מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה עזרהמשה12/08/2010
אני רגיש מאוד והיה לי היום התקף חרדה למה זה קורה לי ואין לי בטחון למשל היום הייתי בביטוח לאומי והם שאלו אותי שאלות ונלחצתי עוד לפני זה היייתי לחוץ כל הגוף שלי רעד וכמעט בכיתי להם שם מול העיינים ובסוף שסיימתי שיצאתי החוצה התחלתי לבכות אני לא יודע למה אני כזה רגיש ומפוחד מה לעשות אני רוצה שיהיה לי בטחון שאני לא יתרגש מאף אחד ושאני לא יבכה ככה יותר מה לעשות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי גיא
שירה15/08/2010מבינה לליבך. רק תדע שיש עוד כמוך, אם זה מנחם.
גם אני הייתי במצב הזה וטיפלתי בעצמי כדי להעלות את הבטחון. זה מאוד קשה אבל חייבים.
אם אתה ממש במצב של התקף חרדה ממליצה לך מאוד על ע"רן יש גם שיחת חינם באינטרנט הם מאוד מעודדים. שיהיה לך רק טוב ואושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאת: גיא
ד''ר אלונה גוברמן16/08/2010שלום. הדרך היעילה ביותר לטפל בהתקפי החרדה הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. נהוג לעזר בטיפול התרופתי למשך כחצי שנה. בזמן הזה ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בהתקפים. כאשר מושגת שליטה מירבית ניתן בהדרגה להפסיק את התרופות. CBT מאפשר שליטה בהתקפים בהווה וגם למנוע חזרתיותם גם לטווח הארוך. אני ממליתה לפנות לפסיכיאטר לצורך איבחון וטיפול.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימבלטהאורנית12/08/2010
מזה כארבע שנים אני נוטלת פאקסט 20 מ"ג ביום, עקב התקפי חרדה- שאגב במשך כל התקופה לא עברו לגמרי- אך אין ספק שהטיפול התרופתי עזר בלגרום לי לצאת מהבית, לצאת ללמוד. בזמן האחרון אני מרגישה שאני חוזרת אחורה וההתקפי חרדה- בעיקר במקומות הומי אדם- חוזרים אליי. התייעצתי עם פסיכיאטר שהמליץ לעבור לסמבלטה.התחלתי לקרוא על התרופה, ודיי נלחצתי. האם זה הדבר הנכון בשביל התקפי החרדה? זה לא תרופה לדיכאון בלבד? אין סיכוי שהיא תגביר לי את החרדה? תגרום לי להשמנה? אני בנאדם די שמח וממש לא דיכאוני.. ואני מפחדת ליטול את התרופה. אשמח לשמוע את דעתכם
תודה רבה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימבלטה
ד''ר אירנה נתנאל17/08/2010אורנית שלום,
סימבלטה היא תרופה נוגדת דיכאון וגם חרדה. לעומת פאקסט ששייך לקבוצת SSRI (חוסמי ספיגה חוזרת של סרטונין במוח) היא שיכת לקבוצה אחרת של SNRI (חוסמים של גם סרטונין וגם נוראפינפרין במוןח). תרופה זו מאוד יעילה לטיפול בחרדות. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדות היא שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד ללמוד כלים של שליטה בחרדה בהווה וגם בעתיד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעזרו ליאבודה09/08/2010
אני כבר פעם שרביעית שקעתי לתוך דיכאון שאני לא יודעת איך לצאת מימנו מפחדת מהכול לא מסוגלת להמשיך לחיות ככה מבקשת עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון
ד''ר אירנה נתנאל09/08/2010שלום לך,
הדרך היעילה ביותר להתמודד עם דיכאון היא שילוב של תרופות אנטי דיכאוניות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). הכלים שלומדים ב CBT מאפשרים למנוע הישנות של דיכאון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהשי08/08/2010
אני בן 27 כמה שנים אם חרדה כללית שנמשכת כמה ימים ואף שבועות לפני כמעט שנה אפילו קצת פחות התחלתי טיפול תרופתי שהתחיל בציפרלקס 5מג 10 מג 15 דבר לא הועיל עברתי לאיקסל 50מג אחרי שחשבתי שהגעתי לנחלה היה לי את הכייף הכי גדול הייתי ללא חרדות חודשיים בערך דבר שהחזיר והחייה אותי.הייתי ועודני במצב קצת לחוץ עקב שינויים בעבודה והחרדה חזרה והרימה את ראשה כאילו דבר לא קרה חזרתי אחורה יש לי חרדה פיזית וגם מחשבות לא הכי נעימות.בקיצור ניראה לי שזהו צריך ללמוד לחיות אם זה אני רוצה להפסיק אם התרופה איקסל מה אני צריך עשות ?גם ככה ניראה לי שדבר לא באמת עוזר אלא רק מכהה את התחושות איך מפסיק את השימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה כללית
ד''ר אירנה נתנאל09/08/2010מוטי שלום,
ניתן להפסיק את התרופות במידה ואתה מצוייד היטב בכלים שמאפשרים לך שליטה בחרדה. כלים אלה ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. כלים אלה מאפשרים שליטה מירבית בהווה וגם לטווח הארוך. הדבר תורם להתמודדות יעילה עם החרדה ומניעת הישנותה בעתיד.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
מוטי09/08/2010אוקיי בכל זאת איך אני מפסיק תתרופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשתי כנראה בדיכאוןאנונימי08/08/2010
שלום לכם,
אשתי מאוד עצובה בחודשים האחרונים, אנו לא מצליחים להרות למרות נסיונות חוזרים ונשנים- לאחרונה התחלנו טיפול ובינתיים ללא הצלחה.
יש לנו ילד אחד בן שנתיים וחצי ולאחרונה אשתי עצבנית מאוד ביחס אליו- היא כמובן אוהבת אותו אהבה עזה אבל לעיתים היא מתנהגת אליו בעצבנות יתרה.
לאחרונה הילד אף החל מעט לגמגם.
אשתי לאחר כל פעם שזה קורה בוכה ומאשימה את עצמה שוב ושוב על מה שקרה- דבר שלא גורם להפסקת ההתנהגות.
אודה לכם מאוד לכל עזרה- היא לא רוצה פסיכולוגים ולא רופאים, בשל חוויה לא טובה עם פסיכולוגית שלא עזרה לה כלל.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשה בדיכאון
ד''ר אירנה נתנאל09/08/2010שלום לך,
אם פסיכולוגית אחת לא עזרה, לא כדאי לעשות הכללות. כדאי להמשיך ולחפש איש /ת מקצוע שאיתו יהיה קשר טוב. יתכן ושיטת הביופידבק יכולה מאוד לעזור לאשתך לחזק את שליטתה בתגובות כלפי הילד, לווסת מתחים, דאגות ולחצים. זה יכול מאוד לעזור לה גם לעבור תקופה לחוצה של ניסיונות להרות.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריכה יעוץ ועזרהיפית08/08/2010
דודתי בת ה-59 נוטלת תרופות כבר 5 שנים. לפני שנה מצבה החמיר והיא ניסתה אף להתאבד לפני 3 חודשים. היא מאוד רוצה לחיות אך יא הסתבכה עם הכדורים, כל הזמן מחליפים לה כדורים ויש להם תופעות לוואי קשות. היא כל היום שוכבת ולא יכולה לתפקד כמעט. היא כבר לא יכולה לשאת את הסבל והגהינום שהיא חיה בו. מה האופציות שיש לה חוץ מלמות ?
מה עוד אפשר להציע לה ? היא חוששת מאישפוז, לא רוצה זריקות ולא רוצה לראות מקרים קשים. מה קורה שם באברבנל ? האם באמת זה כ"כ מפחיד להיות שם? איך היא תעביר את היום? האם תוכל להשתחרר מתי שתרצה ? הרופאה אמרה לה שאי אפשר להכריח אותה להתאשפז . בל היא במצב קשה, היא עלולה כל יום להתאבד. כל יום עושים לה" ביביסטר", אך בלילה היא יכולה לבלוע את הכדורים ופשוט לא להתעורר. מה לעשות, האם יש מומחה מס' 1 שיש לו הצלחות מוכחות בטיפול במקרה כזה ? היא רוצה לחיות, היא אומרת שהיא לא רוצה שיזרקו עליה חול (כלומר למות).
מבקשת יעוץ והסבר מה קורה לה, למה היא טעונת שהכדורים גמרו לה על המוח, ומרות זאת, היא מדברת בצלילות דעת ולעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה לדודה
ד''ר אירנה נתנאל09/08/2010יפית שלום,
ממכתבך לא ברור ממה דודתך סובל. מחשבות אובדניות יכולות להיות מהרבה סיבות. העזרה היא לא בסימפטום (מחשבות אובדניות) אלא בשורש הבעיה (המחלה עצמה). אם תוכלי לברר ממה היא בדיוק סובלת אשמח להתיחס בצורה יותר נקודתית. בכול אופן, הסימפטום מעיד על כך שהיא לא מאוזנת מספיק מבחינה תרופתית. בנוסף, ישנם טיפולים לא תרופתיים שמאוד יעילים כמו למשל, גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT).
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוניתליטל08/08/2010
אני בדכאון מאז שאני זוכרת את עצמי אני לא אוהבהת את המראה אני חושבת לשנות את עצמי על ידי ניתוחים ניתוח אף וניתוח בלסת החלקת שיער להרזו טיפה למרות שמשקל 65 וגובהה 66 אני בת 23 לא הולך לי עם כלום אני במרוץ החיים עם זה לשנת את עצמי עם זה לשפר שוב ושוב תבגרויות וללמוד משהו למרות שלא יודעת מתי זה יקרה עם בכלל אני לא מאורגנת ושואפת שתמיד יהיה מושלם אני נוטה לכתוב בדף שוב ושוב עד שיהיה מושלם ומסודר אני דכאונית מתביישת לצאת מהבית שלא יצחקו עליי אני לא יודעת עם אני אי פעם התחתן מה גםן לאחרונה יש לי נטיה לבנות שלא לדבר בכלל על ילדים עם גבר או אישה הפריות למרות שלדעתי זה חולני לא טוב לי אף פעם ואני סובלת מבטחון עצמי נמוך אני אף פעם לא ששמחה והיתי רוצה להעלם את עצמי אני מבקשת מהקדוש ברוך הוא שיעשה צדק ולא מ בינה למה מגיע לי כל כך הברבה סבל תודה מראש ואשמח לעצה נכונה כדי להמשיך לחוית כי במצב הזה זאת דרך השונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להאמין שיהיה בסדר
אבודה09/08/2010אני מרגישה כמעט בידיוק כמוך....מצד אחד זו הקלה שאני לא לבד עם התחושות האלה ויש עוד אנשים כמוני מצד שני כאובה שעוד מישהי חשה תתחושות הנוראות האלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד לשפר את המצב
ד''ר אירנה נתנאל09/08/2010ליטל שלום,
האם פנית לעזרה מקצועית? יתכן ואיבחון מקצועי וטיפול נכון יכולים לשקם את המצב. אני מאוד ממליצה לך לפנות להתיעצות עם רופא פסיכיאטר. טיפול תרופתי ופסיכותרפיה שתכלול הכוונה, הדרכה וליווי יכולים לעזור לך לצאת מהתקיעות והתקדם בחיים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעשי את מה שהד"ר המליצה לך.
אור23/08/2010תפני לעזרה, בבקשה...
בחורה צעירה כמוך לא צריכה לסבול.
בימינו יש אפילו כדורים שיוכלו לעזור לך ולא לקחת אותם זה יהיה פשוט טימטום וביזבוז החיים שלך על שטויות.
ספרי למטפלת ה-כ-ל.
לכתוב שוב ושוב אותו דף? לצערי אני מכירה את זה. הדבר הכי מיותר בארץ, עכשיו אני יודעת את זה...
תחייכי
תחייכי
תחייכי
תתאפרי
תטפלי בעצמך
תשני סגנון לבוש
תסדרי את השיער
תצאי להליכות בערב
תלמדי (זה מאסט, גם אם לא אוהבים ומרגישים מסכנים...)
זה יקח זמן, אבל הזמן יעבור ואת תראי שזה שווה את כל המאמץ.
יש לנו נטייה להתאמץ בשביל אחרים, או בשביל מטרות חיצוניות, הגיע הזמן להתאמץ גם בשבילנו!
ותחייכי (אמרתי את זה כבר? :-)) העולם יהיה פחות נוקשה איתך אם תחייכי, למרות שתמיד יש אנשים רעים, לצערנו... את תאלצי ללמד את עצמך לא להתבאס בגללם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילה06/08/2010
מבקשת לדעת לכמה זמן משפיע הלוריוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: אילה
ד''ר אלונה גוברמן10/08/2010שלום. לוריוון משפיע למשך 12-18 שעות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד תיאבון קיצוניבן05/08/2010
האם יכול להיות שכדורים נוגדי דיכאון שאני התחלתי לנטול לפני שבועיים יכולים לגרום להרגשת שובע תמידית ואיבוד תיאבון כליל.
כך אני מרגיש כבר שבוע ואני לא מקיא ואין לי בחילות. אני פשוט לא רעב בכלל ולא צמא.
הרגשה מוזרה
אני בן 35,עם בריאות טובה ותיאבון מצויין ונוטל אנדרונקס נגד דיכאון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: בן
ד''ר אלונה גוברמן10/08/2010שלום. יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בתרופה נגד דיכאון בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים . במידה וקיים מרכיב של חרדה בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילה03/08/2010
אני חולה בדיכאון עמיד ורציתי מאוד לדעת האם ייתכן שאני לא יגיב לאף טיפול תרופתי? יש חיה כזאת?
או שלבסוף תמיד יימצא טיפול תרופתי שיוציא אותי מהדיכאון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אילה
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010לאילה שלום.
לפי המחקרים כ-30%-40% ממצבי הדיכאון נכנסים לקטגוריה של דיכאון עמיד. על המספרים האלו צריך להוסיף את החולים שלא מצליחים להסתדר עם תופעות הלווי של התרופות. אוכלוסיה של חולים בדיכאון עמיד נמצאת בהחלט בסיכון מוגבר.
חשוב לציין כי התאמת התרופות הוא תהליך מאוד אינדיבידואלי.
ישנם טיפולים לא תרופתיים שיכולים לעזור: גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT). תרפיה התנהגותית קוגניטיבית (ׂCBTׂ.
מידע נוסף על טיפול בדיכאון לתרופות ניתן לקרוא בכתבות: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6148
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5477
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7705
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורנה02/08/2010
אני לוקחת משהו כמו 5 שנים רסיטל, והפסיכיאטר שהביא לי בזמנו את הכדור אמר שאני יכולה להפסיק את הכדור, אני בנתים בלי הכדור משהו כמו שבועים ויש לי סחרחורות והוא אמר שככה זה.
ואני שואלת כאן, זה בסדר? אמורות להיות סחחורות?
יש לי איתו פגישה עוד שבוע אבל אני לחוצה ורוצה לדעת מה קורה בנתים..
מישעהו יכול לעזור לי כמה שאפשר?
על ההרגשות? ותופעות הלוואי?
תדוה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אורנה
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010לאורנה שלום
הפסקה פתאומית של רסיטל יכול לתת תופעות לוואי לא נעימות כולל הדברים שאת מתארת. כדי שתתייעצי עם הרופא. בדרך כלל יורדים לחצי כדור ל 10 ימים ואז אפשר שבוע נוסף של חצי כדור יום כן ויום לא. ואז מפסיקים. צריך לקחת בחשבון שלפעמים המצב בקליני שטופל בעזרת הרסיטל יכול לחזור בשנית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעת לוואי ויפאקסאיציק ברוש02/08/2010
שלום,מזה כחודש אני נוטל ויפאקס לאחר שלקחתי ציפרלקס במשך 4 שנים. תופעת הלוואי המורגשת אצלי כרגע היא עצירות נוראית.אני הולך לשירותים רק כל 4-5 ימים וזה גם שאני מכריח את עצמי. המצב מאוד מדאיג אותי כי זה לא היה כך בעבר. האם זה משהו שאמור לעבור עם הזמן או שצריך לצרף לזה כדור שיעשה את העבודה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: איציק ברוש
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום.. עצירות תופעות לוואי ידוע, בדרך כלל חולפת תוך חודש. תנסה לקחת תוספי מזון , לשתות מים וכוי.אני ממליצה לדבר עם רופא שלך
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלפת תרופה
רפי18/09/2010גם אני לוקח צפרלקס 4 שנים ואני חייב להחליף אותו אני מרגיש מגעיל ממנו, העם התרופה החדשה יותר טובה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריזמהנתן01/08/2010
שלום שמי נתן ואני סובל מבעית חרדה קיצונית אני בן 13 ויש לי סיוטים כל לילה על היחרבות העולם... מוות... מלחמות גרעיניות וכל מני דברים שקשורים שאני מפחד שיקרו לאמא שלי. סבתא שלי מתה מסרטן אז אני מפחד שאמא שלי תמות. אני לא יודע אם פריזמה יעזור לי - ובכלל אני לא לוקח כדורים אני מפורר, זה הגיע למצב שאני לא מסכים לצאת מהבית, ואפילו אני מעדיף ללכת איתה לעבודה
מה עושים!?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: נתן
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום. אני מאוד ממליצה לפנות לרופא משפחה או לפסיכיאטר /פסיכולוג של ילד ומתבגר לצורך איבחון ועזרה. לא לקחת שום טיפול תרופתי בלי התייעצות.
בנוסף ,אתה יכול לפנות לפורום של ילדים ונוער.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוןטלי01/08/2010
שלום רב,
אני פונה אליכם עבור אחי,
יש לי אח בן 28 שסובל מדיכאון מתמשך.
כבר שנים שהוא לא נמצא בעבודה מסודרת,מרבית היום הוא סגור בחדר ,בחושך ללא טלויזיה ,מעט מהזמן הוא נמצא במחשב.
ישן בימים ,ער בלילות...
זוגיות לא היתה לו כבר מגיל 21 ,לא מתראה עם חברים ,רוב הזמן עצבני .
אני נפטר כאשר הוא היה בגיל 8 ולדעתי הוא עדיין לא הצליח להתגבר על כך.
הוא לא מוכן לקבל יעוץ פסיכולוגי וטוען כי לו מעניין אותו מה יקרה ,מה שיהיה יהיה.
הוא חי כי צריך לחיות.
מרבית הזמן אנחנו "הולכים על ביצים " איתו מהפחד שיעשה משהו לעצמו.
אשמח לעצה מה עושים במצב כזה.
בברכה,
טלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: טלי
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום. אם האדם מסרב להבדק ,לקבל עזרה , ניתן להפעיל דרך נוספת באמצעות רופא משפחה. אפשר להציע לאדם לגשת לרופא המשפחה כדי להתייעץ בקשר לתוספי מזון טבעיים שיקנו יותר כוחות ואנרגיה או במטרה לבצע בדיקות דם כדי לעלות על קיומה של מחלה גופנית שגורמת לחולשה. רופא המשפחה ידע לאבחן שמדובר בדיכאון ויפנה את האדם לטיפול מיידי.
כמובן, שחשוב לעדכן את רופא המשפחה לפני הפגישה במה מדובר ושמטרת הפגישה הינה לגייס את אחיך לקבלת טיפול מקצועי. רופא המשפחה יכול גם לתת תרופות אנטי דיכאוניות במסגרת העזרה הראשונה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםאנומימי01/08/2010
רציתי לדעת כמה עולה טיפול קוגנטיבי בתודה מראש
PER מפגש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: אנומימי
ד''ר אלונה גוברמן03/08/2010שלום. תפנה לקליניקה טל: 036962733/45
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

