מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התכהות של העורהדס07/05/2014
אחותי חולה בלוקמייה וביצעה השתלת מח עצם. לאחר חודש הכל חזר וקיבלה שוב כמותרפייה. לפני שבועיים וחצי שוב קיבלה כדוריות לבנות מהתורם והייתה בבידוד.
לפני שלושה ימים העור פתאום שינה גוון לכהה מאוד (חום כהה) בכל הגוף .
האם זאת תופעה מוכרת?
האם יש חשש לתופעה זאת?
האם זה יחזור לגוון העור הטבעי שהוא בהיר מאוד.
תודה מראש
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכהות של העור - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/05/2014יתכן סיבוך עורי כתגובת השתל נגד המאחסן.השתלת מח עצם היא תחום מסובך בהחראיות של המשתילים . אפשר לשאול במחלקה על התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום פנימי בגלל אספיריןענת07/05/2014
איך אדע שיש לי דימום פנימי בגלל נטילת אספירין? אני חוששת ליטול אספירין לדילול דם בשל כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום פנימי בגלל אספירין - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/05/2014בד״כ אין דימום פנימי בשכיחות רבה מאספירין
השאלה למה הומלץ על אספירין?
והאם יש מחלות רקע במערכת העיכול כמו כיב,טחורים וכו"
במידה ויש חשד לדימום אחת הבדיקות האפשריות היא צואה לדם סמוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשובאיינורה06/05/2014
שלום ,
לפני שבוע עשיתי בדיקות דם ושתן כמו כל שנה בגלל שאני במעקב בשניידר על גידול שפיר שהיה לי בגיל 9.5 השנה יצא בבדיקות כי יש חשד לבלסטים לימפואידים ובנוסף נמצאו בנדים מעטים וגם לימפוציטים אטיפיים ופלזמוציטריים.
רציתי לשאול מה התוצאות האלו אומרות ומה אני אמורה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/05/2014לפנות בהקדם עם התוצאות למרפאה המטולוגית !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב
אינורה10/05/2014התוצאות אינן תקינות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאלומה שכבר פגעה בחוליות ושברה 3מיכל30/04/2014
אבי סובל אובחן כחולה מיאלומה.
הוא סובל כבר 3 חודשים מכאבי גב איומים,
בקושי מצליח לישון בלילות, מתקשה מאוד בקימה משכיבה ומישיבה.
היום עבר בדיקת מח עצם לבירור חומרת המחלה.
רציתי לשאול אם העובדה שכבר המחלה פגעה בחוליות מעידה על כך שהמחלה נמצאת בשלבים מתקדמים.
אינו סובל מחולשה אלא זו הקשורה לכאבים ועדיים אין תשובה מבדיקת הכליות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיאלומה שכבר פגעה בחוליות ושברה 3 - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/05/2014ההמטולוגים מעריכים את חומרת המחלה והפגיעות גרמית וכליתית וימסרו לכם התוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצקין ואנמיה המוליטית.אורטל29/04/2014
בת 40, חליתי לפני 8 שנים בהוצקין והחלמתי. לפני קצת יותר משנה חליתי באנמיה המוליטית וגם מזה החלמתי.
מרגישה טוב, בדיקות תקינות.
יש לי אפשרות לעבוד פעמיים בשבוע בבי"ח בעבודה משרדית פנימית ומעט קבלת קהל של חולי סרטן. מבקשים ממני להתחסן נגד אדמת, חצבת, חזרת ונגד TDP. אבל גם יש לי אפשרות לסרב להתחסן.
אני יודעת שאתם לא בקיאים בפרטים של המקרה שלי וכו' אבל האם באופן כללי רצוי לאדם עם רקע כמוני לעבוד במקום כזה.
אם כן, הנטיה שלי היא לסרב להתחסן (כי העבודה רק פעמיים בשבוע) האם אני מסכנת את עצמי ועדיף להתחסן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצקין ואנמיה המוליטית. - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/04/2014כדאי להתייעץ עם מומחה למחלות זיהומיות
תלוי בתפקוד חלבוני החיסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדני APLA שאלה מתוקנתאבי 3129/04/2014
בת 30 סובלת מאנמיה כרונית מחסר ברזל ומקבלת עירויי וונופר בגלל בעיות ספיגה לא ברורות (גאסטרו נשלל). כמו כן סובלת מחסר ויטמין D ומחומצה פולית. ברקע IGA NEPHROPATHY מטופלת בטריטייס. עשיתי בדיקות לביקורת בהמטולוגיה כאשר הנתונים לא השתנו מבעבר. ברזל נמוך, פריטין נמוך, טרנספרין גבוה, חומצה פולית נמוכה, בי 12 תקין המוגלובין תקין MCV נמוך. אלקטרופורזה של המוגלובין A בנורמה97.6 כשהנורמה עד 97.8 והמוגלובין A2 2.4 כשהנורמה עד 3.3 רטיקולוציטים 2.7 כשהנורמה עד 2.5
A.B2 GLYCOPROTEIN IGG <1.4
IGM-1.2 כשהנורמה עד 20
אנטי קרדיוליפין IGA 63 כשהנורמה עד 20
אנטי קרדיוליפין IGG <1.6
igm 1.5 כשהנורמה עד 20.
בדיקת לופוס אנטיקואגולנט טרם התקבלה תשובה.
שאלתי היא: האם ישמשמעות לבדיקה קרדיוליפין IGA שיצאה אצלי גבוההמעל הנורמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדני APLA שאלה מתוקנת - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ30/04/2014נראה שיש עדות לחסר ברזל וגם של ח פולית
ולכן צריך טיפול מתאים גם עם המוגלובין תקין
מקור אפשרי הוא דימןם או לקוי בספיגה ממערכת העיכול
והשאלה עם נעשה ברור מתאים?
האם את מקבלת סטרואידים?
לגבי היתר נא להתייעץ עם רומטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נוגדנים לתסמונת APLAאביטל29/04/2014
בת 30 סובלת מאנמיה כרונית מחסר ברזל ומקבלת עירויי וונופר בגלל בעיות ספיגה לא ברורות (גאסטרו נשלל). כמו כן סובלת מחסר ויטמין D ומחומצה פולית. ברקע IGA NEPHROPATHY מטופלת בטריטייס. עשיתי בדיקות לביקורת בהמטולוגיה כאשר הנתונים לא השתנו מבעבר. ברזל נמוך, פריטין נמוך, טרנספרין גבוה, חומצה פולית נמוכה, בי 12 תקין המוגלובין תקין MCV נמוך. אלקטרופורזה של המוגלובין A בנורמה97.6 כשהנורמה עד 97.8 והמוגלובין A2 2.4 כשהנורמה עד 3.3 רטיקולוציטים 2.7 כשהנורמה עד 2.5
A.B2 GLYCOPROTEIN IGG <1.4
IGM-1.2 favburnv gs 20
אנטי קרדיוליפין IGA 63 כשהנורמה עד 20
אנטי קרדיוליפין IGG <1.6
igm 1.5 כשהנורמה עד 20.
בדיקת לופוס אנטיקואגולנט טרם התקבלה תשובה.
שאלתי היא: האם ישמשמעות לבדיקה קרדיוליפין IGA שיצאה אצלי גבוההמעל הנורמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נוגדנים לתסמונת APLA - תגובה
פרופ` אלן ברבי30/04/2014לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריש דם- שאלה כלליתשואל27/04/2014
שלום,
אני בחור בריא בד"כ,
אבל לאחרונה עקב ישיבה מרובה בעבודה וכאבים ברגליים נכנסתי למחשבות שאולי חלילה נוצר אצלי קריש דם.. מאז(היה לפני כמה שבועות) שיניתי הרגלים ואני יושב פחות ועוסק יותר בספורט, אבל עדיין חושש שאולי הקריש מסתובב במערכת הדם,
שאלתי היא: אם החשש שלי היה מלפני כמה שבועות אז זה אומר שהיום אין סיכוי שהקריש נשאר בגוף, כי אם היה אז היה קורה לי משהו חלילה, או שקריש דם יכול להישאר בגוף אפילו כמה חודשים...? וכדאי לי אולי ללכת להיבדק
תודה רבה וסליחה על האריכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריש דם- שאלה כללית - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/04/2014אני לא מבין למה חשבת על נוכחות קריש ברגל
ישיבה ממושכת יכולה לגרום לכאבים ברגלים גם ללא קריש
עובדה כי לאחר שהתחלת להתנועע הכאבים חלפו
אם יש סיבה נוספת כמו היסטוריה משפחתית אפשר
לבצע בדיקת תפקודי קרישה ולודא שהכל בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אאוזונופיליהלינה27/04/2014
שלום!
כעבור חודשיים לאחר לידה היו לי כאבי בטן אחרי האוכל.במהלך הבירור נמצא אאוזונופיליה של 20% (שעלתה עד ל45% וכרגע ירדה ל19%) ומחלת השימוטו.נכון להיום תפקודי התריס שלי בנורמה.אני מאוזנת.אבל רופאים לא מבינה מה הסיבה לאאוזונופילה.עברתי בדיקות:גסטרוסקופיה,קולונוסקופיה,US בטן ובלוטת התריס, בדיקת מח עצם,CT חזה,אקולב וכל מני בדיקות דםו בדיקת צואה. נמצאה רק הגדלה קלה של הבלוטת התריס ונוגדנים של ב.התריס, נוגדנים של מח' קרוהן (אבל הקולונוסקופיה תקינה).כל שאר הבדיקות ברוך השם תקינות פרט לאאוזונופילים.גם ב.מח עצם תקינה, אבל ראוים ריבוי של אאוזונופילים.הרופא שלי אמר שלא יודע מה זה ופשוט הציע לא לעשות כלום ולהפסיק לחפור.אני עדיין מודאגת וכבר לא יודעת למי לפנות.האם יש עוד משהו שאליי לעשות?חשוב לציין שיש לי לפעמים נזלת אלרגית או גירוד עור אבל שנים רבות ולא מעבר לזה.בבקשה תעזרו!מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אאוזונופיליה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/04/2014קודם כל טוב שלא מצאו שום עדות למחלה מהסוגים שתארת
נראה לי שהשלב הבא ל פנות לאלרגולוג בעיקר לאור העובדה
שידוע לך על תופעות אלרגיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות לאחר לידהדפנה23/04/2014
שלום,
לפני 6 שבועות אובחן אצלי IUFD בשבוע 41.
ההריון היה תקין לכל אורכו, אין במשפחה סיפור של קרישיות יתר.
רופאת הנשים שלי הגישה בקשה לקופת החולים לאשר לי בדיקות קרישיות.
כמה זמן מומלץ להמתין בטרם ביצוען? האם ניתן להיבדק כבר בימים הקרובים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות לאחר לידה - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/04/2014כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות והריוןלילי23/04/2014
שבוע 14 בבדיקת קרישיות נמצא ptt 87 int0.76.
מה זה אומר? יש לי תור להמטולוג רק בסוף יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות והריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/04/2014PTT ארוך: יתכן חסר בפקטורים 9,11, או 8
חשוב לדעת
לבקש את הבדיקות ולהגיע לחמטולוג לניתוח התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים cll אין תגובהסמיון22/04/2014
שלום! אני בן 64 חולה סרטן דם (CLL) כבר כמה שנים עדין לא עברתי טפולים בינתים בעקב בגלל paradantoz חסר הרבה שיניים ויש שיניים לא יציבות.שאלה:יש לי אפשרות לעקור שניים בצורה רגילה ובכלל להשתיל שיניים .?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים cll אין תגובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/04/2014אם מספר התרומבוציטים תקין ן PT PTT תקינים אין בעיה לעקור שיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 2 הטרוזיגוטמיכל21/04/2014
שלום רב,
בבדיקות, לאחר טיפולי ivf מרובים- פקטור 2 הטרוזיגוט.
תוצאות אחרות - חלקן יצאו תקינות - הומוצסטאין, פקטור 5, s פרוטאין APCR RATIO, PT, LAC, ANTI CARDIOLPIN, AB2, ANA, DNA,
תוצאות נוספות - PROTEIN C ACTIVITY גבוה מהנורמה 157, אנטיטרומבין נמוך מהנורמה 53 ובהמלצת המעבדה בפעם נוספת יצא תקין 99.
בדיקות שטרם ביצעתי - MTHFR, TT, FIBROGEN, פקטורים 8 9 11.
להבנתי לאור פקטור 2 הטרוזיגוט סביר שאקבל קלקסן ב ivf שכבר התחיל (גירוי שחלתי ).
שאלתי - האם נדרש אבחון מקיף והשלמת בדיקות שלא בוצעו או שתוצאותיהן תנודתיות (אנטיטרומבין), כדי לתת מענה תרופתי מדויק - איזו תרופה ואיזה מינון, או שמא בכל מקרה המענה הינו קלקסן, ובאותו המינון ולכן אין טעם בהשלמת הבדיקות?
בתודה מראוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 2 הטרוזיגוט - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/04/2014צריך להיות קשר בן הרופא נשים וההמטולוג המקומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת שיניים CLLסמיון20/04/2014
שלום! אני בן 64 חולה סרטן דם (CLL) כבר כמה שנים עדין לא עברתי טפולים בינתים בעקב בגלל paradantoz חסר הרבה שיניים ויש שיניים לא יציבות.שאלה:יש לי אפשרות לעקור שניים בצורה רגילה ובכלל להשתיל שיניים .?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת שיניים CLL - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/05/2014אם בדיקות קרישה ומספר התרומבוציטים תקינים אין בעיה. רצוי כיסוי אנטיביאוטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישת דם ואוגמנטיןאני16/04/2014
שלום,
אני צריכה לעשות בדיקה חוזרת לקרישת דם כקב חשד לקרישת יתר.
כמה זמן אחרי שאני מסיימת טיפול באוגמנטין 875 פעמיים ביום
אני יכולה לעשות בדיקה זו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישת דם ואוגמנטין - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/04/2014אפשר בסוף הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אני18/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



