מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מסנה עצמות יריכיים, האם קשור לבעייה הורמונילת?ליאור01/04/2020
שלום,
אני גבר בן 29, יש לי מבנה עצמות יריכיים רחב ומותן צרה, מזכיר מבנה גוף של אשה. אני הולך הרבה למכון הכושר לנסות ולאזן את המצב אבל זה לא הכי ניכר ואני מרגיש שמסת השריר שלי נמוכה ביחד לכמות הפעילות הגופנית שאני עושה.
האם יכול להיות שיש לי בעייה הורמונילת אשר משפיעה על מבנה הגוף ? אני ממש מתוסכל ואשמח לעזרה. אני מוסיף תמונה של מבנה הגוף ובדיקת הדם האחרונה שעשיתי לא מזמן לבלוטת התריס. תודה רבה
בבדיקה יצא לי TSH - 2.00
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליאור
ד''ר מאיה איש שלום04/04/2020בכדי להתרשם יותר צריך אנמנזה מקיפה יותר בדיקה גופנית וכו לא אפשרי כאן
בכל מקרה אם יש גם שעור גוף נמוך/ירידה בתשעורת, חשק מיני ירוד או תפקוד אפשר לשקול בצוע בדיקת של FSH LH פרולקטין אסטרדיול טסטוסטרון
בכל מקרה לשקול יעוץ אנדוקרינולוג
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל וסת-פרופיל הורמונליליאור חיים01/04/2020
הי,עשיתי בדיקות פרופיל הורמונלי (חשוב לציין שלא הייתי בביוץ ולא במחזור)
17 OH-Progesterone
2.9 nmol/l ,האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליאור חיים
ד''ר מאיה איש שלום04/04/2020הזמן האדאלי לבדוק הוא יום 2-5 כאשר יום אחד הוא קבלת מחזור, לא חייב להיות דמום כשבודקים
באיזה יום למחזור בדקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה **לגבי המחזור**
ליאור חיים04/04/2020הי,כפי שציינתי למעלה,אין לי מחזור (בת 19) כבר חצי שנה,(ואני לא בהריון)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לליאור חיים
ד''ר מאיה איש שלום05/04/2020מהן הנורמות באותה מעבדה הן שונות ממעבדה למעבדה..
נורמות לשלב פוליקולרי
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלקת השימוטו וחשש מקורונהריקה01/04/2020
בת 62 בריאה בדרך כלל חולה מזה 17 שנה במחלת השימוטו , מטופלת ומאוזנת עובדת גם בימים אלה.
מודאגת אם גם זה נחשב למחלת רקע.
הכיצד להישמר יותר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לריקה
ד''ר מאיה איש שלום04/04/2020אין מספיק מידע אך כפי הנראה השימוטו לא מעלה סכון להדבקות/מחלה קשה/תמותה מקורונה
בברכת בריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם גרייבס נחשב כמחלת גורם סיכון בקורונה?יעקב31/03/2020
אני מטופל תרופתי הטיפול הוא: METHIMAZOLE TAB 5MG יום כן יום לא.
לרוב אני מאוזן אך לעיתים יש סטיות קלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליעקב
ד''ר מאיה איש שלום04/04/2020אין מספיק מידע אבל ככל הנראה שלא
בכל מקרה אם יש חלילה מחלת חום/כאב גרון לא לקחת מרקפטיזול לבצע ספירת דם בשל הסכון של 6/1000 לדכוי הספירה הלבנה במח עצם
לרב זה זהום ויראלי ולא דכוי מח עצם אבל כדאי לבדוק
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת טייפ1 וחלבונים..סו..31/03/2020
שלום אני בת 31 סוכרתית טייפ 1 מזה 10 שנים..
אני מתאמנת כבר כמה חודשים 3 פעמים בשבוע.. רוצה לרדת במשקל ולהתחטב.. השאלה שלי היא:
1. האם אני יכולה לצרוך אבקת חלבון?
2. מה כמות החלבון שאני יכולה לצרוך ביום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לסו
ד''ר מאיה איש שלום04/04/2020אפשרי עדיף שתהיה מאושרת משרד הבריאות
אני לא דיאטנית מציעה לפנות ליעוץ יש היום גם יעוצים ורטואלים
בהנחה שאין פגיעה כליתית, או חלבון בשתן אפשר להגיע ל1 גר/קג אפילו 1.1 גר/קג 'של חלבון
דיאטנית תדע להתאים תפריט/המלצות תזונתיות מתאימות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי לאחר טיפול ביוד רדיואקטיבירווי31/03/2020
שלום .
בת 53 לאחר ניתוח בלוטת התריס כולל דיסקציה צווארית בצד ימין. עשיתי טיפול ביוד רדיואקטיבי קפסולה של יוד 131 במינון 150 מיליקירי. תוצאת המיפוי: מודגמים 3 מוקדי קליטת יוד במיטת האונות של הבלוטה -שמאלית , ימנית , פיראמידאלית .כעדות לשארית רקמת הבלוטה .
מה הכוונה לממצא זה ומה צריך לעשות להמשך טיפול ?
בנוסף - לא הדוגמו קליטות פתלוגיות אקטופיות של יוד בגוף.לא זוהתה שארית רקמת תירואיד בצוואר .אין במיפוי עדות לגרורות י יודופליות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרוי
ד''ר מאיה איש שלום03/04/2020בעקרון אחרי נתוח תמיד נשארת שארית קטנה מבלוטת התריס הקליטה שם ולא במקום אחר מראה שהמפוי לא מחשיד לגרורות אלא לקיום שארית שהיוד בדרכ משמיד...
שוב זה במגבלות העובדה שאני לא מטפלת בך ולא ראיתי את הבדיקה אך זה סימן טוב
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת סידן לא מתפקדת (סידן בורח בשתן)איתי30/03/2020
שלום ד״ר
לפני 8 שנים אובחן לאחי(היום בן 28) שהבלוטות סידן ריקות (יבשות)
ולא מתפקדות משהו שקשור להיפרפאראתיגואידיזם (משהו כזה)
הרופאה נתנה לו להזריק שלוש פעמים ביום וגם מלא כדורים
חייב לשאול אין טיפול אחר לא הגיוני לחיות ככה
הבנתי שיש שבר כזה לעשות השתלה זה נכון? האם זה מסובך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאיתי
ד''ר מאיה איש שלום01/04/2020נשמע מצב מורכב וקשה ליעץ מבלי להכיר את פרטי המקרה לעומק ואת התרופות. אם מדובר בהיפופרתירואידזם בלבד בדרכ הטפול רק דרך הפה...בכדורים לעיתים רחוקות שזה לא מסתדר נותנים זריקה עד שתיים ביום. אבל זה הטפול הפחות שכיח
לא ניתן לתת מענה טוב לשאלתך באופן זה אלא ביעוץ אנדוקריני. אולי תבקשו הסבר מעמיק יותר מהרופאה המטפלת
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של גארדיאנסיואב תמיר27/03/2020
האם גארדיאנס 12.5/1000פעמיים ביום להורדת סוכר אצל גבר יכול לגרום ל : כאבים וצריבה בשלפוחית השתן , צריבה בעת הטלת שתן , השתנה מרובה ולעיתים קושי בהתאפקות עד הגעה לשירותים ?
אם כן האם יש כדור אחר להורדת סוכר שלא גורם לתופעות הנל ויכול למנוע / להטיב אי ספיקת כליות או עלייה בחלבון בשתן ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליואב תמיר
ד''ר מאיה איש שלום28/03/2020בגברים עם פרוססטה מוגדלת הוא יכול להחמיר את התכיפות ודחיפות במתן שתן . התסמינים שאתה מתאר מחשידים לדלקת כדאי לבצע שתן לכללית ותרבית להפסיק בנתים את הגרדיאנס ולפנות לרופא המטפל
אם יש פרוססטה מוגדלת לא מטופלת תרופתית ע"י אומניק קסטרל וכו כדאי לשקול זאת
בעקרון לכדור אחד של גרדיאנס דואו יש יעילות כמו של שנים אך בשלב הזה היתי מתיעצת אם לא להפסיקו עד השלמת הברור
יש תרופות שנתנות בזריקה פעם בשבוע, עוזרות באזון הסוכר, ירידה במשקל הפחתת חלבון בשתן אך לא מונעות הגעה לדיאליזה כן מגנות על הלב וכלי הדם נקראות אנאלוגים לGLP1.
מציעה לפנות בהקדם לרופא מטפל/רופא משפחה או מיון אם יש חלילה חום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר day two לאיזון סוכרליסה26/03/2020
שלום
נה דעתך על המכשיר החדש שנקרא day two אשר מגלה אילו מזונות מתאימות לנו לאיזון הסוכר בדם אחרי בדיקה של סוג חיידקי המעיים של כל אחד במעבדה איני יודעת הרבה על המכשיר את בוודאי שמעת על זה למשל אורז מלא נחשב לבריא אצלי למשל יכול להיות שלא יעלה לי את רמת הסוכר ואצל האחרים זה כן יקפיץ את רמת הסוכר ארוחת בוקר עם קמח מלא וגבינה אצלי יכול לבקפיץ את הסוכר ודווקא קפה עם קורסון לא יעלה את בסוכר זו סתם סתם לפי המכשיר day two מה דעתך נשמע לך רלוונטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליסה
ד''ר מאיה איש שלום28/03/2020DAY2 יכול לסייע היעילות עוד בבדיקה במחקרים, את יכולה להתחבר למד סוכר רציף, באופן פרטי וזה גם יראה לך את התגובה למזונות שונים. DAY2 רלוונטי לטרום סוכרתיים וסוכרתיים מסוג 2, לשאר לא רלוונטי
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בסוכר בתקופת לחץשיר26/03/2020
מטופלת באנדוקרינולוגית תל השומר יחסית מאוזנת לוקחת פעמים היום גלוקופז לא אןכלת סוכרים ובצקים מוצאת את עצמי חשה בחילות בימים אלה עליה לא מוסברת של הסוכר לרמה של 385בבדיקה של שעתיים שלוש אחרי האוכל כאבראש וסחרחטרת....האם הלחץ מהמצב הסהיבתי עם הקורונה מעלה סוכר והאם רמה זו מסוכנת...במתיים חשה כאבראש ובחילות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשיר
ד''ר מאיה איש שלום26/03/2020בעקרון רמות כאלו מחייבות טפול מעבר למטפורמין, אפילו אנסולין לתקופה קצרה, מציעה לצור בהקדם קשר עם הרופא המטפל גם רופא המשפחה יוכל לסייע לשקול התחלה של אנסולין בזלי כגון בזגלר/לנטוס/טוג'או/טרגלודק. לנסות לצמצם צריכה של פחמימות. ולהקפיד על פעילות גופנית סדירה כשרמות הסוכר ירדו מתחת ל250
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההכוונה
שיר27/03/2020תודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קורטיזול ברוקמיטל25/03/2020
שלום רב, לפני שנה קורטיזול בבדיקת דם רגילה יצא תקין, בבדיקת דם שכל שעה (פעמיים) לוקחים דגימה אחרי שמזריקים משהו (טסט סינקטן) יצא תקין, ובבדיקת דם אחרי שני כדורי דקסמנתזון יצא תקין..
הרופא הפנה אותי לפני כמה ימים לבדיקת קורטיזול ברוק ב 11 בלילה.. רציתי לשאול מה הבדיקה הזו מוסיפה על האחרות?
איזה מידע נוסף היא מביאה?
קראתי את ההנחיות ואני חוששת מרפלקס הקאה.. מגעיל אותי ללעוס משהו 5 דקות... אני לא יודעת אם אצליח לעשות אותה... האם נחוצה עד כדי כך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למיטל
ד''ר מאיה איש שלום26/03/2020בעקרון מבחן דקסמטזון 1 מג' לא פחות רגיש מקורטיזול ברוק בלילה.
אם כבר מבצעים את בדיקת הרוק עדיף בחצות
בכדי לדעת עד כמה קריטית אז צריך להתרשם קלינית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה תודה רבהההההההההההדן25/03/2020
היי רציתי לדעת מה ידוע על כדורי אסכרקס הטיבעי.האם זה באמת מוכח בהורדת סוכר תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדן
ד''ר מאיה איש שלום25/03/2020לא ראיתי מאמרים בנושא בספרות יתכן שיש ולא מצאתי
מנסיוני תגובות לא חד משמעיות , בכל מקרה לא כדאי להפסיק גם את הטפול הקבוע גם אם מנסים את התוסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 94 tsh גבוהדנה24/03/2020
שלום רב,
אבא שלי בן 94
תוצאת ה- tsh חודש פברואר 2020
6.34
בחודש יולי 2019
6.13
Free t4 12.51
בדיקות המעבדה תקינות ,
סובל מבעיה במסטם בלב
אין לו לחץ דם
לאחרונה גם בשעות הבוקר הוא ישנוני אבל קשור גם לעובדה שלא יכול לקרוא עקב בעיה בעיניים.
האם מומלץ בגילו ליטול תרופה מסוג תירוקסין ,או שעדיף עקב גילו לבצע בשלב הזה רק מעקב.
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדנה
ד''ר מאיה איש שלום25/03/2020בעקרון בערכים שכאלו לא הכרחי לטפל. צריך להתרשם קלינית.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
דנה26/03/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קורטיזול ברוק לעומת בדיקה בדםמיטל24/03/2020
שלום רב, קורטיזול בבדיקת דם רגילה יצא תקין, בבדיקת דם שכל שעה (פעמיים) לוקחים דגימה אחרי שמזריקים משהו (טסט סינקטן) יצא תקין, ובבדיקת דם אחרי שני כדורי דקסמנתזון יצא תקין..
הרופא הפנה אותי אחרי שראה שהכל יצא תקין גם תבדיקת קורטיזול ברוק ב 11 בלילה.. רציתי לשאול מה הבדיקה הזו מוסיפה על האחרות?
איזה מידע נוסף היא מביאה?
קראתי את ההנחיות ואני חוששת מרפלקס הקאה.. מגעיל אותי ללעוס משהו 5 דקות... אני לא יודעת אם אצליח לעשות אותה בכלל... האם נחוצה עד כדי כך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספות מידע
מיטל24/03/2020מוסיפה מספר דברים- את הבדיקות שיצאו תקינות עשיתי לפני שנה... ואז הפסקתי בירור... ובעשרה חודשים האחרונים עליתי 13 קילו במשקל (מ 86 ל 99)... והמוזר הוא שלא עליתי מידה במכנסיים.. עליתי בפנים, בבטן, בידיים... לובשת בדיוק אותם בגדים... יש לי כנראה גם שחלות פולציסטיות (גם בזה הפסקתי בירור)... ויש לי ממצא שפיר קטן 5 ממ בהיפופיזה- פרולקטין 2600... תוה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון נטילת גלוגמין 3 ליום נחשב סביר?דן24/03/2020
היי האם 3 גלוגמין ליום זה נחשב לבסדר סביר לא יותר מדי? לא מאוזן בכלל ונוטל גם אמריל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדן
ד''ר מאיה איש שלום25/03/2020בנוכחות תפקוד כליתי וכבדי תקין מנון של 3 כדורים ליום של גלוקופאג' הוא המנון המקסמלי. כיום יש תרופות לסוכרת שיש להן יתרונות מעבר לאזון הסוכרת בהורדה של המשקל, הגנה על לב וכלי דם וכליות שאין לאמריל. היתי שוקלת החלפת טפול אלא אם יש לך סוג לא שכיח של סוכרת מונוגנטית שם אמריל יכול להתאים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

