מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי לידהסיון25/11/2012
שלום ,
אני שלושה שבועות אחרי לידה וסובלת מטחורים לא מדממים.לוקחת כדורי ברזל בשם פריפול. הייתי אצל פרוקטולוג והוא נתן לי קונסיל בבוקר ובערב כפית. שמן פראפין לשתות כף. ודרמקומבין למרוח על הטחורים.
האם אפשר להפסיק עם הקונסיל לאחר סיום הברזל (שידוע שגורם לעצירות)?
הכיצד דרמקומבין טוב לטחורים? הרי זה לא במיוחד לזה..
ובנוסף יש לי בעיה נוספת שהשריר של פי הטבעת רוב הזמן ככולו רפוי (כלומר שכאילו תמיד אני במצב של יציאה (אין בעיה של שליטה ביציאות אלא רק התחושה של השריר הרפוי) האם צריך לטפל או שזה רק תופעה מהלחץ בלידה או מהאפידורל.. ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי לידה - תגובה
ד``ר רפאל אלון25/11/2012סיון שלום
מטרת הקונסיל היא לרכך את היציאות (כאשר הוא משולב עם שתיה מרובה). אם הפסקת לקחת ברזל ואין יותר בעייה של יציאות קשות ניתן לנסות להפסיק את הקונסיל. דרמקומבין אינה משחה לטיפול בטחורים. באשר לבעיית שריר הסוגר- יש צורך לבדוק אותך ולפי הממצאים להחליט באם יש צורך בבדיקות נוספות כמו אולטרא-סאונד טרנס רקטלי או מדידת לחצים בפי הטבעת והרקטום.
מזל טוב ללידה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
סיון25/11/2012תודה על התגובה המהירה. אז לשם מה ניתן טיפול בדרמקומבין? האמת שלפני כן השתמשתי בפרוקטו גלובינול שאולי עזר קצת בהתחלה ואז הכל חזר (כנראה בגלל פטריה שיש לי שם-גירוד בלתי נשלט וכואב).
מה לגבי טיפול עם נרות גליצרין? יש בזה סיכון או בעיה?
ולגבי הסוגר, יש אפשרות שזה יסתדר לבד? פשוט היום הייתי אצל הפרוקטולוג ולא נראה שאצליח לקבוע תור לזמן הקרוב לצערי...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר רפאל אלון25/11/2012בשאלתך הראשונה לא ציינת גרד. אכן הדרמקומבין ניתן לך לטיפול בגרד. הגרד זוהי תופעה שכיחה ולא מובנת. הטיפול הוא במשחות סטרואידליות למשך 3-4 שבועות. לעיתים יש תגובה ולעיתים אין. ממשיכים ןמנסים תרופה אחר תרופה בתקוה להשיג תגובה והקלה. בנירות גליצרין אין סיכון. לגבי הסוגר-לא ניתן לאבחן ולתת ייעוץ מבלי לבדוק אותך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
סיון27/11/2012שוב שלום,
האמת שרופא עור אמר שזו פטריה מסוג אינטרטיגו ונתן לי בהתחלה טרידרם .אחרי הרבה ימים זה לא עזר ממש אז פניתי לרופא אחר שאמר שלא ברור לו ממה זה נובע ונתן לי אולטראלן...שתיהן סטרודיאליות?
הפרוקטולוג נתן דרמקומבין לשים רק על הטחורים והגרד קיים בכל האיזור שם משני הישבנים וקצת ברגליים ועד איזור הנרתיק.אז לא ברור לשם מה נתן
בנוסף רשום כמעט על כל משחה לא לשים על עור פצוע ואני מרגישה שהעור נפצע וצורב בכמה מקומות...
תופעות הגרד והטחורים החלו כבר מסוף ההריון. בהתחלה היו לי שלפוחיות מגרדות בין הישבנים קצת למעלה ובהמשך היה שלב של הפרשת נוזלים מציקה מהמקום. האם זה באמת אינטרטיגו? אני כבר מאוד מבולבלת מכל המשחות והטיפולים...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר רפאל אלון27/11/2012גרד זוהי תופעה שכיחה ולא ברורה. הטיפול הוא במשחות סטרואידליות ולעיתים צריך לעבור ממשחה למשחה, למרות שכולן דומות בהרכב. אם התועה קיימת בין העכוזים ולא סביב פי הטבעת כדאי להתייעץ עם רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סיון27/11/2012אז המשחות שציינתי הם סטרודיאליות? והאם יעזור לקחת ביפסיה מהמקום כדי להבין מה זה.. ?
אגב אפילו בזמן יציאה אני מרגישה גירוי מגרד בפי הטבעת..לכן חשבתי שצריך גם פרוקטולוג..
שוב תודה וסליחה אם אני מטרידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר רפאל אלון28/11/2012לא ניתן לאבחן ולתת עצות טיפוליות דרך הפורום. פני לבדיקת רופא עור ופרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםתמר24/11/2012
בזמן עוררות מינית, אני מרגיש שמתרשחת התכווצות שרירים טבעתיים, דבר שמקשה על ריפוי הפיסורה (והטחורים הפנימיים). האם זה יתכן? מדוע? האם ניתן לעשות משהו לגבי זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר רפאל אלון24/11/2012התופעה שתה מתאר אינה מוכרת לי. פנה לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים????ממ24/11/2012
אני סובלת כבר כמה שנים מטחורים (מהלידה הראשונה לפני 11שנה) הם יוצאים בדרך כלל כשהיציאות שלי קשות ותמיד הכנסתי אותם בחזרה עם האצבע וזה לא יצא שוב. לפני יומים יצאו לי טחורים מלווים בכאבים, ואני לא מצליחה להכניס אותם חזרה הם יוצאים אחרי שניה שוב. זה סבל נוראי, אני לא יכולה לשבת רק לשכב או על הצד, אני משתמשת עם נרות ומשחה וכלום לא עוזר. מה אני צריכה לעשות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים???? - תגובה
ד``ר רפאל אלון24/11/2012ממ שלום
את כנראה סובלת מהתקף של טחורים חיצוניים אם כי יש צורך בבדיקת רופא. הטיפול הוא באמבטיות חמימות, משחה ותרופות נגד כאבים. פני לבדיקת רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומהליאור20/11/2012
שלום, אני בן 21
לפני כשבועיים אובחן אצלי קונדילומה בפי הטבעת.
נבדקתי אצל רופאת עור שנתנה לי טיפול למשך חודש והפנתה אותי לפרוקטולוג על מנת לבדוק אם ישנם עוד נגעים גם ברקטום.
לאחר מס' ימים נבדקתי אצל הפרוקטולוג, שלפי דבריו הוא אכן הבחין בנגעים נוספים בפנים. הוא לא טיפל בדבר בצורה כזו או אחרת אלא הפנה אותי בחזרה לרופאת העור.
אני אמור לחזור אליה כעבור חודש (עוד כשבועיים), ורציתי לדעת האם עליי לפנות אליה מוקדם יותר בגלל ההבחנה שלו?
יש לציין שהטיפול בנתיים מתקדם טוב לפי הבנתי.
בשבוע הראשון השתמשתי במשחה בשם "גנטתרים קרם" ומיד לאחר מכן (כבר כשבוע) שאני משתמש מדי יום בקונדילוקס.
ההשפעה הייתה מיידית, תוך יומיים-שלושה, הבליטות כולם נעלמו ונראו כאילו הן התפוצצו. המקום עצמו רחוק מלהיות בריא לגמרי, אלא אדמומי ונפוח אך זה בהחלט נראה כמו שיפור גדול מאז שהתחלתי עם הקונדילוקס, בעיקר כיוון שהבליטות נעלמו.
מה כדאי לעשות מכאן? לחכות שבועיים ואז לחזור אל הרופאה?
זה אמנם נראה שמבחוץ הכל נעלם אך מה בדבר ההבחנה של הפרוקטולוג? שיש כמה נוספים בפנים?
בעיה אחרונה- בגלל שהשטח הפך למאוד רגיש ופצוע, זה שורף במהלך היום, דבר שעוד אפשר להתמודד איתו, אך זה נהייה בלתי אפשרי להשתמש בקונדילוקס מרוב שזה שורף במידה ואני מנסה.
יש פיתרון? משחה שיכולה להרגיע את העניינים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה - תגובה
ד``ר רפאל אלון22/11/2012נגעים ברירית מטופלים עי הרחקתם בניתוח או צריבתם בלייזר. הטיפול הניתוחי ע"י פרוקטולוג והטיפול בלייזר ע"י גניקולוג (בד"כ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה למומחהציונה20/11/2012
שלום למומחה! אני כותב בשם אמא שלי, אשה בשנות ה40 לחייה.
היא טוענת שכואב לה בפי הטבעת ויש לה התכווצויות וכאבים שחוזרים על עצמם מדיי יום.. היא עשתה קולונוסקופיה לפני חצי שנה והבדיקה יצאה תקינה! השאלה היא האם בדקו בבדיקה גם שאין חס וחלילה גידול ממאיר???
תודה רבה על העזרה, מחכים לתשובה, שיהיה ערב טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה למומחה - תגובה
ד``ר רפאל אלון20/11/2012גידולים של המעי הגס אינם גורמים לסימפטום שאתה מתאר. הם גם אינם מתפתחים מהר, כך שאם קולונוסקופיה היתה תקינה לפני מס חודשים הסבירות שיש גידול במעי הגס שואפת לאפס. מאידך ישנה תופעה של התכוצויות שרירים בפי הטבעת הגורמת להתקפי כאב קצרים. התדירות יכולה להשתנות מהתקפים בודדים ביממה או בשבוע ועד התקפים רבים מאד ביממה. יש צורך להבדק אצל פרוקטולוג. כאשר תדירות ההתקפים היא רבה בכל יום ניתן לטפל בתרופה מתאימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר
ציונה20/11/2012הצלחת להרגיע אותנו! התשובה עזרה לי מאוד והיא תלך לבדיקה בהקדם.. שיהיה ערב טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים קשים - בהריוןמיואשת !!!!20/11/2012
שלום רב,
אני בהריון שבוע 27.
באופן כרוני סובלת מעצירות .
בימים האחרונים אני מרגישה שהטחוריםהחריפו עצם כך שאני ממש אבל ממש לא יוצאת לשירותים.
זאת לאחר שימוש בשתיית משלשלים, במריחת משחות פרוקטו אובליפיכה , פרוקטו גליבנול, רקטוצורין, משחת אממליס ( בד"כ הם כן עוזרים אך כעת גם זה לא ).
יש לציין כי אני אוכלת מזון רך ולא קשה לעיכול , שותה משלשים למינהם וכלום ממש לא מצליחה להשתחרר , מכניסה גליצרין נרות וכלום פשוט כלום.
אני כבר 3 ימים לא הייתי בשירותים, אני מרגיהש שאני עומדת להתפוצץ מצד אחד ומצד שני אני אני לא מסוגלת לאכל כלום ומצד שלישי אני מאוד רעבה במשך שלושה ימים הצלחתי אכול רק 2 תפוחים .
אני בהריון אני צריכה לאכל יותר טוב אך לא מסוגלת
מה עושים ??????????????????????????.
אני מיואשת אני מצליחה לתפקד בבית או בעבודה כל היום אני רק מתעסקת בזה.
אשמח לתגובה מהירה ולמציאת פיתרון וישועה בנושא בבקשה,
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים קשים - בהריון - תגובה
ד``ר רפאל אלון20/11/2012למיואשת,
את מתארת בעיית עצירות ולא בעיית טחורים. טחורים יכולים להיווצר או להחמיר עקב עצירות. גם בהריון יכולה להיות החמרה של עצירות, במיוחד אם את מקבלת תכשירי ברזל. אנא התייעצי עם רופאך לגבי טיפול בעצירות. אולי יש צורך בביצוע חוקן או מתן מרשמים המתאמים למצב ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור חיצוניחיים18/11/2012
שלום. מהם דרכי הטיפול בטחור חיצוני שלא עובר עם משחות ללא מרשם? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחור חיצוני - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/11/2012בעיקר סבלנות ועוד סבלנות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבשושית בפי הטבעתרן18/11/2012
שלום
לפני יומיים יצאה לי גבשושית בצמוד לרקטום. זו פעם ראשונה שזה קורה לי.
היציאות שלי לא מלוות בדימום, וזה בעיקר מפריע ולא נוח. הכאב הוא מאד שולי, אני מרגיש או בישיבה ומדי פעם בהליכה.
מה זה אומר ומה אני צריך לעשות בנושא? האם זה עובר לבד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבשושית בפי הטבעת - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/11/2012כנראה מדובר בטחור חיצוני שאינו טחור אמיתי אלא שטף דם מתחת לעור. התופעה תללוף מעצמה כאשר הדם ייספג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים שלא נכנסים פנימהשירה17/11/2012
האם טחור שלא נכנס פנימה הוא מסוכן ? אם הוא לא מפריע לי , האם כדאי להיפטר ממנו ? או שאפשר להשאירו כך ? מה יכולות להיות תופעות הקשורות בטחור חיצוני בעתיד אם כעת הוא לא מפריע ?
בתודה , שירה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים שלא נכנסים פנימה - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/11/2012טחור אינו דבר מסוכן בשום מקרה. טחור חיצוני שאינו מפריע אינו דורש טיפול. טחור פנימי הצונח החוצה יכול לדמם או להכאיב ואז יש מגוון של טיפולים שניתן להציע לפני ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני כבר משתגעעעגבי16/11/2012
ד"ר אני משתגע כבר!!כל כניסה לשירותים הפכה לסיוטט
ביום שבת אני בן 23, התגלתה אצלי פיסורה קטנה לאחר כאבים של 4 ימים.
אחרי שהייתי אצל הרופא שגילה אותה היא נעלמה לבד אחרי יומים..אין כאבים כמעט ובכלל
אבל מאז אני פשוט בעצירות!! אין כלום שום דבר לא יוצא!!
מה לא עשיתי??אני שותה כמו גמל אוכל כף דבש בבוקר כוס שמן זית קניתי תוספת מזון של סיבים תזונתיים שותה תה וכלום..כבר שבוע שכלום לא יוצא..
בנוסף לזה גם התחיל להיות לו עצירות בשתן(?!?!) מה קורה לי לגוף??
אני עומד מול השירותים 7 דקות מתת להשתין ולא יוצא!! רק כשזה כבר ממש לוחץ אני מצליח להשתין ואז זה שורף..
מה קורה לי דוקטור?? אני לא טיפוס חולני ביקושי שפעת יש לי פעם בשנה ועכשיו נפל עלי הדבר הזה אני פשוט בדיכאון..בבקשה תעזור ליי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני כבר משתגעעע - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/11/2012לגבי
לא ניתן לעזור לך בלי בדיקה. ייתכן מאד ונוצרה אצלך, בשל העצירות המתמשכת, אבן צואה ברקטום שאינה יוצאת. ומצד שני לוחצת על שלפוחית השתן מאחור וגורמת להפרעה במתן השתן. פנה לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ניראה לי...
מדמוני17/11/2012עשיתי חוקן מים עם צינור קטן ומה שיצא זה ממש טיפה צואה..
אין שם כלום..הגוף פשוט לא מצייר צואה נראה לי..
והבעיה עם השתן ממשיכה..://* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ניראה לי... - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/11/2012עליך לפנות לבדיקה אצל רופא. לא אוכל לעזור דרך הפורום..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לטחוריםדימה14/11/2012
דר' שלום.
יש לי שאלה הקשור לאזור של פי הטבעת , אך אני לא בטוח אם זה טחורים או שזה רק פצעון פנימי שאני מתקשה כבר ללכת שבוע. מה עלי לעשות ולי לפנות קודם? לרופא משפחה או לרופא מומחה?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לטחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון14/11/2012כדאי לפנות לרופא מומחה בתחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופן השימוש במשחת ניפדיפין ג'לאושרי12/11/2012
שלום
בעקבות פיסורה ושימוש במשך שבועיים בניטרוגליצרין הומלץ לי להמשך טיפול, ניפדיפין ג'ל, בבית המרקחת נתנו לי את המשחה ללא כל הוראות שימוש ומידע, ושכחתי מה בדיוק הפרוקטולוג הורה לי לעשות.
לדחוף את המשחה לתוך פי הטבעת או למרוח משחה על פי הטבעת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופן השימוש במשחת ניפדיפין ג'ל - תגובה
ד``ר רפאל אלון14/11/2012הטפולבמשחה הוא מריחתה בהיקף פי הטבעת, לעסות כדי שתיספג טוב בעור. אין צורך להחדירה לתוך פי הטבעת. פעולה זו נעשית כל 6 שעות , כלומר 4 פעמים ביממה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשיתי ניתוח טחורים ופיסורהאבי12/11/2012
עשיתי ניתוח טחורים ופיסורה. ולפי מה שחקרתי לא הייתי צריך לעשות פיסורה אין לי בעיה ולא היה. האם יש דרך לתקן את המצב או לא?
הבעיה שלנ בגלל הפיסורה אני מרגיש שפי הטבעת קשה לה לביפתח מתי שיש לה עצירות למשל.
לא הייתי צריך לעשות את הפיסורה. האח יש דרך להחזיר למצב הקודם? אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עשיתי ניתוח טחורים ופיסורה - תגובה
ד``ר רפאל אלון14/11/2012לאבי,
בניתוחי פיסורה נעשית פעולה הגורמת ל"החלשה" מסוימת של הסוגר. כלומר לא צריכה להיות החמרה בכיווץ השריר אלא תוצאה הפוכה. פנה לבדיקת פרוקטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא קצת אישית.
אבי14/11/2012מה שאני רוצה לשאול זה אם אפשר להחזיר את המצב אחורה. לגבי התחושה. למשל הייתי מרגיש ממש לפני הניתוח עכשיו פחות. הכוונה אם אפשר להחזיר את המצב לקןדמו כאילו לבטל טת הניתוח פיסורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא קצת אישית. - תגובה
ד``ר רפאל אלון15/11/2012לא ניתן להחזיר בצורה מכוונת. האיזור יתרפא מעצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים דרגה 4אנה12/11/2012
שלום, אני בת 36 סובלת מטחורים לפחות 20 שנה- תקופות טובות יותר וטובות פחות. בשנה האחרונה הטחורים שלי פרקו כל עול- והגיע למצב שהם היו בדרגה 3 ודימומים ממושכים- עברתי קשירה בקבוצה אחת של הטחורים שלא הצליחה ואף גרמה לי לכאבים יותר קשים ולתופעות של הפרשות ריריות מפי הטבעת וצריבה בשעות שלאחר יציאות עד שאכלתי משהו שמעט הרגיע וכך תפקדתי בשנה האחרונה ממשחה למחשה וניסיון תזונתי כזה ואחר היו רגעים שפסקו הדימומים והיו רגעים שגברו. בחודשיים האחרונים אותה קבוצת טחורים שכיביכול נקשרו יצאו החוצה ושום דבר לא החזיר אותם הם התחילו לדמם גם כעשיתי פיפי. הדבר כמובן גרם לי לאיבוד דם וכדורי הברזל שלקחתי רק הפכו את הצואה שלי לקשה יותר וחומצית יותר מה שגרם לכאבים. בשבועיים האחרונים התחילו הפרשות ריריות במשך כל היום ולא היה רגע של ערות שלא חשתי כאבים אדירים ואף בזמן השינה חוויתי סוג של 'צירים' שעברו בטחורים. אובחנתי על ידי רופא בטחורים בדרגה 4 והמליץ לי לעבור כריתת טחור בעיתי ובשאר טיפול דופלר.
אני מפחדת פחד מוות מניתוח מההחלמה ומה יהיה אם לא יעבוד או שישאר לי פתח בפי הטבעת.
החלטתי לנסות לצרוך באופן ישי בשר מהטבע ולא לצרוך כדורי ברזל (בדרך כלל אינני אוכלת בשר) כל יום מנה קטנה של בשר, כבד יחד עם ירקות כתומים מבושלים, מאודים, אפויים. הדימום פסק (טפו טפו) והטחור שבלט החוצה עושה רושם שמתכווץ חזרה פנימה.
אני מספרת את כל זה מכיוון שקראתי שטחורים עשויים להיות קשורים בחולשת תיפקודי הטחול ואני יודעת זה כמה שנים שהטחול שלי חלש (אובחנתי על ידי רופאה בקופת חולים שלי על פי דופק ועל פי חיפוי לבן בלשון)-
האם יכול להיות שאם אתמיד על חיזוק הטחול אוכל להימנע מניתוח בטחורים?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים דרגה 4 - תגובה
ד``ר רפאל אלון14/11/2012איני מכיר קשר בין חיזוק הטחול לטחורים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםלילך11/11/2012
שלום,
אני חושבת שיש לי טחורים, כבר מספר חודשים, וקבעתי תור לפרוקטולוג.
בנתיים, אני רוצה לשאול שאלה..
באזור עצם הזנב, ממש בקצה שלו, יש לי כמו סדק בעור, לאורך, שלפעמים מפריש נוזל, ולפעמים (כמו לאחרונה)- מפריש ממש דם.
זה מגרד ושורף (וגם מלכלך קצת לפעמים)..
איך זה נקרא?
(מה לחפש בגוגל?...)
תודה,
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום - תגובה
ד``ר רפאל אלון12/11/2012לילך שלום,
התיאור שלך אינו מתאים לטחורים אלא לבעייה הנקראת סינוס פילונידלי. זה חלל קטן דמוי תעלה מתחת לעור, בקו האמצע בין העכוזים, לרוב מכיל שיער ולכן זכה לכינוי העממי "שערה הפוכה". חלל זה נוטה להזדהם ולעבור דלקות חוזרות והטיפול הוא כיסוי אנטיביוטי בזמן דלקת וכריתה כירורגית של החלל (כאשר הדלקת החריפה חלפה). מדובר בניתוח פשוט אשר ברוב המקרים ניתן לבצעו בהרדמה מקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
לילך12/11/2012תודה לך!
העניין שתיארתי קיים במקביל למה שמרגיש כמו טחורים.
בכל אופן, אקרא קצת ואתייעץ בפרוקטולוג איתו אפגש.
הרבה תודה על הכיוון והמענה המהיר,
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

