פורום הפרעות שינה ועייפות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת שינה חד פעמית
    אני
    30/06/2008

    שלום רב! באופן כללי אני ישן דיי בסדר, אם כי נדרש לי לפעמים זמן מה להירדם (לפעמים אפילו כשלוש שעות) אבל זה בטח בגלל שאני לוקח רטלין ולא הפרעת שינה...מה שכן אני חייב מסגרת שינה:כל יום ללכת באותה שעה לישון אחרת אני קם הפוך. אפילו אם ביום אחד ישנתי מ12 במקום מ10, בלילה שאחרי אני לא אשן כמו שצריך... בשבוע הבא יש לי אירוע חשוב שיתמשך כל הלילה עד הבוקר בערך...יומיים אחרי זה יש לי מבחן חשוב, משמע אני חייב לישון טוב בלילה שאחרי האירוע. אבל אם אני אלך לישון ב4-5 אחרי האירוע, הלילה הבא לא יהיה טוב! מה ניתן לעשות על מנת למזער את הנזק? בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת שינה חד פעמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה חד פעמית???

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    שלום,
    נקודתית ,ניתן לקחת כדור שינה (להתייעץ עם רופא משפחה ולנסותו קודם כל בסוף שבוע ולא לפני המבחן).אך באופן כללי התאור שלך נשמע כמו התנהלות אובסיסיבית לגבי השינה שמביאה בעקבותיה חרדה ומניעת שינה . בזה אני מציעה לטפל בצורה נרחבת יותר אם על ידי טיפול התנהגותי קוגנטיבי ואם על ידי טיפול תרופתי. ניתן להתייעץ עם רופא שינה .

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות במשך היום ..
    שלומי
    30/06/2008

    אני עייף רוב הזמן במשך היום אינני יודע אם זה מהסיבה שאני קם ב5 וחצי בבוקר לפחות 3 פעמים בשבוע כאשר שאר הימים אני קם יחסית בשעות סבירות 8 בבוקר לערך , מבחינת כושר גופני אני בכושר טוב מתאמן לפחות 4 פעמים בשבוע ספורטאי מקצועי,אני משתדל לישון לפחות 7 שעות בלילה ככה שגם מהבחינה הזו אני חושב שאני בסדר ,בנוסף מבחינת בדיקות דם שעשיתי הכל תקין ואין לי חוסר בשום דבר . אשמח לדעת מה יכול לגרום לי את אותה עייפות שנמשכת רוב היום ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות במשך היום ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    שלום שלומי,
    הנורמה של ממוצע שינה לילי לאדם בוגר הנה בת 7.5 שעות. . חסך שינה הוא הסיבה השכיחה ביותר לעייפות וישנוניות במהלך היום.
    לאחר חודש בו תישן מידי לילה 7-7.5 שעות ,במידה והתסמינים ימשכו, אז ממליצה לך לפנות למכון שינה לביצוע בדיקת שינה.

    בברכה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות והשכמה פוגעות בזוגיות
    קרין
    30/06/2008

    שלום לכולם, בעלי בן 31 נוחר בחמש השנים האחרונות בצורה שאי אפשר לתאר. איני יכולה לישון עימו באותה מיטה שלא לדבר על אותו חדר, רמת הנחירות כזו גבוהה שאני הולכת לישון לפניו וברגע שהוא נרדם הוא מעיר אותי מהנחירות. גרוע יותר זה שאפילו אם הוא ישן בסלון הנחירות מעירות את ביתנו בת השנה שהחדר שלה לא רחוק מהסלון.... חוץ מעניין הנחירות ישנה בעיית השכמה קשה, הוא אינו מתעורר לבדו לא שומע את השעון המעורר, אינו יודע איפה הוא נמצא ועד שאני מצליחה להעיר אותו זה כבר מלווה בעצבים וכעסים. לדוגמא אם הוא מתחיל לעבוד ב6 בבוקר אני צריכה לקום במיוחד על מנת להעיר אותו. אורח חיי נפגע כתוצאה מהדברים הללו, אנחנו לא ישנים יחד וגם אם קורה לילה שאנחנו נכנסים יחד למיטה אני מעירה אותו כדי שיעבור לסלון- וזה אינו פתרון נורמלי. לפני שנה בעלי עשה טיפול בגלי רדיו וצריבה של החיך אך הדבר אינו עזר, האם יש פתרון נוסף? אולי מישהו מכיר טיפול הומאופתי שיועיל לנו ויחזיר לי את הזוגיות הראויה? אני מתסוכלת, נואשת ואובדת עצות!!!!!! לא קל לי לחיות כך!!!!!! תודה על כל עצה/ הכוונה קרין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות וקשיי התעוררות

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    שלום קארין,
    את מתארת מצב משפחתי לא נסבל אך מעבר לכך כל שכתבת (לרבות העובדה שטיפול בגלי רדיו לא עזר) מרמזים על כך שאין מדובר בנחירות בלבד המפריעות רק לחיים הביתיים והזוגיים אלא יתכן וקיימת הפרעת נשימה בשינה ("דום נשימה") שנחירות הנן רק תסמין אחד שלה וככל הנראה קשיי ההתעוררות בבוקר נובעים מכך שהשינה, ארוכה ככל שתהיה אינה יעילה בשל הפסקות הנשימה, מאמץ נשימתיויתכן יקיצות מרובות.
    הפרעה זו ללא טיפול מלבד המפגע הסביבתי שבה, הנה גורם סיכון להתפתחות מחלות כלי דם למינהן כמו לחץ דם ואחרות.
    פנו בהקדם למכון שינה לביצוע בדיקת שינה ובהמשך יומלץ על טיפול.
    אין טיפול הומאופתי עבור הפרעה כזו במידה וזו היא.

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנתיים 3 כדורי שינה
    יותם
    30/06/2008

    שלום אני בן 28 נטלתי במשך שנתיים שלושה כדורי שינה נוקטורנו/ זודורם/ בונדרומין לחלופין (בכדי לא לפתח תלות) כיום אני רוצה להפסיק כבר שבוע אני ישן רק עם תה קמומיל בלי כדורי שינה כי הבנתי שהכדורים האלו עושים דיכאון ועייפות וזומביות וחרדה רציתי לדעת באמת מה ידוע ברפואה לגבי הנזק הנפשי שכדורים אלו עושים והאם כשמפסיקים אותם יורד הדיכאון והחרדה? כמו כן למרות שאני ישן הרבה אני עייף ביום, אני ישן ב6 בבוקר קם ב-4 אחה"צ, האם מכון שינה יכול לעזור לדעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנתיים 3 כדורי שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי שינה-יש תחליף

    אלכס
    02/07/2008

    שמי אלכס, גימלאי צה"ל, בן 50 עד לפני 6 שנים לא ישנתי בלילות עקב חרדות בעקבות תאונת דרכים קשה שעברתי, טופלתי תרופתית שנים: 2 פרוזק ו-1 קלונקס בלילה, וגם עם זה לא ישנתי. רכשתי מזרן יקר ביותר מחברה מוכרת בארץ למטרה זו - וגם לא עזר. באחת ההזדמנויות השאיל לי שכן שלי מזרן בריאות אורטופדי (מזרן מחומר ויסקו) והמליץ לי לישון על מזרן זה. כמובן שהגבתי בספקנות ענקית כי תרופות לא עזרו - בטח שלא מזרן יעשה את העבודה. הפלא ופלא - ממש הפלא ופלא: בלילה הראשון נרדמתי , ושוב נרדמתי ושוב נרדמתי, לאחר שבוע אפילו הלכתי לרופא המשפחה לספר שאני "מאבד הכרה בלילה" בשבוע האחרון. מתי הבנתי שיש קשר בין המזרן לשינה - בסוף החודש כשהלכתי לרכוש שוב את מנת התרופות שלי:פרוזק וקלונקס, ולתדהמתי ראיתי שחצי מהכדורים "שכחתי" לקחת. לא לקחתי כדורים, ואז התחלתי שוב לשים לב למזרן. עד היום, 5 שנים אחרי, אני ישן לילה לילה לילה לילה - בלי עין רעה, ללא תרופות. ואני אחד מיני רבים בארץ ובעולם ששינו חייהם בזכות ערכת השינה הזו. עונג יהיה לי לספר ואפילו להשאיל את המזרן כדי לחוות כמוני את השינה האיכותית. סירוטקין אלכס [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמיני גמילה ועוד

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    תסמיני גמילה מכדורי שינה עלולים להיות גם נפשיים וגם גופניים. אם המצב כעת הוא שאתה ישן מ0600 עד 1600 כפי שהבנתי , אזי לא ברור לי לחלוטין מדוע נטלת בכלל כדורי שינה. אם אלו השעות המועדפות עליך ,האם יתכן ובעצם הבעיה ממנה אתה סובל הנה שעון ביולוגי דחוי? ומכך גם קשיי השינה שלך בשעות הלילה? הטיפול בהפרעה זו שונה לחלוטין מטיפול בכדורי שינה. פנה להתייעצות אישית לרופא שינה.

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות שינה וחרדות
    דפי
    29/06/2008

    שלום, לפני כשנה ילדתי ומאז אני סובלת משינה קלה המלווה בהתעוררויות רבות. בחודש האחרון, החריף המצב ואני לא מצליחה להירדם כלל(ערה כמעט כל הלילה). פסיכיאטר המליץ לי לקחת ציפרלקס לצורך טיפול בהפרעות חרדה+OCD מהם אני סובלת מאז ומתמיד . מזה 3 לילות אני נוטלת לפני השינה כדור שינה בשם בוטיזולאם ויש לי מס שאלות: האם ניתן ליטול כדור זה יחד עם הצ'פרלקס עד שזו תתחיל להשפיע? ע"ג הוראות היצרן כתוב שבוטיזולאם אסור לשימוש ש"י אנשים הסובלים מבעיות פסיכיאטריות. האם אסור לי לקחת אותו? אם אסור איזה כדור כן אוכל לקחת במצבי ? האם צמח ההיפריקום יכול לסייע במקום צ'יפרלקס? תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות שינה וחרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    ברוטיזולאם או בשמו המסחרי בונדורמין הנו כדור שינה ממשפחת התרופות של בנזודיאזפינים. כעיקרון אין מניעה ללקיחתו עם הציפראקלס אך לא לטווח של יותר משבוע עשרה ימים היות והוא בעל פטונציאל לפתוח סבילות .
    את הציפראלקס אני ממליצה לקחת בבוקר .

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה וחלומות
    שיר
    28/06/2008

    זה אולי יישמע קצת מוזר, אבל אני בת 25 , בריאה לחלוטין, והשינה שלי מאוד תלויה בחלומות שלי ואני אסביר: אני תמיד חולמת המון חלומות!! כל מיני סוגים שמעייפים אותי מאוד. אם אני לא חולמת חלומות עמוקים שאפשר לזכור אז אני ישנה טוב אפילו מעט. אבל- לרוב אני חולמת חלומות עמוקים ואפילו בהמשכים, אני כל כך נמצאת שם שאני פשוט מודעת לזה שזה חלום ואפילו יכולה לשלוט בו ולעשות בחלום הזה מה שאני רוצה.. ( לקבוע את העלילה שלו, להחליט מה לעשות עם עצמי) בנוסף, אני מרגישה שכאילו כל לילה יש מכסה של חלומות שאני צריכה לחלום ואם אני קמה עייפה נורא אני מבינה שיש עוד כמה חלומות שלא חלמתי ואין לי ברירה אלא לישון עוד קצת ולחלום אותם אחרת כל היום אני אהיה ישנונית.(וזה מה שקורה באמת). אין לי מושג למה זה ככה, ולמרות שזה נשמע מוזר זה אמיתי ואשמח לדעת מה קורה לי בלילות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה וחלומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איני יודעת מה קורה לך בלילות

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    אך התאור של "חלומות עמוקים" כפי שתארת זאת מתאים לעיתים לחויה של חלומות בעת נטילת תרופות כמו תרופות נוגדות דכאון.
    לא תמיד יש מה לעשות עם החויה הזו אך יתכן ותחושת העייפות שלך למרות השינה נובעת מבעיות נוספות בשינה. (יקיצות מרובות למשל?)
    כדי לבדוק מה קורה לך בשינה כדאי לבצע "בדיקת שינה מלאה" במכון שינה.

    לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה נורמה בשינה
    אור
    27/06/2008

    בת 31 שלא ישנה כמו שצריך כבר מגיל 21 ועכשיו מעט ארחיב- במהלך כל השנים הללו , אני מוצאת את עצמי מתעוררת המון בלילה אחד וגם הוא קצר(5 ש) כל התעוררות היא לקום לעשות דבר מה לגלוש לקרוא לאכול יוגרט או משהו וחזור למיטה, עד היקיצה המתטישה הקרובה, לילה רצוף הוא בגדר נדיר וכשהוא מגיע אני כולי זורחת , בזמנו נבדקתי במעבדת שינה לא נמצאה אבחנה, במסגרת הטיפול ניסו מלטונין אך גם שם לא מצאתי את הלילה המדהים, פעם ניסתי כדור שינה אך גם איתו אני קמה כמו גדולה עם הזמן והשנים אני מרגישה כבר ביום עייפה וזה לא נוח ולא מאפשר לעבוד למשל בעבודה שהיא מול מחשב כי אז אני נעלמת לחלם ומנכרת כל היום, אז אני מחפשת משהו עם תזוזה רק שלא ארדם באמצע, וזו כמובן התנהגות שלא קלה לגוף בכלל, חוצ מזה עם השנים אני דוחה את זמן הלכתי לישון עד שכבר אין לי יותר ברירה והגוף על סף קריסה, אני פתחתי כנראה סוג של שינאה ללילות הארוכים ואני לא הולכת לישון רק כעוד דקה אתעלף... הבעיה נשארה לכל אורך השנים למרות שעברתי כל מיני מקומות שונים שבהם גרתי ועם בן זוג ובלי ובטיול או לא כל מיני סיטואציות משתנות רק לא הקימות הדחופות!! מה עושים אני מרגישה חלק מן הזמן שאני חיה בבועה שלי בעייפות שעוטפת אותי .. מתחננת באמת לעיצה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה נורמה בשינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה לא רציפה

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    הטיפול עלידי מלטונין, בוודאי בגילך אינו טיפול הניתן ליקיצות מרובות בשינה. כלומר ישנה אי התאמה מסויימת בין תאור השינה והטיפול שקיבלת. בכל מקרה כדאי להתייעץ עם רופא שינה (ולהגיע עם תוצאות בדיקת השינה)-תיתכנה מספר סיבות ליקיצות מרובות בלילה. ולעיתים לא מצליחים למצוא את הסיבה אך במידה והשינה מופרעת עד כדי כך כדאי, אכן לנסות טיפול תרופתי אך לא עלידי מלטונין.
    במידה ולא בצעת בדיקת שינה מלאה (כולל EEG) שוב, כדאי לפנות למכון שינה, לבצע את הבדיקה הנדרשת ואז לקבל ייעוץ בטיפול.
    בוודאי שכך אינך יכולה להמשיך.

    לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת עדכון ברשותך

    אור
    12/07/2008

    לפני כחודש ימים ביקשתי מרופא המשפחה שלי לנסות טיפול ברדוקטיל, אומנם מבחינת נתונים גופניים אני לא ממש עונה על הדרישה של הכדור אך מה שבעיקר רציתי למנוע באמצעותו זה את החוסר שקט התמידי ברצון לאכול משהו ואני מתכוונת לדברים לא לארוחות (כי זה שנים אינני אוכלת) אלא לאכילה קלילה אבל אכילה מעדן פירות גבינה וכו...החוסר שקט בזה הטריד ושמתי לב שבשבוע האחרון כמעט בשום יום לא התעוררתי לפני קרוב לשש שעות שינה ברציפות(!!!!!!)את חושבת שניתן למצוא קשר בין שני המקרים? (אגב ניסיון כדורי שינ ה בעבר לא פתר אני נוהגת להתעורר עדיין גם תחת השפעתם - ) תודה ובוקר טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלך לערב הפרעות שינה בתל השומר ב8.7
    קורל
    26/06/2008

    בתשובה למה שכתבתם אני ראיתי באתר של בית חולים שיבא שיש ערב כזה להורים כמונו , בנושא הפרעות שינה בילדים ואשמח לשמוע לשאול ולראות אם גם אתם סובלים עם ילדכם כמוני בהפרעות השינה, זה יהיה ביום שלישי 8.7 ומקווה שנוכל להשכיל בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב הפרעות שינת ילדים 8.7.שיבא תה'ש

    שיבא תה'ש
    29/06/2008

    שלום לך גולשת - קורל , בהמשך למה שכתבת , אכן כן, המרכז הרפואי שיבא תל השומר יקיים ערב פתוח לכלל הקהילה בנושא הפרעות שינה בילדים, ערב זה יתקיים ביום שלישי8.7.08 , צוות המכון לשינה ועייפות, באולם בית סוראסקי שבשיבא תל השומר, חובה להירשם מראש, פרטי ההזמנה מופיעים גם באתר הרשמי שלנו WWW.SHEBA.CO.IL

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזיות בשינה- דחוף!
    דנה
    23/06/2008

    שלום,
    אני בת 27 ובריאה בדר"כ. לאחרונה אני סובלת מהפרעות שינה חמורות. כמעט בכל לילה אני מתעוררת (מס' פעמים בלילה) בבהלה עמוקה, תוך כדי שאני צורחת בהיסטריה, מכיוון שאני רואה דברים מוזרים- שלטענת בן זוגי אינם קיימים. פעם אחת התעוררתי בבהלה והתחלתי לרוץ כדי לברוח מהחדר ונחבלתי ברגלי. לאחר שאני מתעוררת, בדר"כ מזיעה ובהיסטריה, אני ממש חוששת לחזור לישון, וכך בכל לילה אני מתקשה גם להירדם מכיוון שאני חוששת ממה שעלול לקרות לי במהלך השינה.
    הייתי שמחה לקבל יעוץ בהקדם האפשרי,
    תודה, דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזיות בשינה- דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    24/06/2008

    התיאור יכול להתאים לסיוטי לילה (nightmares) שהגורם להם עפ"ר סטרס נפשי / טראומה נפשית.
    תופעות דומות עלולות להיות משניות לתרופות מסויימות.

    לא מסרת פרטים רבים אז קשה לומר.

    כדאי להתייעץ עם רופא במכון שינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא שינה
    רונה
    23/06/2008

    כיצד אני יכולה להגיע לרופא שינה אני גרה באזור חדרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    אסתי
    23/06/2008

    לפני כארבע שנים הייתי במעבדת שינה נאמר לי להעזר בפסיכולוג האם בעבדת שינה אין פסיכולוגים שאפר להעזר בהם? נאמר לי ששם מטפלים רק בבעיות של דום נשימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאסתי

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    24/06/2008

    1. לא בכל מכון שינה עובדים פסיכולוגים.
    2. יש מכונים שעוסקים רק בבעיות של הפסקות נשימה ויש שעוסקים בכל הפרעות השינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה

    אסתי
    24/06/2008

    תודה לך על תשובתך האם את יודעת באזור הצפון היכן יש מכונים לא פרטיים שיש בהם פסיכולוגים? אני יודעת שבהלל יפה אין האם יש מכונים נוספים אני פשוט חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות תודה לך שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    24/06/2008

    עלייך לברר בקופת החולים שלך עם איזה מכון שינה הקופה עובדת ולבקש הפנייה.
    אלינו ניתן לפנות לייעוץ של רופא גם ללא טופס התחייבות, תמורת תשלום של 98 ש"ח.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אסתי
    25/06/2008

    שוב תודה וכיצד אפשר לפנות אליכם כלומר מס הטלפון אם אפשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    25/06/2008

    03-5340381


    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות יתר ועיניים אדומות
    רותם שמעוני
    22/06/2008

    טוב אז ככה אני בן 18 עוד מעט מתגייס יש לי בעיה של עייפות יתר לא משנה כמה אני ישן.
    לפעמים זגה יותר ולפעמים זה פחות אני מרגיש ממש שהעיינים נהייות קטנות וכאילו העיניים מוטשות,
    אני מדבר ופעם הלכתי מתוך שינה, יש לי "דפיקה מוקדמת" בלב, גילו אצלי גודש באף.

    עשיתי בדיקת עיניים אצל רופא עיניים והוא טוען שהכל בסדר
    בדיקות דם וצילום רנטגן של מערות האף והכל בסדר.

    הייתי מעשן קופסא ביום במשך חמש שנים ועכשיו הפחתתי לסיגריה אחת ביום עד 2

    הלכתי לנוירולוג גם הוא טען שהכל בסדר וזה לא נוירולוגי.

    מה יכולות להיות הסיבות לעייפות הזאת (עיניים אדומות גם כן יש לי ואני משתמש בסטילה, ויש לי הרבה דמעות.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    22/06/2008

    הסיבה השכיחה ביותר לעייפות - במיוחד באנשים צעירים - היא חוסר שעות שינה. חשוב לישון מספיק שעות מדי לילה ולא לחסר לילה אחד ובלילה הבא "להשלים". כמה שעות זה "מספיק"? לכל אחד שעות אחרות. לאחר 6 שעות זה "מספיק" לאחר רק 10 שעות.
    תעשה מעקב כמה שעות אתה יש מדי לילה.
    מלבד שעות שינה - ייתכן שמדובר בהפרעת שינה כלשהיא.
    אם אתה ישן מספיק - כדאי להמשיך לבדוק במרפאת שינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזעת לילה
    דפנה
    21/06/2008

    שלום ד"ר,

    לפני כ 4 חודשים התחלתי לסבול מהזעת לילה.
    ערכתי בדיקות מקיפות דם,נשים,צילום חזה,אולטראסאונד בטן עליונה,הורמונים,אנדו ..
    הכל תקין.
    CT ו MRI לא עשיתי .
    הרופא שלי אומר שאם נמשיך לחפש זו תהיה רפואה מתגוננת כלומר לחפש לחפש עד שאולי נמצא ,
    הוא לא בעד השיטה והוא סבור שצריך לעזוב את הענין ולהתיחס לסימפטום כמשהו שצריך לחיות איתו.

    מה דעתך על הענין?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזעת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    22/06/2008

    הזעת לילה עשויה להיות קשורה להפרעת נשימה בשינה.
    אם את נוחרת, סובלת מיובש בפה בבוקר, קמה עייפה וסובלת מעייפות וישנוניות במשך היום אולי זה הכיוון.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מת מעייפות
    ירון
    21/06/2008

    שלום,

    אני בחור צעיר בן 20. אני סובל מעייפות רצינית. אני קם מאוד עייף. עשיתי מס' פעמים בדיקות דם והכל יצא תקין (חוץ מטריציגילרדים גבוהים בדם). העניין נמשך כבר שנים. בנוסף, יש לי עודף משקל של 11-12 ק"ג.

    לאן כדאי לפנות כעת? ומה האפשרויות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מת מעייפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    21/06/2008

    חסרים פרטים רבים כמו כמה שעות אתה ישן בלילה? איך שנת הלילה שלך? והכי חשוב - למה אתה מתכוון במילה עייפות?? האם הכוונה לישנוניות? לתשישות פיזית? תשישות נפשית?

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עדי
    24/06/2008

    היי, תודה על התשובה.
    העייפות שאני מרגיש היא כל הזמן צורך לישון. אני כל הזמן רוצה לישון. ככה אני לא מרוכז ולא במיטבי. זה לא עייפות נפשית או פיזית.
    לא חשוב כמה אני יושן, אני עדיין אהיה עייף. אם אני במחסור של שעות שינה אני עייף עוד יותר, אבל גם אם אני יושן 8-12 שעות ביממה אני עדיין אקום ואהיה עייף במשך היום. מה אפשר לעשות ולאן כדאי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    24/06/2008

    אם עברת בירור רפואי ונשללו בעיות כמו תת פעילות של בלוטת התריס, אנמיה מחוסר ברזל וכד', הרי שכדאי לפנות לייעוץ במכון שינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חריקות ונקישות שיניים בזמן שינה
    מירי
    18/06/2008

    הי,
    בימים האחרונים החלה אצל בני בן ה-3 (כמעט) תופעה של נקישות וחריקות שיניים בזמן השינה. זה קורה די הרבה במהלך הלילה.
    אשמח לשמוע קצת יותר לגבי התופעה, ובייחוד לגבי הופעתה אצל ילדים בגיל כה צעיר.
    איך מומלץ לטפל בנושא?
    המון תודה מראש,
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פני לפורום הפרעות שינה בילדים

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    19/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיבור בשינה ומחלת ירח.
    מישהי
    17/06/2008

    אני בת 16 וחבר שלי מספר לי שאני הולכת ומדברת מתוך שינה, אומרים שאסור להפריע לבן אדם בזמן שהוא ישן כי אתה מדבר עם הנשמה שלו וזה יכול לעשות לו נזק. רציתי לדעת עם זה נכון ומזה יכול לגרום ולאן כדאי לי לפנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיבור בשינה ומחלת ירח.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    17/06/2008

    דיבור מתוך שינה וגם הליכה מתוך שינה אינם נדירים בילדות. כדאי לא להעיר מישהו שהולך מתוך שינה כדי שלא יקיץ מבולבל וחרד. יש לכוונו בחזרה למיטה כדי שימשיך לישון. איני מכירה תיאוריה של דיבור לנשמה.
    כדאי להתייעץ עם רופא שינה וניתן לקבל הפנייה דרך קופת חולים.


    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום