מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- Clbbb מהי חומרת המצב? אני מאוד מודאגצדוק29/06/2016
שלום,
בן 63, עם השמנת יתר ומטופל באנלדקס 10 מג עקב יל"ד ומיקרופירין 100 מג.
לפני כ14 שנים הופיעה תופעה של החסרת פעימה.
Vpcs. לפני 11 שנים צנטור עם בלון בעורקיק קטן שהרופא התלבט בזמן הצנטור אם בכלל לטפל.
לפני שנה אקו לב ובדיקת מאמץ תקינים עם vpcs. תפקוד חדר שמאל היה תקין. מיפוי לב אחרון במאמץ לפני 3 שנים תקין.
היום באקג שגרתי:
סינוס 82 לדקה, גל p מחודד (היה גם בעבר), פעימה חדרית מוקדמת בתבנית clbbb.
אני בלחץ היסטרי אחרי שקראתי קצת בגוגל.
האם ישנה סכנת חיים? או שמדובר על מצב שניתן לטפל בו במידת הצורך ולחיות שנים ארוכות?
יש לי תור להולטר ובדיקת מאמץ בקרוב אבל סך הכל איני מרגיש קושי בזמן מאמץ גופני, אסימפטומטי לחלוטין.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Clbbb מהי חומרת המצב? אני מאוד מודאג - תגובה
ד``ר רוברט הפנר30/06/2016ה VPB יכול להיות במבנה של lbbb או rbbb.
עדיף lbbb
אז תהיה רגוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות חניכיים והקשר לפעימות מוקדמותניקול29/06/2016
בשלוש השנים האחרונות אני סובלת מפעימות מוקדמות מרובות, הייתי בבדיקה אצל קרדיולוג כולל אקג והולטר 24 , הרופא אמר שהכל בסדר ללמוד לחיות עם זה אך מכיוון שזה מאוד מתריד אני מנסה למצא פתרונות.
השאלה שלי היא האם דלקות חניכיים יכולות להשפיע לרע?
איזה בדיקה כדי לי לעשות כדי לראות שהדלקות לא פגעו בתיפקוד הלב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות חניכיים והקשר לפעימות מוקדמות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר29/06/2016אקו לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעמוח בדיקת אקג - אשמח לחוות דעתךמיקי28/06/2016
ד"ר שלום,
אני בחור בן 37, רזה לא מעשן ובריא בסה"כ.
אני רץ 10 ק"מ כ-4 פעמים בשבוע ומוסיף לזה לפעמים גם חדר כושר או רכיבה על אופניים. אין לי כאבים או לחצים מיוחדים.
עם זאת, אתמול הלכתי לטיול (טיפוס על הרים) שנעשה במאמץ גופני מסויים. בשלב מסויים התחלתי להרגיש בחילה וגרון יבש. אני חייב להסתייג ולומר שהטיפוס נעשה בגובה רב (עד 4000 מטר) ומערכת העיכול שלי רגישה באופן כללי - לפעמים אני מקבל בחילות אפילו נסיעה ברכב. יכול להיות שהשילוב הזה של הגובה ומערכת העיכול גרם להרגשה שהייתה לי. בנוסף לא אכלתי יותר מדי לפני הטיול.
עם זאת, בגלל שאבי קיבל ארוע לב בגיל 43 לערך, כל כשנה אני מבצע א.ק.ג . לפני שנתיים ביצעתי אפילו מבחן מאמץ שהיה מעולה. היום גם ביצעתי אקג - בגלל ההרגשה מאתמול.
התוצאות יצאו קצת שונות מפעם קודמת - HR=50, RR=1200ms, P-R=220ms, QRS=90ms, QT=440ms, QTC=414. תרשים מצורף
אשמח לשמוע את חוות דעתך
תודה מראש
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעמוח בדיקת אקג - אשמח לחוות דעתך - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/06/2016לא צרפת כלום. פעם שניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח אקג - המשך
מיקי28/06/2016ד״ר שלום,
נכון. אין לי את התרשים. אם אתה מעדיף, אני יכול לבקש שרופא המשפחה יסרוק לי.
כל מה שיש לי כרגע אלו התוצאות הכמותיות - קובץ מצורף.
טור שמאלי - תוצאות מלפני 3 שנים
טור ימני - תוצאות מאתמול
תודה מראש,
מיקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקת אקו והמלצות לפני בדיקת מאמץרונית28/06/2016
שלום .בת 50 באקו דופלר נמצא:
Aortic valve thickening
Tri-leaflet aortic valve
Mild to moderate aortic valve regurgitation
Mild to moderate tricuspid valve regurgitation.
Normal pulmonary pressure
מה המשמעויות?
האם לפני בד מאמץ יש להפסיק קרדילוק ומאיטי דופק /תרופות אחרות ?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות בדיקת אקו והמלצות לפני בדיקת מאמץ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/06/2016תבררי אצל מי שהפנה אותך לבדיקות.
אנחנו לא מטפלים בבדיקות אלא באנשים ולבדיקה אין כל משמעות מבלי להכיר את הנבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשיון לב אין רגישות
רונית17/07/2016לפי התגובה שלך אתה באמת צריך מישהו שמומחה לטיפול באנשים. או שיש לך בעיית התנסחות ואני מקווה שהמקצועיות שלך מחפה ומפצה את הקליינטים שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת שואלת שאלה לא מתאימה לפורום
אורן19/07/2016ואז כועסת על התשובה.
הרופא צריך לראות את הבן אדם כדי לטפל בו. לא כולם אותו דבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשת כלילית נרחבת באחוזון ה 95ד``ר רוברט הפנר28/06/2016
שלום רב,
אבי בן 66. נוטל LIPITOR 10MG. אושפז עקב כאבים בחזה ודופק נמוך - 33.
כל הבדיקות בבית החולים היו תקינות.
נשלח לבדיקת מיפוי לב לאחר השחרור מבית החולים.
סיכום מיפוי הלב+ סקירת סידן הוא:
הממצאים מצביעים על טרשת כלילית נרחבת באחוזון ה 95 לגילו, ואיסכימיה קלה בטריטוריה של RCA
אודה מאוד לעזרה בפיענוח התוצאות.
כיצד יש לטפל בעניין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/06/2016צריך לעבור צנתור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצנתור
מיכל28/06/2016שלום רב ותודה רבה על התשובה.
לפני הסיכום של סקירת סידן יש סיכום של המיפוי עצמו.
שם כתוב כי :
אין עדות לאיסכמיה במאמץ.
אין עדות לאוטם ישן.
התכווצותו של החדר השמאלי תקינה.
הסבירות למחלה כלילית חסימתית נמוכה.
תחת סעיף סקירת סידן כתוב: הודגמו משקעי סידן נרחבים ב LM,LAD,LCX, RCA.
Total coronary calcium score 2328
Percentile by age 95.
רציתי לשאול
מהי הדחיפות של הצנתור? האם יש דרך להימנע מכך?
מה המשמעות של "אחוזון 95"?
אודה מאוד לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצנתור - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/06/2016המשמעות של האחוזון שהוא בסיכון הכי גבוה
במיפוי כתבת שיש איסכמיה של RCA. אז יש או אין? אבל זה לא משנה כי אם יש כאבים בגילו וברמת ההסתידויות הנ״ל הוא צריך צנתור ובהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת קרדילוק כאשר הדופק הוא 53עוז28/06/2016
אני בן 72. לפני 7 שנים עברתי צנתור עם השתלת תומכן ללא תרופות. מאז אני לוקח בקביעות אספירין וקרדילוק 2.5 מ"ג. לחץ הדם הממוצע שלי הוא 123/58.הדופק הממוצע 53. לפני מספר ימים עברתי צנתור בו לא נמצאו הצרות בעורקים הכליליים.
האם קרדילוק היא התרופה המתאימה כאשר הדופק ברמה נמוכה?
מודה מראש להתייחסותכם.
עוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת קרדילוק כאשר הדופק הוא 53 - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/06/2016דופק 53 תקין במיוחד בגילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות מצב סינוס וסכנת מעבר לפירפורנ23/06/2016
שלום רב
בת 82
עברתי צינתור לפני כ 8 שנים
נוטלת קרדילוק 5 mg פעמיים ביום
וקארטיה
מקריאה באתרי קרדיולוגיה רפואיים הבנתי שאפשר לחיות עם פעימות מוקדמות. באופן תמידי וזה לא מהווה בעיה
מה שלא הצלחתי להבין
מה המס ' המינימלי של פעימות מוקדמות לדקה שהן לא מהוות סכנה ומאיזה מס' פעימות בדקה מוקדמות( ולמשך כמה זמן ) זה עלול לחצות לפרפור פרוזדורים?
בתודה מראש
נ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות מצב סינוס וסכנת מעבר לפירפור - תגובה
ד``ר רוברט הפנר24/06/2016את מוכיחה שאפשר להגיע לגיל 80+ עם פעימות מוקדמות
אני מניח שאת לא סטודנטית לרפואה לכן כדאי שתתרכזי במספרים שלך יש ותפגשי עם קרדיולוג להמשך בירור / טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין סיליקוזיס ריאות ותפקודי הלביגאל22/06/2016
שלום רב!
סיליקוזיס ריאות ברקע, הפרעה נשימתית קשה, דה-סטורציה 73% במבחן הליכה של 6 דקות.
אובחנתי בסיליקוזיס בשנת 2010, אקו לב במאמץ בשנת 2010 תקין - METS 10, אין צניחות של סגמנט ST, , סטורציה 97%.
בשנת 2015 - מיפוי לב במאמץ - METS 4.9, , צניחות ST אופקיות 1-2 שהופיעו בדקה 2.50 בחיבורים: V4-V6, סטורציה 73% במאמץ. הסבירות למחלה כלילית חסימתית נמוכה. NYHA 3.
הבנתי שהלב תקין וכל הממצאים בבדיקות לב הינם תוצאה ממחלת הריאות. האם במקרה כזה המוסד לביטוח לאומי רשאי לקבוע אחוזי הנכות בתחום קרדיולוגי? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין סיליקוזיס ריאות ותפקודי הלב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר23/06/2016אתה לא כותב את תוצאת המיפוי אלא רק הארגומטריה.
לגבי ביטוח לאומי שאלתך אינה ברורה לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות מיפוי
יגאל23/06/2016תודה.
מיפוי לב, בנוסף לצניחות ST אופקיות 2-1 שהופיעו בדקה 2.50 בחיבורים: V4-V6:
סיכום:
תגובה קלינית למאמץ:
לא איסכמית.
תגובה אלקטרוקרדיוגרפית למאמץ:
לא איסכמית.
איכות ההדמייה:
טובה.
ממצאי המיפוי:
המיפוי תקין.
· אין עדות לאיסכמיה במאמץ
אין עדות לאוטם ישן.
התכווצותן של החדר השמאלי תקינה.
הסבירות למחלה כלילית חסימתית נמוכה .
ללא ארטפקט.
השאלה כללית יותר:
לב כאיבר תקין, אך ישנה ירדה בתיפקודו עקב פגיעה בריאות.
האם במקרה כזה יש מקום לנכות בגין קרדיולוגיה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות מיפוי - תגובה
ד``ר רוברט הפנר23/06/2016תחליט. לב תקין או פגיעה בתפקודו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
יגאל23/06/2016הבנתי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק..............................אביעד20/06/2016
דןקטור שלום רב
בן 30 בריא , במשך שבוע אני חש בכאבי ראש וחוסר תיאבון המלווים בדופק נמוך -בין 52 ל60.
יש לציין שבעקבות דופק גבוה במנוחה בכלל ביצעתי בדיקת הולטר לב, לחץ דם, אקו לב מנוחה ומאמץ ולופ רקורדר במשך החודש האחרון - כל הבדיקות תקינות פרט לפעימות מוקדמות בודדות. כפי שציינתי בשבוע האחרון החלו לי כאבי ראש קלים והדופק האיטי. בנוסף אני מתאמן 3 פעמים בשבוע. האם עליי לעבור שוב את כל הבדיקות הללו ? יכול להיות שהלב שלי נחלש ולא עובד כמו שצריך ? כאבי הראש יכולים להיות קשורים לדופק איטי ? תודה...וסליחה על אורך השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק.............................. - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/06/2016אתה מתכוון שהלב נחלש ולכן דופק פחות? לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אביעד21/06/2016תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת המסתם המיטרלי .... ודליפה מינימליתסאמי19/06/2016
יש לי שאלה אני בן 23 יש לי צניחה קלה של המסתם המיטרלי ודליפה מינימלת במסתם (המטרלי ) חוץ מזה לפי בדיקת האקו שעשיתי הכל בסדר .
האם זה מסוכן אם אני עושה פעילות גופנים ? כי אני רוכב אופניים 3 פעמים בשבוע האם המצב של המסתם יכול להחמיר עם הזמן או לא בהכרח ?תודה
מה אתה ממליץ להפסיק לעסוק בספורט !! ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת המסתם המיטרלי .... ודליפה מינימלית - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/06/2016אתה לא מוגבל בפעילות פיזית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשרירים וכדורים נגד כולסטרולאהוד17/06/2016
שלום, אני בת 59.
בשל רמת כולסטרול גבולית התחלתי לקחת ליפיטור 5.
היו לי כאבים ברגליים ולכן החליפו לי את התרופה לסטטור 5.
אחרי כחודשיים-שלושה של שימוש בסטטור 5 אני שוב חשה כאבים בשריריי הרגליים.
שאלותי הן:
א. האם יש תחליף לתרופה הזאת?
ב. מישהו שעמד לעבור ניתוח מעקפים סיפר לי שבעצת הקרדיולוג שלו הוא השתמש בלציטין (לא יודעת באיזה כמות)
האם האופציה הזאת נראית לך?
מה ידוע לך על כך?
האם יש תוספי מזון נוספים שעשויים להתאים לי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשרירים וכדורים נגד כולסטרול - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/06/2016למה את זקוקה לטיפול בסטטינים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אהוד18/06/2016בהוראת רופא משפחה, וזאת לאחר שהכולסטרול שלי היה גבולי.
ובנוסף יש לי בעיות קרישה גנטיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/06/2016בעיית קרישה אינה קשורה
מה זה כולסטרול גבולי? מה ה LDL* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלה
אהוד18/06/2016בדצמבר 2015 הLDL שלי היה 144.20, כשהנורמה היא בין 60.00 ל130.00, בינתיים ירדתי לא מעט במשקל במסגרת הדיאטה שאני עושה, ועדיין לא עשיתי בדיקה לLDL מאז הפעם האחרונה (בדצמבר 2015)
תודה על ההתייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/06/2016אם אין גורמי סיכון נוספים ואת כל כך סובלת עזבי את הסטטינים. במילא מינונים כמו ליפיטור 5 מג (מינון שלא קיים...) או סטטור 5 מג לא הוכחו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק נמוך במנוחה, האם זה מצב תקין?אביעד17/06/2016
שלום רב
בן 31 בריא,מתאמן 3 פעמים בשבוע, לאחרונה שמתי לב שהדופק שלי במנוחה יורד מ60 ומגיע עד 54 ואפילו 52 שאני במצב שכיבה. אין לי שום תופעות נלוות כמו סחרחורות או התעלפויות ..האם זה דופק תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק נמוך - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/06/2016כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבר מעל חודש ועדיין בעיות לאחר התחשמלותאריק17/06/2016
התחשמלתי לפני חודש, (מ 220 VAC כשהזרם זרם דרכי מיד אחת ליד השניה,ישר דרך הלב כנראה) ועדיין אני מרגיש רע, ביחוד כאבי לב וחזה , כאבי ראש מתמידים, סחרחורת קלה והרגשת יציקות בטון באזניים. יש מה לעשות ? עכשיו? בעתיד? (הכונה לתיקון לא לאיבחון)זה פגיעה לכל החיים? - מי יכול לשפוך אור? - אנא דעתך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבר מעל חודש ועדיין בעיות לאחר התחשמלות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/06/2016תפנה לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואללה, לא חשבתי על זה. אגב, אתה
אריק18/06/2016ואללה, לא חשבתי על זה. אגב, אתה (דר' הפנר) כנראה לא קרדיולוג..?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה-אודה לחוות דעת שלכםדניאלי14/06/2016
שלום רב
בת 36.בריאה
כאבים ובעירה בחזה במשך כמה חודשים.
אקג במיון תקין-צניחות מינמליות ב V3-V5 גלי T ביפאזי בV3-V4.אקג מ2010 עם אותה תבנית.
ארגומטריה במאמץ נרשם-
אקג במנוחה עם צניחת STוהיפוך גלי T.
לחץ דם תקין
אין שינויים משמעותיים במקטע STבמאמץ.
אקו לב תקין. בדיקות דם תקינות.
מה זה אומר?הקרדיולוג שלי שבוע בחו"ל ואני לחוצה מהנושא.
אודה לעזרתכם
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה-אודה לחוות דעת שלכם - תגובה
ד``ר רוברט הפנר14/06/2016לדעתי את יכולה להמתין לקרדיולוג שיחזור מחו״ל. מה שכתבת לא מדאיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסקנות מאקו לב - תפקוד דיאסטולי מעט ירודבני13/06/2016
שלום רב,
בבדיקת אקו לב נרשמו המסקנות הבאות:
חדר שמאל מעט מורחב, תפקודו סיסטולי שמור.
תפקוד דיאסטולי מעט ירוד
המסתם הימטרלי - אי ספיקה קלה.
שאר הדברים תקינים, מה המשמשעות של ממצאים אלו? האם הם מצריכים טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקנות מאקו לב - תפקוד דיאסטולי מעט ירוד - תגובה
ד``ר רוברט הפנר14/06/2016כל מקרה לגופו. הטיפול באנשים ולא בבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



