מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעות שינהמירי24/05/2008
מזה שנים רבות סובלת מחוסר יכולת להרדם. ניסיתי דברים רבים- כדורים למיניהם, אך ללא הועיל. האם אפשר להגיע דרך קופת חולים למכון שינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתן
ד''ר מיכל לוסטיג26/05/2008החוקים ספציפיים לקופת החולים שלך. ניתן לקבל הפניה דרך רופא משפחה ,אף אוזן גרון, נאורולוג או פסכיאטר שוב, בהתאם לחוקי הקופה.
ובכל מקרה כדאי לפנות לרופא שינה להתייעצות היות וטיפול בכדורי שינה לבסוף הופך להיות הבעיה העיקרית וקשה להתנתק מהם והם ממסכים לעיתים את הבעיה הראשונית.
בברכה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפותדורון23/05/2008
שלום אני בן 20 ואני תמיד עייף גם אחרי שינה טובה אני כל היום מוצא עצמי עייף קשה לי לתפקד ובנוסף קשה לי לעיתים להירדם.
איך אוכל לפתור את בעיה זו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך התשובה שניתנה לטל...
ד''ר מיכל לוסטיג24/05/2008ששאלה את אותה שאלה לפניך,
הפרעות שינה שונות, מביאות לתחושת שינה לא מרעננת וכך, למרות שעות שינה מספקות ישנה תחושת העייפות. כך שיתכן ושעות השינה טובות אך השינה עלולה להיות"לא טובה". וזו סיבה לבדיקת שינה.
קשיי הרדמות לרוב נובעים ממתחים כלשהם. ידוע ,כמו כן, כי קפאין על צורותיו, ספורט בשעות הערב הנם מעוררים.
לתשומת לבך
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות לאחר קימהטל21/05/2008
שלום,ף אני מקפידה לישון לפחות 7 שעות בלילה, אך תמיד קמה עייפה ושושה, מתעוררת כפעמיים שלוש בלילה לשירותים או מרעשים וזהו, איני מבינה מדוע העייפות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטל
ד''ר מיכל לוסטיג21/05/2008שלום,
לא ציינת פרטים מספיקים לגביך-משקל, גיל, מחלות רקע וכו. אך בכל מקרה
תחושת שינה לא מרעננת, הנה סיבה לבצע בדיקת שינה.
פני דרך רופא המשפחה למעבדת שינה לבצע בדיקה זו.
בברכה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בונדרמיןמוטי15/05/2008
שלום שמי מוטי ואני רוצה לשאול שאלה אני כבר המון זמן מרגיש עייפות כרונית כמה שאני ישן ותמיד אני יהיה עייף והכי גרוע בלילה לא מצליח להרדם קראתי על כדור בשם בונדרמין שהוא כדור חזק 250 חמישים מלגרם ושאם לוקחים אותו נכנסים לתרדמת חזקה האם זה נכון? האם הכדור מסוכן ?כמה זמן מתעוררים לאחר נטילת הכדור ?האם יכולים לאבד הכרה? האם לוקחים כדור שלם ?מבקש שתענו לי על כל השאלות תודה דחוף:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ,לא ולא,
ד''ר מיכל לוסטיג15/05/2008שלום מוטי,
ראשית לא ציינת את גילך, האם אתה סובל ממחלות מסויימות, נוטל תרופות כלשהן. מכאן שהתשובה תהיה חלקית משהו,
בכל מקרה את מתאר תחושת עייפות ושינה לא מרעננת. הסיבה העיקרית לכך היא חסך שינה. הנורמה לאדם בוגר הנה 7.5 שעות שינה מידי לילה. (ללא השלמות בסופי שבוע(((-:
במידה ואתה מקפיד על כך הרי זה הזמן לבצע בדיקת שינה במעבדת שינה ולבדוק האם קיימות הפרעות במהלך השינה עצמה. הפרעות שינה מביאות לשינה לא מספקת ותחושה של שינה לא מרענננת ועייפות וזו רק אחת הסיבות שיש לאבחנן ולטפל בהם.
