מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחשבות טורדניותמירית01/08/2010
לפני כשנה וחצי נתקפתי במחשבות טורדניות שלא הרפו, וגרמו לי לאיבוד שליטה
טופלתי בציפרלקס 20 מ"ג במשך כ10 חודשים.
בתקופה זו עליתי במשקל 14 ק"ג .
תוך כדי לקיחת הכדורים טיפתי גם בטיפול קוגנטיבי שהיה מצוין.
יכולתי להמשיך לחיות עם הכדורים "באידליה" אך לצערי ההשמנה היא זו שהביאה אותי להפסיק.
עכשיו שהמחשבות חזרו אני חייבת לומר שאני פשוט פוחדת לקחת את הכדורים מהחשש להשמנה נוספת.
האם ישנם כדורים שעושים את ה"העבודה" כמו הציפרלקס אך ללא ההשמנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: מירית
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום
מכל התרופות מקבוצה ssri צ'פרלקס גורם להשמנה רק לעיתים רחוקות מאוד.
עלייה במשקל קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.
חשוב לעשות פעילות גופנית . תשגיחי על התיאבון ותרגישי טוב.
אשמח לענות על שאלות נוספות
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילה31/07/2010
אני סובלת מדיכאון עמיד לוקחת 150 מ"ג וולבוטרין לקחתי את הוולבוטרין במשך חודש וכיוון שזה לא השפיע עליי הפסקתי את הוולבוטרין . ועכשיו לאחר כחודש אני ממשיכה לקחת את הוולבוטרין השאלה שלי האם בגלל שהפסקתי לקחת את הוולבוטרין במשך כחודש האם הוולבוטרין לא ישפיע עליי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אילה
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום. אני ממליצה להתייעץ עם רופא מטפל שלך. קודם כל השפעה של התרופה מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8שבועות .
תדברי עם רופא שלך יכול להיות שצריך להיעלות את המינון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפקסורשי31/07/2010
שלום רב רציתי לדעת עם אפקסור נחשבת לתרופה חזקה יותר להפרעות חרדה מסרוקסט כאשר עברתי ניסיון לא מוצלח עם סרוקסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפקסור
ד''ר אירנה נתנאל31/07/2010שלום לך,
זה לא שאפקסור יותר חזק מסרוקסט, הם משוט שייכים לקבוצות שונות. אפקסור שייך לקבוצת snri וסרוקסט שייך לקבוצת ssri.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוסטרל והריוןל.29/07/2010
אם אני לוקחת חצי כדור לוסטרל 50 מג, האם ניתן לקחת הכדור בהריון ללא סיכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של:
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום
אני ממליצה לך לפנות למרכז הטרטולוגי שבבית החולים הדסה עין כרם בי-ם. תקבלי מהם תשובות מדויקות. לוסטרל נחשבת לתרופה די בטוחה בהריון.
צרים לקחת בחשבון גורמים נוספים כמו גיל האם, תרופות אחרות, ומחלות אחרות.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשרה בקשר לכדוריםרוית28/07/2010
האם אדם שלקח כדורי רסיטל, ויש ההחלטה להפסיק אותן, מצידו או מצד הרופא המטפל, האם יש קשר לקווצ'ינג? ז"א? שהאדם יתגבר ויתמודד בלי הכדור והקווצינג במקביל יעזור לו? האם יש קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטיפול המשולב
ד''ר אירנה נתנאל30/07/2010רוית שלום,
התרופות לא אמורות להיות קשורות לקוצ׳ינג. ההפך, יש יתרון לטיפול המשולב של תרופות וקוצינג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה דיאליזה סובל מדכאון וחרדהשולי28/07/2010
בעלי עבר לפני כ12 שנה ארוע מוחי מאז סובל מחולשה בפלג גופו השמאלי והולך באיטיות יכול יותר אך מסרב בכל תוקף, מזה כשנה וחצי הוא גם מטופל בדיאליזה וכן בבריאות הנפש , מקבל ציפראמיל 20 מ"ג מאחר ובגלל הכליות אי אפשר לתת לו מינונים גבוהים, לפני כשבוע הוסיפו לו רמרון חצי כדור של 30 מ"ג, אך מצבו הנפשי הולך ונעשה גרוע מסרב לקום מהמיטה ללכת מעט בבית , עד לפני כחודש הלך אפילו מעט בחוץ ואנחנו מאד מודאגים , מטופל בבריאות הנפש בהלל יפה, האם כדאי ללכת לטיפול פרטי? מה ניתן עוד לעשות? הוא לא מסכים ללכת לשיחות ולשתף פעולה. אנחנו גרים באזור פרדס חנה.
