פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפקוח את העיניים מנטאלית ורגשית.
    ש.מ.
    24/08/2010

    שלום
    שמי שמרית אני בת 23.
    בחודשים האחרונים חוויתי תקופה של חרדות וכנראה גם דיכאון.
    לאחר ביקור אצל פסיכיאטרית לקחתי למיקטאל כחודשיים ואני כרגע מסיימת אותם. במקביל לאחרונה שילבתי רמוטיב.

    אני חשה שיפור, אך עדיין אני מרגישה תחושה שאני "לא פה". אני מתחילה להזכיר לעצמי מי אני כל יום מחדש, כל התמודדות ולו הקטנה ביותר, שיחה עם חברה אני מרגישה שאני צריכה לחזור לעצמי ולהצליח להקשיב למה שאומרים לי. אני עובדת במוקד טלפוני וכל היום זה להקשיב ללקוחות.
    אני מרגישה שכל דבר שאמור לגרום לי הנאה אז אני ממש מתאמצת להינות ממנו ולהרגיש את הרגע. עדיין מרגישה כאילו כולם מביטים בי... ואני לא מצליחה לראות את עצמי ולהקשיב לעצמי. אני עושה עבודה קשה כדי להביא את עצמי להצלחות ואני מצליחה במעשי, אבל עדיין התחושה האישית שלי קצת ירודה וכל הביטחון העצמי שלי וכל האמונה שלי בעצמי וכל הידע שיש לי וכל החוכמה שלי כרגע פחות בולטים כאילו שאני צריכה להתרגל שוב מחדש ולהאמין שזאת אני.
    העניין הוא שאני מרגישה שהמצב הזה מצריך מעצמי לפקוח את העניניים {ממש מנטאלית} ולהתחיל באמת להאמין בעצמי בכל דבר ולהתעורר ולכן אני לא פונה הלאה לנטילת כדורים אחרים לדיכאון..
    מה דעתכם? ....

    חשוב לי לציין שברגיל אני ההיפך הגמור ממה שתיארתי כאן.

    תודה.
    ש.מ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפקוח את העיניים מנטאלית ורגשית

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/08/2010

    שלום לך,

    נראה, שאת עושה מאמצים רבים כדי להרגיש טוב עם עצמך. במצבים כאלה לרוב אנחנו מגיעים לתוצאה הפוכה. כלומר, מי שמתאמץ חזק להירדם - לא ירדם בכוח, מי שמתאמץ מאוד לא לחשוב על דבר מסויים יחשוב דווקא רק עליו וכו'. לפי מה שאת מתארת נראה לי שאת נמצאת במצב דומה. אני מציעה לך להניח להתאמץ ולהתחיל פשוט לזרום. תרגילי הרפיה, מדיטציה, דמיון מודרך יכולים מאוד לעזור לך.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת טיסה
    מקס
    24/08/2010

    שלום
    אני לפני יציאה לחופשה לחול.
    אני חרד מאד מהטיסה כי בעבר הרגשתי מאד לא טוב בזמן ההמראה והנחיתה.
    פניתי לרופא המשפחה והוא רשם לי כדור בשם לוריוון.
    הרופא הסביר לי כי עלי לקחת את הכדור לפני הטיסה מתחת הלשון.
    אני קראתי את עלון הצרכן אך הם כותבים אחרת
    אבקש הנחיות מה לעשות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת טיסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת טיסה

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/08/2010

    מקס שלום,

    לוריבן אפשר ליטול באופן רגיל כמו כל תרופה אחרת. פשוט בולעים.

