן לחיות איתו גם "עד 120"?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה עקרונית לגבי רפרוף פרוזדורים - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2016הרפואה כל הזמן מתקדמת לכן יש סיכוי לחיי נצח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי שאחי נהרג בצבא ואימי מתה מסרטן
אורן19/07/2016רציתי לדעת אם יישאר לי לפחות אבא, ולמשך זמן סביר.
לא שאלתי על חיי נצח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי שאחי נהרג בצבא ואימי מתה מסרטן - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/07/2016כן אם לא יחלה במחלות אחרות
אם לא שמת לב ״סטודנט״ צעיר, לא מדובר פה בפציינטים אלא בפונים משועממים, מציקים וכפויי טובה בחלקם הגדול. ובחלקם מתחזים וחצופים כמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטופן או ארוקקוסיה מה יותר בטוח ללבאיציק19/07/2016
שלום בן 60 חולה בראומטית מטופל במטוטרקסט ב2010 עברתי צינתור לב 2 סטנדים ללא כל אירוע היה חשד באקו ובאקג אז עשו לי צינתור השאלה אני מדיי פעם או פעמים נעזר באתופן 400 xl ידוע לי שזה לא מומלץ השאלה האם כדאי לעבור לארוקקוסיה 90 היא יותר בטוחה ועוד שאלה אתופן xl בשיחרור איטי יותר בטוח מאתופן רגיל תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטופן או ארוקקוסיה מה יותר בטוח ללב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2016מבחינתך ארקוקסיה הכי מסוכן.
תבקש נקסין 250 או 500 מג פעם / פעמיים ביום.
גם לזמן קצוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימה.אנה17/07/2016
שלום, אני בת 52,יש לי קוצר נשימה (לא יכולה לנשום נשימות עמוקות) במשך שנתיים - עשיתי ct ראיות ותפקודי ראות והם בסדר.
עשיתי גם אקו לב ו ecg והם תקינות. רציתי לשאול האם כדי לעשות בדיקות לב נוספות - במאמץ וכו .. או אקו לב -מספיק כדי לשלול סיבת קרדיולוניות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה. - תגובה
ד``ר רוברט הפנר17/07/2016מציע שתפני לקרדיולוג שהוא יחליט. לכתוב קוצר נשימה שנתיים ובדיקות ״תקינות״ לא מספיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסון כבד 8 תרופות קטלניות גרמו לחוסר נתרןתומר16/07/2016
וחסרים נוספים המצב קשה מאוד האם ניתן לעשות משהו או רק להגיש תביעה משפטית המצב ממש קשה מאוד לאור דיווחי הרופאים על המצב כך שידוע שהמצב קשה ביותר תודה התבקשה בדיקה קרדיולוגית דחופה בדיקות דם תכופות ובדיקות תפקודי כליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסון כבד 8 תרופות קטלניות גרמו לחוסר נתרן - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/07/2016בהצלחה בהמשך והרבה בריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)



