מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיענוח תשובת ENGו.שלבי15/09/2010
ד"ר שלום,
עשיתי בדיקת ENG וקיבלתי תשובה :
UNILATERAL CANAL PARESIS - RT
THERE IS NO SPONTANEOUS NYSTAGMUS
MILD LT SEATING NYSTAGMUS WAS RECORDED
WITH SIX-HALLPIKE AND POSITIONAL TEST
CCULOMETRIC TESTS ARE NORMAL
BITHERMAL CALORIC TEST SHOWS SEVERE
RT CANAL PARESIS
ד"ר מה המשמעות של הבדיקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה באחת מתעלות שיווי משקל
ד''ר רועי הוד15/09/2010צריך להבין מדוע ביצעת את הבדיקה וכמובן בבדיקה גופנית. בגדול בעיה בתפקוד אחד מתעלות שיווי משקל באוזן פנימית שאחראיות על שיווי המשקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתון נוסף ששכחתי לכתוב אותו
וש17/09/2010ד"ר שלום
שכחתי לכתוב ממה זה נובע לא חשבתי שזה חשוב.זה נובע כתוצאה מחבלת ראש קשה בתאונת דרכים ונגרם לי שבר באוזן הימנית
והיה לי דימום תוך מוחי
האם התשובה משתנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שיווי משקליעל15/09/2010
האם תוכלו לעזור לי לפענח את הבדיקה?:
סקדות: LATENCY פתולוגי במבט לשמאל.
בדיקה אופטוקינטית O.K.T. 40%sec
לא תקין.
תמרון: ראש לימין - נסטגמוס 3%sec לשמאל
תמרון ראש לשמאל נסטגמוס 6%sec לשמאל.
בדיקה קלורית - חולשת מבוך - 91% מימין הנורמה עד 20%
העדפה כיוונית D.preponderance 18% לשמאל הנורמה עד 27%
היפורפלקסיה חמורה מימין, גובלת בארפלקסיה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עניתי על השאלה הקודמת.
ד''ר רועי הוד15/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודש באףגל15/09/2010
לפני כמה חודשים ריססתי 5 פעמים אוטריווין בשעה לאף.
מאז נראה לי נדפק אצלי משהו, כי יש אצלי כל הזמן גודש, נזלת ואלרגיה גם נראה לי.
בעקבות כך, יש לי הרבה דלקות גרון- לוע ויראליות שנובעות מגודש באף.
יש לי 2 שאלות.
1. האם אפשר להחזיר את המצב לקדמותו? או בגלל שריססתי הרבה תרסיס לאף, זה כבר אבוד..?
2. איך ניתן לטפל בגודש באף?
תודה
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש צורך בבדיקה.
ד''ר רועי הוד15/09/2010להפסיק טיפול בטיפות כדבר ראשון. לאחר מכן בדיקת רופא א.א.ג שיוכל להתאים לך טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בגרוןשקד15/09/2010
שלום
כבר כמה זמן אני סובל מבעיה של רוק... יש לי הרבה ליחה כל הזמן! במיוחד אחרי ארוחות... ובמיוחד אחרי ארוחות מתוקות, אין מצב שאני לא הולך לירוק אחרי שאני מסיים לאכול וזה ממש מעצבן
בעיה כזאת זה בטוח מהשקדים לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוק
ד''ר רועי הוד15/09/2010לא נראה כי מדובר בבעית שקדים, מדובר בהפרשת רוק מרובה מבלוטות הרוק, בדר"כ אין טיפול יעיל, גש חרופא פה ולסת להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באוזן - מי חמצןהילית14/09/2010
ערב טוב,
עקב דלקת באוזן וגלד בעור התוף, המליץ לי הרופא על טיפות מי חמצן 3 פעמים ביום ולאחר מכן 5 ימים טיפות אנטיביוטיקה.
רציתי לשאול, לגבי מי החמצן, האם לאחר סיום התסיסה עלי להשאיר את מי החמצן בתוך האוזן, להוציא אותם בעזרת צמר גפן או לתת להם לעשות את שלהם?
בנוסף, האם עלי לנקות את הטפטפת במים לאחר כל שימוש במי החמצן והאנטיביוטיקה או שאין לכך משמעות, ואם כן, איך לנקות?
ודבר נוסף, האם כדאי להימנע מאימון כושר בימי הטיפול או שאין מניעה כל עוד מלבד כאבי מקומיים אני חשה בטוב?
אשמח לתשובותיכם,
הילית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמצן
ד''ר רועי הוד15/09/2010אין צורך להוצאי את מי החמצן, יצאו לבד. אין צורך לנקות את המזרק כל פעם. אין בעיה לבצע כושר אם אין כאבים רציניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד שאלה באותו הקשר
הילית15/09/2010מי החמצן סותמים לי את האוזן וגורמים לכאבים חזקים יותר משהיו לפני. האם זו תגובה נורמלית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא, אמור לא לכאוב
ד''ר רועי הוד15/09/2010לא, אמור לא לכאוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך, טוב ששאלתי
הילית15/09/2010אתייעץ עם הרופא.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח סינוסיםיאיר14/09/2010
שלום, אני בן 36 בריא בד"כ ובשנת 91 גילו אצלי סינוסים, הייתי מאושפז תקופה ארוכה שבמהלכה עשיתי שטיפות ניתוחי סינוסים ושוב לאחר כ3 שנים שוב ניתוח והאחרון היה ב 6/6/10. פניתי לרופא כי היו לי כאבים עזים באזור המצח [צד ימין], האזור המועד לפרענות אצלי. הרופא אמר שהוא רואה דלקת וכו' ובניתוח הוא ינקה לי הכל והכל יהיה נקי והכל הסתדר והכל יהיה בסדר, השבוע ערב חג ראש השנה אני מתחיל להרגיש כאבי ראש חזקים עד שזה הגיע לרמה שכל צד ימין האזור הבעייתי אצלי, נפוח מאוד וכואב מאוד, פניתי אתמול לרופא, נתן אנטיביוטיקה כי אולי יש בצקת יש משהו שנסתם שם וכו' ולחזור ביום חמישי אליו לראות מה קורה? שאלתי היא: הגיוני שזה קורה? למה זה קורה? מה עושים נגד זה? איך קוראים לזה? אני אצטרך עוד ניתוח? זה משהו שניתן לפתור לגמריי?
אודה לכם על כל תשובה / עזרה או כל דבר אחר שיוכל להושיע אותי. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד14/09/2010לפי הסיפור המסובך שלך יש צורך בבדיקת א.א.ג לאבחן את מקור הבעיה ולהציע טיפול מתאים אם תרופתי ואם ניתוחי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה בדיקה?
יאיר15/09/2010יש איזה בדיקה ספציפית שאתה ממליץ חוץ מצילום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
ד''ר רועי הוד17/09/2010בדיקת א.א.ג והדמיה במקרה הצורך כגון CT ראש ומערות פנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותמיטל14/09/2010
יש לי בן בן 3 כבר כמה חודשים שהוא נהיה צרוד עד כדי קושי בדיבור לאחר
מספר שעות מהרגע שהוא התעורר, בשעות הערב הוא כבר בקושי יכול לדבר
האם עלי לגשת איתו לרופא?
מה יכולה להיות הסיבה לצרידות?
אני ממש מודאגת אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות
ד''ר רועי הוד14/09/2010בדר"כ צרידות בילד היא פונקציונלית, כלומר שימוש לא נכון בקול. ניתן לפנות לקלינאית תקשורת ואם זה לא עוזר להבדק ע"י רופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע סמוך לקונכיית האוזןמור14/09/2010
שלום לד"ר,
בת 26. יש לי שינה חלשה, רגישה מאוד לרעשים בלילה, ולכן משתמשת באופן קבוע זה מספר שנים באטמי אוזניים מספוג (מחליפה אותם מידי שבוע- שבועיים). בימים האחרונים הופיע לי פצע באפרכסת (סמוך לקונכיית האוזן), מלווה בכאבים עזים למדי, עד כדי כך שהם מקשים עליי לישון על צד שמאל. זה לא הפעם הראשונה שיש לי פצע באוזן, אך בדרך כלל זה עובר תוך יום יומיים ואין כאבים כל כך חזקים. שאלה ראשונה- מה עליי ליטול על מנת להעביר את הכאב? ושאלתי השנייה היא- האם ייתכן כי הפצע נגרם משימוש באטמי אוזניים?, ואם כן- האם שימוש קבוע בהם אינו מומלץ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד''ר רועי הוד14/09/2010להעביר כאב תיקחי מה שעושה לך טוב כגון אופטלגין, אדויל וכו'. פצע יכול להיות כתוצאה מאטמים שגורמים ללחץ מקומי ולהופעת זיהום. בדר"כ טיפול מקומי במשחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרוןגל14/09/2010
היום התחילה לי תחושת צריבה קלה ויובש בגרון. אני יודעת שמחר זה יכאב יותר וזה יהפוך לדלקת גרון ויראלית שתעבור עוד שבוע.
השאלה היא, אם יש משהו שאני יכולה לעשות עכשיו, כשזה רק ממש ממש בהתחלה, כדי למנוע התפתחות של זה. תה יעיף לי את הוירוס? אולי אם אני אשרוף אותו עם מלח ולימון? ואולי לקחת הרבה ויטמין סי, שיהיה קל לגוף להלחם בו מהר?? ומה יש להומיאופתיה להציע לי?
מודאגת (על אף חוש ההומור) :)
אני פשוט יודעת מה מצפה לי מחר... כאב חזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד''ר רועי הוד14/09/2010אין מה לעשות, תה לא יעלים את הוירוס אבל אולי ירגיע את המקום. כל שאר הדברים לא הוכחו כיעילים בשלב החריף. הומאופתיה לא בתחום הידע שלי. לא יכול להזיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממ
גל14/09/2010בגלל זה רשמתי שאני ממש בתחילת המחלה ועוד לא הגעתי לרמת הכאב
זה רק גרון יבש בינתיים
אני לא רוצה שזה יהפוך לחריף לכן אולי יש זמן להציל את המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקב בעור התוף ומניעת כניסת מיםמורן13/09/2010
שלום!
אני בת 28. בגיל 6 עברתי ניתוח כפתורים, כאשר כפתור אחד נפל בערך אחרי 6 שנים והשני נשאב בכוח לאחר 7 שנים. הסתבר לי שבאוזן בה בוצעה השאיבה נותר נקב בינוני.אני יודעת שעליי לעבור ניתוח לסגירת הנקב\ אך הבעיה היא שבעוד כחודש אני מתחתנת ועליי לטבול במקווה. מגיל 6 אני מקפידה לא להרטיב את האוזניים, אך אם נכנסות בטעות מספר טיפות, מייד מתחילה דלקת.
השאלה שלי היא האם ניתן לאטום את האוזן באופן כזה שלא יכנסו מים? אני מאוד חוששת מהיום הזה ולא יודעת איך אוכל לעשות זאת. אומרים שיש אטמים מסיליקון, אך עדיין לא נשמע לי הגיוני שאטמים כאלה יוכלו לאטום את האוזן באופן מוחלט.
אודה לך על תשובתך, בברכה,
מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקב
ד''ר רועי הוד14/09/2010ניתן לאטום את האוזן עם אטמים טובים שיכולים למנוע כניסת מים. במידה ואת מפחדת- אל תכניסי את הראש למים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
מורן14/09/2010תודה!
האם תוכל לומר לי באילו אטמים בדיוק מדובר?
כן, אני מפחדת מזה, אבל אין לי יותר מדיי ברירות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאטמים
ד''ר רועי הוד14/09/2010ישנם סוגים שונים: סיליקון, גומי, וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר בדיקת המטולוגרועי13/09/2010
שלום ד"ר
הייתי גם ביעוץ אצל המטולוג פרטי
לאחר שהוא בדק את התשובות של ה- CT והו-US הצווארי
ולאחר שהוא בדק אותי פיזית הוא רשם על הבדיקה הפיזית:
בלוטות רכות מוגדלות לא רגישות בצוואר אחרוי דו צדדי, מלאות
תת לסתית דו צדדית, ללא איתור בלוטות באתרים אחרים, ללא הגדלת כבד או טחול
ונרשם עוד: התמונה ככלל מתאימה לזיהום ויראלי אינטרקורנטי שגרם לקליניקה ולהגדלת הבלוטות
הרופא ביקש שאשלים בדיקת LDH וכן בדיקת קופרום תרולופלזמין והמשך מעקב קליני תקופתי
הבלוטות כואבות לי כבר 3 שבועות לערך בנוסף שקיעת דם תקינה
מהן הבדיקות דם שהרופא ביקש ממני להשלים?
מצ"ב שוב התוצאות CT ו- US:
1. בדיקת דם ושקיעת דם - הכל יצא תקין
2. בדיקת דם לשלילת מחלקת הנשיקה - ויצא תקין
3. בדיקת אולטראסאונד ולהלן מה שנרשם:
התשובה שהתקבלה היתה שבלוטות מגן + רוק תת לסטיות + פרוטיס = תקינות
ואילו בלוטות לימפה נכתב:
"בלוטות לימפה בצוואר דו צדדית הגדלות ג'וגולודיגסטריק עד כ- 3.0 ס"מ בציר האורך
מימין כנראה תגובתיות בלבד"
4 . CT צווארי שבו נכתב:
הבדיקה בוצעה לאחר הזרקת 80 סמ"ק חומר ניגוד תוך ורידי
קשריות לימפה אחדות בקוטר מירבי של 9 מ"מ (ציר ארוך) באיזורים התת ליסטיים
שאר אברי הצואר שמורים
אין לזהות פתולוגיה ברורה כולל האזור מאחורי האפרכסת הימנית
העצמות הטמפורליות נראות שמורות עם איוורור תקין באוזן התיכונה ובתאי המסטואיד
בחלונות עצם: ללא ממצא מיוחד
חשוב לציין שאין לי חום או הזעות כלשהם
לאחרונה החל לי טיפה כאב באיזר המפשעה ומכיוון שאני נתון ללחץ נפשי חזק כבר 3 שבועות אני מרגיש כי ירדתי קצת במשקל
תודה רבה ושנה טובה
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד''ר רועי הוד14/09/2010יש צורך בבדיקה מקיפה של רופא מטפל, המטולוג ורופא א.א.ג- על פניו נשמע שהכל תקין ובלוטות הלימפה תגובתיות בלבד אך יש צורך במעקב לראות שהן קטנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיטוט באףמנש13/09/2010
האם חיטוט באף מגדיל את הנחיריים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר רועי הוד14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינופדניסים12/09/2010
שלום,
האם צריך מרשם רופא בשביל לקבל סינופד או שזו תרופה ללא מרשם?
בברכה,
ניסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטב ידיעתי זקוק למרשם.
ד''ר רועי הוד14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה שגורמת לחנק ואי יכולת לבלועאביב12/09/2010
שלום רב,
אני כבן 15 סובל ב3, 2 ימים האחרונים מליחה מוגברת וסמיכה שקשה להוציא אותה בשיעול.
אני לא מעשן, ולא חליתי בשפעת לאחרונה, היה לי צינון ממש קל שעבר לאחר יום יומיים מהתחלת הצינון.
המצב שלי מדרדר בלילות שזה מגיע למצב של כמעט חנק ואני מוצא את עצמי ער עד השעות הקטנות של הלילה.
ביום זה מפריע לי לבלוע וזה מקשה עליי בנשימה טיפה.
אשמח לעזרתך,
אביב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש צורך בבדיקת רופא.
ד''ר רועי הוד14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת רוקמיטל12/09/2010
שלום רב,
יש לי כאב באזור הגרון ממש מתחת ללסת בצד ימין הכאב התחיל לי רק אתמול. . אני כמעט בטוחה שזו בלוטת רוק שכנראה נחסמה כיוון שהיה לי כבר בעבר( לפני כשנה..) מקרה של סתימת בלוטה באזור מתחת ללשון ועברתי פרוצדורה כדי ל"פתוח" אותה (שכחתי את שם הטיפול המדויק אני רק יודעת שזה היה עם אנדוסקופ..)
רציתי לשאול מה הסיכוי שבמקום זו שנפתחה לי באזור הלשון נסתמה לי אחת אחרת חדשה באזור אחר? והאם אני צריכה לגשת לבצע בדחיפות בדיקות או שלחכות עם זה ולראות אם הכאב יחלוף..
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשוןבה
ד''ר דן גוטמן14/09/2010בהחלט יכול להיות שקיימת שוב חסימת דרכי הרוק. אם לא יחלוף יש לגשת לטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

