פורום סוכרת אנדוקרינולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תרופה לסוכרת לחולי לב וכליות
    נחמן
    23/05/2021

    שלום רב!אני בן 60,חולה סוכרת.מטופל על ידי ג'נואט 50/1000.הסוכר שלי סביב 130-140.
    בבדיקת אולטראסאונד כליות האחרונה נצפתה ירידה קלה בעובי של פרנכימה.בנוסף לכך אני עברתי 3 צנטורי לב(פגיעה בכלי דם קטנים).
    לאחרונה שמעתי שיש תרופה שמגנה על הלב ועל הכליות.האם במקרה שלי יש טעם לנסות את התרופה הזאת?
    ברקע יש עוד מחלות רבות:AS,סרקואידוזיס ברמיסיה,אבנים בכליות.אני סובל מעודף משקל,למרות שמשתדל לשמור על הדיאטה.
    בתודה מראש,
    נחמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנחמן

    ד''ר מאיה איש שלום
    24/05/2021

    בהחלט כדאי לשקול שנוי תרופתי. להוסיף מעכבי SGLT2 ואולי גם אנאלוגים לGLP1 (ואז להפסיק את הגנואט ולעבור לגלוקופאג')
    מציעה להתיעץ עם הרופא המטפל
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לסבתא שלי. להורמון גדילה
    נחום
    22/05/2021

    שלום סבתא שלי בת 82 מטר 1.58 סובלת מכאבים גב קשים האם מתן הורמון גדילה יכול לעזור לכאבי גב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנחום

    ד''ר מאיה איש שלום
    23/05/2021

    לא שידוע לי
    כדאי לבצע צילום לפחות לבדוק אם היו שברים שלא היתה מודעת להם או שמדובר בשנויים נוונים ואז כדאי לפנות ליעוץ של אורתופד
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורטאו ואביניטי חשש משבר והבטחת טיפול
    יונה
    21/05/2021

    שלום רב,

    חולת אוסטיאופורוזיס.
    האם בשל הריבאונד שצפוי לאחר טיפול באביניטי יש הגיון בטיפול באביניטי ומיד עם סיומו התחלת טיפול בפורטאו?

    חוששת מאוד משבר וחותרת להבטחה מירבית שזה לא יקרה ולא רוצה להיות תלויה בתנאים של קופת החולים

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליונה

    ד''ר מאיה איש שלום
    22/05/2021

    כדי למנוע את הREBOUND צריך פשוט מיד לטפל בטיפול שמונע פרוק עצם אקלסטה/פרוליה/טיפול פומי בבספוספונטים וזה ימנע את הרבאונד. פשוט לא להשאר ללא טפול
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה טכנית בנוגע ל-bioavailable testosterone
    נדב
    21/05/2021

    היי דר' מאיה,

    בהמשך לשרשור הקודם, מקריאה באינטרנט אני רואה ש-bioavailable testosterone הוא למעשה תוצאה של חישוב שמשקלל את הטסטוסטרון טוטאל, SHBG ואלבומין.
    ישנם מחשבונים באינטרנט שמחשבים כמה ה-bioavailable testosterone.
    פשוט לגגל bioavailable testosterone calculator.

    האם מבחינתך ניתן פשוט להוסיף לבדיקת הטסטוסטרון וה-SHBG בקופה בדיקת של אלבומין ולהעזר באחד המחשבונים הללו ולחסוך נסיעה מיוחדת לאיכילוב?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנדב

    ד''ר מאיה איש שלום
    22/05/2021

    באיכילוב זו בדיקה ישירה ולא חישוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת טיפול חדש האם כדאי
    שרון
    21/05/2021

    שלום,
    בת 48 מטופלת בגלוקומין 3 ביום המוגלובין a1c 6.3 משקל עודף אך שומרת ועושה ספורט.
    הרופאה הציעה לי לחשוב על הוספת זריקה שבועית בשם אוזימפיק או כדור בשם ג'יאדריאנס טוענת שזה יכול לעזור ברידה במשקל וטוב יותר מגלוקומין לטווה הארוך האם צודקת? כדאי לנסות ולשנות..ומה האשר להיפו או תופעות לוואי שונות.תודה שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכרת טיפול חדש האם כדאי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרון

    ד``ר מאיה איש שלום
    21/05/2021

    מסכימה עם רופאתך
    אם יש עודף משקל משמעותי יש עדיפות לאוזמפיק כי גרדיאנס יוריד במשקל 2-4 קג' אך היתרון שלו זה הגנה על הכליות והלב. תופעות הלואי מעלה סכון לפטרת וגנלית במי שיש לה נטיה, ואולי עליה בנטיה לדלקות בדרכי השתן.
    אוזמפיק מורידה בממוצע במשקל 6-7 קג'. תנרמל כנראה את ערכי הסוכר מגנה על הלב והכליות. בעקרון ירידה במשקל של 15% גורמת לרמיסיה של הסוכרת.
    חשוב כמובן לצמצם פחמימות בתזונה ולהקפיד על פעילות גופנית סדירה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזנפיק

    שרון
    22/05/2021

    תודה על תשובתך המהירה,
    באם אני מחליפה לסריקה השבועית,האם זה מוריד את הכדורים או הכל ביחד? כמו כן האם הזריקה גורמת להיפו תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרון

    ד``ר מאיה איש שלום
    23/05/2021

    אפשר לותר על מטפורמין אם את מתחילה אוזמפיק. למרות שהמטפורמין מעצים את ההשפעה של האוזמפיק. הזריקה לא גורמת להיפולגקמיה. ההורדה של רמות הסוכר תלויה ברמת הסוכר כך שאם הסוכר לא גבוה לא תהיה הגברה של פעילות תאי הבטא בהפרשת אינסולין
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון

    שרון
    24/05/2021

    האם המינון משתנה מהזרקה להזרקה ?
    קראתי על הזריקה ואכן ניראה לי שאקח אותה .
    אם התחלתי הזריקה ולא מתאים לי אחריי תקופה ניתן ליזור לגלוקמין בלי בעיה? תודה לך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרון

    ד''ר מאיה איש שלום
    25/05/2021

    כן המנון עולה מהזרקה להזרקה. אם עושים זאת בשיטת הקליקים ואם בשיטה הפורמלית המנון עולה אחת לחודש. עד שמגיעים ל1 מג'.
    בהחלט אפשר להפסיק ולחזור לגלוקומין אך תצפי שתהיה עליה במשקל, לא מעבר למה שהתחלת אך בהחלט חלק ניכר ממה שתורידי
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזמפיק

    שרון
    02/06/2021

    שוב שלום,
    אז..היום הרופאה נתנה לי מרשם לאוזמפיק 0.25 ואמרה שכל חודש מעלים ,בנוסף ציינה שאמשיך לקחת את הגלוקמין 3 פעמים ביום,לפי הבנתי אין צורך גם בזריקה וגם בכדורים ,מפחדת לקחת את שניהם ושהסוכר ירד יותר מידיי ,מה נכון? תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרון

    ד''ר מאיה איש שלום
    02/06/2021

    שתי התרופות לא מעלות את הסכון לנפילות סוכר, ודווקא גלוקופאג' מעצים את השפעת האוזמפיק מבחינת ירידה במשקל
    כך שלא בטוחה שהיתי מפסיקה אפשר אולי לרדת לכדור אחד או שניים ליום.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל

    שרון
    02/06/2021

    אז בעצם אני מבינה שעקב כך שאני עם עודף משקל bmi 34 אז הזריקה אמורה לעזור לי בהורדת משקל ובנוסף באיזון הסכרת ,כמו כן להבנתי במידה וזה פחות מתאים לי מבחינת תופעות לוואי יכולה להפסיד מידית ולהמשיך כרגיל בכדורים ,האם הבנתי נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרון

    ד''ר מאיה איש שלום
    03/06/2021

    כל מה שאמרת נכון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם מאמץ גופני וסוכר
    רינת
    20/05/2021


    שאל את הרופאחנות האפליקציות של גוגלחנות אפליקציות של אפלהתקן אפליקציהנגישות
    דף הביתפורומיםמגזיןחפש רופאחפש מרפאהמחשבונים
    +חיפוש מהיר


    יש שאלה?שאל שאלהפורום סוכרת
    אודות הפורוםאודות פורום סוכרתפורום סוכרת מנוהל ע"י ד"ר לדיסלב סלזק, מומחה ברפואה פנימית עם מומחיות על בסוכרת, ביתר לחץ דם ומחלות כליות (נפרולוגיה). בעבר שימש כמנהל המחלקה לסוכרת במרכז הרפואי לין בחיפה, וכמנהל יחידת המחקרים בתחום הסוכרת בשרותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. כיום משמש ד"ר סלזק כיועץ סוכרת במכון לס...קרא עוד...

    מנהלי פורום סוכרת

    ד"ר לדיסלב סלזק
    ד"ר לדיסלב סלזק
    רפואה פנימית, סוכרת, לחץ דם, מחלות כליות
    ד"ר לדיסלב סלזק הינו מומחה ברפואה פנימית ויועץ לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות כליות (נפרולוגיה). את לימודי הרפואה עשה בעיר קושיצה שבצ'כוסלובקיה, ואת המומחיות בעיר הבירה של סלובקיה, ברטיסלבה, ולאחר מכן גם ב...