מאד דואגת וחסרת אונים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולה דיאליזה סובל מדכאון וחרדה
ד''ר אירנה נתנאל28/07/2010שולי שלום,
לדעתי, טיפול פרטי פחות יעיל במקרה זה. יתכן ואישפוז יום יכול לעזור. במסגרת של אישפוז יום, החולה מגיע כל יום למחלקה, נמצא שם תחת השגחתו של הצוות, עושה פעילויות, שיחות עם אנשי מקצוע וחוזר בצהריים לביתו. כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל בהלל יפה. במידה ובעלך מסרב לשתף פעולה בטיפול ניתן להזמין שרות של חונכים הביתה. שירות זה ניתן באופן פרטי וכרוך בתשלום. חונך יכול להגיע לבתכם, לעזור לבעלך לקום ולצאת, לעשות פעילויות שונות בהתאם ליכולתו. חשוב שחונך יעמוד בקשר עם הצוות הטיפולי של בעלך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שולי28/07/2010תודה על התשובה המהירה, והרעיונות הטובים אתייעץ עם הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התדרדות מצב נפשי+בעיית שינהגלית26/07/2010
שלום דר' יקר,
אני נוטלת למיקטל 200 מג' כמייצב לדיכאון עמיד. בלילה נוטלת 0.75 קלונקס +50מג' טרזודיל (הטרזודיל הופסק לאחרונה וחזרתי אליו לאחר שהיתה לי הפרעה בשינה-הוחלט כי אנסה לישון בלעדיו אך ללא הועיל).
כבר מס' ימים שאני מתעוררת בשלוש בבוקר ולאחר מכן מתקשה לישון, לפני כן ישנתי לפחות 5.5 שעות.
לאחרונה,חלה הדרדרות במצב הריגשי והקוגנטיבי וחוסר הנאה ,בעיה בזכרון ועיבוד נתונים.
כמו כן אובחנתי כסובלת מפיברומיאליה, קיבלתי סימבלתה 30 מג' ואני נוטלת אותה כבר 3 ימים והשינה לא שופרה,עדיין מתעוררת בשלוש.
אפשר לומר שהכאבים בגוף פחתו מעט.
ניסתי לקחת את הסימבלתה ביום הראשון בשעה 9:30 ובשעה 17:30 הרגשתי עייפות, ביום השני ניסית לקחת ב-19:00 ,והיום נטלתי בשעה 13:30.
אני לא ממש יודעת לאבחן אם היא מעוררת או מעייפת....(קראתי שהיא גורמת לשיפור בשינה ואפיל מעייפתאך כל התרופות שנטלתי עד היום לא סייעו בכך SSRI ו-SNRI),אני מבינה שהכדור הינו בשחרור מושהה אז כמה זמן לוקח לה לפעול?
אני רק יודעת שהשינה שלי הדרדרה גם לפני שלקחתי אותה. פתאום הקלונקס והטרזודיל לא משפיעים כתמיד...
מה דעתך דר'?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
אילה26/07/2010כמה זמן אם אפשר לדעת את חולה בדיכאון עמיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בציפרלקסשרה24/07/2010
שלום רב,
המליצו לי לקחת ציפרלקס עקב דיכאון קל בו אני נמצאת כעת.
שאלתי היא: האם קיים חשש להתמכרות לכדור לאחר תקופה קצרה?
ולאחר כמה זמן ניתן להפסיק לקחת את הכדור הנ"ל.
בדר"כ אינני נוטלת כדורים כנגד דיכאון, הדבר חולף מעצמו לאחר כחודש -חודש וחצי.
אשמח לקבל תשובה, בברכה שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין לא קיבלתי תשובה
שרה27/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון
ד''ר אירנה נתנאל27/07/2010שרה שלום,
ציפרלקס, הינה תרופה אנטי דיכאונית מצויינת. היא לא ממכרת והוכיחה את עצמה כיעילה. בנוסף, חשוב לציין שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם דיכאון היא שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (cbt). טיפול cbt קצר וממוקד ובמהלכוניתן לל וד כלים להתמודדות יעילה עם דיכאון בהווה וגם בעתיד. כלים אלה מאפשרים שליטה מערבית במצב ומניעה של חזרתיות גלים עתידיים של דיכאון. במידה ובעתיד תרצי להפסיק את התרופה תוכלי להשתמש בכלים אלה.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעת לוואימאיה24/07/2010
שלום,אני סובלת מדיכאון ומטופלת תרופתית בציפקרלקס 10 מ"ג. נסיתי הרבה תרופות
פבוקסיל,סרוקסט,ציפרמיל,אדרונקס וויאפקס וכולם עושים לי תופעה של אטימות ומתח בפנים
המקהה גם את הרגשות ,ויובש בפה שלדעתי הוא שגורם למתיחות. האם יש דרך להפחית
את התופעות הנ"ל או את היובש בפה??תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
מאיה28/07/2010ממתינה בבקשה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעת לוואי
ד''ר אירנה נתנאל28/07/2010מאיה שלום,
תופעות לוואי שאת מתארת מוכרות ושכיחות למדי. לרב הן חולפות עם הזמן בהמשך הנטילה כאשר הגוף מסתגל לתרופה.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
מאיה28/07/2010זה לאורך כל הזמן , שאלתי היא לגבי זמן ממושך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטפל פסיכולוגרונית3122/07/2010
שלום,
אני פונה אליכם עבור אחותי.
היא סובלת מאוד מדיכאון וחרדה ומטופלת בפקוזאק וטיגריטול.
מצבה לא משתפר למרות התרופות(מחפשים לה התרופה המתאימה כבר כשנה).
הרופא אומר כי חלק חשוב זה טיפול פסיכולוגי/תראפיה.
אנחנו(בני המשפחה) אובדי עיצות כי אנחנו לא מוצאים מטפל באיזור הקריות.
היא מפחדת לצאת לבדהחוצה ומטפל ששוכן בחיפה למשל זה כבר בעיתי.
בבקשה,האם יש מישהו שיכול ליצור קשר במייל ולתת לי פרטים של מטפלים טובים בקריות?
זה פשוט להציל את אחותי(בחורה צעירה שזהו שלב קריטי מה יהיה על חייה).
תודה,
רונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: רונית31
ד''ר אלונה גוברמן22/07/2010שלום. מתנצלת אל בפורום אנו לא ממליצים על מטפלים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשוקה למתוקיםרוני21/07/2010
שלום רב,
האם ציפרמיל מעלה תשוקה למתוקים?
האם ריספרדל מעלה תשוקה למתוקים?
האם תרופות SNRI מעלות תשוקה למתוקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: גיא
ד''ר אלונה גוברמן22/07/2010שלום. בכללי תרופות פסיכיאטריות מעלות תאבון ולפעמים גם גורמות לרצון לאכול למתוקים. יתכן והSNRI גורמים לזה פחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכזבה, ייאוש וחרדה.עדי21/07/2010
שלום.
הנני סטודנטית לכלכלה ומנהל עסקים במוסד אקדמי מוכר בארץ (אוניברסיטה).
רגע לפני סיום השנה השניה שלי נכשלתי בקורס החשוב ביותר - קורס ליבה מסנן.
אחוזי המעבר היו 15%. ( ציון עובר: 70 ).
מכיוון שחזרתי כבר על קורס בשנה א' לא מאשרים לי לעשות קורס נוסף.
אני נמצאת בדיכאון עמוק, מיואשת מהחיים, מאוכזבת מעצמי ואיני יודעת איך ממשיכים לחיות.
יצא לי החשק, הרצון והמוטיבציה להמשיך את לימודיי למרות שאני אוטוטו לקראת סיומם.
במוסדות אחרים לא מסכימים שאגיע לסיים שם את הלימודים כאשר עשיתי כבר את כל הקורסים.
להתחיל את התואר מחדש או לחילופין לעבור ללמוד תחום אחר - אינם אופוציה עבורי מכיוון שראשית אין לי את כוחות הנפש הנדרשים לשם כך, ושנית, שום תחום אחר אינו מעניין אותי.
בא לי למות.
האם אתם ממליצים לי טיפול תרופתי כלשהו?
אקדים תודתי למענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: עדי
ד''ר אלונה גוברמן22/07/2010שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים?יעל21/07/2010
האם יכול להיות דבר כזה ששום כדורים נגד דיכאון לא פעילים???
ניסיתי כבר כמה אפשרויות וביניהם את החדשים ביותר, ואין שום אפקט... חוץ מתופעות לוואי אולי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: יעל
ד''ר אלונה גוברמן22/07/2010ליעל שלום.
לפי המחקרים כ-30%-40% ממצבי הדיכאון נכנסים לקטגוריה של דיכאון עמיד. על המספרים האלו צריך להוסיף את החולים שלא מצליחים להסתדר עם תופעות הלווי של התרופות. אוכלוסיה של חולים בדיכאון עמיד נמצאת בהחלט בסיכון מוגבר.
חשוב לציין כי התאמת התרופות הוא תהליך מאוד אינדיבידואלי.
ישנם טיפולים לא תרופתיים שיכולים לעזור: גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT). תרפיה התנהגותית קוגניטיבית (ׂCBTׂ.
מידע נוסף על טיפול בדיכאון לתרופות ניתן לקרוא בכתבות: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6148
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5477
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7705
תרגישי טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון, חרדה ועודחני21/07/2010
אחותי בת 30, רווקה.
סובלת מזה כשנה וחצי מדיכאון וחרדות.
מטופלת בציפרמיל, 1 ביום.
לאחר תקופה של שנה - , היא הורידה מינון ע"פ עצת רופא משפחה,
לאט לאט היא התחילה שוב לחוש ברע, דיכאון והתקפות חרדה,
עד אשר היא הפסיקה לחלוטין - כי ראתה שזה לא מועיל.
חזרנו שנה אחורנית, שוב היא בדיכאון המלווה בפחדים, בכיות וחרדות.
היא הלכה לרופא משפחה, אמר לה ליטול 3 ימים חצי כדור ציפרמיל ואח"כ לעבור לאחד ביום.
הפנה אותה לבדיקות דם מצ"ב.
אני מרגישה חסרת אונים מולה ומעוניינת לעזור לה ובטוחה כי יש מוצא.
אשמח לחוות דעתכם לגבי הבדיקות דם והפרטים הנילווים.
אשמח להוסיף פרטים אם צריך,
חני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: חני
ד''ר אלונה גוברמן22/07/2010שלום. אני ממליצה לפנות לרופא משפחה לצורך התייעצות בקשר לבדיקות דם.
בקשר למצב דיכאוני אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר לצורל איבחון מעמיק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חני25/07/2010האם את יכולה לפרט מעבר?
היא היתה אצל רופא משפחה, נתן לה ברזל וויטמין D.
בבקשה ממך פרטי לי על בדיקות הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלת טיפול תרופתי בדיכאוןארז19/07/2010
שלום,
אני בסוף שנות ה-30 לחיי ומזה שנים אני חושד שאני סובל מדיכאון קליני. הדיכאונות מגיעים בתקופות שונות ולמשכי זמן שונים בכל פעם. בשנה האחרונה הרווחים שבין תקופות הדיכאון הצטמצמו ותקופות הדיכאון התארכו והעמיקו עד כדי ממש פגיעה בתפקוד היומיומי שלי.
אחרי קצת קריאת מאמרים על התופעה וחוויות של אנשים "אבחנתי את עצמי" כסובל מדיכאון. דיברתי עם רופא המשפחה שלי טלפונית והוא המליץ שאבוא לדבר איתו. אמר שנשוחח קצת ושבמידה והוא יסכים עם האבחנה שלי בהחלט ניתן להתחיל טיפול תרופתי בציפרלקס 10mg שהגדיר כטיפול סטנדרטי.
בעקבות זאת רציתי לדעת אם באמת תמיד מתחילים את הטיפול עם אותה תרופה (ציפרלקס) ובאותו מינון (10mg ליום). אין תרופות אחרות שמתאימות יותר או פחות למצבים שונים? אין הבדל במינון לפי גיל או משקל?
אשמח לקבל תשובה.
תודה רבה,
ארז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלאלקס
ניקול 5020/07/2010כלפני שנתיים וחצי שלוש, התחלתי טיפול בציפראלקס, לא היו לי תופעות לואי, רק לאחר כ 3 שבועות התחלתי להרגיש שינוי משמעותי, התחלתי לישון טוב יותר, לא עצבנית, לא צעקנית ואני ה"חכמה" לאחר כשנה החלטתי על דעת עצמי להפסיק, הפסקתי בהדרגה וחזרתי למצבי הקודם, התחלתי שוב לקחת את הציפר' והוא כבר לא עזר.
כיום אני לוקחת וייפאקס XR 150 בבוקר לאחר הארוחה, והכל בערך בסיידר, הסתבר שאינני סובלת רק מחרדה אלא מסנדרום דו-קוטבי והפרעת איזון, הוסיפו לי תרופה נוספת זיפראקסה 5 מ' לקחת כשעה לפני השינה, זה כדור שמניחים מתחת ללשון והוא נמס...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

