מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אימוני כוח והרמת משקלים כבדיםאהוד08/06/2018
שלום, בן 23
אני חולה בדלקת מפרקים אוטואימונית (ספונדילוארתופתיה).
בעבר, בגילאי 18-20 הייתי מתאמן באימוני כוח ומרים משקלים יחסית כבדים.
ידוע לי שקרדיולוגים לא בעד אימוני כוח בעיקר בגלל העובדה שכאשר מרימים משקולות מדובר במאמץ איזומטרי וזה גורם לעלייה חדה בלחץ הדם, מה שיוצר עומס על הלב, וגם הבנתי כי לעיתים באימוני כוח בעומס גבוה, מתרחשת היפרטרופיה של חדר שמאל בלב.
שאלותיי:
1. לאחרונה, חשבתי שאולי כדאי לי לחזור להתאמן עם משקולות משום שאולי זה עשוי לעזור לי לדלקת מפרקים, אז רציתי לשאול:
לפני שנה היו לי פעימות מוקדמות מרובות, בהולטר 800 לשעה, אך לאחרונה זה ירד מאוד. כמובן שלפני כל תכנית אימונים אפנה לקרדיולוג לייעוץ, אך רציתי לשאול באופן כללי אם זה אפשרי לחזור להתאמן באימוני כוח תוך כדי מעקב של אקו לב במאמץ כל חצי שנה?
2. האם כל אדם שייתאמץ לאורך זמן וירים משקל כבד ייפתח היפרטרופיה של חדר שמאל בלב?
3. בעבר כאשר הייתי מתאמן באימוני כוח, בימים של המאמץ הרגשתי צורך לקחת המון נשימות עמוקות באותו יום, האם זה מעיד על כך שהעמסתי על הלב בצורה לא חיובית? (גם כיום יש ימים שאני מרגיש צורך לקחת נשימות עמוקות בלי שהתאמצתי באותו יום, אך התופעה הזאת הופיעה אצלי מאז שהתחלתי עם אימוני כוח בגיל 18).
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/06/2018לא מומלץ לבצע אימוני כח בלבד. מומלץ לשלב אימוני כח עם אימונים אירוביים כמו הליכה שחיה או ריצה מתונה. כך מונעים השפעה מזיקה ללב של אימוני הכח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת אקו דופלראירנה07/06/2018
שלום הייתי רוצה לדעת מה אומרות התוצאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אירנה07/06/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות נוספות
אירנה07/06/2018
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט08/06/2018בדיקת אקו במאמץ הראתה תפקוד לב תקין במנוחה ובמאמץ כלומר אין סימן להפרעה בזרימת דם בעורקים הכלילים המספקים דם לשריר הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספירין למי שיש בבדיקת דם טסיות נמוכותדן07/06/2018
שלום תודה על התשובה היום הייתי אצל קרדיולג לאחר שהייתי אתמול בבית חולים בגלל שריפה ביד שמאל נתן לי לעשות בדיקות ונתן לי כדור אספירין השאלה ששכחתי לשאול האם אספירין למי שיש בבדיקת דם טסיות נמוכות בסביבות 120 שצריך להיות ומתחיל 150 ומעלה זה בסדר לקחת אספירין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/06/2018ניתן לקחת אספירין עם ספירת טסיות של 120 אלף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח של תשובת אקגאורי06/06/2018
בן 69, בריא בדר"כ, אבחנה שקיבלתי בבדיקת אקג:
ECG WITHIN NORMAL LIMITS
SPORADIC APBs
אבקש לדעת מה משמעות האבחנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט07/06/2018האקג תקין ויש מספר פעימות עליתיות מוקדמות שהן תופעה שכיחה ולא מסוכנת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרתי תחושת שריפה בידדן06/06/2018
שלום בן 43 חולה סכרת הרגשתי שריפה ביד וניגשתי לבית חולים בדיקות הדם יצאו תקינות מלבד troponin t hs -b הנורמה עד 14 יצא 16 האם להמשיך בירור או שלא גבוה במכתב שחרור כתוב טרפונין שלילי מה כדאי לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/06/2018כדאי לפנות לקרדיולוג להערכה הוא יחליט אם צריך בדיקות נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון וספורט הולך ביחד?דני06/06/2018
שלום, בן 35 בריא בדר"כ מעשן,,, ידוע שמומלץ כמעט לכל אדם לעסוק בפעילות גופנית מסויימת, שאלה: האם לבן אדם מעשן עדיף להתאמן בספורט, או שעדיף למעשן לא להתאמן? נצא מנקודת הנחה שהוא לא יפסיק לעשן, עדין יותר טוב לעשן ולעסוק בספורט או למי שמעשן לא כדאי לאמץ את הלב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/06/2018פעילות גופנית מועילה לכולם גם למעשנים, אך אדם הדואג לבריאותו ולכן מקפיד על ספורט ומאידך גם מעשן דומה לאדם שקנה למכוניתו את הצמיגים היקרים ביותר אבל מקפיד לנסוע רק על כביש מלא מסמרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעישון וספורט הולך ביחד?
דני06/06/2018וואו קודם כל תודה על תשובה כה מהירה!
