מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מאניה דפרסיהSK09/07/2010
רציתי לשאול אם יכול להיות מצב של מאניה דפרסיה באופן מתון. לחבר שלי, שסבל בעבר מכמה התקפים פסיכוטיים, יש מאניה דפרסיה, אבל אני שמה לב שמצבי המאניה שלו יותר תואמים היפו-מאניה (לא ישן, מפזר כסף לאנשים, גדוש התלהבות ורעיונות ורצונות לשנות את העולם...) אבל לא מגיעים להתקפי המאניה שכתוב עליהם בספרים. במצבי ה'דאון' שלו הוא בעיקר ישן המון ומסתגר, אבל לא בדכאון מאז'ורי והוא לא אובדני. כן היה לו התקף פראנויה לפני כמה ימים שהדאיג אותי.
מאניה דפרסיה יכולה לבוא במצב מתון יותר, או שאלו שטויות ואני צריכה לדאוג? בכל אופן אני שמה עליו עין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאניה דפרסיה
ד''ר אירנה נתנאל11/07/2010שלום לך,
מאניה דפרסיה יכולה להיות על רצף מהיפומניה עד להתקפים פסיכוטיים חריפים מאוד, ממצבים שבהם תפקוד תקין עד לפגיעה חמורה בתפקוד.
ההבדלים בין מניה והיפומניה הם הבדלים כמותיים, כלומר ההיפומניה היא פחות עוצמתית מהמניה.
ניתן לומר שאדם שסובל מהיפומניה, ההפרעה התפקודית תהיה קלה יחסית, לעומת זאת ההפרעה התפקודית והבין-אישית של האדם שסובל ממניה יכולה להיות משמעותית ביותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר לתרופה אחרתיעלי2509/07/2010
שלום אני נוטלת כבר תקופה ארוכה ציפרלקס ומצבי הנפשי היה טוב עד אחרי שנה ,אני לא ממש מרגישה במיטבי אולי כי אני עובדת כברמנית ואני שותה פעמיים בשבוע וזה לא טוב עם התרופות...ודרך אגב עליתי 10 ק"ג מאז התחלת הטיפול ואני ממש שונאת את זה.לפני התחלת הטיפטל לקחלתי פלוטין שעשה לי מממש טוב אבל הייתי בחו"ל ו גמרו לי התרופות אז התחלתי לקחת שם משהו אחר וכשחזרתי לארץ נתנו לי ציפרלקס ואני לא מוכנה לקחת יותר אותה למרות שהיא מאזנת אותי היא גורמת לי לעלות במשקל ממש.זה בסדר לחזור לפלוטין כמו קודם נכון?אשמח לתשובה ותודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר לתרופה אחרת
ד''ר אירנה נתנאל11/07/2010יעלי שלום,
אם בעבר פלוטין עזר לך, הגיוני מאוד לחזור לפלוטין. אני מציעה שלא תעשי שינויים על דעת עצמך. תתיעצי על כך עם רופא פסיכיאטר ותחזרי לפלוטין באופן מבוקר ותחת פיקוח רפואי.
בהצלחה ותרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרוקסטעינת לוי09/07/2010
שלום
החלתי טיפול ב סרוקסט 5 mg ,שלושה ימים לאחר הנטילה הופיעו לחצים חזקים בתוך העיניים, שנמשכים לסירוגין במשך היום.
בדיקת עיניים נמצאה תקינה.
האם הסרוקסט יכול לגרום ללחץ בתוך העין?
האם כדאי להפסיק ליטול אותו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרוקסט
ד''ר אלונה גוברמן11/07/2010שלום.
יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בתרופה נוגדת דיכאון בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים . במידה וקיים מרכיב של חרדה בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.
חשוב להיות במעקב של רופא מטפל . תפני למטפל שלך
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- deep tmsאילה09/07/2010
רציתי לדעת מתי ייגמרו הניסויים ב deep tms
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אילה
ד''ר אלונה גוברמן14/07/2010שלום. השאלה שלך לא כל כך ברורה. באתר של קליניקה שלנו קיים חומר על טיפול בגרייה מגנטית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרנקסלהילה09/07/2010
שלום רב, יש לי רעידות בידיים בזמן של לחץ שאני לא יכולה להשתלט עליהן. רופאה רשמה לי טרנקסל 15 מ"ג. האם טרנקסל יכול לגרום להשמנה או לעכב את חילוף החומרים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: הילה
ד''ר אלונה גוברמן11/07/2010שלום. תופעות הלוואי העיקריות של תרופה זו קשורות להשפעותיה על מערכת העצבים המרכזית. תופעות אלה, הכוללות תרדמה וסחרחורת, פוחתות בדרך כלל לאחר ימים מספר, ואם הן מטרידות ניתן להפחיתן על ידי התאמת המינון. לא ידוע על עליה במשקל או עיכוב של חילוף חומרים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מתמודדים?בעלי בדיכאון אחרי לידהשירה08/07/2010
אשמח אם מישהו יוכל לעזור. הוא סובל מאד, יש לו את כל התסמינים של דיכאון. הוא התחיל טיפול אך מסרב לקחת תרופות. בינתיים שותה כל יום כדי לברוח מהמציאות, עצבני, זוכר רק את הריבים שלנו ולא
את הזוגיות הטובה שהייתה לנו. בקושי מתייחס אלי ואל הקטנה. הוא מודע לעובדה שהוא לא הוא עצמו.
לדעתי הוא בדיכאון רציני, כל מה שהוא אומר לא מחובר למציאות, לא היה ולא נברא. הוא פרנואיד , חושב שכולם נועצים בו מבטים, יש לו רגשות אשם.
האם רק ייעוץ יכול לעזור? האם זה אי פעם יעבור? אני רוצה את בעלי בחזרה.
קשה לי מאד כי הכל נופל עלי, אנחנו לא גרים בארץ ואין לי עזרה. אני יכולה להתמודד עם זה, אבל קשה לי עם הייחס שלו כלפי. מרגישה שהוא לא יכול לסבול אותי יותר, הוא לא מסוגל לגעת בי. אני יודעת שאני צריכה ליהיות סובלנית, אך זה קשה מאד ליהיות נחמד למישהו "ששונא" אותי.
אשמח לכל עצה, עזרה שתתקבל.
תודה למי שהגיע עד פה.
מיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מתמודדים?בעלי בדיכאון אחרי לידה
ד''ר אירנה נתנאל11/07/2010שירה שלום,
דיכאון לאחר לידה קיים גם בקרב הגברים. זאת תופעה מוכרת ושכיחה למדי. לעומת דיכאון של האישה שיכול להיות תוצאה של שינויים הורמונליים בגוף, אצל גבר זאת תוצאה של משבר פסיכולוגי. הטיפול היעיל ביותר הינו שילוב של תרופות נוגדות דיכאון ופסיכותרפיה.
חלק מתהליך ההתערבות כולל עזרה לך בהחלטה על הדברים שאת מסוגלת לעשות ועל הדברים שאינך מסוגלת לעשות. אין להיכנס לעימותים - לא עם בעלך ולא עם בני משפחה אחרים. יש ללמוד להתמודד עם בעלך בצורה אוהדת ובלתי שיפוטית. יש להפסיק לבוא בדרישות, בתלונות ובטענות, כי בכל מקרה הן לא זוכות לשינוי. זה לא מועיל וגורם להתנגדות ולהתרחקות.
חזקי ואמצי!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפונקס לד"ר גוברמןאילה08/07/2010
אני חולה בדיכאון עמיד והוצא לי תרופה בשם לפונקס רציתי לדעת מהם סיכויי הצלחה של הטיפול הנ"ל ?
ואם אפשר לקבל כמה שיותר מידע על התרופה הזאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: שי
ד''ר אלונה גוברמן11/07/2010שלום. לפונקס היא תרופה נוגדת פסיכוזה. אופן הפעולה העיקריים שלה הם הקולטנים לדופאמין ולסרוטונין במוח. תרופה זו משמשת לטיפול במקרים חמורים של שסעת (סכיזופרניה) אשר לא הגיבו לשניים או יותר סוגים של תרופות. ניתן לצפות לשיפור ב- 30% מהמקרים שהיו עמידים לטיפולים אחרים. בגלל הסכנה שתרופה זו עלולה לגרום לדיכוי מספר תאי הדם הלבנים ולפירכוסים, ניתנת התרופה רק במקרים קשים. התחלת הטיפול בקלוזאפין מומלצת היום רק בהשגחה אישפוזית, וזאת לפחות עד שיצטבר מידע נוסף לגבי תופעות הלוואי שלה. יחסית לפנותיאזינים, נראה שתרופה זו גורמת פחות תופעות לוואי, ויתרונה הגדול הוא בכך שהיא כמעט שאינה גורמת תנועות בלתי רצוניות בגפיים ובפנים.
תופעת הלוואי העיקרית הינה דיכוי ייצור תאי הדם הלבנים. תופעות נוספות כוללות פירכוסים, השפעות אנטיכולינרגיות, והפרשה מרובה של רוק.
יש לבצע ספירת דם פעם בשבוע עד 18 שבועות, ולאחר מכן לפחות פעם בחודש. כמו-כן יש לבצע בדיקות תפקודי כבד.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפונקס
מ11/07/2010שלום שי,
גם אני סבלתי מדיכאון עמיד תקופה ממושכת, עד שהציעו לי טיפול בלפונקס.
הטיפול מחייב בדיקת דם חודשית והבאתה לפסיכיאטר לקבלת מרשם.
בנוסף נודע לי בדיעבד כי התרופה כלל אינה נועדה לטיפול בדיכאון, אלא בסכיזופרניה ובסממנים פסיכוטיים.
אולי כמו תרופות אחרות, גם תרופה זו עושה המון דברים שאולי אחד מהם הוא לטפל בבעיה.
רק עכשיו, לאחר 4 שנים בהם נטלתי את התרופה במינון של 350 מ"ג, אני מבינה מהן תופעות הלוואי שלה:
קהות, שינה מרובה, ריור, דיכוי רב של החשק המיני, קושי בריכוז, ובמקרה שלי - פרכוסים אפילפטיים שיצרו צורך בנטילת תרופה נוספת, כנגד הפרקוסים.
אקיצר -
אינני רופאה ואיני מכירה את מצבך, אך יש לשקול בכובד ראש תחילת טיפול בתרופה זו.
טופלתי גם בנזעי חשמל, טיפול שאכן הביא לשיפור במצבי, אולם אז הסתבר לי שיש "לתחזק" את הטיפול מידי פעם, דבר שמבחינתי לא בא בחשבון.
כיום אני לוקחת ציפרלקס במינון נמוך והורדתי כמעט לגמרי את הלפונקס, מנהלת וחיה חיים טובים.
מאחלת לך רק טוב.
מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה מיותרת או הזכות לפחד?אריאלה07/07/2010
ד"ר שלום
אתמול ישבתי עם בעלי בבית קפה כדי לצפות במשחק כדורגל.
לפנינו היה שולחן ריק שחיכה למזמיניו.
לפתע הגיע אדם במראה מזרחי שנ ראה כבן חמישים חובש כיפה שהתיישב לפנינו ונראה מאוד מאוד מוזר בהתנהגותו.
ואני אסביר: הוא לא הפסיק להסתכל בצורה מוזרה ואובססיבית ימינה ושמאלה ולאחור, נראה מודאג ועצבני הדליק סיגריה ועישן אותה בצורה מוזרה ועצבנית.
שהמלצרית שאלה אותו אם הוא יודע שהמקום לא כשר הנהן בראשו וכשעזבה הוא הוריד את הכיפה.
אני מודעת לכך שתקופת הפיגועים, טפו טפו לכאורה איננה רבלבנטית אבל חשתי פחדדדדדדעצום שלא הניח לי ושיתפתי את בעלי בכך. בעלי זלזל בתחושותיי והמשיך לצפות במשחק.
לפתע חשתי צורך עז לקום ולצאת מהמקום וידעתי שבעלי לא יבין לכן אמרתי לו שאני קמה לשירותים והוא הפציר: שבי!
בכל זאת קמתי ויצאתי לשירותים ולאחר מספר דקות שהצצתי מרחוק ראיתי שהבחור החשוד עדיין שם משיך בהתנהגותו המוזרה כאילו סורק את המקום באובססיה מציץ בשעונו ומשדר המון לחץ. החלטתי לצאת להירגע ולהסתובב בין החנויות שהיו במקום במחשבה שבעלי צופה במשחק הארוך.
לאחר כחצי שעה חזרתי שוב וראיתי שהשולחן בו ישב בעלי ריק ויצאתי לכיוון החניה לחפשו.
מסתבר שהוא לא היה ברכב אלא בחיפושים אחריי בזמן שחזרתי ואח"כ ושב למסעדה.
לאחר 45 דקות מרגע ישצאתי לראשונה שבתי שוב למסעדה וראיתי אותו יושב באותו השולחן.
הוא ביקש מיד חשבון וכשהגענו לרכב הכל התפוצץץץץ, הוא טען שאני חולת נפש ואפילו בכה וטען שאיבדתי פרופורציות ושאני חרדתית ועשיתי לו בושות כי שלח מלצריות לחפש אותי בשירותים וזז כמה פעמים לשולחן אחר ושאנשים הרגישו.
אציין גם שכשחזרתי ראיתי שהבחור החשוד יושב עם מישהי שכנראה חיכה לה והרגשתי מטומטמת אך הפחד עבר.
אציין גם כי תוך שיצאתי הרגשתי שאולי עליי לעדכן את המלצרים אך התנהגותו של בעלי גרמה לי לחשוב שיש סיכוי רב שאני לא נורמלית.
אני כעת לא מבינה האם הפחד שלי הוא בעצם נורה אדומה שקיימת אצלי כיוון שהאדם הסביר אמור לשים לב לסימנים חשודים תוך העובדה שבעלי בכלל הרבה פחות זהיר ממני או שמא אני באמת לא נורמלית? האם הייתי אמורה להתבייש בהתנהגותי או שמא זכותי לפחד במצב כזה?
איך נראית לך בכלל ההתנהגות של שנינו?
תודה מראש,
אריאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה -ראו מטה
לבנה11/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד קהלחסוי07/07/2010
יש לי פחד בדיבור בפני קהל. מלבד זאת, אין לי בעיה חברתית בתקשורת עם אנשים.
הלב מתחיל לדפוק
גימגום
קשה לדבר
הזעה
רופאת משפחה רשמה לי קסאנגיס, לקחתי 0.5MG בפעם אחת, ולא עזר בכלל.
רופאת המשפחה סירבה לרשום לי דרלין, היא טענה שזה לא לטיפול חרדה. האם רק פסיכיאטר יכול לרשום דרלין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: שימשן הגיבר
ד''ר אלונה גוברמן08/07/2010שלום. תופעה זו מוכרת ושכיחה למדי. פתרון מיידי יכול להיות תרופתי. תרופה בשם דרלין יכולה מאוד לעזור. גם רופא משפחה יכול לתת מרשם.
בנוסף, מאוד מומלץ על טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) משולב עם ביופידבק. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ובמהלכו ניתן לרכוש כלים להתמודדות יעילה עם התחושות הלא נעימות בהווה וללמוד לשלוט בחרדה גם לטווח הארוך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
תודה על פנייתך לפורום,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של ציפרלקס*07/07/2010
שלום, אני לוקח ציפרלקס על בסיס יומי כבר מס' חודשים, והתוצאות חיוביות.
לצערי, אני סובל מתופעת לוואי שמפריעה לי ביותר, אני ישן הרבה יותר, עייף בלי קשר למס' שעות השינה שישנתי, ולעיתים נרדם שלא בכוונה. הדבר מפריע לי מאוד בשגרת החיים, האם יש דרך לטפל בבעיה? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: *
ד''ר אלונה גוברמן08/07/2010שלום. לא ציינת זמן לקיחת הכדור. תנסה לטול את הכדור בשעות הערב. בכל מקרה תתייעץ עם מטפל שלך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת מינון בסרנדה.אסתי א07/07/2010
בני מקבל סרנדה לטיפול בחרדות במשך חודשיים וחצי במינון של כדור ליום,
שאלתי : מה הקצב הנכון לרדת במינון כדי להפסיק את השימוש בכדור .
מצפה דחוף לתשובה,
תודה , אסתי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת מינון בסרנדה.
ד''ר אלונה גוברמן08/07/2010שלום.
צריך לרדת מ התרופה מאוד לעת. עדיף לרדת חצי כדור כל שבוע. צריך לקחת בחשבון שלפעמים מחלת החרדה חוזרת והסימפטומים הם תוצאה מהחרדה ולא מהפסקת התרופה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה כלליתל.06/07/2010
שלום
אני סובלת מזה שנים מחרדה כללית. קראתי שלחרדה מסוג זה אין טיפול תרופתי.
מה אם כן יכול לעזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה כללית
ד''ר אירנה נתנאל06/07/2010לי שלום,
וודאי שלחרדה כללית יש טיפול תרופתי. כדאי להתיעץ עם רופא פסיכיאטר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהערן05/07/2010
הובחנתי כמי שסובל מהתקפות חרדה
קיבלתי מרשם לציפרלקס אך אני מעדיף חומרים טבעיים
בחנות הטבע המליצו לי על דיפרסון או על SEM בשילוב B-REST
מהי המלצתך ???
לציין כי לפניי חודשיים סבלתי מורטיגו ועדיין סובל מחוסר איזון ולכן לוקח אגיסרק
כמו כן יש לי G6PD ורגישות ללקטוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה
ד''ר אירנה נתנאל06/07/2010ערן שלום,
אני לא מכירה מחקרים שהוכיחו את יעילותם של תכשירים טבעיים עבור החרדה. יחד עם זאת ישנם מחקרים רבים וניסיון קליני בארץ ובעולם שמראים יעילות מובהקת של טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) עם ביופידבק בשילוב עם תרופות או בלעדיהן בהתמודדות עם החרדה. ציפרלקס היא תרופה מצויינת ועוזרת מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוסטרופוביהשקד05/07/2010
שלום אני בת 22 סובלת ממקומות סגורים. זה לא שאני מרגישה שהחדר נסגר עליי אני פשוט נלחצת מזה שאין חלון או דרך יציאה לאויר.להיות כלואה.. ואז אין לי אויר וחם לי, והאוזנים נסתמות לי ואני נכנסת לפאניקה.
בעוד חודש אני טסה לתאילנד טיסה של 11 שעות ואני יודעת שאחטוף פאניקה בדקה שהוא יסגור את הדלתות. להיות כלואה 11 שעות בתוך הצינור הזה.
שמעתי שיש כדור או טיפות שיכולות להרגיע או להרדים. אני מעדיפה משהו טבעי ולא משהו שיזיק לי לגוף כמה שפחות תופעות לוואי.. אני עדין רק בת 22 ושוקלת 45 וכדור עם מינון גבוה יכול ממש להזיק לי.
האם יש משהו שיכול לעזור לי?
תודה
שקד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוסטרופוביה
ד''ר אירנה נתנאל06/07/2010שקד שלום,
תרופות הרגעה לשימוש חד פעמי מהסוג של קלונקם, קסנקס וכו' יכולות לעזור לך לעבור את הטיסה. לא חייב פסיכיאטר גם רופא משפחה יכול לתת מרשם. בנוסף, ניתן ללמוד תרגילי הרפיה של נשימות, שרירים, דמיון מודרך הם יכולים לעזור להירגע ו/או להירדם במהלך הטיסה.
טיסה נעימה ותיהיני בתאילנד!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילה04/07/2010
אני חולה בדיכאון עמיד אני לוקחת 150 מ"ג וולבוטרין 120 מ"ג אנטומין 100 מ"ג סרוקוואל
היום זה כבר היום ה 27 ועדיין אין השפעה חיובית רציתי לדעת כמה זמן עוד צריך לחכות להשפעה של הטיפול הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעה תרופתית
ד''ר אירנה נתנאל05/07/2010שלום לך,
בדרך כלל יש להמתין 6 עד 8 שבועות על המינון הטיפולי עד שההשפעה מורגשת. חשוב לציין כי ישנם טיפולים לא תרופתיים שיעילים מאוד לדיכאון עמיד ולדיכאון שלא מגיב לתרופות: גרייה מגנטית למוח (TMS) , נזעי חשמל (ECT). ניתן לשלב גם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

