מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחפשת רופא מנתח לניתוח באסותאאילי31/08/2010
מחפשת רופא מנתח אשר יש לו הסכם עם קופת חולים לאומית
אינני מצליחה למצוא רופא מנתח שמבצע ניתוח למחלת הקולסטיאומה
הביטוח המשלים משלם לי אישפוז 24 שעות + רופא מרדים במחיר נוח באסותא
אבל אני לא מוצאת רופא מנתח שיש לו הסדר ללאומית
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאומית
ד''ר רועי הוד01/09/2010תפני לקופה עצמה ותבקשי את רשימת הרופאים שאיתם בהסדר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה ברירית נזופרינקסאלכס31/08/2010
שלום,
ב MRI שעשו לי ראו (להלן הגדרת הרופא): "ברירית דופו דורזלי של נזופרינקס מודגם מבנה בעל אופי ציסטי בקוטר כ 8 מ"מ"
מה המשמעות וההשלכות העתידיות ו/או המיידיות של הנ"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה בנזופרינקס
ד''ר דן גוטמן31/08/2010מדוע עשו MRI האם אתה חש במשהוא או שזה ממצא מיקרי?
צריך לבדוק ולרואת בעיים את הממצא הציסטי הזה. רק לאחר בדיקה ניתן לומר מה טיבו והאם נדרש טיפול נוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אלכס31/08/2010הייתי מאושפז בנוירולוגיה עם רעידות בידיים שהתחלפו בתחושת נימול בצד ימין ומלווה בתיקים בצד ימין ובפנים.
אילו השלכות יכולות להיות לסוג כזה של ציסטה ובמיקומה המתואר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציסטה
ד''ר אביגיל ארד02/09/2010מן הסתם אין קשר בין הציסטה לתסמינים שלך וזהו אכן ממצא מקרי. בלע האפי קיימת ציסטה על שם תורנוולד שאם אינה גדלה אין צורך לגעת בה. גש לרופא א.א.ג שיבדוק את הלע האפי שלך באמצעות סיב אופטי ויעקוב במשך הזמן אם הציסטה גדלה או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
אלכס02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Chronic coughאנה31/08/2010
Shalom rav,
I don't have Hebrew fonts on my computer but you can reply in Hebrew - thanks
I've had persistent cough for 6 months which started after the cold.
Lung Ct was OK and sinuses CT said that I have 'severe sinusitis in most of the sinuses'
I was prescribed prednisolone twice for 2 weeks each time, when I took it the cough stopped and when I finished
- it came back gradually. I wake up every night countless number of times because of this cough.
Is there anything that can be done?
Toda raba* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשןבה
ד''ר דן גוטמן31/08/2010האם השיעול חזר בשל חזרת הסינוזיטיס? קשה לומר ללא בדיקה. יש לעיין ב CT ולראות מה מצב הסינוסים
לעיתים בסינוזיטיס שחוזר אנחנו מנתחים ומנקזים את הסינוסים כך שלא תחזור הסינוזיטיסמ עם סיום הטיפול האנטיביוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעול
ד''ר אביגיל ארד02/09/2010שעול כרוני שמוקל על ידי סטרואידים יכול להיות אסטמתי. כדאי לגשת למומחה ריאות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרון חריפהשני31/08/2010
שלום, אני בן 18, חייל.
כבר מיום שישי שאני סובל מכאבי גרון
כואב לי לבלוע רוק, לאכול ולשתות ובצידי הצוואר שלי, תחת הלסת ישנן 2 בלוטות לימפה נפוחות מאוד.
הייתי במרפאת ביקור רופא וקיבלתי אנטיביוטיקה בשם "פן רפא ויק 500"
אך בטופס האבחנה נרשם לי "דלקת שקדים" כשאני לא בטוח שזה מקור הבעיה...
בנוסף, התפתחה לי גם דלקת חניכיים חזקה ויצאו לי 2 בלוטות לבנות על החיך העליון בפה.
האנטיביוטיקה טובה? ומה יכול להיות הגורם להתנפחות הלימפה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון
ד''ר אביגיל ארד31/08/2010פן-רפא היא אנטיביוטיקה טובה לדלקות של הלע והשקדים. המינון לבוגר הוא 1000 מ"ג פעמיים ביום או 500 מ"ג ארבע פעמים ביום . לא פחות. בלוטות הלימפה הנפוחות הן תגובה לדלקת בלע. האנטיביוטיקה תועיל אם מודבר אכן בדלקת גרון עם חידק, בדרך כלל סטרפטוקוק מסוג A. ישנן דלקות ויראליות שגורמות לתסמינים דומים. אם אין שיפור לאחר 2-3 ימי טיפול, גש שוב לרופא. או שצריך טיפול יותר חזק, או שמדובר במחלה ויראלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה,
שני31/08/2010אבל נאמר לי שהמינון הוא 1000 מ"ג ליום, כלומר כדור 500 בבוקר וכדור 500 בערב לאחר ארוחה..
ומה הקשר בין דלקת החניכיים לכאב הגרון, והאנטיביוטיקה תרפא גם את זה?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בלילהנבו31/08/2010
אז ככה שאני מנסה לישון בלילה קשה לי
אני שומע צלילים כזה בראש צליל נמשך כזה ואחר כך נעלם
אני עם מכשירי שמיעה מגיל 5 אבל מלפני שנה אני בקושי שם אותם וכואבות לי יהאוזנים וגם הגרון
וכמעט כל שינה אצלי מלווה בסחרחורת האם זה קשור לזה שאני ישן על הצד?
האם משהו לא נכון?
אני חולה אפליפסיה זה קשור?
וגם לפעמים הרגל שלי קופצת מעצמה באמצע הםא זה קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה
ד''ר אביגיל ארד31/08/2010רעש באוזן, הנקרא גם טינטון, אופייני כשיש בעיות שמיעה. אבל אם לא היה קודם - כדאי שרופא א.א.ג שלך יבדוק. אולי האוזן סתומה בגלל שעווה ולכן הרעש מתגבר? לגבי הסחרחורת - רופא צריך לבדוק אותך . אם רופא א.א.ג לא ימצא כלום, חזור לנוירולוג שלך. כנ"ל בשאלה של הרגל הקופצת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגע
נבו01/09/2010רגע אם אין לי כלום התכוונה שיש לי משהו כנראה?
האם זה יכול להיות חמור?
בזמן האחרון יש לי גם כאבי אוזן ואני עם מכשירי שמיעה אני מוריד אותם תמיד אנילא איתם כבר 8 חודשים בערך
יש לי כאבי אוזן וראש וגרון ובחילות
האם זה חמור?!
האם יכול להיות זה מחלה כלשהי סרטן או משהו?
בקשה תחזירו לי תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר אביגיל ארד02/09/2010הדברים שאתה מציין באוזן אינם סימן לסרטן. גש לרופא א.אג. שיבדוק את האוזן שלך. אולי יש שעווה שהצטברה או דלקת. זה יותר סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקים חוזריםes29/08/2010
שלום רב
אני בת 36. בשנה וחצי האחרונות חליתי מספר רב של פעמים בסטרפטוקוקים. לאחר כל הדבקה וביום טיפול באנטיביוטיקה תמיד חיכיתי כשבוע וביצעתי משטח נוסף-שיצא שלילי (כמו כן, בכל פעם, גם בדקתי את בני משפחתי-כולל שני ילדי הקטנים בכדי לוודא שאינם חולים)
לפני כ 10 חודשים פיתחתי אלרגיה לפנצילין שבאה לידי ביטוי בפריחה נודדת לאחר שימוש בראפאפן (ביצעתי אבחון בהדסה). גם שימוש בצפורל עקב זיהום בעור גרם לי לתחושה מאוד לא טובה ללא פריחה-אך לא בוצע אבחון. לפני כשבועיים שוב חליתי בסטרפטוקוקים ונטלתי דלצין כ 10 ימים. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות בהן נטלתי דלצין, הופיעה לאחר 7 ימים פריחה חזקה ובולטת כמעט בכל הגוף (אובחנה כ - URTICARIA) וטופלתי בסטרואידים ואנטיהיסטמינים אותם אני נוטלת עד היום.
מה עושים?
כמובן שארצה לבצע בדיקת אלרגיה לדלצין-האם יש כזו? כיצד נמנעים מסטרפטוקוקים? ואם אדבק שוב מה אוכל לקחת? (רוקסו גרם לי בעבר לבחילות קשות) .
בברכה
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוק חוזר
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010במקרה כזה של דלקות חוזרות כשאין במשפחה הקרובה נשא ורוב הסיכויים שאת נדבקת ממישהו לא ידוע(האם גם בן הזוג נבדק?) ובנוכחות אלרגיה לסוגי אנטיביוטיקה רבים, יש לשקול ברצינות כריתת שקדים. אפשר לנסות גם אזניל, שהוא הרבה יותר נסבל בבטן, או זינט, אם את לא רגישה לצפלוספורינים. אינני יודעת אם יש בדיקת אלרגיה לדלצין, אך אם הופיעה אורטיקריה, רוב הסיכויים שאת אלרגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהליאת29/08/2010
שלום
אני בת 32 לא מעשנת, לא עישנתי אף פעם, ובחודשים האחרונים יש לי ליחה שקופה עם כתמים שחורים בצורת קו לא באופן קבוע מידי כמה ימים בנוסף אני סובלת כבר שנים מליחה ירוקה סמיכה
שגם מופיעה כל כמה חודשים
מה דעתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010כדאי לשלוח ליחה טריה לתרבית כולל פטריות ולעבור בדיקת א.א.ג מלאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם וכאב בחיך הרךסטודנטית29/08/2010
מזה שנתיים התחלתי לסבול מכאבים בשן בינה. בפעם הראושנה הופיע כאב ואודם בחיך הרך מצד שמאל. פניתי לטיפול אצל רופא שיניים שרשם אנטיביוטיקה והתסמינים חלפו. השן לא נעקרה בנתיים כיוון שנמצאת במגע עם עצב. מאז מספר פעמים בשנה מופיעים כאבי גרון ללא כאב בשן הבינה. בבדיקה של חלל הפה אין אודם בשקדים והאודם מופיע בצד שמאל בחיך הרך העליון. אין שלפוחיות או נגע ספציפי. רק אודם וכאב בחיך הרך. התופעה חוזרת מספר פעמים בשנה בדיוק באותו מיקום. שטיפות קמומיל ומלח בדר"כ עוזרות. לאחרונה שמתי לב שיש קשר לקיום יחסי מין אוראלי והופעת הכאב בחיך.
תרבית לסטרפ' A בוצעה בזמן אחד הפעמים שהופיע כאב והייתה שלילית. מה זה יכול להיות ולכיצד אפשר לטפל? ייתכן שזו תגובה אירטבילית ליחסי מין? או שמדובר בזיהום ויראלי שחוזר כל הזמן באותו מקום? ומה יכול להיות הזיהום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בחך
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010לצערי אינני יכולה לענות על השאלה הזו בלי לראות במה מדובר. אינני מכירה קשר כזה למין אוראלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוסמעין29/08/2010
שלום,
לפני כ-3 שבועות חיליתי בדלקת גרון וטופלתי באנטיביוטיקה למשך 13 יום. האבחנה של הרופא הייתה כי היה לי סטרפטוקוקוס.
לאחר 5 ימים היה עליי לערוך בדיקה, בה ערך הנוגדנים - antistreptolysin- עמד על 409.
אני יודעת שחיידק הסטרפטוקוקוס יכול לגרום לסיבוכים קשים, בעיקר באנשים בעלי חוסר בברזל ובתת-תזונה, 2 דברים מהם אני סובלת.
האם הסיבוכים הללו נגרמים רק אם לא מקבלים טיפול אנטיביוטי? האם יש צורך לקבל טיפול מנע כלשהו (כגון זריקה) או שיש רק לעקוב ולקוות למגמת ירידה בערך הנוגדנים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפ.
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010בדרך כלל הטיפול האנטיביוטי וסילוק החידק מקטינים בהרבה את השכיחות של סיבוכי הזיהום בסטרפטוקוק. לא נהוג ביומיום לעקוב אחרי רמת הנוגדנים אלא במקרים מיוחדים, אלא לעשות שבוע לאחר סיום הטיפול משטח גרון ולראות אם יוצא תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצת אףמ29/08/2010
שלום,
אני כבר כמה שנים סובלת מנזלת תמידית ואף סתום בלי קשר לעונות השנה או להצטננות זהו דבר שמפריע לנשימתי התקינה וגם גורם כל הזמן לליחה בגרון
הייתי לפני כמה חודשים אצל רופא אף אוזן גרון שמצא כי מחיצת האף שלי בצורת S ולכן יש לי את כל הסימפטומים הללו, הוא אמר שיש ניתוח שאני יכולה לבצע במידה וזה מפריע מאוד
השאלה שלי היא האם יש עוד טיפול כלשהו או טיפות או משהו שהוא איננו ניתוח שאני יכולה לבצע?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010נזלת תמידית שלפעמים מלווה גם בהתעטשויות וגרד באף היא לרוב סימן של אלרגיה. הריריות מתנפחות ואם יש גם מחיצה עקומה האף ממש נחסם. לפני הניתוח כדאי לנסות טיפול נגד אלרגיה בצורה של כדור כגון אריוס, טלפסט או לורסטין ותרסיס סטרואידלי לאף למשל פליקסונייז, נזוקורוט, אבמיס ודומיהם, למשך חודש. ניתוח ישפר הנשימה דרך האף, אך לא בהכרח יטפל בנזלת, אם היא אלרגית. אפשר גם להתייעץ עם מומחה לאלרגיה שיברר אם אכן ולאיזה חמרים יש אלרגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן סתומה ממיםשרית29/08/2010
שלום,
סעת ששחיתי היום בבריכה, נכנסו לי מים לאזניים. כעת, לאחר הבריכה כשעתיים, באוזן ימין התחושה היא שהאוזן סתומה ואינני שומעת באוזן. באוזן שמאל, המצב קצת יותר טוב. מה עושים??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטימות
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010אם המים לא יצאו עד הבקר, גשי לרופא א.א.ג. פעמים רבות כשהמים לא יוצאים זה סימן שיש פקק שעווה באוזן והוא פשוט סופג את המים ומתנפח ולכן האוזן אטומה. רופא א.א.ג ינקה את האוזן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
שרית30/08/2010אוכל לעשטות זאת רק מחר, מקווה שזה לא ישאיר נזק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים מאחורי אוזן ימין וצווארבחורה 2929/08/2010
שלום ,
הבוקר קמתי עם כאבים בצוואר כאילו הוא נתפס לי,
במהלך היום החלו להופיע כאבים חזקים מלווים בנפיחות כמו בלוטה מאחורי אוזן ימין. הכאב הוא עד הכתף.ומאד עז.
לפני יומיים החלה להופיע חררה באזור השפתיים ואזור השפם, אני לא יודעת אם זה קשור.
אני רק יודעת שמאד כואב לי..
אשמח לתגובה
אני מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר אביגיל ארד30/08/2010מקווה ומניחה שכבר נבדקת. זה מסוג השאלות שמחייבות בדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבנבו29/08/2010
משום מה ביומיים האחרונים התחיל לי כאב בצד הגרון שעבר גם לאוזן וזה כואב ברמה בינונית?זה משהו לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד''ר רועי הוד29/08/2010צריך בדיקה. יכולה להיות בעית אוזן או בעית גרון שמקרינה לכיוון האוזן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצואות בדיקת ה- FNA של בלוטת התיוראנה28/08/2010
עברתי בדיקת FNA תירואיד.. התשובה היא:
נלקחו 6 משטחים יבשים ו6 רטובים
תשובה מקרוסקופית ואבחנה:
במשטח קטעי אפיטל פוליקולרי מרביתם במבנים צפופים וצלולים וקולואיד לא רב.
הממצא מתאים לנגע פוליקולרי HYPERPLASTIC NODULE - ADENOMA
אני בלחץ ואבקש את תשובתכם בהקדם תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתונים
ד''ר רועי הוד29/08/2010צריך לקבל את כל הפרטים לגביך ושאר הבדיקות כדי לדעת להתקדם. קבע תור לרופא א.א.ג בקהילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים .. אוזניות ומשקפיים..מנש28/08/2010
אני בן 15 ורציתי לשאול 2 שאלות.
1. האם הרכבת משקפי ראייה יכולה להוזיז\להבליט\לעקם את האוזניים ?
2. האם הרכבה ושמיעה באוזניות הקטנות שנכנסות לתוך האוזן יכולה להוזיז\להבליט\לעקם את האוזניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזניים
ד''ר רועי הוד29/08/2010לא מכיר שינוי מבנה אוזן בשל משקפיים או אוזניות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