זאת אומרת שעישון לא מעמיס בנוסף על הגוף חוץ מהספורט עצמו? דוגמא: לא מעשן מרים משקולות, יש לו הרבה אוויר הלב חוזר מהר למנוחה
מעשן מרים משקולות , מתקשה לנשום והלב חוזר לאט למנוחה, זה לא מסוכן? או יותר נכון לא יותר מזיק? סליחה על הבילבולי מוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שריר לב חוזרות לאחר CABGמוני05/06/2018
שלום
נותחתי (ניתוח 3 מעקפים)בסוף יולי ומאז אני סובלת מפוסט פריקדיוטמי.טופלתי ע"י סטרואידים -בפעם הראשונה, ע"י נקסין כ10 ימים בפעם השניה, ע"י קולכיסין לשבועיים ושוב הופיעו כאבים וכעת קולכיסין לחודש ואיבופן לשלושה שבועות.
אני מודאגת מכך שכל פעם התופעה חוזרת. האם זה מוכר אחרי נתוח מעקפים? כיצד ניתן למנוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/06/2018תהליך דלקתי כזה עלול לחזור צריך טיפול ארוך מספיק בנוגדי דלקת כדי שידעך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים מקדימים להתקף לבשרה03/06/2018
שלום וברכה. אימי בת 80 ללא מחלות רקע מיוחדות. נוטלת תרופות ליל"ד לא משמעותי. וקצת לכולסטרול. בשבועיים אחרונים היא תשושה עייפה מאד ישנה המון. לאחרונה אכן התאמצה מאד באירוח אנשים בביתה. אך השינה המרובה מאד לא משפרת מצבה. בדיקות תקינות. אקג. דם. ברזל ויטמינים. רופאה אומרת אין כלום. היא לא בדיכאון. קראתי שלפעמים חודש טרם התקף לב יש תשישות ועייפות רבה. מה ניתן לעשות במצב כזה? לחכות לקוות שלא יבוא התקף לב..או שיש מה לעשות? בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/06/2018תשישות יכולה לנבוע מגורמים רבים ולרוב אינה סימן מקדים להתקף לב.
אם גורמי הסיכון מאוזנים היטב (לחץ הדם והכולסטרול) זה מפחית סיכון להתקף לב. אם יש חשד למחלה בעורקים הכלילים ניתן לבצע מיפוי לב לבחון זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול כימותרפי שגורם להתקפי לבבני03/06/2018
שלום
קרוב משפחה שלי חלה בסרטן קיבה בשלבים מאוד מוקדמים.
עבר קיצור קיבה והסרת הגידול.
התחיל לפני כשלושה שבועות טיפול כימו בנוזל.
יש לומר שהאדם חולה לב, עבר לפני שנתיים ניתוח מעקפים וחי
ללא כאבים עם תרופות.
יומיים לאחר סיום הכימו הראשון , חש כאבים חזקים בחזה, הזעיק את מדא,
ובבדיקת אקג עלה חשש לאירוע לב במקום.
נתנו לו ללעוס אספירין והכאבים עברו תוך מספר דקות.
הוא הועבר לבית חולים , ביצע צינטור ולא נראה נזק או שינוי
ממצבו הקודם.
לקראת הטיפול כימו השני עלה חשש שהחומר משפיע על הלב ולכן הועבר לחומר אחר ובשיטת כדורים.
ושוב יומיים לאחר הטיפול חש ברע, ושוב עלה החשש להתקף לב
בדיוק עם אותם סימפטומים מהאירוע הקודם.
אודה לכם על יעוץ דחוף בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/06/2018יש תרופות כמותרפיה שמעלות סיכון לקרישת דם ועלולות לגרום לאוטם שריר הלב למשל תרופה הקרויה 5fU
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדידות תכופות של לחץ דםחן02/06/2018
בשל חשד ליתר לחץ דם התבקשתי ע"י הרופא למדוד בבית לחץ דם כל יום בבוקר ובערב (כלומר- שתי מדידות ביום)
האם מדידות תכופות אלה יכולות להזיק לי ?
יש סכנה כלשהי בלחיצות שהמכשיר עושה על הזרועות ?
תודה על המענה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט02/06/2018לא אין כל סכנה במדידת לחץ דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות לאחר צנתור ראשוןשירן01/06/2018
שלום רב, אבי בן ה70 לאחר צנתור ראשון בחייו בזמן הצנתור הפרופסור אמר לאבי בגלל קושי לחזור דרך הוריד שהעורק הראשי לא טוב כלל ויש עורק נוסף שאותו צריך לפתוח גם כן , בנוסף אמר שצריך לעשות מעקפים ולא צנתור , אבי חשש ממעקפים ולכן סירב והוחלט לעשות צנתור אחד ובעוד חודש אחד נוסף ,אך בעורק הראשי הפרופ׳ אמר שהוא לא יכול לגעת. להלן התוצאות שרשם הפרופ׳ :
מהלך הפעולה : רדיאלי ימני
עורק כלילי שמאלי ראשי : אי סדירויות
עורק שמאלי קדמי יורד : קריבני 70%
אמצעי 70%
דיאגונלי 80%
עורק עוקף : אמצעי 90%
עורק כלילי ימני : אמצעי 80%
PDA 70%
מהלך הפעולה האנגיופלסטית : החולה סירב ל CABG שהוצע כאופציה הנבחרת . לאור סרובו נפתח העורק העוקף עם בלון ובהמשך עם תומך. הפעולה הושלמה עם בלון מסוג NC.
המלצות:
PCI לRCA בעוד חודש
פלביקס לשנה
מעקב קרדיולוג
אבא נוטל תרופות באופן קבוע אספירין קרטיה כדור ביום אחרי אוכל , סטטור לוקח בלילה , קיבל מהקרדיולוג לפני הצנתור cardiloc ולאחר הצנתור קיבל פלאביקס , האם זה בסדר לקחת את השילוב של כולם במהלך היום ? האם אפשר לקבל הסבר מפורט על מצבו ?
אפשר בבקשה לקבל אבחנה נוספת והנחיות להמשך פעולה , האם עדיף ניתוח מעקפים בגילו או להמשיך בצנתור נוסף , אודה לך על היתייחסותך בהקדם , תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט02/06/2018הטיפול התרופתי שציינת מקובל לאחר צנתור טיפולי. אם הרופא המצנתר המליץ על ניתוח מעקפים סביר מאד שזו היתה האופציה ממועדפת לטיפול.
לא ניתן לתת חוות דעת שניה במסגרת פורום אנטרנטי. לשם חוות דעת שניה אביך צריך לפנות לקרדיולוג עם כל החומר הרפואי מהאשפוז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח מעקפים בגיל מתקדם
מתעניין02/06/2018יש איזה אתר אמריקאי, בו אנשים שעברו את הניתוח מחליפים דעות, מספרים איך הם מרגישים אחרי הניתוח. הרבה מהם עברו אותו בגילאי 65++ וגם 80. אז אין מה לפחד, אם אביך יחסית בריא ומתאים לניתוח. עוד כמה שנים התמונה עלולה להיות אחרת לגמרי. דברים כאלה עדיף לעבור כשעוד "צעירים" וחזקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת תרופות ללחץ דםשרית31/05/2018
אבי בן 81 אם רקע של מחלת לב כלילית וצנטורים. מטופל במשך 17 שנה בנורמיטן 12.5 ואנלדקס 5 מג ביום. לחץ הדם שלו הוא בסביבות 110 . ורןפא המשפחה החליט להפסיק טיפול בתרופות ללחץ דם. כי הוא טןען שאין בהם צורך אם לחץ הדם הןא פחות מ120. על מנת שלא יקרה מצב של סחרורות וונפילות. מה גם הוא לוקח בנוסף תרופה בשם דאודרט לערמונית וסדורל. שלטענתו גם גורמים לירידה בלחץ דם. מה דעתכם?האם להפסיק או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט02/06/2018צריך לודא שכתוצאה מהפסקת התרופות לחץ הדם לא יעלה על 140/80 אם כן יעלה מעל ערך זה צריך לחדש את אחת התרופות נורמיטן או אנלדקס - יהיה צורך לפנות לרופא לשם כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי ברזל וחומצה פוליתנעמי30/05/2018
האם אפשר לקחת כדורי ברזל וחומצה פולית עם אספירין ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט02/06/2018ניתן לקחת שילוב זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה בתחילת הריוןנעמי30/05/2018
שלום פרופ'
אובחנתי עם לחץ דם גבוה בתחילת הריון ולכן קיבלתי אספירין 100 .
יש לי שאלות כלליות לגבי אספירין -
1- האם הוא גורם לירידה בטסיות הדם ?
2- האם לפני ניתוח (לא עלינו) נהוג להפסיק אספירין ?
3- האם ניתן להפסיק לצרוך אספירין בבת אחת או שצריך לרדת הדרגתית ?
4- ידוע על תופעות לוואי מיוחדות של הכדור ?
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט01/06/2018אספירין לא גורם לירידה בספירת טסיות אבל מעכב את פעילות הטסיות
אם צריך להפסיק אספירין לפני ניתוח - תלוי בסוג הניתוח) יש להפסיק 7 ימים לפני הניתוח
אספירין עלול לגרום לכאב בטן קוצר נשימה פריחה אבל תופעות הלואי לא שכיחות והתרופה נחשבת בטוחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ,עוד שאלה בבקשה
נעמי02/06/2018
האם ניתן להפסיק לצרוך אספירין בבת אחת או שצריך לרדת הדרגתית ?
תודה רבה לך פרופסור !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט02/06/2018אספירין ניתן להפסיק בבת אחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת מגה-גלופלקס לאנשים עם בעיות לבאסף29/05/2018
שלום,
שאלה עבור אישה בת 65 עם כאבי פרקים וברכיים.
נוטלת ברקע מדללי דם ותרופות נגד הפרעות קצב לב במינון נמוך.
האם ניתן להוסיף לה מגה-גלופלקס ללא חשש מהתנגשות עם המדללים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט29/05/2018לא מומלץ לשלב מגה גלופלקס עם תרופות נגד קרישה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)