    טיסה נעימה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב
    אור
    23/08/2010

    חברה שלי נפרדה ממני, אדם יקר חולה סרטן, לימודים, לחץ אדיר בעבודה ורצון להוכיח את עצמי, באסה כללית מהחיים.
    עקב חוסר יכולת להזיז עצמי לעבודה הלכתי לרופאת המשפחה וביקשתי ממנה משהו להרגעה. רשמה לי רמוטיב.
    היות ונרשם לי רמוטיב מפאת גורמים חיצוניים ולא מפאת בעיה בי עצמי או בגוף שלי, האם כדי לקחת? אני שואל כי הבאסה שלי היא לא ממני או מתוכי, היא מנסיבות חיצוניות. האם זה עלול להזיק?
    או שזה כמו טיפות הרסקיו (שכבר הפסיק להשפיע עלי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמוטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    אור שלום,

    קשה לך להתמודד עם מצבים חיצוניים, שינויים שקרו סביבך. כדי להגיב ביעילות למצבים קשים כמו שאתה מתאר דרושים כוחות נפשיים חזקים. תחושה של חוסר יכולת להתמודד עלולה להשפיה על ההרגשה ולגרום לדכדוך. תחושות אלו מחלישות עוד יותר וההרגשה השלילית מתחזקת. כך, אתה מוצא את עצמך במעגל קסמים שלילי שבו הרגשות שליליות הולכות וגוברות, מחלישות ופוגעות ביכולת התמודדות עם החיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב זה לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT תלמד כלים לעצור את מעגל הקסמים ולהגיב ביעילות על המצב. בנוסף, אני מאוד ממליצה להתיעץ עם רופא פסיכיאטר בקשר לטיפול התרופתי. בכול אופן, רמוטיב, הינו תמצית צמח ההיפריקום . משתמשים בו לטיפול בדיכאון, חרדה, ובהפרעות שינה. אומם מדובר בתרופה על בסיס של צמח, זאת תרופה לכול דבר (לא כמו רסקיו) ולכן, נדרש מרשם של רופא ופיקוח רפואי צמוד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אבי
    21/08/2010

    שלום רב, כיום בן 33 ורציתי לדעת מספר דברים אשר מעיקים עליי כבר מספר שנים. ידוע לי שרוב הבעיות שאנשים מפתחים לעצמם נובעים כביכול מטראומות בילדות, אני כאמור חוויתי ילדות של "ילד מוזנח" קרי הוריי ממש לא התמידו להקנות לי כישורים חברתיים עם חברים ובנות שזה התבטא עם אמא שגם שטלטנית ומקללת כל הזמן להבדיל מאבי שמאוד פאסימי ולא אכפת לא מאף אחד, המצב יצר גם שכל אחד ישן בחדר משלו ללא קשרים אינטימיים מלפני 20 שנה למרות, שלא מדובר כאן בסכסוכים של גירושין חלילה פשוט כל אחד והפינה שלו, יתכן שזה יצר אצלי דיסטונאס חמור כשראיתי את כל מהלך חייהם ככה, בהמשך ילדותי לוותה בכך כל הזמן הייתי בבתם של ילדים אחרים החל מגיל 10 יענו "ילד רחוב", חויתי המון דחיות,אכזבות מבנות למרות שכל הזמן רצו להיות איתי ואני דחיתי עוד טרם שידחו אותי, בקיצור בעיות עם קשר זוגי עד היום, ובעיות במיוחד עם בעליי סמכות ועבודה קבועה. לאחרונה סיימתי לימודיי משפטים ואיני יכול למצוא מקום התמחות ואפילו מקום עבודה אחר, הדבר מעיק עליי המון,המשפחה וחברים לא מבינים אותי, אציין שאני אדם מוכשר, אינטיליגנט,ונראה טוב, אבל פשוט תקוע...אם מחשבתית או מעשית. אדגיש שאני מתגורר אצל בית הוריי ללא יכולת לצאת החוצה מפאת הבושה לחוסר המסוגלות שלי שלא הוכחתי שהגעתי למעמד כלשהו , הסביבה שלי כולל שכנים שכונה ואפילו עיר מהווים לי מטרד נפשי בגלל הבושה. אציין ואומר שאני אדם שאין לו חוסר בטחון או אדם פחדן בזמן לימודיי פרחתי הייתי עם המון אנשים למרות שהתחברתי כמעט ממש עם קומץ חברים, ואפילו עשיתי פרזנטציות מול קהל ללא בעיה, שאלתי החשובה ביותר אני מבין שכאשר יצאתי ממסגרת הלימודים אני לא מוצא את עצמי בשום מקום ללא השלמת המטרה ומסגרת חילופית בעבודה, אני רוצה לדעת מהו הגורם העיקרי לכך שאני לא מסוגל כעת לייצור מחשבות מתקנות ולבטל את עיוותיי החשיבה על הסביבה שבה אני מתגורר עכשייו בית הוריי? ולמה קשה לי לייצור קשר עם בחורה לטווח הארוך למרות שאני יודע שאני מסוגל לעשות הכול? אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתקדם בחיים

