מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות חריגות לילד בן 6anna30/12/2013
שלום,
לאחרונה פניתי לרופא ילדים של בני(בן 6) ובין היתר סיפרתי לו שבני מתלונן על כאבים בברכיים וגם שיורד לו לעיתים קרובות יחסית דם מהאף.
רופא שלח אותנו לבדיקות והתקבלו תוצאות חריגות הבאות(מופיע מעל הנורמה בתדפיס קופת חולים) :
FE Iron 139
PT(Seconds) 12.6
PTT 32.7
הרופא הופתע לתוצאות ולא ידע מה המשמעות. הציע לנו לתת לו זריקה של ויטמין K(כמו שנותנים לתינוקות אחרי לידה).
מה המשמעות של התוצאות החריגות? האם זה סימן למחלה כלשהי?
האם באמת כדאי לתת לבני ויטמין K?
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חריגות לילד בן 6 - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013כדאי להתייעץ עם מומחה לבעיות קרישה
בודאי לפני שנותנים ויטמין k* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם פנימיים בעקבות שברים בצלעותזאב30/12/2013
שלום רב
בסוף שנת 2011 נפלתי ושברתי את הצלעות. בצילום שנעשה מייד לא אובחן שבר
אך צילום שנעשה לאחר 3 חודשים בעקבות מחלה וירלית קשה גילה שברים בצלעות
והרופא אמר שלא שמו לב לזה כשנפלתי וזה נרשם בסכום המחלה , אך נאמר לי שאין שום טיפול לשבר בצלעות וואין מה לעשות.
אני מבצע בדיקות דם שיגרתיות פעמיים בשנה בשל סכרת סוג 2 ורופא המשפחה מרוצה מהבדיקות ואומר לי שאני משומש במצב טוב.
לאחרונה צדה את עיני בדיקה שנקרת Platelets וראיתי שהתוצאות מסומנות באדום מתחת לרמה המומללצת.
בדקתי באינטרנט את העניין ושם כתוב שרמה נמוכה של הבדיקה Platelets מעידה על שטפי דם פנימיים.
עלה לי פתאום רעיון לבדוק את מצב הבדיקה לפני השבר בצלעות ושם כל התוצאות בשנים הקודמות לנפילה היו בנורמה מעל 160
כל התוצאות של הבדיקות במשך 3 שנים ( 7 בדיקות ) לאחר השבר בצלעות הראו תוצאות של 146, 84, 97, 87, 137, 133, 122.
שאלתי היא זו ה:
אם יש לי שטפי דם פנימיים ?
מה צריך לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם פנימיים בעקבות שברים בצלעות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013הספירות של הטרומבוציטים נמוכות אך לא מסבירות שטפי דם
רצוי לפנות למרפאה המטולוגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים בכפות ידיםנירית29/12/2013
שלום רב,
גיל 54 , בזמן האחרון אני מתעוררת בלילה כתוצאה מזרמים בכפות הידים וכתוצאה מזה שהידים שלי נרדמות.
האם יש הסבר רפואי לכך? השערות?
אם כן האם יש צורך לטפל ואיך?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרמים בכפות ידים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013בשלב ראשון כדאי לבדוק מה מצב חוליות הצואר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת קרטיהטלי28/12/2013
שלום רב,
אני שנתיים לאחר אירוע של DVT על רקע של גלולות, בת 22. במשך שנה לקחתי קומדין, ובמשך השנה הבאה אחריה לא נטלתי כלום. לאחרונה המטולוג המליץ לי לקחת קרטיה 100 מ"ג ליום למניעה. התחלתי לקחת, ועכשיו התגלה אצלי החיידק הליקובקטר, השאלה שלי היא האם יש להפסיק את הקרטיה מפני שאני לוקחת כעת גם אומפרדקס (נוגד חומציות)? ובאופן כללי, אם יש לי בעיות בקיבה אם כדאי להפסיק עם הקרטיה?
בנוסף, אני מטופלת בהסרת שיער בלייזר. ההמטולוג אמר שאין בעיה להמשיך עם הלייזר יחד עם הקרטיה, רק המליץ להפסיק לקחת כחמישה ימים לפני כל טיפול. קראתי שהפסקה של אספירין מסוכנת, האם בכל זאת כדאי להפסיק?
שאלה אחרונה, האם אספירין ביחס לגיל הצעיר שלי ולזה שה-DVT היה על רקע של גלולות זה משהו שאולי עדיף לי לא לקחת, לעומת הסיכונים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידוד
טלי29/12/2013אני שואלת לגבי הקרטיה יחד עם אומפרדקס כי הבנתי שהאומפרדקס מונע את השחרור של התרופה כשמדובר באספירין מצופה- כמו קרטיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013ראי תשובה קודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטילת קרטיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ31/12/2013קודם רצוי לברר במרפאת קרישה אם אין לך הפרעה כלשהיא עי ביצוע בדיקות מתאימות של מנגנון הקרישה
לא רצוי לקחת אספירין אם יש בעיות בקיבה
הפסקת אספירין למספר ימים אינה מסוכנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
טלי31/12/2013עשיתי בירור קרישיות יתר- יצא תקין. ההמטולוג בכל זאת המליץ לקחת אספירין למנייעה בשל כך שהפקקת הגיעה עד הבטן ועדין יש שאריות קריש.
כתבת שלא כדאי לקחת אספירין כשיש בעיות בקיבה, אם כך יש חלופה לאספירין? ואם אני מפסיקה האם זה לא מסכן אותי (ולו רק בשל העובדה שכבר התחלתי).
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתרבטי25/12/2013
שלום רב,
אני בת 28 לאחר 2 הפלות נדחיות (רצופות),
נשלחתי לבצע בדיקות קרישיות בקופ״ח ובבי״ח.
שאלתי היא האם יש להמתין לביצוע הבדיקות עד שההורמונים שעלו במהלך ההריון או שזה לא משנה?
במידה וכן, אילו הורמונים צריכים ״לרדת״ (מלבד הבטא...)?
בנוסף, לפני 4 ימים סיימתי ליטול אנטיביוטיקה... האם יש להמתין לפני ביצוע הבדיקןת דם?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/12/2013רצוי לחכות לפחות 3 חדשים אחרי לידה וגם לא בזמן שמקבלים
טיפולים נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלה
בטי25/12/2013מדובר בהפלה בשבוע 8...
האם עדיין צריך להמתין 3 חודשים?
אילו בדיקות דם אני צריכה לבצע על מנת לדעת שהגוף חזר לעצמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/12/2013שלשה חדשים זמן סביר שכל מה שהיה קשור
להריון עבר
שאלות נוספות מיותרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן תשובה לבדיקת B. henselaeבן24/12/2013
שלום,
לפני שבועיים בצעתי בדיקת דם וקבלתי כל תשובות (כולם תקינים) ממעבדה פרט ל:
B. henselae IgG
B. henselae IgM
שעדיין לא קבלתי תשובה, תהיתי כמה זמן לוקח לקבל את התשובה לבדיקה הזו?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן תשובה לבדיקת B. henselae - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/12/2013אין לי מושג
כדאי להתקשר למעבדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיותמאיה24/12/2013
שלום, אני בת 21 ויש לי מיגרנות עם אאורה כעשור. עשיתי בדיקת קרישה וערך הptיצא 12.2 שהמקסימום 12 והinr יצא 1.1 , ptt יצא בטווח הנורמה.לא יודעת אם קשור אך בהערות של בדיקות הקרישה היה כתוב שלנבדקים בעלי תסמונת אנטיפוספוליפידית עלולים להיות ערכי inr ו.pt מוארכים . ספירת הדם יצאה תקינה למעט mcv וmch שיצאו מעט נמוכים ,תפקודי כבד וכליות יצאו תקינים ,היה חוסר בויטמיןd ,יצא לי 6 והמינימום שבטוווח הא 20 וגם היה חוסר בחומצה פולית וברזל. בנוסף מזה 3 שנים יש לי שטפי דם רסיסיים בציפורניים לא גדולים,באורך מילימטר שהולכים ונעלמים עם צמיחת הציפורן לפי מה שהבנתי הדבר נקרא splinter hemorrhages ולפי מה שקראתי באינטרנט הבנתי שהדבר יכול להיות קשור לתסמונת apla. האם תוצאות בדיקות הקרישה מעידות על תסמונת זו? האם עליי לעשות בדיקה לנוגדנים של התסמונת? שאלה נוספת ,הבדיקה בוצעה לפני שלושה שבועות והיום הבנתי שערכי היחוס של הpt השתנו לפני שבוע-מטווח תקין של 10.4-12 לטווח של 10.4-11.7 האם שינוי הערכים מגדיל גם את החריגה של ה.pt ?
תודה רבה על תשובותייך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/12/2013תוצאות הבדיקות לא חריגות באופן משמעותי
אני מציע שתפני לרומטולוג לברור יתר השאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתריסמין23/12/2013
שלום רב,
בעקבות לידת עובר ללא דופק בשבוע 22 הופניתי לבדיקות דם של קרישיות יתר.
האם את הבדיקה אני חייבת לבצע רק שלושה חודשים אחרי לידה ולא לפני?
במידה ויש לי קרישיות יתר, זה אומר שזה קורה רק בהריון או שזה באופן קבוע?
האם העובר הבא לא יכול להיפגע מהתרופות שאקבל לצורך הטיפול?
אודה לך על כל מידע נוסף שתוכל לרשום לי כיוון שאני חרדה מאוד מהסיטואציה החדשה אליה נקלעתי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/12/2013אם אפשר רצוי לבצע את הבדיקה 3 חדשים לאחר הלידה
במידה והתוצאות חיוביות ישלפנות למרפאת קרישה לקבלת
הנחיות בכלל ולגבי התנהגות בהריונות נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות יתר
בטי25/12/2013שלום רב,
אני בת 28 לאחר 2 הפלות נדחיות (רצופות),
נשלחתי לבצע בדיקות קרישיות בקופ״ח ובבי״ח.
שאלתי היא האם יש להמתין לביצוע הבדיקות עד שההורמונים שעלו במהלך ההריון או שזה לא משנה?
במידה וכן, אילו הורמונים צריכים ״לרדת״ (מלבד הבטא...)?
בנוסף, לפני 4 ימים סיימתי ליטול אנטיביוטיקה... האם יש להמתין לפני ביצוע הבדיקןת דם?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות מעמיקות- קרישיות יתרt9022/12/2013
היי,
בבדיקה לקרישיות יתר שביצעתי לאחרונה קיבלתי תוצאה חיובית עבור ללופוס אנטיקואגולנט.
הייתי שמחה לדעת אילו בדיקות נוספות ניתן לבצע על מנת לברר את רמת הקרישיות?
בנוסף, אילו אמצעי מניעה ניתן להשתמש מבלי לסכן את בריאותי, כמובן מלבד קונדום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות מעמיקות- קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/01/2014רופה משפחה או המטולוג יחליט אם יש משמעות קלינית בתוצאות הבדיקות והצורך לבדיקות נוספות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- LACפזית17/12/2013
האם לפני בדיקת לופוס אנטיקוגלנט יש להפסיק נטילת אספירין? אני נוטלת אספירין 100 מ"ג על בסיס יומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר LAC - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/12/2013לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Cll וקיצור קיבהדנה15/12/2013
שלום רב,
אובחנתי כחולת cll, במעקב בלבד כרגע, למעט טחול מוגדל 17.4 אין בלוטות נוספות נפוחות. רציתי לדעת האם יש מניעה לבצע ניתוח קיצור קיבה (שרוול)? האם יש סיכון גדול יותר עקב המחלה?
אשמח לשמוע סייגים או המלצות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Cll וקיצור קיבה - תגובה
פרופ` אלן ברבי19/12/2013אם רמות המוגלובין ותרומבוציטים תקינים,אין התנגדות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
דנה19/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת ברזל חמורהמ.ת.12/12/2013
אימי בת 67, בשנים האחרונות סובלת בצניחת ברזל חמורה. חודש אחד 12 וחודש אחרי צניחה ל7. עשתה מס' פעמים בדיקת גסטרו ולא מצאו כלום., דם סמוי בצואה, תפקודי ברזל תקין. בעצת המטולוג לוקחת מנות ברזל 2 פעמים בשבוע. ועוד תוספי ברזל בכדורים ואין הטבה, תזונה מלאה בברזל.
מה עוד ניתן לבדוק?? למי עוד אפשר לפנות כדי לעזור לה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת ברזל חמורה - תגובה
פרופ` אלן ברבי13/12/2013היא בידים של המטולוג, ואני סבור שישלים הבירור בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לCLLרונית12/12/2013
אני סובלת במשך שנתיים מכאבי גב ללא ממצא בסיטי גב וגם מהשתנה מרובה,מאחר וחשבתי שבעית ההשתנה התכופה נובעת מנפילה של ריצפת האגן הלכתי לרופא בתחום שהמליץ על ניתוח.בבדיקות שלפני ניתוח התגלתה רמה גבוהה של לימפוציטים 9.10 באחוזים61%.נשלחתי לבירור המטולוגי ולבדיקות נוספות בינתיים הגיעו תוצאות גבוהותשל free kappa 33.92
free lambada תקין
ברצוני לשאול האם יתכן שמדובר בכלל במיאלומה נפוצה?או שבמחלה זו רמת הלימפוציטים דווקא נמוכה.אני חוששת בגלל הגב והבדיקות.
האם זה חייב להיות סוג של סרטן?אגב לאימי היה cll כרוני איטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לCLL - תגובה
פרופ` אלן ברבי13/12/2013התמונה מתאימה ל CLL ולא למיאלומה. צריך להשלים הבירור בבדיקה המרקרים של הלימפוציטיםץ CLL זה סרטן לימפוציטרי כרוני שמהלכו בדרך כלל איטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד למחלה בדםתקווה11/12/2013
שלום דוקטור הייתי אמורה לעשות ניתוח להרמת ריצפת האגן עשיתי בדיקות דם כלליות כהכנה לניתוח והלימפוציטים היו מאוד גבוהים הרופא ביקש בדיקה חוזרת ושוב לימפוציטים גבוהים נישלחתי להמטולוג שחושד שישלי CLL קיבלתי בדיקות נוספות גםלא תקינות FREE KAPPA 33.92 קאפה למבדה תקין קאפה למבדה רטיו 2.98 יש לי כבר כמה שנים כאבי גב שלא מוצאים את הסיבה CT גב תקין הא תם לפי ממצאים אלה אפשר להסיק שיש לי סוג של סרטן בדם תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד למחלה בדם - תגובה
פרופ` אלן ברבי12/12/2013אם עשו כבר אבחנה של CLL זה סרטן דם לימפוציטרי כרוני
הפרעות בשרשרות קלות יכולות להיות במחלה זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך חשד CLL
גל12/12/2013תודה רבה על תשובתך המהירה הרופא חושד שזו המחלה ולכן הוא הפנה אותי לבדיקות הדם חלק מהתוצאות הגיעו כמו שהזכרתי בהודעה קודמת רציתי לדעת אם לדעתך מהתוצאות שראית אפשר להסיק שזו בודאות המחלה האם יכול להיות שהרופא הרחיק לכת ואולי זה זיהום כלשהו ? תודה רבה מודאגת מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עירויי ברזל- בהמשך לתשובתך!!!אבי 3110/12/2013
אם נשללו בעיות גאסטרואינטסטינליות ובדיקות התלסמיה שהיפנתה אותי ההמטולוגית יהיו תקינות, מה עוד ניתן וצריך לבדוק?
כמה זמן לאחר עירויי ברזל ניתן לעשות בדיקות דם ולראות האם משפיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עירויי ברזל- בהמשך לתשובתך!!! - תגובה
פרופ` אלן ברבי12/12/2013אם רמת המוגלובין תקינה רצוי להפסיק הטיפול ולעשות ס.ד כל 4 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעירויי ברזל-בהמשך לתשובתך
אבי 3112/12/2013ההמוגלובין שלי תמיד תקין חוץ מפעם אחת שהגיע ל 11.3 . רק רמת הברזל והפריטין הרבה מתחת לנורמה...
בעבר הייתי צריכה לעשות ספירה כל חודש. כעת רוצה לראות האם עירויי הברזל העלו את הפריטין והברזל.
שאלתי היא כמה ימים לאחר עירויי ניתן לעשות בדיקות ולוודא שהתשובות אכן אמינות? בעבר עשיתי יום אחרי ומברזל 13 נכתב פתאום אחרי עירויי אחד 450 ברזל? ופריטין עלה מ-2 ל-150 שזו בטוח טעות...
האם כדי לקבל תשובה אמינה מספיק להמתין שבוע מאז קבלת העירויי ועד לעשיית הבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעירויי ברזל-בהמשך לתשובתך - תגובה
פרופ` אלן ברבי12/12/2013בסדר. להפסיק טיפול,לאזן הדיאטה,ולעשות ס.ד בעוד3-4חדשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



