מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפעם זה קשהמייק29/06/2010
שלום לכם.אני מטופל כבר קרוב לשנתיים בויאפקס לפניי כחודשיים נכנסתי לדיכאון קשה אשר גורם להישארות בבית חוסר רצון תקשורת עם העולם חזרה לשתיה .ומחשבות על התאבדות אני בחור בן 30 אינטליגנט בעל עסק . שהייתה לו שמחת חייםאת הפגישות עם הפסיכולוגיות שלי הפסקתי מזמן כי הם לא הועילו מה שהיה קורא אני כבר הייתי מנתח את עצמי לכל הרווודים.אני מרגיש כבר המון זמן שהויאפקס אינו משפיע עליי וחייב לחזק עם ואבן בשביל להרגיש משהו אבל אני לא רוצא להתמכר איליו שוב.לא יודע מה לעשות אנה עזרי לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חחח...נכון פסיכולוגים סתם מעצבנים!
שם חסוי29/06/2010גם לי יש דיכאון,יותר חמור משלך
-אז תתעודד,לפחות יש אחלה עבודה
שום דבר לא מעודד אותי
לי אין עתיד...לא היה עבר-אני אגמור בקבר,חופש הזה נראה לי:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפעם זה קשה
מייק29/06/2010זהו שגם עבודה אני לא עובד כבר 3 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפעם זה קשה
03/07/2010שלום
חבל לסבול סתם!
תיגש לרופא שלך ותבדוק איתו על שינוי תרופתי. הרבה דברים יכולים לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטושירן29/06/2010האם אסטו וציפרלקס הם ממש אותו כדור או שעדיף את ציפרלקס על אסטו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: שירן
ד''ר אלונה גוברמן01/07/2010שלום. הבדל בין שתי תרופות הוא בשמם. מדובר באותו חומר פעיל ולכן אתה בהחלט יכול לרכוש את אסטו ולהתחיל טיפול " עם לב שקט.
בברכה,"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בעיה....שחר מת"א28/06/2010היי אני לוקח ציפרלקס כדור 1 וריספרדל 1 מ"ג אני כל הזמן עייף עייפות חזקה ביותר אני כל היום ישן עשיתי בדיקות כלליות הכל טוב יכול להיות שזה מהכדורים? אני לוקח את זה כבר כמה חודשיים אני מדבר על עייפות שלפעמים אני קם ב 6 או ד בערב תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריש לי בעיה....
03/07/2010שלום
אתה מתאר דבר חריג. תתייעץ עם הרופא. לפעמים כדורים יכולים לגרום לתופעות שליליות שמצריכות שינוי תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקפי חרדה, רעידות בגוף פאניקה ובכי ופחדים נוראייםיניב רוזן28/06/2010שלום לכל העוזרים!!
טופלתי בעבר באסטו,ברסיטל,ובאיקסל אף אחד מהם לא עשה לי טוב אלא רק החמיר את מצבי,החלטתי להחליף פסיכיאטר,כי הפסיכיאטר שלי טוען שאני לא צריכה כדורים אלא טבעי וזה מוזר כי יש לי התקפי חרדה,רעידות בגוף פאניקה ובכי ופחדים נוראיים.
הפסקתי עם כל הכדורים הטיפוליים ונשארתי במצב מזעזע אני כבר שבוע בלי טיפול תרופתי ניגשתי למיון לפני כמה ימים ונתנו לי אך ורק את קסנקס אקס אר וזהו עד שאגש לפסיכיאטר החדש ביום חמישי בבוקר.
אני מאד מפחדת ליתמכר לקסנקס אקס אר אבל מצד שני הפסיכיאטר לא יקבל אותי עד לרבעון שזה ביום חמישי.
במיון הצליצו לי פעמיים ביום וככה התחלתי עד שקראתי על התרופה שהיא ממכרת ועכשיו אני לוקחת אותה רק במצב של התקף שזה יוצא בין פעם לפעמיים ביום.
מה לעשות האם לפחד בקשר לקסנקס ולא לקחת או שאין כרגע ברירה ואקח עד שאגש לפסיכיאטר החדש?
וכדרך אגב הפסיכיאטר הקודם בשום תוקף לא המליץ לי על כדורי הרגעה בנוסף לטיפול התרופתי והתעקש על כך ולכן התופעות היו לי נורא קשות.
האם התרופות הטיפוליות מטפלות בבעיה או שהתרופות מטשטשות את ההרגשה החרדתית.
האם כדאי לי לגשת לתרופתי או האמת לטבעי?
אני כבר ממש מבולבלת.
תעזרו לי.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקסנקס
03/07/2010שלום
קיים פחד, במידה מסוימת מוצדק, מהתמכרות לתרופות הרגעה. התמכרות הינו התהליך,או מצב, בו אדם לוקח כמות מוגזמת של תרופות הרגעה(5-10 או יותר כדורים ליום). קסנקס תרופה מצוינת חרדה, שמופיע ללא דיכאון, ומינון של 1-2 מג ליום יכול לגרום להטבה לפעמים מרשימה של החרדה. לכן אין לפחד מהתרופה אבל צריך להבין שאין לעלות אותה ללא התייעצות עם רופא.. כמו כן כאשר יוחלט להפסיק את הקסנקס צריך לעשות את זה מאוד בהרגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיפרקסה+קסאנקסאורית26/06/2010האם ניתן לשלב טיפול של רסיטל+זיפרקסה במינון נמוך מאוד(1.25 מ"ג ליום) +קסאנקס במידת הצורך.
הרופא נתן לי זיפרקסה מכיוון שההשפעה שלו הינה ל24 שעות וקסאנקס לעד 4 שעות לדבריו. הבעיה היא שלוקח זמן עד שזיפרקסה משפיע על התקף חרדה וקסאנקס משפיע מהר יותר.
אשמח לקבל תשובה מה ההשלכות של שילוב התרופות הללו לתקופה קצרה עד שרסיטל ישפיע במלואו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של:
ד''ר אלונה גוברמן26/06/2010שלום. ניתן לשלב את התרופות
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אורית26/06/2010תודה על התשובה המהירה, אם אפשר שאלה נוספת-
אם אני לוקחת את הקסאנקס לסירוגין מזה חודשיים(לפעמים 3 ימים רצוף ולפעמים פעם ב3 ימים)
האם הגוף כבר התמכר לתרופה או שההתמכרות היא רק כאשר לוקחים כל יום ברציפות את התרופה.
הקסאנקס מאוד עוזר לי אך אני גם מאוד חוששת מהתמכרות ומשתדלת לקחת אותו רק במקרה הצורך.
תודה רבה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהחסוי26/06/2010שלום,
אני בת 16 אבל סובלת ממצבי רוח ירודים כבר יותר מ3 שנים.
אני לא רוצה להגדיר את זה כדכאון, כי אני לא זו שתגיד אם זה דיכאון או לא,
אבל אני בוכה הרבה, לפעמים התפרצויות בכי,
אני מוותרת על דברים שאני אוהבת כי אין לי כח ומצב רוח,
אני חושבת הרבה על המוות, גם אם אני לא רוצה, זה מציק - זה אפילו בחלומות,
אני אוכלת מעט מאוד - ובתקופות מסויימות אוכלת בלי סוף
"האוכל מנחם, משתיק את המחשבות"
ועוד ועוד, זה תמצית הסיפור.
זה מצב בלתי נסבל, אני לא יכולה להרגיש שאני באמת מאושרת, גם אם קורים דברים טובים.
אני מאוד משתדלת להסתיר את זה מהחברים והמשפחה,
הם לא יודעים שאני ככה, הם לא מודעים לזה.. ואני לא רוצה לדבר עם אף אחד על זה
אני מתאפקת מאוד כשבא לי לבכות, עד שאני בחדר סגור ונעול ואז אני פורקת כל מה שלא יכולתי לפרוק בסביבת אנשים.
אני ממש לא רוצה טיפול פסיכולוגי, זה סתם נשמע לי מעצבן ומעיק,
ורציתי לשאול אם פגישה עם פסיכיאטר עולה כסף.. ומה ההשלכות של פגישה עם פסיכולוג/פסיכיטאר לגבי הצבא.
אם פסיכיאטר מאבחן שזה מצב של דיכאון, בגילי ניתן להשתמש בתרופות נגד דיכאון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: חסוי
ד''ר אלונה גוברמן26/06/2010שלום. אני חייבת להתנצל ,אבל בפורום הזה לא נוכל להתייחס לשאלות שלך. אנו עובדים רק עם מבוגרים. עליך לפנות לפורום של מתבגרים. אני מקווה שתקבלי מענה.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעת לוואימאיה26/06/2010שלום
אני סובלת מדכאון כבר 14 שנים
מטופלת בכדורים ,אני לוקחת ציפרלקס 10 מ"ג וסובלת מאד
מתופעת לוואי שבגללה אני מתפשרת על מינון נמוך, ניסיתי הרבה כדורים
וכולם עושים לי תופעת לוואי של אטימות, רצינות עד כדי חסור שמחה והנאה
כאילו המוח מתקשה ונאטם וקצת חיוורות, מה אפשר לעשות עם התופעה הזאת?
ללא הכדורים המצב הרבה יותר גרוע כמעט בלתי נסבל אך מאד הייתי רוצה
להסתדר גם עם כדורים שמבחינתי זה ממש חוסר חיות ואטימות...
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתופעת לוואי
ד''ר אלונה גוברמן26/06/2010שלום. לפי המחקרים כ-30%-40% ממצבי הדיכאון נכנסים לקטגוריה של דיכאון עמיד. על המספרים האלו צריך להוסיף את החולים שלא מצליחים להסתדר עם תופעות הלווי של התרופות. אוכלוסיה של חולים בדיכאון עמיד נמצאת בהחלט בסיכון מוגבר.
ישנם טיפולים לא תרופתיים שיכולים לעזור: גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT). תרפיה התנהגותית קוגניטיבית (ׂCBTׂ.
מידע נוסף על טיפול בדיכאון לתרופות ניתן לקרוא בכתבות: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6148
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5477
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7705
תרגישי טוב,
בברכה,
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעת לוואי
מאיה27/06/2010תודה רבה על התשובה.
בזמנו דיברתי עם פרופ' גרינהאוס והבנתי ממנו שגם
בשני הטיפולים האלה ECT ן- TMS צריך תמיכה תרופתית בנוסף
וזה עוזר באופן זמני. אם כך תופעת הלוואי נשארת כפי שמבינה ??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפרלקסרויטל26/06/2010היי
אני לוקחת ציפרלקס 20 מ"ג ליום במשך כמעט כ 3 שנים ובזמן האחרון אני מרגישה שההשפעה שלו לא יעילה ולא עוזרת.
אני שוקלת להפסיק לקחת את הכדור אבל אני מפחדת שהדכאון יחזור בצורה חזקה.
מה כדאי לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: רויטל
ד''ר אלונה גוברמן26/06/2010שלום. אני ממליצה לא לעשות שינויים בלי התייעצות עם פסיכיאטר. לפעמים צריך להתאים את המינון של התרופה. לפעמים צריך להחליף. תתייעצי עם הרופא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפרלקס הפסיק לעבודגיא26/06/2010שלום לכולם
לפני 9 חודשים התחלתי טיפול בציפרלקס עקב בעיות של חרדה דיכאון ואובססיה התחלתי ב 5 מ"ג
ובהדרגה עברתי ל10 מ"ג עד שהגעתי ל 20 מ"ג
הייתי די מרוצה מהכדור והרגשתי שאני סוף סוף מתפקד יחסית בסדר
יש לציין כי בתקופה שהייתי על 15 מ"ג הרגשתי חוסר יכולת להתרכז ואפילו לעשות חישובים פשוטים בראש בלי להתאמץ שהעלו לי את המינון זה השתפר
התרופה עדיין גורמת לי חוסר ריכוז אבל לכל דבר יש מחיר
הבעיה היא שבשלושה חודשים האחרונים אני מרגיש שהתרופה כבר לא משפיעה והמון תופעות שהיו לפני חוזרות הם לא חוזרות באותו חוזק אבל עדיין מספיק כדי להפריע ממש ואני מרגיש שחזרתי למצב הקודם
הלכתי לפסיכיאטרית שלי לבקש העלאת מינון והיא נתנה לי כדורי הרגעה בשם מודל למרות שביקשתי העלאה במינון מכיוון שבפעם הקודמת זה עזר לי יש לציין שכל פעם שלקחתי בעבר כדורים כמו רגיעון או רמוטיב ממש לא אהבתי ההרגשה וזה היה ממש סבל שלווה בריחוף בהתחלה ולאחר מכן התפרצויות זעם ולכן אני לא רוצה בשום אופן לקחת כדורי הרגעה למרות שאמרתי את זה לפסיכאטרית היא עדיין אמרה לי לקחת מודל
האם אתם יכולים לתת לי תשובה למה אי אפשר להעלות את המינון כי אני לא מרגיש שאני צריך כדור הרגעה ומרגיש (לעניות דעתי) שהעלאת מינון יכולה לעשות את העבודה
בנוסף יש לי עוד שאלה שמעתי על כדור בשם ויפאקס והבנתי שהוא יותר מתקדם קיבלתי המלצות טובות מאוד עליו האם מישהו יכול לתת לי הסבר על הכדור ואם הוא חושב שהוא יכול לעזור לי יותר ואפילו להפחית את התופעות לוואי של חוסר ריכוז
אני רוצה לציין שהבעיה העיקרית שלי היא חרדה שגורמת לפחד לעשות צעדים (מציאת עבודה זוגיות )שיקדמו אותי בחיים
ויחד איתם באה האובססיה והדיכאון
תודה רבה
גיא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרציפרלקס הפסיק לעבוד
03/07/2010שלום
אפשר לעלות את המינון של הצ'פרלקס עד ל 40מג. ליום. אפשר לבקש מינון חריג זה דרך ט' 29ג. תבדוק עם הרופא שלך. השילוב עם מודל הינו מקובל ומנסה לחזק את השפעת הצ'פרלקס. יש תרופות נוספות שיכולות להשפיע באופן חיובי אחת מהן וואפקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ברגע שמטפלים תרופתית בדיכאוןיערה24/06/2010תופעוות נלוות כגון הפרעה בריכוז ותשישות (קיבלתי וולבוטרין) יחלפו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: יערה
ד''ר אלונה גוברמן26/06/2010שלום. יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בתרופה בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים . במידה וקיים מרכיב של חרדה בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה. חשוב להיות במעקב של רופא מטפל .
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון ומחשבות על אוכלעידן24/06/2010שלום, אבי סובל מדיכאון מז'ורי כבר מעל לשנה, היה מטופל בכדורים במשך מספר חודשים, אישפוז יום (במשך חודשיים), אך ראוי לציין כי עשה זאת מחוסר רצון שלו, הטיפול לא ממש השפיע כי הוא גם פחות נטה לשתף פעולה, הוא חושב שהכדורים הם רעל או שילוב שלהם הוא "קוקטיל". הוא די חסר אמונה ולא מאמין שמצבו ישתפר ומסרב לשתף פעולה וכל הצעה של טיפול נדחית על ידו. אמנם כשהוא נפגש עם רופאים לא ניתן לראות את ההפרעה שלו באופן כפי שאנחנו רואים, כי הוא יודע להתאפק מול אנשים ולהסתיר זאת.
ב-8 חודשים האחרונים התפתחה אצלו חרדה חזקה לאוכל, הוא מרבה לחשוב ולדבר על אוכל וטוען כי אין מספיק אוכל ולפעמים טוען שיש יותר מדי, שהאוכל מתקלקל, וכל הזמן טרוד במחשבות על כך, והוא בטוח שהבעיה היא אצלנו המשפחה שאנחנו מגזימים, כל שינוי מבחינתו באופן שקשור לאוכל משגע אותו וגורם לו אפילו להתקפים בו הוא צועק במשך כרבע שעה.
הוא בטוח שהוא מתנהג באופן הגיוני ולא מכיר בבעיה שלו, די מדחיק את זה, הוא מרבה להיות במיטה ומסוגל להישאר שם במשך שעות ממושכות מבלי לצאת ממנה.
רציתי לדעת מה ידוע לגבי ההפרעה לגבי האוכל האם זה משהו ידוע? איך מטפלים בזה. ובכלל איך ניתן לשכנע אותו להגיע למצב של טיפול כשהוא לא מאמין ששום דבר יעזור לו אין בו ממש אמונה במשפחה וברופאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשכחתי לציין
עידן24/06/2010שכחתי לציין שהוא הפסיק עם הכדורים לאחר האישפוז יום כיוון שלא רצה יותר, וכעת לפני שבוע חזר לקחת רמרון כאשר הפסכיאטר רצה שלא לתת לו יותר מדי, בתקופה של האישפוז יום ולפניה היא לוקח מס' תרופות כמו רמרון, לסטורל,זיפרקס וקלונקס. וכן נקטורנו עקב אי הצלחה שלו להירדם בלילות מתחילת תקופת הדיכאון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה בלילהאשה דואגת23/06/2010שלום לך, בעלי עבר לפני למעלה משנה 2 צינטורים והחל לקחת תרופות ללחץ דם, לדילול דם ועוד. תקופה מסוימת לאחר שהחל לקחת את הכדורים החל לסבול מחרדות בלילה שלא נותנות לו לישון. יש לציין שנוסף על כל זה הוא גם במתח נפשי בשל בעיות כספיות כבדות. הפסיכולוג אמר לו לשקול לקחת כדורי שינה. האם זה הפיתרון או לחילופין ניתן להחליף את אחד הכדורים שאולי הוא גורם לו לחרדה. תודה מראש אשה דואגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחרדה בלילה
ד''ר אלונה גוברמן01/07/2010שלום לך. קראתי את אשר כתבת. קשה לתת עצות דרך האינטרנט למצבים מורכבים. יתכן ועדיף שתפני למומחה מוכר לייעוץ על מצבך.אתם יכולים לפנות לרופא משפחה או לפסיכיאטר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפרלקסנוי23/06/2010שלום אני בת 35 סובלת מפיברומאלגיה .וחרדות .
לפני שלושה ימים קיבלתי מרופא המשפחה .טיפול ב.. ציפרלקס
יש לי יובש בפה. הפרעות שינה וגלי חום לסרוגין הזעה. הגל של החום מופיעה לי מהבטן . כמו בהירה. כמה זמן לוקח לתופעות לעבור אני ביום שלישי . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתודה.עוד שאלה קטנה
נוי24/06/2010אתמול היה לי טישטוש בראיה . האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של: נוי
ד''ר אלונה גוברמן26/06/2010שלום. כמו שציינתי במכתבי הקודם ציפרלקס בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים . אני ממליצה לפנות לרופא מטפל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיניים אדומותירון22/06/2010שלום
סבתי לוקחת וולבוטרין+סרוקאל, ולאחרונה הרופא הוסיף לה רמרון. שמנו לב לאחרונה שהיא קמה בבוקר עם עיניים אדומות מאוד, ואיננו יודעים אם זה התחיל מאז הוספת הרמרון או שזה היה עוד כשלקחה רק וולבוטרין עם הסרוקאל.
האם זו תופעת לוואי שיש לדווח עליה מיד לרופא, או שזו עוד אחת מתופעות הלוואי הרגילות שצריך לסבול אותן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: ירון
ד''ר אלונה גוברמן22/06/2010שלום. אני מאוד ממליצה לסבתך לפנות בהקדם האפשרי לרופא מטפל. לעא ידוע לי על אודם בעיננים משימוש בתרופות האלו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיפרקסהאורית21/06/2010שלום, הייתי בייעוץ אצל פסיכיאטר עקב התקפי חרדה שחזרו לי לאחר הפסקה של שנה מטיפול ברסיטל. התחלתי לקחת רסיטל לפני כחודשיים ועקב שינוי לא נכון במינונים(שניתן לי בהמלצת רופא המשפחה) עדיין השפעת רסיטל איננה מקסימלית.
הפסיכיאטר נתן לי לבינתיים זיפרקסיה רבע כדור משמע 1.25 מ"ג כל יום.
כבר כמה ימים שיש הקלה מסויימת במצב אך אני מרגישה כאילו יש לי התקף חרדה שעוד שניה מתפרץ אך נבלם, בנוסף יש לי מן תחושה מוזרה בראש- לחץ של כאב שאם אני לא חושבת עליו הוא לא ממש מפריע לתיפקוד היומיומי.
שאלתי היא- האם כדאי לקחת את הכדור זיפרקסה כל יום? האם יש תופעות של גמילה מהכדור?
כמה זמן כדאי לחכות עד להעלאת מינון מקסימלי ברסיטל?(הכוונה ל40 מ"ג שפעם עזר לי).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרזיפרקסה
ד''ר אירנה נתנאל22/06/2010שלום לך,
זיפרקסה נוטלים כל יום כמו רסיטל. היא איננה ממכרת וניתן להפסיקה ללא שוב בעיה, כמובן בהתיעצות עם הרופא המטפל. רסיטל כדאי לעלות באופן הדרגתי מאוד (למשל, רבע כדור בשבוע עד שמגיעים למינון הטיפולי).
חשוב להתיעץ עפ פסיכיאטר ולא עם רופא משפחה.
תרגישי טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