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    אבי שלום,

    ממכתבך אני מבינה שאתה רוצה לדעת את מקור הבעיה. האם ידיע ממי נדבקת בשפעת עוזרת לך להחלים? מה שהיה בעבר כבר עבר מזמן והעבר כבר לא בשליטתך. קח אחריות על ההווה כי הוא כן בשילטת ותתחיל להתקדם קדימה צעד אחר צעד לקראת המטרות שאתה מעריך בחשובות. כנראה, שיש לך פוטנציאל טוב ועליך לממש אותו בדרכך בחיים. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור לך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאונית מאוד
    ליטל
    19/08/2010

    אני דיכאונית מאז ומתמיד ונימצאת בין שני עולמות בין להתמודד ובין להגיד למה הגעתי אלוהים תקח אותי וכ
    הבעיה העיקרית היא חוסר ביטחון עצמי ושינאה כלפי עצמי אני לא אוהבת את המראה שלי מה שגורם לי להסתגר בחדר אני רוב הזמן נימצאת לבד ללא חברות אני לא יודעת מזה ידידים בכלל עד שאני אשנה את המראה החיצוני וזה מה שמונע מימני לעשות מה שרו בנות גילי עושות(23)
    בנוסף לכך לפני כשנה גילתי האבה לבנות לא יהו לי בנות זוג יותר נכון היתי בערך עם בנות כמעט סטוץ ונשיקה בגלל שלא היתי רוצה להיות עם בננות אני לא יודעת עם אני דו או שזה התלהבות בגלל שאנחנו מאותו מין או בגלל אהבה ניאכזבת שעברתי אני מחפשת אהבה ותמיכה שזה גם אפשרי ללילות וימים שבהם אני מסתגרת בחדרי אולי אהבה נשית אולי לא אני מאוד רווצה לנסות מה שמביא לשרשרת נוספת מצד ההורים המוסרתים שמדברים איתי על חתונה לאחורנה דיי הרבה ומסברים ל כמה חשוב למצוא אהבה ולמצוא בחור דתי מסורתי ושהם עושים כבוד אני כל כך מבולבלת מה עושים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאונית מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאונית מאוד

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    ליטל שלום,

    נשמע שאת מנסה למצוא כיוון בחייך ומאוד מבולבלת. את זקוקה לחום ואהבה של זולת אך בראש ובראשונה עליך לעבוד על אהבה וערכה עצמית. אני מציעה לך לפנות ליעוץ פסיכולוגי. בעזרתו של איש מקצוע תוכלי לעשות סדר בחייך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה שאלה לצוות
    שי
    19/08/2010

    שלום רציתי לשאול האם הפרעת חרדה שנקראת אוסידי היא כרונית?הפסיכולוג שלי אומר לי שיוצאים מזה ואין לי מה לדאוג?ועוד דבר אצלי החרדה מאופיינת בחרדה של כמה ימים ופחד של איבוד שליטה האם זה מאפיין אוסידי או חרדה כללית ?יש לציין שאני ללא תרופות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה שאלה לצוות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    מוטי שלום,

    ברוב המקרים ההפרעה מופיעה בהדרגה ויש לה נטייה להתפשט לתחומים שונים ולהפוך לחמורה וכרונית. פחד מאיבוד שליטה יכול לאפיין אפרעות חרדה שונות, גם חרדה כללית וגם OCD. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם המצב היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בהווה וגם לטווח הארוך. מחקרים מראים שכלים של CBT מונעים חזרתיות של ההפרעה במשל כ 5-6 שנים.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משבר גיל 30 והתקפי דיכאון
    דניאל לוי
    18/08/2010

