מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חדשה, לאחר אישפוז כפוי..ניקול 5019/07/2010
אשמח לדעת אם ישנה קבוצה לבעלי מניה דיפרסיה
אובינתי רק לאחר האישפוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה.
ניקול 5024/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות מציפרלקסדנה19/07/2010
אני סובלת בשנה האחרונה מדאגנות יתר לי ולמשפחתי ובנוסף מחרדה בריאותית.לאחר שנה עזרתי אומץ ופניתי לפסיכטרית שהמליצה לי על ציפרלקס.לפני חמישה ימים לקחתי פעםראשונה חצי כדור אחרי ארוחה ולאחר שעתיים הרגשתי סחרחורות טשטוש ראיה וכמעט התעלפתי.לא לקחתי 4 ימים והיום שוב לקחתי חצי כדור ואחרי 10 דקות הרגשתי שוב אותן תופעות.הבנתי שיש תופעות לוואי אבל לא ברמה כזו.האם ראומוטיב יכול לתת לי מענה לחרדות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: דנה
ד''ר אלונה גוברמן20/07/2010
שלום. קודם כל השפעה של ציפרלקס מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 שבועות .
יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בציפרלקס בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים . במידה וקיים מרכיב של חרדה בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה. חשוב להיות במעקב של רופא מטפל יכול להיות שצריך להיעלות במינון.
בנוסף, חשוב לציין שהגישה היעילה ביותר בהתמודדות עם התקפי חרדה - היא שילוב של טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן גם לשלב CBT עם ביופידבק.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי תחלתיות
יעל22/07/2010תסתכלי בעלון לצרכן בתופעות לוואי שחולפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי רציתי לשאול איפהשחר מת"א18/07/2010
יש קבוצה תמיכה בת"א לאנשים בחרדות ודיכאון תודה רבה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רציתי לשאול איפה
19/07/2010שלום
לא ידוע לי. תחפס בעכבר העיר או עיתון אחר שמפרסם קבוצות תמיכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעות חרדהשי18/07/2010שלום רב רצתי לדעת מה את חושבת על יעילות של תרופת בוספירון עם משלבים אותו עם סרוקסט להפרעת חרדה כרונית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהפרעות חרדה
19/07/2010שלום
השילוב הוא מקובל. הבוספירון מחזק את השפעת הסרוקסט. תמשיכי להיות בקרש עם המטפל. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה איך עליי להמשיך בטיפולאילה18/07/2010אני חולה בדיכאון עמיד עד לפני שבועיים לערך לקחתי 150 מ"ג וולבוטרין 120 מ"ג אנטומין ו 100 מ"ג סרוקוואל ליום. לקחתי את הטיפול הזה כחודש, וכיוון שלא היתה הטבה הפסקתי את הוולבוטרין
מאז אני מרגישה מוות לאורך כל היום הרגשות קשות מאוד מאוד. השאלה שלי היא האם ניתן לחזור לוולבוטרין ? או שזה כבר לא ישפיע עליי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: אילה
ד''ר אלונה גוברמן20/07/2010שלום. חודש זה תקופה מאוד קצרה כדי להחליט האם תרופה עובדת או לא. עליך לחזור לפסיכיאטר המטפל ולהתייעץ איתו על חידוש הטיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימנים פיזיים של חרדה?יוסי18/07/2010בן 33. לפני כחודשיים התחלתי להרגיש רע פיזית עם סימפטומים שכללו: חולשה בארבעת הגפיים לסרוגין, עייפות לפרקים, סחרחורות, דפיקות לב חזקות ומרגשות המרעידות את כל הגוף, רעד בידיים ובכל הגוף, שרירים תפוסים וכואבים, קיבה עצבנית ורגיזה, פסיקולציות. התסמינים באים והולכים כאשר כל פעם יש סימפטום אחר שדומיננטי ואני מרגיש רע פיזית כבר חודשיים כאמור (לדוג': אני יכול להרגיש יומיים בסדר יחסית, יום אחד להיות נורא עייף, יום אחר להיות עם כאבי שרירים או פסיקולציות וכו' וכו'). כתוצאה מהסיפור פיתחתי פחד שיש לי מחלה איומה ונוראה דוגמת ALS ודומותיה ואני כל היום באינטרנט על מנת לאבחן את עצמי. הייתי פעמים רבות אצל רופאת המשפחה, בדיקות דם מקיפות תקינות לחלוטין, צילום חזה תקין, US כליות ובטן תקין, נבדקתי אצל נוירולוג מומחה פעמיים במהלך התקופה והביקה הנוירלוגית הייתה תקינה אך שלח אותי ליתר בטחון בגלל הפסיקולציות לבדיקת EMG שהתור לה עוד שבועיים. לפני כשבוע התחלתי בעצת רופאת המשפחה לקחת פקסט 20 מ"ג כדור ליום ובינתיים אם כבר נראה שאני רק מרגיש רע יותר (חרד, "חור בבטן", חולשה קשה לפרקים, רעד בכל הגוף). ככלל מאז ומתמיד הייתי טיפוס לחוץ ודאגן אולם מעולם לא חוויתי תקופה כה ארוכה של תחושות פיזיות מהסוג הזה.
1. האם יכול להיות שכל הסיפור הפיזי נובע מחרדה? האם חרדה יכולה לגרום לכאלה תופעות פיזיות?
2. האם זה שאני מרגיש רע יותר מאז תחילת הטיפול בפקסט מעיד משהו על סיכויי ההצלחה של התרופה בהמשך בעוד שלושה שבועות? (תוך כמה זמן אני אמור לצפות לשיפור בתחושותיי)
3. האם יכול להיות שההחמרה בשבוע האחרון היא תופעת לוואי של הפקסט ואם כן האם זה אמור לחלוף או שרצוי להחליף תרופה כבר עכשיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסימנים פיזיים של חרדה
ד''ר אירנה נתנאל19/07/2010יוסי שלום,
תופעות שאתה מתאר יכולים להיות סימפטומים של חרדה. העובדה שאין ממצא גופני והבדיקות הגופניות תקינות מחזק את ההשערה שמדובר במקור נפשי לסימפטומים.
ייתכן שיחלפו כ - 6 שבועות עד שההשפעה החיובית תורגש במלואה. במידה ולאחר תקופה זו עדיין יהיו תופעות שליליות כדאי להתיעץ עם הרופא פסיכיאטר ולא עם רופאת המשפחה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי תופעות דומות לשלך
מני15/09/2010יש לי תופעות דומות לשלך, ובערך אותו סיפור של תוצאות דם תקינות ו EMG תקין
אני בן 30, גם אני בסרט רע.
אתה חייב לדבר איתי
פלאפון - 0523162696* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלולות וכדורים אנטי דיכאונייםגוגה18/07/2010
שלום
רציתי לשאול האם כעיקרון יכולה להיות בעייתיות בנטילת גלולה למניעת הריון עם כדור אנטי דיכאוני ? במקרה שלי ציפראלקס ?
ואם לא- האם צריך לדאוג שיהיה מרווח של זמן בין לקיחת 2 הכדורים ?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגלולות וכדורים אנטי דיכאוניים
19/07/2010שלום
אין בעייה לשלב תרופות אלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהOCD וחרדת hivאורן18/07/2010שלום,
אין לי מושג אם זה המקום לשאול בו את שאלתי, אבל בכל זאת אנסה לקבל תשובה.
מזה שנתיים שאני סובל מחרדת איידס. נבדקתי מספר פעמים, ואף פעם ללא סיבה אמיתית, ותודה לאל, יצאתי שלילי. אבל בכל פעם שאני בסיטואציה מינית כלשהי אני נכנס לחרדות שוב ושוב, אפילו שהאקט היה מוגן (אני מקפיד מאוד על מין מוגן בשל החששות הללו) ולא היה שום חשש להדבקה אני מפתח פראנויות שמא ניסו להדביק אותי או משהו בסגנון, ומתחיל לבחון סטטיסטיקות הזויות כאלו ואחרות, ולבסוף נבדק. אני יודע שהפחד הוא לא ראציונלי בכלל ובכל זאת אני לא מצליח להיפטר ממנו וסביר מאוד להניח שאני אחליט להבדק שוב בקרוב, ללא שום סיבה מוצדקת, אלא רק כדי להרגיע את עצמי. המחשבות מאוד מטרידות אותי ואני יודע שלהבדק שוב ושוב זה לא פתרון שיסייע לי בבעיה הפסיכולוגית עימה אני נאלץ להתמודד מדי יום.
לאחר בדיקות רבות וקריאה באינטרנט, הבנתי שמדובר בתסמין שהינו שכיח בקרב חולי ocd (אני מאובחן כבעל תסמין ocd).
אני אשמח לקבל עזרה או לפחות לקבל מידע על מקומות שבהם אפשר לקבל טיפול לבעיה, ברחבי הארץ. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרocd
19/07/2010שלום
כלי לך לפנות למרפאה פסיכיאטרית ציבורית או פרטית ולקבל הדרכה וטיפול בבעייה. תצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר שינה עקב דיכאון וחרדהזיו18/07/2010שלום,
אני סובל מזה כשבועיים מדיכאון וחרדה קשים מאוד, אינני יוצא מהבית וקשה לי לעמוד וללכת.
מרוב החרדה אני נורא עצבני בגוף ואיני ישן כבר מזה שבוע.
הלכתי לרופא משפחה וזה נתן לי את הכדורים הבאים:
*0.25 מ"ג אלפרליד פעמיים ביום.
* 0.25 מ"ג פרוטיזולאם פעם ביום.
למרות הכדורים הנ"ל איני מצליח להירגע ואיני ישן כמעט ( שלוש שעות גג בלילה) כבר מספר ימים, האם עליי לשנות כדורי שינה או להעלות את המינון?
אני פשוט אובד עצות ועייף מאוד, מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחוסר שינה עקב דיכאון וחרדה
19/07/2010שלום
עליך לפנות שוב למטפל שלך. אני לא יכול בפורום לתת לץ עצות טיפוליות אישיות. לפעמים צרים לברר יותר לעומק מדוע אתה מתקשה לישון (בעיות אישיות-אפשר לעזור עם טיפול בשיחות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפחד ממקומות סגוריםשקד18/07/2010שלום רב, לפני מס ימים רשמתי כאן הודעה לגבי כך שאני בעוד חודשיים טסה לתאילנד. מאחר ויש לי פחד ממקומות סגורים וחנוקים אני נכנסת לפאניקה וחרדות במקומות כאלה. כמו חניונים תת קרקעיים, מקלטים, מעליות וכדומה...
הסברתי כי מחכה לי טיסה של 12 שעות עד ליעד ואני לא יודעת איך אני יעמוד בלהיות במטוס כל כך הרבה זמן שמטוס בשבילי הוא גם כן מקום שאני "כלואה" בו.. אני יודעת שאחטוף חרדה ואני יכולה להגיע למצב שאני ארד מהמטוס...
הומלץ לי להשתמש בכדורי הרגעה כמו וואבן, קלונקס וכו'...
אני מעולם לא השתמשתי בכדורים כאלה ואני מפחדת שאולי אני לא יקבל את זה טוב. מאחר ואני עדין צעירה בת 22 ושוקלת 45 קילו, אני מפחדת שהכדור ממש יגרום יל להרגיש לא טוב או שאני יקבל תופעות לוואי כלשהן.. אני גם ככה יהיה לחוצה מהמטוס הסגור, לא ארצה לחשוב גם שארגיש לא טוב מכדור בגלל תופעות לוואי..
מה אפשר לעשות??
אולי אני אשתמש בתרופות טבעיות ללא כימיקלים? ואז אני מפחדת גם שהן לא יעזרו לי..
אשמח לעזרה
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפחד ממקומות סגורים
19/07/2010שלום
מספר אפשרויות
א. לא לטוס
ב. לטוס המחלקת עסקים-יותר מרווח
ג. לנסות את הוובאן לפני הטיסה כדי לקבל דוגמה של השפעת התרופה. בדרך כלל התגובות לוואבו (שעובד עד 8 שעות) מאוד מתונה.
ד. לנסות תרופות כמו קלמנרווין שהיא פחות פעילה מאשר וואבן ואפשר לקנות ללא מרשם רופא
ה. את יכולה לבדוק את עצמך הטיסה יותר קצרה, נגיד לאילת
ן. לבוא לקליניקה לטיפול התנהגותי שיעזור לך עם חשיפה הדרגתיתית-אופציה מצויינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת פראמין לבחילותאלי17/07/2010שלום דר' , רציתי לדעת בבקשה אם התחלתי טיפול בוולבוטרין ויש לי בחילות,האם אני יכול להשתמש בפראמין נגד הבחילות( כיוון שהפראמין חוסם רצפטור לדופאמין, והוולבוטרין עובד גם על הדופאמין,השאלה, אם יש אינטרקציה בין התרופות בתודה אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהוספת פראמין לבחילות
19/07/2010שלום
שאלה מצויינת!
אפשר לקחת ביחד. תמיד שלוקחים 2 תרופות יש אפשרות ליותר תופעות לוואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשת עזרהאחות17/07/2010אנא עזרת אנשי הצוות-לפי מאמרים שקראתי אחותי סובלת מדיכאון-בערך פעם בחודש יש כמה ימים של "דאון"רציני-לא אוכלת,לא עונה לטלפונים,מבטלת עבודה לא ישנה.לפעמים יש תקופות קשות יותר או ארוכות יותר עד שבוע אבל בימים של ה"דאון"אין דרך לעזור,לפעמיםהיא הודפת אותי,מאשימה אותי שאני לא יכולה או לא עושה מספיק כדי לעזור .בדרך כלל אחר כמה ימים היא פשוט יוצאת מזה עד הנפילה הבאה. באופן כללי גם בימים טובים יותר היא מתקשה להתמודד עם דברים והרבה פעמים יש לה הערות כמו :למה לחיות? אין טעם לכלום ועוד הערות מהסוג הזה.המצב הזה נמשך כבר כמה שנים .היא לא מוכנה לשמוע על שום טיפול! .מה עושים? האם נכון לספוג את הימים הקשים או להתעקש על טיפול?האם נכון לספוג התנהגות פוגענית כלפי וגםכלפי עצמה או לסרב ולהעמיד אותה במקום?
אשמח לתגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבקשת עזרה
19/07/2010שלום
אחותך זקוקה לעזרה מקצועית. לדעתי כדי להמליץ לה להבדק ולראות עם טיפול תרופתי עוזר מאשן את מצבי הרוח התקופתיים מהם היא סובלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהימים אבודיםמיה17/07/2010שלום לכולם. אני מיה מאובחנת מגיל 18 בבי פולאריות ומטופלת תרופתית רציף (אדרונקס,טופמקס,טגרטול). אני מבקרת קבוע אצל פסיכולוג ופסיכיאטר אך זקוקה לייעוץ נוסף. בשבועות האחרונים ישנם ימים שאני "מבלה" בשכיבה כל היום עד לשעות הערב, ישנה ערה לסירוגין כמו אדם עם חום למרות שאני פיזית מאה אחוז וערב לפני כן נשכבתי לישון בשעה מוקדמת וישנתי טוב לדעתי. אני מפחדת שאלו סימני אזהרה לדכאון קשה שעומד לפקוד אותי אך אני תמיד משתדלת להאמין שאם אני מיודעת לרגישויות שלי ולמצב, שקיעה לדכאון היא רק לשחק אותה קורבן ולא להתמודד, התוצאה של כך היא לאבד את כל מה שעבדתי קשה עבורו.
אין לי למי לפנות או לבקש עזרה ואני לא רוצה להטריח את המשפחה. האם טיפולים קבוצתיים יכולים לעזור במצבים כאלה? איפה אפשר למצוא כאלו? האם יכול להיות הסבר נוסף לימים המחוקים שלי?
סליחה על ההודעה הארוכה. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרימים אבודים
ד''ר אירנה נתנאל19/07/2010מיה שלום,
יתכן ומצבך קשור להפרעה במצב הרוח ממנה את סובלת. כדאי שתדווחי על כך לרופא המטפל. טיפולים קבוצתיים יכולים מאוד לעזור. אפשר להתעניין במרכז לבריאות הנפש ששייך לאיזור מגורייך.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהאילה16/07/2010אני חולה בדיכאון עמיד והוצע לי טיפול בלפונקס רציתי לדעת האם אפשר לשלב טיפול בלפונקס עם
tms ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמבקשת התייחסות לשאלתי
אילה18/07/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מבקשת התייחסות לשאלתי
אילה18/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהtms
ד''ר אירנה נתנאל19/07/2010שלום לך,
אפשר לשלב טיפול בתרופות עם TMS.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרנקסל 5 וייןחנה16/07/2010שלום,
אימי צורכת כדור טרנקסל 5 מ"מ 1 ביום לפני שינה .
מדיי יום היא נוהגת לשתות מעט יין בתוספת קולה או מיץ כלשהו.
לאחרונה היא מרגישה דפיקות לב מהירות מאוד במשך חצי יום או אפילו יום שלם, דבר המלחיץ אותה מאוד.
האם הסיבה לכך היא שתיית היין?
לתשובתכם אודה.
רב תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהודעה של: חנה
ד''ר אלונה גוברמן17/07/2010שלום
תרופות נגד חרדה פועלות על אותם קולטנים עליהם משפיע האלכוהול. לכן לשתות ולקחת תרופות זה כמו להכפיל את הכמות של אלכוהול.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
ציפורן חודרנית: שיטות טיפול ומניעהזאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואביםבחן את עצמך:
האם אתם ישרים?מאמרים אחרונים
טובי פלד| 13/09/2021היועצים שלנו
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן ל... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

