מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פלפיטציות עם קושי נשמהקטרינה19/11/2017
שלום.ביום שישי בזמן האימון בחדר כושר פתאום הרגשתי פלפיטציות עם קושי נשימה.שעטן דופק הראה דופק בין 160 ל 220 כשבדרך כלל אני מגיעה באימון לדופק 140 בממוצע. ישבתי על ספסל וזה לא נרגע במשך 10 דקות. הובאתי באמבולנס למיון.עשו לי כל מיני בדיקות..אקג ראשון הראה שיש איזו בעיה,אקג שני(לאחר כמה שעות הראה שהכל תקין. אחרי 8 שעות שוחררתי עם המלצה לעשות הולטר אקג ואקו לב במאמץ. מה היה לי?וממה זה נובע?.אם הבנתי נכון באקג ראשון היה לי היפוך גלי טי.מצורפת תמונה.תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/11/2017דופק באזור 200 מחשיד להפרעת קצב. כאשר הגעת למיון הדופק היה בערך 100 לפי האקג כלומר אם היתה הפרעת קצב היא חלפה עד שהגעת למיון.
כדי לאבחן את הבעיה יש לתעד אקג בזמן סמפטומים לכן יש לבצע את הברור שמליצו במיון ואם לא יעלה על הבעיה ניתן לקבל מכשיר לופ רקורדר למשך חודש או יותר שמאפשר תעוד קצב לב בזמן סמפטומים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבחן מאמץ לא פסקניפרופ` דוד רוט17/11/2017
שלום רב,
אשמח להסבר תוצאות מבחן מאמץ שביצעתי לפני כשבוע שניתן לח בעקבות לחצים בחזה ודפיקות לב מואצות :
הגיע ל90% מן הדופק הצפוי לגילו.
כושר טוב.
באקג במנוחה גלי T שליליים בv3-v6, avf, L2, L3.
תגובת לחץ דם תקינה. ללא תלונות לבביות. מבחן מאמץ לא פסקני.
המשך בירור עם קרדיולוג בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארגומטריה
ד``ר רוברט הפנר17/11/2017האקג כפי שרשמת במנוחה אינו תקין. במאמץ אינך כותב מה היה
לסיכום : ״לא פסקני״ = לא החלטתי.
מקווה שעכשיו זה ברור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות מבחן מאמץ
שרון17/11/2017על מה מצביע האקג הלא תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקג
ד``ר רוברט הפנר17/11/2017מציע שתפנה ותציג את עצמך בפני קרדיולוג. הוא ישאל אותך בן כמה אתה ואתה תראה לו את האקג ואז הוא ישאל אותך מס׳ שאלות ובמידת הצורך יפנה אותך להמשך בירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו לב לבת 56עדי16/11/2017
לשני הרופאים הנכבדים שלום רב.
אני בת 56.
רציתי להביא כאן תוצאות של אקו. אני אכתוב רק מה שלא היה תקין. אני חוזרת לרופא אבל הוא בחופש עד עוד שבוע.
האם יש כאן משהו שדורש טיפול או מדאיג? בכל מקרה כמובן אחזור לרופא.
מקטע פליטה מוערך של חדר שמאל גדול מ55 %
חדר שמאל תקין בגודלו , דפנותיו בעובי תקיו התכווצותו הגלובלית והאזורית תקינה.
בעקומת המילוי הדיאסטולי של חדר שמאל נמדדו הפרמטרים הבאים
E=65 CM/SEC
A=90 CM/SEC
יחס E/A = 0.7 ממצאים אלו מתאימים לתפקוד דיאסטולי לקוי של חדר שמאל.
מקטע פליטה מוערך של חדר שמאל גדול מ55 %
עוד דבר, הודגם תפליט פריקרדיאלי קל קדמי עם פרברין.
ללא משמעות המודינמית.
בדופלר אין הפרעה משמעותית בזרימה על פני המסתמים (אי ספיקה מינימלית על פני המסתם המיטרלי ואי ספיקה קלה על פני המסתם הטריקוספידלי)
הלחץ בעורק הריאה מוערך ב40 ממ"כ מעל העליה הימנית ממצא זה מתאים ליתר לחץ דם ריאתי קל - בינוני.
מעבר לזה היה כתוב שהכל תקין ב"ה.
אלו המדדים הנוספים שהיו
אאורטה עולה 32
שורש האאורטה 29
פרוזדור שמאלי 29
קוטר חדר שמאלי בזמן סיסטולה 23
קוטר חדר שמאלי בזמן דיאסטולה 36
עובי המחיצה הבין חדרית פרוקסימלי 12
עובי דופן אחורית 7
מודה לך מאוד
עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב
ד``ר רוברט הפנר17/11/2017התפקוד הדיאסטולי שאינו תקין מצריך מעקב וטיפול בלחץ דם גבוה.
היתר ב״ה יכול להמתין לרופא שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו במאמץ לא תקין?מרדכי14/11/2017
להלן סיכום אקו במאמץ שבוצע אתמול בעקבות תלונה על תחושה של לחץ עדין בחזה לפעמים בעקבות פעילות , כאילו החולצה נצמדת לגוף יותר מדי. (בן 73 סוכרתי 26 שנים)
concentric left ventricular hypertrophy
normal LV chamber size
normal LV systolic function
left ventricular diastolic dysfunction
mild mitral regurgitation
on stress echo no wall motion abnormalities* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו במאמץ
ד``ר רוברט הפנר14/11/2017הבדיקה תקינה במאמץ אך שים לב שרשום שריר לב עבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט14/11/2017האקו מראה תפקוד לב תקין ללא עדות לאסכמיה במאמץ (כלומר ללא סימן הפרעה בזרימת דם לשריר הלב) בנוסף נראה עיבוי של שריר החדר השמאלי הסיבה השכיחה ביותר לתופעה זו היא לחץ דם גבוה.
יש לחזור לרופא המפנה ובמידה ומדובר בלחץ דם גבוה להתחיל טיפול בלחץ הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב ביקורת לאחר לידהיעלי14/11/2017
שטח חדר שמאל vc יצא 16 והנורמה עד 15.
מה זה אומר?
לפני חצי שנה כשהייתי בהריון זה היה 15 (אני אחרי לידה).
שאר הממצאים תקינים, יש אי ספיקה קלה במסתם המיטרלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנתונים שרשמת אינם נכונים
ד``ר רוברט הפנר14/11/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמינות של צינתור וירטואליהרצל14/11/2017
מה אמינות התוצאות של צינתור וירטואלי מול צינתור אבחנתי פיזי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמינות
ד``ר רוברט הפנר14/11/2017גבוהה אבל פחות מהצנתור הרגיל. במיוחד אם צונתרת בעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים במקרה שרופא מסרב לתת הפניה?גיזי14/11/2017
שבו הרופא משפחה לא מעוניין לתת הפניה לאקו לב? ביקשתי ממנו והוא פשוט גיחך.מעוניינת לעבור את הבדיקה בכדי להיות רגועה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקשת יפה ולא נתן הפניה?
ד``ר רוברט הפנר14/11/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצורה הכי יפה שאפשר לבקש....
גיזי14/11/2017הוא פשוט צחק וטען שעלי לטפל בחרדות ולהניח לזה. אני אבל הייתי רק רוצה בשביל השקט הנפשי שלי לעבור את הבדיקה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשה
ד``ר רוברט הפנר14/11/2017תגידי לו שהתיעצת איתי ואני ממליץ. זאת בדיקה חשובה אם יש חרדות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לשאול למה חשובה במקרה של חרדות?....
גיזי14/11/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי זה ירגיע אותך
ד``ר רוברט הפנר14/11/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת מיפי לבאורית13/11/2017
סיכום הפענוח הוא כי לא הודגמו פגמי מילוי משמעותיים פרט לארטיפקט סרעפתי. אין עדות לאיסכמיה או לאוטם במיפוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט13/11/2017לפי סיכום המיפוי אין אסכמיה או אוטם כלומר הבדיקה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרדיולוק לא עוזר להורדת לחץ הדםיעל11/11/2017
אני התחלתי לקחת קרדילוק, התעוררתי באמצע הלילה עם דופק 105 לחץ דם 87/58 , עשיתי בדיקת הולטר ולכן הרופא המליץ על קרדיולוג אבל אני בכללי סובלת מלחץ דם נמוך 97/68 , והקרדיולוק לא עזר לי להוריד את הדופק..
חוץ מזה אני סובלת מבעיית עיכול (אני לוקחת נוגד חומציות) ועצירות. אני כל הזמן סובלת מגודש באף בעבר עברתי ניתוח קונכיות ומחיצה ועדיין אני סובלת מגודש.
האם הדברים קשורים אחד לשני? מה כדאי לעשות ?
אני כבר נואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/11/2017גודש באף לא קשור אבל לחץ דם נמוך יכל להיות קשור לדופק מהיר למשל התייבשות או בעיה הורמונלית שגורמות ללחץ הדם לרדת מביאות לתגובה של עליה בקצב הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו לב בעקבות שני אירועיםיעלי10/11/2017
אם אקו לב יצא תקין אז זה אומר שלא היה התקף לב?
לפני חודש היו לי שני אירועים של כאבים חזקים בחזה וקושי בנשימה.
אקו לב מאתמול תקין.
אבל עשיתי את האקו מסיבות אחרות ושכחתי לומר להם בעת הבדיקה על האירועים הנ"ל....
האם ניתן להסיק שהאירועים בזמנו לא היו קשורים ללב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/11/2017אקו תקין שולל התקף לב גדול אבל התקף לב קטן לא ניתן לשלול על ידי אקו במנוחה. ברור סיבה לכאבי חזה דורש עוד בדיקות בנוסף לאקו לכן יש לפנות לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מורגש בצוואר ובחזה קבוע מציק מאודשמעון10/11/2017
שלום בן 30 דופק מורגש בצוואר קבוע ובחזה דופק לא מהיר אבל אני מרגיש אותו כול הבדיקות של הלב תקינות ובדיקות דם גם מה יכולה להיות הבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר רוברט הפנר10/11/2017תהיה שמח יש כאלה שלא מרגישים בכלל דופק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הימנעות מטיפול בשיניים אחרי ניתוח לבעזריאל נתיב09/11/2017
שלום לכם.בספטמבר עברתי החלפת מסתם ראשי בניתוח לב פתוח, מאחר ושיני במצב מאד גרוע ,פניתי לרופא השיניים, אך הוא הסביר לי שרופאי השיניים בישראל עובדים לפי נורמות אמריקאיות. הקארדיולוגים האמריקאיים המליצו לא לבצע טיפול שכולל קידוחים או אפילו נקיון ע"י שיננית לפחות חצי שנה אחרי הניתוח. מה הסיבה? מה עדיין לא החלים במידה מספקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט10/11/2017טיפולי שיניים כפי שציינת, גורמים לחדירת חיידקים לדם, לאנשים עם מסתמי לב תקינים הדבר לא גורם לבעיה , אולם אנשים עם מחלת מסתם משמעותית ובכלל זה מסתם תותב מצויים בסכנה לזיהום של המסתם על ידי חיידקים.
לכן גם יש לתת טיפול אנטביוטי מונע לפני טיפול שיניים לאנשים עם מחלת מסתם או מסתם תותב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי בלחץ דם + מבחן TILTתומר09/11/2017
שלום,
נמצאתי חיובי במבחן TILT, עשיתי אותו כי אחרי אימון הרגשתי סוג של סחרור (רצון להתעלף)
בנוסף מאז ביום יום יש לי לפעמים תחושה של תשישות/חולשה/חוסר נוחות המופיעה בראש במקומות שונים ומשתפרת כאשר אני נשכב
האם זה יכול לנבוע משינויי לחץ דם ?
בנוסף איזה בדיקות הייתם ממליצים לי לעשות כדי לאתר את הבעיה במידה וזה קשור ללב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/11/2017מבחן TILT משמש לאבחון תגובה וגאלית הגורמת להתעלפות.
בזמן תגובה וגאלית לחץ דם ודופק יורדים משמעותית וזה גורם להתעלפות או לכמעט עלפון.
תגובה וגאלית אינה קשורה למחלת לב.
במידה ויש חשש ממחלת לב יש לפנות לרופא שיעריך את הצורך בבדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך זה קשור לשאלה שלי?
תומר12/11/2017יש לי תשישות/חולשה/חוסר נוחות המופיעה בראש במקומות שונים ומשתפרת כאשר אני נשכב
האם זה יכול לנבוע משינויי לחץ דם ?
איזה בדיקות אתה ממליץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט13/11/2017כדאי לפנות לרופא המשפחה שיבדוק אותך ויחליט האם צריך בדיקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דוקטור - את זה אני יודע גם לבד.
תומר13/11/2017תודה רבה דוקטור - את זה אני יודע גם לבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר בעקבות גלי t שליליםיאלי08/11/2017
שלום רב
בעקבות גלי t שלילים באקג רגיל בוצע הולטר ושם ניכתב היפוך גלי T
Inverted t wavs
Suggesting chronic
Myocardial ischemia ?? מה עכשיו ומה הטיפול אם יש וממה זה ??יש לציין שגלי t שלילים v1-v6* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר
ד``ר רוברט הפנר09/11/2017ההולטר אינו בדיקה לבירור גלי T שליליים.
מציע שתפנה לקרדיולוג עם תרשים אקג מלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו לב לאחר לידהיעלי07/11/2017
שלום דר,
לפני מספר חודשים כשהייתי בהריון עשיתי אקו לב והכל היה תקין למעט אי ספיקה קלה במסתם המיטרלי.
עכשיו חזרתי על הבדיקה לאחר לידה ושוב יצא אי ספיקה מינימלית במסתם המיטרלי וראיתי שגם נכתב
Min mr very mild
מה זה אומר? לא תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת ששכחתי
יעלי07/11/2017גם נרשם לי
Tr triv 25mmhg
מה זה אומר שתי התוצאות הנ"ל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקו
ד``ר רוברט הפנר07/11/2017זה תקין. לא לדאוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
יעלי08/11/2017תודה.
ראיתי גם ששטח חדר שמאל vc הוא 16 והנורמה היא עד 15.
האם זה לא תקין?על מה זה מעיד?
לפני 5 חודשים זה היה 15* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



