מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היפוך גל T בV1בת 2431/12/2017
האם הממצא הנ"ל באק"ג במיון מצריך בירור כלשהו, בעיקר לאחר 2 התעלפויות תוך שבוע (לכן היה המיון), חולשה וכאבים בחזה כבר חודשים אצל בת 24 וכאשר אק"ג שבוצע במקרה לפני 3 חודשים היה תקין וללא הממצא הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט31/12/2017גל T הפוך ב V1 אינו ממצא משמעותי. לשם ברור סיבה להתעלפות יש לפנות לקרדיולוג עם תרשים האקג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור אבחוני או טיפולי (או שניהם)?יגאל27/12/2017
שלום.
אני לקראת ניתוח להחלפת מסתם אאורטלי. כשלב מקדים אמור להתבצע צנתור כלילי אבחנתי שיקבע גם האם הניתוח יכלול מעקפים או לא. השאלות:
1. במידה ובעת הצנתור (האבחוני) מתגלית הצרות כלשהי בעורקים הכליליים, האם יש מצב שהמצנתר יכול לטפל בכך בעת הצנתור ולהפוך אותו למעשה לטיפולי? ובכך ליתר את הצורך במעקפים בניתוח החלפת המסתם.
2. האם זה יגדיל את הסיכוי לבצע את ניתוח החלפת המסתם באופן זעיר פולשני ?
3. האם זה חלק מהנוהל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט28/12/2017במידה ומתוכנן ניתוח החלפת מסתם הצנתור המקדים הוא אבחוני בלבד - אם יש מחלה כלילית המנתח יטפל בכך על ידי מעקפים. זו דרך הטיפול המקובלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בםענוח בדיקת אקו לבמיכל27/12/2017
בת 31, בעקבות חולשה ומספר אירועי פרה סינקופה בחודשים האחרונים הפוניתי לבדיקת אקו לב. בנוסף מרגישה לעיתים רבות דופק מהיר במנוחה.
מכיוון שהתור שהצלחתי למצוא לרופא הוא רק בעוד חודשיים אשמח לעזרה בפענוח תוצאות הבדיקה:
Normal LV size
Normal LV systolic function
Normal diastolic LV function
Normal RV size
Normal RV function
LA : Normal size
RA:Normal size
Normal mitral valve morphology
Minimal mitral regurgitation
Normal tricuspid valve morphology
Minimal tricuspid regurgitation
Thickened aortic valve leaflets
Normal pulmonary valve
Trace of pulmonary regurgitation
LVED (2D): 41 mm (39 - 53) LVES (2D): 18 mm
IVSd (2D): 7 mm ( - ) LVPWd (2D): 8 mm ( - )
FS (2D): 56 % ( - )
LV Mass: (67 - 162) LVMass Index: g/ m2 (43 - 95.4)
LVSV: 62ml LVFAC:
Systolic Function:
LVEF(2D) : 86 % (>55 %) LVEF(estimated):
Left Atrium:
LA MM: 29 mm (27 - 38)
Mitral Flow:
MV DT: 241 ms
MV E Vmax: 0.82 MV A Vmax: 0.79 MV E/A: 1.04
Mitral valve:
MV Regurgitation Severity: Minimal mitral regurgitation
TV Regurgitation Severity: Minimal tricuspid regurgitation
Pulmonic Valve:
PV Regurgitation Severity: Trace of pulmonary regurgitation
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט28/12/2017האקו מראה תפקוד לב תקין ללא מחלה מסתמית משמעותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דימות לשלילת IHDספיר26/12/2017
שלום,אני סטודנטית לרפואה, אמא שלי בת 55, ניגשתי איתה אתמול לבדיקת מאמץ, והיא הגיעה לדופק מקסימלי במאמץ לאחר 3 דקות. בממצאי הבדיקה, הT Wave רק בחלק הסופי של הבדיקה היה חריג. (הקרדיולוג הראה לי)
הרופא שפענח את הבדיקה החליט לשלוח אותה לדימות לב לשלילת IHD , כשהתקשרתי לתאם את הבדיקה, נשאלתי מה שם הבדיקה משום שיש הרבה סוגים של בדיקות, אבל הרופא לא רשם שם שום דבר, רק "דימות לב לשלילת IHD"
האם אתם יודעים איזו בדיקה עליי לבקש? אני יודעת שאנחנו צריכות ללכת לרופא משפחה שיאמר איזו בדיקה אבל אני רוצה לתאם את התור כבר עכשיו ואין תורים כרגע לרופא המשפחה.
