פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    הדס
    23/12/2010

    שלום אני יוצאת עם בחור ומתברר שהוא נוטל כבר שלוש שנים רסיטל... איך זה יכול להשפיע על העתיד שלנו יחד? הפסעכאטר אומר שלא כדאי להפסיק עם התרופה...
    אשמח לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/12/2010

    שלום לך,
    רסיטל היא תרופה אנטי דיכאונית /אנטי חרדתית. התרופה לא אמורה להפריע לכם אלא ההכך, היא עוזרת לתפקד באופן תקין ולנהל מסלול שגרתי של החיים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קסאנגיס בשילוב רסיטל
    חן
    19/12/2010

    הפסקתי ליטול רסיטל לפני חודש,כי הרגשתי שיפור במצבי הנפשי. הפסקתי בבת אחת ולא בהדרגה ולכן הופיעו אצלי תסמינים של סחרחורות,בלבול וכאב בטן..
    כשפניתי לפסיכיאטרית שלי היא איבחנה זאת כחרדה ולא כתופעת גמילה מהרסיטל. לכן נתנה לי קסאנגיס ואמרה לי להשתמש בו ותוך שבועיים להוריד מינון.
    היום אני חושבת שאני רוצה לחזור ליטול את הרסיטל,אך יודעת שצריך לשלב בין הקנאגיס לבין הרסיטל.באיזה אופן?
    היום בבוקר לקחתי רסיטל וחצי כדור של הקנאגיס. האם להמשיך כך? מתי להפסיק את הקנאגיס?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קסאנגיס בשילוב רסיטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קסאנגיס בשילוב רסיטל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/12/2010

    שלוםץ כל הפסקה או הורדה של תרופות פסיכיאטריות צריך להיעשות בהדרגה, לפעמים מאוד בהדרגה. התסמונת של הפסקת הרסיטל יכול לכלול את אשר את כותבת. לוקח כ 10-14 יום עד שהדברים חוזרים לנורמה
    ניתן ליטול קסנקס ורסיטל. ברגע שתסמינים עוברים ויש שיפור במצב תורידי קסנקס גם בהדרגה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאן או חרדה
    דני
    19/12/2010

    שלום,

    בני בן ה 16 עד לפני שנתיים היה תלמיד מצטיין בכיתה, שכל המורים רק דיברו כמה שהוא ילד מוצלח ותלמיד טוב.
    ואז לפני כשנה התחילו איתו בעיות. כך למשל, הוא התכונן לבחינה ואז כנראה הרגיש שהוא לא מספיק מוכן והחליט לא לקום בבוקר לבחינה. כך זה נמשך מבחינה לבחינה, התחיל להחסיר הרבה בבית ספר, עד שהפסיק ללכת לבית ספר כלל. באותו זמן גם איבד קשר עם חברים בבית ספר וכל היום היה יושב בבית ומשחק במשחקים מחשב.
    בבדיקות דם גילינו שיש לו חוסר B12 וברזל - קיבל ויטמינים וחשבנו אולי זה תרם למצבו, היום זה התאזן.

    למרות הכל בבית ספר התחשבו בו ונתנו לו לגשת לבחינות בגרות בקיץ והוא אכן התכונן לבחינות, למד קשה והצליח. אך אז בתחילת השנה כשחשבנו שהכל יהיה בסדר, יום הראשון הוא עוד קם לבית ספר, - וזהו. פשוט הפסיק ללכת לבית ספר.
    יש לציין שכשנה הוא סובל מפצעי בגרות, וייתכן שזה קשור למצבו , הוא כל הזמן טוען שהוא מכוער, למרות שאין זה נכון. מזה כ 3 חדשים הוא מקבל רקוטאן לפצעים.
    ניסינו לקחת אותו לפסיכולוגים, אך הוא לא ממש שיתף פעולה, ניסינו לנתקו מהמחשב - ללא הצלחה.
    אז לקחנו אותו לפסיכיאטרית, שקבעה אחרי שעת שיחה כי הילד סובל מדכאון ממושך ורשמה לו תרופה מסוג פרוזאק. מזה כחודש הוא לוקח את התרופה, אך אין שום שינוי במצבו. הוא שבועיים אחרונים כלל לא יצא מהבית.
    אז החלטי לקחת אותו כמעט בכח למסעדה (שהיתה מלאה באנשים). במסעדה הילד נהיה ממש חיוור, ידיים שלו היו רועדות, העיניים שלו ממש היו מוזרות. הוא רץ מספר פעמים לשירותים, כנראה להסתכל במראה. ואז הוא התחיל פתאום לבכות בשקט.למען האמת עוד אף פעם לא ראיתי אותו במצב הזה. הוא לא מוכן להסביר מה קורה לו. אני לא בטוח שהוא גם מבין. הוא גם לא רצה לאכול כלום. בכלל לאחרונה הוא מאוד רזה ונראה כמו מקל.
    אך למחרת הוא היה בסדר גמור, לקחתי אותו לסבא, רצה להכין עוגה, היה מרוצה ועם מצב רוח.
    ושוב יש לי חשד שהוא לא הולך לבית ספר מאותה סיבה - אולי הוא נכנס למצב כזה של לחץ ולכן הוא נמנע מלעשות זאת.
    יש לציין גם שיש לו פחדים נוספים - הוא מפחד מאוד מבדיקת דם, בבריכה כשהיה הולך היה מתבייש להוריד חולצה .
    אני דוקה הרבה פעמים רואה אותו שהוא צוחק ומרוצה - האם זה לא אומר שאבחנת דכאון לא בהכרח נכונה?
    אני רוצה להוסיף , שאנחנו הורים גרושים, ולמרות שהוא גר עם אחותו, הם ביחסים מאוד לא טובים.
    מה לעשות עם הילד, כי מצבו מתדרדר ואני מפחד שהטיפול שהוא מקבל אינו מתאים לו?
    אני רוצה להוסיף שפסיכולוג אחר , שהוא הספיק לראות אותו 2 פגישות עד שהפסיק ללכת אליו התרשם שיש לו חרדה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאן או חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאן או חרדה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/12/2010

    שלום. אני חייבת להתנצל ,אבל בפורום הזה לא נוכל להתייחס לשאלות שלך. אנו עובדים רק עם מבוגרים. עליך לפנות לפורום של מתבגרים. אני מקווה שתקבלי מענה.
    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפ חרדה כל בוקר
    נויה
    17/12/2010

    כל בוקר כשהשעון מצלצל אני נכנסת לפאניקה ומרגישה חוסר מסוגלות להתמודד עם החיים ןחוזרת לישון ומאחרת לעבודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפ חרדה כל בוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפ חרדה כל בוקר - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/12/2010

    שלום. אני ממליצה לפנות לך לרופא פסיכיאטר/פסיכותרפיסט לצורך איבחון מעמיק. את יכולה לפנות למרפאה פסיכיאטרית ציבורית או פרטית ולקבל הדרכה וטיפול בבעייה.
    תצליחי.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    אור
    17/12/2010

    שלום אני בן 23
    מזה כ 5 שבועות אני סובל מהתקפי פאניקה וחרדה לאחרונה קיבלתי המלצה ליטול וטמינים ממשפחת ה B ועוד קוקטייל של ויטמנים האם יש קשר רב בין התקפי הפניקה והחרדה למחסור בויטמינים כרגע אני עם לוריוון וזה לא עוזר עדיין מתקשה בבלייעה של אוכל ורוק
    אשמח לקבל את דעתך בנדון תודה מראש אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/12/2010

    אור שלום,

    לא ידוע לי על הוכחות מחקריות שמצביעות על הקשר שבין חרדה לויטמינים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדות הינה שילוב של תרופות מהסוג של SSRI או SMRI ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. במהלך CBT ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בחרדה בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מגירושים
    אבי
    17/12/2010

    שלום
    אני צריך עזרה אני ואישתי לא מסתדרים ורבים הרבה יש לנו 2 תינוקות בבית
    כל פעם שאנחנו רבים אני מוצא את עצמי ממש עצבני ובדכאון עמוק
    אני שוקל להתגרש כי נמאס לי מהקשר הזה ואם אני נמצא בו זה רק בגלל הילדים שלי
    ואולי גם בגלל שיש בי פחד גדול להתגרש בגלל שמפחד מבדידות ויש בי פחד שהמצב יהיה יותר גרוע לבד.

    מה אני יכול לעשות במצב כזה?אנחנו תמיד משתדלים שיהיה בסדר אבל אני רואה שזה לא עוזר ותמיד יש את המריבות האלה שגורמות לפיצוץ גדול ולהרגשה הרעה שלי.

    אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מגירושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מגירושים - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/12/2010

    שלום. נראה לי שהדבר הנכון להגיע לטיפול פסיכולוגי. שם תוכל או תוכלו ביחד עם אשתך לפתוח את הדברים.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון ציפרלקס
    אלון
    17/12/2010

    אני נוטל ציפרלקס 20 מג
    במשך חודש וחצי עליתי עם המינון בהדרגה עד שהגעתי למינון זה
    כעת עלי להרים את המינו ל30 בגלל או סי די (בהנחיית הפסיכיאטר)
    בהנחה שאני כבר שבוע על 20 , כיצד עלי להרים את המינון?
    להוסיף חצי? רבע? או שלם של 10 מג?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון ציפרלקס - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    21/12/2010

    אלון שלום,

    עדיף לעלות באופן הדרגתי. תעלה כמו שעשית עד כה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בדיכאון
    שלום
    16/12/2010

    שלום, הבנתי שהרוח הכללית בפורום מדברת על טיפולי CBT.
    אני מחפש פסיכולוג טוב באיזור תל אביב, הבנתי שאתם לא נותנים המלצות על גבי הפורום, אבל המקרה מאוד חשוב, אפילו אם תוכלו לכוון אותי למקום מסוים ולארגון שמתמחה בטיפול בדיכאון. בינתיים הדבר שנשמע לי הכי טוב זה הפסיכולוגים של קופת חולים כללית, אז אם הדבר מומלץ אשמח אם תגידו.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בדיכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/12/2010

    שלום.
    אתה יכול לפנות לקליניקה (מיינד קליניק) שלנו. אנו מתמחים בטיפול בדיכאון: טיפולים תרופתיים, פסיכותרפיה, ביופדבק, טיפול בגרייה מגנטית על המוח. טלפונים בראש הפורום.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוגית פרטית-המלצה

    הלי
    21/12/2010

    היי
    אני יכולה להמליץ לך על פסיכולוגית פרטית שנמצאת בתל אביב והיא ממש עוזרת לי...
    אם תרצה פרטים שלה,בכייף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ואדרל
    מוטי
    16/12/2010

    שלום,
    התחלתי לקחת ציפרלקס לפני כשבוע בעקבות הפרעות חרדה קלות שמתלוות להפרעת קשב. המינון שניתן לי הוא 10 מ"ג ליום בבוקר.
    אני יכול להגיד שאני כבר מרגיש שיפור משמעותי, השאלה שלי היא האם אפשרי לקחת חצי כדור בבוקר וחצי אחרי הצהריים, כדי להקל על תופעת הריבואנד
    הקלה של האדרל. האם זה משנה מבחינת מינון?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס ואדרל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ואדרל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/12/2010

    שלום. מוומלץ לטול את הכדור פעם ביום בבוקר או בערב.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    בעלה
    14/12/2010

    אשתי מתמודדת לאחרונה עם מצבי חרדה קשים שלמעשה התחילו לפני כשנתיים לעיתים רחוקות ולאחרונה לעיתים קרובות לפני כחודש וחצי ילדה לפני הלידה היו לה פחדים מטורפים מהלידה וכשבועיים אחרי הלידה החלו פחדים על הסובבים עם זה על קרובי משפחה הנמצאים במצוקות שונות וכן על בתי שמא יש לה ג"כ בעיה נפשית אחרי ביקור אצל פסיכיאטר קיבלה לוסטרל ולהרגעה קלונקס, הקלונקס לא מגיב כ"כ וגם ההרגשה הכללית גרועה יתכן מהלוסטרל הפחדים לא מפסיקים ורק הגענו למצב שיש לה שנת לילה של כמה שעות (ביום היא לא מצליחה להרדם) שקודם לא היו לה, היא כמעט לא אוכלת אך פעם בכמה ימים יש לה יום טוב של 'כאילו לא היה כלום', בנוסף חלק מהפחדים האם לעולם תצטרך להשאר עם הכדורים, והאם תוכל להיות אמא טובה לילדים.
    שאלתי: א. האם להפסיק עם הלוסטרל ולנסות לעבור אולי לציפרלקס ב. האם יוצאים מזה. אודה על התייחסותכם.
    בעלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/12/2010

    שלום.אני לא ממלצה לעשות שינויים תרופתיים התייעצות עם רופא מטפל. תדברו איתו . ציפרלקס תרופה טובה ובטוחה ויכולה לעזור בחרדה ודיכאון.
    בנוסף תשקלו התערבות פסיכולוגית שיכול לעזור בבעיה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון
    סיל
    14/12/2010

    פוטרתי מעבודתי לאחר 15 שנות וותק ואני בת 53 מאוד עצובה ומדוכאת אבקש לדעת איזה טיפול יעזור לי לישון בלילה ללא נדודי שינה?? וישמח אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/12/2010

    שלום. אני ממליצה לפנות קודם לרופא משפחה כדי לקבל ייועץ ראשוני.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים.
    אלכס
    13/12/2010

    אני לא אתחיל להרחיב יותר מדי על מה שעובר עליי אבל בסיכומו של דבר רע לי.
    מרגיש ריקנות כזאת,לפי דעתי הגורם העיקרי לכך הוא שבצורה מוזרה כלשהי,איכשהו הגעתי לגילי (שנות ה20)בלי ממש להתנסות בקשר רציני עם בחורה ומגע פיזי רציני.
    זה מוזר בגילאים 11-13 הכל התנהל כשורה..אני הייתי הראשון בין הילדים שהייתה לו חברה וכך חשבתי שזה ימשיך..ובכן..זה לא קרה ונשארתי מפגר מאחור בכל הקשור ליחסים עם נשים.אני כל כך מתקשה להאמין שאני במצב הזה זה פשוט מרגיש כ"כ סוריאליסטי בשבילי ובכלל כל הנושא הזה מוזר מאוד.
    זה לא שלא היו לי הזדמנויות לשכב עם נשים ולהיות איתם במגע פיזי,דווקא היו יחסית הרבה הזדמנויות אבל איכשהו זה אף פעם לא קרה,כאילו איזשהו כוח מונע מהדבר לקרות,אוליי "הכוח" הזה הוא בעצם אני שלא נתתי לזה לקרות..לא יודע..אבל אני יודע שאני רוצה שזה כבר יקרה זה מאוד מביך להיות בגיל כזה ושלא יהיה לך ניסיון עם נשים.

    למה זה לא קורה כבר?!
    אני אשתגע לחלוטין אם זה ימשיך ככה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש איזה טיפ או משהו ?

    אלכס
    13/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא נמנית על הרופאים...

    גגג
    13/12/2010

    היי
    אני לא נמנית על הרופאים כאן... אבל תראה כאן הרבה אנשים שסובלים מחרדה חברתית, והרבה פעמים החרדה מתבטאת בעיקר בקשר רומנטי ובאי היכולת לקיים אותו. אולי יעזור לך לאתר את הבעיה טוב יותר אם תשאל את עצמך אם הבעיה קיימת (במידה פחותה) גם בקשרים אחרים שיש לך עם אנשים ולא רק בעניין הזוגי, וא זתדע שזה עניין רחב יותר שהשאלה רומנטית היא רק השיא שלו.

    אני יודעת שאצלי, הקושי מתבטא (תלוי בתקופות) עם אנשים בכלל (מבוכה, נניח, כשכל אינטרקציה דורשת הרבה אנרגיה ושום דבר לא הולך טבעי...), ומגיע לשיאו עם בני זוג. ההימנעות הזאת מסיטואציות זוגיות הביאה אותי למבוי סתום... לא שזה עוזר, כי גם לי אין מושג איך לפתור את זה. בדרך כלל ממליצים על טיפול התנהגותי (CBT), ובמקרים יותר קשים יחד עם תרופות נוגדות חרדה, לפחות לתקופה מסוימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/12/2010

    אלכס שלום,

    יתכן וחסרים לך מיומנויות וכישורים שמאפשרים לקדם קשרים. מיומנויות אלה ניתן לשפר. ניתן גם ללמוד כלים נוספים שיעזרו לך. יחד עם מטפל בגישה התנהגותית - קוגניטיבית תוכל לבחון את הקשיים ולהתגבר על מכשולים.

    בהצלחה! 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובל מדיכאון כבר זמן רב
    אלון
    13/12/2010

    שלום לכולם אני בן 18... בשנתיים האחרונות אני מרגיש התקפי דיכאון בצורה חזקה, חוסר תקשורת עם בני אדם, חוסר רצון וחשק לעשות פעולות ופגישות עם חברים, וכו.. בחורף הדיכאון אצלי מתחזק אף יותר וזה פשוט בלתי נסבל.. והחלטתי שנמאס לי מזה... שמעתי שיש תרופות אשר עוצרות ומונעות דיכאון. הבעיה היא שאני לא רוצה שההורים של ידעו על זה מכיוון שלא יתמכו בי ולא יעזרו לי בטיפול ולכן אני רוצה שיעשה חשאי.. אני עוד שנה מתגייס והשאלה שלי היא האם אני יכול לקבל מרשם לתרופות נוגדות דיכאון בצורה עצמית בלי שהורים שלי ידעו על זה .. ?
    תודה לעונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובל מדיכאון כבר זמן רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפנה באופן פרטי לרופא מומחה

