מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אאוזינופילים וכניסה להריוןליבי26/02/2014
שלום רב, בילדות סבלתי מאסתמה שחלפה אולם נשארתי עם מתנה בצורת נזלת אלרגית, לרוב לא מדובר בהתקפים תכופים, הדבר כמעט ואינו מפריע לשיגרת היום ואינני נוטת כל טיפול מניעתי או טיפולי.
בבדיקות דם מהשנים האחרונות תמיד רמות האאוזינופילים שלי גבוהות מהנורמה.
נתקלתי בדיעה לפיה אלרגיה, אסתמה ושאר החברים מפריעים לגוף בקליטת הריון / התפתחות הריון ועל כן יש הממליצים על נטילת קלקסן.
אשמח לדעת האם אכן רמות גבוהות / מצב אלרגי יכולים להפריע להריון
ככל שכן, האם יש דרך לטפל בבעיה ? האם אכן קלקסן הוכח כעוזר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אאוזינופילים וכניסה להריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי27/02/2014התשובה לשאלה 1 :לא
התשובה לשאלה 2 :רק במצבים של קרישיות יתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- esr ו crp גבוהים יחסיתאתי25/02/2014
שלום,
אני בת 38 עקב עייפות וחולשה קיצונית שנמשכת כבר תקופה ארוכה נתן לי רופא המשפחה בדיקות מקיפות . בבדיקות crp 1.6 ו esr 30. יש לציין שבקבות מאגרי ברזל נמוכי fe iron-20 קיבלתי סדרת עירויים הברזל עלה וגם הפריטין שהיה (8) עלה ל64 .
למרות העירויים לא מרגישה שיפור בהרגשה הכללית עדיין קיימת עייפות וחולשה נוראית... האם יכול להיות קשרור למדדים הגבוהים של השקיעה? האם צריך לעשות ברור יותר מעמיק בגין הערכים שנתקבלו
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר esr ו crp גבוהים יחסית - תגובה
פרופ` אלן ברבי27/02/2014ש.ד ו crp מעט גבוהים , ממצאים לא ספציפים שדורשים מעקב בלבד
בנוגע לברזל צריך תמיד להתייחס לרמת המוגלובין קודם!
בקשר לעייפות לבדוק בלוטת תריס ולבצע בדיקת שינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בערכי INRמירי25/02/2014
בגלל פרפור פרוזדורים אני נוטלת קומדין - 5mg.,2.5mg.לסירוגין. במשך 3 שנים אני מאוזנת - בין 2-3 INR. מזה כחצי שנה הערכים ירדו והיום עומד על 1.6. שמתי לב שמאז הערכים החלו לרדת מופיעה בדף תוצאת הבדיקה ההערה הבאה: "הריאגט לבדיקת INR שונה לך יתכנו שינויים מזעריים בערכים". לשאלתי: האם יש קשר לתוצאות ולהערה זו? לא שיניתי מאומה בתזונה או בתרופות. אודה לתשובתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בערכי INR - תגובה
פרופ` אלן ברבי27/02/2014כאן זה לא שינוים "מזערים" !!!
צריך לבדוק האכילת ירוקים ואולי לעלות המינון ב1מג'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומדין+קרטייהגנון רחל23/02/2014
לאמי יש apla , ולאחר פרפור פרוזדורים שהסתדר מעצמו עוד בבית החולים הוחלט כי תתחיל לקחת קומדין 5 מ"ג. [ גם בהתייעצות אתך ].
היא החלה לקחת קומדין ורופאת המשפחה אמרה כי יש להמשיך עם הקרטייה [ 1000 מ"ג בשבוע ]. מכיוון שאין המטולוג בסביבה והלחץ גדל בעקבות הסכנות מבקשים להתייעץ אתך שוב. האם אין סכנה לקחת קרטייה במקביל לקומדין? האם קומדין בלבד אינו מספק? מה עלינו לעשות במקרה הנ"ל? מודים לך על תשובתך המהירה. עזרת מאוד במייל הקודם ושוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומדין+קרטייה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/02/2014נראה לי כי ניתן להסתפק בקומדין ולשמור על ניתור נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה מוטנט בבדיקה גנטיתנורית20/02/2014
עשיתי בדיקות גנטיות בשם PCR JAKE 2 וקיבלתי תוצאה מוטנט
אני לא מבינה מה זה
אפשר לקבל הסבר......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה מוטנט בבדיקה גנטית - תגובה
פרופ` אלן ברבי21/02/2014פשוט היית צריכה לשאול לרופא שביקש הבדיקה...
המוטציה ב jak2 מאפיינת מחלה מיאלופריליפרטיבית :
פוליציטמיה , תרומבוציטוזיס, או מיאלופיברוזיס.
עכשיו תחזרי להמטולוג שלך ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Protein C-Activityיסמין19/02/2014
שלום רב,
אני בת 35 אחרי מוות של עובר בשבוע 22, לאחר שני הריונות תקינים.בבדיקות דם שביצעתי, טרם קיבלתי את כל תוצאות הבדיקות אך תוצאת בדיקת ה Protein C-Activity היא 52. האם זה אומר שיש לי קרישיות יתר?כל התוצאות שהגיעו עד כה עומדות בטווח הנורמה. האם רק ערך Protein C-Activity נמוך מספיק כדי להעיד על קרישיות יתר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Protein C-Activity - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/02/2014מדובר בחסר חלקי ב PC כנראה בטווח התחתון של הנורמה לא מספיק לפי דעתי לקביעה של קרישיות יתר.
צריך לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר ודלקת מפרקיםgal19/02/2014
חולה בדלקת מפרקים.
מקבלת טיפול ביולוגי ANTI TNF. בנוסף, אנמיה עקב חוסר ספיגת ברזל הקשור לדלקת המפרקים.
היה לי קריש דם ברגל, במהלך הריון.
בירור קרישיות יתר בדם - תקין.
האם ידוע בעולם/בספרות המחקרית ? על קשר בין דלקת מפרקים - לבין קרישיות יתר בדם ? קריש דם ברגל ? על אנמיה וקריש דם ברגל ?
תודה.
במידה ויש מחקרים על כך או דיווחים, אודה לכם מאוד אם תוכלו לצרף לי קישור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע נוסף
gal19/02/2014קריש דם ברגל התגלה במהלך הריון, עם עובר ללא דופק.
קיבלתי קלקסן - עד שהרגל הפסיקה להיות נפוחה ויכולתי לדרוך עליה.
הייתי על כסא גלגלים במשך שבועיים - בגלל קריש הדם ברגל.
וקיבלתי המלצה, לקלקסן 60 (ללא אספירין - אין לי מושג מדוע בלעדיו ?) - במידה ואנסה להיכנס להריון נוסף.
האם קרישיות יתר בדם, שאיננה גנטית (בירור אפלה יצא תקין) - מחייבת קלקסן + אספירין, או מספיק קלקסן ללא אספירין/מיקרופירין ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות - ירידה בברזל וב PLTחן19/02/2014
אני בן 62.לפני חודש וחצי ה IRON ירד ל 60.בבדיקות חוזרות עכשיו ה IRON =59 וה PLT=131.(אחירי לקיחת כדורי ברזל במשך חודש) ה TRANFER וה FERRITIN וה HB תקינים. עד לפני חצי שנה - כל התוצאות היו בנורמה.גם בדיקת קולונוסקופיה תקינה. מה ניתן לבדוק עוד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - ירידה בברזל וב PLT - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/02/2014כלום !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הבדיקה תקינה ואני יכולה להתחיל לנסות להיכנס להריון?פרופ` אלן ברבי19/02/2014
אני בת 31 מתכננת הריון שלישי
הריון ראשון תקין, הריון שני מלווה בדימומים רבים והיפרדות שליה שהביאה ללידה בשבוע .31
ביצעתי תבחין APLA וה ratio RVVT-LAC לפני שלושה חודשים 1.57 גבוה מהנורמה.. זה המדד היחיד שהרופאת נשים וההמטולוגית התייחסו אליו למרות שהיו עוד תוצאות אחרות חורגות מהנורמה.
חזרתי על הבדיקות ןה 1.25 ratio RVVT-LAC .בגבולות הנורמה. אך המדדים האחרים: 26.4 ׁPTT-LAC SENSITIVE ׁ(נמוך), RVVT-LAC SENSITIVE 35 (נמוך), RVVT-LAC INSENSITIVE 28 (נמוך), מדדים אלו נמוכים ולא ברור לי האם הבדיקה תקינה ואני יכולה להתחיל לנסות להיכנס להריון?
אשמח לתשובה מהירה
תודה, רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/02/2014הבדיקות לא מתאימות לתסמונת apla. לשאלה לפנות לרופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה כרונית וחוסר ספיגת ברזלחני נאור18/02/2014
שלום רב, אני חולת קרוהן מזה 15 שנה. לאורך כל השנים ברזל ירוד, המוגלובין ירוד, שקיעה גבוהה וcrp גבוה למרות טיפולים אינטסיביים שאני מקבלת. באופן כללי מרגישה טוב מאוד!
לאחרונה הוצאתי בדיקות דם עם חריגה די יוצאת דופן להלן:
המוגלובין = 9.5 - בהריון בעבר קיבלתי מנות דם עבור רמה כזו
ברזל = 46
שקיעה 74
CRP = 4.5
נלקחו מספר קורסים (10) של עירוי ברזל תוך ורידי ללא שיפור ברמת הברזל בדם.
כמו כן נתנו 2 מנות דם בעבר - עם עלייה די מרשימה אך לא מספקת. המוגלובין עדיין לא חצה את ה- 11.
אני שוקלת לערב המטולוג על מנת לבדוק את הבעיה לעומקה.
לציין שפריטין וטרנספרין עולים מאוד ואף חוצים את גבולות הנורמה לאחר עירויי הברזל אך לעולם הברזל בדם לא מגיע ליעד. האם כתוצאה מקרוהן יכול להווצר מצב שכזה?
האם המטולוג זה כיוון נוסף שיכול לעזור לי? אשמח מאוד לתשובתך בהקדם, חני.
(אם צריך אשלח בדיקות דם עדכניות*)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה כרונית וחוסר ספיגת ברזל - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/02/2014בהחלט אפשר לסדר בהקדם יעוץ במרפאה המטולוגית אזורית.
במחלת קרון יש ספיגת ברזל פחותה אך אצלך עם טיפול בברזל IV יש עליה בהמוגלובין
וזה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנה PVCרומי18/02/2014
שלום
בת 76. מזה חצי שנה ויותר יש לי כאבים משתנים ברגל שמאל, באזור השוק,שמקשים על מאד בהליכה. למעשה אני לא יכולה ללכת יותר מעשר דקות. הכאב מורגש בעיקר במאמץ, בהליכה, ובעליה.
האבחנה periphera viscular difease
ת.גליל אפיון cfi
1.מה פרושה של אבחנה זו?
2. הפניה לdi. איזו בדיקה זו di?
ציין גם מנוחה ומאמץ.
ויחד עם זאת הליכה יומית מרובה.
לא ברור לי.
ואם אכן נדרשת הליכה יומית מרובה, הרי שאני לא מסוגלת לזה.
תודה רבה על הסבר לגבי האבחנה והבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנה PVC - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/02/2014זה לא בעיה המטולוגית. לפנות למומחה כלי דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפוציטים נמוכים לאחר הקרנותאליק18/02/2014
לפני כארבעה חודשים עברתי הקרנות של בלוטות לימפה ברטרופריטונאום. מאז רמת הלימפוציטים שלי נעה בתחום 0.54-0.58 בלבד. האם ברמה כזו יש מגבלות על חיסון של ילדי בחיסון פעיל (חסיון גיל שנה) או נסיעות לחו"ל (אני צריך לנסוע לשבוע עבודה בבנגקוק).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפוציטים נמוכים לאחר הקרנות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/02/2014אם כל יתר הבדיקות בסדר כולל מספר הכדוריות הלבנות ואחוז הנויטרופילים אני לא רואה בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות יתר -לאחר הפלהמיכל18/02/2014
שלום רב, בהמשך לשאלה ששאלתי בעבר וטרם נענתה -
לאחר הפלה בשבוע 6 נשלחתי לבדיקות קרישיות יתר דרך הקופה (להלן הבדיקות שנשלחתי לעשות):
• RF
• PTT
• BETA2 GPI(G+M)
• CARDIOLIPINE-P
• UPUS ANTICOAGULANT
• ANA
• ANTI CENTROM .B
הבנתי שיש רשימה מלאה של בדיקות קרישיות ולא כ״כ הבנתי מה ההבדל בין מה ששלחו אותי לבין מה שרשום ברשימה הזו:
1. Lupus anticoagulant
2. Anticardiolipin antibodies IgG, IgM, B2glycoprotein
3. Protein C
4. Protein S
5. Antitrombin III
6. Factor V Leiden (APCR)
7. MTHFR
8. Factor II (protrombin mutation)
9. Homocystein
10. Factor V?II, XI, IX
11. Anti thyroid antibodies
12. Anti SM antibodies
13. Anti mitochondrial antibodies
רציתי לדעת מעבר לבדיקות ששלחו אותי, אילו מהבדיקות כדאי לעשות בנוסף כדי לבדוק האם הסיבה להפלה מקורה בקרישיות יתר.
גם אם צריך לעשות באופן פרטי, אודה לך אם תוכל לכוון אותי לבדיקות הנוספות שכדאי לעשות.
תודה רבה על הסבלנות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות יתר -לאחר הפלה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/02/2014קודם ניתן לבצע את הבדיקות שניתנו מהקופה
ובהתאם לתוצאות לשקול אם יש מקום לבצע בדיקות נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי להפסיק קלקסן?חסיה גדיאל17/02/2014
לפני 3.5 שנים חליתי בסרטן האנדומטריום. נכרתו הרחם וטפולותיו.
הישנות לפני שנה - גידול מאחורי כליה שמאל צמוד לאאורטה, לא נתיח, הוקרן ביוני-אוגוסט ונסוג לגמרי.
ב-PET - אין ממצאים.
עם גילוי הגידול החדש (לפני שנה, כאמור) נתגלו גם תסחיפים בריאות, והתחלתי להזריק קלקסן. עברה שנה עם קלקסן. האם חשוב להמשיך? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי להפסיק קלקסן? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/02/2014כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל
יתכן וניתן לעבור מקלקסן לטיפול בקומדין דרך הפה או להפסיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי להפסיק קלקסן? המשך
חסיה גדיאל19/02/2014כמובן התייעצתי עם הרופא המטפל. הגישה שם היא להמשיך עוד ועוד, לפחות במינון מינימלי (40 מ"ג במקום 60 כעת), וגם לא לעבור לקומדין - הן בגלל בעיית האיזון והן בשל ההשפעה הטובה של קלקסן על גידולים (אע"פ שהגידול הנוכחי נסוג לגמרי). אני מעוניינת בחוות דעת נוספת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לשמוע בבקשה חוות דעת נוספת?
חסיה גדיאל24/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי להפסיק קלקסן? המשך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/02/2014נראה לי כי כדאי להתייעץ עם מומחה בקרישה למה לא לעבור לקומדין
הניתור לא צריכה להיות בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקת דם.פבל15/02/2014
שלום,
קיבלתי תוצאות של בדיקות דם שלי והן קצת מדיאגות. בהתחלה חשבתי שזה השפעה של שפעת שחליתי באותו הרגע. אבל אחר-כך קראתי על רמה נמוכה של Neutrophils ואני קצת בלחץ. יכול ליהות שיש לי לוקימיה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצרף תמונה
פבל15/02/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצרף תמונה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/02/2014לא נראה כי מדובר חלילה בלוקמיה אלא תוצאה מהזיהום שעברת
בשלב זה כדאי לחזור על הספירה בעוד שבועיים שלושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



