מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פקטור 2+mthfrמירה25/06/2014
האם מותר למי שיש לה פקטור 2+mthfr לקחת פרימלוט נור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 2+mthfr - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/06/2014יש ריסק מוגבר לתרומבוזה במוטציות גנטיות של קרישה ושימוש בהורמונים.
להתייעץ עם רופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה- לוקמיה מיאלואידית חריפהירדן25/06/2014
בן זוגי בן 18 חלה בaml לפני שלושה חודשים, הבדיקה הציטוגנטית תקינה, לא נמצאו שינויים כרומוזומלים או מוטציות
כרגע הוא ברמיסיה לאחר 2 טיפולי אינדוקציה, מרגיש נהדר, חזק וגיבור,מטופל בפרוטוקול aml-bfm 98
האם אפשר לדעת מהי הפרוגנוזה ומהם סיכויי ההישנות לאחר שיסיים את הטיפולים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה- לוקמיה מיאלואידית חריפה - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/06/2014למה השאלה לפורום?
החולה מטופל בבית חולים ע" מומחים מנוסים שישמחו לענות לשאלתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות יתר-שאלה נוספתמירב24/06/2014
MTHFR הטרוזיגוט זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות יתר-שאלה נוספת - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/06/2014לא .זה מוטציה מינימלית מאוד שכיחה ללא משמעות קלינית בדרך כלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות יתרמירב24/06/2014
שלום,
עשיתי בדיקות מקיפות לבדיקת קרישיות יתר עקב טיפולי פוריות
כל הבדיקות יצאו תקינות פרט ל protein c activity שיצא 183 כאשר הערכים 70-130
מה אומר הערך הגבוה? האם צריך לחשוש מהמשך טיפולי פוריות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/06/2014תשובה מעל הנורמה לא משמעותית.
מתייחסים רק ל חסר !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע- הסבר בפניםיוסי24/06/2014
דוקטור שלום רב.
אבי בן 69 חולה מזה 4 שנים במילופיברוזיס ראשונית והמצב כרגע יציב ב"ה.
לאבי התגלה לאחרונה בקע מפשעתי קטן בצד ימין.
האם כדאי לו לעבור ניתוח או עקב מחלתו מומלץ להמנע מניתוח לתיקון הבקע.
תודה רבה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בקע- הסבר בפנים - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/06/2014אין התנדגות המטולוגית לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין נמוך הריוןשיר24/06/2014
שלום, הריון שבוע 19, נוטלת פריפול אחד (100 מ"ג ברזל+ח.פולית) כל יום כבר מתחילת ההריון , בשבוע האחרון בדיקות ספירת דם נמצא פריטין מאוד נמוך, המוגלובין בסדר יחסית, אודה לעצתכם מה מומלץ שאעשה כיוון שעלולה להתפתח אנמיה ((לפני שנה אנמיה קיבלתי ברזל בעירוי) הפעם אני בהריון וחוששת מעירוי לוריד שיזיק, אך מה עדיף ומה הכי בטוח ? עירוי / כדורי ברזל אחרים?
HGB 12.2 g/dl
Amoglobin Alc 4.9% (בטווח תקין)
Iron 48.9 (נמוך מהטווח)
Ferritin 7.6 ng/ml (נמוך מהטטוח של 10-291)
vitamin B12 236.1 pg/ml (טווח 211-911)
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין נמוך הריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/06/2014בשלב זה ניתן להמשיך בפהפול מאחר וההמוגלובין תקין
ולחזור על הספירה כל מספר שבןעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה
שיר25/06/2014אך לפני חודש ההמוגלובין היה 12.6 ועשיו ירד ל 12.2, האם יש סיכוי שהפריטין יעלה וההמוגלובין ישאר תקין וזאת בעקבות כדור פריפול אחד בלבד? כל שנה כמעט יש לי אנמיה וממש חוששת כי זה הריון יקר מאוד, הספיגה שלי לא כל כך טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים כחוליםאדר23/06/2014
שלום,
בשבוע האחרון מופיעים לי סימנים כחולים על הרגליים(גם גדולים עם שטפי דם וגם קטנים)ללא כל מכה ואף לא כואבים.
מה זה יכול להיות?כל יום מתווסף סימן חדש או יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים כחולים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/06/2014דבר ראשון יש לבצע ספירת דם ובדיקת מנגנון הקרישה בהקדם!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה בפיענוח MRIשושנה23/06/2014
שלום רב,
אני צריכה עזרה בפיענוח בדיקת MRI שביצעתי ששלחה אותי ההמטולוגית עקב כך שיש לי טורמבופיליה ומכיוון שיש לנו במשפחה מספר מקרים של מוות בגיל צעיר עקב אירוע מוחי, אימי פטרה בגיל 53 אחותה התאומה בגיל 56 וסבתי גם נפטרה עקב אירוע בגיל 54 מצ"ב הבדיקות בבקשה עזרתך האם תקין
מצב התוצאה ובייחוד מה אומר המשפט בעלי רלסקציה בחומר הלבן??.
סריקה בתהודה מגנטית של הראש
בלי ועם הזרקת גדוליניום ) 10 סמ"ק(. ,MRA- ו MS- הבדיקה בוצעה בפרוטוקול ראש
סיבת ההפניה: ברקע טרומבופיליה. שאלה של אוטמים/ דמיאלינציה.
1. מ בנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגולגולת והפירמידות.
התעבות רירית מינורית בתאים אתמואידלים אחדים מימין .
2. מ עבר קרניו-צרביקלי תקין.
חוט השדרה הצווארי והגבי העליון במהלך, עובי וסיגנל תקינים.
3. מ תחת לטנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים.
4. מ על לטנטוריום: מודגמים מוקדים קטנים מטושטשים בעלי רלקסציה מוארכת בחומר
הלבן, בלתי ספציפיים. יתכן שינויים דמיאלינטיביים או וסקולופתיים. אין סימני דימום.
5. ל אחר הזרקה של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה.
6. מ בנה תקין של עצמות הקלבריה ושל הרקמות הרכות ההיקפיות.
7. מ בנה תקין של האוכף הטורקי, תוכנו וסביבותיו.
8. מ בנה תקין של ורידי המוח ללא סימני פקקת ורידית.
מודגם מבנה תקין של המעגל העורקי ע"ש ויליס, מקורותיו וענפיו. :MRA- 9. ב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרה בפיענוח MRI - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/06/2014את צריכה להתייעץ עם ההמטולוגית רצוי שהיא תראה את הבדיקה למומחה MRI שעובד איתה וישבו ביחד!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף???
שרונה23/06/2014אבל מה אומרת התוצאה האם משהו לא תקין יש לי תור רק עוד חודש האם דחוף ללכת???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף??? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/06/2014אין דחיפות
רצוי להיפגש עם הרופא ולדון איתו ביחד על המשמעות האפשרית של הממצאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על ההטרדה
שושנה24/06/2014אבל האם ישנה אפשרות שמדובר ב MS לפי כל מה שבדקתי ולפי זה שיש לי טישטוש ראיה ופםי כחודש היתה לי תחושת הירדמות ונימול ביד ימין האם יש תורך לשלול טרשת נפוצה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על ההטרדה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/06/2014לא ניתן לענןת על השאלות האלה במסגרת הפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- anti Eרוני22/06/2014
במהלך ההריון התגלה אצלי נוגדנים anti E. כתוצאה מעליה חדה בטיטר נוגדנים וחשד לאנמיה עוברית ילדתי בקיסרי לפני 3 חודשיםכאשר הילד שלי קיבל תרומה של הדם תבורי בלידה.
מאז אני מחפשת כתובת על מנת לטפל בבעיה ולהבין בכלל במה מדובר לצערי אני מבינה שאין הרבה מידע בנושא ואני (והילד שלי) נשארים תלוים באויר.
השאלה שלי היא האם אפשר להסביר לי מה זה אומר anti E?
מה ההשלכות של הדבר על הריון נוסף או בכלל?
למי לפנות על מנת לקבל טיפול בנושא?
מיותר לציין שבקופת החולים לא יודעים יותר ממני ולכן לא מאשרים טופס 17 לבדיקות בבנק הדם ליעוץ.
הם מבקשים ממני כביכול את התשובות. אני צריכה "להוכיח" להם שמענה לנושא יכול להינתן במקום ספציפי ולא סתם בבדיקה בקופה. (אגב- עשינו בדיקת נוגדנים בקופה- בבדיקה לא ראו נוגדנים)
אני ממש מבקשת עזרה. אין לי כבר מושג לאן להמשיך מכאן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר anti E - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/06/2014אני מציע שתפני לרופא הנשים שילד אותך
ותבקשי ממנו הפניה למנהל בנק הדם בו נמצאו
הנוגדנים והומלץ על הירוי לתינוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות ולקיחת תרופותמטופלת20/06/2014
שלום דר',
אני בהריון שבוע 10+
1. האם תוצאות בדיקות לקרישיות יתר מושפעות מהעובדה שאני בהריון ובמהלכן לקחתי את התרופות הבאות: אסטרופן (1*3 ביום), אוטוגסטן(200*3 ביום), וקלקסן (לוקחת 60 מג ללא ממצא עדיין ), ויטמינים - פולית וברזל.
2. בהוראות התרופה לאסטרופן כתוב שהוא מעלה את הקרישיות , האם לא יכול להיות שחלק מהתוצאות שיצאו לי שגויות בגלל לקיחת התרופה?
תודה מראש על תשובתך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות ולקיחת תרופות - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/06/2014חלק מהבדיקות מושפעות מהריון
אבל השאלה לא ברורה.
זה טיפול של רופא נשים. לשאול אותו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר חמור בחומצה פוליתמיקה18/06/2014
שלום רב.
אני יודעת שזהו פורום לילדים אבל בפורום למבוגרים לא עונים.
ילדתי לפני שנה וחודשיים בלידה רגילה, שנייה, הריון תקין ורגיל.
לפני שני ההריונות ובמהלכם לקחתי חומצה פולית כמו שנדרש.
לפני ההריון השני עשיתי בדיקות דם שהראו על חוסר בחומצה פולית. בהריון הייתי עייפה אבל לא מעבר לזה.
לאחרונה הופיעו כאבי בטן ממקור לא ברור.
הנקתי כשנה .
כעת, נודע לי שבדצמבר (?) בדיקות הדם שלי הראו על חוסר חמור (1.5) בחומצה הפולית.
אני חלשה ומבולבלת, לא מסוגלת להגיד משפטים שלמים לעיתים, ובעבודה עייפה מאוד ורק רוצה ללכת הביתה ושהיום יגמר ומאז חזרתי צומצמו זכויותיי והתקדמותי נבלמה.
דאגתי העיקרית היא מאחר ואני סובלת מהבעיה מספר שנים, לא ברור לי כמה, תזונתי מאוזנת ואני צורכת ירקות ופירות, וממה שקראתי, מחלות לב וסוגי סרטן שונים עלולים להופיע אצל הסובלים מתופעה זו של חסר.
שאלתי היא : מה טווח הזמן שלוקח לחוסר זה להביא לסוגי מחלות הלב והסרטן המוזכרות בספרות כי אני ממש מודאגת.
אני בת 37.
תודה על תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר חמור בחומצה פולית - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/06/2014להרגע !
חוסר בחומצא פולית נובע מכלכלה לא מספקת ואפשר לתקן בלקיחת כדורים .
אני לא חושב שהסימנים שלך קשורים לזה . רצוי לפנות לרופא משפפחה שיבדוק בלוטת תריס ערך וויט. ב12 פריטין ס.ד סמני המוליזה ויתר הבדיקות כמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרופניהמיכל18/06/2014
שלום רב
האם יש קשר בין בעיה של נוטרופניה לבין מחלת הצאליק.
אודה לך על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרופניה - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/06/2014זו שאלה כללית.
לא ידוע לי על קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות בהריון פקטור 5ענבל16/06/2014
שלום רב, אני בת 35 בהריון 4 שבוע 23 עם פקטור 5 לידן ( הטרוזוגוטית) מזריקה קלקסן 40. בהריון הנוכחי אני סובלת רבות מורידים מורחבים ( דליות ) שיצאו לי במיוחד ברגלי השמאלית וכאבים ( יש שינוי צבע והרגל חמה מאוד למגע. לפני חודש עשיתי דופלר שהראה אי ספיקה בוריד ברגלי השמאלית אך לא נצפו קרישים. אתמול קיבלתי מכה חזקה ברגל שמאל ונחתכתי והתחלתי לדמם, בזמן שדיממתי הבחנתי שיצא קריש דם מהפצע ( מיד באותו הרגע) האם אני צריכה לדאוג. האם עליי לפנות לרפואה דחופה ( התור להמטולוג רק בעוד חודש). האם זה מעיד שאולי נוצרו לי קרישים ברגל. ( אני מתקשה לעמוד במקום והרגל מאוד שורפת לי בגלל הדליות)
תודה רבה, ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות בהריון פקטור 5 - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/06/2014הטיפול בקלקסן בידים של רופא נשים . זה נוגד קרישה ויכול לגרום לדימום. התלונות שלך מתאימות לדליות.רצוי תנועות רגלים והליכה ולראות רופא כלי דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת דם- המטולוגיהטלי14/06/2014
שלום רב...בבדיקות שעשו לי: PROTEIN C ACTIVITY הערכים 70-130 והתוצאה שלי 137....RVVT LAC SESITIVE הערכים 37-46 והתוצאה שלי 34...RVVT LAC INSENSTIVE הערכים 30-40 והתוצאה שלי 28. תוכל לומר לי במה מדובר? ההמוגלובין שלי עומד על 13.8 המון תודה רבה. טלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקת דם- המטולוגיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ15/06/2014החריגה מהתקין בכל הבדיקות קלה מאד
בשלב זה מציע לחזור על הבדיקה עוד 2-3 חדשים
ולא יותר מיזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה ברשותך האדיבה
טלי15/06/2014אפשר בבקשה שתכתוב לי מה בכלל מהות הבדיקה הזו?
המון תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה ברשותך האדיבה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ16/06/2014הבדיקות מעידות על חוסר קל בברזל
כרגע מומלץ
מעקב בלבד של הערכים הנ״ל
אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי
תוספת ברזל
לגבי הסיבה לעצירות זהו לא הפורום המתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין וברזל נמוכיםשאלות12/06/2014
שלום רב,
עקב עצירויות חוזרות נשלח הבן שלי בן שנתיים לבדיקות דם.
רמת הImmunoglobulin A יצאה תקינה 56.8.
גם ההמוגלובין יצא תקין-12.
Hematocrit 36.9.
Platelets 265.
לעומת זאת הIRON נמוך- 32 ופריטין 12!
על מה זה מעיד?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין וברזל נמוכים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ12/06/2014הרמות האלו אינן נמוכות במיוחד
אפשר לבצע בדיקת דם סמוי בצואה
נא להתייעץ עם רופא הילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבקשי בדיקה דם לצליאק....
שירה20/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