הטיפול בבונדורמין הוא כמו אקמול (ועוד פחות טוב) לדלקת ראות. הוא יתן לך להרדם (אולי , בתחילה, גם זה יעבור), ישנה את מבנה השינה בהמשך, בווודאי שלא יתקן את הבעיה העיקרית, ויגרום בסופו של דבר לסבילות -על מנת להשיג את אותו אפקט תדרש להעלות מנון.
ולא-באנשים בריאים אין סיבה שכדור בונדורמין בודד (ללא כדורים נלווים אחרים שתיית אלכוהול ביחד עם זה וכו) יגרום לאובדן הכרה
בברכה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת שינה לילד בן 7 דחוףויקטור13/05/2008
יש לי ילד בן שבע מתוערר פעם או פעמים בלילה קשה לו לקום בבוקר בתקופה האחרונה קרה מקרה שהגיע לבית הספר בשעות הבוקר בהתחלת היום או בהפסקה נרדם בבית הספר ולא הצליחו להעיר אותו היה מקרה על ספסל היה מקרה על מגלשה שישב בתוכה אני חושש שירדם באיזה מקום למשך כמה שעות ללא ידיעת אף אחד.
האם נתקלת בתופעהמסוג זה ומה הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לפנות לפורום בעיות שינה בילדים!
ד''ר דליה שכטר-עמיר14/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלומותאלה12/05/2008
שלום ד"ר
יש לי חלומות ממש משונים לאחרונה ואני מודאגת מהם. יש לציין שבעבר לקחתי פרוזק אבל הפסקתי לחלוטין לפני חודשיים. כשהייתי על הפרוזק היו לי חלומות מוזרים בצורה ממש מפחידה אבל אחרי זה הם נעלמו. בלילות האחרונים יש לי ממש חלומות מפחידים ולפעמים מרגיש כמו הזיות כאילו שאני על סמים או משהו. אני לא פוחדת מהחלומות ואני יכולה לסבול אותם, אבל אני פוחדת מהסיבה שיכולה להיות לחלומות כאלה. האם יכולה להיות לי פגיעה נוירולוגית או משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר12/05/2008ייתכן שעדיין קיימת השפעה של הפרוזאק (בהנחה שלא התחלת תרופה אחרת ממשפחת הפרוזאק).
השפעת הפרוזאק על פרמטרים של שינה עלולה להיות ממושכת.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות שינהשרה10/05/2008
אני בת 48 ומזה שנה שאינני מקבלת את המחזור החודשי.
בחצי השנה האחרונה אני סובלת מבעיות שינה המלוות בחלומות מוזרים שגורמים לי להתעורר מספר רב של פעמים במשך הלילה ובקושי להתעורר בבוקר לעבודה.
ניסיתי כדורים על בסיס טבעי (גאבא, ופיטופומל)ואין שינוי.
אשמח אם תוכל לייעץ לי בנושא, אולי יש כדורים אחרים על בסיס טבעי שעשויים לעזור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר10/05/2008עם הפסקת המחזור עלולות להופיע הפרעות שונות אולם חלימה כפי שאת מתארת אינה חלק מההפרעות המתוארות (למיטב ידיעתי).
האם התחלת בחודשים האחרונים ליטול תרופות חדשות? חל שינוי כלשהו במצבך הרפואי? האם הופיעו נחירות לאחרונה? תנועתיות יתר בשינה? בדיקות דם כלליות תקינות? ויטמין B12? תפקודי בלווטת התריס?
נסי לפרט קצת יותר.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלומות בלילה
סיגל13/05/2008שלום לך, אני מאוד שמחה שענית לי אבל את טוענת שהחלומות המוזרים שגורמים לי להתעורר מספר פעמים בלילה לא קשורים לבעיות שינה אז למה זה קשור.אני מתקשה לקום בבוקר ולעיתים קרובות אני מקבלת מיגרנה מעייפות.מה את מציעה לי לעשות בנושא אני חשבתי לקחת כדורים על בסיס טבעי שיש בהם ולריאן ומליסה האם את ממליצה אודה לך מאוד תיעצי לי מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר14/05/2008אם תקראי את תשובתי הקודמת תראי שלא טענתי שאין קשר להפרעות שינה...
בכל מקרה, נראה לי שכדאי להמשיך בירור עם בדיקת שינה לפני ניסיונות עם תרופות כאלה ואחרות.
האם בדיקות דם כלליות תקינות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד ללמד תינוק להירדם בעצמו???שירי05/05/2008
בני בן 5 חודשים ועד היום הרדמתי אותו על הידיים תוך כדי נידנוד.אני רוצה ללמדו לישון עצמאית
הוא יושן במיטה שלו וכמובן שאני מבצעת טקס קבוע בערב,מיקלחת,אוכל,מוזיקה מרגיעה וחושך
מה המינון הנכון לעשות זאת בלי לערער את ביטחונו?כמה זמן עלי לתת לו ליבכות? בבקשה עיזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני בבקשה לפורום הפרעות שינה בילדים
ד''ר דליה שכטר-עמיר06/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות שינהיוסי30/04/2008
שלום רב, רציתי לשאול האם הפרעות שינה (התעוררות בזמן השינה ונשימה דרך הפה...) עלולות להשפיע על התפתחותו הפיזית של נער בגיל ההתבגרות ? (על גובהו וכ'ו...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באופן עקיף כן,
ד''ר מיכל לוסטיג30/04/2008כדאי להתייעץ עם רופא שינה ולעבור בדיקת שינה. לעיתים ישנם שקדים מוגדלים העלולים להשפיע על מעבר אויר תקין בעת השינה.
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות נשימה בעיקבות שקדים ושקדון ממאיה28/04/2008
שלום
אבקש התייעצותכם בנושא הנ"ל
בתי בת ה 4 סובלת מזב כ שלושה חודשים משקדים מוגדלים ושקד שלישי שחוסם את דרכי הנשימה.
הומלץ לי לפנות למעבדת שינה כדי לעמוד את החסימה וההפרעה
הדיאגנוזה של מעבדת השינה היא כזו:
מספר הפסקות נשימה:
NREM : אפניאה 25 היפופניאה 66
REM: אפניאה 9 היפופניאה 62
סה"כ אפניאה 34 היפופניאה 128
RDI :24
מספר הפסקות נשימה לפי תנוחות:
אפניאה: גב 3 שמאל 14 בטן 14 ימין 3
היופניאה: גב 39 שמאל 18 בטן 8 ימין 63
לפני ניתוח הייתי רוצה לדעת אם יש לי זמן לנסות דברים נוספים
כגון חדר מלח הומאופטיה לכיווץ השקדים
אשמח לשמוע המלצתך וכ האם מה הניתוח המומלץ במצב כזה
תודה מראה מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני בבקשה לפורום הפרעות שינה בילדים
ד''ר דליה שכטר-עמיר29/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה בת 3.5 מתקשה להירדםענת26/04/2008
בתי תהיה בת 4 באוגוסט.
אני משכיבה אותה במיטה בערך בתשע, סיפורים וכו', אבל היא יכולה לשכב במיטה אפילו שעה וחצי עד שהיא נרדמת. (בדרך כלל אני או בעלי יושבים איתה בחדר עד שהיא נרדמת)
היא קמה מאוחר יחסית בבוקר.
היא נמצאת במעון שישנים בו בצהריים, אבל אפילו בימים שהיא לא ישנה שנת צהריים היא מתקשה להירדם.
לפני כשנה היא עברה ניתוח להוצאת פוליפ מאף ולפני כן עברה בדיקת שינה שהיתה תקינה.
מה לעשות כדי שתירדם מהר יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני בבקשה לפורום הפרעות שינה בילדים
ד''ר דליה שכטר-עמיר27/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות שינהאלה23/04/2008
אני בת 18. מאז שאני זוכרת את עצמי קשה לי להרדם. אני יכולה להיות עייפה ממש, להתפהך במיטה שעות ועדיין לא להרדם.
בזמן האחרון המצב ממש יותר גרוע. אני ישנה גג 6 שעות ביום, ישנה מאוחר, קמה מוקדם (ואני יכולה מבחינה טכנית לישון הרבה יותר). בד"כ אני מתעוררת ומתאמצת ממש לחזור לישון, אבל לא מצליחה. יש לי גם בעיה של דופק מהיר וחזק (כבר שנים, בלי אבחנה רפואית) ןמשום מה כשאני קמה הוא חזק ממש, וזה עוד יותר מקשה עליי להרדם, למרות שלדעתי זו לא הסיבה העיקרית שאני לא נרדמת.
האם זו נחשבת הפרעת שינה? מה זה אומר כשהדופק חזק יותר כשקמים? (למרות שאצלי הוא חזק כל היום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר24/04/2008דופק חזק - לבירור בפורום המתאים.
קשיי הירדמות - יש סיבות שונות. אם ההפרעה מגיל מאוד צעיר ייתכן שמדובר בהפרעה של השעון הביולוגי שמתזמן שינה-עירות.
כדאי לפנות למכון שינה לאבחון.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנה מספר עובדות הקשורות לשינה:אלכס22/04/2008
הנה מספר עובדות הקשורות לשינה: - מומלץ לישון כשמונה שעות ביום. שעה או שתיים נוספות יכולות לשפר את התפקוד היום יומי שלכם. - יש קשר בין מיעוט בשינה לבין תוחלת חיים קצרה יותר. - בשעות החשיכה מופרש מבלוטת האצטרובל שבמוח ההורמון מלטונין שאחראי על הסדרת מחזורי השינה של הגוף. שעות רבות של אור ביממה, מעבר למצב הנורמאלי, גורמות לשיבוש בפעילותו. - ביצוע פעולות ספורטיביות במהלך היום משפיע על עומק השינה לטובה וגורם גם להרדמות מהירה יותר. - בממוצע, ככל שעולים בגיל כך שעות השינה הולכות ומצטמצמות. - הפסיכולוגיה האבולוציונית טוענת שהשינה תפקידה למנוע היחשפות לטורפים. אי התנועה בזמן ממושך מקטינה את הסיכוי לזיהוי על ידי חיית טרף. - נרקולפטיה היא מחלה שהחולה בה נרדם בפתאומיות בלי להרגיש. - קטפלקסיה היא מחלה שבה אדם מתעורר אך גופו לא. התופעה גורמת לכך שבמשך דקות ספורות לאחר ההתעוררות הגוף נשאר משותק. - כמחצית מהישראלים מעבירים את זמן הטיסה שלהם בשינה, כך על פי חברת המחקר מרקט ווטש. - כ-20 עד 30 אחוז מהילדים סובלים מבעיות שינה - למזרן ולכרית יש חשיבות מכרעת על איכות השינה ועל שמירה על בריאות גופנו לכן יש להקפיד על מזרני בריאות אורטפדיים אשר להם יש דגש רב ללא פשרות על התאמת המזרן והכרית לצרכים הפיזיולוגים של גופנו אלכס [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכותב אינו נציג של מנהלי פורום זה
ד''ר מיכל לוסטיג23/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקטיגרףרעות22/04/2008
במסגרת סיום התואר שלי בפסיכולוגיה , בחרתי לעשות את העבודה הסמינריונית שלי בקורס "שינה והפרעות שינה בילדות". לצורך העניין - האם יש באפשרותי להשכיר , להשאיל אקטיגרפים? כיצד הדבר נעשה? אשמח לקבל הכוונה בנדון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר24/04/2008פני טלפונית אלי, למכון.
ד"ר שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רעות24/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמילי21/04/2008
שלום רב,
בחצי שנה האחרונה אני מעשנת חשיש כל לילה. השינה שלי נראה לי שהפחה ליותר חזקה. בבוקר קשה לי יותר מפעם להתעורר.
רציתי לדעת אם במקרה יש לכם מושג מה ההשפעה של חשיש/גראס על שלבי השינה ואיכותה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר22/04/2008אני לא מכירה מחקר בו בדקו ספציפית השפעת חשיש על שלבי שינה.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

