מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אדנואידיםקיבי22/09/2010
בני בן 10 חודשים אובחן באמצעות ברונכוסקופיה וצילום כסובל מחסימה כמעט מלאה של דרכי הנשימה ע"י אדנואידים. אבחנה זו הייתה בגיל 5 חודשים עקב בעיות בנשימה. כיום רופא הריאות הפנה אותנו למומחה אף אוזן גרון אך עם הסתייגות שרוב הרופאים מעדיפים לנתח רק בגיל 3.
אשמח לדעת מה דעתך והאם במהלך הניתוח של האדנואידים זה מקובל להסיר פיסטולה ברונכיאלית באותו ניתוח.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010אם הילד חסום הוא ינותח גם לפני גיל שלוש. ניתוח אדנואידים הוא ניתוח פשוט מאד. ניתוח פיסטולה ברונכיאלית הוא ניתוח מורכב הרבה יותר כנראה, למרות שאינני כירורגית חזה. בתיאוריה אפשר לשלב את הניתוחים, אבל לא נראה לי שאותו רופא עושה את שניהם ורובנו מעדיפים לא לערבב שמחה בששון....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטימת אוזנייםאלמונית22/09/2010
שלום
יש לי פ סוראזיס בקרקפת ובתוך האוזניים.אני צריכה לחפוף את הראש כל יום ולהקפיד שלא יכנסו מים לאוזניים. רופא א.א.ג יעץ לי לטבול צמר גפן בשמן פרפין לסחוט ולאטום בזה את האוזניים. זה לא ממש אוטם.האם יש דרך טובה יותר לאטום את האוזניים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטמים
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010אפשר לקנות בפארמים אטמי סיליקון או לעשות אטמים בהזמנה מיוחדת לפי התאמה אישית במכונים בהם עושים מכשירי שמיעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת צלילהאלברט22/09/2010
שלום
כנראה שבזמן צלילה לא פימפמתי כמו שצריך ואז התעוררה אצלי בעיה שאף אחד לא מצליח לפענחה.
1.יש לי מאז צפצוף קבוע באוזן.
2.אני שומע פחות טוב באוזן שמאל.
3.חלק משרירי הפנים בצד שמאל אינם מתנהגים כמו שצריך.
4.לעיתים מציק לי באוזן שמאל.
הערה:
ביצעתי בדיקות ואקום לעור התוף, BERA, סיטי והכל היה בסדר.
שתי שאלות:
1.מה יש לי?
2.האם אפשר לחזור לצלול?
3.איזה רופא יכול לייעץ לי ולבדוק אותי על מנת להגיד לי באופן מקצועי ביותר מה המגבלות (רופא באזור צפון)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלילה
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010אני רק יכולה לשער שלמרות שהבדיקות תקינות, והייתי רוצה לראות בצורה מפורטת את בדיקת השמיעה, חל נזק כלשהו לאוזן. לגבי שרירי הפנים, זה כבר לא נראה לי קשור ממש, ואם ישנה בעיה כדאי לך לפנות לנוירולוג. יתכן ויש צורך לעשות הדמיה כלשהי כגון CT או MRI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאונת צלילה
אלברט22/09/2010שלום דר' אביגיל
ראשית תודה על התגובה המהירה.
ציינתי בהודעה הקודמת שביצעתי סיטי והכל תקין.
לגביי בדיקת שמיעה, קיימת נסיגה באוזן הפגועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אוזניים עוברת לבד?ירון21/09/2010
שלום,
אני גר בהולנד ולפני שבוע התחיל להיות לי באוזניים לחץ (בעיקר באוזן ימין) ואני שומע הרבה פחות טוב (הרגשה כאילו שיש כדור צמר באוזן והכל נשמע רחוק).
הלכתי לרופא ביום שישי שעבר והוא אמר "אני לא רואה הכי טוב (בגלל שיער באוזן) אבל ממה שאני רואה הכל בסדר והדבר היחיד שאולי יכול להיות קשור הוא שהשקדים נפוחים קצת".
(בלי קשר עשו לי בדיקות דם ובאחת הבדיקות בדקו אם יש לי וירוס בגוף והרופא טען שהכל בסדר. אני לא יודע בדיוק באיזה בדיקה מדובר).
היום הלכתי לרופא שוב כיוון שהמצב רק החמיר ובאוזן ימין אני כמעט ולא שומע.
יש לי כאבים מדי פעם חדים באוזן כאילו תוקעים לי מחט באוזן.
אותו רופא הסתכל שוב ואמר שהצליח לראות בקושי רב, קצת אדמומיות וקצת נוזלים. אבל הוא אמר שהם מחוץ לתעלה. וכיוון שמדובר בדלקת שהיא מחוץ לתעלה אין צורך בטיפות אוזניים (כי הם לא יכנסו לתעלה ולא יעזרו) והדלקת תעבור לבד.
הדבר היחיד שהוא אמר לי הוא שכנראה בקרוב אני אהיה מצונן ולהשתמש בספריי לאף (לנחיריים).
רציתי לדעת אם לא הגיוני יותר לטפל בדלקת מאשר להגיד שהיא תעבור לבד?
אני חייב לציין שהרפואה במדינה הזאת היא הרבה פעמים נוראית.
(הרופא דרך אגב אמר שאם הדלקת לא עוברת תוך שבוע וחצי אז לחזור. מה שאומר שהדלקת כבר תהיה כמעט שלושה שבועות באותו הזמן).
אשמח לאינפורמציה.
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלכתי לחוות דעת נוספת
ירון22/09/2010בחוות דעת הנוספת אמרו לי שהדלקת קצת בתוך התעלה, אבל בעיקר בחוץ.
אמרו לי שהנוזלים נמצאים מחוץ לעור התוף (מה שגורם לבעיות השמיעה).
נתנו לי טיפות אוזניים (3 פעמים ביום, 2 טיפות) ואמרו לי לשים רק באוזן ימין (כי הדלקת באוזן שמאל יותר קטנה ואם יתחילו כאבים חזקים בשמאל אז גם לשים שם).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתאים למה שכתבתי לך.
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010וואו...לא מבינה את הרופא הזה. האם זה רופא א.א.ג? בכל אופן - אם זו דלקת חיצונית, כלומר דלקת של התעלה (אין דבר כזה דלקת מחוץ לתעלה) הטיפול הוא טיפות אזניים אנטיביוטיות. אם במקרה יש לך בבית טיפות עיניים אנטיביוטיות זה גם יעשה את העבודה. אסור להרטיב את האוזן שבוע וצריך לטפטף ארבע פעמים ביום. אם מדובר בדלקת אוזן תיכונה שזה מה שמקבלים הרבה פעמים כשמצוננים, אזי אפשר באמת לחכות ללא טיפול אלא אם כן החום עולה או הכאבים מחמירים או להשתמש באנטיביוטיקה דרך הפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
ירון23/09/2010לא מדובר ברופא א.א.ג, אלה ברופא משפחה.
פה צריך תמיד ללכת לרופא המשפחה בשביל לקבל הפנייה לכל רופא אחר.
ובמקרה זה לא הפנו אותי לרופא אחר, כיוון שבהתחלה טענו שאין בעיה בכלל.
כפי שקראת בסוף הרופאה בחוות הדעת השניה, מצאה שיש דלקת ונתנה לי טיפות.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתשובה
ד''ר דן גוטמן24/09/2010זה ממש נראה לי לא הגיוני. בדלקת יש לטפל בן אם היא מחוץ לתעלה בתוכה או מעבר לעור התוף. בדלקת מחוץ לתעלה הטיפול בטיפות אנטיביוטייות. ואם הדלקת פנימית יותר אז יש לתת טיפול בכדורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמדינה הזאת לא מאמינים בתרופות.
ירון01/10/2010בהולנד התרופה לכל דבר זה אקמול.
(מזכיר את הצבא קצת).
שאלה אחרת. אני עם הטיפות כבר מעל שבוע, מותר לי לנקות את האוזניים עם מקלות אוזניים (צמר גפן) ?
פשוט יש לי עדין לא מעט נוזלים והשמיעה מאוד מעצבנת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי אזנים
ד''ר אביגיל ארד02/10/2010ניקוי אזניים עם מקלונים עם צמר גפן הוא בדרך כלל הגורם הראשוני לדלקות אוזן חיצונית. לא ממליצה. עדיף עם נייר טישיו לנקות רק את פתח התעלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרוןמיכאל20/09/2010
שלום
יש לי תפליטים לבנים על השקדים ,מין חיפוי כזה,שאפשר להוריד בלי קושי עם מקל אוזניים ,אבל לא ממש כואב לי הגרון,ואין לי חום,ולמען האמת חוץ מזה אני מרגיש בסדר לגמריי
האם עליי לפנות לרופא בכל מקרה? או שזה יכול לעבור מעצמו ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד''ר רועי הוד20/09/2010יכול להיות ומדובר בשאריות אוכל "טונסילוליטים" שתקועים בתוך החורים שיש בשקד, במקרה כזה לא תהיה דלקת אך יכול להיות ריח רע. ניתן להוציא אותם החוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ הולך ומתחזק באוזניים וכאבים נוראיים לקראת הנחיתהקרן20/09/2010
שבוע טוב,
קרה לי כבר פעמיים שבזמן נחיתה הרגשתי לחץ הולך ומתחזק באוזניים וכאבים נוראיים לקראת הנחיתה, הלחץ והכאבים חולפים קצת אחרי היציאה מנמל התעופה וזה קרה לי רק בנחיתה בארץ. וגם אחת האוזניים נשארת "סתומה" למשך יום יומיים...
שאלתי היא איך אפשר להמנע מהתופעה הזאת או האם יש דרך להקל על הכאבים הבלתי נסבלים??
תודה וחג שמח. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרף לשאלה
ניסים20/09/2010אני חש את אותן תחושות כבר יותר משנתיים בכל נחיתה ולא משנה איפה בעולם ( כ 25 טיסות). בנוסף גם חש כאב חד מעל העיניים. כדורים סטנדרטיים להקלת גודש וכן אטמי אוזניים יקרים לא פתרו את הבעייה (אולי מעט הקלו).
אשמח לשמוע על פתרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסתימה
ד''ר רועי הוד20/09/2010לנסות "לפמפמם" בעת הנחיתה או ההמראה, ניתן גם לשים טיפות אוזניים נגד כאבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובה
קרן20/09/2010הכוונה טיפות אוזניים לפני הנחיתה או בזמן שמתחיל הכאב??
אני יכולה להשיג בבית מרקחת ללא מרשם?
"לפמפם" ניסיתי וגם אטמי אוזניים וזה ממש לא עוזר
מה אפשר לעשות במקרה שטיפות לא יסייעו??
יש סיבה לתופעה? (כלומר סיבה בריאותית כלשהי?)
תודה על התגובה המהירה(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפות
ד''ר רועי הוד20/09/2010ניתן לשים טיפות לפני המראה או נחיתה כגון אוטידין ללא מרשם רופא. כנראה בשל בעיה בהשוואת לחצים בין אוזן פנימית/תיכונה וחוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעת בחילות הכאות וסחרחורותמירב20/09/2010
שלום רב,
אימי לאחרונה לקתה שלוש פעמים בארוע חריג שהצריך פינוי ע"י אמבולנס לבית החולים , האשפוז האחרון היה ב- 15/9/10 כאשר היא התעוררה וחשה ברע, תחושת חום וחוסר אוויר אח"כ החלה להקיא בלי סוף סחרחורות שלא אפשרולך לפתוח את העיניים וחוסר שליטה בגוף, במהלך האישפוז אמרו לה שהיא סובלת ממחלה באוזן התיכונה שוחררה הביתה עם המלצת בדיקת שיווי משקל ומעקב אף אוזן גרון . כאשר קראתי על הנושא באינטרנט הבנתי כי התופעות הללו מלוות יחד עם דלקות הולכות ונשנות באוזן - אך אימי מעולם לא סבלה מדלקות באוזן - אני פוחדת שאנחנו מפספסים את הברור הנכון האם אוכל לקבל עזרה ? כיוון אם בכלל זה נכון שיש בעיה עם האוזן התיכונה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד20/09/2010קשה לענות ללא בדיקה גופנית של אמא שלך או בדיקות נוספות כגון בדיקת שמיעה או BERA. ישנן סיבות רבות לסחרחורת סיבובית ומעט סיבות שקשורות לאוזן פנימית או תיכונה. יש להבדק ע"י א.א.ג ונוירולוג על מנת שכל אחד ימליץ על בדיקות בתחומו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר רועי הוד המון תודה על ההכוונה
מירב21/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חוזרים באפרכסת האוזןמירי20/09/2010
לפני כחודש החלו כאבים באפרכסת אוזן שמאל, רופאת משפחה רשמה לי אוגמנטין 875X2 למשך שבוע. חלפו הכאבים, אך חזרו ביומיים האחרונים באוזן השנייה - ימין , באותו האיזור.
הכאבים מגיעים כגלים, לא קבועים, אך בתדירות גבוהה מאוד, מרגישה מעין 'משיכות'.
הכאבים לא מגיעים מתוך האוזן אלא מתמקדים רק באפרכסת.
האם עליי לבצע איזה צילום, בדיקה מסוימת או לקבל טיפול אחר מאוגמנטין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד20/09/2010קשה לענות ללא בדיקה. אם קיימת דלקת של אפרכסת הטיפול יהיה שונה מאשר דלקת באוזן חיצונית או תיכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות צהובות באוזן שהופכות לקרוםאלון20/09/2010
שלום,
בשבוע האחרון, החל להצטבר קרום מחוספס באוזניים שלי (בשתיהן),
הקרום הצהוב נמצא בתוך האוזן עצמה, בצורה שטחית ולא עמוקה מדי,
אך כאשר אני מנסה לפנות את הקרום, ולנקות אותו בעזרת מים, וקיסם אוזניים,
או אפילו אלכוהול...
מתחילה זרימה של נוזל / הפרשות צהובות, מסריחות מאוד דביקות, שלפי דעתי הופכות לקרום הקשה.
זה הגיע לרמה שהנוזל סתם לי את אחת האוזניות, ואני קצת מודאג, מכיון ואני מעוניין לטפל בבעיה באופן מידי.
האם למישהו מוכרת הבעיה ??
בתודה,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד20/09/2010יכול להיות ומדובר בדלקת של תעלת אוזן חיצונית או תיכונה או בהפרשה נורמלית של האוזן. יש צורך בבדיקה לקביעת אבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון ובעיות בליעהיוחנן19/09/2010
לפני כמה ימים היו לי בעיות בליעה וליחה מרובה, הרגשה של משהו תקוע בגרון, בנוסף היו לי חולשת וכאבי שרירים. חשוב לי לציין שבתקופה האחרונה אני נמצא בלחץ גדול וחרדה.
היום (בעקבות מאמר שקראתי על העצבים) הוצאתי את הלשון מול המראה וראיתי שהיא זזה מידים פעם, הדבר מאד הלחיץ אותי, חשוב לי לציין שכשהפה סגור אני לא מרכיש תזוזות של הלשון, אבל כשבדקתי והתמקדתי בלשון ראיתי שהיא כמו קופצת אחת לכמה שניות, בדקתי שוב במהלך היום לפעמים קפצה ולפעמים לא, היה נראה לי כאילו שהתזוזות הם בעקבות הנסיון להשאיר את הלשון ללא תזוזה, כאילו שאני מאמץ את שריר הלשון והשרירים שם עדינים וכנראה שאני מפעיל אותם בתזוזות קלות עקב הריכוז בלשון. האם הדבר מוכר, האם באמת קשה לשלוט על שריר הלשון כך שלא תזוז כלל ולא תקפוץ? או שמע יש איזה בעיה עצבית בלשון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד''ר רועי הוד20/09/2010לא נשמע שיש בעיה בלשון, כמו שכתבת, הלשון מורכבת משרירים רבים שנוטים להתכווץ גם שהיא לא בתנועה. כדי שתהיה יותר רגוע גש להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה ממושכתיעל19/09/2010
אני בת 40 בריאה , ללא מחלות, לא נוטלת תרופות, במשך כשנה יש לי כל הזמן ליחה בגרון ותחושה שאני צריכה להוציא אותה מפני שהיא גורמת לי אי נוחות , כמובן שזה מחמיר בשכיבה. אני לא מנוזלת כלל לא מעשנת.
מה הסיבות שיכולות להיות לתופעה זאת? ומה עלי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
ד''ר רועי הוד20/09/2010יכולות להיות סיבות רבות כגון נזלת שהולכת מהאף אחורנית, רפלוקס של מיצי קיבה לגרון, דלקת מקומית וכו'. עלייך להבדק אצל רופא משפחה או א.א.ג שינסה לעזור בדרך כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעומק הגרוןרועי18/09/2010
שלום,
מזה מס' שבועות אני חווה כאבים בעומק הגרון,יותר נכון שריטות כאלו ותחושה של סגירות רבה,כעשר אני בולע רוק אני מרגיש את הגרון ואין תחושה חלקה של מעבר של אוכל,כאילו שהגרון זז כולו ואני מרגיש אותו,ומין תחושה שהגרון יבש ומתחכך מבפנים
היה לי רפלוקס שפעם או פעמיים הגיע לאיזור הגרון.לפני כחודש.
בבדיקת א.א.ג עלו הדברים הבאים:
פה ולוע-תקין
לרינגוסקופיה בלתי ישרה-אודם באיזור האריתנואידים,פרט לכך תקין
צואר תקין.
הרופא המליץ על שלושה חודשים של לוסק.אך כבר מס' שבועות שלא עולות לי חומצות קיבה לאיזור הגרון אלא מעט בקיבה.
אני מאוד מודאג ומרגיש לא טוב,חסר תיאבון כי לא נוח לי לבלוע.
האם זה עובר ומתרפא או שיהיה עליי לחיות עם זה לאורך כל חיי?
(אציין שמצצתי טבליות של למוסין שהקלו עליי,אך לא לגמרי)
לתשובתכם המהירה אודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד20/09/2010נשמע כרפלוקס. לוסק או כדור אחר מהמשפחה יכול לעזור אך לוקח זמן עד שמתחיל להשפיע. הייתי ממליץ על בדיקת א.א.ג חוזרת לאבחון הבעיה וטיפול בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםדליה18/09/2010
אני בת 30 וכבר יותר משנתיים סובלת מאפטות על השקד הימני, זו אפטה אחת שבאה והולכת ללא הפסקה. השקד מתנפח ואני מרגישה הרגשת חנק במהלך היום ובעיקר בשינה. זה גורם לי ללחות מרובות וקושי בתפקוד היומיומי. בחורף אני סובלת רבות מדלקות גרון ושקדים נפוחים. הייתי אצל מספר לא קטן של רופאים מומחים לאף אוזן וגרון, רופאי אלרגיות ועוד ברחבי הארץ ולצערי לא נמצא פתרון. אני שוקלת לבצע ניתוח ולהסיר את השקד. אני מעוניינת לדעת איפה הכי טוב לבצע את הניתוח בארץ ואצל מי?.... אני מתגוררת במרכז הארץ. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדים
ד''ר רועי הוד20/09/2010הסיבות להוצאת שקדים הם דלקות חוזרות (7 בשנה, 5 בשנה במשך שנתיים או 3 בשנה במשך 3 שנים), חסימה של דרכי אויר, ריח רע מהפה כתוצאה משאריות אוכל בשקדים, חשד לגידול וכו'. הניתוח במבוגרים כואב ויכול לדמם- לקחת בחשבון. כחלק ממחלקת א.א.ג בילינסון- ממליץ על רופאי המחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרון מתמשכתדיה17/09/2010
לפני כ3 חודשים התחילה לי דלקת גרון רגילה אחרי 3 ימים הלכתי לרופא והוא אמר שיש לי מים באוזניים ואדמומיות בגרון יום למחרת הלכתי עוד פעם לרופא אחר והוא אמר לי שיש לי דלקת גרון והוא הביא לי ישר אנטיביוטיקה אוגמנטין 875 מ"ג במשך שבוע לא הכנסתי כלום לפה גם רוק לא הייתי בולעת ואחרי יומים של טיפול אנטיביוטי שלא עזר והמשיך יותר לכאוב לי הכניסו אותי לאישפוז במשך שבוע עם אסטרואידים באנלציה מחוברת 4 פעמים ביום לאנטיביוטיקה וכול היום לנוזלים ומידי פעם להנשמה ..עד היום יש לי בצקות מאוד גדולות ועדיין כואב לי הגרון שאני בולעת לפעמיים הייתי כבר אחרי האישפוז על שתי טיפולי אנטיביוטיקה וזה לא עוזר מזה יכול להיות? יש לי קשיי נשימה רבים ורק עוד פחות מחודש יש לי תור לרופא ממוחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
דיה17/09/2010דרך אגב החום שלי היה עוד על 39-40
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשקדים
ד''ר רועי הוד20/09/2010לפי התמונה נראה תקין, ללא נפיחות, חסימה, תפליטים לבנים. יכול להיות ומדובר במחלה ויראלית כגון מחלת הנשיקה שעלולה להמשך מספר שבועות טובים. יש צורך בבדיקת א.א.ג ובבדיקת דם שונות כדי לאבחן את מקור הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון מלווה בשיעוליםיוסי16/09/2010
שלום , לפני מס ימים חזרתי מחו"ל ממדינה מאוד קרה שם כבר התחיל להיות לי הצטננות קלה שעם הזמן החריפה יותר ויותר ביומיים האחרונים זה מגיע למצב של בחילות שיעול כבד כל שתי דקות וחוסר תיאבון , אתמול הלכתי לרופא משפחה שבדק אותי אמר שיש לי הצטננות קלה קצת אדום בגרון ושזה יעבור בתוך יומיים בערך והביא לי כדורים בשם איבופן אני כרגע במצב ממש לא טוב ולא יודע מה לעשות .. האם יש עוד משהו נוסף כדי לשפר את כל ההרגשה והמצב שאני נמצא בו כרגע ??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויראלי
ד''ר רועי הוד16/09/2010נשמע כמחלה ויראלית, אין טיפול פרט למוריד חום במידה וקיים. אם לא יחלוף בעוד מספר ימים או יחמיר תפני שוב לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

