מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דום נשימהדפנה04/10/2010
ביתי בת שנה ו-9 חודשים מאובחנת בשקדים מוגדלים ואדנואיד מוגדל בחלל האף. במעבדת שינה נמצאו הפסקות נשימה בדרגה בינונית עד קלה. הרופאים ממליצים להסיר את שלושת השקדים בניתוח שיהיה כנראה בעוד שלושה חודשים. שאלתי היא האם ביתי נמצאת בסכנת חיים בזמן השינה עקב החסימות בנשימתה?
תודה דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דום נשימה - תגובה
ד''ר רועי הוד04/10/2010לפי פענוח מעבדת השינה הסבירות לסיבוכים בעת השינה מאוד נמוכים, במצב כזה אין בדר"כ דחיפות בביצוע הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה מציקה (מיואש )יואל04/10/2010
שלום . במשך חודשיים אני סובל מתחושת ליחה צמיגית וטורדנית . אני לא מצונן . אני בקושי מעשן .(סיגריה לשבוע ) אני כל הזמן מכחכח בגרון . הלכתי לרופא אף אוזן גרון . הוא בדק אותי עם המכשיר המיוחד וראה שאין כלום . הוא רשם לי תרסיס פליקסונז. טלפסט 180 מ"ג. לפני כן לחתי ראולין . מה עליי לעשות זה בלתי נסבל . דרך אגב אין לי בעיות של עיכול . מיצי קיבה וכו'. תודה רבה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה מציקה (מיואש ) - תגובה
ד''ר רועי הוד04/10/2010קשה לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מימצאי צילום מערות פניםיונתן04/10/2010
שלום רב
לאחר כחודש של הרגשת אף סתום נשלחתי לצילום מערות אף
הממצאים כדלהלן:
הסננה עם פלס נוזלי במערת הלסת השמאלי
אין לראות התפתחות של מערת המצח מצד שמאל
מה משמעות הממצאים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מימצאי צילום מערות פנים - תגובה
ד''ר רועי הוד04/10/2010על פי הממצאים יש נוזל בתוך הסינוס מה שיכול לרמז על סינוסיטיס או מלאות לאחר הצטננות. תלוי בסימפטומים ובבדיקת הרופא אם צריך טיפול או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חששות לגבי נתוח קונכיות לבתימירית04/10/2010
בס"ד
לכבוד ד"ר דן גוטמן, ד"ר רועי הוד וד"ר אביגיל ארד,
כפי שהוצע לנו בעבר, הלכתי עם בתי בת השבע עשרה, להתיעצות נוספת עם רופא בכיר יותר, ונאמר לנו שאכן צריך לעשות נתוח שקד שלישי וגם קונכיות.
יש לנו כמה שאלות ונודה לכם מאוד אם תוכלי לענות לנו.
מה הכוונה הוצאת קונכיות? אני מבינה שמדובר בהקטנתם של הקונכיות? האם בדרך כלל מדובר בקונכיות עליונות תחתונות או אמצעיות, לא הבנתי. וכן האם הנתוח של הקונכיות פוגעת באיכות הנשימה, או חוש הריח , והאם היא מסוכנת , כי קראתי שיש שם עורקים וכו'. נוסף לכך לא תפסתי את הרופא בטלפון,האם תסכימו להסביר לי מה כתוב בדף ההפניה (כמה מילים), אז חלק הבנתי:
Allergic Rhinitis
Ad Hypertrophy
עד כאן קצת הבנתי ואחר כך כתוב:
Con...to + Adendo
את שתי המילים הנ"ל לא הצלחתי להשלים וגם לא הבנתי, אז אני פונה אליך לעזרה.
תודה רבה רבה
בכבוד רב
מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חששות לגבי נתוח קונכיות לבתי - תגובה
ד''ר רועי הוד04/10/2010בדר"כ מורידים חלק מהקונכיות התחתונות שמוגדלות וגורמות להיצרות של מעבר האויר. יכול להיות דמם בזמן הניתוח או אחריו בשל הניתוח אך בד"רכ ללא סיבוכים.
המילים באנגלית הן ככה"נ קיצור של ניתוח לכריתת קונכיות ואדנואידים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים באוזןערן03/10/2010
לפני יומיים הייתי בים וכנראה שנכנס לי מים לתוך האוזן.
עברו יומיים, והם עדיין לא יצאו, והיום קמתי בבוקר, ואני בקושי שומע באוזן הזאת.
מה עושים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים
ד''ר רועי הוד03/10/2010או ששמים שמן פרפין או טיפות צרומול, ככה"נ מדובר בפקק שעווה שיש צורך להמיסו ולנקות אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנחירות - טיפול בשיטת תומכני חךגליה03/10/2010
מה שנקרא Pillars.
ברצוני לדעת אם זה טיפול בטוח ואיפוא ניתן לעשות אותו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות
ד''ר רועי הוד03/10/2010טיפול בתומכי חך בדר"כ ללא תופעות לוואי פרט להרגשת גוף זר שעלולה להיות או דמם קל בעת ההחדרה. במרכז רפואי רבין קיימת מרפאת דום נשימה בשינה ונחירות שמנוהלת ע"י ד"ר גידי בכר, ניתן לפנות אליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש כזה טיפול גם בשיבא?
לחמית26/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש כזה טיפול גם בשיבא? - תגובה
ד''ר רועי הוד27/11/2010אין לי מושג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אףדני02/10/2010
שלום רב
בן 30. סובל מאף סתום שמקשה עלי לנשום בלילה. בנוסף ישנה סטייה קלה במחיצת האף.
הגורם האלרגי נשלל.
בעצת הרופא ניסיתי תכשיר בשם אטרובנט לשאיפה דרך האף. ללא הצלחה גדולה.
בנוסף אני מבצע שטיפה של האף עם תמיסת מלח שאני מכין. לפעמים זה עוזר ולפעמים לא.
אני לא מעוניין לבצע ניתוח לתיקון סטיית המחיצה כיוון שמדובר בסטייה לא גדולה וממה שמעתי - אחוזי ההצלחה של הניתוח הזה אינם גבוהים מאד.
האם ישנם טיפולים נוספים שיעילים לבעיה?
האם קיים תכשיר כגון אטרובנט - המותאם לשאיפה דרך האף?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010משום מה יש לי הרגשה שכבר עניתי לשאלתך. בכל אופן, אין בארץ תכשיר כמו אטרבנט המיועד לאף, משתמשים באטרבנט עם פיה של תרסיס אחר. לא חייבים לנתח את המחיצה. אפשר לטפל בקונכיות האף בלבד באמצעות מכשיר הקובליישן שמתאים מאד להקטנת קונכיות האף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב אוזניים מתמשך לדיילתנעמה02/10/2010
שלום רב
אני עובדת כדיילת אוויר מזה כחודשיים. לפני שלושה שבועות הייתה לי דלקת באוזן שמאל, טופלתי באנטיביוטיקה ועשיתי הפסקה מטיסות לכ-10 ימים. הדלקת חלפה אך מאז יש לי כאב עמום/ מגרד באוזן ימין (האוזן השניה)- אמנם הזמנתי תור לרופא אאג אך זה לוקח זמן (תור רק בעוד שבוע וחצי).
בנתיים חזרתי לטוס (בטיסות הכאב מתגבר מעט אך עדיין נסבל), אך אני מפחדת שאני עושה נזק. יש לציין כי רופאת המשפחה בדקה אותי ואמרה שאין דלקת או לכלוך באוזן ושאין בעיה לטוס. שאלתי - האם כדאי בנתיים להפסיק לטוס או לסמוך על דברי הרופאה? מה יכול להיות מקור הבעיה?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
נעמה02/10/2010יש לציין שהדלקת לא נגרמה מהצטננות כלשהיא אלא ככל הנראה כתוצאה מההסתגלות לעבודה באוויר. לכן, אני חוששת שהכאבים יהפכו לכרונים ויפריעו לי לתפקד בעבודתי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזן
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010הבעיה היחידה בטיסה יכולה להיות אם מדובר בדלקת אוזן תיכונה. לא יגרם בדרך כלל נזק משמעותי, אבל הכאבים יכולים להיות לעיתים מטרידים מאד . כאב באוזן יכול להיות גם מדלקת של תעלת האוזן, ואז הטיפול הוא טיפות ואין בעיה לטוס, או ממפרק הלסת, ואז אין כל קשר לטיסה. אם את לא מצוננת ואין קושי בהשוואת לחצים, אין בעיה לטוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחת ריחותאביב02/10/2010
שמי אביב בן 22 כמו שאני יודע מבחינה פיזית אני בריא לחלוטין אך יש לי בעיה כלשהי שאני ממש נגעל מריחות של גברים...עד כדי כך שאני נמנע להיות קרוב ליד גברים...ולא משנה אם זה ריח זיעה או אפילו הריח הרגיל....מה לדעתכם זה אומר? זו תופעה כלשהי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריחות
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010זו לא תופעה של בעיה פיזיולוגית אלא סלידה אישית שלך מסיבה כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת ,קצת שיעול וחום גבוהליאת01/10/2010
בני בן שנה ותשעה חודשיים התחיל אתמול קצת נזלת (שקופה) ומידי פעם שיעול קל היום בבוקר המשיך עם הנזלת והשיעול יש לציין שבלילה הוא לא ישן טוב , והיום אחרי שנת צוהרים גם לא ממש טובה ,הוא קם עם חום של מעל 40 מעלות , מה עושים ?
תודה ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולכים לרופא הילדים
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010או למוקד . קודם כל מורידים את החום באמצעות אקמול או נורופן. דואגים שישתה הרבה ופונים לבדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהyakov01/10/2010
שלום !
אני רופא משפחה ורציתי לשאול מה הם השיקולים של רופא אא''ג בהמלצה על טיפולים טופיקליים בOE כמו ciloxan\dexotic\boric acid כלומר באיזה מצב קליני של OE ממליצים על כל אחד מהתכשירים הנ''ל ואם יש התוויות נגד על אחד מהם כמו חור בתופית למשל ..
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אוזן חיצונית
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010המחולל העיקרי של דלקת אוזן חיצונית, או דלקת השחיינים כפי שהיא נקראת, הוא פסוידומונס. הדזורן\דקסאוטיק מצויין לטיפול בדרך כלל. יש בו גם סטרואיד שמוריד בצקת מהתעלה. לעיתים יש להוסיף סילוקסן או לקרומיצין במקרים עקשנים. כמו כן אם יש נקב בעור התוף רצוי לא לתת דזורן בגלל הנאומיצין. במקרים של סוכרת או אם יש תגובה חזקה מאד מסביב אני מוסיפה אופלודקס דרך הפה ואם התעלה ממש סגורה יש להכניס פתיל לתוכה כי אחרת הטיפות לא יכנסו לתעלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
tony02/10/2010תודה רבה על התשובה!
רציתי רק לשאול 2 דברים :
1. מה הוא המקום של חומצה בורית כי חלק מרופאי אא''ג אוהבים לתת אותה בדלקת אוזן חיצונית..
2. אם המזהם העיקרי הוא פסוידומונס, מדוע רוב רופאי אא''ג (לפחות מהתצפיות שלי..) נותנים אוגמנטין PO (התרופה אינה מכסה פסוידומונס..) כשרוצים לתת טיפול פומי?
שוב תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010אני דווקא לא מאלה שנותנים חומצה בורית, זה תלוי איפה עשית התמחות, כנראה....תפקידה לשנות את ה PH באוזן. זה טוב למקרים כרוניים יותר, לדעתי, אבל יש כאלה שמאד מאמינים בזה. לדעתי טעות לתת אוגמנטין. דווקא מי שנותן אוגמנטין אלו רופאי המשפחה. לפעמים זה נראה כאילו עוזר. אולי יש זיהום מעורב...אולי במקביל הטיפות עוזרות....בתרביות צומח פסוידומונס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים סתומותענת01/10/2010
אני בת 45 ושנים סובלת מאוזנים סתומות וכאילו אני מצוננת אני מדברת.אני מתסובבת כמו עם הד באוזניים ..
עשיתי בדיקות-יצאו תקינות. רופאת אף אוזן גרון אמרה לי שבאף שלי יתעלה-יש סטיה
שמאלה. וואין מה לעשות. ,לא המליצה לי על כלום אלא על תרסיס שלא עזר.
חייתי ככה כל השנים אבל נמאס לי. מה אפשר לעשות?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזניים סתומות
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010אם יש נוזלים או בעיה של לחצים באזניים, הדבר מתבטא בבדיקת השמיעה. אם היא תקינה לחלוטין, והייתי רוצה לראות אותה אם תוכלי לסרוק ולצרף קובץ, אזי יתכן ותחושת האטימות עקב בעיה במפרק הלסת למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמו חרק/זבוב באוזןשושית29/09/2010
שלום רב, בת 62, מזה כ-10 ימים אני סובלת מתופעה של תחושת כניסת מעופף/חרק/זבוב לאוזן שמאל. לא טינטון לא כואב לא נפוח ולא מגרד. הכל בינתיים...אחת לשעה/שעתיים יש מין תחשה מוזרה כמו חדירת חרק או דומה לא לאוזן - לא עמוק כנרא הלא מעבר לעור התוף. א.א.ג. בדק אותי פעמיים ואמר שלא רואה דבר. אבל התחושה מרגיזה ומעצבנת. שלח אותי ללא תרופה כלשהי אבל עם הפניות לביצוע בדיקת שמיעה ובדיקת נוזלים.