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט28/12/2017הבדיקה הדרושה היא מיפוי לב או אקו לב במאמץ
אם יכולת המאמץ נמוכה מאד עדיף מיפוי לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוקה בדום נשימה בדרגת חומרה בינוניתד``ר רוברט הפנר23/12/2017
שלום רב,
אני בן 35, סובל מעודף משקל בינוני, לא מבצע פעילות גופנית, לוקה בדום נשימה בדרגת חומרה בינונית בשינה וחרדות, וסובל מפעימה מוקדמת מדי פעם.
אציין כי אתמול מדדתי לחץ דם והלחץ דם היה תקין, אבל הדופק היה מהיר במנוחה (110).
אני עונד שעון דופק שמנטר את הדופק ולכן אני ער למצב הדופק שלי, שמתי לב שבמנוחה הרבה פעמים הדופק שלי עולה מעל 100 פעימות בדקה. כל מאמץ קטן , אפילו הליכה, עמידה הדופק קופץ ל-110 בערך. לפעמים אפילו בישיבה או בשכיבה הדופק שלי קופץ מעל 100. שאני רגוע לקראת שינה בשכיבה הדופק שלי יורד ל-80 בערך. השעון מנטר את הדופק במהלך השינה גם ואני רואה לפעמים קפיצות לדופק 90 ולפעמים או על 70, אין יציבות בדופק בשינה. סובל לפעמים גם מלחץ בבית החזה.
בעבר סבלתי מהתקפי פאניקה וחשבתי שדופק מהיר והלחצים בחזה הינם סימן להתקפי לב והייתי הולך למיון ואמרו שאין בעיה וזה נובע מחרדות (זה היה לפני 5 שנים בערך ולא הייתי בעל משקף עודף). אני גם לפעמים מתעורר באמצע הלילה בתחושה שאני הולך למות (כנראה בגלל נושא הדום נשימה ומתעורר בבהלה מחוסר חמצן) ואז גם הדופק עולה ל-110 בערך.
כיום נוטל ציפרלקס ומטופל בטסטוסטרון, האם לדעתך הסימנים דורשים בדיקה של הלב? האם ייתכן שאחת מהתרופות הנ"ל משפיעות על הלב?
- אני לא רוצה ללכת שוב לקרדיולוג ולגלות שוב שאלה תסמינים מהחרדות ושאני סתם היפוכונדר עם הפחד מהלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט23/12/2017בדרך כלל דופק תקין אך מהיר בסביבות 80-100 אינו נובע מבעית לב אלא מסיבה אחרת (למשל אנמיה, יתר תריסיות, התייבשות, חרדה, כושר גופני נמוך, רמת חמצן נמוכה בדם) לכן צריך לפנות לרופא שיבחן האם קיים אחד מהמצבים הללו ואז ימליץ אין לתקן את המצב.
הפורום הזה אינו יכל להחליף בדיקת רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת אי נוחות בחזהאייל22/12/2017
אני גבר בן 52 שוקל 66 קילו גובה 1.80
לא ידוע על מחלות פרט לקצת אסתמה.
עקב בעיה במפרק הירך כבר שנה לא עולה מדרגות אבל הולך ברגל לאט בערך קילומטר ביום. לא בכושר טוב.
בדיקות דם תקינות. לא לוקח כדורים. לחץ דם תקין 120-70. אין בעית כולטסרול.