    שלום,מלאו לי 30 לפני חודש וניכנסתי להתקף דיכאון ופחד מזיקנה,ולא הגעתי לכלום בחיים שלי,אולצתי לחזור להורים אחרי שגרתי ברמת גן בגלל התקפי דיכאון ופרידה מחברה,והפחד שאף אחת לא תירצה גבר בן 30 שגר עם ההורים ולא יכול לעבוד משתק אותי,אני כל היום בבית כמעט לא מסוגל לעשות כלום,לוקח כדורים סרנדה וטיפולים ב SOMATIC EXPREINCE,אבל אין שינוי משמעותי,אני כבר לא יודע מה לעשות,מתחיל להתייאש מהכל ואין לי רצון לחיות כבר.....
    כל מי שיודע/שמע על מוצא מהמצב הזה אני מאוד אשמח לשמוע,תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משבר גיל 30 והתקפי דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: דניאל לוי

    ד''ר אלונה גוברמן
    18/08/2010

    שלום. . נראה שאתה מאוד סובל, מיואש וחסר תקווה. חשוב שתדע שהאושר הוא בידיים שלך. נסה לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתף מישהו קרוב בתחושותיך.טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
    אני מאוד ממליצה לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. אתה יכול לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.

    תרגיש טוב,
    אשמח לענות על שאלות הנוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן אחי אני גם עכשיו הגעתי לגיל 30

    רז
    26/08/2010

    הצחיק אותי לקרוא מה שכתבת כי זה נשמע ממש כמוני, אני ממש סובל אני לא יושן ויש לי אפים ודאונים אדירים אני במערבולת של שואה אני מרגיש נורא והכי נוראי זה שאין סיכוי שמישהוא יבין כי רוב האנשים נורמלים וזה גם לא מעניין אף אחד, צברתי ידע אדיר על החיים יותר מדי אם תשאל אותי פסיכולוגיה אבולוציונית לדוגמא-מדע יחסי גבר אשה -בקשר למה שאמרת עם אשה שלא תרצה גבר שגר עם ההורים ואגב אתה צודק במאה אחוז אבל יש דרכים להתגבר, אם אתה רוצה לדבר,(אני לא גיי) פשוט מדוכא ולמרות שיש לי חברים אני מרגיש לבד כי הם לא מבינים את הדיכאון ואני משחק אותה בסדר אבל חושב על להתאבד 15 פעם ביום.
    אם אתה רוצה לדבר תגיד אל תתבייש, אני מת לדבר עם מישהוא מדוכא כמוני אתה לא יודע כמה זה מקל על ההרגשה דבר איתי אם בא לך בי אחי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמני

    פנינית
    28/05/2015

    גמני בת 30 אשמח ליצור איתכם קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני דברו איתו

    אמיר
    16/01/2011

    אחד לאחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדבר איתך

    אמיר
    17/01/2011

    תחזיק מעמד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס לכל החיים?
    טלי
    17/08/2010

    שלום
    השאלה שלי האם כאשר פסיכולוג מציע לקחת ציפרלקס ע"מ להשכיח את הדיכאון זה אומר שחייבים להשתמש בתרופה לכל החיים? ובלעדיה הדיכאון יחזור?
    ומה העלות התרופה ואיך ניתן לקבל מרשם עבורה?

    מצפה לתשובה וחוששת

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס לכל החיים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    נתי שלום,

    במידה וטיפול פסיכולוגי לבדו לא עוזר להתמודד עם דיכאון, נוטים להמליץ על העזרה התרופתית. הטיפול המשולב הוכיח את עצמו (מבחינה קלינית ומחקרית בארץ ובעולם) כהכי יעיל. במידה ודיכאון הופיע לראשונה בחיים אפשר לשקול הפסקת הרופה לאחר כחצי שנה - שנה של שימוש. במצבים של דיכאון חוזר או במידה ולאחר הפסקת התרופה (באופן הדרגתי כמובן) סימטומים דיכאוניים חוזרים, נוטים שלא להפסיק את נטילת הכדור. אני מאוד ממליצה על התיעצות פסיכיאטרית. היום בקופות חולים משתמשים בתרופה גינרית בשם אסטו שהיא יותר זולה מציפרלקס והשפעתה זהה לגמרי לציפרלקס.

    תודה על פנייתך לפורום,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה
    קרן
    16/08/2010

    שלום רב ,

    כבר כ8 חודשים אני מרגישה שריפות בנרתיק שמקריין לפעמים לכפות רגליים ועיקצוצים בפנים.

    היתי מאושפזת אובחן אצלי כאבים עצביים, אני גם מרגישה כבר שלוש שנים חנק כמו גוש בגרון שעומד כל הזמן , הבנתי שזה חרדה.

    רציתי לציין שעשיתי את כל הבדיקות אין לי שום דלקת ראו אותי אולי 20 רופאים, אני בריאה לגמרה.

    רציתי לשאול האם תחושה של שריפה בנרתיק יכולה להיות כביטוי לחרדה ?

    אני מאוד סובלת ניסיתי כדורי אלטרולט 10 מ"ג זה עשה לי ממש לא טוב וכדורי גאבפנטין שלא עזרו בכלל .

    אני בת 34 אם ל2 ילדים

    תודה מראש
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: קרן

    ד''ר אלונה גוברמן
    18/08/2010

    שלום. דאגה שלך מאוד מובנת וטבעית לחלוטין. ההתמקדות בצריבות , עקיצוצים וכאב ובחוסר הוודאות גורמת לך לסבל רב. כאשר רופאים לא מוצאים סיבה גופנית לסימטומים כנראה שמדובר בכאב מסיבות נפשיות. מצבים של מתח, לחץ, התרגשות יכולים להתבטא בסימפטומים של כאב, צריבה ועקיצוצים .
    אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית. הדאגה שלך לגבי המצב וחוסר וודאות רק מגבירה ומנציחה את הסבל. את נמצאת במעקל הקסמים של כאב - לחץ - כאב שמתגבר - לחץ עולה וכו'. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) משולב עם ביופידבק ואולי גם תרופות נוגדות חרדה יכול מאוד לעזור לך להתמודד עם המצב ולהפחית את הסבל.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעזו לי דחיפות
    ליטל
    16/08/2010

    קוראים לי ליטל בת 23 אני חייבת עזרה אני כבר מתמוטטת אין לי כוח לחיות לנשום אני מתמודדת עם כל כך הרבה אני חייבת תמיכה ועזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזו לי דחיפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: ליטל

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום. צר לי מאוד על מצבך הקשה. נראה שאת מאוד סובלת, מיואשת וחסרת תקווה. חשוב שתדעי שהאושר הוא בידיים שלך. נסי לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתפי מישהו קרוב בתחושותיך.טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
    אני מאוד ממליצה לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. את יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר אירנה

    ליטל
    21/08/2010

    אני מטטופלת על ידי תרופות ומתיעצת עם פסיכאטר אני לא מצליחה לאסוף את עצמי אין לי טעם לחיים אני לא מבינה למה מגיע לי כל הסבל הלוואי והיה לי אומץ לשים לזה קץ אבל בכל זאת אני מנסה לשרוד אלוהים יודע עד מתי אני מתמודדת לבד עם חברה יופי לימודים בריאות אושר חתונה אם בכלל אהבה לבנות אני ל יודעת עם אי פעם אני אתחן ועם בן או בת(למרות שזה חולני)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    ליטל שלום,

    הדרך הטובה ביותר לעזור לעצמך זה לשלב תרופות ופסיכותרפיה. במהלך הטיפול הפסיכותרפויטי תוכלי ללמוד כלים להתמודדות יעילה וכלים של שליטה במצבך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נשמעת כמוני

    רז
    26/08/2010

    אשמח להפגש עם מישהיא כמוני אני על הפנים ואוהב אנשים מדוכאים הם בדרכ חכמים יותר אמיתיים יותר
    ומעניינים יותר מאנשים רגילים
    דברי איתי
    רז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת רמוטיב לוייפקס וללמיקטל
    אלי
    16/08/2010

    שלום,אני רוצה לדעת בבקשה אם אני סובל ברוב הזמן מדיפרסייה ופעם בכמה שנים במאנייה לכמה חודשים (רק אם אני לא לוקח למיקטל) ואני מטופל ב150 וייפקס ו150 למיקטל,האם אפשר להוסיף גםרמוטיב, והאם לפי דעתך זה יכול יחד עם התרופות שאני לוקח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: אלי

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום. שילוב של ויאפקס ורמוטיב לא ממולץ. תדבר עם רופא המטפל שלך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בגרייה מגנטית
    אלי
    16/08/2010

    רציתי לדעת בבקשה אם ידוע לכם על הישתתפות קופת חולים(מאוחדת) בטיפול בגרייה מגנטית . אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בגרייה מגנטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: אלי

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום. לצערי עדיין אין השתתפות של קופות חולים בגרייה מגנטית למוח.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס
    יונהגו
    16/08/2010

    אני בת 57 ונוטלת כ-12 שנים תרופות נוגדות דיכאון. ב-10 השנים האחרונות העליתי למעלה מ-10 ק"ג במשקל. אין לי תיאבון מוגבר והתזונה שלי מאוד מבוקרת ומדויקת גם לפי טענת הדיאטנית. האם לדעתך יש קשר? אודה מאוד לתשובה. אני שוקלת 74 ק"ג גובהי 1.70

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום.עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. זה קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.
    אין סיבה שלא תצליחי לרדת במשקל. אחרי כחודש של הפסקה ההשפעה על התיאבון נפסקת. .חשוב לעשות פעילות גופנית .
    בהצלחה
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת לוריוון
    שירה
    15/08/2010

    שלום רב
    אני בת 36 אמא ל2 וחד הורית.
    נוטלת דרלין קבוע עקב מיגרנות , 20 מ"ג.
    לאחרונה, חודשיים, קשיי הירדמות קשים בגלל מתח וחרדות מהמצב הכלכלי, קיבלתי לוריוון 1 מ"ג.
    לפני שבוע קיבלתי התקף מיגרנוטי, ובגלל זה הפסקתי לוריוון במכה והמצב בראש נהיה חמור בפי אלף ממה שהיה בהתקף מיגרנוטי רגיל שבו אני נוטלת אימיטרקס או דראלין.

    האם הפסקה פתאומית בנטילת לוריוון יכולה לגרום לדפיקות לב ולהמשך של כאבי הראש מעבר למה שזה ברגיל?

    אני מאוד במתח בזמן האחרון, לבד, ומתבגר שעולה לחטיבה וגם פעוט בן שנה וחצי והכל עלי, אין לי תמיכה. גם לא בן זוג או חברה. אמי עוזרת רק אם אני צריכה סידורים בעיר אז יש לי שעה לצאת ומהר לחזור. הכאבים לא מפסיקים לי בראש (MRI תקין).מאז שהפסקתי לוריוון במכה. הייתכן?
    אודה על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת לוריוון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: מ

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום
    הפסקה פתאומית של התרופות מסוג לוריוון יכולה לגרום לשינויים בולטים במצב הרוח ואף להופעה חוזרת של מתח, דיכאון או חרדה. צריך לרדת מהתרופה בצורה הדרגתית . חשוב להיות במעקב של רופא מטפל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפאי איפו ניתן לרכוש?
    אילה
    15/08/2010

    איפו ניתן לקנות את התרופה אביליפאי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אביליפאי איפו ניתן לרכוש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: אילה

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום
    תרופה זו רשומה בישראל לטיפול בסכיזופרניה והיא גם אושרה לסל התרופות. עקב קשיים של החברה התרופה עדיין לא נמצאת בקופות. ניתן להסיג אותה דרך טופס 29ג
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום