מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח להסרת פוליפ + טג עוריחנה18/01/2012
שלום רב,
אני עומדת לעבור ניתוחן להסרת פוליפ (בתוך התעלה האנאלית) + טג עורי בתחילת חודש פברואר. לצערי הרופא המטפל שהיפנה אותי לניתוח לא הסביר לי לגבי הפרוצדורה. אשמח לקבל ממכם פרטים לגבי הפרוצדורה.
האם בד"כ מדובר בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית?
מהו משך הניתוח?
מהו משך ההחלמה המשוער?
אם היתה לי פיסורה בעבר, האם הניתוח עלול לעורר אותה שוב?
האם הכאבים בעקבות הניתוח דומים לכאבים הנובעים מפיסורה?
תודה מראש,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח להסרת פוליפ + טג עורי - תגובה
ד''ר רון גרינברג18/01/2012חנה שלום
מדובר בפעולה יחסית פשוטה - בה כורתים את הפוליפ או את הטג לרוב על ידי מחט חשמלית - ולעיתים שיש צורך שמים תפר על הבסיס
מדובר בפעולה מאוד קצרה ושגרתית ולאחריה החלמה די מהירה
ניתן לבצע זאת בהרדמה כללית, או בלוק מקומי - וזה תלוי בהעדפתך יחד עם החלטת המרדים. כמובן שזה תלוי בגיל, מחלות רקע ועוד
אבל בעיקרון - מדובר בפעולה קצרה ובוודאי שיחתימו אותך לניתוח יתנו לך את כל הפרטים החסרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת הסרת פוליפ + טג עוריחנה18/01/2012
שלום רב שוב,
האם לאחר הניתוח צפויים כאבים, באילו משככי כאבים מומלץ להשתמש?
האם תהיה בעיה לשבת לאחר הניתוח?
תודה מראש,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת הסרת פוליפ + טג עורי - תגובה
ד''ר רון גרינברג18/01/2012צפויים כאבים קלים יחסית ולתקופה קצרה
מומלץ להשתמש במשככי כאבים סטנדרטיים =כמו אופטלגין, נורפן, אדוויל וכדומה.
לעיתים נדירות ביותר צריך משהו חזק יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה המהיר
חנה18/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודהב"ה17/01/2012
טנזמוס גורם ללחץ תוך בטני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טנזמוס
ד''ר מוריס ונטוררו17/01/2012שלום רב, טנזמוס מתאפיין ברצון ודחיפות במתן צואה אך אי יכולת להעביר יציאות או חוסר התרוקנונות מלאה. בהתאם למסיבות הגורמות לטנזמוס, יכול מלווה בתחושה של לחץ תוך בטני מוגבר. מחלות שיכולות לגרום לטנזמוס הם תהליכים דלקתיים באזור פי הטבעת או תעלת פי הטבעת או בחלחולת, צניחה של חלחולת, תסמונת מעי רגיז או גידולים בחלחולת או ערמונית. חלק מהמחלות יכולת להתאפיין בטנזמוס ותחושה של לחץ מוגבר בבטן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםאיילה17/01/2012
היי
אני סובלת מעצירות כרונית (יש דבר כזה?) וזה מה שמוביל למצב של כאבים ומדי פעם דימום במקרים קיצןנים של עצירות.
האם תמיד כאבים בפי הטבעת מעיד על המצאות של טחורים?
האם אפשר לקבל טיפים איך להמנע או להקל על ממצב של עצירות.
יום טוב ותודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים - תגובה
ד''ר רון גרינברג17/01/2012איילה שלום
בהחלט יש דבר כזה עצירות כרונית - ויש לזה הגדרות די ברורות מבחינת מספר יציאות בשבוע, דרגת ההתאמצות, תחושת חוסר התרוקנות ועוד.
כאבים בפי הטבעת אינם מעידים בהכרח על טחורים - דווקא טחורים פנימיים אינם כואבים. הכאבים יכולים להעיד על פיסורה, קרע, כיב, דלקת, כיווץ של אחד מהשרירים של רצפת האגן ועוד.
לגבי טיפים להקל על העצירות - לאכול בריא עם הרבה סיבים, לשתות הרבה, לגשת לתזונאים לאזן את הכלכלה, ואם לא עוזר - אז לבצע בירור לנסות ולראות מהי הסיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יש לי?ת14/01/2012
אני בת 37.לא לפני לידה ולא אחרי ולא בזמן הריון.בזמן האחרון אני מרגישה גרד בפי הטבעת והרגשה שכאילו יש לי תולעים שם, (אין לי תולעים).לפעמים גם שורף לי בפי הטבעת.כשאני הולכת לשירותים בזמן האחרון זה נראה כל הזמן כאילו עוד לא גמרתי לעשות יציאה.אין לי דימומים בכלל ולא כואב לי בעת היציאה.
לפני חודש לקחתי ברזל והייתה לי עצירות והתאמצתי בעת היציאות.עכשיו שיניתי את הברזל והכל בסדר אבל התופעות הללו קיימות.מעולם לא היו לי טחורים ואין את זה גם במשפחה שלי בכלל.מה עושים? אני מפחדת מבדיקה.האם היא פולשנית? מה הטיפול שניתן? האם יש טיפול מקומי בלבד? מה יש לי לדעתך? האם זה יכול לעבור לבד ואם כן איך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יש לי? - תגובה
ד''ר רון גרינברג15/01/2012הטיפול ברד בפי הטבעת אינו נעשה על רגל אחת
ראשית יש צורך לברר מהי הסיבה לגרד ולתחושות שאת מתארת
הסיבות יכולות להיות ממספר סיבות - תולעים או פרזיטים במעי, בעיות פרוקטולוגיות למינהן, ובעיות בעור.
לכן למרוח משחה כזו או אחרת ללא בירור לא יתן את האפקט הרצוי
צריך לגשת לרופא המשפחה לבצע ראשית בירור שאין פרזיטים במערכת העיכול
לאחר מכן להגיע לבדיקת כירורג לראות שאכן אין בעיה פרוקטולוגית שיכולה להתבטא בגרד כמו טחורים פנימיים ומחלות ויראליות ועוד
בקיצור יש צורך לקחת את הנושא ברצינות ולברר כמו שצריך - אם את רוצה לנסות ולהפטר מהגרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בפי הטבעתשרית14/01/2012
מזה שנתיים אני סובלת מכאבים קשים בפי הטבעת ,פי הטבעת סגור יש לי פיסורה אבל הבעיה ברגע שאני צריכה להתפנות יש לי לחץ ברקטום כאבים קשים וכדי להתפנות אני צריכה לצנתר את עצמי זה צורך ממני הרבה אנרגיות והרבה זמן להתפנות ,כל פעם שאני אוכלת יש לי לחצ בפי הטבעת ואני לא יכולה להיכנס לשירותים באופן עצמאי לשבת ולהתרוקן זה סיוט מה עליי לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בפי הטבעת - תגובה
ד''ר רון גרינברג15/01/2012התלונות שלך בהחלט מתאימות לפיסורה אנאלית
לא כתבת אם את מטפלת בפיסורה ובאיזו צורה - אם את מורחת משחה, עושה אמבטיות מרככת את היציאה ומה ההשפעה של כל אלו
בפיסורה יש צורך לטפל אחרת קשה לעיתים להתרפא לבד
מציע לגשת לכירורג להתחיל טיפול מכוון לפיסורה ולתת לו צאנס לעבוד.
במידה ולא תמיד קיימת האפשרות של המשך בירור ואף ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שרית15/01/2012ראשית תודה רבה על ההתיחסות ,אני משתמשת במשיחות באמבטיות ובכל מה שרק אפשר זה סיוט איך אפשר שפי הטבעת יהיה רפוי ומשוחרר לבצע יציאות מבלי לסבול ולהפוך כל יציאה התרוקנות שעתיים ,אין לי אורך חיים קשה לי לאכול אני אוכלת מעט לא יכולה לנוע מרגישה כמו ראש מבצבץ מאחור תודה שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשירת טחורים חוזרתדרור08/01/2012
שלום רב
לפני קצת יותר משנה סיימתי טיפול של קשירת טחורים ברמה 2 .
בשנה האחרונה הקפדתי לשמור על תזונה נכונה ורוב היציאות היו סדירות וקלות
לאחרונה חזרו לי דימומים בעת יציאה
במידה ואכן חזרו הטחורים האם ניתן ורצוי לבצע קשירה חוזרת ?
האם ישנו תהליך רפואי עדיף שיפתור את הבעיה באופן קבוע \ לאורך זמן רב יותר
תודה .
דרור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשירת טחורים חוזרת - תגובה
ד''ר דוד נויפלד08/01/20121. אפשר לנסות קשירה נוספת (או קשירות).
2. הניתוח הפשוט ביותר לפתור הבעיה - תפירה/קשירה, עם או בלי דופלר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן שנתיים גרד בפי הטבעתיעל06/01/2012
שלום
בני בן שנתיים ושלושה חודשים. סובל מגרד בפי הטבעת יותר מחודש ללא החמרה. לא מדובר בגרד בלתי נסבל, לא פוגע בתפקוד, לא פוגע בשינה. אך קיים ומציק. בעיקר אחה"צ ערב.
נעשו בדיקות מעבדה CAMPYLOBACTER- תרבית שלילית, SALMONELLA-ו SHIGELLA- שלילי, בנוסף - לא נמצאו פרזיטים ותולעים. כלומר בדיקות תקינות.
שאלותי
1. האם אפשר לפספס תולעים בבדיקות מעבדה?
2. האם יש טעם לעשות גם את הבדיקה עם הצלוטייפ?
3. אילו עוד סיבות יכולות להיות?
תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן שנתיים גרד בפי הטבעת - תגובה
ד''ר דוד נויפלד08/01/20121. כן.
2. כן.
3. לפנות לרופא ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיסורה
יעל09/01/2012בהמשך לשאלה הקודמת, היינו אצל הרופא היום והוא ראה שיש פיסורה. לילד אין עצירות יציאה כל בוקר לא קשה לא רכה. הרופא אמר שזה יכול להיגרם או מעצירות או מגרד.
1. האם יש סיבות אפשריות נוספות?
2. האם זו נטייה?
3. קראתי שפעמים רבות זה נגמר בניתוח. האם כך הדבר גם אצל ילדים?
תודה יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד10/01/2012נדיר ביותר...כמעט ולא נשמע. אצל ילדים ובמיוחד פעוטות חולף מעצמו עם שיחנוי דיאטטי מתאים. נא להיוועץ ברופא הילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יעל10/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אשמח לעזרה05/01/20121. השאלה היא האם אחרי שאני יוצא מהמקלחת אפשר לנגב את איזור פי הטבעת עם מגבת בעדינות, או שאסור לגעת באיזור זה עם מגבת, ולכן צריך לתת למקום להתייבש מעצמו?
2. הרופא במיון אמר שאם יש החמרה בכאב / מופיע חום אז לחזור למיון. אני חושב שהכוונה שהחום עולה, כמו בשפעת...
3. האם את הקומפרסים עם מלח אנגלי 10% ו/או קומפרסים עם פדים אנליים המכילים הממליס ניתן להשיג בבתי מרקחת?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים טרומבוטייםאשמח לעזרה04/01/2012
זו הייתה האבחנה של הרופאה (רופאה "פנימית", ברפואה דחופה של קופ"ח מכבי) אליה הלכתי לחו"ד נוספת. רציתי שמישהו יראה את מה שמתחולל בפי הטבעת שלי, ושלא יטפלו בי רק לפי תיאור בעל-פה של תחושותיי..
היא הפנתה אותי למיון (אמרה שאולי שם יוכלו להוציא קרישי דם מתוך הטחרוים או משהו כזה, כדי להפחית הכאב). הכירורג שראה אותי במיון אמר שאלו אכן טחורים טרומבוטיים (שזה סוג של טחורים חמורים), אך לא הייתי צריך להגיע למיון. הוסיף שעלי לקבוע טור לפרוקטולוג, ורק אם יש החמרה בכאב ו/או מופיע חום-לחזור למיון.
אז קבעתי תור לפרוקטולוג למחר (לא יודע אם לשמוח שזה כה קרוב, או לתהות עד כמה מוצלח הפרוקטולוג הזה, אם יש לו תורים פנויים בהתראה כה קצרה. הרופא במיון אמר שהוא לא מאמין שאמצא תור לפני פחות מ-7 ימים...).
בינתיים, הכירורג הנחמד מהמיון אמר כי עלי להקפיד:
1. לשתות הרבה (4 ליטר מים ביום)
2. לאכול מזון עשיר בסיבים
3. לאכול הרבה ירקות ופירות (בעיקר עגבניה, מלפפון וכרוב)
4. 2 אמבטיות ביום - לשבת רבע שעה במים פושרים.
5. פעמיים ביום משחה לטיפול מקומי בטחורים : (procto-glivanol)
6. אם עדיין אין שיפור: לשתות 2 כפות שמן פראפין כל יום (נתן לי מרשם).
7. לנוח בבית (7 ימי מחלה).
***יש לי כמה שאלות ואודה לכל עזרה: ****
1. האם עליי לעדכן את רופאת המשפחה שהייתי במיון? לשלוח לה את טופס השחרור משם?
2. האם לשתות מיץ שזיפים (הידוע כחומר משלשל) - זה טוב להתמודדות עם מצבי?
בעלוני התרופות כתוב "לא להרבות בצריכת חומרים משלשלים" . והרי זה יקל על היציאות (וכידוע, טחורים נוצרים עקב אימוץ האיזור ביציאות), אז אני מנסה להבין למה זה רע. קראתי באינטרנט שאם משתמשים בחומרים כאלה הרבה, זה גורם למעי הגס להתרגל לעבודה קלה, והתפקוד שלו ירד. אבל במשך כמה ימים של טחורים זה באמת משמעותי ועלול להזיק?
3. אילו מזונות מבוססים על סובין? ואילו מזונות עשירים בסיבים תזונתיים?
4. המצב כרגע הוא שאני די שובת רעב...
כל פינטוז על ארוחה דשנה / נישנוש קל מדוכא ברגע שאני נזכר במה יקרה אח"כ בשירותים.
האם העובדה שאני כמעט לא אוכל (ורק שותה מים ותוסף סיבים תזונתיים, וקצת ירקות) - עלולה להחמיר באיזה שהוא אופן את הטחורים?
5. ואם הזכרתי את תוסף הסיבים התזונתיים:
קוראים לזה בניפבר (benefiber). רשום לשים כף של האבקה הזו בכוס (נוזל קר/חם, לא משנה). ההמלצה היא לפעמיים ביום, כאשר "אין לעבור על 5 כפות ביום". אם לאורך כמה ימים אצרוך 5 כפות ביום של התוסף הזה, לא אמורה להיות בעיה, נכון?
6. כל טיפ נוסף להקלה וטיפול בטחורים מתוך ניסיון אישי וידע - יתקבל בברכה!
רוב תודות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים טרומבוטיים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד04/01/20121. כן
2. אפשר. לזמן מוגבל זה לא יזיק.
3. להתייעץ עם דיאטנית.
4. לא.
5. מספיק כף אחת בבוקר. לעתים אפשר וצריך כף בערב.
6. כפית שמן פרפין לפני השינה - מספיק. לא צריך 2 כפות.
אפשר להוסיף - קומפרסים עם מלח אנגלי 10% ו/או קומפרסים עם פדים אנליים המכילים הממליס. אפשר גם למרוח קצת דבש מספר פעמים ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !! 2 שאלות לסיום
אשמח לעזרה04/01/20121. אחרי המקלחת: איך לייבש האיזור של פי הטבעת? בעדינות עם מגבת? או עדיף לתת לאויר לייבש / מול מפזר חום?
2. מדוע במקרים חמורים של טחורים מופיעים סימני חום בגוף האדם?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !! 2 שאלות לסיום - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/01/20121. ???
2. מה זה סימני חום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה מראשב"ה02/01/2012
בעקבות יציאות מרובות של שלשולים ויציאות מרובות ביום( 4-5 -6 ולפעמים גם יותר)
בדיקה של קולנוסקופיה גילתה טחורים פנימיים גדושים בדיקה שעשיתי בעקבות דימומים קשים ורבים שאלתי היא..
האם היציאות המרובות הללו יכולים להוביל לטחורים פנימיים גדןשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה מראש - תגובה
ד''ר דוד נויפלד03/01/2012כן.
ואתה צריך להבדק ע"י מישהו שמבין בנושא = פרוקטולוג ולא לסמוך על אבחנת קולונוסקופיסט. קולונוסקופיה היא לא הבדיקה לטחורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר שאלות..
ריבי16/01/2012לגבי פיסורה, אני מבינה שמדובר בפצע בפי הטבעת, כך אני מרגישה בפעולת מעיים בזמן של עצירות מעין כאב חד שמלווה בדימום בזמן הניגוב - אומנם לא תמיד.
רציתי לשאול אם יש מצב שהפיסורה עוברת מאליה כמו כל פצע אחר, אני שואלת כי לא תמיד היציאות מלוות בכאב שמרגיש כמו פצע,{תלוי ביציאות,}
ועוד, כשיש פיסורה האם זה מעיד גם על המצאות של טחורים, ויש בכל מקרה צורך להבדק אצל רופא.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואה וכאביםדניאל01/01/2012
כבר כמה חודשיים שיורד לי דם לאחר יציאה ובנוסף לזה גם כאבים חזקים בזמן עשיית הצרכים, בזמן האחרון גם יש לי כאב תמידי בפי הטבעת.
האם יש לי טחורים? ואם כן כיצד אפשר לטפל בזה? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה וכאבים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד02/01/2012די לענות על שאלה כזו אתה חייב להבדק.
יכול להיות טחורים אבל יותר מתקבל על הדעת - שזו פיסורה.
כאמור חייב להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדל בין פיסורה לטחורים?
דניאל02/01/2012תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדל בין פיסורה לטחורים? - תגובה
ד''ר דוד נויפלד03/01/2012שתי מחלות שונות ונפרדות.
פיסורה = פצע
טחורים = הגדלה פתולוגית של הרקמה הטחורית הטבעית אשר יכולה לגרום להפרעות וסימפטומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודצבי29/12/2011
יש לי פיצעונים בפי הטבעת כמו שריטות והם מדממות על הטישיו ושורף לי לאחר היציאות. כל שאר היום מגרד לי שם. מה זה? ומה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד - תגובה
ד''ר דוד נויפלד01/01/2012פונים לרופא (רצוי פרוקטולוג) לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעון בפי הטבעתבת דוד26/12/2011
שלום רב,
יש לי פצעון בפי הטבעת והוא מדמם מעט על נייר הטואלט. אני מרגיש אותו במישוש. הוא אינו מכאיב.
האם אפשר לנסות לעשות משהו בטרם פונים לרופא.
תודה מקרב לב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעון בפי הטבעת - תגובה
ד''ר דוד נויפלד26/12/2011לא.
צריך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח פיסטולהורד24/12/2011
שלום רב,
בחצי השנה האחרונה, עברתי 2 ניתוחים לניקוז אבצס ולאחר מכן ניתוח פיסטולה עם חוט סיטון רפוי והידוקו אחת ל3 שבועות.
לפני מספר ימים חשתי בכאב באיזור פי הטבעת ולהפתעתי ראיתי באזור הניתוח פצעון מוגלתי.כשנגעתי בו הוא התפוצץ ויצאה הרבה מוגלה ודימום קל.מה זה אומר??האם ניתוח הפיסטולה לא הצליח??מה צריך לעשות?האם זה אומר שהאבצס חזר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח פיסטולה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד26/12/2011כן. את מתארת אבצס.
למה חזר או יש שוב אינני יודע. מה שבטוח הוא שהסטון לא מנקז דיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשמרית24/12/2011
שלום,
אני סובלת מקרוהן (היצרות מעי דק סופי), יש לי דלקת בפי הטבעת והסוגר הפנימי כמעט ואינו מתפקד.. (בקולנוסקופיה נמצא כי פי הטבעת פעור לחלוטין) אני בחורה בשנות ה-20 לחיי.. האם יש איזה שהוא טיפול שיש לעזור לי?
תודה וחג שמח
שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר דוד נויפלד26/12/2011האבחנה של מה שאת מתארת היא לא קולונוסקופית אלא פרוקטולוגית.
תתייעצי עם פרוקטולוג מנוסה שיבדוק אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

