מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר ניתוח לשחזור עור התוףדן25/09/2010
שלום אני בן 22.
עברתי לפני כחודשיים ניתוח לשחזור עור התוף.
מצב עור התוף לפני דברי הרופאה הוא טובה.
השמיעה פחות או יותר כמו שהייתה.
אני עדיין לא מרטיב את האוזן.
רציתי לדעת האם בזמן הקרוב זה יהיה בטוח לטוס? כלומר יש איזה מניעה לאחר הניתוח לטוס? (לחץ באוזניים או סיכון אחר)
עברו חודשיים מהניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010לאחר חדשיים אם עור התוף נקלט והכל בסדר, אין בעיקרון מניעה לטוס. חשוב להשוות לחצים בזהירות בנחיתה. ממליצה להתייעץ עם הרופאה המנתחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדים - מתי כן?דונה25/09/2010
שלום רב,
בני בן 4 וחצי כמעט, לפני כשנה חשנו שאינו שומע טוב (שואל "מה?"לאחר שמדברים איתו), א.א.ג גילה נוזלים באוזניים, טופל פעמיים בייבוש תרופתי של הנוזלים, חל שיפור משמעותי ולאחר 4 חודשים לערך, החל שוב לא לשמוע טוב. כמו כן הבחנו שהוא נושם בעיקר דרך הפה ולרוב מצונן. הרופא המליץ על ניתוח לכריתת שקדים ופוליפים. טוען ששקדיו "נושקים" זה לזה. אני רוצה לציין שבני לא סבל מדלקות אוזניים או דלקות גרון.
האם שקדים "נושקים" גורמים לנוזלים באוזניים?
מהו המצב בו יש לבצע כריתת שקדים?
2 רופאי קופה שהתייעצתי עימם אמרו להוציא את השקדים ורופא פרטי אחד (פרופסור)אמר לא לגעת בשקדים...ואני בדילמה.
תודה למענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת שקדים
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010האינדיקציה לכריתת שקדים הינה דלקות חוזרות עם סטרפטוקוק (מבינה שאצלו זה לא המצב) או דום נשימה בשינה. אם אין דום נשימה בשינה חלק מהילדים עם הנוזלים מסתדרים גם מבחינת הנשימה והנחרה לאחר ניתוח כריתת אדנואידים (פוליפים) בלבד + כפתורים (צינוריות אוורור) באזניים, ללא צורך בכריתת שקדים. ניתוח כריתת אדנואידים קל בהרבה. אם בכל זאת יש צורך לטפל בשקדים קיימת כיום גם שיטה להקטנתם באמצעות טכנולוגית קובליישן. ההחלמה קלה יותר ופחות מכאיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה דום נשימה?
דונה26/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף רוקרון25/09/2010
שלום אני בן 29, בריא בד"כ.
מגיל צעיר אני סובל מעודף רוק בפה, בעיקר בזמן השינה ובכמויות גדולות.
הדבר מאוד מפריע לי, ממה זה נובע וכיצד אפשר לפתור את זה
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף רוק
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010במיעוט המקרים מדובר בעודף רוק ממשי. לרוב מדובר בבליעה לא מספקת , לפעמים עקב ריפיון שרירים. עליך להיבדק על ידי רופא א.א.ג. לעיתים יש לעשות תרגילים לחיזוק אברי הפה. יש לוודא כי אתה נושם היטב דרך האף וכי מנגנון הבליעה שלך תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון מזה חצי שנה !שיר25/09/2010
שלום רב,
כחצי שנה סובלת מכאב בלע בגרון בצד שמאל. הכאבים החלו מלווים בחום גבוה ובהפרשות של ליחה מוגברת, שנמשכו יומיים בלבד, אך מאז הכאבים לא מרפים. לפני שלושה חודשים ביצעתי בדיקת אנדוסקופיה שבה נמצא אודם בלוע. נאמר לי שייתכן והסיבה נובעת מחומציות בקיבה. ביצעתי בדיקה להימצאות חיידק בקיבה, והתוצאות תקינות. בנוסף נטלתי כמוסות Lansoprasole 15mg למשך חודש אך המצב כלל לא השתפר. כרגע לא סובלת מצרבות או מהפרשות ליחה, אך עדיין יש כאבי גרון חזקים. האם מומלץ בכל זאת להמשיך ליטול את הכדורים או להגיע שוב לביקורת אצל רופא א.א.ג?
נ.ב.: אני עובדת ככימאית במעבדה וחשופה לחומצות חזקות. באותו יום שבו החלו הכאבים החשיפה לחומצות היתה מוגברת ואף במהלך העבודה הרגשתי תחושה של צריבה חזקה בגרון. האם החשיפה לחומצות יכלה לגרום לבעיה הקיימת אצלי ?
בכל זאת מה ניתן לעשות על מנת לפתור את הבעיה הנמשכת מזה זמן רב ??
שנה טובה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010כאבים כל כך ממושכים אכן יכולים להיגרם על ידי רפלוקס, אולם הייתי מצפה לשיפור כלשהו עם הלנטון, למרות שהמינון נמוך. גם שינוי תזונתי חשוב. אם אין שיפור גשי שוב לבדיקת א.א.ג. כולל בדיקה של עומק הגרון עם מראה או סיב אופטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו, צרידות!קרן25/09/2010
כבר 5 ימים שאני צרודה זה הופיע עם הצטננות קלה, ההצטננות חלפה לה אבל הקול לא חזר, מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010גשי לבדיקת א.א.ג. כפי הנראה מדובר בדלקת של מיתרי הקול. יש עכשיו מגיפה של דלקות כאלו. הכי חשוב לשתות הרבה נוזלים ולשתוק. לא ללחוש ולא לדבר. לרוב זה מסתדר לבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - האם זה יכול להזיק לאף?יסמין25/09/2010
אני רוצה לשאול אני לפעמים תולשת עם פינצטה 2 שערות מהאף לא שרואים אותם אבל לי מפריע האם זה יכול להזיק לאף בפנים אני עשיתי ניתוח אף לפני 20 שנה האם זה יכול לגרום נזק לאף עצמו או שאסור לתלוש בכלל תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלישת שערות מהאף
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010תלישת שערות מהאף עלולה לגרום לדלקת בזקיקי השערות ובאף. עדיף לגזור בעדינות את השערה ולא לתלוש אותה כי זיהום באזור עלול להתפשט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנורת מלחיוסי כהן25/09/2010
בקשר למנורת המלח יש הבדל גדול בין מנורת המלח שנמכרת בחדרי המלח לבין המנורות האדומות היותר קטנות והיותר זולות ההרכב הכימי הוא שונה במנורת מלח מחדרי המלח ההרכב הכימי הוא 98%נתרן כלוריד אשר גורם לאבן לספוח לחות מהאויר ועל ידי כך שמדליקים את הנורה החום של הנורה מפיץ יונים שליליים ורסיסים של מלח שלא ניתנים לראייה וכשנושמים את המלח במהלך השינה הוא מחטא את האלרגנים מסביב לראש ומחטא את דרכי הנשימה וכשהוא מגיע לחלל הריאה הוא מדלל את הליחה שנדבקת לדפנות הריאה ועל ידי כך יותר קל להוציא את הנוזלים שמצטברים בריאה.
בקשר למחיר בכל חדר מלח שתקני תקבלי טיפול בחדר מלח מתנה ולפעמים גם שני טיפולים תלוי במבצעים של אותו חודש
לבירור 1800101750* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנורות וחדרי מלח
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010לא הוכחה רפואית השפעתם. מנורת חימום אינה יכולה לאדות מלח, עם כל הכבוד, מכסימום את אדי המים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדים בגיל מאוחר כן או לאלוני25/09/2010
שלום,
אני בת 35 וסובלת רבות מדלקות גרון ויראליות וחיידקיות, שנים אני מתחבטת בין אם להוציא את השקדים ובין אם לאו...... רופאים המליצו לי שכדאי כי זה ישפר את איכות חייי כי אדבק פחות, אחרים סוברים שזה לא נכון כי אם אין שקדים אז הוירוסים או החיידקים נטפלים לגרון ושהשקדים חשובים.....בלה בלה בלה.
הייתי רוצה לשמוע אם כדאי להתנתח ואם זה חד משמעית יוריד את אחוזי ההדבקויות שלי. תודה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת שקדים
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010האינדיקציה לניתוח כריתת שקדים הינה 5 דלקות עם סטרפטוקוק בשנה האחרונה או ארבע לשנה בשנתיים אחרונות. כריתת השקדים לא תגרום שהדלקת תלך למקום אחר, אולם אם מדובר בדלקת לוע ויראלית - הרי שכריתת השקדים לא תועיל.לכן חשוב לעשות משטחי גרון ולברר האם מדובר בסטרפ. אם כן - כריתת שקדים תועיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישהו יודע מה יש לי?אפרת25/09/2010
שלום.
בעקבות נסיעה שגרתית חשתי שאוזני נסתמות, זה היה לפני למעלה מחודש.
ומאז אין שינוי: האוזניים סתומות. לאחר כשבוע חשתי מצוננת ומאז אני מדברת כאילו שאני מצוננת, למרות שאני לא. בנוסף חוש הטעם נעלם. לפני כשבוע התחלתי להרגיש כאבים בצוואר (קשור? לא קשור?)
פניתי לרופא א.א.ג טופלתי תחילה בתרופה לייבוש נוזלים שאני כנראה אלרגית אליה. אח"כ קיבלתי סטרואידים במינון עולה ויורד למשך 11 יום, מה שלא הביא לשיפור במצב. השבוע ערכתי בדיקת שמיעה ובדיקת נוזלים באזניים, הממצאים תקינים.
אולי מישהו יכול לעזור לי? מה יש לי? למי לפנות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזניים
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010אם בדיקת השמיעה כולל נוזלים ולחצים תקינה, הרי שתחושת הלחץ באזניים אינה נובעת מכך. לעיתים זה נובע מבעיה במפרקי הלסת. לגבי חוש הריח והאף הסתום - זה היה צריך להגיב לתרופות שקיבלת. אם עדיין אין שיפור גשי שוב לבדיקת א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתכם
אפרת26/09/2010תודה על תשובתכם.
גם הבוקר הייתי שוב אצל רופא אא"ג. עשיתי צילום והסינוסים תקינים.
האם יש לכם אפשרות להפנות אותי לרופא אא"ג מומחה על מנת לנסות למצוא את מקור הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010מרבית רופאי א.א.ג. הם מומחים. אין מישהו שמומחה במיוחד למה שיש לך. את יכולה לנסות להגיע למומחה א.א.ג אחר במסגרת קופת החולים שלך. גם מנהלי הפורום ישמחו לעזור לך אם את מתגוררת באזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקיםסיגלית25/09/2010
ד"ר שלום!
מזה שלושה ימים אני סובלת מכאבי ראש חזקים בין העיניים. קשה לי לפקוח את העיניים , קשה לי לקרוא . הרופא טוען שאני סובלת ממיגרנה כאחת שמוגדרת מסובלת ממגרנה אני יודעת שזאת לא מגרנה. עלי לציין שאני הולכת לישון עם כאבי ראש וקמה עם כאבי ראש דבר שפוגע בתפקוד היום יומי שלי. אין לי נזלת אבל יש לי סחרחורות וקשיי נשימה.
מה פשר כאבי הראש? ממה נובעות הסחרחורות וקשיי הנשימה? מחכה לתשובה
סיגלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010כאב ראש הנגרם מסינוסיטיס מלווה בדרך כלל בגודש אפי ונזלת שהינה לרוב מוגלתית. אם תסמינים אלה לא קיימים הסבירות לסינוסיטיס נמוכה יותר. ניתן לבדוק זאת גם בצילום סינוסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן נסטמה על ידי פמפוםאני24/09/2010
בס"ד
עשיתי בטעות פעולת פמפום באוזן שמאל בטעות והיא נסטמה לי ואני נורא מוטרדת עשיתי בדיקת ושמעיה ובדיקת לחצים ונוזלים , יצא שיש לי קצת לחץ באוזן שמאל .
באוזן ימין יש לי כבר דלקת נוראית שמחייבת בדיקת רופא ..
לא יודעת מה לעשות יש לי אטימות בגלל הפמפמום הזה ואני לא שומעת טוב ..
מה אפשר לעשות האם זה יכול לעבור לבד .?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010אוזן הנסתמת בגלל לחץ לא תקין מסתדרת באופן ספונטני או בשימוש בתכשירים מורידי גודש. לגבי דלקת באוזן יש לגשת לרופא שיבדיל אם מדובר בדלקת חיצונית או אוזן תיכונה ויתן טיפול בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגורגרתאיציק24/09/2010
היי. הייתי משתמש במשך חודש וחצי ב- Roots Hr עקב נשירה. הפסקתי לאחר אותה תקופה כי הרגשתי כאבים באשכים ובגורגרת. אני מתקשה בבליעה. בכל פעם שאני בולע אני מרגיש את הגורגרת נותנת לי מכות בגרון וזזה, זה כואב. עכשיו זה קצת דעך כי הפסקתי לפני כמה ימים. השאלה שלי היא האם זה פוגע בסחוס של הגורגרת?. או בכלל יש קשר למה שאני מדווח. זה חשוב לי כי אני שר וכרגע אני בקושי מדבר. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשןבה
ד''ר דן גוטמן24/09/2010לא נראה לי שזה קשור לתרופה שאתה לוקח. יתכן ומדובר בסוג של דלקת גרון אולם כאמור אין קשר לתכשיר השיער שאתה נוטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףקארין23/09/2010
קשה לי לפעמים לבלוע אוכל וגם יש לי שיעול לפעמים וחוסר אויר עשיתי את כל הבדיקות כולם תקינות כולל בירור ריאתי לבבי.עכשיו עשיתי אולטרסאנד תירואיד ורציתי לדעת שזה בסדר אני לחוצה...
שתי האונות בגודל ובמרקם תקין.
באיסטמוס מימין הו1דגם מוקד היפואקואי בגודל 0.3 ס"מ.
אונה ימנית במידות 1.2+4+1.1 ס"מ
אונה שמאלית 1+3.8+1 ס"מ.
בצואר משני הצדדים הודגמו בלוטות לימפה במראה סונוגרפי תקין עד גודל 1.2 ס"מ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשןבה
ד''ר דן גוטמן24/09/2010למעשה הסונאר די תקין ואין בו הסבר לתלונותייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה נוספת
ד''ר אביגיל ארד26/09/2010יתכן והתסמינים שלך נגרמים עקב רפלוקס, שזה עלייה של מיצי קיבה לגרון. לא תמיד מלווה בצרבת. גשי לבדיקה אצל א.א.ג שיודע לבדוק זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפה מוגדלת בגרוןקובי22/09/2010
שלום דוקטור
אני בן 22 ומזה כחודש אני שם לב שאם אני מסתכל למעלה ונוגע בצד ימין בגרון יש בלוטה \ גוש .
בצד השני היא הרבה פחות גדולה.
הייתי אצל הרופא אבל אני חושב שהוא היה עייף באותו יום ואחרי בדיקה רשלנית ופזיזה הוא קבע שיש לי דלקת גרון ונתן לי רפאפן .
ברצוני לציין שאין לי שום כאבי גרון ושום קושי בבליעה ולא חום ולא כלום.
הבעיה היחידה שאין לי תאבון בריא כבר כמעט כשנה.
אני בפחדים נוראיים מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשרית בצואר
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010אם הקשרית לא תיעלם לאחר הטיפול האנטיביוטי גש שוב לרופא המשפחה שלך ותבקש הפניה לאולטרסאונד צואר, או גש לרופא א.א.ג. לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח חדשני ללקויי שמיעה ESTEEMיפית22/09/2010
שלום רב, קראתי על ניתוח חדש שמשתילים מכשיר לתןך האוזן ללא שום משדר חיצוני. האם זה מבוצע בארץ? ואם לט-האם אני יכולה לעבור בחו"ל? מתאים לבייעה עצבית הבנתי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמע מעניין
ד''ר אביגיל ארד22/09/2010כמוך, אני קוראת על כך בפעם הראשונה. אכן נשמע מעניין, אולם מכשיר שאושר זה עתה ודאי עדיין לא נמצא בשימוש במרבית המקומות אלא רק במקומות בהם נערך המחקר לצורך אישורו על ידי ה FDA. תצטרכי להמשיך לגלוש ולברר היכן עושים את זה וכמה ניסיון יש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח חדשני לליקוי שמיעה עצבי
מורן בנימין21/02/2011גם אני מעוניינת לדעת האם ניתוח כזה מבוצע בארץ ומהם סיכויי ההצלחה שלו
כמו כן מדוע המון רופאי אאג אינם מודעים על כך? שאלתי כמה וכמה רופאים ואף אחד מהם לא שמע על כך. האם סתם שמועה????? אם יש רופא שאכן שמע על כך אנא הגב!!! תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאים לא מעודכנים כלל וכלל.
יפית08/08/2011מסתבר שאנחנו יודעים יותר מהרופאים. עצוב אבל זה ככה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקא לא כלכך עצוב
ד''ר דן גוטמן10/08/2011מדובר על ניתוח להשתלת מכשיר שמיעה המושתל במגע עם עצמות השמיעה והרטט מועבר ישירות לארכובה ( שהיא אחת מעצמות השמיעה). המכשיר דורש ניתוח מדי 6-7 שנים להחלפת סוללה ולעיתים בגלל נתק של המכשיר במגע עם עצמות השמיעה מידי שנתיים דורש ניתוח נוסף על מנת לתקן את הנתק. בארץ הניתוח לא מבוצע ויש מרכז בלונדון המבצע ניתוח זה.
מאחר ומדובר בטכניקה שלא תפסה מי יודע מה רק רופאי א.א.ג העוסקים באודיולוגיה כלומר בשמיעה ובמכשירי שמיעה מצויים בפרטי הטכניקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשלנות
אני07/09/2012ידוע ש במדינה שלנו רשלנות בטיפולי בעיות השמיעה המתקדמים כל הטיפולים בח"ול בח"ול אין לבעיות העצב בישראל רק שתל שבלול וזה לשים קילו על האוזן!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

