מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קומדיןאלי כוכבי12/06/2014
שלום
אני משתמש בקומדין במינון של יום 5 מ"ג ויום 2.5 מ"ג .
כמה זמן לפני טיפול שיניים או שיננית עלי להפסיק לקחת קומדין ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומדין - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ12/06/2014לפחות יומים שלשה וליתר בטחון כדאי לעשות בדיקת INR
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמה גבוהה של תסיות בדםקטי12/06/2014
שלום רב,
צריכה לברר בבקשה בשביל סבא שלי בן 84.
רמת התסיות שלו בדם עולה כל הזמן לאורך השנים ותוך שנתיים עלתה מ400 ל900.
יש לציין שרמת המוגלובין שלו גבוהה יחסית ועומדת על 16.5.
WBC 12
חריגות נוספות:
rbc - 6.24
neutrophils - 8.49
monocytes - 1.35
מחלות רקע:
ischemic heart disease chronic uns
hypertension essential benign
appendectomy
status post hernioplasty inguinal
hyperlipidemia
תרופות:
plavix 75mg
lotan
amlow 5mg
lipitor 20mg
cardiloc 5mg
omnic ocas 0.4 mg
אשמח לקבל את חוות דעתך. האם זה סימן שאמור להטריד?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה טסיות
קטי12/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמה גבוהה של תסיות בדם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ12/06/2014צריך לפנות להמטולוג
לא ניתן לקבל יעוץ בפורום בזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון בלקיחת גלולותלי10/06/2014
שלום.
אני בת 39. לפני 3 חודשים התחיל לי תסמונת ריינו. ברקע אפיזודות של מיגרנה מורכבת בזמן הריונות. אין רקע של קרישתיות יתר/אירועים מוחיים במשפחה. בבדיקות הדם, פיברינוגן גבוה והטרוזיגוטיות לMTHR.
מעוניינת מאוד!!! להמשיך בגלולות מליאן.
האם זה אסור עבורי?
האם שייך להמשיך לקחת גם במחיר של לקיחת קומדין?
אשמח לחוות דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון בלקיחת גלולות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ11/06/2014נראה לי שלא רצוי לקחת גלולות
בודאי לא עם קודמים
רצוי להתייעץ עם רופא נשים על פתרון אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיעת דם גבוההא.10/06/2014
שלום,
אבי בן 77 שנים. ללא מחלות רקע, מלבד העובדה שיש לו היצרות של המסתם האואורטלי, מטופל באספירין ומעקב קרדיולוג. פעיל ובריא.
ערכי השקיעת דם שלו בשנה וחצי האחרונות רק מטפסות: מ 42 ל80 והיום ל88.
היית ממליץ על בדיקות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיעת דם גבוהה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/06/2014כדאי לבצע בדיקות כימיות של הדם בעיקר חלבוני הדם
ולפנות לרופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 11 ופרדקסהחנה06/06/2014
שלום רב,
אני בת 61 ויש לי חוסר חלקי של פקטור 11.
תפקודי קרישה תקינים לחלוטין. עברתי ניתוחים ולידות ללא כל הפרעה.
הומלץ לי על פרדקסה בשל PAF
האם מותר להשתמש בפרדקסה או שעדיף קומדין?
תודה חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 11 ופרדקסה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/06/2014נראה לי כי זה אפשרי
בכל זאת אני מציע להתייעץ עם
מומחה לקרישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת מח עצםראמי06/06/2014
שלום
מטופל דיאליזה , סובל מאנימיה ,עברתי בדיקת מח עצם ואובחן אפלאסטיק אנימיה
קיבלת סטרואידים וסיקלוספורין לשפר את מצב האנימיה אבל לא עזר
1-לאיזה כיוון צריך ללכת האם לעבור השתלת מח עצם קודם
2-האם תמיד בני משפחה מתאימים לתרום (מח עצם)
3-האם אני יכול לקבל מח עצם מאחד מבני משפחה ולהמשיך בהרשמה למושתלי כליה
או שאני חייב לקבל מח עצם וכליה מאותו תורם (תורם חיי)
ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת מח עצם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/06/2014סיפור לא פשוט
ראשית עליך להתייעץ עם הנפרולוג
האם השתלת כליה היא מעשית עבורך?
לגבי השתלת מח עצם צריך להתייעץ עם המשתילים
ההצעה הטובה ביותר היא לזמן דיון משותף בין הנפרולוגים
ובין המשתילים- רצוי באותו בית החולים
ולדון על כל האפשרויות ביחד
אם אתה מעונין אוכל לעזור לך בארגון הפגישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צ'יסטה בטחולרבקה05/06/2014
שלום ד"ר.. אני בת 25, בהריון שבוע 26. כחודש לפני שנכנסתי להריון גילו אצלי צ'יסטה בטחול בקוטר של 10 ס"מ (כמובן שבוצע גם סיטי לאישור הממצא) מאז אני במעקב אולטרסאונד בטן עליונה והציסטה גדלה בזמן זה בקצת פחות מס"מ. שאלתי היא האם יכול להגרם קרע בטחול ל"ע בעקבות הציסטה והעובר? ומהי המלצתך בעניין ניתוח להסרת הטחול??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צ'יסטה בטחול - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/06/2014זה ממצא אקראי קרוב לודאי epithelial cyst. אין סכנה לעובר .
צריך לעקוב ,US כל 6חודשים.
כריתת טחול טלוייה בסימטומים: הגדלת הטחול כאבים לחץ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 5 ותרופת למיקטלטל03/06/2014
שלום,
האם ישנה בעיה לקחת את תרופת למיקטל (lamotrigine) המשמשת לייצוב מצב רוח למי שיש עודף קרישה מסוג פקטור 5 (הטרוזיגוטי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 5 ותרופת למיקטל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/06/2014לא ידוע לי
אינני מכיר את התרופה
כדאי להסתכל על הוראות השימוש ותופעות לואי
המפורטות היום לגבי כל תרופה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות סורולוגיותקשת03/06/2014
אני בת 68 סובלת מאי ספיקת כליות וחלבון בשתן
עשו לי בדיקות שונות
קיבלתי תוצאה של free light ch-kapa 35.6
free light ch-lambda 26.6
free kappa/free lamp 1.33.
רציתי לדעת מה זה אומר
יתר הבדיקות פחות או יותר תקינות
תודה
אני קצת מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות סורולוגיות - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/06/2014אלו ממצאים קשורים לפרוטאינוריה של אי ספקית כליות ולא למחלת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתדנה30/05/2014
יש לי חום עם כאבי גרון כבר 3 ימים והיום לא יורד כל פעם חוזר , חולשה בגוף ובדרך כלל אני בן אדם בלי חום , וגם עם כאבי גרון בדרך כלל אין לי חום , יש לי גם עמעומים באוזן שחוזרים עשו לי ספירת דם אתמול במוקד ואני רואה שהלימפוציטים שלי נמוכים מהרגיל ובבדיקות שעשיתי לפני כמה חודשים בקופת חולים הם היו יותר גבוהים , האם יש מצב שיש לי משהו מסוכן ולא וירוס עפ״י העובדה שהחום לא יורד והספירה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה יותר ברורה
דנה30/05/2014הפחד שלי הוא בגלל החום הממושך והלא אופייני שאולי זה מחלה ולא סתם וירוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף חשוב
דנה30/05/2014הודיעו לי שהמשטח שלילי , והנורופן לא ממש מוריד את החום (יש לציין שהגרון ממש כואב ) אבל האם יש סיכוי שהחום נמשך והחולשה בגלל מחלה מסוכנת ? בדרך כלל אין לי חום ואני ממש לא מרגישה טוב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף חשוב - תגובה
פרופ` אלן ברבי31/05/2014כפי שאמרתי יתכן שמדובר במחלה וירלית
כמובן רופא המשפחה ישלים הבירור כראוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת - תגובה
פרופ` אלן ברבי31/05/2014רצוי לעשות משטח גרון.
יתכן שמדובר במחלה וירלית.
אין משמעות קלינית לירידה קלה בלימפוציטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון חשוב
דנה31/05/2014הלכתי מקודם למוקד כי החום כבר מיום רביעי בלילה לא יורד , כאב גרון עז , אני מטופלת ברפא פן אבל עוד לא קיבלתי תשובת משטח , אני יומיים עם רפא פן והספירה החדשה שונה עכשיו האם יש מצב שזהו לא זיהום ומחלה רצינית ? יש לציין שהחום לרוב לא יורד לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/05/2014קרוב לודאי שמדובר בדלקת
צריך להסתכל על השקדים לראות עם אין נקודות לבנות
ובכל מקרה לעשות משטח מאזור הגרון וגם לשלוח בדיקה לתרבית
ואם החם לא יורד להתחיל באנטיביוטיקה ביעוץ עם רופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , במידה ו
דנה31/05/2014במידה ואין חיידק והמשטח שלילי , עדיין החום הוא מדלקת כלשהי ? אני כרגע כבר עם אנטיביוטיקה יומיים האם הספירה בסדר ביחס לזה שאני עם אנטיביוטיקה ?אם זה לא חיידק מה גורם החום ?? הגרון ממש כןאב ויש לי לחץ באוזן אבל הפחד שלי הןא שהחום הוא לא מהגרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך למצב , שאלה חשובה
דנה23/07/2014בהמשך לחודש שעבר אני כבר פעם שלישית מאז , כרגע עם חום , מוגלה בגרון ,המשטחים יוצאים שליליים עבור סטרפטוקוק אבל הספירה לא תקינה, רציתי לדעת האם היא אומרת לא רק על זיהום אלא אולי יכול להיות מדובר במשהו סרטני או משהו אחר שלא בסדר ? אני מצרפת את הספירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה23/07/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהה
דנה23/07/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהה
דנה23/07/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוגם ESR 1 hour רמה 30
דנה23/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ETליאורה27/05/2014
אובחנתי כסובלת מטרומבוציטוזיס ראשונית .רמת הטסיות בדם שלי עומדת על 850000.אני בת 40.מהו הטיפול המומלץ אם בכלל?האם ערכים אלו הם מסכני חיים?ושאלה נוספת האם במצבי זה אני יכולה לתרום מח עצם לאח חולה לוקמיה?אודה על תשובתך.ליאורה א.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ET - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/05/2014לתרום דם או מח עצם, לא.
בקשר לטיפול אפשר עוד לעקוב תוך לקיחת אספירין. ההמטולוגים שלך יחליטו על הצורך להתחיל בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמ27/05/2014
שלום
אני מעל 42 - ביצעתי בשבוע שעבר בדיקות והרופאה קראה לי לבוא אליה לביקורת בעקבות הבדיקות שהתוצאות הן: פ
פריטין -21.4
IRON - 31
טרנספרין -318
המוגלובין -12.6
HCT- 37.2
MCV-85.3
MACRO-0.2
MICRO-1.3
HYPO-5
RDW-13.7
אשמח לקבל התייחסות לבדיקות האלו האם יש צורך ליטול ברזל וכמה עד שאגיע לרופאת משפחה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/05/2014אם את אישה עדיין עם מחזור הבדיקות בסדר. אם אתה גבר יש אנמיה מינימלית שדורשת מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר דם בבדיקת דם אחרונהאורית26/05/2014
בתאריך 20.5.14 בצעתי בדיקות דם במסגרת קופת חולים כללית
בדקתי את התשובות במחשב וראיתי שיש לי הנמיות בכמה מהבדיקות
vitamin 12 נורמאלי 170-712 של 125 תוצאה intermediate 120-180
vitamin d 26/90 שלי שהנורמאלי הוא 75.0
mchc שלי 32.50 שהנורמאלי הוא 33
היום התקשרה הרופאה משפחה שאקח ויטמינים
העניין הוא שיש לי את הדבר כבר זמן ממושך כל פעם זה ככה בזמן האחרון שאני עושה בדיקות ואף פעם הרופא לא אמרה דבר וכעת פתאום היא התקשרה אלי
האם בשביל דבר כזה צריך לפנות להמטולוג לברור נוסף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר דם בבדיקת דם אחרונה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/05/2014על פניו לא נראה שיש בעיה המחייבת ברור נוסף
בכל זאת נא לקחת בחשבון שלא ראיתי את כל הבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר דם אורית
אורית27/05/2014אם אתה מעוניין לראות את כל הבדיקות
אשמח לפקסס לך אותם לפקס שלך
תגידי לי מספר ומתי לפקסס ? מחכה לתשובה
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דם בבקשהאביבה26/05/2014
Antinuclear Ab Negative
Cardiolipin IgG <1.6 GPL-U/mL
Cardiolipin IgM 1.9 MPL-U/mL
B2 Glycoprotein I IgG <1.4 U/mL
B2 Glycoprotein I IgM 1.6 U/mL
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם בבקשה - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/05/2014אין תווח של הנורמה.
נראה לי בסדר אבל רצוי לחזור לרופא שביקש הבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת קומדיןחני26/05/2014
שלום,
אישה בת 85 צריכה להפסיק ליטול קומדין כמה ימים לפני עקירת שיניים ולהזריק קלקסן. רציתי בבקשה לשאול:
1) האם ניתן להזריק קלקסן בלילה?
2) נאמר לה לחזור להזריק 8 שעות לאחר העקירה ואז להחזיר גם את הקומדין. האם הכוונה היא לתת לה קומדין וקלקסן בו זמנית עד לבדיקת ה INR?
3)האם ניתן לתת לה את שניהם בלילה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת קומדין - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/05/2014אפשר לתת קלקסן בלילה
להתחיל קומדין כמו קודם ובאותה שעה ולחכות לרמה טיפולית
תוך המשכת קלקסן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)