האם יש צורך בבדיקות כאלה ? אם התלונה שלי היא על תופעה שלהרגשתי היא חדירה כאילו מבחוץ אל תוך האוזן מה עלולים/עשויים למצוא בבדיקות כאלה ? האם יתכן שיש איזה משהו תוך עורי באפרכסת האוזן שיכול לגרום לתופעה כזו ?
אודה על תשובה
חג שמח שושית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעש
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010לפעמים רעש כזה נגרם כאשר שערה נמצאת בתעלה ונוגעת בעור התוף. השאלה אם רופא א.א.ג ראה שערה והתעלם, או שבאמת הכל נקי ואז כדאי שתבצעי את הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליקוי שמיעה לילד בן שנתייםעלאדין28/09/2010
בהתחלה לחשתי כך שלא יתעורר
היה לו דלקות אוזניים חוזרות
היתי מרגיש ראש שלו כמו אש אבל אין לו חום
הילד בלבל אותי,לפעמים גיב ולפעמים לא
בדיקות עשיתי לילד
תוצאת בירה שאני ממליץ לכל ההורים שיעבירו בנם בדיקה זו קבעה
אוזן ימין 45DB
אוזן שמול 55-60 DB
בבדיקת בהולת עצם בגירו נקישה בעוצמה 40DB אין תגובה
הילד עד היום רוב הזמן מגרד בואזניים
ישלי הרבה שאילות
1- יתכן שישנה או ישנו דלקת בעצב?
2- איך ניתן לדעת?
3-איזו בדיקה צריך?
4-החום שהרגשתי בראש לובגיל יותר צעיר אשר היה מזיע היה סיבה לאובדן השמיעה ?
5- איך ניתן לדעת אם הוא נולד כך או ניהיה לו?
6- אם הנזק נהיה עקב דלקת האם ניתן לרפות?
7- איזי תכונות צריך לקחת בחשבון ע"מ לקבוע סוג מכשיר השמיעה?
8- האם ישנם עוד בדיקת שניתן לבציע?
9- צילום MRI אומר משהו?
10- באיזי חלק בעצב לא תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010אם אני מבינה נכון את הבדיקה מדובר בירידה בשמיעה מסוג עיצבי. חשוב לראות גם בדיקה התנהגותית וגם בדיקת נוזלים. ירידה עיצבית לרוב לא הפיכה ויש להשתמש במכשירי שמיעה. המקום הטוב ביותר לכל התהליך הזה הוא אירגון מיח"א. הם עוזרים באיבחון והתאמת מכשירי שמיעה לילדים עד גיל חמש. אם הילד כבר בן שנתיים, אל תחכה יותר מדי. עליו לשמוע היטב כדי לפתח שפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות אוזניים חוזרותאנונימי28/09/2010
שלום יש לי בעיה שמשכת כבר המון זמן קרוב לשנה בשנה הזאת היו לי כמעט 14 פעמים של דלקות אוזניים חוזרות על עצמם ואני לא מגזים עכשיו השאלה שלי היא מדוע כל הזמן חוזרות לי הלדקות ופעם האחרונה שהייתי אצל רופא לפני חודש הוא בדק לי את האוזניים ועוד משהו שיש להוסיף הכאב בדלקת הוא תמיד רק באוזן ימין ובאוזן שמאל ממש חלש מדוע וגם הרופא אמר לי שיש לי נקב או משהו כזה באוזן או בעור תוף יכול להיות שזאת הבעיה ומה עושים ניתוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010כשיש נקב בעור התוף, כל כניסה של מים יכולה לגרום לדלקת עם הפרשת מוגלה. אם המצב לא ברור לך כדאי שתיגש שוב לרופא ותבקש הסבר. אם יש חור בעוף התוף אסור להרטיב את האוזן אפילו במקלחת ויש להשתמש באטמים. כאשר תקופה מסוימת האוזן יבשה ואין דלקת אפשר לגשת לניתוח לסגירת הנקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