    שרון
    14/12/2010

    מגיע לך 3 פעמים בשנה התייעצות עם רופא מומחה דרך קופת חולים.
    ואם אתה רוצה בלי שירשם בתיק ,אז תשלם לו מחיר מלא בערך 700 שח על יעוץ,ועל טיפול 500 שח, הוא יתן לך כדורים שמתאימים לך ותוכל לעדכן אותו איך זה משפיע
    עליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובל מדיכאון כבר זמן רב - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/12/2010

    אלון שלום,

    נסה לפנות לרופא משפחה אן לפסיכיאטר של קופת חולים. כל המידע הרפואי חסוי בהחלט.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושב שטיפולים מיותרים בהחלט

    אלון
    17/12/2010

    אני חושב שטיפולים פסיכאטרים להבחנת דיכאון מיותרים בהחלט.. אני מרגיש את הדיכאון בצורה חזקה ואין ספק שאני דיכאוני.. אני לא רוצה טיפולים שיעלו לי הרבה כסף בסך הכל רוצה רופא שיוכל ומוסמך לרשום לי מרשם תרופתי לתרופה נוגדת גיכאון באופן פרטי וחסוי כיוון שאיני רוצה שהוריי ומשפחתי ידעו כל כך מישהו יכול לעזור לי ? לאן אני צריך לפנות ? מה להגיד ?
    אני רשום בקופת חולים של כללית! תודה רבה לכל העוזרים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה לחרדה חברתית
    שני
    12/12/2010

    שלום,
    רציתי לדעת איזו תרופה נחשבת כיום לתרופה האפקטיבית ביותר נגד חרדה חברתית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה לחרדה חברתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה לחרדה חברתית - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    13/12/2010

    שלום. אפשר לנסות טיפול בכדורי הרגעה לפני האירוע המפחיד או אפילו לנסות תרופה שנקראית propanolol (דרלין, פרולול) כ 10 מג שעתיים לפני האירוע. תבדרי על זה עם רופא המשפחה כדי לוודא שזה מתאים לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה קשה
    NA
    10/12/2010

    שלום, אני חיילת בת 20
    כמדומני מעולם לא חוויתי התקף חרדה עד אתמול

    ניסיתי ללכת לישון בשעת לילה מאוחרת לאחר יציאה
    כשלפתע קמתי מבוהלת עם דופק מהיר כאב באיזור הלב ולחץ בחזה
    כאבים בשרירי הידיים התקפי קור וחום
    תחושת חוסר נוחות והרגשה כללית כאילו אני משתגעת

    לאחר זמן מה ההתקף החל להעלם ולחזור
    הקלה מסוימת ושוב התקף ושוב הקלה ושוב התקף
    לעיתים כשההתקף חזר התווספה תחושת נמלים בכל הגוף

    ההתקף החל אתמול באמצע הלילה \ תחילת הבוקר
    כרגע הדופק סדיר אם אינני טועה, אך עדיין אני חשה לחץ והרגשת אי נוחות בחזה לסירוגין

    אני פוחדת שההתקף שוב יחזור ותוהה מה עלי לעשות
    האם כדאי לגשת לבית חולים?
    האם יחייבו אותי לשלם דמי בדיקה?
    אני חיילת ואין לי מאות שקלים להוציא ללא סיבה מוצדקת

    תודה רבה וערב טוב, NA.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף חרדה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה קשה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    13/12/2010

    שלום.
    אני ממליצה לפנות לרופא משפחה או לרופא צבאי ולעשות בדיקות דם תקופתיות , כולל TSH vit b12 folic asid וכו' . במידה והכול תקין תפני לפסיכיאטר או (קב"ן)לצורך בדיקה ואיבחון.
    התקפי חרדה חוויה מאוד לא נעימה. לעיתים קרובות לחץ, מתח, התרגשות בלימודים ובחיים בכלל עלולים להפעיל את מערכת החרדה. טיפול תרופתי על ידי תרופות נוגדי חרדה (SSRI) מומלץ ויעיל יותר מתרופות הרגעה שנועדו להרגעה מיידית, לא מתאימות לטיפול לטווח ארוך, ולא ממש מטפלים בשורש ההפרעה.
    בנוסף, אני מאוד ממליצה לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CTB). במהלך התרפיה תלמדי כלים ומיומנויות להתמודדות יעלה ושליטה בהתקפים. מחקרים עדכניים מראים ששילוב של CBT ותרופות SSRI מאפשר שליטה בהתקפי חרדה ומניעת חזרתיות של התקפים נוספים למשך 5 שנים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום