מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרופות להורדת לחץ דםמשה12/12/2017
אני נוטל מידי יום כדור אמלודיפין / ולסרטן 10/160 מג וכן ביסופרולול 5 מג. האם כדורים אלו עשויים לפגוע ביכולת המינית? האם ביכולת או בחשק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט12/12/2017ביסופרולול עלול במיעוט המקרים לגרום לאמפוטנציה אבל לא לירידה בחשק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקת אקו לבשי12/12/2017
שלום, אני בן 37, בצעתי בדיקת אקו, מצורף התוצאות, האם הם תקינות, והאם יש לי היפרטרופיה?
תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט12/12/2017האקו אינו מראה ממצא משמעותי ,המחיצה בין חדרי הלב עוביה בגבול העליון של הנורמה. כדאי לחזור על אקו בעוד כשנה להעריך שוב ממצא זה.
יש לחזור עם תוצאות האקו לרופא המפנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נורמיטן כן או לא MVPשרי11/12/2017
אני בת 53, ואובחנתי עם MVP קל מגיל 24. לפעמים יש לי פעימות מוקדמות. הומלץ לי לקחת כדור מקבוצת חוסמי ביטא, אני לוקחת נורמיטן 25 מ"ג כבר שנים רבות. קרדיולוגים תמיד אמרו לי שהנורמיטן מגן עלי מכל מיני פלפיטציות. אף פעם לא הרגשתי שהכדור באמת עוזר. היו תקופות עם הרבה פעימות מוקדמות ותקופות שלא היו בכלל. ואת הכדור לוקחת קבוע. ראיתי שהיום רופאים נוטים לא לתת בכלל נורמיטן, אלא כדורים ממשפחה אחרת.
שאלתי:
1. האם יש טעם בכלל לקחת את הכדור?
קראתי על מחקרים לא סימפטיים בנושא שנורמיטן מגביר סיכוי לשבץ מוחי. ואני לוקחת הורמונים לגיל המעבר שגם מגבירים סיכוי לשבץ.
2. מה נותנים היום , אם בכלל כמניעה לפעימות מוקדמות.
מודה מאוד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/12/2017תרופות מקבוצת חוסמי בטא כמו נורמיטן הן טיפול מקובל בפעימות מוקדמות. למעשה לא חייבים לטפל תרופתית בפעימות מוקדמות כי מדובר בתופעה שפירה ולא מסוכרת. לכן הטיפול ניתן רק למי שסובל מסמפטומים עקב הפעימות המורקדמות. נורמיטן לא מעלה סיכון לארוע מוחי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה במעיים שהתפשטה לאיברים נוספיםשואלת09/12/2017
שלום לקרדיולוגים,
לאחרונה הייתי אצל נטורופתית שאבחנה קנדידה במעיים שהתפשטה לאיברים נוספים-ציפורניים,עור,פה.כשאמרתי לה שאני סובלת מדופק מהיר היא אמרה לי שיכול להיות שהקנדידה גרמה לכך.יש לציין שכל בדיקות הדם וכל הבדיקות (אקו לב,הולטר לב,אקו לב במאמץ וארגומטריה )תקינות.
האם ידוע לכם על מקרים בהם פטריית הקנדידה שמקורה במעיים פגעה בלב או גרמה לדופק מהיר?
אני בת 28 ובריאה חוץ מהדופק המהיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה
ד``ר רוברט הפנר09/12/2017אם בדיקת האקו תקינה את יכולה להיות שקטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שואלת10/12/2017תודה על תשובתך.
ואם עשיתי את האקו לב לפני שנתיים וחצי ואין שינוי בתסמינים,צריך לעשות שוב ?
את בדיקת הארגומטריה שיצאה גם כן תקינה עשיתי לפני חצי שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה
ד``ר רוברט הפנר10/12/2017פיטריה מהציפורניים לא עוברת ללב ונטורופת לא מאבחן קנדידה במעיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטלין והלב - במיוחד פעימות לב מוקדמותישראל08/12/2017
שלום. פרסמתי לפני כמה זמן הודעה שבה כתבתי שאני סובל מפעימות לב מוקדמות וריטלין מחמיר אותן.
לאחרונה אין לי יותר פעימות מוקדמות.
זה אומר שאני כבר לא בקבוצת סיכון של ריטלין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין
ד``ר רוברט הפנר08/12/2017זה רק אומר שאין לך פעימות מוקדמות. או לא מרגיש אותן.
פעימות מוקדמות אינן נגרמות בדר״כ מריטלין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של אקו-דופלרענת05/12/2017
הכל תקין למעט: הסתיידות קלה של טבעת מיטראלית ומסתם אאורטאלי עם פתיחה טובה.
בדופלר: MILD MR
MILD TR- PAP = 31 MM HG
IMPAIRED RELAXATION
אנא תפענח מה כתבו. מה מצבי? תודה רבה. (בת 63)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/12/2017הסתיידות קלה של טבעת המסתם ללא פגיעה במסתם עצמו היא תופעה לא מסוכנת. MR קל וגם TR קל גם כן חסרי משמעות. רלקסציה מופחתת תופעה נורמלית בגיל 63
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה כתגובה
ענת06/12/2017מה הפרוש המילולי: MR קל? ו- TR קל. ורלקסציה מופחתת?? האם יש השלכות לעתיד?/מסוכן?? תודה רבה על העזרה מקרב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט09/12/2017MR קל זה דליפה קלה של מסתם מיטראלי TR קל דליפה קלה של מסתם טריקוספידלי. כאמור שניהם חסרי משמעחת. רקלסציה מופחתת תופעה נורמתית בגיל 63
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסתם מיטרלי מסוייד בבדיקות מאמץסיגל05/12/2017
שלום
לאימי בת ה69 בבדיקת מאמץ נמצא כי מסתם מיטרלי מסוייד מפל מוגבר על פניו מתאים להיצרות בינונית.
חדר שמאלי תקין.
אקג גם תקין.
אמי סובלת מלחץ דם וסוכר.
האם בהכרח צריך החלפת מסתם כשזה במצב בינוני?אפשר טיפול תרופתי?
שאלה שניה שלי,האם ניתוח כזה נחשב מסוכן?בטוח?שכיח עם הצלחות?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט06/12/2017הצרות בינונית של מסתם אורטלי מחייבת מעקב קרדיולוגי. החלפת מסתם נחוצה רק במידה ויש הצרות קשה הגורמת לסמפטומים.
ניתוח החלפת מסתם אורטלי הוא אחד מניתוחי הלב השכיחים ביותר.
כיום ניתן להחליף מסתם אורטלי מוצר בצנתור במידה והסיכון הניתוחי של המטופל גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסתם מטרלי
סיגל06/12/2017שלום פרופ
ענית לי על מסתם אורטלי,לא על מיטרלי.
תודה לך
(זוהי תשובתך-הצרות בינונית של מסתם אורטלי מחייבת מעקב קרדיולוגי. החלפת מסתם נחוצה רק במידה ויש הצרות קשה הגורמת לסמפטומים.
ניתוח החלפת מסתם אורטלי הוא אחד מניתוחי הלב השכיחים ביותר.
כיום ניתן להחליף מסתם אורטלי מוצר בצנתור במידה והסיכון הניתוחי של המטופל גבוה.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט06/12/2017גם לגבי מסתם מיטראלי - הצרות בינונית מחייבת מעקב קרדיולוגי אבל החלפת מסתם בניתוח רק אם ההצרות קשה וסמפטומטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל האם מסוכן ללב?שירי05/12/2017
ירידה של 10 קילו בחודשיים. בת 30 כנראה עקב פעילות יתר בלוטת התריס. לאחרונה לחצי דם נמוכים 90על 60 האם זה קשור? האם הלב יכול להתכווצץ כתוצאה מהירידה המהירה במשקל? הירידה במשקל מסוכנת ללב?? לציין ששוקלת כעת 61 שזה משקל תקין לגובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט05/12/2017לחץ דם נמוך יכל להיות קשור לירידה במשקל. תפקוד הלב לא אמור להפגע עקב ירידה במשקל. יתר פעילות של בלוטת התריס לאורך זמן עלול לפגוע בלב לכן יש להיות במעקב אנדוקרינולוג לשם טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד שמאל מתחת לצלעותדניאל04/12/2017
אני מרגיש בכמה שנים אחרונות מדי פעם כאב בצד שמאל מתחת לצלעות, ממש מצד שמאל, זה כאב שהוא מתגבר בזמן נשימה עמוקה , והכאב נעלם אחרי 10 דקות לפעמים יותר לפעמים פחות, אני מעשן קופסא ביום, ויש לי רגישות לאוכל חריף, ישר יש כאבים בכיבה, האם יכול להיות שזה בעיות לב איזשהם או שלא כל כאב מתחת לצלעות מצד שמאל זאת בעיה לבבית? הכיבה יכולה להקרין לצד שמאל? או אולי הראיה השמאלית? רוב הבדיקות שעשיתי תקינות, הכוונה להולטר אקו וארגומטריה למרות שאת הבדיקות האלה עשיתי בשביל לקבל אישור לחדר כושר ולא בגלל שהתלוננתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט04/12/2017אם הכאב לא מופיע במאמץ ולא הופיע בזמן בדיקת הארגומטריה שציינת שהיתה תקינה לא סביר שמקורו בלב.
כמובן שכדאי מאד להפסיק לעשן כדי שלא תתפתח מחלת לב בעתיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצה קטנה שאיני יודע מה משמעותהדני04/12/2017
רשמתי כבר בהודעה הקודמת וצירפתי תמונות של האקג, לא יודע מאיזו סיבה נמחק או שמחקו, מצרף תמונה אחת מלאה של האקג אם אפשר לשים לב ל V1 יש שם קפיצה קטנה שאיני יודע מה משמעותה, אגב האם יכול להיות שהאחות שחיברה אותי למכשיר האקג במצב שכיבה והתחילה לחבר לי את כל החוטים , נראה לי שבמהלך הבדיקה אחד החוטים שהיה קרוב למרכז החזה לא היה הדוק כמו כל השאר, הרגשתי שכולם מחוברים בלחץ אוויר כזה וזה שהיה קרוב לחזה היה סוג של רופף אבל האחות שמה את ידה עליהם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט04/12/2017האקג מראה קצב לב תקין עם ציר ימני שככל הנראה נובע ממיקום לא נכון של חיבורי הגפיים. פרט לכך האקג תקין . הקפיצה ב V1 היא מסיבה טכנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו קודם כל תודה על תשובה כזאת מהירה
דניאל04/12/2017מה זאת אומרת ציר ימני? באמת תודה לך , כיף שיש כזה פורום שמתייחס לאנשים עם לחץ!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם נמוך 112 על 50 המשךשירי03/12/2017
תודה על תשובתך המהירה.. לחץ דם 112/50 בת 30 פעילות יתר גבולית בבלוטת התריס. וירידה של 10 קילו במשקל. האם עלי לבצע בדיקת אקו לב? עקב לחץ דם נמוך? מה עלי לעשות בכדי לעלות את לחץ הדם לתקין? לוקחת b12 וחומצה פולית עקב בדירת דם שהראתה ערכים נמוכים. B12 256וחומצה פולית 7. תןדה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט03/12/2017אם את מרגישה טוב אין צורך להעלות את לחץ הדם. לחץ דם גבוה גורם לתחלואה רבה לחץ דם נמוך אינו גורם לתחלואה לכן אם לא גורם לחולשה או סחרחורות אין צורך לטפל בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם נמוך 112 על 50שירי03/12/2017
בת 30 . פעילות יתר גבולת בהלוטת התריס . בבדיקת לחץ דם 50/ 112 האם 50 נחשב נמוך? האם זה מסוכן? לציין שלאחרונה ירדתי 10 קילו האם זה קשור? מה עלי לבדוק? בדיקה קודמת של לחץ דם הראתה 90/60 . ממה זה נובע? והאם עלי לדאוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט03/12/2017לחץ דם 112/50 אינו מסוכן . לחץ דם נמוך יכל לנבוע מהירידה במשקל וגם מחוסר שתיה מספקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בדיקות לבלי02/12/2017
שלום,
האם בדיקת מאמץ (ארגומטריה )היא בעצם כמו בדיקת הולטר במאמץ גופני? והאם היא נותנת הערכה לגבי בעיות מבניות ומצב העורקים או רק על ההולכה החשמלית של הלב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט03/12/2017בדיקת מאמץ מטרתה לאבחן חסימות משמעותיות בעורקים כליליים וכמו כן להעריך כושר גופני. כדי לבחון את מבנה הלב דרוש אקו לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרוש מוניטור קינג לחודשזהבה דורון01/12/2017
שלום רב,
בעלי אחרי אירוע מוחי קיבל המחצה להתחבר למוניטור למשך חודש.
מישהו מכיר מכשיר כזה שניתן להשכיר או להלוות?
תודה, זהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט01/12/2017לדעתי כוונת ההמלצה היתה לשלול ארועי פרפור פרוזדורים שאם קיימים עלולים לגרום לארוע מוחי נוסף. יש חברה בשם ״מוניטור״ שמספקת מכשירים כאלה למבוטחי קופות החולים. כדאי שתבררי עם נותן ההמלצה אם זו היתה כוונתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב בבדיקת הולטריצחק01/12/2017
בן 77. תוצאות הולטר שנעשה בעקבות אקג שהראה פעימות מוקדמות הופעת הרגשה של הפעימות בחזה.
מהירות: 58 מינימום ממוצע לדקה. 88 מקסימום ממוצע. 68 ממוצע לדקה. נצפו APC'S 372-885 לשעה. ס"ה 13,282 ב 20:22 שע'. חלקם זוגות.
נצפו 9 קטעי slow/nonsustained atrial tachycardia בני 3-4 פעימות, במהירות 100-176 לדקה.
VPC'S נצפו 35 במשך זמן הבדיקה הנ"ל. גם בצורת קטע ביגמניה חדרית.
חודשיים וחצי קודם - עשיתי ארגונומטריה ו אקג שהיו תקינים.
בעבר : איסכמיה שקטה. באקג מקרי נמצא צלקת כתוצאה מאוטם ישן תחתון - התקף שלא הרגשתי. לפני כמעט 3 שנים נעשה לי צנתור טיפולי PCI TO LAD לאחר שבאקו לב במאמץ נמצאה איסכמיה ב MID-DISTAL LAD.
לוקח כל בוקר אספירין קרדיו 100. גם טריטייס (היות ובארגונומטריה היו פערים בין מדידות הל. ד)
מה מומלץ לעשות? תרופה? מעקב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט01/12/2017ממליץ לפנות למעקב אצל קרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



