מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טרומבופיליdor15/01/2014
שלום
לאחר בדיקה נמצא אצלי טרומבופיליה FACTOR V ,היה DVT לפני 12 שנה .
כיום בת 30 ,ווסת אחרון: 8.12.13
מחזור סדיר,כל 30 יום למשך 5 ימים. היה דימום בתאריך: 7.1.14 למשך יומיים וחצי ונעלם לאחר יומיים היתה הפרשה חומה יחידה.לא היה ברור ,אולי היתה השתרשות.לכן חישבתי ויצא שכרגע אני אולי במהלך של 5 שבועות ו-3 ימים להריון.
היום התבצע בדיקת HCG ונמצא : שלילי.
האם ייתכן שלא נראה רמת ההורמון בדם עקב הטרומבופיליה הידועה ?
אני לא נוטלת קומדין ,והזרקת קלקסן-נאמר לי ע"י הגניקולוג להתחיל עם קלקסן רק כאשר נודע על הריון.
האם הייתי צריכה להתחיל לפני ההריון לקחת קלקסן כלומר מיום הביוץ?
האם אי הזרקת קלקסן יכולה למנוע מרמת ה-HCG בדם לעלות?
האם כדאי לבצע בדיקת הריון ביתית בעוד כמה ימים?
אשמח לשמוע את דעתך בנושא.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרומבופילי - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/01/2014לשאלה אין קשר.
בנוגע לטיפול בהרין ההחלטה בידי הגינקולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר בין תרופותאלי כוכבי15/01/2014
שלום
אני מעונין לעבור מתרופת pradaxa לתרופת קסרלטו.מה זמן ההמתנה בין התרופות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר בין תרופות - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/01/2014אפשר תוך יום.
אתה לא עושה את זה לבד אך לשאול גם לרופא משפחה/המטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דניאל.13/01/2014
שלום דוקטור פרופ' אליעזר רחמילביץ , ותודה לך על תשובתך ועל מי שאתה.
שאלתי ביחס ליכולות הטיפול היום ,בטיפול ב - הרישל לוקמיה
לפי ניסיונך הרב , וכן הסיכונים , וסכויי החלמה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/01/2014השבתי לך כי מדובר בסוג של לוקמיה כרונית
שעבורה יש טיפול יעיל עם השריית הפוגות לשנים רבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ה.13/01/2014
שלום דוקטור
1 חשובה לי תשובתך איזה בדיקה או מספר בדיקות שמאפשר לרופא לקבוע
שיש הריסל לוקמיה
2 לשם מה יש לקיחה של עצם בבדיקת מח עצם, ואם יכול להיות מצב שבדיקת העצם תקין ולמרות יש הריסל לוקמיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/01/2014האבחנה העיקרית היא שורת בדיקות המתבצעות על תאים הנלקחים ממח העצם
בד״כ לא ניתן לקבוע אבחנה של Hairy Cell Leukemia רק על סמך בדיקת דם
פריפרי עם מח עצם תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות.12/01/2014
שלום דוקטור
אחותי מטופלת שנים בחסר בלוטת התריס
לפני שבועיים הרופא המטולוגיה עקב כדוריות לבנות נמוך ,ו- plt נמוך
אמר שיש לה הריסל לוקמיה היום עברה בדיקת מח עצם
1 מה הכונה הריסל לוקמיה
2 לגבי ההחלמה בעזרת השם , טיפולים ,וזמן החלמה .3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ12/01/2014זהו סוג מסוים של לוקמיה כרונית
זה לא הפורום המתאים לתת הסבר מפורט על המחלה
מה שחשוב שזוהי מחלה כרונית ויש טיפול
השם הוא עקב ממצא של תאים לבנים עם מבנה של שערות היוצאות מהן
עליה לפנות למרפאה המטולוגית להמשך הברור והטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של קומדיןhila11/01/2014
שלום,
האם יתכן שקומדין גורם להתקפי קוצר נשימה , רעידות וחולשה בגפיים התחתונות?
תודה
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי של קומדין - תגובה
פרופ` אלן ברבי11/01/2014לא ידוע לי על תופעות אללו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן קריש דם יכול להיות בגוף?חיים11/01/2014
שלום לפרופסורים,
כמה זמן קריש דם יכול להיות בגוף?
האם קריש דם שנוצר לפני חודש למשל ברגל חלילה יכול פתאום להשתחרר ולזוז לאן שהוא? האם בכלל קריש דם מחזיק חודש או שאם היה חשש זה היה קורה מיד?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן קריש דם יכול להיות בגוף? - תגובה
פרופ` אלן ברבי11/01/2014נכון קריש טרי יותר עלול להשתחרר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל לא הבנתי...
חיים12/01/2014אילו משני המקרים הבאים נכון:
1) אם היה לי חשש שנוצר אצלי קריש לפני חודש ועד עכשיו לא קרה כלום, האם זה אומר שאין חשש כיום , כי אם היה אז כבר מזמן היה משתחרר חלילה וחוסם איזה וריד או עורק??
2) או שמצד שני אין הגבלה לקריש דם וגם אם נוצר לפני חודש עלול להשתחחר כעבור חודש וליצור חסימה??
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות - מתימיכל07/01/2014
שלום רב, לאחר הפלה טבעית קיבלתי לעשות בסוף החודש בדיקות APLA, LAC וקולוגנוגרם.
מכיוון שאני מטופלת בטיפולי IVF ובין סבב טיפולים, רציתי לדעת האם ידוע לכם כמה זמן מרגע הבדיקה, מקבלים את התשובות (הבדיקות ייעשו דרך קופת החולים).
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - מתי - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ08/01/2014לצערי אין לי מידע מתי מגיעות תשובות מקופת חולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם ANA TITERמור07/01/2014
שלום רב,
בבדיקת דם שבצעתי נמצא ש ANA TITER הוא 1:80. רופאת משפחה אמרה לי שהבדיקה תקינה אך רופא מקצועי אמר לי שכדאי לפנות להמטולוג לברר מה פשר התוצאה.
האם יש קשר בין הבדיקה לבעיה המטולוגית? אגב אני סובלת מכאבים בעמוד השדרה האמצעי ובפרקי אצבעות הידיים. כמו כן, סובלת מעיוותים לא רצוניים של אצבעות הרגליים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם ANA TITER - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/01/2014לא נראה לי שיש קשר בין התלונות והטיטר של ANA
אם יש בעיה כדאי לפנות ליעוץ נוסף לאורטופד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת ANA TITER
מור07/01/2014תודה ד"ר. האם יש קשר בין בדיקת הדם לבין בעיה המטולוגית? יש צורך לפנות להמטולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת ANA TITER
מור07/01/2014סליחה.. פרופ'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורידים נראים בשד בהנקה עם קלקסןשוש05/01/2014
עקב 2 ארועי TIA אני מטופלת ביוםיום באספרין ובהריונות באספרין וקלקסן 40מג. (APLA)עכשיו אני 7 חדשים אחרי לידה ועדין מניקה. כיון שבהנקה אסור לקחת אספרין אני ממשיכה עם הקלקסן.לאחרונה שמתי לב שבשד אחד בעיקר (ומעט גם בשני) וגם מעליו רואים היטב את הורידים (ממש כחול על עור לבן).האם יש קשר כלשהו לקלקסן או לקרישיות יתר?
עברתי לפני כחדשיים בדיקה שיגרתית אצל כירורגית שד והיה בסדר.
האם אני צריכה לגשת לבדיקת רופא?לאיזה רופא עלי לגשת? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורידים נראים בשד בהנקה עם קלקסן - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/01/2014אין קשר לקלקסן
תפני שוב לכירורג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- APL דחוףשחר02/01/2014
פרופסור שלום,
אני גר בברלין ואני בן 35
הובחנתי כחולה APL מלפני 13 יום
אני מטופל על ידי כדורי ויטמין a עם ארסניק (רעל)
מה אתה חושב על הטיפול הזה וסיכוי ההצלחה שלו ?
תודה
שחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר APL דחוף - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/01/2014זה טיפול מקובל. כמוטרפיה תנתן בהמשך. בדרך כלל ל-APL פרוגנוזה טובה.
אני סבור שאתה בידים טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לקרישיות עקב ישיבה מרובה מאודעובד01/01/2014
שלום רב,
אני עובד בתחום המחשבים ורוב היום נמצא בישיבה,
מלבד זאת היו לי ימים ארוכים לאחרונה שבהם ישבתי יותר מין הרגיל גם בעבודה וגם בבית,
כשלאחר אותם הימים התחלתי לסבול מכאבים ברגליים(בעיקר בחלק האחורי של הירך- היכן שקצה מושב הכסא נוגע בירך)
שאלתי היא- האם יש חשש לכך שנוצר אצלי קריש דם במשך הימים האחרונים\שבועות האחרונים?
כיצד עליי לנהוג- או האם עליי לחשוש לסיכון וללכת לראות רופא?
שאלה נוספת- חשבתי לקחת מזונות מין הטבע שעוזרים לדילול דם כמו כמו:
nattokiase או גינגו בלבואה וכודמה- האם כדאי?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לקרישיות עקב ישיבה מרובה מאוד - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/01/2014צריך להבדק ע" רופא המשפחה שיחליט אם צריך לבצע בדיקת דופלר.
חוץ מזה אני מציע להגביר שתייה ולקום וללכת 10 דקות כל שעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותטיפ01/01/2014
ויטמין d תוצאה 19.5 nmol/l המוגלובין 9.7 הריון תאומים שבוע 23 אני לוקחת 2 כדורי ברזל ביום פריפול ואקטיפרין פ ,מה זה אומר ? האם יש לי חוסר בויטמין די? האם התוצאה של הברזל נמוכה ?מה עושים אם התוספים לא עוזרים?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתוך ידע
נירית02/01/2014אני לא רופאה,
אבל ידוע לי שהמוגלובין ברמה טובה אמור להיות מ-12 לנשים. והויטמין D הוא נמוך אצלך.
אולי ככה זה בהריון.....?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקות - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/01/2014אין קשר בן ויטמין D ואנמיה. הריון תאומים מצריך הרבה ברזל והטיפול שאת לוקחת מתאים.להמשיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בקשר לקרישיות דםנירית31/12/2013
שלום לרופאים המלומדים,
גיל 54 ,נקבה, לפני כשלוש שנים החלטתי להתייעץ עם קרדיולוג אך ורק כדי למנוע הפתעות ולא בגלל שאני חולה.
הוא נתן לי בין השאר לעשות בדיקות מיוחדות של קרישיות דם ולהפתעתי התוצאות קצת חרגו. עשיתי פעמיים את הבדיקות.
אשמח לקבל תשובות האם יש משמעות לתוצאות ? האם עלי לקבל טיפול? ואם כן איזה?
להלן רק התוצאות שחרגו:
29.8.2013 - anti cardiolipin igm - 25.8
29.8.2013 - ptt-lac sensitive -27.9 .
29.8.2013 rvvt-lac sensituve - 53
20.1.2013 51 כנ"ל. אותה בדיקה
29.8.2013 RVVT LAC RATIO - 1.57
20.1.2013 1.64 כנ"ל אותה בדיקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות בקשר לקרישיות דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/01/2014אין תוצאות ביקורת של המעבדה . צריך לעקוב על ACL IGM. יש שינויים קלים ב תוצאות LAC אבל לא נראה לי שמדובר בתסמונת APLA.לבדוק גם הומוסיסטאין. יתכן שהקרדיאולוג ימליץ על אספירין במינון קטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפהלירון31/12/2013
בן 43, בבדיקת MRI לברך נמצאה בלוטת לימפה בקוטר 1.7 סמ' מאחורי הפמור הדיסטאלי, וצויין כי היא מחשידה בשל צורתה המעוגלת ולא מאורכת.
קלינית אני חש רגישות באיזור (לא יודע אם הבלוטה היא הסיבה לרגישות, או שהיא אסימפטומטית) אבל לא מצליח למשש את הבלוטה ולמצוא את מיקומה המדוייק.
איזה בירור נוסף יש לבצע כיצד והיכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפה - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/01/2014צריך לעקוב. האורטופד יחליט אם צריך אם להוציא הבלוטה לבדיקה איסולוגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



