מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות קרישיות מתחת לנורמה מה זה ?שרון12/03/2014
יצא לי
PTT-LAC 24.8 - זה צריך להיות בין 28-45
33 R V V T -LAC - זה צריך להיות בין 37-46
אני בת 35 בריאה בדרך כלל ולאחר 2 הפלות טבעיות יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות מתחת לנורמה מה זה ? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ענית לי? למה?
שרון13/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיי מדאיג אותישושנה12/03/2014
הסיפור שלי הוא כזה
נתחיל בכך שיש לנו עהר משפחתי "די עשיר" של מוות כתוצאה משבץ מוחי סבתי נפטרה מכך בגיל 55 אימי בגיל 53 ואחותה התאומה בגיל 56 היו לי מספר הפלות ועשיתי בירור ויצא שיש לי קרישיות יתר ועקב כך בהריונות הזרקתי קלקסן.
העיניין הוא כזה יש לי ביד ימין כאבים כבר במשך שבוע ביום הראשון ממש כאב לי בפרק כף היד עד לאצבעות היה לי ממש קשה להזיז אותן היום הכאבים הם מהרפק עד לאצבעות יש לציין שהיד הכואבת יותר קרה מזו שלא... האם יש סיבה לחשוש האם יכול להיות משהו שקשור לדם מודאגת מאוד...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיי מדאיג אותי - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014נא לפנות בהקדם לרופא המטפל המכיר אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה בהקדם?
שושנה13/03/2014מדוע אתה רואה דחיפות שכזו על מה יכול להעיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישת דםלירון11/03/2014
שלום,
בלידה הקודמת יילדו אותי בעקבות IUGR שהרופא אמר שיכול להיגרם מבעיות בקרישת דם.
לקראת ההריון הבא עשה לי את הבדיקות הבאות,
מה זה אומר?
רופאה נוירולוגית שראתה בלי קשר את הבדיקות אמרה לי שעליי לפנות להמטולוג. האם זה נכון? או שרופא נשים מספיק.
ברקע גידול פפילרי בבלוטת התריס, עברתי כריתה מלאה לפני 10 חוד'.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת קובץ
לירון11/03/2014שלום רק עכשיו ראיתי שהמסמך עם פרטים מזהים שלי, אשמח אם תוכלו להסירו.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת קובץ - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014מציע לפנות להמטולוג העוסק בקרישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה
לירון13/03/2014תודה רבה רבה על תשובתך.
ובלי קשר איך ניתן להסיר את הקובץ או למחוק את השאלה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם - מה המשמעות של חלבון גבוה?פרופ` אלן ברבי07/03/2014
רציתי לדעת מה המשמעות של חלבון גבוה , קראתי שזה קשור בסרטן לפעמים אני מודאגת איזה עוד בדיקות צריך לעשות ? יש לציין שכבר כמה שנים שיוצא לי גבוה החלבון , וגם הMCH נמוך שנים , רציתי לדעת מה משמעות התוצאות , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך תוצאות
קארין07/03/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/03/2014הערך בגבול העליון של הנורמה. לעקוב
בקשר ל MCH אם המוגלובין תקין לא להתייחס.
אם המ' נמוך יתכן חוסר ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר וטיסה ארוכהנטע07/03/2014
שלום, לפני כשנתיים עברתי בירור לקרישיות יתר בעקבות הפלה מאוחרת ונמצאתי הטרוזיגוטית למוטציה בפקטור 2. במהלך ההריון וכן 6 שבועות לאחר הלידה טופלתי בקלקסן 40. כמו כן, נאמר לי לגשת לייעוץ לפני טיסה ארוכה (מעל 6 ש׳).
בשבוע הבא אני טסה לארה״ב (טיסה של 12 שעות) ומאחר והתורים בקופ״ח רחוקים מאוד, לא הצלחתי להתייעץ עם המטולוג לפני הטיסה. שאלתי היא - האם כדאי להזריק קלקסן (שיש ברשותי) לפני הטיסה ואם כן אז מתי? או שמספיק לקום ולהתהלך במטוס לעתים קרובות במהלך הטיסה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר וטיסה ארוכה - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/03/2014כן. זריקה אחת לפני כל כיוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- q10ששי06/03/2014
שלום,
יש לי כאב חזק בירך כתוצאה משימוש בליפיטור, האם q10 יכול לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר q10 - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/03/2014לא יודע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםששי05/03/2014
אני סוכרתית בת 78 אלה בדיקות הדם שלי
FERRITIN 11.9 ng/ml
TRANSFERRIN 324 mg/dl
VITAMIN B12 327 pmol/L
FOLIC ACID 21.2 nmol/L
MICROALBUMIN/CREAT 52.16 mcg/mg
UREA 53 mg/dl
URIC ACID 7.56 mg/dl
HB 11.6 g/dl
HCT 37.6 %
MCV 76.0 fL
MCH 23.4 pg
MCHC 30.8 g/dl
MICRO % 7.4
HYPO % 13.5
האם רצוי לקחת ברזל, אם כן איזה הכי מומלץ?
האם יש פגיעה בכליות, מה מומלץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי06/03/2014יש אנמיה קלה מחוסר ברזל
אפשר להתחיל טיפול בברזל שהרופא משפחה ירשום לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה נורמוציטית כרוניתדן04/03/2014
שלום
אני בן 42. מאז שנת 2010 הופיע אצלי אנמיה כאשר המוגלובין HC עומד על ערך הנע בין 13 עד 13.5. ה HCT נע בגבולות 38 עד 40 וה RBC נע בגבולות של 4.2 עד 4.5.
שאר המדדים כמו MCV ו MCH תקינים. גם רמות ברזל ו B12 וטנספרין תקינות ועוד שלל בדיקות שרופא המשפחה נתן לרבות קולונוסקופיה מיותרת שעברתי... גם תפקודי כליות וכבד תקינים. גם בדיקות למחלות מעיים, צליאק וזיהומים כרוניים תקינות (אני כן סובל מ IBS מאז 1995).
נראה שלרופא המשפחה אין ממש מענה עבורי. הוא אמר שהאנמיה שלי אינה חמורה מספיק בכדי להצריך בירור מעמיק יותר כגון בדיקת מח עצם. גם אין לי ממש סימפטומים של חולשה או עייפות או חיוורון. אני עוסק המון בספורט וצמחוני. לטענתו אפשר לחיות עם זה רק יש לעקוב אחת לשנה...
האם יש עוד משהו שכדאי לבדוק? האם אני צריך להתעקש לפנות להמטולוג לבירור מעמיק יותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה נורמוציטית כרונית - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/03/2014מדובר בערך המוגלובין בגבול תחתון של הנורמה משנת 2010.יתכן בגלל הדיאטה הצמחונית.
ממליץ על מעקב בלבד ובדיקות רוטיניות כמקובל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניה להמטלוג בשל NUET.ABS נמוךנוי03/03/2014
היי
התחילו אצלי עקצוצים בידים וברגלים, וייחסתי אותם לצמחונות וחוסר B12. לאחר שיפור משמעותי במצב B12, עדין סובל מעקצוצים.
בימים האחרונים התחילו כאבי פרקים בעיקר בידים, וחולשה בשרירים (בעיקר ידים)
בבדיקה אישית שלי, של תוצאות בדיקות הדם שלי לאורך השנים ראיתי כי ה NEUT.abs היה נמוך בשנים האחרונות (2.6 עד 2.8), ובבדיקה האחרונה חלה ירידה ל 2.2
אני אדם בריא בדרך כלל, בן 32
האם יש לפנות להמטולוג? האם יש לבצע בדיקות דם מיוחדות מלבד ספירת הדם הרגילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פניה להמטלוג בשל NUET.ABS נמוך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2014כדאי להיבדק אצל רופא בגלל כל התלונות ולא רק בגלל הספירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתראני03/03/2014
שלום לכם
בת 29 אחרי שתי הפלות בשבועות 7/6
ועוד מספר ivf ללא הריון
בדיקת הקרישיות תקינות ערכים קצת גבוהים אבל בגדר הנורמה והפקטורים תקינים חוץ מ
MTHFR 677 היטרוזיגוטי
סובלת מתת פעילות קלה של התריס אבל מאוזנת
האם לדעתכם במידה וייקלט הריון צריך לטפל במדללי דם ?
במשפחה סיפורי הפלות אחותי טופלה בקלקסאן ורק זה החזיק לה את ההריונות .
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2014כדאי להתייעץ עם המטולוג העוסק בקרישה
על פניו ולאור תוולדות העבר לא הייתי שולל את האפשרות הזאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומוגלובין ,אימוראן וקרוהןאלון02/03/2014
היי
אני חולה קרוהן בן 37 ,מאובחן כ20 שנים. לפני חודשיים התחלתי ליטול אימוראן לאחר שפורינטול גרם לעליה באנזימי כבד. הענין הוא שבמהלך החודש האחרון ההומוגלובין יורד בהדרגה מ11.7 ל9.8.
בשבוע האחרון אני חום בגלל שפעת ובדיוק לפני חודש התהפכתי מהאופנוע שלי ויש לי דלקת {נוזלים} באזור הבייבס {כתף}האם זה הוריד לי את ההומוגלובין? או האימוראן ? מבחינת הקרוהן אין כאבים - CRP תקין אך מעט גבוה 3.3- מרגיש עייפות בכללי ,מה צריך לעשות כדי לחזור לערכים טובים של הומוגלובין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומוגלובין ,אימוראן וקרוהן - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/03/2014לבדוק רמת פריטין ולהתחיל בטיפול בברזל בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימת אדי דלק ברכב סגוריובל02/03/2014
נכנסו הערב לתחנת דלק לתדלק, כנראה לא שמתי לב ודרכתי על "שלולית" קטנה של דלק או משהו כי כשנכנסתי חזרה לאוטו היה ריח חריף יחסית של דלק
לקח לנו זמן (אולי חצי שעה אולי יוצר) עד שעלינו על זה שמדובר בכך שהריח בא מסוליית הנעל. מיד החלפתי נעליים.
ברכב הסגור היינו אני אשתי ושני ילדינו בני 5 ושנתיים. אחרי שעתיים שלוש אני מרגיש קצת צריבה בלשון
האם יש ממה לחשוש לנו ולילדינו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימת אדי דלק ברכב סגור - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/03/2014לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רק עכשיו שמתי לב שהתוצאות נראותמיכל28/02/2014
הפוכות בשאלתי הקודמת.
מעלה שוב את התוצאות כתמונה.
אשמח לדעת אם עדיין לדעתך כדאי לעשות בדיקות נוספות לפקטורים?
במידה וכן, אילו פקטורים לעשות? האם יש עוד בדיקות שכדאי לעשות?
מזכירה - ההפניה לבדיקות הייתה עקב הפלה טבעית שהייתה בתחילת ההריון.
תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק עכשיו שמתי לב שהתוצאות נראות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/02/2014אני מציע שתלכי להמטולוג המתמחה בנושאי קרישה
על מנת לקבל יעוץ מתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק עכשיו שמתי לב שהתוצאות נראות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/02/2014אני מציע שתלכי להמטולוג המתמחה בנושאי קרישה
על מנת לקבל יעוץ מתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת קרישיותמיכל28/02/2014
שלום פרופ' רחמילביץ,
נשלחתי לבדיקות קרישיות (למיטב הבנתי חלקיות בלבד - לאחר הפלה).
אשמח לדעת האם בהתאם לתוצאות אלו, נראה כי הכל תקין ואם כדאי לבדוק דבר מה נוסף.
להלן התוצאות:
PTT SENSITIVE (STAGO) 38.70 SEC ( 31.00- 49.00) (...*.....)
RF <5 ( 0.00- 14.00)
PTT 28.70 SEC ( 25.10- 36.50) (..*......)
BETA2 GPI IGG NEGATIVE
<1.4
BETA2 GPI IGM 2.90 U/ML ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
BETA2 GPI(G+M) ראה פירוט
CARDIOLIPIN IGG NEGATIVE
<1.6
CARDIOLIPIN IGM 2.40 MPL/ML ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
LUPUS ANTICOAGULANT ראה פירוט
(DRVVT)
ANA NEGATIVE
ANTI DS DNA NEGATIVE
ANTIRIBOSOMAL P <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RNP <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RNP-A <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SM <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SM/RNP <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SCL-70 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RNP 68 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RO (SS-A) <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI LA (SS-B) <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SS-A 52 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SS-A 60 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI CHROMATIN <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI JO-1 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI CENTROM .B <0.2 ( 0.00- 0.90)
בשיטה החדשה בודקת את כל 16 הפרמטרים הנ"ל במקביל ANA
<0.2
RVVT SENSITIVE 38.40 SEC ( 28.00- 48.00) (....*....)
RVVT NON SENSITIVE 31.70 SEC ( 26.00- 36.00) (....*....)
RVVT RATIO 1.16 ( 0.90- 1.50) (...*.....)
PTT NON SENSITIVE (STAGO) 28.80 SEC ( 21.00- 34.00) (....*....)
PTT RATIO (STAGO) 1.34 ( 0.90- 1.70) (....*....)
לא מטופל בנוגדני קרישה
אין עדות מעבדתית לנוכחות LAC
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת קרישיות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/02/2014נראה לי כי הכל תקין
אולי כדאי לבדוק גם פקטורי קר'שה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל איזו פקטורים מדובר?
מיכל28/02/2014תודה רבה על המענה! אשמח לדעת אילו פקטורים לבקש לבדוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהקארין27/02/2014
רציתי לדעת , איך אפשר לדעת אם יש סרטן בגוף, לוקמיה , או כל סוג סרטן , כי אומרים לי שגם אם ספירת דם תקינה עדיין יכול להיות סרטן / סרטן בדם, אז איך אתה אמור לדעת אם יש לך או לא ? מה הסימנים ? יש לי הרבה זמן חולשה וסחרחורות ואני בכללי לא מרגישה טוב עשו לי הרבה בדיקות אבל אני מבינה שבדיקות דם רגילות לא מספיקות אז זה אומר שאני יכולה להסתובב בלי לדעת מה באמת יש לי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי27/02/2014אם הבדיקות תקינות זה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
קארין28/02/2014אני עדיין מרגישה את החולשה , את ההרגשה הרעב והסחרחורות גם אחרי הבדיקות השגרתיות, אני לא צריכה לעשות בדיקת דם מיוחדת ? זה מספיק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי ?
קארין28/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי ? - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/02/2014אין מה להוסיף
לפנות לרופא המשפחה להשלמת הבירור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)