בחודש חודשיים האחרונים מדי פעם אם אני מתעצבן או כועס נניח יש ויכוח עם הילדים
או בעבודה אז מרגיש קצת תחושה בצד שמאל של החזה מעל השד. כאילו קצת לא נוח שם תחושה כמו כאב עמום כמו בשריר. רק בצד שמאל.
אין לי את התחושה הזאת בהליכה ( במאמץ ) אבל כשהולך מגיע לדופק 100 לא מעבר לזה.
היתה לי את התחושת כאב ואי נוחות הזאת בחזה צד שמאל גם כמה פעמים סתם במהלך היום אפילו בישיבה.
בדיקת אקו לב לפני חצי שנה תקינה
ארגומטריה שגרתית לפני 4 שנים תקינה
אקו לב במאמץ לפני 7 שנים תקין
אק"ג לפני שבוע תקין וללא שינויים.
אני לא רוצה לעשות בדיקות מיותרות.
אשמח לעצתך.
1. האם זה נשמע כמו בעיה לבבית? או שהסבירות לכך נמוכה מאוד?
2. האם אני בסיכון מוגבר להתקף לב לאור הכאב הזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/12/2017אין להקל ראש בכאב בחזה
כדאי לפנות לרופא שישקול ברור למשל בדיקת מאמץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי נוחות בחזה
אייל22/12/2017תודה על התשובה.
לאור אי נוחות לעתים בחזה בעת ויכוח ועוד
המלצת לי על ארגומטריה ( אקו לב תקין באחרונה, אק"ג תקין ).
היות ויש לי בעיה במפרק הירך אני יכול להגיע בארגומטריה רק להליכה בקצב של גג 4.5 קמש בלי שיפוע ורק בערך לדופק 100-110.
1. האם ארגומטריה עד דופק 110 היא בעלת ערך?
עשו לי כזאת לפני שנתיים, 10 דקות עד דופק 110, בלי שיפוע בלי פרוטוקול ברוס והיא היתה תקינה ,
2. לאור העובדה שיש באחרונה מדי פעם מיחושים בחזה שמאל האם מומלץ לחזור על כזאת ארגומטריה? או בדיקה אחרת כמו מיפוי לב? CT לב?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט22/12/2017אם כך עדיף מיפוי לב דיפירידמול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי לב דיפירידמול
אייל22/12/2017תודה על התשובה.
היות ואני לא יכול ללכת מהר המלצת על מיפוי לב דיפירידמול.
האם במקום זה אפשר לעשות CT של הלב?
האם הבדיקה לא יותר קלה ופחות תופעות לוואי מאשר הזרקת חומר שמאיץ את הלב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט23/12/2017אפשר לבצע CT קורנרי במקום מיפוי אך גם לבדיקה זו חסרונות - למשל חומר ניגוד תוך ורידי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות של "הרמות ST"גלעד22/12/2017
שלום.
אני בן 43. רזה.
כולסטרול וטריגליצרידים בדם תקינים.
לחץ דם תקין 110-70
לא מטופל בכדורים.
ידוע 20 שנה על VPBS APBS PVCS
היו תקופות עם אלפים ביום בהולטר ויש תקופות רגועות
עם בודדים ביום.
לאור זאת, אחת לכמה שנים אני במעקב קרדיולוג בקופח.
אקו לב לפני שנה תקין.
היות ולפני שנה החלו לפעמים תחושות של הפרעות קצב שונות מהרגיל לקחתי לפני שנה מכשיר לופ וגם מכשיר אק"ג שאפשר לשדר מרחוק.
בכמה שידורי לופ מצאו שיש לי טכיקרדיה עלייתית, AT
קטעים של כמה שניות דופק מהיר כ 130 ואז נרגע.
עשיתי בשנתיים לפחות 15 תשדירי אק"ג מלא 12 לידים כולם יצאו תקינים.
באק"ג אחד לפני שנה היה את הפענוח הבא:
"קצב סינוס 70 לדקה Q והרמות ST ב 2,3,AVF דינמיקה
בהשוואה לתרשים קודם". כשהיתה התוצאה הזאת שלחו אותי לחדר מיון ושם שעה אחרי האק"ג היה תקין ובדיקות דם תקינות.
הייתי אצל הקרדיולוג בקופח אם אני זוכר טוב הוא פענח את האקג הזה כך : "low atrial rhytm".
אמר שזה באמת שינוי באק"ג אבל היות ומאז היו עוד 10 אק"ג כולם תקינים ואקו לב תקין אז בשלב זה אין מה לעשות עם זה.
רציתי לשאול
1. מה זה אומר שהיה לי באק"ג "הרמות ST" ו/או
"low atrial rhytm " , האם זה אומר שאני בסיכון מוגבר להתקף לב או בעיה אחרת? האם זה דורש מעקב מיוחד?
2. לגבי קטעים מהירים לכמה שניות של AT, שמופיעים אחת לכמה ימים, האם זה סביר שלא אקח טיפול לזה אם נפשית אני מסתדר עם זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/12/2017אם הקרדיולוג שלך התרשם שאין משמעות לתמונת האקג וגם במיון שללו בעיה הרי שאין מדובר בממצא משמעותי
ארועים קצרים של טכיקרדיה עליתית אינם מסוכנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב חזקות בלילהג`וני21/12/2017
כבר זמן מה שכשאני הולך לישון יש לי דפיקות לב חזקות שמפריעות לי להירדם ומאוד מלחיצות.
בגדול במשך כבר שנתיים בערך יש לי מיחושים מוזרים בחזה בהתחלה היה לעיצים נדירות לא יחסתי לכך חשיבות גדולה וכרגע זה כמעט כל לילה.
עשיתי בדיקות מאמץ ואקג, היה תקין.
האם זו צרבת? אולי מחסור בויטמין b12 (אני טבעוני כמה שנים)? או שאולי זאת הפרעת חרדה?
אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
ג`וני21/12/2017אני בן 27
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט21/12/2017כדי לאבחן את סיבת דפיקות הלב יש לתעד אקג בזמן סמפטומים למשל על ידי בדיקת הולטר. לשם כך יש לפנות לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכום אקו לב-תפקוד דיאסטולי לקוי של חדר שמאלאלי19/12/2017
שלום,
אני בן 62 מאוזן עם כדור לחץ דם וקרסטור לשומנים בדם, ושאלתי נוגעת לנתונים של עקומת המילוי הדיאסטולי של חדר שמאל, מה המשמעות של הנתונים הללו? האם יש לעשות משהו בעניין זה? אודה לכם על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט21/12/2017האקו מראה עיבוי של שריר הלב - קרוב לודאי שעקב לחץ דם גבוה טיפול טוב לאורך שנים בלחץ הדם עשוי להחזיר את עובי שריר הלב למצב המקורי. יש גם הרחבה קלה של אבי העורקים שמצריכה מעקב. הירידה בתפקוד הדיאסטולי קשורה בגיל ובעיבוי עקב לחץ הדם ולכן עשויה גם כן להשתפר עם טיפול בלחץ הדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי שלי לסבול מאותה הבעיה?בר19/12/2017
שלום רב
סבתי זכרונה לברכה סבלה מבעיות בלב ועברה שני צינתורים.
מה הסיכוי שלי לסבול מאותה הבעיה? האם יש המלצה ללכת לבדיקות ספציפיות מגיל מסויים כדי להימנע מכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/12/2017במידה והורך לא סבלו/סובלים מבעית לב העובדה שסבתך סבלה מכך לא תשפיע עליך.
לכל אדם בוגר כדאי לעבור בדיקות תקופתיות של לחץ דם כולסטרול סוכר בצום כדי לאתר גורמי סיכון ולטפל בהם כדי למנוע מחלה
לקריאה נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בטוח
סטודנט21/12/2017שלום, פרופ" רוט, הרשה לי לא להסכים או לפחות להרהר בעניין. קורה לא מעט שהנכדים דומים בתווי פנים, במבנה גוף או אפילו באופי לסביהם(ולפעמים גם במחלות נפש, ש"קופצות" על פני כמה דורות). אני לא רואה סיבה שזה לא יהיה המצב עם גנטיקה של מחלות לב. כמובן שקשה מאד לנחש איפה באמת מדובר בתורשה, ואיפה זה סתם אותו סגנון חיים(עישון, אכילה לא נכונה, השמנה).
נ"ב: אתר מאד מעניין, כבר הספקתי לקרא בו כמה מהכתבות שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרבקולציה בחוד הלב וזרימה בטרבקולציהכהן15/12/2017
שלום,
אני בן 28 לא מעשן ולא שותה, עוסק בספורט באופן תדיר. לפני מס ימים נבדקתי באקו לב וארגנמוטריה, הכל נמצא תקין למעט ״טרבקולציה בחוד הלב וזרימה בטרבקולציה״. מה משמעות הדבר והאם יש מקום לחשש? הפסקת פעילות גופנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט21/12/2017במידה והאקו הראה תפקוד לב תקין הממצא של טרבקולציה בחוד הלב לרוב חסרת משמעות. כדי לודא זאת יש לחזור לרופא שהפנה לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אומרות הבדיקות ? יש שינוי , למי עלי לפנות?טלי14/12/2017
אשמח לקבל תשובה, למי ל]פנות ועד כמה זה דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט14/12/2017ה CT מראה מצב לאחר תיקון מפרצת של אבי העורקים. מצויין כי הממצאים דומים לבדיקות קודמות שבוצעו לפני שנה ולפני שנתיים.
בדרך כלל צריך לחזור עם תוצאות הבדיקה לרופא שהפנה לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשת כלילית לא חסימתית קשהלולה13/12/2017
שלום,
אבי בן ה71 ביצע מיפוי לב בעקבות הפרעות קצב. הממצאים הצביעו על טרשת כלילית לא חסימתית קשה.
אודה להסבר האבחנה (טרשת כלילית לא חסימתית קשה) ודרכי טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט13/12/2017טרשת לא חסימתית היא טרשת שחוסמת פחות מ 70% מקוטר העורק הכלילי כך שאינה גורמת לתעוקה (כאבים בחזה)
ניתן לעצור את התקדמותה על ידי טיפול בכל גורמי הסיכון כולל הורדת כולסטרול רע לאזור 60 מג% איזון לחץ דם סוכר פעילות גופנית והמנעות מעישון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עם כלי דם מפרצת בטנית
טלי14/12/2017מה עם המפרצת הבטנית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט15/12/2017יש לפנות לכרורג כלי דם עם ממצאי הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזה בזמן מנוחההלל קרונפלד13/12/2017
אני בן 68, והולך כל יום כשעה בהליכה ספורטיבית, ומרגיש טוב. סובל מיתר לחץ דם, אך מאוזן בתרופות.במהלך ארבעת החודשים האחרונים היו שני מקרים של כאבים בחזה משמאל, שנמשכו 10 דקות עד רבע שעה והופיעו בזמן מנוחה.. לפי המלצת רופא המשפחה, ביצעתי בדיקת ארגומטריה, והתוצאה תקינה. האם צריך או כדאי לבצע בדיקות נוספות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה
ד``ר רוברט הפנר13/12/2017מרגיע שאתה צועד כל יום ואין כאבים ובכל זאת בגלל גיל וגורמי הסיכון מציע שתפנה לקרדיולוג לדעתי ייתכן ויפנה אותך לבדיקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דעתך על תוסף התזונה ויניה?מירי12/12/2017
שלום,
מה דעתך על תוסף התזונה ויניה ? Vinia?
הוא אפקטיבי למיטב ידיעתי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף
ד``ר רוברט הפנר13/12/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)