    שאלה חדשהלדף כל הפורומים
    כותרת
    מאת
    תאריך

    הרגשת חולי אחרי מאמץ פיזי וסוכר
    רינת
    20/05
    16:07
    שלום!
    אני בת 29,סוכר בסדר חוץ מתקופה שלקחתי גלולות ואז זה היה בעייתי,גבוה וגם נמוך.
    בחודשים האחרונים אחרי מאמץ פיזי,גם מתון, אני נהיית ממש חולה:סחרחורת,חולשה קיצונית,בחילות,"כאב ראש סינוסי" או לפחות מרגיש קרוב לזה,תחושת ערפול ובעיות זיכרון,הרגשה של לחץ/חרדה/עצבנות. זה מתחיל אחרי שאני מסיימת פעילות ולא באמצע,וזה גם לא משנה אם זה פעילות של חצי שעה או 4 שעות,פשוט ברגע שאני מסיימת זה "בום". כל זה באופן קיצוני שאני לא יכולה לזוז מהמיטה אחרי כל פעילות גופנית למשך שעות ממש. הרופא בדק הומוגלובין מסוכרר (5) ואינסולין בצום(4),במד שאני בדקתי אחרי פעילות זה בסביבות 90-100 ולא עולה הרבה זאת אומרת זה גם נשאר 90-100 אחרי ארוחות או עולה קצת ויורד חזרה תוך זמן קצר. הרופא לא חשב שזה בעיה ואני כבר לא יודעת מה עוד לעשות.
    יש לציין שבחודשים האחרונים גם הייתי צריכה להפסיק לעשן כיוון שנהייתי חולה באופן דומה אחרי עישון.
    האם יש מקום לבדיקות נוספות? זה ממש עוצר לי את החיים
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם מאמץ גופני וסוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה-שאלה מתוקנת פה

    רינת
    20/05/2021

    שלום!
    אני בת 29,סוכר בסדר חוץ מתקופה שלקחתי גלולות ואז זה היה בעייתי,גבוה וגם נמוך.
    בחודשים האחרונים אחרי מאמץ פיזי,גם מתון, אני נהיית ממש חולה:סחרחורת,חולשה קיצונית,בחילות,"כאב ראש סינוסי" או לפחות מרגיש קרוב לזה,תחושת ערפול ובעיות זיכרון,הרגשה של לחץ/חרדה/עצבנות. זה מתחיל אחרי שאני מסיימת פעילות ולא באמצע,וזה גם לא משנה אם זה פעילות של חצי שעה או 4 שעות,פשוט ברגע שאני מסיימת זה "בום". כל זה באופן קיצוני שאני לא יכולה לזוז מהמיטה אחרי כל פעילות גופנית למשך שעות ממש. הרופא בדק הומוגלובין מסוכרר (5) ואינסולין בצום(4),במד שאני בדקתי אחרי פעילות זה בסביבות 90-100 ולא עולה הרבה זאת אומרת זה גם נשאר 90-100 אחרי ארוחות או עולה קצת ויורד חזרה תוך זמן קצר. הרופא לא חשב שזה בעיה ואני כבר לא יודעת מה עוד לעשות.
    יש לציין שבחודשים האחרונים גם הייתי צריכה להפסיק לעשן כיוון שנהייתי חולה באופן דומה אחרי עישון.
    האם יש מקום לבדיקות נוספות? זה ממש עוצר לי את החיים
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרינת

    ד''ר מאיה איש שלום
    21/05/2021

    המוגלובין מסוכרר של 5 הוא תקין. גם רמות הסוכר שאת מציינת לא מסבירות את מה שאת מרגישה. בעקרון ירידה סוכר משמעותית היא מתחת ל70 אפילו מתחת ל55. אפשר לשקול חבור למד סוכר רציף לראות אם יש קשר לסוכר. יתכן שזה קשור לשנויי לחץ דם או לחסר בקורטיזול עוד אופציה מגרנה שמתעוררת בעקבות פעילות גופנית.
    היתי מנסה לבדוק לחץ דם בזמן ארוע שכזה.
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה-המשך

    רינת
    24/05/2021

    תודה רבה דוקטור!
    בימים האחרונים בדקתי לחץ דם כשזה קורה והיה לי בין 80/30 ל100/50 אבל רוב הפעמים עולה אחרי שאני קמה ומסתובבת.
    הרופא משפחה אמר לי שאין בעיה לשלוח אותי לבדיקה של הקורטיזול אבל זה בדיקת דם בבוקר,לא כשאני אחרי מאמץ פיזי. אני דווקא מרגישה הכי טוב בבוקר. זה יהיה מספיק כדי לראות אם יש בעיה אם בודקים רק בבוקר?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרינת

    ד''ר מאיה איש שלום
    25/05/2021

    כן קורטיזול בשמונה בבוקר יתן מידע אז כדאי להוסיף גם בדיקת רנין ואלקטרוליטים לאור שנוי בלחץ דם שציינת.
    לאור ירידות לחץ הדם שאת מתארת היתי שוקלת הולטר לחץ דם (ודווקא מבצעת פעילות גופנית באותו יום)
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר לביצוע בדיקות- בלוטת התריס
    יפית
    20/05/2021

    שלום רב אני צריכה לבצע שתי בדיקות
    1.מיפוי בלוטת התריס
    2.ניקור מחט בלוטת התריס
    באיזה סדר לעשות את הבדיקות, איזה בדיקה לעשות קודם ואיזה לאחר מכן.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליפית

    ד''ר מאיה איש שלום
    20/05/2021

    אם מדובר בבלוטה רב קשרית והמפוי כולל מפוי טכנציום עדיף לעשות את המפוי קודם ואז את הנקור, מכוון שאם מדובר בקשר חם בבלוטה רב קשרית אין הכרח לנקרו
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ozempic ומעי רגיש
    יעלה
    19/05/2021

    ד"ר איש שלום שלום, אובחנתי עם מעי רגיז ורגיש והמון דברים לא מתעכלים טוב והמון גזים ועצירויות , לוקחת אומפרדקס , עודף משקל של 20 קילו לא מצליחה להוריד, האם ניתן לקחת זריקת ozempic במצב של המעי? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ozempic ומעי רגיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליעלה

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/05/2021

    אפשר פשוט יהיה כדאי להעלות את המנון לאט למשל בקליקים ולא לעלות מהר ...ולא להעלות מנון אם מופיעות תופעות לואי אלא להעצר שם עד שהתופעות חולפות
    אם היתה פנקראטיטיס (דלקת בלבלב בעבר) על רקע סיבה לא הפיכה זו כן סיבה להפסיק את הטפול
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל תקין ופעילות הבלוטה
    א
    19/05/2021

    שלום, הוסבר לי שפעילות בלוטת התריס יורדת כאשר יורדים במשקל לתת משקל. האם עליה חזרה למשקל תקין ולאכילה נכונה משפרת מיד את פעילות בלוטת התריס או שזה לוקח חודשים/שנים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקל תקין ופעילות הבלוטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לא

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/05/2021

    בעקרון הבלוטה אמורה לחזור לתפקוד תקין עם העליה במשקל זה יכול לקחת שבועות עד חודשים לרב לא שנים. הבלוטה לא תחזור לתפקוד תקין אם יש הפרעה אינהרנטית בתפקוד שלה שלא קשורה לירידה במשקל (שם ההשפעה מגיעה מההיפותלמוס).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת סוג 1 לפני הריון
    מאור
    18/05/2021

    שלום
    אשתי עשתה בדיקת ממוצע סוכרים יש לה סכרת נעורים . היא לא מצליחה לרדת מממוצע 8 למרות כל השתדלות. כבר שנה וחצי.מההמינימום שניתן כדי לחשוב על הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכרת סוג 1 לפני הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    מאור
    18/05/2021

    יש לציין שבצד סוכר שבו היא מודדת בכל יום ממוצע 102 ימים הוא 144 רשום. יתכן שרמת ברזל נמוכה משפיעה על המדד במעבדה?.. 11.1 המוגלובין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למאור

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/05/2021

    בהחלט חסר ברזל יכול להביא לעליה בהמוגלובין המסוכרר
    האם היא נעזרת במד סוכר רציף? צריך לוודא שהוא אכן מדייק לעומת מדידות באצבע.
    לקראת הריון היא זכאית למד סוכר רציף שמתקשר עם משאבה ויכול לעצור את פעילות המשאבה לפני נפילה של רמות הסוכר וכך לעזור להגיע לאיזון הדוק יותר.
    לודא שמקפידה להזריק רבע שעה לפני האוכל
    לראות אלו פחמימות פחות מעלות לה את רמת הסוכר
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת פעילות סמויה? בת 40
    רביד
    17/05/2021

    שלום ד"ר,
    שמי רביד, בת 40 מחיפה.
    במשך תקופה ארוכה מאוד אני מנסה לרדת במשקל. למרות הקפדה יתרה ודקדקנית על תזונה בריאה, מאוזנת ונכונה, אין ירידה מתאימה במשקל.
    הירידה מאוד מינורית, אם בכלל, ואין שם יחס ישר בין מה שאני אוכלת לתוצאה על המשקל ולפעמים אפילו יש עליה של קילו שלם.
    עברתי בדיקת דיכוי דקסתמזון שיצאה תקינה (<27.4). ופרופיל הורמונלי ובדיקת TSH שיצא תקין למעט ויטמין די נמוך (35).
    קראתי באינטרנט שיש מצב של תת פעילות סמויה של בלוטת התריס ולמרבה הפתעתי תסמינים רבים מתאימים למה שאני מרגישה ביומיום.
    יש לציין שמעולם לא היתה לי בעיה לרדת במשקל ובעבר אף ירדתי כ-35 ק"ג בדיאטה מאוזנת.
    האם יתכן ומדובר בתת פעילות סמויה?
    מה לדעתך אני צריכה לעשות?
    תודה רבה מקרב לב,
    רביד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת פעילות סמויה? בת 40

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרביד

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/05/2021

    בעקרון אם TSH וFT4 תקינים לא סביר שיש הפרעה בפעילות בלוטת התריס
    בעקרון עודף משקל/השמנה היא מחלה מה שקורה שעם כל דיאטה יורד קצב חלוף החומרים ולא עולה למרות העליה במשקל ולכן קשה יותר לרדת במשקל עם כל דיאטה נוספת. מאוד חשובהכ לכן הפעילות הגופנית בעיקר תנגודת שמסייעת בבנית מסת שריר והעלאת חלוף החומרים .
    בעקרון המוח שואף להגיע למשקל הקודם "הגבוה" שהיה בו ולכן הוא מוריד חלוף חומרים ומעלה הורמוני רעב ולכן הרבה פעמים קשה לשמר ירידה במשקל
    אם יש הצדקה רפואית אפשר לשקול תרופות אך יש לזכור שיש לקחת אותן לאורך זמן. הן משנות את נקודת האיזון למשקל בהיפתולמוס במח אך משפיעות כל עוד הן נלקחות
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גינקו בילובה וג'נואט סכרת סוג 2
    אביטל
    17/05/2021

    שלום רב,
    לאמא שלי יש סוכרת סוג 2
    והיא לוקחת תרופות לאיזון סוכרת כגון ג'נואט. לאחרונה התחיל אצלה טינטון וחשבנו שעקב רמות לא נורמליות של סוכר ואינסטלין, גינקו בילובה יעזור לה עם הטינטון בכך שיסדיר את זרימת הדם. הבנתי מהאינטרנט שאסור לתת גינקו בילובה עם ג'נואט. האם זה נכון? האם זה יכול לגרום לבעיות משמעותיות? היא לוקחת קפסולה אחת ביום. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאביטל

    ד''ר מאיה איש שלום
    17/05/2021

    בתור רופאה מערבית אין לי ידע מספק בצמחים. גם לגבי צמחים פעמים רבות חסר מידע לגבי יעילות ובטיחות לאורך זמן. המחקרים לרב קצרים. לצורך כך יש להתיעץ עם הרבליסט או רופא סיני. בעקרון ממה שבדקתי מחקר גדול שניתח תוצאות לגבי 1543 איש ממחקרים שונים (מטהאנליזה) לא הראה יעילות ברורה של ג'ינקו בילובה במקרים של טיניטוס. לא מצאתי אינטראקציה עם ג'נואט אך שוב זה לא התחום שלי ואין לי גישה לאתרים בנושא צמחים. כן מצאתי שהצמח יכול להביא בעליה לנטיה לדמם לשים לב במי שמקבל אספירין או עם נטיה לדמם
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לליבידו לא קיים
    נדב
    16/05/2021

    שלום דר' מאיה,

    בהמשך לשאלותיי מלפני כמה שבועות פה -
    תזכורת: בן 33, ברקע דום נשימה בשינה מזה כ-12 שנה ואוסטיאופורוזיס שאובחנה לפני שנה.
    בחודשים האחרונים נעדר כמעט כל חשק מיני וזקפות (אין זקפות אקראיות, אין זקפות בוקר וכולי).
    אפשר לומר שהחשק "מצטבר" במהלך חודש, או אז אני מאונן וגומר - עד שעובר עוד חודש. מעבר לזה פשוט אין לי חשק וניתן לומר שאני די אימפוטנט, משום שגם כשאני נמשך - גופי לא.
    לציין שאין דיכאון, למעט ההשפעה המדכאת של אי-תפקוד מיני.
    אין לי גם שום תסביכים מיניים, באמת שהכל בסדר ואין לי שום חרדת ביצוע או משהו כזה.

    בדיקות מלפני 3 שבועות -
    TESTOSTERONE- TOTAL 13.07 nmol/L
    SHBG 34.00 nmol/L
    FREE ANDROGEN INDEX 38.4%

    אני לא מסוגל לנהל קשר זוגי כך, משום שאני פשוט לא מתפקד. אני בודד מאוד וכל המצב הזה פשוט עושה חשק למות.

    אשמח לעצתך האופרטיבית. מה היית עושה במקומי? האם את ממליצה לבוא לייעוץ אצלך? האם היית ממליצה לנסות טיפול בקלומיפן?

    בבקשה, אני אובד עצות.
    אודה מאוד לעזרתך הדחופה

    תודה
    נדב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנדב

    ד``ר מאיה איש שלום
    17/05/2021

    הערכים שציינת תקינים היתי שוקלת בדיקה של BIOAVAILABLE TESTOSTERONE שנעשית באנדוקרינולוגיה באיכילוב ונותנת אומדן טוב יותר לרמת הטסטוסטרון החופשית.
    יתכן שיש גם אלמנט נפשי מעין מעגל קסמים שאפילו מספר פעמים של פגיעה בחשק ותפקוד הביאו לחרדה וחושק חסר מהעניין ואז החמירו את הירידה בחשק ובתפקוד ואז הטיפול הוא יותר נפשי. או אפילו מעכבי PDE5 כגון סיאליס/ויאגרה זמנית רק להתגבר על האלמנט של "חרדת הביצוע" אם קיימת.
    אבל היתי בהחלט חוזרת על רמת טסטוסטרון וגם בודקת BIOAVAILABLE TESTOSTERONE. מבינה רמות LH FSH פרולקטין היו תקינות
    וכן שוללת סיבות אחרות שיכולות לפגוע בתפקוד המיני כגון עשון.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך-ליבידו לא קיים

    נדב
    17/05/2021

    שלום ותודה על תגובתך,

    1. האם ניתן לבצע את הבדיקה שהמלצת ללא הפנייה באיכילוב?
    אני מעוניין להגיע אלייך לייעוץ כשהבדיקה בידי.

    2. בחיי שאין אלמנט נפשי ואין שום חרדת ביצוע. כשיש חשק אני מבצע ומבצע היטב - הצרה היא שאין חשק.
    גם מסת השריר והעצם שלי הדרדרה לתהומות.

    3. ניסיתי סיאליס. חוץ מכאבי ראש בלתי נסבלים זה אכן העלה את מספר הזקפות, אבל בלי חשק. כך שזה חסר משמעות. אגב, להכריח את עצמך לשפוך כשאין לך באמת חשק זה אקט נוראי.
    אין לי בעיה בזקפות, זרימת הדם תקינה וכולי - יש לי בעיה בליבידו.

    4. טסטוסטרון טוטאל ו-SHBG נבדקו ממש לא מזמן.
    לגבי השאר, יש בדיקה מאוקטובר 2020 -
    LH 1.5 IU/L
    FSH 3.6 IU/L
    PROLACTIN 343 mIU/L

    לא מעשן, לא שמן, אוכל היטב (בשר, ביצים, פירות וירקות, נמנע מסויה וכולי). משער שזה הכל קשור בבעיית השינה, אלא שזו בינתיים לא נפתרת ואני כבר הפכתי אימפוטנט.

    אגב, מבקש להסב תשומת לבך לעניין פשוט -
    גבולות המינימום-מקסימום של הטסטוסטרון (הן חופשי והן טוטאל) פעם היו משהו כמו 13-33 (אני זוכר כי נבדקתי בקופ"ח לפני מספר שנים לעניין).
    הגבולות הללו נדחקו מטה *אך ורק* בשל שיקולים כלכליים של הביטוחים הפרטיים האמריקאיים (שנאלצים לממן TRT בהנתן רמות טסטוסטרון לא תקינות) ולחץ שהם הפעילו על ה-FDA וארגונים המקצועיים.
    לצערי הגבולות הללו אומצו בארץ, וכך טסטוסטרון טוטאל של 13.07 היא לכאורה תקינה ואפילו "ממוצעת" - אלא שהיא לא. ודאי לא בבן 33.

    ממך למדתי אודות קלומיפן ציטראט - שהייתי שמח לנסות, אם זה בסדר מבחינתך (מתכוון להגיע לייעוץ).
    השאלה היא האם בהנתן הנ"ל זה כך?

    תודה רבה
    נדב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף

    נדב
    17/05/2021

    אם יש טלפון שאוכל להתקשר אלייך טרם אני מגיע לייעוץ אצלך (אני גר בצפון) - אשמח.
    גם כדי לעשות את בדיקות הדם הנדרשות וגם כדי לודא שאיני מגיע לשוא.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנדב

    ד''ר מאיה איש שלום
    17/05/2021

    בעקרון המחקרים שקבעו חסר טסטוסטרון היו מחקרים גדולים בארהב על אוכלוסיות בריאות והם לא קשורים לעלות תועלת ככל הידוע לי. בארץ השתנה הASSAY למדידה ולכן הנורמה ירדה כי שיטת המדידה השתנה. באיכילוב השיטה לא השתנה אז באמת כדאי לבדוק טסטוסטרון וbioavailable testosterone. אתה יכול לבקש שרופא המשפחה יכתוב לך על דף זה יספיק כהפניה בכל מקרה הבדיקה פרטית אלא אם אתה חבר בקופת חולים מאוחדת ועלותה כ250 שח.
    אם הכל תקין אני בדרכ לא מטפלת. מבינה שאתה שולל אלמנט נפשי אבל העלאת הטסטוסטרון אם הרמה תקינה לחלוטין (צריך לפחות 3 בדיקות)יכולה להביא לנזק - עליה בהמטוקריט, עליה בצמיגות הדם,נטיה לקרשתיות יתר .
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נדב
    17/05/2021

    תודה על תשובתך,

    1. 3 בדיקות - ז"א 3 גיחות נפרדות מהצפון לתל אביב ולהיות במעבדה ב-7:30?

    2. ההמטוקריט על 45%.
    APTT-sec 31.2 Sec
    ממילא לוקח לדם שלי כמעט יותר מדי זמן להקרש...

    כדי שלא אעשה את הבדיקות בתל אביב לחינם ואגיע אלייך לחינם וכולי - האם במצב גבולי ישנו סיכוי שתסכימי לרשום קלומיפן?
    תוך ביצוע מעכב קבוע של קרישה והמטוקריט (ככל שארגיש שזה עוזר לתפקוד המיני, כמובן)?

    האם מכתב מסקסולוג שאומר שמבחינתו הכל בסדר יסייע?

    טסטוסטרון טוטאל 13 לא יכול להיות תקין... זה לא הגיוני... לא נראה לי שיש גברים עם הרמה הזו שמתפקדים מינית היטב.
    אני באמת אובד עצות, מצטער
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום נדב

    אודי
    17/05/2021

    איני מחליף את הד'ר אלא מוסיף מה שלענ'ד נראה כצופה מן הצד

    ראה הבדיקות שאתה מציין הן סבירות תזונתך טובה ושאר מרכיבי חייך המנטליים הינם טובים כדבריך אז למעשה נשארנו עם בעייתך הכרונית שהיא הפרעות שינה קשות

    הבט ללא מזון אדם יכול לחיות כחודש ואז למות
    ללא מים מספר ימים ואז למות
    ללא שינה אין חיים כלל וכלל
    השינה הינה חיונית לאדם מכ'כ הרבה בחינות שאם נפרט לא נצליח אפילו לעמוד על מקצתן...

    אתה צריך לרכז את כל כוחותיך רצונותיך ומשאביך בתחום השינה ולאו דווקא בעניין ההורמונים...

    שינה עמוקה עריבה ומספק תמלא את גופך ונפשך בויטליות ואהבת החיים על כל צורותיהם...

    א.גש למעבדת שינה
    ב.גש לפסיכיאטר מנוסה שיטפל תרופתית וגם פסיכותרפית להוציא אותך ממעגל הקסמים במרושע שנקלעת אליו

    לפעמים אנו לא ישנים טוב בלילה ויום המחרת נראה פשוט נורא כבד ולאה חסר חן ומעוף...
    אבל מתקנים זאת לילה הבא
    אצלך זה כרוני לכן לא פלא שייצרך במיני כבוי
    לענ'ד את יורה לכיוון הלא נכון טסטוסטרון לא יביא מזור לבעייתך

    בהצלחה גבר מבין את הכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאודי

    נדב
    17/05/2021

    השפעתן השלילית של בעיות השינה על הליבידו אינה אלא בשל הפגיעה ההורמונלית לה הן מביאות.

    בשלב זה אין מזור בטווח הקרוב לבעיות השינה שלי והזוגיות שלי על סף התחסלות בשל אי תפקודי המיני, אשכיי קטנו מאוד.
    רק טיפול שכזה בקלומיפן יעזור לי בשלב זה.

    הרמות ה"נורמטיביות" הללו הן בלוף.
    לפני כשנה ארגון רופאי המשפחה האמריקאי הוציא הצהרה לפיה "טיפול בטסטוסטרון בגברים עם תת-טסטוסטרון אינו יעיל" - בדיחה עצובה שרק מלמדת אותך על גודל השחיתות בנושא הזה.
    ובישראל מאמצים בעיניים עצומות את ההמלצות של האמריקאיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנסה לשנות פאזה אחי

    אודי
    18/05/2021

    אני מכיר אישית אנשים עם טסטוסטרון סביר ועם תאוה מינית מכאן ועד להודעה חדשה...

    נכנסת ללופ אתה משוכנע שטסטוסטרון יביא מזור לצרותיך.ולא היא

    א.עם רמות כאלו של טסטוסטרון אין רופא שירשום לך תוספת

    ב.תיסוף שלא לצורך עלול לעודד ממאירויות קרישיות יתר פגיעה בפוריות ודיכוי אנדוגני של הפרשתו הטבעית

    ג.לו היה כדבריך מתן ההורמון לבני 80/90 היה הופך אותם לפעילים מינית? ברור שלא
    הטסטוסטרון הינו הורמון חשוב ביותר ברם לא הכל נופל וקם עליו
    תנסה לצאת מהסרט שאתה מכריח את עצמך לצפות בו
    תן צ'אנס לתובנה אחרת
    מה יש לך להפסיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאודי #2

    נדב
    18/05/2021

    לא אליך פניתי ואל עצתך ביקשתי, אתה לא רופא, אין לך השכלה מסודרת בנושא או נסיון עם מטופלים, תוצאות המעבדה שלהם מול מה שקורה בפועל, מעקב וכולי.
    התגובה הזו מצדך כ"כ יהירה וחצופה ומתבססת על בורות.

    הפנייה היתה לרופאה ואני מבקש ממך להפסיק להגיב לשרשור הזה ולהסיט את הנושא.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנוח גבר

    אודי
    18/05/2021

    יש לי תואר ראשון בביוטכנולוגיה ותואר שני בביולוגיה מולקולרית (אוניברסיטת סידני והטכניון בחיפה)
    אני אתלט שעוסק בפיתוח גוף כמו גם דאן 3 בדניס הישרדות בן 37 אבא לשלושה ילדים
    אבי הוא רופא פסיכיאטר ומרצה באוניברסיטת תל-אביב
    לא שכל זה מקנה לי את
    הסמכות לטפל במישהו אבל הואיל והאתר כאן הוא פורום לכן הפורמט מציע גם לפוקדים אותו להשתתף

    מאחר שחייך רווים יסורים אני לא עולה נגדך להתקפה למרות שמטבעי לעולם איני נשאר חייב לאף אחד לעולם ובשום תנאי
    לכנות אותי בור במדע ורפואה תזונה וספורט יכול להגיד רק אדם שאינו מכיר אותי ואכן אינך מכיר

    מאחר שאני מבין דבר או שניים ברפואה ובספרות המדעית מחקרית ודואג גם כל הזמן להתעדכן בארץ ומעבר לים אתה תיווכח שלא יארך זמן ותראה במו עיניך שהצדק איתי

    מאחל לך רפואה שלמה
    ומזור לכל צרותיך
    אבל ד'ר איש שלום היא לא הכתובת הגם שתגיע אליה אישית אקספרס על ענן

    נ.ב חבריי הקרובים ביותר לוקחים סייקלים של TNT GH לשיפור ביצועים וחזות גופנית מרשימה
    שניים מהם איבדו לנצח את היכולת להזריע אישה
    וכולם סובלים מהפרעות התנהגות קשות לעיתים
    מקוה שלא לזה את מכוון גם גם ככה נפשך סוערת די והותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד לך

    נדב
    18/05/2021

    תפתח שרשור נפרד אם בא לך.
    אל תתערב בשיחה אישית שאינה שלך רק משום שיש בה אלמנט פומבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריאות

    אודי
    18/05/2021

    השיחה כאן לעולם אינה יכולה להיות "אישית" כשהיא מתנהלת ב"פורום"
    אוקסימורון...
    עכ'פ לא אטרידך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנדב

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/05/2021

    בעקרון הערך כן בנורמה. לא חייבות להיות 3 בדיקות בתל אביב. אלא אחת בתל אביב צריך הפניה ואפשרי מרופא המשפחה פשוט על דף שהוא מפנה אותך הבדיקה במילא פרטית..
    ועוד 2 בדיקות בקופה של טסטוסטרון כללי וחופשי אם ניתן לפחות אחת מהן (כבר בצעת)
    אין טעם במעקב אחר תפקודי קרישה זה לא מסייע באיתור הקרשתיות כי היא קשורה לעליה בצמיגות הדם ולא לקצור זמן הקרישה, כן עוקבים אחר ספירת הדם המטוקריט אבל אם הרמה תקינה כולל טסטוסטרון חופשי אני לא מטפלת כי אין התויה וזה בהחלט יכול להביא לנזק
    קלומיפן לא אמור לפגוע ביצור זרע בנגוד לטסטוסטרון אבל עדין יכול להביא לרמות סופרפיזיוליגיות שזה בעיתי ועלול להזיק
    מציעה לראות את הבדיקות החוזרות ואז להחליט.
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשכון

    נדב
    20/05/2021

    תודה רבה דוקטור מאיה

    אז אם אני מבין נכון אותך, מה שאת אומרת זה כך -

    1. בדיקת של bioavailable testosterone באיכילוב
    2. בדיקה נוספת של טסטוסטרון טוטאל+shbg (ממנה נגזר אינדקס אנדרוגן חופשי) בקופה"ח
    3. אם התוצאות מתחת לנורמות/ממש בקצה הנמוך של הסקאלה - להגיע אלייך לייעוץ ואז באמת ייתכן מקום לטיפול בקלומיפן

    הבנתי נכון?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנדב

    ד''ר מאיה איש שלום
    21/05/2021

    אכן בדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף של זרחן בבית המרקחת
    ניב נחום
    16/05/2021

    האם יש תוסף של זרחן בבית מרקחת? אני שוקל 100 קילו מטר 1.80 פשוט אם אני לא יאכל מאכלים אם זרחן היה לי חוסר. ויש לי עודף משקל אז אני לא יכול לאכול זרחן מה עושים? האם אפשר לתת לי תוסף של זרחן? יש לי ניסיונות מבדיקות דם קודמות של זרחן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוסף של זרחן בבית המרקחת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רלוונטי

    ניב נחום
    17/05/2021

    מצאתי שב ירקות יש זרחן ואני לא צריך תוסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנשור אדוונס יוטירוקס וT3
    ג.
    15/05/2021

    שלום ד"ר, אני אמורה לעלות במשקל ובהנחיית דיאטנית לשתות אנשור. רציתי אנשור אדוונס כי יש בו רמת חלבון גבוהה והוא מומלץ להעלאת מסת שריר לפי מה שכתוב, אבל אני רואה שיש בו HMB, ו- ל-קרניטין. קראתי של-קרניטין יכול להפריע לתרופות של בלוטת התריס (אני מקבלת יוטירוקס ו T3). האם מותר או אסור לי לשתות את זה? (לא מדובר על חד פעמי, אלא תקופה כחלק מתפריט עליה במשקל). תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנשור אדוונס יוטירוקס וT3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לג'

    ד''ר מאיה איש שלום
    15/05/2021

    לא צריכה להיות בעיה באנשור פלוס אדבנס יש רק 40 מג' קרניטין בכל משקה. בכדי להשפיע על התגובה להורמני תריס יש צורך ב3000-4000 מג' ליום כך שאת רחוקה מהמנון הזה ולא נשמע שיש סיבה לדאגה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום