מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערכי פריטין נמוכיםאבג01/04/2014
בן 36, בריא בד"כ. בבדיקת דם שגרתית נמצאו הערכים הבאים:
המוגלובין 13.3
פריטין 6.9
ברזל 68
B12 - 179
PLATELETS - 146
לפני כ-6 שנים נמצאו ערכים דומים בבדיקת דם (למעט PLATELETS שהיה אז 185). עברתי בירור אצל רופאת גסטרו ולא נמצאה הסיבה לערכים הנמוכים. טופלתי בסדרת זריקות ובתוסף מזון (B12+חומצה פולית) והערכים עלו והתייצבו,
בבדיקה לפני כ-3.5 שנים הפריטין היה 25, הברזל 145 וB12 היה 159.
מה יכולה להיות הסיבה לרמות כ"כ נמוכות של פריטין? האם לדעתכם יש מקום לבירור חוזר אצל רופא גסטרו או שעדיף לפנות להמטולוג?
יש לציין שאינני צמחוני, מרגיש טוב בד"כ ולא סובל מעייפות יוצאת דופן. כמו כן בשנה האחרונה אני עוסק ברכיבה על אופניים (כשעתיים-שלוש בשבוע) ובחודש האחרון התחלתי גם באימוני ריצה לא אינטנסיביים (פעמיים בשבוע כ-20 דקות כל פעם). האם יתכן שיש קשר בין הפעילות הנ"ל לירידה בערכי הברזל?
האם יכול להיות שפשוט יש לי בעיה בספיגת הברזל לדם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות נוספות
אסף02/04/2014RBC 5.2
MCV 77
MCH 25
MCHC 33
MPV 11.9
RDW 16.6%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכי פריטין נמוכים - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/04/2014הכל בסדר !
אתה מנצל היטב הברזל לבניית המוגלובין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין צורך בבירור נוסף??
אסף03/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצ"ב היסטוריית בדיקות פריטין
אסף03/04/2014אודה לך אם תעיין ותחווה דעתך. האם אין כאן ירידה דרסטית שמצריכה טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיון נוסף
אבג03/04/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטבלת ערכים חריגים
אבג03/04/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריש דםחנה31/03/2014
שלום,
בת 25 מטופלת בקומדין- לפני 4 חודשים אובחן אצלי קריש דם בורידים העמוקים של הרגל וקרה גם תסחיף ריאתי.
הונחתי לחבוש גרב אלסטית חוץ מאשר בלילה.
הרגל כבר לא נפוחה, האם זה בסדר להוריד את הגרב לכמה שעות גם במהלך היום כדי להיכנס לבריכה או שזה עלול לגרום לרגל להתנפח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריש דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ01/04/2014נראה לי שאת יכולה לנסות בהדרגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 30חני30/03/2014
שלום בת 30 שבוע 30
הטסיות דם שלי התחילו לרדת בחודשים האחרונים ועכשיו אני במעקב פעם אחרונה יצאה PLT-128 לבנתיים עשיתי בדיקות דם דרך מרפאת המטולוגיה ורציתי לדעת איך הם יצאו
PT-INR 0.9
PT-SEC 9.4 sec
PT % 100 %
APTT-sec 24.2 sec
תודה ויום טוב
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 30 - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ01/04/2014הבדיקות תקינות
בשלב זה יש לעקוב אחרי ספירת הטרומבוציטים לודא האם
הם ממשיכים לרדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע 30
חני07/04/2014שלום
בהמשך לבדיקות שנשלחתי לעשות עקב ירידה בטסיות הדם הגיעו התצאות הנ"ל:
מה זה אומר RNP חיובי? קצת מדאיג
ANTI CARDIOLIPIN IgG 0.0 NEGATIVE
ANTI CARDIOLIPIN IgM 0.8 NEGATIVE
ANTINUCLEAR Ab_(ANA ANA TITER ראה
ANA TITER NEGATIVE
DNA (ds) Ab <1
RNP A 3.6
חיובי
RNP 68 <0.2
SmRNP <0.2
SSA-60 <0.2
SSA-52 <0.2
CHROMATIN <0.2
ANTICENTROMERE Ab <0.2
RIBOSOMAL P Ab <0.2
RNP 3.6
חיובי
Sm (anti Smith Ab) <0.2
JO-1 <0.2
SCL-70 <0.2
SSA (Ro) SINGLE <0.2
SSB (La) SINGLE <0.2
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתוצאות
חני07/04/2014הערות לבדיקות
ANTINUCLEAR Ab_(ANA)
POSITIVE BY BIOPLEX
ANA TITER
IFA נעשה בשיטת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתוצאות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ08/04/2014בשלב זה אין לי מה להוסיף
אםיש תלונות נוספות מומלץ לפנות לרומטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי ברזלרותה30/03/2014
שלום רב,
בת 35, בריאה, מטופלת באלטרוקסין לאיזון בלוטת התריס.
לפני כשבוע כמעט התעלפתי באמצע פגישת עבודה. פתאם היתה לי הרגשה כפי שקרה לי בעבר לפני שהתעלפתי (בבדיקת דם למשל, אך זה עבר לי באמצעות היפנוזה) - חולשה כללית, וממש הייתי צריכה להחזיק את עצמי ובמקביל "דברתי לעצמי" בלב ואמרתי לעצמי שהכל בסדר וכו, הכל רק כדי לא להתעלף. שתיתי מים, יצאתי לקחת אויר ואח"כ ההרגשה מעט השתפרה אך לא במאה אחוז.
לא הייתי בלחץ, לא מיובשת/רעבה, הכל די רגיל.
מאז קרה לי שוב שהרגשתי חולשה וצורך לשבת לנוח לרגע. כאילו אני הולכת ליפול, מאד לא נעים.
בבדיקה אצל הרופא אחהצ יצא לחץ דם 80/50 (לרב יש לי נמוך, אך הפעם עוד יותר).
בבדיקת דם שעשיתי כמה ימים לאחר מכן נמצא בין היתר:
ברזל - 20
פריטין - 67
המוגלובין - 13.5
הנתונים הללו יכולים להסביר את שקרה לי ? יש צורך לטפל בברזל כשההמוגלובין בסדר ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי ברזל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ03/04/2014ערכי הברזל וה המוגלובין לא מסבירים את תלונותיך באופן חד משמעי
לגבי מתן ברזל צריך לראות ערכים נוספים של הספירה
אבל לא נראה לי חיוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לויקציטים -בבקשה מענה דחוף.מבועתת.שילת25/03/2014
ערב טוב,בת 38 בריאה בדר"כ .בבדיקות שגרתיות לפני טיפולי פריון, ערך בדיקת כדוריות לבנות הינו 3.5( כאשר הטווח במכבי הינו4.5-11)לפי הסבר שקראתי על הבדיקה, כאשר הערכים נמוכים מעיד על קיום מחלה זיהומית-ואפילו איידס.אציין שב12 השנים האחרות הערך בבדיקות היה נמוך, לא עלה על 5.5 .לפני 3 חודשים ביצעתי בד' , הערך עמד על 3.6.
כל שאר הבדיקות תקינות.אני מבועתת כולי,ורועדת ממש.אנא מענה .האם ערך חריג זה הינו מעיד על קיטם מחלה קשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקציטים -בבקשה מענה דחוף.מבועתת. - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ26/03/2014על תהיי בלחץ
לכי לרופא המשפחה והוא ישאל אותך שאלות מכוונות
לנסות לקבל הסבר
רגישות לתרופה?
זיהום?
ועוד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםרון20/03/2014
שלום רב,
עשיתי בדיקת דם והבדיקות החריגות היו:
Lymphocytes#:0.92
Lymphocytes%:5.53
Rbc:5.68
האם זה מסוכן ?
על מה זה מעיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/03/2014שינויים קלים ללא משמעות קלינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
רון21/03/2014שלום רב,
עשיתי בדיקת דם והבדיקות החריגות היו:
Lymphocytes#:0.92
Lymphocytes%:16.5
Rbc:5.68
האם זה מסוכן ?
על מה זה מעיד?
סליחה טעיתי בערכים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבשושנה20/03/2014
בדיקות השלמה לקרישיות יתר יש לי טרומבופליה פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/03/2014רצוי להיות בקשר עם המטולוג מקומי להנחיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר וגלולות פרוגסטרוןאמא20/03/2014
שלום,
בתי בת 18 ללא טחול בשל ספרוציטוזיס וגם הטרוזיגוט ל-5 ליידן
האם תוכל לקחת גלולות עם פרוגסטרון בלבד, כאמצעי מניעה?
תודה,
אמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר וגלולות פרוגסטרון - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/03/2014להתייעץ עם רופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 חודשים לאחר לידה - פריטיןמיכל19/03/2014
שלום רב,
בת 39 בריאה. ילדתי לפני 3 חודשים. ביצעתי בדיקת דם אתמול ולהלן התוצאות:
Ferritin 138
Fe Iron 100
Plt 285
Hematocrit 38.4
Hemoglobin 12.7
RBC 4.36
אינני נוטלת כדורי ברזל ולא נטלתי כדורי ברזל לאחר הלידה, אלא רק עד סוף חודש תשיעי. בדרך כלל רמת הפריטין שלי נמוכה, כ 30. רופאת המשפחה המליצה לי לעשות בדיקת דם חוזרת. אשמח לשמוע את דעתך לגבי רמת הפריטין הגבוהה. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 3 חודשים לאחר לידה - פריטין - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/03/2014רמת המוגלובין יחסית טובה וגם רמת ברזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ITP דקסטה וטיפולים אלטרנטיבים אחריםאיילת18/03/2014
אחרי אבחון ITP והגעה למצב חמור של 1000 טסיות- טיפול אינטנסיבי בביהח ובהמשכו פרדניזון שאחרי 3 שבועות הייתה נסיגה של כ 80% והחלפה לפולסים של דקסתמטזון במינון של 40 מיל' . הסשן השלישי היה קשה נורא -פתאום הופיעו תופעות לוואי כמו נפיחות איומה בבטן (כמו סומלי מורעב) כאבי שרירים ומפרקים, צורך להשתין ועליה של כמעט 2 קילו
(בגדול אני מנה לעלות במשקל כי ירדתי המון לאחרונה לכדי מצב לא בריא, אבל עד כה הייתה עקביות של חצי קילו-קילו כל שבוע ופתאום העלייה הגדולה הזו- מבלי להוסיף לתפריט השבועי- הייתכן וזה הדקסתה?)
שאלה נוספת, במידה ומפסיקים עם הדקסתה מתי הנפיחות שלה עשויה וכל תופעותיה אמורןת להעלם? כי יום ראשון שעבר הייתה המנה האחרונה.
שאלה נוספת, כי אני בלחץ עד הביקורת- התגובה לדקסתה בפעם האחרונה הייתה ירידה נוספת, במידה ואין תגובה לתרופה זו- מה האופציות שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ITP דקסטה וטיפולים אלטרנטיבים אחרים - תגובה
פרופ` אלן ברבי22/03/2014זה מקרה של ITP קשה שדורש המשך מעקב במכון המטולוגי .
המטולוגים מנוסים יציעו לך הטיפול המתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדנים של סוג דםיאנה18/03/2014
שלום,
אני בתחילת הריון חמישי לפני ארבע שנים ילדתי את הקטנה שלי ולפני שנתיים וחצי עברתי הפלה יזומה.
בבדיקות דם האחרונות שלי יצא שיש לי נוגדנים של סוג דם.
קיבלתי הפניה להמוטולוג מה זה אומר? על מה זה יכל להצביע ? מודאגת מאוד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדנים של סוג דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/03/2014ההמטולוג ימליץ על בדיקות של קרשיות יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישת דם מולדתמיכל15/03/2014
ערב טוב יש לי שאלה אני נולדת עם בעיה של קרישת יתר אבל אני לוקחת כל יום אספירין 100 ורמת הקרישה שלי היא בסביבות ה 14 ליפני שנה נכנסתי להריון ורמת הקרישה הייתה 18 ולאחר הפלה נכנסתי שוב להריון והקרישה הייתה 18.5 והפעם הייתה לי גרידה. רופא הנשים שלי אמר לי שהפעם הוא ממליץ לי לקחת קלקסן השאלה היא ממתי לקחת אותו כי הוא אמר שעדיף לקחת את הקלקסן עוד ליפני הכניסה להריון מה אתה חושב ? וכמה קלקסן לקחת ?
חשוב לי לציין שאני נכנסתי להריון ב ivf עם מיקרומניפולציה ואני צריכה להזריק גם הורמונים זה מסתדר ביחד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישת דם מולדת - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/03/2014לא ברור למה את מתכוונת עם תוצאות רמת קרישה 18?
מציע להתייעץ עם המטולוג העוסק בבעיות קרישה
ביחוד לאור העבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הוצקין ואנימיה המוליטיתאורטל12/03/2014
בת 39, יש לי עבר של הוצקין (לפני 8 שנים) ואנמיה המוליטית (לפני שנה). הבראתי משניהם. המערכת החיסונית , ההמוגלובין ושאר הבדיקות תקינות.
הוצעה לי עבודה בבי"ח ואמרו לי שאני אמורה לעבור כמה חיסונים. רציתי לדעת אם רצוי לי לעבור חיסונים לאור מה שעברתי ובכלל לעבוד במקום כזה. אני חוששת מלחשוף את עצמי לכל מיני נגיפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי הוצקין ואנימיה המוליטית - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014תלוי באיזה עבודה מדובר
אם חלבוני החיסון תקינים לא צריכה להיות בע״ה עם חיסונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר והריוןסהר12/03/2014
שלום,
בבדיקות לקרישיות (שהתבצעו פעמיים בהפרש של כשנתיים) התקבל אצלי ערך חריג בשני המקרים:
Beta 2 Glycoprotein 1 IgM - 29
(הטווח התקין הוא 0-5).
אני בהריון בשבוע 14 אחרי טיפולי פוריות ממושכים, הריון יקר מאוד.
לאורך כל ההריון יש דימומים, לעתים חלשים ולעתים חזקים יותר. בהתחלה הייתה גם המטומה שנספגה, ועובר נוסף שנפל.
המטולוג שהתייעצתי אתו אמר שאני בריאה לגמרי ושהערך החריג מבחינתו לא מעיד על כלום (זה ערך שהוא בדרך כלל מתעלם ממנו), אבל בגלל שההריון יקר הוא ממליץ לי "ליתר ביטחון" לקחת קלקסן במינון נמוך (40), כל עוד אין דימומים.
הבעיה היא שיש דימומים כמעט כל הזמן, וגם, אני לא רוצה לקחת תרופה לחינם, אם אין באמת צורך.
אשמח לחוות דעת נוספת - האם במצבי יש צורך לקחת קלקסן?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר והריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014אני לא מבין מה הקשר בין הבדיקה שאת מדברת עליה ובין הפרעות בקרישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות יתר והריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםחני נאור12/03/2014
פר' ברבי שלום רב,
בהתאם להמלצתך ביצעתי בדיקות דם ולהלן התוצאות:
Hemoglobin F - 1.2 - גבוה. המקסימום הוא 0.49
Hemoglobin A2 - נמצא בנורמה
Coombs - Negative
דיברנו על זריקות אריתרופואיטין רק לאחר בדיקת מח עצם. האם יש טעם להתקדם לבדיקת מח העצם או מתוצאות אלו ניתן להסיק אחרת?
תודה רבה
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי14/03/2014לא. רצוי לבצע קודם בדיקת מח עצם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



